Jump to content
Πολιτική προστασίας απορρήτου Read more... ×

TTs80

Member
  • Content Count

    157
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

56 Excellent

About TTs80

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Ηλιούπολη

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    A4 B8 1.8T

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Με το καλό να το παραλάβεις και να το χαρείς. Ποιά ήταν η μάρκα που οδηγούσες τόσα χρόνια; Έτσι απλά από περιέργεια ρωτάω
  2. Πολύ σωστός για το κούφιο δάγκωμα. Δεν θα μπορούσα να το εξηγήσω καλύτερα. Για το σφύριγμα, επειδή έβαλες μπροστά τα κόκκινα, κι επειδή δεν μπαίνουν σε κουνούριους δίσκους, να είσαι λίγο ευγενικός για λίγο με τα φρένα για να πατήσουν καλά, αλλιώς μπορεί να ακούσεις σφύριγμα. Όταν έρθουν από Αγγλία ενημέρωσε για τον χρόνο παράδοσης και για έξοδα αποστολής γιατί πρέπει να παραγγείλω κι εγώ τα πράσινα για το Α4 και δεν είχα σκεφτεί να τα πάρω κατευθείαν από Αγγλία.
  3. Εγώ σου είχα πει για τα EBC. Νομίζω πως έκανες πολύ καλή επιλογή και καλό συνδυασμό. Εγώ τα είχα ευχαριστηθεί και από τα τακάκια που έχω δοκιμάσει έχουν το καλύτερο first bite. Φαντάζομαι από τον Σίρρο τα πήρες. Φιλική συμβουλή να τα βάλεις στον μάστορά σου και όχι εκεί. Επίσης χρειάζονται 700-800 χιλιόμετρα για να φτάσουν σε maximum απόδοση. Με τα πράσινα πίσω, όταν πατήσουν καλά θα νομίζεις ότι σε τραβάει κάτι από πίσω στο φρενάρισμα.
  4. Ρίξε μια ματιά και στα EBC κόκκινα που είναι κεραμικά και σε απόδοση πραγματικά εκπληκτικά. Βέβαια το πρόβλημά σου δεν λύνεται μόνο με τακάκια όπως είπαν και προηγούμενοι
  5. Καλή επιλογή !!!!!! Δώσε μας και ένα link από που το πήρες και πόσο (τιμούλα)!!!!
  6. Δεν έχω κοιτάξει ακόμα να βρώ γιατί δεν ήξερα τι μανούρα χρειάζεται. Επίσης δεν ξέρω αν χρειάζεται να αλλάξω και κάθισμα μαζί με την πλάτη! Θα περιμένω με ενδιαφέρον το DIY σου
  7. Μεγειές!!!!!! Στα πίσω καθίσματα ήταν ανακλινώμενες οι πλάτες στα παλιά ή έκανες μετατροπή για να μπει ανάκλιση? Ρωτάω γιατί με ενδιαφέρει να τα κάνω ανακλινώμενα τα πίσω, και δεν ξέρω πόση δουλειά χρειάζεται.
  8. Καλορίζικη!!!!! Ο εξατμισάς έκανε το κόψιμο του προφυλακτήρα? Μπορείς να ανεβάσεις και μια κοντινή φωτό από το κόψιμο? Πού έβαλες την εξάτμιση?
  9. Νομίζω ότι θα είσαι σίγουρα πάνω από 250. Το δικό μου (CDHA μοτερ) με Overload 95ron και ελεύθερο φίλτρο πάνελ (όλα τα υπόλοιπα εργοστασιακά) έδειξε 245 στρόφαλο στου Τσακανίκα. Θα μου πεις οι μετρήσεις δεν λένε πάντα την αλήθεια (και δεν θέλω να ανοίξω κουβέντα για δυναμόμετρα), αλλά όπως και να το κάνεις δείχνουν ότι το μοτεράκι αυτό ανταποκρίνεται καλύτερα απο τις προσδοκίες. Όσο για τις μετρήσεις του maf, έχω την εντύπωση πως όταν είχαμε λογκάρει με τον Κώστα (Overload) μετά το φλασάρισμα του προγράμματος (με μαμά φίλτρο) είχε δείξει 183 κάτι που του έκανε πολύ μεγάλη εντύπωση. Τεσπα, όπως και να έχει έχεις κάνει ένα καταπληκτικό σύνολο (φτου-φτου-φτου) και σου αξίζει να το χαρείς όσο δεν πάει!!!!
  10. Αν και δεν είμαι φίλος της Samsung θεωρώ πως έκανες εξαιρετική επιλογή. Σου εύχομαι να το χαρείς όσο δεν πάει.
  11. Επιτέλους μια "έξυπνη" κίνηση. Αν έχει λογική τιμή θα πουλήσει σαν ζεστό ψωμί και σίγουρα θα γίνει best seller της εταιρείας.
  12. Μμμμμ...5 κατοστάρικα εεε? Βάζεις ιδέες...περιμένω και άλλες εντυπώσεις όταν την κυκλοφορήσεις περισσότερο και "κάτσει"
  13. Μπράβο πολύ ωραίο σύνολο. Με τον διαχύτη τι ακριβώς έκανες?
  14. TTs80

    Audi RS Treffen

    Great pics,great venue. Congrats The green rs3 is really one of a kind. Truly magnificent colour
  15. Πραγματικά πολύ όμορφο. Προχθές είδα στην Αργυρούπολη κι ένα 18άρι μαύρο με διαχύτη S4 και φιμέ φανάρια και πραγματικά αλλάζει όλο το look. Μεγάλη παράλειψη της σχεδιαστικής ομάδας η τοποθέτηση της εξάτμισης από την μια μόνο πλευρά. Να κάνω και μια ερώτηση? Για να μπει ο διαχύτης από S4 θέλει να αλλαχθεί και ο προφυλακτήρας με του S4 ή μπαίνει στον υπάρχοντα προφυλακτήρα?
×

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.