Jump to content

George.GR

Member
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

8 Neutral

About George.GR

Profile Information

  • Gender
    Male

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Καλησπέρα.
    Επεσα πάνω σε ένα παλιο τοπικ ,με θέμα τις αναρτήσεις,και την εμπειρία σου σχετικά με την pss10.(οπου τελικά -παρότι ακριβή- σε απογοήτευσε από θέμα άνεσης....κτλ ).
    Είμαι κάτοχος ενός S3 8P ,με τις μαμα ,και αν και άνετες, σε εθνική και στα πολλά μην εμπνέοντας εμπιστοσύνη...είμαι στη φάση που ψάχνομε.

     

    Ωφελώ να πω ότι η "κατάθεση"της εμπειρίας σου ήταν αρκετά διαφωτιστική (μιας και εγώ προς τα εκεί προσασανατολιζομουν)

     

    Ήτανε να τις αλλάξεις.

    Άραγε σε τι λύση κατέληξες...?

     

     

    Ευχαριστώ.

     

     

     

     

  2. Guys ειδικά το πίσω μέρος τινάζεται πάρα πολύ για τα γούστα μου, το μπροστινό παλέυεται κάπως. Αισθάνομαι λες και το πίσω το σετάρανε για 100kg πιο βαρύ αυτοκίνητο, δεν ξέρω πως να το περιγράψω. Βέβαια όταν θα έχεις ταχύτητα, αυτή η σκληρότητα πίσω θα γραπώνει και θα διαβάζει και θα δίνει σιγουριά. Όπως έγραψε και κάποιος νωρίτερα, στις χαμηλές ταχύτητες πασχίζουν περισσότερο από τις υψηλές στο να απορροφήσουν τις ανωμαλίες ή τουλάχιστον αυτήν την εντύπωση δίνουν. Έβαλα αγγελία car.gr θα βάλω και εδώ μόλις βρω χρόνο να σπαμάρω σε κάποιο πιο γενικής φύσεως συζήτηση. Αν γνωρίζετε κάποιον ενημερώστε, τουλάχιστον αυτός θα τις χαρεί
  3. Γράφτηκε πράγμα μπόλικο, thanx όλους, γράφω τα πρώτα και κάνω edit μετά αν χρειαστεί !!! Στην αρχή ήλπιζα και εγώ μπας και έγινε τίποτα τέτοιο όσον αφορά για το 1-10, αλλά στις PSS9 παίζει ανάποδα. Θα επιχειρήσω να δοκιμάσω στο 3 ή 4 (αν θυμάμαι καλά δεν θέλει εργαλείο) μέσα στο 3ήμερο όπως λέτε από περιέργεια, αλλά και σε fora του εξωτερικού το ίδιο είδα για τις PSS10 (1 = soft, 10 = stiff) σε αντίθεση με τις B14. Αυτό που με χάλασε είναι ότι περίμενα στο 1 να είναι μαμά περίπου αλλά αυτό έχει να κάνει αποκλειστικά με την απόσβεση αν τα λέω καλά (το ότι πήρα μια ανάρτηση δεν με κάνει ειδικό ), το spring rate είναι αισθητά πιο ψηλό από το μαμά ή τουλάχιστον έτσι φαίνεται. Ειδικά το πίσω μέρος πετάγεται λίγο πιο έντονα και τώρα είμαι 31 μπρος και 26 πίσω πίεση...245/45/R17 Ξαναλέω βέβαια προς Θεού το γεγονός ότι τις βρίσκω εγώ στα 36 μου με μια μέση καταπονημένη από βάρη λίγο άβολες δεν σημαίνει ότι είναι γενικά ότι νάνε οι αναρτήσεις. Απλά guys δεν έχω λόγο να το κρύψω, ξενέρωσα λίγο διότι τα μάζεψα να βάλω κάτι ποιοτικό και να μην βάλω π.