Jump to content

THE BARBARIAN

Επαγγελματίες
  • Content Count

    681
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

THE BARBARIAN last won the day on September 12 2014

THE BARBARIAN had the most liked content!

Community Reputation

414 Excellent

About THE BARBARIAN

  • Birthday 11/01/1975

Contact Methods

  • MSN
    octavia38@hotmail.com
  • Website URL
    http://www.pschiptuning.com/
  • Skype
    dimitris38

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    ΘΕΣ/ΝΙΚΗ http://www.facebook.com/pschiptuning.power
  • Interests
    tuning cars
    κακοποιητης αυτοκίνητων

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    octavia

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Καλησπέρα όχι δεν χρειάζεται να ανοίξεις το μοτέρ φτάνει αυτός που θα προγραμματίσει να το έχει φυλαγμένο και απο πίεση και απο αβανς διότι είναι 4Χ4 το αμάξι και ζορίζει πάρα πολύ το μοτέρ Σίγουρα είναι ένα πολύ καλό Setup η K04-064 και δεν χάνει τον χαρακτήρα του το αμάξι
  2. Είναι πολλοί οι λόγοι που μπορεί αν συμβαίνει αυτό καλά είναι να το δεις με διαγνωστικό
  3. οτι κανεις καντο με Φ60 σωλινωσεις
  4. Ναι πρόταση μου είναι το PRD 500 η PRD600 τα τοποθετώ εδώ και 1 χρόνο είναι ΕΛΛΗΝΙΚΟ και έχει άψογη λειτουργία ανάλογα τις ανάγκες επιλεγείς 250 έχει το PRD500 και 430 έχει το PRD600
  5. βαζεις boost controller και είσαι έτοιμος
  6. ΕΑΝ το βγάλουν έξω μια βόλτα μπορεί να το καταλάβουν απο τις καλύτερες επιδώσεις που θα έχει το αμάξι
  7. Καταρχήν εάν βάλεις πρόγραμμα θα το καταλάβεις απο την απόδοση του κινητήρα εάν θες ακόμα ποιο ακρίβεια πας σε ένα δυναμόμετρο και το μετράς Όχι δεν είναι υποχρεωτικό να αλλάξει φίλτρο και εξάτμιση εκτός και εάν το θελεις και να το φουσκώσεις αρκετά το αμάξι οπότε τότε ναι θα τα αλλάξεις ΕΑΝ τυχόν μετά το πρόγραμμα εχεις προβλήματα τότε πρέπει αν το δεις με τον εκάστοτε προγραμματιστή που θα επιλέξεις εσύ διότι μετά το πρόγραμμα θα πρέπει αν δουλεύει άψογα το αμάξι Η αλλαγή σε μαμά ναι είναι εύκολη και μπορεί να γίνει οποιαδήποτε στιγμή το χρειαστείς απλά κάποιοι χρεώνουν για τις αλλαγές αυτές κάποιοι όχι Το αμάξι μπορεί μόνο με πρόγραμμα να πάρει 30αλογα και 6-7 κιλά ροπής το έχουμε ΚΑΝΕΙ πολλές φορές είναι ένα μοτέρ που παίζει πολύ στην αγορά και αξιόπιστο μέχρι τώρα όπως δείχνει
  8. Καλημέρα εάν έρθεις θεσ/νικη έλα απο το μαγαζί να το κάνουμε
  9. όχι δεν βγαίνει απο επάνω το τούρμπο και δεν γίνεται η δουλειά απο κάτω άλλα απο πάνω και πρέπει να είναι καλά κρύο το αμάξι και να έχει υπομονή αυτός που θα το κάνει
  10. Είναι πολύ ΣΥΧΝΟ το φαινόμενο στα 1,8t 20v να έχουμε διαρροές στο κύκλωμα του ιντερκουλερ και κυρίως στις υποπιεσεις κάτω απο την πολλαπλή εισαγωγής και στις αναθυμιάσεις λαδιού
  11. Να πω ότι δεν έγραψα ότι η TTRS έχει κόστος 600 ευρώ είπα ότι μπορεί να δώσει ένα ΣΧΕΔΟΝ καινούργιο Κ04-064 600 ευρώ και να βάλει απο πάνω κάποια χρήματα το ποσά αυτός που θα το αγοράσει ξέρει εγώ έχω μια 900 ευρώ TTRS
  12. Γνώμη μου μην πειράξεις την Κ04-064 πρώτον γιατί δεν υπάρχει γνήσιο ανταλλακτικό (φτερό) για να μπει και να γίνει υβρίδιο η διάφορα πάχους του Άξονα της Κ16 με την Κ04 είναι χαοτική άρα πας για ιμιτασιόν φτερό και παίζεις με την φωτιά να την σπάσεις όσες αποδοσαν έχουν περιορισμένο χρόνο ζωής καλύτερα να βάλεις μια Κ16 TTRS κόβοντας το ΠΕΜΠΤΟ καλάμι ποιο αξιόπιστο σίγουρο και λειτουργικό σε σχέση με αυτό που λες να κάνεις θα βρεις μεταχειρισμένη την δικιά σου την δεινής 600 ευρω βάζεις και κάτι παραπάνω και περνεις Κ16 TTRS
  13. απο την στιγμή που το θες για καθημερινή χρήση και να σχεδόν σε εργοστασιακά επίπεδα Κ04-064 τούρμπο βάζεις αποστάτη στο κεφαλάρι και είσαι κομπλέ μεγίστη παροχή 360-380 είναι η εφαρμογή που προτιναι ο ΓΙΩΡΓΟΣ ποιο πάνω συν εντόσθια για αυτή την εφαρμογή στο μοτέρ έχω κάνει πολλά Α4 είναι ότι καλύτερο παίζει αυτή την στιγμή
  14. πες μου τι εγκέφαλο έχεις φίλε μου siemens η bosch και οι 2 έχουν επάνω κλείδωμα προστασία για πρόγραμμα οπότε πριν κάνει κάποιος οτιδήποτε πρέπει να τον ξεκλειδώσει πρώτα και μετά να προγραμματίσει
  15. υπάρχει μαντέμι όχι γνήσιο ρεπλίκα πολύ καλής ποιότητας και ανθεκτικό τα χρησιμοποιούμε για υβρίδια και αντέχουν πάρα πολύ
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.