Jump to content

GiorgioStav

Member
  • Content Count

    29
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

GiorgioStav last won the day on July 9 2011

GiorgioStav had the most liked content!

Community Reputation

9 Neutral

About GiorgioStav

  • Birthday 08/07/1976

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Σέρρες

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    AUDI A4 B8 1.8 TFSI SEDAN
  1. https://www.google.gr/maps/dir/40.7031393,22.9515309/41.0548685,23.3185364/41.1380289,23.2196548/41.258269,23.0766806/41.2650377,23.1582304/@41.095898,23.1335647,11.55z/data=!4m2!4m1!3e0?hl=el Διαδρομή για τους γραφικούς και λάτρεις του ωραίου της φύσης. Από την έξοδο του Στρυμονικού και έπειτα κλασικός επαρχιακός δρόμος. Από τον Λιθότοπο και μέχρι την Κερκίνη το τοπίο μαγευτικό με τον δρόμο να ακολουθεί την χάραξη της λίμνης. Στενός ο δρόμος με αρκετά σαμαράκια πάνω στις στροφές με σχετικά καλή ποιότητα οδοστρώματος. Από την Κερκίνη και μέχρι τον τόπο προορισμού αγροτικός δρόμος με άσφαλτο όχι στα καλύτερά της. Την διαδρομή μέσω Ηράκλειας δεν την προτείνω.
  2. https://www.google.gr/maps/dir/40.7031393,22.9515309/41.1162734,23.460021/41.2648887,23.158397/@41.1032635,23.3968398,12.47z/data=!4m2!4m1!3e0?hl=el Όσοι ακολουθήσουν αυτή τη διαδρομή να προσέξουν το δρόμο από το Νέο Πετρίτσι και μετά. Ο δρόμος είναι με μία λωρίδα ανά κατεύθυνση και η ποιότητα του οδοστρώματος κακή, με λακούβες και διάφορα μπαλώματα.
  3. Αν τα καταφέρω ίσως έρθω να γνωριστούμε από κοντά.Για όσους έρθουν στις Σέρρες με τα οχήματά τους θα προσπαθήσω να σας ενημερώσω για τις πιθανές διαδρομές μέχρι το ξενοδοχείο.
  4. Και το δικό μου Α4 φοράει mtm από 0 χιλιόμετρα (6ος 2011 120 Hp) και μέχρι στιγμής κανένα πρόβλημα.Μόνο λίγο λαδάκι (1 λίτρο περίπου) ανά αλλαγή.Γραμικό χωρίς έντονα ξεσπάσματα και δύναμη διαθέσιμη σε όλο το φάσμα των στροφών.Βγήκε και ο κόφτης των 250 οπότε όλα καλά.Οι καταναλώσεις πολύ φυσιολογικές.Εκτός πόλης 8 λίτρα με 140 εώς 170 και 5,5 λίτρα με σταθερά 100.
  5. Ρώτησα γιατί μου έκανε εντύπωση το γεγονός ότι με 6η ταχύτητα και ανά 1000 σ.α.λ. τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν σχεδόν αναλογικά και γραμμικά.Στις 2000 έχουμε 100,στις 3000 150 και στις 4200 είδα 206 χλμ/ώρα σε δρόμο με ελαφριά ανηφόρα. Έτσι μπήκα σε σκέψεις....που μπορεί να φτάσει;;;;;
  6. Ευχαριστώ.Στο δικό μου μοντέλο ο κατασκευαστής δίνει τελική 208 km/h.Υπάρχει περίπτωση να έχει κόφτη στα 250;;;
