Jump to content

vakrosA4

Member
  • Posts

    50
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

vakrosA4 last won the day on February 14 2022

vakrosA4 had the most liked content!

About vakrosA4

  • Birthday 06/22/1991

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Αγρίνιο-Πάτρα
  • Interests
    Cycle to live, live to cycle...

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    Audi A4 B8 1.8T Quattro Ambition, Audi A4 B6 1.6

Recent Profile Visitors

2,150 profile views

vakrosA4's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare
  • One Year In Rare

Recent Badges

29

Reputation

  1. Εχει 2 υδρορροες, η μια ειναι εκει που ανεφερες και πραγματικα ειναι μανικι να καθαρισεις ολα τα φυλλα και τις πευκοβελονες κατω απο το κουτι του εγκεφαλου, την ανω αντλια συμπλεκτη και το σεβρο. Θα βοηθησει σκουπα και αερας για να φυσηξει οτι εχει απομεινει σε καποιο σημειο που ειναι πιο ευκολα προσβασιμο για να τα μαζεψεις. Η δευτερη υδρορροη ειναι αναμεσα στο σεβρο και την εισοδο του αερα για την καμπινα. Καλο ειναι να βγουν, να καθαριστουν οι λαστιχενιες ταπες και ισως να κοπει ενα μικρο κομματι απο το λαστιχο στο σημειο που κανει το τετραπλο ανοιγμα με ενα ψαλιδι για να μπορει να βγαζει πιο ευκολα το νερο και καποια υπολειμματα. Οι υδρορροες νομιζω καταληγουν πισω απο τις θερμοασπιδες του κινητηρα. Επισης ειναι πολυ σημαντικο να καθαριζεται τακτικα το σημειο πανω απο το κουτι του εγκεφαλου γιατι αν μεινουν εκει χωματα και φυλλα ταλαιπωρειται το λαστιχο που μονωνει το κουτι του εγκεφαλου και μπορει να προκαλεσει βλαβη στα ηλεκτρικα, ακομα και να τραβηξει νερο στα ποδια του οδηγου (εχει ανοιγμα στο firewall και απο εκει περνουν τα καλωδια, ο μισος εγκεφαλος ειναι μεσα στην καμπινα και ο αλλος μισος εξω στο κουτι στον νεροχυτη).Εκανα ακριβως την ιδια διαδικασια πριν 2 εβδομαδες και θα ειχε ενδιαφερον να ανοιξω τον καδο απο την σκουπα να δω τι μαζεψε...
  2. Καλησπέρα σε όλους, Σε audi A4 B6 με κινητήρα 1.6 ALZ έχω την παρακάτω βλάβη μετά από έλεγχο με vcds: 17700 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265) P1292-009- Open Circuit- MIL ON Το αυτοκίνητο ανάβει τους ανεμιστήρες ψύξης όταν γυρίσω τον διακόπτη. Η βλάβη είναι σίγουρα στον θερμοστάτη ή υπάρχει περίπτωση να είναι η βαλβίδα στο κολάρο; Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
  3. Και εγω ακριβως το ιδιο εκανα πριν 1 χρονο περιπου, νομιζω εχει αναφερθει ξανα η συγκεκριμενη λυση. Για imitation μηχανισμο με τοποθετηση θες κανα 100αρι και γνησιο σχεδον τα διπλα. Εχει λιγο μανουρα γιατι πρεπει να βγει το τελαρο της πορτας και θελει προσοχη να σημαδεψεις το οδοντωτο σημειο για να μπει ακριβως στην ιδια θεση. Καλου κακου χρειαζονται και μερικα κλιψακια για την ταπετσαρια και κολλα για να κολλησεις παλι την μονωση. Καλο ειναι να καθαριστουν και οι οδηγοι, τα λαστιχα και να λυπανθει το μεταλλικο κομματι πανω στο οποιο ολισθαινει αυτο το πλαστικο για να μην ζοριζεται και ξανασπασει. Γενικα οπως ειπες ειναι μια μετριας δυσκολιας επισκευη, πολυ τιμια και μεχρι τωρα δειχνει να δουλευει αψογα, ο χρονος θα δειξει. Κοστος γυρω στα 10 ευρω με ανταλλακτικο απο Αγγλια για να ερθει γρηγορα. Τα συνεργεια δεν τα συμφερει να κανουν τετοιες επισκευες γιατι βγαζουν περισσοτερο απο το ανταλλακτικο και δεν μπορουν να εγγυηθουν το ποσο θα κρατησει αυτο το πλαστικο, γι αυτο εχουν αυτην την πολιτικη σε τετοια πραγματα (οπως πχ και οι κλειδαριες).
