Jump to content

SPYROS29

VIP Member
  • Content Count

    132
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

SPYROS29 last won the day on May 4

SPYROS29 had the most liked content!

Community Reputation

70 Excellent

About SPYROS29

  • Birthday 10/28/1976

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Artemis

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    AUDI 80

Recent Profile Visitors

4,272 profile views
  1. Φταίει ο πνεύμονας Μάνο. Θέλει φτιάξιμο. Καθάρισμα και επισκευή. Δεν φταίει το injection. Για δες εδώ https://www.car.gr/parts/view/3184499-eisagwgh-kafsimou-aera-injection-psekasmos
  2. Καλησπέρα Κώστα. Εγώ τις δίνω, αλλά όχι άμεσα. Αν σε ενδιαφέρει πες μου.
  3. Οκ, σε ευχαριστώ πολύ φίλε. Να δω πως θα την βγάλει ο Μίχος από εκεί που βρίσκεται........ Να σε ρωτήσω και κάτι τελευταίο. Το καθάρισμα της πεταλούδας υπάρχει περίπτωση να πετάξει το πρόγραμμα, γαιτί μετά θα θέλει adaptation.
  4. Σε ευχαριστώ Δημήτρη. Πες μου κάτι σε παρακαλώ, αυτή η βαλβίδα σε μένα είναι μαζί με τον θερμοστάτη απο οτι είδα. Είναι κάτω από την εισαγωγή. Αυτή δεν είναι;
  5. Καλησπέρα Δημήτρη. Το έχω βάλει εγκέφαλο και δεν δείχνει τπτ. Τη σκέφτηκα και εγώ τη βαλβίδα, αλλά δεν θα την έδειχνε βλάβη; Του πέρασα και αναβάθμισεις στο μοτέρ από το εργοστάσιο, το πρόγραμμα λειτουργεί οκ επίσης. Μου το έκανε και το 2017 και τότε καθάρισα πεταλούδα και σταμάτησε. Μήπως παίζει κανένα ρόλο που γεμίζω το ρεζερβουάρ τέρμα; εννοώ για τη φούσκα εξαερωσης. Το πρωί είναι σαν να μπερδεύει το μιγμα για μερικά δευτερόλεπτα. Μετά λειτουργεί σαν να μη συμβαίνει τίποτα.
  6. Καλημέρα στην ομάδα, Καταθέτω και εγώ ενα θεματάκι που αντιμετωπίζω τελευταία και θέλω να ακούσω τις γνώμες σας. Τον τελευταίο μήνα, σχεδόν κάθε πρωί που βάζω εμπρός το αμάξι (cold start), οι στροφές αντί να πάνε στις 1.200, πάνε στις 800 και μετά από 10-15 δευτερόπλεπτα ανεβαίνουν εκεί που πρέπει. Στη συνέχεια πέφτουν στις νορμαλ κανονικά. Μετά όλη την ημέρα το αμάξι λειτουργεί κανονικά. Σημειώση: Την ώρα που το κάνει αυτό -δηλαδή που κρατάει αρχικά χαμηλά τις στροφές- αν επιχειρήσω να πατήσω λίγο γκάζι για να το ξεκολλήσω, δεν ανταποκρίνεται στο γκάζι καθόλου. Σαν να μην το πατάω... Εν τω μεταξύ το διαγνωστικό δεν βγάζει κανένα σφάλμα! Καμιά γνώμη? Υ.Γ. Το αμάξι είναι μοντέλο 2012 με το οχτάμπεκο μοτέρ.
  7. Για περισσότερες πληροφορίες ανά μοντέλο δείτε τους παρακάτω συνδέσμους: https://en.wikipedia.org/wiki/DKW_Schnellaster https://en.wikipedia.org/wiki/DKW_F10 https://en.wikipedia.org/wiki/DKW_F89 https://en.wikipedia.org/wiki/DKW_3%3D6 https://en.wikipedia.org/wiki/DKW_Monza https://en.wikipedia.org/wiki/DKW_Munga https://en.wikipedia.org/wiki/DKW_Junior https://en.wikipedia.org/wiki/DKW_F102 https://en.wikipedia.org/wiki/Audi_F103
