Jump to content

TTs80

Member
  • Content Count

    162
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

TTs80 last won the day on July 8

TTs80 had the most liked content!

Community Reputation

65 Excellent

About TTs80

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Ηλιούπολη

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    A4 B8 1.8T

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Αλήθεια;;;;;;!!!!!!! Έχοντας οδηγήσει (συμπτωματικά το ίδιο αμάξι μάρκας Honda Civic και με b6 και b8 μου φάνηκαν πολύ πιο σκληρές οι b8. Για να το λες κάτι θα ξέρεις. Πάντως αν τις δεις δίπλα- δίπλα η b8 είναι διπλάσια σε πάχος από την b6.
  2. Είναι σαφώς πιο σφιχτή αλλά δεν πέφτουν σφραγίσματα και νεφρά. Αν έχεις μέχρι και 17 άρα ζάντα με 225/50 τότε είναι καλό. Την μαμά την χαρακτήρισε κάποιος παλιότερα εδώ στο φορουμ σαν βουτυρένια και είναι η καλύτερη παρομοίωση. Οι περισσότεροι αναφέρουν ότι η Β6 δεν συνδυάζεται με ελατήρια χαμηλώματος εννοώντας ότι θα έχουν πιο σύντομη ζωή και ότι υπάρχει μεγαλύτερη πιθανότητα σε μεγάλη ανωμαλία/λακούβα/τάφο να τερματίσει η ανάρτηση και να κοπανήσει. Σωστά τα παραπάνω. Αν όμως έχεις μπει σε χαμηλωμένο αμάξι με Β8 τότε τα διαγράφεις όταν πρόκειται να οδηγείς στην πόλη. Δέν μπορείς να τα έχεις όλα. Αν θες και χαμήλωμα και "σχετική" άνεση τότε πας σε κάτι από τα παραπάνω και ξέρεις ότι θα αλλάξεις αμορτισέρ λίγο συντομότερα. Κάτι κερδίζεις- κάτι χάνεις.
  3. Κοίτα να δεις, όπως είπα και παραπάνω, το πώς θέλει ο καθένας την ανάρτηση του και το τι θεωρεί ο καθένας σκληρό μαλακό ή ιδανικό είναι πολύ σχετικό. Αν θες κάτι πιο σφιχτό από την μαμά ανάρτηση έχεις πολύ απλές λύσεις όπως να βρεις ελατήρια από έκδοση ambition που είναι 2 εκατοστά χαμηλότερα από την απλή έκδοση (μπορεί να τα έχεις ήδη ανάλογα την έκδοση του αυτοκινήτου σου) και να τα συνδυάσεις με Bilstein b6 (κίτρινα λεπτά). Αυτό έχω εγώ τώρα και είναι πιο σφιχτό, πιο σπορ χωρίς να είναι άβολο. Επίσης μπορείς να ψάξεις και για την ανάρτηση Sline που είναι κάτι αντίστοιχο με αυτή που σου περιγράφω αλλά είναι εργοστασιακή. Αν θες να είναι ακόμα πιο χαμηλό τότε πας σε άλλα ελατήρια π.χ eibach ή H&R προοδευτικά ελατήρια που θα σου δώσουν 3 με 3.5 πόντους χαμήλωμα. Όλες οι παραπάνω λύσεις είναι εγγυημένες ως προς την ποιότητα κατασκευής. Σίγουρα δεν είναι οι μόνες. Πιθανόν κάποιος άλλος να έχει δοκιμάσει άλλους συνδυασμούς και να σου πει και άλλες ιδέες. Ψάξτο και μην πας στα τυφλά.
  4. Φίλε Κώστα, τις συγκεκριμένες τις έχω δοκιμάσει σε Ibiza 6l. Είναι πολύ σκληρές αλλά με τρομερή συμπεριφορά στο στρίψιμο και την σταθερότητασε μεγάλες ταχύτητες και φρενάρισμα. ΟΜΩΣ, η φτηνή τιμή σημαίνει και κακό ή ανεπαρκές R&D. Η ανάρτηση δεν εφάρμοζε 100% σαν γεωμετρία (παρ' όλο που ήταν φτιαγμένη για το συγκεκριμένο μοντέλο) με αποτέλεσμα να είχα τριγμούς κατά την κίνηση (σκέψου σουμιέ παλιού κρεβατιού) αλλά και τριγμούς κατά το στρίψιμο του τιμονιού. Κυριολεκτικά με