Jump to content

AlexandrosA3

Member
  • Content Count

    60
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

AlexandrosA3 last won the day on June 6 2014

AlexandrosA3 had the most liked content!

Community Reputation

34 Excellent

About AlexandrosA3

  • Birthday 01/01/1977

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Larisa

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    A3

Recent Profile Visitors

297 profile views
  1. Καλησπέρα, Το ότι οι κινητήρες μας (1.4 TFSI 122 ps) τσιμπάνε λαδάκι είναι γνωστό και χιλιογραμμένο στο forum. Δεν υπάρχει λόγος να κουράζω με πράγματα για τα οποία υπάρχουν 100δες post. Σε όλες όμως τις περιπτώσεις, όταν η κατάσταση έφτανε στο απροχώρητο, η προτεινόμενη λύση ήταν αντικατάσταση εμβόλων και ελατηρίων (κοινώς ρεκτιφιέ). Προτάθηκε σε κάποιον άλλον (εκτός από εμένα φυσικά) η αντικατάσταση της κυλινδροκεφαλής ως λύση στο πρόβλημα της κατανάλωσης λαδιού; Για την ιστορία, ο κινητήρας μου έχει 130.000 χλμ περίπου (μοντέλο 2013) και πλέον η κατανάλωση λαδιού είναι κοντά στα 800 - 900 ml στα 1.000 χλμ. Μετά τα 70 με 80 χιλιάδες χιλιόμετρα άρχισε σταδιακά να ανάβει το λαμπάκι ολοένα και συχνότερα. Πρώτα στα 12 μετά στα 10 μετά στα 8 χιλιάδες χιλιόμετρα κ.ο.κ. Απευθύνθηκα στην επίσημη αντιπροσωπεία ζητώντας μία προσφορά για το κλασικό ρεκτιφιέ. Η απάντησή τους μετά από 2-3 μέρες με ξάφνιασε, καθώς μετά από επικοινωνία με τα κεντρικά με ενημέρωσαν ότι στο αυτοκίνητό μου (Α3 8V 1.4 TFSI 122 ps μοντέλο 2013), το πρόβλημα της κατανάλωσης λαδιού αντιμετωπίζεται όχι με ρεκτιφιέ αλλά με αντικατάσταση κυλινδροκεφαλής. Με ξαφνιάζει η απάντηση τους καθώς εδώ στο φόρουμ δεν έχω διαβάσει για άλλη τέτοια περίπτωση. Επίσης, με εντυπωσιάζει το ότι η αντικατάσταση της κεφαλής προτάθηκε από τα κεντρικά χωρίς όμως να έχουν δει το αυτοκίνητό μου. Το αυτοκίνητο το είδε η εδώ αντιπροσωπεία η οποία πρότεινε το κλασικό σετάκι ελατήρια - έμβολα. Έχει άραγε κάποιος άλλος παρόμοια εμπειρία; Ψάχνοντας σε φόρουμ του εξωτερικού βρήκα ένα tpi στο οποίο γίνεται λόγος για αντικατάσταση κεφαλής αλλά ήθελα να δω αν υπάρχουν αντίστοιχα παθόντες στην Ελλάδα. https://www.audi-sport.net/xf/threads/a3-1-4-2013-oil-consumption.383759/
  2. Στην ιστοσελίδα της (http://llumar.gr/index) η Llumar αναφέρει ότι διαθέτει 4 τύπους μεμβράνης αυτοκινήτου. Τις Esprit, τις Comfort, τις ΟΕΜ και τις Anti-terror (τις παρέθεσα ανα κατηγορία τιμής ξεκινώντας από την φθηνότερη προς την ακριβότερη). Η ιστοσελίδα έχει και configurator και περιγράφει αναλυτικά τις ιδότητες και τις διαφορές της κάθε σειράς οι οποίες είναι αρκετές. Βασική διαφορά της Esprit από την Comfort είναι ότι η τελευταία σύμφωνα με την ιστοσελίδα πάντα έχει καλύτερες επιδόσης στην απώθηση της ηλιακής ακτινοβολίας και περιέχει μέταλλο (ότι και αν σημαίνει αυτό!). Για ΟΕΜ και Anti-terror δεν κοίταξα καθώς οι τιμές ξεφεύγουν πάρα πολύ. Για το Α3 Sportback οι τιμές που δίνει είναι 169€ η Esprit, 229€ η Comfort, 339€ η OEM και 559€ η Anti-terror. Κάθε μία από τις σειρές τώρα περιλαμβάνει διάφορες αποχρώσεις (π.