  8. Για περισσότερες πληροφορίες ανά μοντέλο δείτε τους παρακάτω συνδέσμους: https://en.wikipedia.org/wiki/DKW_Typ_P https://en.wikipedia.org/wiki/DKW_Typ_4%3D8 https://en.wikipedia.org/wiki/DKW_F1 https://en.wikipedia.org/wiki/DKW_F2 https://en.wikipedia.org/wiki/DKW_F4 https://en.wikipedia.org/wiki/DKW_F5 https://en.wikipedia.org/wiki/DKW_F7 https://en.wikipedia.org/wiki/DKW_F8 https://en.wikipedia.org/wiki/DKW_F9
  9. Για περισσότερες πληροφορίες ακολουθήστε τον ακόλουθο σύνδεσμο: https://en.wikipedia.org/wiki/DKW
  10. Το Audi 90 ήταν ένα μεσαίο αυτοκίνητο της κατηγορίας D, που παρήχθη από τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία Audi, μεταξύ του 1984 και του 1991, σε δύο γενιές. Πρακτικώς, το 90 δεν ήταν αυτόνομο μοντέλο, αλλά μια πληρέστερα εξοπλισμένη έκδοση του Audi 80, με ορισμένες αλλαγές στην εμφάνιση, στον εξοπλισμό και στα μηχανικά μέρη. Για περισσότερες πληροφορίες ακολουθήστε τον παρακάτω σύνδεσμο: https://de.wikipedia.org/wiki/Audi_90
  11. Το Audi 50 (εσωτερικός κωδικός Typ 86) ήταν ένα αυτοκίνητο πόλης της κατηγορίας Β, που παρήχθη από τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία Audi, μεταξύ του 1974και του 1978. Το μοντέλο διατέθηκε μόνο στην Ευρώπη και εισήχθη 2 ως 3 χρόνια μετά το ιταλικό Fiat 127 και το γαλλικό Renault 5. Κατά την εισαγωγή του, το 50 θεωρήθηκε ως η πρώτη είσοδος των Γερμανών στην ολοένα και πιο δημοφιλή κατηγορία των ευρωπαϊκών supermini αυτοκινήτων πόλης. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να ακολουθήσετε τον παρακ΄τω σύνδεσμο: https://el.wikipedia.org/wiki/Audi_50
  12. Το Audi Quattro ήταν ένα σπορ αυτοκίνητο που παρήχθη από τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία Audi, μεταξύ του 1980 και του 1991. Βασιζόταν στην πρώτη γενιά του Audi Coupé, γνωστή ως Coupé B2. Για περισσότερες πληροφορίες ακολουθήστε τον παρακάτω σύνδεσμο: https://en.wikipedia.org/wiki/Audi_Quattro
  13. Το Audi Cabriolet ήταν ένα μεσαίο καμπριολέ αυτοκίνητο που παρήχθη από τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία Audi, από το 1991 έως το 2000. Βασιζόταν στο πάτωμα και τα μηχανικά μέρη των Audi 80 και Audi Coupé. Παρά το γεγονός ότι η παραγωγή του 80 έληξε το 1995 και του Coupé το 1996, η παραγωγή του Cabriolet συνεχίστηκε έως το 2000, παράλληλα με το Audi A4. Τεχνικά χαρακτηριστικά Τύπος 1.8 5V 2.0E 2.0E 16V 2.3E 2.6E 2.8E 1.9 TDI Κινητήρας: Τετρακύλινδρος σε σειρά Πεντακύλινδρος σε σειρά Εξακύλινδρος σε διάταξη V6 Τετρακύλινδρος σε σειρά diesel Κωδικός κινητήρα ADR ABK ACE NG ABC AAH 1Z / AHU Κυβισμός: 1.781 cm³ 1.984 cm³ 2.309 cm³ 2.598 cm³ 2.771 cm³ 1.896 cm³ Διάμετρος x διαδρομή εμβόλων (mm) 81 x 86,4 82,5 x 92,8 82,5 x 86,4 82,5 x 81 82,5 x 86,4 79,5 x 95,5 Ισχύς (kW) /min: 92 kW (125 PS) 5.800 85 kW (116 PS) 5.400 103 kW (140 PS) 5.900 98 kW (133 PS) 5.500 