Jump to content
Πολιτική προστασίας απορρήτου Read more... ×

Theodore Saba

Moderator
  • Content Count

    4,733
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    88

Theodore Saba last won the day on May 12

Theodore Saba had the most liked content!

Community Reputation

3,801 Excellent

About Theodore Saba

  • Birthday May 5

Contact Methods

  • Skype
    theosaba

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    -
  • Interests
    -

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    Audi A4

Recent Profile Visitors

4,192 profile views
  1. Theodore Saba

    A5 Sportback 2,0 TFSI

    Άρα για το δικό μου που έχει κατανάλωση περίπου 1 λίτρο ανά 10000 κμ , να είμαι και ευχαριστημένος ? Έτσι και εγώ δοκίμασα αρκετά 5-30 και 5-40 αλλά το μόνο που συμπέρανα είναι ότι στα πρώτα χιλιόμετρα, το λάδι άντεχε περισσότερο και το έκαιγε με μικρότερο ρυθμό. Με το 10-40 δεν νομίζω πάντως να μειωθεί φοβερά οι κατανάλωση που έχεις. Έχουν κάνει λάθος επιλογή πιστονιών - ελατηρίων και κάποια στιγμή δεν την γλιτώνουμε την επισκευή.
  2. Καλησπέρα ! Χωρίς ίχνος ειρωνείας, τι προσδοκάς από ένα μεταχειρισμένο σχεδόν 10 ετίας ? Θεωρώ πως ο μέσος όρος ποιοτικής ζωής (χωρίς προβλήματα) των σημερινών αυτοκινήτων, είναι γύρω στα 10 χρόνια. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να είσαι προετοιμασμένη για όλα. Μπορεί να αξίζει και να βγάλεις μερικά χρόνια απροβλημάτιστα, αλλά μπορεί και να έχει φάει τα ψωμιά του και να έχει πολύ περισσότερα χιλιόμετρα και να τρέχεις για επισκευές, όσο καλό και αν φαίνεται σε εμφάνιση. Συνήθως τα αυτοκίνητα που έρχονται από το εξωτερικό είναι φορτωμένα με χιλιόμετρα και έχουν ταλαιπωρηθεί από τα αλάτια. Με λίγα λόγια αν έχεις τη δυνατότητα και τη διάθεση να δώσεις πιθανώς και άλλα χρήματα για επισκευές, το ελέγχεις και αν φαίνεται πως αξίζει το παίρνεις. Τα αυτόματα σασμάν υπολόγισε ότι έχουν αυξημένο κόστος επισκευής. Και δυστυχώς κάποιο τύποι σασμάν του vag έχουν βγάλει θέματα. Αυτό σε τι τιμή το έχεις βρει ? Από την στιγμή που έχεις περιορισμένα χρήματα, μήπως να κοιτούσες για κάτι λιγότερο premium σε μάρκα, αλλά πιο νέο σε έτος κατασκευής ?
  3. Η άποψη μου είναι, ότι ο χαρακτηρισμός premium δεν επηρεάζεται από την ηλικία και τις βλάβες που πιθανόν έχει παρουσιάσει στην διάρκεια της ζωής του . Αν δεν διατηρείται σε καλή κατάσταση και ας είναι ενός χρόνου, ναι η εμπορική αξία του λογικό είναι να μειωθεί, αλλά δεν παύει να είναι premium . Όπως επίσης όσο καλά και να συντηρηθεί ένα premium, μετά από 10-15 χρόνια, θα έχει χάσει μεγάλο μέρος της αρχικής αξίας του, αλλά δεν χάνει το χαρακτηρισμό premium. Με λίγα λόγια το premium είναι σαν να λέμε μια ξεχωριστή κατηγορία αυτοκινήτων που χαρακτηρίζει κάποια μοντέλα ή ακόμη και ολόκληρα brand names . Για να ορίσουμε όμως τι είναι premium και τι όχι, πρέπει να υπάρχουν ποιοτικά χαρακτηριστικά που διαχωρίζουν τα premium από τα μη. Υπάρχουν ή μήπως τελικά είναι καθαρά θέμα marketing ?
  4. Γιάννη που χάθηκες ρε φίλε. welcome back !
  5. no mercy....Καλύτερα να στα τρώει αυτό, παρά οι γιατροί...
  6. Για πατήστε ΕΔΩ
  7. Πολύ ωραία συνάντηση ! Μπράβο Πάνο για την διοργάνωση . Οι φωτο τα λένε όλα ! Άντε και στην επόμενη. @ Το λινκ δουλεύει σωστά
  8. Πως γίνεται όταν κανονίζετε συνάντηση να δουλεύω, αυτό δεν μπορώ να το εξηγήσω 🤬....... Καλά να περάσετε και να ανεβάσετε πολλές φωτο 😎
  9. Ωραίο event ! Τυχεροί όσοι μπορέσουν να παρευρεθούν.
  10. Περάσαμε μια όμορφη μέρα με φίλους από το audi sport club, τον Νίκο, τον Γιώργο,τον Σπύρο, τον Κώστα και τα μέλη των οικογενειών που βρέθηκαν μαζί μας. Πέρασμα με το καραβάκι στον Αντίρριο. Από εκεί μέσω παλιάς εθνικής, άδειας πλέον λόγω ύπαρξης τη νέας, απολαύσαμε την διαδρομή ως το Μεσολόγγι. Βολτούλα στο λιμάνι, καφές και κουβέντα μέχρι το μεσημέρι... Βόλτα στην Τουρλίδα και από εκεί αναχώρηση για Ναύπακτο. Εκεί ο Κώστας μας πρότεινε μια σούπερ ταβέρνα, όπου έπεσε μάχη μέχρι τελικής πτώσης......Αργά το απόγευμα πήραμε τον δρόμο της επιστροφής, με την υπόσχεση να τα λέμε πιο συχνά.... Και μερικές φωτογραφίες από την βόλτα μας εδώ : Για καφέ στο Μεσολόγγι, Κυριακή 23/9 Πάμε για την επόμενη !
×

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.