χ. μόνο Eibach Pro για χαμήλωμα και αντί να πάω εκ του ασφαλούς να είμαι κομπλέ πήρα τα @@ μου Ίσως το κυριότερο είναι ότι το TT είναι full daily driver πλέον, και άρχισα κάτι τρελά πέρα δόθε με το που τις φόρεσα σε πελάτες πάνω κάτω εντός Αττικής, πράγμα που δεν έπεζε τα τελευταία 3 χρόνια και έχω χαλαστεί ... Αντί για 15 υποφερτά χιλιόμετρα την ημέρα κάνω X 4, οπότε δεν την παλεύω κάστανο. Σίγουρα οι δρόμοι που περνάω είναι ότι νάνε δεν αντιλέγω, αλλά πολλά τα λεφτά και δεν θα το χαρώ όπως φαίνεται οπότε ... Με κόβω από βδομάδα να βάζω αγγελιούλα 1300 για αρχή και βλέπουμε. Από ότι είδα στο site της Bilstein με part number κάνουν σε όλα τα MK2 couper roadster, quattro και fwd. Υ.Γ. 1 Comfort , 10 Sport το είδα τώρα και στο manual.
  4. csaris καταρχάς ευχαριστώ που ασχολείσαι με τις @@ιες μου Καλά τα λες, Koni φαίνονται στα reviews πιο touring - κόβω βόλτες με λίγο καλύτερα κρατηματάκια από μαμά. Θα τα κρατήσω λίγο ακόμα και τέλος του μήνα προσανατολίζομαι να τα στείλω, 1250 νομίζω είναι καλά ε; 1700 είχα δώσει. Τι επιλογές έχω, σε forum αγγελίες και car.gr μόνο ε; Πήρα ένα τηλ. σε εισαγωγέα ουτε καν δεν αγοράζουν μεταχειρισμένα. Έστειλα και ενα μαιλ bilstein .de μήπως και είχε κάποιο return policy αλλά 'klein', ούτε φωνή ούτε ακρόαση (είχα καλομάθει από ηλ. κιθάρες στο thoman de που τα γύρναγες στο μήνα χααχχχα)
  5. Κατάλαβα, άρα δεν το βλέπεις να μαλακώνουν έστω και λίγο με την χρήση... Οκ, οπότε όσο αντέξω και αγγελία car.gr φαντάζομαι :/ Οι δικές μου κάνουν γενικά σε vag group ή είναι ειδικά για TT; Υ.Γ. Διαβάζω καλά reviews για koni fsd σαν balance μεταξύ comfort και sport συμπεριφοράς, απλά δεν ξέρω τι παίζει με το ύψος εκεί. Κάποιοι τα πουλάνε σετάκι με Eibach Pro Kit.
  6. Δυστυχώς 8 μέρες μετά είμαι ξενερωμένος και εξηγούμαι. Εθνική γαζώνουν στις στροφές σήμερα πήγα μια Χαλκίδα, Αττική οδό το ευχαριστιέσαι, το Ελ.Βεν το χω κάνει σπίτι μου. Όμως μετά την χαρά έρχεται και η μάυρη αλήθεια: έχουν αρχίσει και με κουράζουν στο καθημερινό και ψιλο απογοητεύτικα. Σε ρύθμιση 1 και είναι πάρα πολύ σκληρές, το αμάξι χοροπηδάει και νιώθεις και το παραμικρό μπάλωμα. Περίμενα ότι για να έχει 10 ρυθμίσεις, ότι το 1 με 2 θα ήταν στο μαμά setup. Προς Θεού δεν κράζω την ανάρτηση, μην παρεξηγηθώ, μάλλον εγώ δεν κατάλαβα που πήγαινα :/ Έχω ρίξει και την πίεση 1 psi στα λάστιχα και είμαι και με 17αρες, δεν μπορώ να φανταστώ τι θα γινόταν με 18 η με 19, θα φεύγαν τα σφραγίσματα. Μαλακία μου δεν περίμενα να είναι τοσο κούτσουρο, κυριολεκτικά με πόνεσε η μέση και δουλεία δεν οδηγώ πάνω από 20-25 λεπτά. Τεσπα, αυτά έχουν οι πειραματισμοί θα τις κρατήσω κάνα μήνα δυο μπας και συνηθίσω και αν όχι θα βάλω αγγελία και βλέπουμε. Θα επανέλθω πάλι στα 1500km, τώρα έχω κάνει κάπου 500km. Ήθελα να ρωτήσω κάτι όσους τις έχουν δοκιμάσει, παίζει να μαλακώσει καθόλου το σύστημα, έχει δηλαδή κάποιο break-in period?
