Jump to content
Πολιτική προστασίας απορρήτου Read more... ×

TTs80

Member
  • Content Count

    158
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

56 Excellent

About TTs80

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Ηλιούπολη

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    A4 B8 1.8T

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Με το καλό να το παραλάβεις και να το χαρείς. Ποιά ήταν η μάρκα που οδηγούσες τόσα χρόνια; Έτσι απλά από περιέργεια ρωτάω
  2. Πολύ σωστός για το κούφιο δάγκωμα. Δεν θα μπορούσα να το εξηγήσω καλύτερα. Για το σφύριγμα, επειδή έβαλες μπροστά τα κόκκινα, κι επειδή δεν μπαίνουν σε κουνούριους δίσκους, να είσαι λίγο ευγενικός για λίγο με τα φρένα για να πατήσουν καλά, αλλιώς μπορεί να ακούσεις σφύριγμα. Όταν έρθουν από Αγγλία ενημέρωσε για τον χρόνο παράδοσης και για έξοδα αποστολής γιατί πρέπει να παραγγείλω κι εγώ τα πράσινα για το Α4 και δεν είχα σκεφτεί να τα πάρω κατευθείαν από Αγγλία.
  3. Εγώ σου είχα πει για τα EBC. Νομίζω πως έκανες πολύ καλή επιλογή και καλό συνδυασμό. Εγώ τα είχα ευχαριστηθεί και από τα τακάκια που έχω δοκιμάσει έχουν το καλύτερο first bite. Φαντάζομαι από τον Σίρρο τα πήρες. Φιλική συμβουλή να τα βάλεις στον μάστορά σου και όχι εκεί. Επίσης χρειάζονται 700-800 χιλιόμετρα για να φτάσουν σε maximum απόδοση. Με τα πράσινα πίσω, όταν πατήσουν καλά θα νομίζεις ότι σε τραβάει κάτι από πίσω στο φρενάρισμα.
  4. Καλημέρα φίλε μου. Διαβάζω διάφορα. Τα seat ΔΕΝ είναι 3ης κατηγορίας αμάξια. Το μόνο που μπορεί να σε προβληματίσει σε βάθος χρόνου είναι τα φτηνότερα υλικά και κατά συνέπεια οι τριγμοί που θα έχεις. Αν και ακόμα και αυτό έχει να κάνει με την χρήση/στάθμευση(σε κλειστό parking)/σκληρότερο setup κτλ. Αν το οδηγήσεις δοκιμαστικά θα το ερωτευτείς σαν συμπεριφορά. Αν στα στανταρ σου είναι η ποιότητα υλικών και δεν σε νοιάζει να έχει μεγαλύτερο πορτ μπαγκαζ τότε golf με κλειστά τα μάτια. Επίσης, δεν ξέρω αν υπάρχουν διαθέσιμα, το passat είναι τρομερή επιλογή, αν και λίγο άσχημο για τα γούστα μου. Εύχομαι να βρεις αυτό που ονειρεύεσαι
  5. Ρίξε μια ματιά και στα EBC κόκκινα που είναι κεραμικά και σε απόδοση πραγματικά εκπληκτικά. Βέβαια το πρόβλημά σου δεν λύνεται μόνο με τακάκια όπως είπαν και προηγούμενοι
  6. Την διαφορά την κάνει η τετρακίνηση. Ανοίξατε από ψηλά. Αν ανοίγατε από στάση όπως καταλαβαίνεις θα ήταν άλλο το έργο. Από ψηλά η τετρακίνηση έχει πολλές απώλειες. Σκέψου εγώ με Ibiza FR 1.8 20vt μπεκ/μαφ από S3 (270 δυναμομετρημένα) ήμουν μπροστά από EVO X πρώτο στάδιο (380) σε άνοιγμα από 3ες. Από στάση απλά δεν είχε νόημα. Στάθηκες πολύ καλά και μπράβο. Να είναι απροβλημάτιστο και να το χαίρεσαι το 120άρι σου
  7. Καλή επιλογή !!!!!! Δώσε μας και ένα link από που το πήρες και πόσο (τιμούλα)!!!!
  8. Δεν έχω κοιτάξει ακόμα να βρώ γιατί δεν ήξερα τι μανούρα χρειάζεται. Επίσης δεν ξέρω αν χρειάζεται να αλλάξω και κάθισμα μαζί με την πλάτη! Θα περιμένω με ενδιαφέρον το DIY σου
  9. Μεγειές!!!!!! Στα πίσω καθίσματα ήταν ανακλινώμενες οι πλάτες στα παλιά ή έκανες μετατροπή για να μπει ανάκλιση? Ρωτάω γιατί με ενδιαφέρει να τα κάνω ανακλινώμενα τα πίσω, και δεν ξέρω πόση δουλειά χρειάζεται.
  10. Φοράω πάντα ακόμα και για 50 μέτρα. Την βάζω πριν καν βάλω μπροστά τη μηχανή.Για παιδιά δεν το συζητάω. Επίσης δεν μπορώ την βλακεία "θα το πάρω αγκαλιά στο πίσω κάθισμα". Είναι μια συνήθεια που σώζει ζωές, έτσι απλά...
  11. Καλορίζικη!!!!! Ο εξατμισάς έκανε το κόψιμο του προφυλακτήρα? Μπορείς να ανεβάσεις και μια κοντινή φωτό από το κόψιμο? Πού έβαλες την εξάτμιση?
  12. Νομίζω ότι θα είσαι σίγουρα πάνω από 250. Το δικό μου (CDHA μοτερ) με Overload 95ron και ελεύθερο φίλτρο πάνελ (όλα τα υπόλοιπα εργοστασιακά) έδειξε 245 στρόφαλο στου Τσακανίκα. Θα μου πεις οι μετρήσεις δεν λένε πάντα την αλήθεια (και δεν θέλω να ανοίξω κουβέντα για δυναμόμετρα), αλλά όπως και να το κάνεις δείχνουν ότι το μοτεράκι αυτό ανταποκρίνεται καλύτερα απο τις προσδοκίες. Όσο για τις μετρήσεις του maf, έχω την εντύπωση πως όταν είχαμε λογκάρει με τον Κώστα (Overload) μετά το φλασάρισμα του προγράμματος (με μαμά φίλτρο) είχε δείξει 183 κάτι που του έκανε πολύ μεγάλη εντύπωση. Τεσπα, όπως και να έχει έχεις κάνει ένα καταπληκτικό σύνολο (φτου-φτου-φτου) και σου αξίζει να το χαρείς όσο δεν πάει!!!!
  13. Τα είχα σε Audi 80 (B4). Πολύ σκληρά πίσω σε σχέση με μπροστά. Ήταν δυσάρεστα ειδικά πάνω από σαμαράκια και ανωμαλίες που ο κώλος χοροπήδαγε. Τα sachs μου είχαν φανεί πιο στρωτά αν και πιο μαλακά.
  14. Αν και δεν είμαι φίλος της Samsung θεωρώ πως έκανες εξαιρετική επιλογή. Σου εύχομαι να το χαρείς όσο δεν πάει.
  15. Συνήθως λένε πως δεν είναι καλό να τερματίζεις και τον extra χώρο γιατί ζορίζεις το φλοτέρ και υπάρχει περίπτωση να κολλήσει. Συν αυτό που ήδη γνωρίζεις για τις αναθυμιάσεις που σχηματίζονται λόγω ζέστης και θα πρέπει να να έχουν κάποιο χώρο να πάνε. Τώρα αν ο Toyo γνωρίζει κάτι ακόμα πολύ ενδιαφέρομαι να το μάθω.
×

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.