Εχει 2 υδρορροες, η μια ειναι εκει που ανεφερες και πραγματικα ειναι μανικι να καθαρισεις ολα τα φυλλα και τις πευκοβελονες κατω απο το κουτι του εγκεφαλου, την ανω αντλια συμπλεκτη και το σεβρο. Θα βοηθησει σκουπα και αερας για να φυσηξει οτι εχει απομεινει σε καποιο σημειο που ειναι πιο ευκολα προσβασιμο για να τα μαζεψεις. Η δευτερη υδρορροη ειναι αναμεσα στο σεβρο και την εισοδο του αερα για την καμπινα. Καλο ειναι να βγουν, να καθαριστουν οι λαστιχενιες ταπες και ισως να κοπει ενα μικρο κομματι απο το λαστιχο στο σημειο που κανει το τετραπλο ανοιγμα με ενα ψαλιδι για να μπορει να βγαζει πιο ευκολα το νερο και καποια υπολειμματα. Οι υδρορροες νομιζω καταληγουν πισω απο τις θερμοασπιδες του κινητηρα. Επισης ειναι πολυ σημαντικο να καθαριζεται τακτικα το σημειο πανω απο το κουτι του εγκεφαλου γιατι αν μεινουν εκει χωματα και φυλλα ταλαιπωρειται το λαστιχο που μονωνει το κουτι του εγκεφαλου και μπορει να προκαλεσει βλαβη στα ηλεκτρικα, ακομα και να τραβηξει νερο στα ποδια του οδηγου (εχει ανοιγμα στο firewall και απο εκει περνουν τα καλωδια, ο μισος εγκεφαλος ειναι μεσα στην καμπινα και ο αλλος μισος εξω στο κουτι στον νεροχυτη).Εκανα ακριβως την ιδια διαδικασια πριν 2 εβδομαδες και θα ειχε ενδιαφερον να ανοιξω τον καδο απο την σκουπα να δω τι μαζεψε...