Jump to content

panlask

Member
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About panlask

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Αθήνα

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    Audi A3

Recent Profile Visitors

35 profile views
  1. Γειά σε όλους. Έχω πιάσει τα 108.000 χμ. και μέχρι τώρα δεν με είχε προβληματίσει καθόλου η ανάρτηση. Στα τελευταία 5Κ είχα 2 κοπανήματα σε θόλο και το αμάξι αρχίζει να μην έχει προοδευτικότητα σε λακούβες. Να υποθέσω πως είναι θέμα ανάρτησης, δεν έχει να κάνει με ελατήρια, άντε και το πολύ να αλλάξω επ ευκαιρίας silent block; Η μαμίσια ανάρτηση, για κάποιον που δεν θέλει ρυθμίσεις και δεν θέλει ανάρτηση να κοπανάει σαν τραπέζι ήταν νομίζω πολύ καλή. Να μην είναι σε θέση όμως μια αντιπροσωπεία, ένας εξουσιοδοτημένος, κάποιος έστω να μου πει τί φοράει; Zachs, Monroe, τί; Χαμηλωμένο 3 εκ. από μαμά; Κάπου σε παλιότερα posts διάβασα πως το Ambition φοράει την ίδια ανάρτηση με το S3, αλλά με όχι τόσο χαμηλά ελατήρια. Έχω προσφορές από €620 μέχρι €700 τελική για μαμίσια και €750 για Billstein κίτρινα. Δεν μου είπαν Β6 ή Β8, αλλά μάλλον τα Β8 για το μικρό χαμήλωμα που έχει το Ambition από το εργοστάσιο. Και εκεί που έλεγα να βάλω του κατασκευαστή, σε μία Καρέντα μου είπαν πως τα εργοστασιακά είναι καλύτερα από αυτά που πουλάνε after market (ακόμα και της Audi);! Δηλαδή τί; Να πληρώσω Audi για να γίνει σφιχτό, προοδευτικό και άνετο όπως στην αρχή και να μου βγει κάτι άλλο; Έχει κανείς άποψη τελικά τι ισχύει; Αλήθεια, ξέρει κανείς δισκόπλακες στα πόσα πρέπει να αλλάζουν;
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.