  7. Καλησπέρα σε όλους, σας γράφω τις πρώτες εντυπώσεις. Έχοντας κάνει τα πρώτα 200 km σε 2 μέρες μπορώ να πω ότι είμαι ευχαριστημένος, έδεσε καλύτερα το αμάξι, μπαίνει καλύτερα στις στροφές ΔΕΝ είναι άλλο αμάξι, αλλά είναι πιο συγκροτημένο, υπάρχει αισθητή διαφορά. Ακόμα είμαστε στην σκληρότητα 1,σε κάνα μήνα που θα πάω και πάλι για ευθυγράμμιση θα δοκιμάσω λίγο πιο σκληρό να δω τι λέει. Σε λακούβες και ανωμαλίες σχετικά μικρές περνάει καλύτερα από μαμά απορροφάει καλύτερα. Αν δεν προλάβω καμιά πιο μεγάλη, οκ δείχνει τα δόντια του, αλλά λογικό. Σε στροφές οι κλίσεις έχουν μειωθεί αρκετά, το ευχαριστιέσαι. Κακά τα ψέματα δεν θα αξιοποιήσω ότι έχει να δώσει αλλά μπαίνω με λίγο περισσότερα με άλλη αίσθηση σιγουριάς. Το ρίξαμε περίπου 2 παρά κάτι εκατοστά εμπρός και πίσω δεν θυμάμαι, 1 παρα κάτι φαντάζομαι. Όπως τα είπες Κάβουρα, το 30mm είναι από την base έκδοση. Μπρούσα να το αφήσω και ύψος μαμά δηλαδή. Με τα 2 παρά που είμαι άντε να κάτσει άλλα 0.5 είμαι πολύ οκ guys, δοκίμασα γκαράζ, δοκίμασα σαμαράκια χαρ. τρικούπι κηφισιά, πολύ κομπλέ αρκεί να μην πας με πολλά που είναι απολύτως φυσιολογικό. Πολύ καλή επιλογή τα pss10 και χαίρομαι που το συζητήσαμε και δεν πήρα κάτι άλλο. (Φίλοι μου μοτοσυκλετιστές που έχουν γενικότερη αγάπη για μηχανοκίνητα μου λέγανε τα ίδια για KW3, ότι η ανάρτηση είναι ιστορία μην μπλέξεις με ρυθμίσεις, αφού το έχεις για καθημερινό κλπ). Σας ευχαριστώ ΟΛΟΥΣ για το feedback και κάτι μου λέει τέλος χρόνου πάλι θα ανοίξουμε κουβέντα για την επόμενη αναβάθμιση, καλές μας βόλτες :DDD
  8. Dimitris_Kon Δημήτρη το χεις ρίξει πολύ, είσαι έτοιμος για DTM Thx για την foto, να έχω μια αίσθηση τι εστί 50mm...και παρεμπιπτόντως πολύ ωραίο το έχεις κάνει, να το χαίρεσαι ! Αν δεν βρίσκεις εσύ χαριλάου τρικούπη, νομίζω θα είμαι super safe. Kavouras Καταρχάς thanks για την ανάλυση! Ερώτηση παντελώς άσχετου: Το πατέλο είναι εκεί που τελειώνει το ελατήριο και σχηματίζει το ' Γ '; Από ότι καταλαβαίνω δηλαδή όταν λέει η Bilsten min 30mm εννοεί από την attraction, οπότε θα μπορούσα να το ρίξω ελάχιστα από αυτό που είμαι, γύρω στα 10mm-15mm ή και καθόλου παίζοντας με το πατέλο; Παίζοντας με το πατέλο και ελατώνοντας πολύ την διαδρομή της ανάρτησης χάνεις σε συμπεριφόρα ή φθείρεται πιο γρήγορα επειδή δουλέυει σε ένα συγκεκριμένο διάστημα; (αν και λογικά για αυτό σου βάζει αποδεκτά όρια) Κάτι ακόμα τα A3, A4 και ΤΤ στις αντίστοιχες εκδόσεις που συζητάμε έχουν ίδιο ύψος από το έδαφος; Με τις φωτό δεν γλυκάθηκα απλά, ζαχάρωσα άσχημα ... Πήρα ένα τηλέφωνο να ξέρω αν κάποια στιγμή στο μέλλον κάνω την κίνηση για τι λεφτά μιλάμε, μου είπανε 1700 Ευρώ με τοποθέτηση, normal δεν είναι; Κάτι ποιο off topic τώρα που σας βρήκα Αν αλλάξω ζάντες για 18'', πουλώντας τις μαμα 17άρες πόσο θα πιάνανε σε αγγελία ή ξέρω γω στον ζαντά που θα πάρω τις άλλες αν τις θέλει; Καλό συνεργείο για ευθυγράμμιση που να έχετε δοκιμάσει Αθήνα ή δεν έχει θέμα τα κάνουν μια χαρά και στα γνωστά από τα service π.χ. Φιλοσίδης/ Karenta κλπ; Thanks για τα tips, much appreciated !
