Jump to content

xrhstosa4b6

Member
  • Content Count

    1,154
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

xrhstosa4b6 last won the day on September 3 2016

xrhstosa4b6 had the most liked content!

Community Reputation

597 Excellent

About xrhstosa4b6

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    patra

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    audi a4 1.8t quattro k04tfsi hybrid

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Τα λαστιχα παιρνουν παραπανω φορτια σε μικρες σχεσεις ενω ο δισκος σε μακριες σχεσεις. Με καθε επιφυλαξη ετοιμαζεσαι για δισκο. αν ειναι αυτο θα γινει χειροτερο και θα αρχισει να εμφανιζεται σιγα σιγα και στη 3η. Εχε το νου σου γιατι αν ειναι δισκος και το πατιναρεις θα αναψει το βολαν.
  2. Αν εχεις σφικτη wg ισως φταιει αυτο. Προσωπικα δε νομιζω να ειναι προβλημα. Αν στο μελλον σε ενοχλει βαζει ενα bc η μια παραλληλη βαλβιδα. # το καθε τουρμπο εχει το ωφελιμο φασμα του. Αν βγεις απο αυτο συνεχιζει να αποδιδει απλα απορροφα δυσαναλογη ενεργεια για αυτο που προσφερει. ειναι και ο λογος που απο ενα σημειο και πανω πας σε αλλο σετ απ. για να απορροφησει αυτη την ενεργεια ανεβαζει την πιεση στα καυσαερια και τη θερμοκρασια.Τελικα απο ενα σημειο και πανω δεν δουλευει σωστα. Για να εχεις σωστη αναφλεξη πρεπει να μπορει να φυγει το καυσαεριο απο τον κυλινδρο. Με μικροδιορθωσεις στο προγραμμα μπορεις να κουκουλωσεισ το προβλημα. Τελικα ομως σε βαθος χρονου κοστιζει σε καυσιμα. Αυτο τουλαχιστον ειδα να συμβαινει στο δικο μου με αλλη μηχανη και τουρμπινα αλλα η "φυσικη" ειναι ιδια. Η 064 ειναι μια χαρα τουρμπινα και αντεχει πιεσεις αλλα μετα το 1.5-1.6 ψηλα βρισκεται στα "δεξια" του χαρτη της. Αρχιζει να πηγαινει στο σταδιο που για να αποδοσει ζοριζεται. Φυσικα μπορει να δωσει κι αλλο με καποια ανταλλαγματα.
  3. Οχι απλα ανεφερα ενα επικινδυνο περιστατικο που ειχα δει. Αν ειναι λογω πιεσης δεν εγινε και τιποτα. Με ν75 εισαι?
  4. Αυτη τη στιγμη αν πας να πατησεις σε ανηφορα θα το κανει? ρωταω γιατι ισως κρυβεται κατι αλλο. Πχ λαθος μπουζι η φθαρμενο μπουζι (εχει τυχει σε φιλο να σκαει και να μη βρισκει την αιτια και τελικα ειχε ραγισει μπουζι το αλλαξε και τελος. Ευτυχως δεν εσπασε τελειως να πεσει μεσα. )
  5. Εχετε δοκιμασει με λιγοτερο επιθετικες ρυθμισεις να δειτε τι γινεται? Εννοω αν φταιει οτι κατι δουλευει τερμα και δεν φτανει, το προβλημα θα λυθει αμεσως. πχ οριακη τροφοδοσια
  6. Τι φτερωτες έβαλες? Θα χρειαστεί και μπεκ για να ανεβάσει αξιοπρεπή πίεση. #αν έχεις κάνει σημαντικές αλλαγές πρόσεχε μέχρι να το ρυθμίσεις γιατί μπορεί να γίνει ζημιά.
  7. Είναι στη σελίδα της cargate. Απλά πριν το τοποθέτησεις μίλησε μαζί τους να δεις τι ελατήριο προτείνουν.
  8. Τώρα είδα ότι είναι 8p το μοντέλο σου. Το έχει κάνει η Ρεβο και δουλεύει μια χαρά. Το είχα δει αρκετά παλιότερα και σήκωνε ωραίες πιέσεις. Γενικά με το πρόγραμμα μπορείς και ρυθμίζεις αρκετές παραμέτρους με αποτέλεσμα να μπορεί να διαχειριστεί μι χαρά τέτοιες μικρές μετατροπές. Αν θες παραπάνω κοίτα stage 3. Αν δεν σ καλύπτει πρέπει να πας σε καστομ. Αλλά το wg αν δεν ξεφεύγει τελείως θα το δουλέψει
  9. Σωστός ο Ηλίας! Επίσης μπορεί να μπει ένα παράλληλο μηχανικό μόνο για την οβερ. Τι μηχανική έχει το κίτρινο? Η 023 με 0.6-0.7 θα είναι μια χαρά. Δεν χρειάζεται παραπάνω. Εγώ είχα κάνει σοβαρό λάθος που έβαλα 1 μπαρ. Με 0.5-0.6 στη 015 θα ήμουν μια χαρά. Η 023 είναι πιο αργή στο οβερ άρα με λίγο παραπάνω θα είναι κομπλέ.
  10. Εγώ σε κ04-015 έβαλα turbosmart 1 bar μηχανική.
  11. Ναι ρε Γιώργο αλλά χάμστερ? Γίνε αρουραίος έστω....
  12. Μέχρι εκεί πας με μαμά εμβολα αρκεί να είναι με 20αρι πυρο. Το bfb έχει 19αρι αλλά βρίσκεις μτχ εύκολα και φθηνά. Μετά ένα σετ μπιελες θες. Τουλάχιστον αυτό θα έκανα εγώ...
  13. Ωραία άρα η τοποθέτηση πιστεύω έγινε σωστά. Στη θέση σου θα το σήκωνα και θα ηλεγχα όλες τις βίδες θα τις έσφιγγα λίγο ακόμα μήπως κάποια έχει χαλαρώσει. Θα ξεκίναγα από μπαράκια ζαμφορ. Αλλά έτσι κι αλλιώς αν το σηκώσεις θα δεις τι φταίει.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.