Jump to content

Prince_73

Member
  • Content Count

    1,017
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    20

Prince_73 last won the day on August 19

Prince_73 had the most liked content!

Community Reputation

818 Excellent

1 Follower

About Prince_73

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Athens

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    Audi A3 Sportback

Recent Profile Visitors

724 profile views
  1. Το ψάχνεις με κωδικό ανταλλακτικού...πάντα με κωδικό ανταλλακτικού και στο e-bay!
  2. Φίλε θα πας αντιπροσωπεία, δεν ειναι ακριβό! Αν θυμάμαι καλά, πρέπει να έκανε το 2013 που άλλαξα το δικό μου κανα €20 - €25...
  3. πολλά σου λέει και πάλι, εκτός και αν βάζει μέσα κοντά στο χιλιάρικο εργατικά!! αν σου καίει λαδάκι φίλε όπως λες, τώρα που θα κάνεις έτσι και αλλιώς επισκευή στην κεφαλή, θα πας και για ελατήρια πιστονιών! Μέτρα και μια συμπίεση κυλίνδρων...
  4. Από τι σου έλιωσε ρε φίλε η βαλβίδα?? βγάλατε κυλινδροκεφαλή να δείτε τα χιτώνια και τα έμβολα?? πολλά στα λένε € 5.000 για επισκευή, άλλαξε νέο κινητήρα καλύτερα - και ξέρω καλά τι σου λέω!
  5. Διονυσσόπουλος στο Νέο Κόσμο φίλε...όλοι όσοι έχουν θέμα ευθυγράμμισης/ζυγοστάθμισης εκεί πάνε...πολλά χρόνια στο χώρο!
  6. Φίλε δε θέλω να σε στενοχωρήσω, αλλά αν βρεις και με € 200 - € 250 τις σπρώχνεις...δε φεύγουν εύκολα δυστυχώς!
  7. Πάντως το Sportback αμάξωμα στο Q3 πρέπει να είναι το πιο όμορφο coupe suv στον ανταγωνισμό - την αλήθεια να τη λέμε!!
  8. Να σχολιάσω στο θέμα ότι από τα πρώτα στοιχεία φαίνεται για ένα ακόμη εξαιρετικό αυτοκίνητο και μια coupe νότα στα suv που έλειπε από την Audi... Δεν μπορώ να μην σχολιάσω (αρνητικά) βέβαια την τιμή του, τουλάχιστον στην Ελλάδα καθώς δε θα είναι affordable για τον περισσότερο κόσμο (τα € 35.000 είναι η απλή εισαγωγική έκδοση με τον 1500αρι κινητήρα και χειροκίνητο κιβώτιο), καθώς και το μακρύ, μακρύ, πολύ μακρύ κατάλογο του προαιρετικού εξοπλισμού!!! Λίγα σπαρτιάτικα πράγματα στα βασικά και μετά ότι άλλο θέλεις, το πληρώνεις και θα το πληρώσεις και χρυσό!! Αχ βρε Audi δεν αλλάζεις ποτέ...
  9. Audi Q3 Sportback: Στην Ελλάδα από 35.000 ευρώ ΤΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ Η ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΟΥ AUDI Q3 SPORTBACK ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑ, ΜΕ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΝΑ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΛΙΓΟ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΙΣ 35.000 ΕΥΡΩ. Ένα ακόμα SUV προσθέτει στην γκάμα της η Audi προσφέροντας και στην ελληνική αγορά την Sportback εκδοχή του μέχρι σήμερα γνωστού Q3. Το Audi Q3 Sportback πρόκειται για ένα μεσαίων διαστάσεων τετράθυρο coupe SUV που