κοίταζαν όλοι όταν σταματούσα σε φανάρι. Επίσης σε 20.000 χλμ είχε βγάλει άχρηστα 2 σετ top mount το δεύτερο ενισχυμένο! Μετά από 1.5 χρόνο τις έβγαλα και τις πούλησα, δεν άντεξα άλλο! Στο Audi δεν θα τις έβαζα πότε, εκτός αν το είχα μόνο για track days. Μετά από πολλές δοκιμές σου λέω πως στην ανάρτηση ότι πληρώνεις παίρνεις. Προφανώς και οι προτιμήσεις στην ανάρτηση είναι υποκειμενικές, η ποιότητα κατασκευής όμως είναι πέρα για πέρα αντικειμενική. Κάνε οικονομία και υπομονή και βάλε κάτι καλύτερο αφού εκεί θα καταλήξεις στο τέλος!! Ελπίζω να βοήθησα Αντώνης
  5. Εννοείται, ήταν τα πρώτα που αλλάχθηκαν (οι βάσεις μηχανής με εργοστασιακές) και ελέγχθηκαν (κόντρα σασμάν). Καλά που τα σημείωσες γιατί ξέχασα να τα αναφέρω!
  6. Φίλε μου είμαι στην ίδια φάση με σένα. Απλά το έχω πάει δυο βήματα παρακάτω σε δοκιμές καθώς έχω αλλάξει (εκτός από ζάντες, λάστιχα, άπειρες ζυγοσταθμίσεις όλων των ειδών) control arms αλλά και βάσεις μπιλιοφόρου (τρίχαλο) μετά από προτροπή του μηχανικού καθώς τα ημιαξόνια είχαν κάποια μπόσικα. Καμία βελτίωση. Έχω αρχίσει να σκέφτομαι ότι έχει να κάνει με τη μετάδοση κίνησης. Σαν ύποπτο έχω το βολάν ή το σύστημα δίσκο/πλατώ μήπως και έχουν χάσει το ζύγισμά τους. Πραγματικά με ξενερώνει κάθε φορά που μπαίνω στο αμάξι και δεν μπορώ να το ευχαριστηθώ.
  7. Αν κάνεις πολλά χιλιόμετρα πάρε το ντίζελ. Αν το έχεις για 7,8 ή 10.000χλμ/έτος τότε πάρε το TFSI.
  8. Με το καλό να το παραλάβεις και να το χαρείς. Ποιά ήταν η μάρκα που οδηγούσες τόσα χρόνια; Έτσι απλά από περιέργεια ρωτάω
  9. Σούπερ, οπότε αυτές που κοίταγα εγώ με offset 35 θα είναι άνετες θεωρητικά!
  10. Τι offset έχουν οι ζάντες σου και χωράει τα φρένα από S4. Ρωτάω γιατί το χειμώνα μάλλον θα αλλάξω ζάντες και θα πάω σε 18άρες αλλά θέλω να αφήσω κι ένα περιθώριο για μελλοντική βελτίωση των φρένων και τα S4 μου φαντάζουν ιδανική επιλογή για την μέτρια χρήση που κάνω εγώ
  11. Αν βγει η πεταλούδα για να καθαριστεί ή για κάποια άλλη εργασία πρέπει να της γίνει μετά βασική ρύθμιση (καλιμπράρισμα) ώστε να έρθει στην σωστή θέση που ζητάει ο εγκέφαλος.
  12. Ναι μου είπε! Ευτυχώς διάβαζα καθιστός!!!!! Είναι μια επιλογή αλλά θέλει κι'άλλο ψάξιμο.
  13. Ήμουν με ένα μαύρο Ibiza με αυτοκολλητάκια IbizaClub στο φανάρι για Βουλιαγμένης. Τι κεραμική πέρασες? Την πέρασες εσύ ή πήγες σε κάποιον detailer? Πόσο κόστισε? Ρωτάω γιατί ψάχνομαι τελευταία να κάνω ένα γυάλισμα στο Audi και μετά να περάσω κεραμική επίστρωση.
  14. Πρέπει να σε είδα πριν λίγη ώρα στην Αλίμου. Ρε φίλε, όλα τα αμάξια ήταν κ@λος από την βροχή και το δικό σου γυάλιζε. Πώς γίνεται αυτό?????????
  15. Ρώτησα γιατί από τις φωτό φαίνεται λίγο κρυμμένο από την οθόνη. Αλλά η φωτό μπορεί να ξεγελάει. Άμα λες εσύ ότι βολεύει μου αρκεί. Για την εμφάνιση (περί ορέξεως κολοκυθόπιτα) μου θύμισε Merc που έχει την οθόνη να προεξέχει. Εύχομαι να σε δικαιώσει στο έπακρο η επιλογή σου.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.