Jump to content

PanA4

VIP Member
  • Content Count

    2,746
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    77

PanA4 last won the day on June 15

PanA4 had the most liked content!

Community Reputation

2,771 Excellent

4 Followers

About PanA4

  • Birthday 11/28/1976

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    ΠΕΙΡΑΙΑΣ
  • Interests
    A4 tuning,music,gym

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    Audi A4 B8

Recent Profile Visitors

3,574 profile views
  1. Σίγουρα θα έχεις μεγάλη διαφορά. Στο δικό μου, κράτησα τον ίδιο δίσκο 345 και άλλαξα την δαγκάνα του S4 - S3 με την τετραπιστονη της brembo. Είδα μεγάλη διαφορά στο τιμόνι και στο φρενάρισμα εννοείται...
  2. Μου φαίνεται από τον ενθουσιασμό σου όσα κιλά και να ήταν θα τα σηκωνες σαν πούπουλο...
  3. Ρίξε μια ματιά στο manual. Σίγουρα θα λέει. Σου ξαναλέω όμως να στο ρυθμίσει ο προγραμματιστης.
  4. Στο prd 600 έχει οδηγίες για το πως ρυθμίζεται. Φαντάζομαι κάτι αντίστοιχο θα υπάρχει και στο i boost. Για μένα την ρύθμιση πρέπει να την κάνει ο προγραμματιστης για να φέρει το αυτοκίνητο εκεί που θέλει.
  5. Την ρύθμιση ανά ταχύτητα θα την κάνεις από το bc. Σε κάθε ταχύτητα θα ορίζεις διαφορετικό duty cycle ώστε να παίρνεις την επιθυμητή πίεση.
  6. Με 1 bar μηχανική θα είσαι μια χαρά. Όλα αυτά όμως να τα συζητήσεις και με τον προγραμματιστη σου.
  7. Με την wg θα ορίσεις την μηχανική σου πίεση και βάσει αυτής θα ρυθμίσεις το bc. Καλό θα ήταν να στο κάνει ο προγραμματιστης σου. Όλα τα bc πια μπορούν να ρυθμιστούν βάσει στροφών, βάσει ταχύτητας κλπ και μπορείς να πετύχεις το αποτέλεσμα που θες.
  8. Ανάλογα τι θες να κάνεις με το bc. Αν σου κάνει να έχεις μια high και μια low έχεις πληθώρα επιλογών. Προσωπικά έχω το prd 600. Ευχαριστημένος είμαι αλλά αν έβαζα τώρα θα δοκίμαζα το i boost. Το καλύτερο θεωρείται το pbc της plex Tuning αλλά το έχουν για δύσχρηστο. Το i boost είναι πολύ κοντά και είναι πιο απλό στην ρύθμιση. Αυτά από την έρευνα που έκανα εγώ πριν λίγους μήνες.
  9. Συμφωνώ. Υπάρχουν φορές που το μόνο μέσο διαφυγής είναι το τζάμι.
  10. Αυτές οι μεμβράνες είναι πιο παχιές, αν θυμάμαι καλά 0.4 mm και δίνουν μεγαλύτερη αντοχή σε κρούση. Ακόμα κι αν σπάσει το τζάμι έχουν την ιδιότητα να το κρατούν στην θέση του.
  11. Τα 6πιστονα του rs5 B9 μπαίνουν σε εσάς; Επίσης τα z18; Μονοπιστονα δύσκολο αλλά γιατί όχι με περισσότερα πιστόνια;
  12. Αυτό έχω σκοπό να κάνω. Μια μέτρηση 100 - 200. Σε ευχαριστώ.
  13. Συμφωνώ με την παρατήρηση για την ροπή μεταξύ 4000 με 5000 στροφές. Ένα κλικ παραπάνω στο duty cycle το έχω δώσει ήδη. Τι πίεση πιστεύεις ότι θα ήταν καλά ψηλά; Μεγάλη σημασία παίζει η θερμοκρασία εισαγωγής που είναι 54 βαθμούς. Δυστυχώς σε έναν διαμήκη κινητήρα όπως στο Α4 η εισαγωγή ζεσταίνεται πολύ και έχει αντίκτυπο στην απόδοση. Στον δρόμο η θερμοκρασία αυτή είναι αισθητά χαμηλότερη.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.