  9. Dimitris_Kon, το ότι δεν βρίσκεις με 50mm χαμήλωμα αν και δεν γνωρίζω το αρχικό ύψος στο δικό σου αμάξι μου δίνει θάρος, ειδικά επειδή ξέρεις και τα συγκεκριμένα σαμαράκια. csaris, καταλαβαίνω τι εννοείς, όχι δεν θέλω να το κάνω κούτσουρο γιατί το χρησιμοποιώ καθημερινά για μετακινήσεις κλπ, δεν το έχω π.χ. για ΣΚ να ξεδίνω, αν έπαιρνα κάτι ναι θα ήθελα να έχει ρύθμισεις σκληρότητας να το φέρω στο περίπου όπως θα το ήθελα. stef80Ποιο διαφορικό έχεις, το qualfie; Πιστεύεις αξίζει και πόσα έδωσες αν θυμάσαι με τοποθέτηση; KavourasΣε άφησα για το τέλος γιατί φοράς αυτές που ήθελα πραγματικά να πάρω από ότι έχω διαβάσει σε διάφορα forum. Ακριβώς επείδη όπως πολύ σωστά τα λες οι KW3 είναι για αρκετά πιο ψαγμένους με ρυθμίσεις επαναφοράς και εγώ θέλω κάτι που να είναι οκ out of the box και να το πειράξω ελάχιστα μεχρί να το φέρω στο περίπου σαν ανάρτηση, η pss10 μου φαίνεται κορυφαία. Πολύ μεγάλο plus και ότι δεν θέλει σήκωμα για να αλλάξω ρύμθιση όπως λες, δεν το γνώριζα καν αυτό... Απλά προσπαθώ να καταλάβω για την ρύθμιση του ύψους. Εσύ που τις έχεις μπορείς να μου διευκρινήσεις κάτι; Τα 30mm είναι το minimum χαμήλωμα ή θα μπορούσα π.χ. και να μην το χαμηλώσω και καθόλου; Το S-line που ανέφερες σε σχέση με το standard είναι 10mm χαμηλώτερο; Τα λεφτά αν κάτι αξίζει θα τα μαζέψω κάποια στιγμή και θα τραβήξω την σκανδάλη, απλά σας ρωτάω όλα αυτά μην πηγαίνω κάθε μέρα για δουλειά και ψάχνομαι σαν τον Βέγκο αν θα μπορώ να ανοίξω την πόρτα όπου θα παρκάρω. Τα σαμαράκια της Κηφισίας τα έφερα σαν παράδειγμα γιατί σχετικά σπάνια μεν πάω από την περιοχή αλλά το είχα απορία αν τα χαμηλωμένα βρίσκουνε.
  10. Δώσατε πολλή τροφή για σκέψη θα διαβάσω και θα επανέλθω, ευχαριστώ για το feedback guys!
  11. Καλησπέρα σε όλους, έχω γραφτεί εδώ και καιρό και σας διαβάζω και με πρώτη ευκαιρία θα γράψω για το όχημά μου. Θέλω να ρωτήσω κάτι για αναρτήσεις και χαμήλωμα. Έχω 42.000km στο αμάξι, φοράω σχετικά νέα ελαστικά Goodyear F1 Assymetric 2 (κάπου 1.5 χρόνο 10.000km) se 17'' ζάντα. Στις στροφές αισθάνομαι να μην μου δίνει τόση σιγουριά/ αυτοπεποίθηση πάντα. Οπότε σκεφτόμουνα να αλλάξω όποτε μαζέψω χρήματα για ανάρτηση και συγκεκριμένα Bilstein PSS9 B14 ή B16 PSS10 ή KW var 2 ή 3. Τώρα έρχεται η πραγματική μου ανησυχία. Από ότι βλέπω η Bilstein ρίχνει το αμάξι αναγκαστικά 30mm και η KW νομίζω 25mm. Δεν υπάρχει αντίστοιχη ανάρτηση υψηλών επιδόσεων που να το ρίχνει μόνο 10-15''; Ρωτάω γιατί φοβάμαι θα βρίσκει η πόρτα στο πεζοδρόμιο ή π.χ. πάνω στην Κηφισιά στα σαμαράκια της χαριλάου τρικούπη, όσοι γνωρίζετε τι εννοώ. Έχει κανείς tt mk2 με κάποια από αυτές τις αναρτήσεις? Βρίκσει πεζοδρόμιο η στα ψηλά σαμαράκια; Έχω άλλες επιλογές, π.χ. αναγκαστικά να δώ για KONI; Ευχαριστώ για την βοήθεια προκαταβολικά και καλώς σας βρήκα.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.