-
Content Count
133 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
4
SPYROS29 last won the day on May 4 2019
SPYROS29 had the most liked content!
Community Reputation
70 ExcellentAbout SPYROS29

- Birthday 10/28/1976
Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
Artemis
Previous Fields
-
Αυτοκίνητο
AUDI 80
Recent Profile Visitors
5,709 profile views
-
Καλησπέρα Δημήτρη. Εφόσον τα έχεις κάνει αυτά πρέπει να ελέγξεις τον πνεύμονα από το k-jetronic. Αυτό μάλλον έχει το θέμα.
-
Φταίει ο πνεύμονας Μάνο. Θέλει φτιάξιμο. Καθάρισμα και επισκευή. Δεν φταίει το injection. Για δες εδώ https://www.car.gr/parts/view/3184499-eisagwgh-kafsimou-aera-injection-psekasmos
-
Ζητούνται εργοστασιακές ζάντες 17-18"
SPYROS29 replied to Kώστας Κ.'s topic in Στήσιμο-Φρένα-Μετάδοση Audi A4/A4 Cab/S4 (B8)
Καλησπέρα Κώστα. Εγώ τις δίνω, αλλά όχι άμεσα. Αν σε ενδιαφέρει πες μου. -
Audi A4 b8 cjeb cold start πρόβλημα
SPYROS29 replied to SPYROS29's topic in Προβλήματα Audi A4/A4 Cab/S4 (B8)
Οκ, σε ευχαριστώ πολύ φίλε. Να δω πως θα την βγάλει ο Μίχος από εκεί που βρίσκεται........ Να σε ρωτήσω και κάτι τελευταίο. Το καθάρισμα της πεταλούδας υπάρχει περίπτωση να πετάξει το πρόγραμμα, γαιτί μετά θα θέλει adaptation. -
Audi A4 b8 cjeb cold start πρόβλημα
SPYROS29 replied to SPYROS29's topic in Προβλήματα Audi A4/A4 Cab/S4 (B8)
Σε ευχαριστώ Δημήτρη. Πες μου κάτι σε παρακαλώ, αυτή η βαλβίδα σε μένα είναι μαζί με τον θερμοστάτη απο οτι είδα. Είναι κάτω από την εισαγωγή. Αυτή δεν είναι; -
Audi A4 b8 cjeb cold start πρόβλημα
SPYROS29 replied to SPYROS29's topic in Προβλήματα Audi A4/A4 Cab/S4 (B8)
Καλησπέρα Δημήτρη. Το έχω βάλει εγκέφαλο και δεν δείχνει τπτ. Τη σκέφτηκα και εγώ τη βαλβίδα, αλλά δεν θα την έδειχνε βλάβη; Του πέρασα και αναβάθμισεις στο μοτέρ από το εργοστάσιο, το πρόγραμμα λειτουργεί οκ επίσης. Μου το έκανε και το 2017 και τότε καθάρισα πεταλούδα και σταμάτησε. Μήπως παίζει κανένα ρόλο που γεμίζω το ρεζερβουάρ τέρμα; εννοώ για τη φούσκα εξαερωσης. Το πρωί είναι σαν να μπερδεύει το μιγμα για μερικά δευτερόλεπτα. Μετά λειτουργεί σαν να μη συμβαίνει τίποτα. -
Καλημέρα στην ομάδα, Καταθέτω και εγώ ενα θεματάκι που αντιμετωπίζω τελευταία και θέλω να ακούσω τις γνώμες σας. Τον τελευταίο μήνα, σχεδόν κάθε πρωί που βάζω εμπρός το αμάξι (cold start), οι στροφές αντί να πάνε στις 1.200, πάνε στις 800 και μετά από 10-15 δευτερόπλεπτα ανεβαίνουν εκεί που πρέπει. Στη συνέχεια πέφτουν στις νορμαλ κανονικά. Μετά όλη την ημέρα το αμάξι λειτουργεί κανονικά. Σημειώση: Την ώρα που το κάνει αυτό -δηλαδή που κρατάει αρχικά χαμηλά τις στροφές- αν επιχειρήσω να πατήσω λίγο γκάζι για να το ξεκολλήσω, δεν ανταποκρίνεται στο γκάζι καθόλου. Σαν να μην το πατάω... Εν τω μεταξύ το διαγνωστικό δεν βγάζει κανένα σφάλμα! Καμιά γνώμη? Υ.Γ. Το αμάξι είναι μοντέλο 2012 με το οχτάμπεκο μοτέρ.