  4. Καλησπέρα παιδιά! Να ρωτήσω κάτι, σε αυτοκίνητο με μονοζωνικό που έχει ήδη αισθητήρες βροχής και φώτων, ο αυτόματος καθρέφτης χωρίς αισθητήρα υγρασίας είναι plug and play ή θέλει καλωδίωση; EDIT: ελυσα το καπακι του καλωδιου και ειδα οτι δεν εχω καν το 6pin ή 8pin φυσακι.
  5. Επειδή θα χρειαστεί δίσκους και τακάκια μπρος-πίσω σύντομα και είχα έτσι κι αλλιώς σκοπό να αναβαθμίσω τα φρένα του, έλεγα να παω κατευθείαν σε S4 για να μη δώσω επιπλέον χρήματα για δίσκους και τακάκια. Απλά έχω τις εργοστασιακές ζάντες με καλά λάστιχα και δε θα ήθελα να τις αλλάξω ακόμα.
  6. Σχετικά με το μέγεθος της ζάντας, τα S4 φρένα χωράνε στις εργοστασιακές 17άρες της έκδοσης Ambition;
  7. http://www.ebay.de/itm/Neu-Tuning-Audi-A3-S3-Sportback-8P-Diffusor-S-Line-Spoiler-Heckspoiler-2x-Endroh-/222099682089?hash=item33b62c3329:g:XaUAAOSwBLlVSPhz
  8. Από ebay. Έχω αποθηκευμένη την αγγελία στον υπολογιστή. Θα βάλω σύνδεσμο όταν πάω σπίτι.
  9. Αυτή τη στιγμή επάνω είναι η αναμονή και η πρίζα. Ο κοτσαδόρος είναι αφαιρούμενος, μπαίνει το κάλυμμα στον προφυλακτήρα όπως στη φωτογραφία. Πρόκειται για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Χτες που το είδα παρατήρησα ότι η αναμονή ήταν σχετικα ψηλά, στην τραβέρσα. Θα βγάλω μια φωτογραφία μέρα και θα την ανεβάσω.
  10. Ας τον αχρηστεύει. Το αυτοκίνητο έγινε εισαγωγή με τον κοτσαδόρο. Δεν ήταν επιλογή του νέου ιδιοκτητή. Απλά να μην τον κατεβάσει.
  11. Καλησπέρα σε όλους, Για λογαριασμό φίλου, γίνεται να μπει ο διαχύτης από S-line σε προφυλακτήρα A3 8P2; Το αυτοκίνητο έχει κοτσαδόρο, ξέρει ότι δεν θα ανοίγει, χρειαζεται όμως και να αφαιρεθεί; Σας ευχαριστώ πολύ!
  12. Παρέδωσαν πνεύμα σχεδόν τα τακάκια και οι δισκόπλακες. Μετά από ένδειξη στην οθόνη πήγα στο Service και μου απομένουν περίπου 1000km. Τι προτείνετε για καινούριο σετ; Μιας και είμαι από επαρχία θα με συνέφερε να πάρω τώρα που είμαι Αθήνα ένα σετ και να τα τοποθετήσω όταν επιστρέψω. Δεκτές οι aftermarket λύσεις ειδικά αν έχουν κάποια διάφορα προς το καλύτερο και τιμή προς το φθηνότερο. Η χρήση μου είναι λίγο επιθετική αλλά γενικά οι μαμά δισκόπλακες έβγαλαν 105.000km και τα τακάκια 50000km. Σας ευχαριστώ πολύ!
  13. Έκανα αυτό το τεστ και όντως το αυτοκίνητο ξανακλειδώνει. Επιπλέον στην οθόνη στο καντράν δεν μου εμφανίζει ότι η πόρτα ανοίγει.
  14. Καλησπέρα παιδιά, Ευχαριστώ για τη βοήθεια. Ψαχούλεψα την πόρτα αλλά δεν βρήκα κάτι τέτοιο. Μίλησα με το μάστορά μου και μου είπε ότι είναι κολλημένη η κλειδαριά. Μου είπε να κάνω και ένα τεστ για να το τσεκάρω: Να ξεκλειδώσω το αυτοκίνητο και να ανοίξω αυτή την πόρτα, μετά να την ξανακλείσω. Αν κλειδώσει πάλι μόνο του, πάει να πει ότι είναι κολλημένη όλη η κλειδαριά της πόρτας. Μπορεί να συνέλθει με λίγο πείραγμα-καθάρισμα-φύσιγμα, αλλά το πιο πιθανό είναι να χρειαστεί αλλαγή (κόστος κάνα 150αρι).
  15. Καλησπέρα σε όλους. Το πρόβλημα που έχω είναι ότι δεν ανάβουν τα φώτα του εσωτερικού όταν ανοίγει η πίσω δεξια πόρτα. Σε όλες τις άλλες πόρτες ανάβουν κανονικά. Τι μπορεί να φταίει βρε παιδιά; Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον!
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.