χ. η σειρά Comfort περιλαμβάνει 5 αποχρώσεις ανάμεσα στις οποίες και οι Titanium, οι Alu-light κ.α.). Στο κατάστημα της Llumar με ενημέρωσαν ότι η επιλογή τις απόχρωσης δεν επιρεάζει την τιμή. Επίσης, ανεξάρτητα από την τιμή του configurator, μπορείς να δώσεις τα στοιχεία σου και να σε καλέσει ο τοπικός αντιπρόσωπος για να σου δώσει καλύτερη προσφορά. Εμένα από 229€ για τη σειρά Comfort μου έδωσε τιμή 200€. Για τη σειρά Esprit από 169€ μου την άφηνε γύρω στα 150€ (αν θυμάμαι καλά γιατί μιλήσαμε κυρίως για την Comfort).
  3. Καλορίζικες! Αυτή θα έβαζα και εγώ. Comfort ονομάζεται η σειρά (υπάρχουν και οι Esprit και ΟΕΜ) και περιλαμβάνει πολλές διαβαθμίσεις σκουρότητας (VERY DARK, ALU-LIGHT, TITANIUM, UV VISUAL και UV 99 %). Η μεγάλη διαφορά στην τιμή με προβληματίζει όμως. Μάλλον θα περιμένω λίγο ακόμα. Μέχρι τότε πετσέτα στα πίσω παράθυρα...
  4. Στην ιστοσελίδα η τιμή ερχόταν στα 229 € για τη σειρά comfort (έχει σχετική εφαρμογή που γράφεις ακριβώς το αυτικόνητο που έχεις). Και μαζί με την τιμή σου εμφανίζει μία επιλογή "Αν θέλεις καλύτερη τιμή πατα εδώ" (ποιός άραγε δε θελει. Εκεί δίνεις τα στοιχεία σου και επικοινωνεί μαζί σου ο αντιπρόσωπος της περιοχής σου. Εγώ πήγα κατευθείαν από εκεί και μου έδωσαν τιμή 200€.
  5. Ξανα-άνοιξε η συζήτηση για τις μεμβράνες, σημάδι ότι καλοκαιριάζει !!! Την εβδομάδα που μας πέρασε βρήκα στο παρμπρίζ του αυτοκινήτου μου φυλλάδιο για διαφήμιση της Car-Glass που περνάει και μεμβράνες (συνεργάζεται με την Mandico). 140€ κοστίζει για το Α3 Sportback. Ρώτησα και στη Llumar (για την οποία μόνο καλά ακούω) αλλά η τιμή είναι στα 200€. Στη Llumar συγκεκριμένα με ενημέρωσαν ότι υπάρχει για τα παράθυρα οδηγού-συνοδηγού μεμβράνη με σκουρότητα τέτοια που περνάει νόμιμα ΚΤΕΟ και τροχονομικούς ελέγχους (απαράβατος και αδιαπραγμάτευτος ορος για εμένα). Βέβαια, στην ουσία είναι ένα φιλμ που απλά εμποδίζει την υπεριώδη ακτινοβολία και σκουραίνει ελάχιστα. Η Llumar μάλιστα χορηγεί έγγραφη βεβαίωση-πιστοποίηση που αναφέρει ότι οι προδιαγραφές της συγκεκριμένης μεμβράνης πληρούν τις απαιτήσεις και τους περιορισμούς που θέτει ο Κ.Ο.Κ. Οπότε καλυπτόμαστε και σε περίπτωση τυχαίου τροχονομικού ελέγχου ή ΚΤΕΟ. Τα 200€ όμως, μου φάνηκαν από την αρχή πολλά και τώρα που διαβάζω τα post σας μου φαίνονται ακόμα περισσότερα…
  6. Γιατί απορρίπτεις το plastidip; Σε ρωτάω γιατί και εγώ θέλω να βάψω τη δική μου και είχα σχεδόν καταλήξει στη λύση του plastidip. Βέβαια δεν έχω δει από κοντά δουλειά με Plastidp.Στο youtube καλό φαίνεται...
  7. Το TT βγαίνει μόνο σε Coupe έκδοση (και cabrio). Βέβαια δεν είναι αυστηρά διθέσια αλλά αυτό που οι κατασκευαστές ονομάζουν 2+2. Πίσω δεν έχεις καθόλου χώρο για τα γόνατα και καθόλου χώρο για το κεφάλι. Να μπεις μέσα να πας 10 λεπτά βόλτα γίνεται. Για παραπάνω ούτε κουβέντα. Εκτός αν είσαι o Tyrion Lannister...
  8. Αν το αυτοκίνητό σου έχει βάσεις Isofix και το καθισματάκι είναι και αυτό isofix τότε πρέπει να κουμπώσει σχεδόν "αυτόματα". Αν μπορείς ανέβασε κάποια φωτογραφία, ίσως να μπορέσουμε να σου πούμε περισσότερα.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.