-
Για περισσότερες πληροφορίες ανά μοντέλο δείτε τους παρακάτω συνδέσμους: https://en.wikipedia.org/wiki/DKW_Schnellaster https://en.wikipedia.org/wiki/DKW_F10 https://en.wikipedia.org/wiki/DKW_F89 https://en.wikipedia.org/wiki/DKW_3%3D6 https://en.wikipedia.org/wiki/DKW_Monza https://en.wikipedia.org/wiki/DKW_Munga https://en.wikipedia.org/wiki/DKW_Junior https://en.wikipedia.org/wiki/DKW_F102 https://en.wikipedia.org/wiki/Audi_F103
-
Για περισσότερες πληροφορίες ανά μοντέλο δείτε τους παρακάτω συνδέσμους: https://en.wikipedia.org/wiki/DKW_Typ_P https://en.wikipedia.org/wiki/DKW_Typ_4%3D8 https://en.wikipedia.org/wiki/DKW_F1 https://en.wikipedia.org/wiki/DKW_F2 https://en.wikipedia.org/wiki/DKW_F4 https://en.wikipedia.org/wiki/DKW_F5 https://en.wikipedia.org/wiki/DKW_F7 https://en.wikipedia.org/wiki/DKW_F8 https://en.wikipedia.org/wiki/DKW_F9
-
Για περισσότερες πληροφορίες ακολουθήστε τον ακόλουθο σύνδεσμο: https://en.wikipedia.org/wiki/DKW
-
Το Audi 90 ήταν ένα μεσαίο αυτοκίνητο της κατηγορίας D, που παρήχθη από τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία Audi, μεταξύ του 1984 και του 1991, σε δύο γενιές. Πρακτικώς, το 90 δεν ήταν αυτόνομο μοντέλο, αλλά μια πληρέστερα εξοπλισμένη έκδοση του Audi 80, με ορισμένες αλλαγές στην εμφάνιση, στον εξοπλισμό και στα μηχανικά μέρη. Για περισσότερες πληροφορίες ακολουθήστε τον παρακάτω σύνδεσμο: https://de.wikipedia.org/wiki/Audi_90
-
Το Audi 50 (εσωτερικός κωδικός Typ 86) ήταν ένα αυτοκίνητο πόλης της κατηγορίας Β, που παρήχθη από τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία Audi, μεταξύ του 1974και του 1978. Το μοντέλο διατέθηκε μόνο στην Ευρώπη και εισήχθη 2 ως 3 χρόνια μετά το ιταλικό Fiat 127 και το γαλλικό Renault 5. Κατά την εισαγωγή του, το 50 θεωρήθηκε ως η πρώτη είσοδος των Γερμανών στην ολοένα και πιο δημοφιλή κατηγορία των ευρωπαϊκών supermini αυτοκινήτων πόλης. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να ακολουθήσετε τον παρακ΄τω σύνδεσμο: https://el.wikipedia.org/wiki/Audi_50
-
AUDI CABRIO Ιστορία και Τεχνικά Χαρακτηριστικά
SPYROS29 posted a topic in Audi Cabriolet (Β3/typ 89)
Το Audi Cabriolet ήταν ένα μεσαίο καμπριολέ αυτοκίνητο που παρήχθη από τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία Audi, από το 1991 έως το 2000. Βασιζόταν στο πάτωμα και τα μηχανικά μέρη των Audi 80 και Audi Coupé. Παρά το γεγονός ότι η παραγωγή του 80 έληξε το 1995 και του Coupé το 1996, η παραγωγή του Cabriolet συνεχίστηκε έως το 2000, παράλληλα με το Audi A4. Τεχνικά χαρακτηριστικά Τύπος 1.8 5V 2.0E 2.0E 16V 2.3E 2.6E 2.8E 1.9 TDI Κινητήρας: Τετρακύλινδρος σε σειρά Πεντακύλινδρος σε σειρά Εξακύλινδρος σε διάταξη V6 Τετρακύλινδρος σε σειρά diesel Κωδικός κινητήρα ADR ABK ACE NG ABC AAH 1Z / AHU Κυβισμός: 1.781 cm³ 1.984 cm³ 2.309 cm³ 2.598 cm³ 2.771 cm³ 1.896 cm³ Διάμετρος x διαδρομή εμβόλων (mm) 81 x 86,4 82,5 x 92,8 82,5 x 86,4 82,5 x 81 82,5 x 86,4 79,5 x 95,5 Ισχύς (kW) /min: 92 kW (125 PS) 5.800 85 kW (116 PS) 5.400 103 kW (140 PS) 5.900 98 kW (133 PS) 5.500 110 kW (150 PS) 5.750 128 kW (174 PS) 5.500 66 kW (90 PS) 4.000 Ροπή (N·m) /min: 173 3.950 166 3.200 181 4.500 186 4.000 225 3.500 250 3.000 202 1.900 Τελική ταχύτητα σε km/h 195 187 202 198 209 218 175 Βάρος σε kg 1.370 1.315 1.330 1.350 1.415 1.455 1.400 Κατασκευαστής Audi Μητρική εταιρεία Όμιλος Volkswagen Εναλλακτική ονομασία Audi 80 Cabrio Παραγωγή 1991 — 2000 Προηγούμενο μοντέλο Κανένα Επόμενο μοντέλο Audi A4 Cabrio Κατηγορία Μεσαίο ανοιχτό αυτοκίνητο Αμάξωμα 2-πορτο κάμπριο Διαμόρφωση Κινητήρας μπροστά, εμπρόσθια κίνηση Κινητήρας Βενζίνη: 1.8 λίτρα I4 2.0 λίτρα Ι4 2.3 λίτρα Ι5 2.6 λίτρα V6 2.8 λίτρα V6 Diesel: 1.9 λίτρα I4 Μεταξόνιο 2.560 χιλιοστά Μήκος 4.370 χιλιοστά Πλάτος 1.720 χιλιοστά Ύψος 1.380 χιλιοστά Κενό Βάρος 1.370 - 1.430 κιλά Σχετική εξέλιξη Audi 80 Audi Coupé πηγή: Wikipedia -
ο Audi Coupé ήταν η 2-πορτη έκδοση του Audi 80. Παράχθηκε σε δύο γενιές: το Coupé B2, από το 1980 έως το 1987 (πάνω στο οποίο βασιζόταν το Audi quattro), βασισμένο στο 80 B2, και το Coupé B3, από το 1988 έως το 1996. Για περισσότερες πληροφορίες ακολουθήστε τον παρακάτω σύνδεσμο: https://en.wikipedia.org/wiki/Audi_Coupé_(B2)