110 kW (150 PS) 5.750 128 kW (174 PS) 5.500 66 kW (90 PS) 4.000 Ροπή (N·m) /min: 173 3.950 166 3.200 181 4.500 186 4.000 225 3.500 250 3.000 202 1.900 Τελική ταχύτητα σε km/h 195 187 202 198 209 218 175 Βάρος σε kg 1.370 1.315 1.330 1.350 1.415 1.455 1.400 Κατασκευαστής Audi Μητρική εταιρεία Όμιλος Volkswagen Εναλλακτική ονομασία Audi 80 Cabrio Παραγωγή 1991 — 2000 Προηγούμενο μοντέλο Κανένα Επόμενο μοντέλο Audi A4 Cabrio Κατηγορία Μεσαίο ανοιχτό αυτοκίνητο Αμάξωμα 2-πορτο κάμπριο Διαμόρφωση Κινητήρας μπροστά, εμπρόσθια κίνηση Κινητήρας Βενζίνη: 1.8 λίτρα I4 2.0 λίτρα Ι4 2.3 λίτρα Ι5 2.6 λίτρα V6 2.8 λίτρα V6 Diesel: 1.9 λίτρα I4 Μεταξόνιο 2.560 χιλιοστά Μήκος 4.370 χιλιοστά Πλάτος 1.720 χιλιοστά Ύψος 1.380 χιλιοστά Κενό Βάρος 1.370 - 1.430 κιλά Σχετική εξέλιξη Audi 80 Audi Coupé πηγή: Wikipedia
  14. ο Audi Coupé ήταν η 2-πορτη έκδοση του Audi 80. Παράχθηκε σε δύο γενιές: το Coupé B2, από το 1980 έως το 1987 (πάνω στο οποίο βασιζόταν το Audi quattro), βασισμένο στο 80 B2, και το Coupé B3, από το 1988 έως το 1996. Για περισσότερες πληροφορίες ακολουθήστε τον παρακάτω σύνδεσμο: https://en.wikipedia.org/wiki/Audi_Coupé_(B2)
  15. Το Audi S4 είναι ένα πολυτελές αυτοκίνητο, με την πρώτη γενιά του να βασίζεται στο Audi 100 (έως το 1994) και στις μετέπειτα γενιές του στο Audi A4. Η παραγωγή του ξεκίνησε το 1992 και συνεχίζεται έως σήμερα. Αρχικά κυκλοφόρησε μόνο σε 4-πορτη σεντάν εκδοχή, ενώ στη συνέχεια διατέθηκε και σε station wagon, όπως και σε cabrio. Σε αντίθεση με τις εκδόσεις του Audi A4, το S4 φέρει μια σειρά αλλαγών, όπως ισχυρότερο κινητήρα, βελτιωμένη ανάρτηση, ισχυρότερα φρένα και τετρακίνηση quattro. Πρώτη γενιά (S4 C4) Το πρώτο S4 κυκλοφόρησε το 1992 ως η κορυφαία έκδοση του 100, αντικαθιστώντας στην παλέτα της Audi το 200 Turbo. Υπήρχαν 2 επιλογές κινητήρα: ενός 5-κύλινδρου, 20-βάλβιδου turbo κινητήρα 2.2 λίτρων (παρόμοιος με του Audi Quattro) απόδοσης 230 ίππων, και ενός 8-κύλινδρου, ατμοσφαιρικού κινητήρα 4.2 λίτρων (ίδιος με του Audi V8, κατόπιν παραγγελίας), απόδοσης 280 ίππων. Μετά την μετονομασία του 100 σε A6 το 1994, το αρχικό S4 μετονομάστηκε επίσης σε S6. Μοντέλο S4 2,2 S4 4,2 Κύλινδροι Πεντακύλινδρος σε σειρά (Ι5) V8 Κυβισμός 2.226 cm³ 4.172 cm³ Ισχύς 169 kW (230 PS)/5.900 rpm 206 kW (280 PS)/5.800 rpm Ροπή 350 N·m/1.950 rpm 400 N·m/4.000 rpm Επιτάχυνση 0–100 km/h 6,7 sec 5,9 sec Τελική ταχύτητα 241 km/h 250 km/h Παραγωγή 1992 — 1994 Επόμενο μοντέλο Audi S6 C4 Κινητήρας Ι5 2.2 λίτρα turbo V8 4.2 λίτρα Μετάδοση 4-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο 5-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο Μεταξόνιο 2.692 χιλιοστά Μήκος 4.790 χιλιοστά Πλάτος 1.804 χιλιοστά Ύψος 1.432 χιλιοστά Κενό Βάρος 1.610 - 1.730 κιλά πηγή: Wikipedia
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.