  7. Να γράψω και εγώ. Α4 Β8 120 ΗΡ: ΜΤΜ στα 215 ΗΡ (όχι δυναμομετρημένα) Κόστος με τοποθέτηση 1100 Παρατηρήσεις: Το αυτοκίνητο δεν το οδήγησα καθόλου με 120 άλογα.Το πρόγραμμα μπήκε στην αντιπροσωπεία και το παρέλαβα με 215.Είμαι ακόμη στο στρώσιμο (2200 χλμ) οπότε δίνω προοδευτικά μέχρι 4000 σ.α.λ..Βλέπω ότι έχω ελαστικότητα από χαμηλά (1200 με 1500) και συνεχώς αυξανόμενη δύναμη χωρίς ξεσπάσματα απλά λίγο περισσότερο αισθητή από τις 3000 και πάνω.Η αίσθηση που έχω είναι ότι αν δεν έχει το αυτοκίνητο κόφτη ταχύτητας τότε πάμε να το τερματίσουμε!!!!
  8. Εγώ δεν έχω παρατηρήσει τρέμουλο στα 120.Κοσκίνισμα τιμονιού όταν είναι σταματημένο έχω αλλά μόνο όταν είναι λεία η επιφάνεια.Δεν ξέρω αν έχει σημασία αλλά είναι το Α4 με 120 αλογάκια στα χαρτιά.Το πήρα αρχές Ιουνίου και έχει επάνω το πακέτο εξοπλισμού businnes.
  9. Ναι φίλε μου γιατί είδα σε τι κατάσταση ήταν η φιλτροχοάνη.Αν την έβλεπες θα τρόμαζες.Πριν την δυναμομέτρηση είχα πει στον ιδιοκτήτη του δυναμόμετρου ο οποίος αναλάμβανε και βελτιώσεις και service ότι αν βγάλει λίγη δύναμη τότε κράτα το και ανέβασε ιπποδύναμη.Θα μπορούσε να μου πουλήσει παπά και να κάνει τα δικά του.Αντίθετα μου είπε πρώτα να καθαρίσουμε το φίλτρο και μετά βλέπουμε.Η δική σου απορία ήταν και δική μου στο τέλος της δεύτερης δυναμομέτρησης.Δηλαδή του λέω τόση διαφορά από ένα φίλτρο;;Η απάντηση που πήρα ήταν πολύ λογική.Αν μου λέει σου κλείσω μύτη και στόμα θα αναπνέεις;;;Πως θα λειτουργήσει σωστά ο οργανισμός;;;
  10. Να πω και εγώ δύο πραγματάκια.Το αυτοκίνητο είναι Α4Β8 120HP με πρόγραμμα από την ΜΤΜ το οποίο τοποθετήθηκε στην αντιπροσωπεία.Μόλις στρώσει ο κινητήρας το πρώτο που θα γίνει είναι μία δυναμομέτρηση καλή και προσεκτική.Και εξηγούμαι:στο προηγούμενο αυτοκίνητο,Saxo VTS 120HP,έγινε δυναμομέτρηση όταν το αυτοκίνητο είχε ηλικία 6 χρόνων και περίπου 200000χλμ. με σκοπό να δούμε τι γίνεται από άποψη "αλόγων" και πόσα έχουν πάρει λάθος δρόμο.Το αυτοκίνητο είχε σκούπα και εξάτμιση Φ50 με μαμά καταλύτη χωρίς μεσαίο και τελικό group N. Πρώτη μέτρηση και πρώτη απογοήτευση.108 ΗΡ με 13 Kg ροπή.Τι έγινε του λέω;Που πήγαν τα υπόλοιπα;Ρε φίλε μου λέει έχει κάποιο πρόβλημα;Όχι του απαντώ,κανένα!Το φίλτρο πότε το καθάρισες,ρωτάει.Βγάζουμε το φίλτρο το καθαρίζουμε πρόχειρα με νεράκι και ξανά δυναμόμετρο.134 ΗΡ με περίπου 16 Kg ροπή. Οπότε όταν με το καλό ανεβάσω το Α4 στο δυναμόμετρο προσωπικά θα προσέξω κάποιες παραμέτρους όπως,φίλτρα,μπουζί,λάδια και σίγουρα καιρικές συνθήκες έτσι ώστε να μην έχω αμφιβολίες για το τελικό αποτέλεσμα.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.