διακρίνεται για τον δυναμικό σχεδιασμό του, όπως άλλωστε και για τα ποιοτικά-εξοπλιστικά χαρακτηριστικά που του εξασφαλίζουν μια θέση ανάμεσα στις premium προτάσεις της κατηγορίας του. Με μήκος που φτάνει τα 4,5 μέτρα, προσφέρει επαρκείς χώρους για πέντε επιβάτες, ενώ ο χώρος αποσκευών έχει αφετηρία τα 530 λίτρα, φτάνοντας με την αναδίπλωση των καθισμάτων τα 1.400 λίτρα. Στον κατάλογο εξοπλισμού ξεχωρίζουν οι προηγμένες εφαρμογές ενεργητικής ασφάλειας, η πλειονότητα των οποίων προσφέρεται από τη βασική έκδοση του αυτοκινήτου. Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα του Audi pre sense με λειτουργία αυτόνομης πέδησης και η Προειδοποίηση Απομάκρυνσης από τη Λωρίδα Κυκλοφορίας. Στις εκτεταμένες δυνατότητες συνδεσιμότητας και στο φιλικό προς τον χρήστη interface επενδύσει το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, το οποίο με τη σειρά του υποστηρίζεται από μια οθόνη αφής μεγέθους 10,1 ιντσών. Ψηφιακός είναι και ο πίνακας οργάνων, φτάνοντας στην κορυφαία έκδοση του αυτοκινήτου τις 12,3 ίντσες. Το Audi Q3 Sportback θα προσφέρεται με κινητήρες βενζίνης και diesel χωρητικότητας 2,0 λίτρων και συγκεκριμένα στην έκδοση 45 TFSI Quattro Stonic των 230 ίππων και στην έκδοση 35 TDI Stronic των 150 ίππων. Στην Ελλάδα η διάθεσή του θα ξεκινήσει το φθινόπωρο με τιμή που δεν θα υπερβαίνει τα 35.000 ευρώ. ΠΗΓΗ: CAR & DRIVER
  10. Φίλε, η απόλυτη κ@υλα!!! Αυτό μάλιστα...
  11. Νέο AUDI S8 Το νέο Audi S8 συνδυάζει κορυφαία πολυτέλεια με δυναμικό σπορ στιλ, ενώ ταυτόχρονα αποτελεί σημείο αναφοράς για το Vorsprung durch Technik με τα καινοτόμα συστήματα ανάρτησής του. ΟV8 bi-turbo βενζινοκινητήρας 4.0 TFSI αποδίδει 571 ίππους και αστείρευτη ροπή 800 Nm. Εξοπλίζεται με την υβριδική τεχνολογία MHEV για την τέλεια απόδοση της ισχύος. Η προγνωστική ενεργή ανάρτηση, η ενεργητική τετραδιεύθυνση και η μετάδοση quattro με στάνταρ το σπορ διαφορικό εξασφαλίζουν εξαιρετικά δυναμικά χαρακτηριστικά. Το νέο Audi S8 χρησιμοποιεί συγκεκριμένα σχεδιαστικά στοιχεία για να εκφράσει με απόλυτη ακρίβεια τον σπορ χαρακτήρα του υπερπολυτελούς σεντάν. Εντυπωσιακή απόδοση: ο κινητήρας - Χάρη στην υβριδική τεχνολογία, ο V8 του Audi S8 με τους δύο υπερσυμπιεστές προσφέρει απόλυτα γραμμική απόδοση των 571 ίππων και της ροπής των 800 Nm, καθώς και την άμεση διαθεσιμότητά τους ανά πάσα στιγμή. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Ειδικοί σύνδεσμοι στον αλουμινένιο στροφαλοθάλαμο ελαχιστοποιούν τις τριβές για εξαιρετικά ομαλή λειτουργία, ενώ τα αυτόματα ενεργοποιημένα κλαπέτα στο σύστημα εξαγωγής/εξάτμισης συνθέτουν έναν μοναδικό, εντυπωσιακό ήχο. Κάθε συναρπαστική στιγμή στο Audi S8 συνδυάζεται με υψηλή άνεση και απόδοση. Το υβριδικό σύστημα (MHEV) συνδράμει διαρκώς στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου. Η μίζα/γεννήτρια με ιμάντα, με την πρόσθετη μπαταρία ιόντων λιθίου σε δίκτυο 48 V, επιτρέπουν σε συνθήκες χαμηλού φορτίου ή στο ελεύθερο ρολάρισμα την προσωρινή απενεργοποίηση του κινητήρα και την επέκταση της αυτονομίας. Στην καθημερινή οδήγηση η εξοικονόμηση καυσίμου φτάνει μέχρι και τα 0,8 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Το σύστημα προσωρινής απενεργοποίησης κυλίνδρων (cylinder on demand) λειτουργεί σε συνθήκες χαμηλού φορτίου προσφέροντας περαιτέρω μείωση της κατανάλωσης. Το σύστημα ήχου του αυτοκινήτου διαθέτει ενεργή ακύρωση θορύβου για την εξάλειψη του από την καμπίνα, διασφαλίζοντας απόλυτη άνεση. Δυναμικά χαρακτηριστικά: ενεργή ανάρτηση, δυναμικό σύστημα τετραδιεύθυνσης και quattro με σπορ διαφορικό - Ο μοναδικός συνδυασμός των καινοτόμων συστημάτων ανάρτησης επιτρέπει στη ναυαρχίδα της Audi να προσφέρει τα απαράμιλλα επίπεδα άνεσης ενός κορυφαίου σεντάν με τις δυνατές συγκινήσεις ενός σπορ αυτοκινήτου. Το νέο S8 έρχεται στάνταρ με την προγνωστική ενεργή ανάρτηση. Αυτό το high-tech σύστημα, το οποίο λειτουργεί σε συνδυασμό με την ενεργή αερανάρτηση, μπορεί να ανυψώσει ή να κατεβάσει ανεξάρτητα κάθε τροχό, μέσω ηλεκτρομηχανικών μηχανισμών. Με αυτό τον τρόπο και για πρώτη φορά είναι εφικτός ο ενεργός έλεγχος του αυτοκινήτου σε οποιεσδήποτε συνθήκες οδήγησης, με αποτέλεσμα να μειώνονται σημαντικά οι κλίσεις κατά την επιτάχυνση ή την επιβράδυνση. Η εμπρόσθια κάμερα, η οποία ανιχνεύει τις μεγαλύτερες ανωμαλίες του οδοστρώματος, διασφαλίζει την προγνωστική λειτουργία της ανάρτησης. Το νέο Audi S8 μπορεί ταυτόχρονα να είναι ένα εξαιρετικά άνετο υπερπολυτελές σεντάν ή ένα αυθεντικό σπορ αυτοκίνητο εστιασμένο πλήρως στον οδηγό του. Το Audi drive select προσφέρει την δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε πέντε προφίλ οδήγησης. Η λειτουργία "Comfort +" είναι ένα νέο προφίλ για μεγαλύτερη άνεση. Στις στροφές το αμάξωμα παίρνει αντίθετη κλίση κατά 3 μοίρες για να μειώσει την πλευρική επιτάχυνση που επενεργεί στους επιβάτες. Στη λειτουργία "Dynamic" το S8 εξισορροπείται τελείως. Σε μία γρήγορη στροφή η μέγιστη γωνία (roll-angle) είναι μόλις 2,5 μοίρες σε σύγκριση με τις 5 μοίρες στην περίπτωση μιας συμβατικής ανάρτησης. Η ενεργή ανάρτηση προσφέρει μια ακόμη νέα λειτουργία. Όταν ενεργοποιείται η λαβή της πόρτας τότε το αμάξωμα αυτόματα ανυψώνεται γρήγορα μέχρι και 50 χιλιοστά για ακόμα πιο άνετη επιβίβαση ή αποβίβαση. Το Audi S8 επαναπροσδιορίζει τα όρια της φυσικής χάρη στο ενεργό σύστημα τετραδιεύθυνσης που επιτρέπει την ανεξάρτητη ρύθμιση των γωνιών διεύθυνσης των τροχών στον εμπρός και στον πίσω άξονα. Έτσι προσφέρει σπορ και άμεση απόκριση κατευθυντικότητας στις χαμηλές και μεσαίες ταχύτητες με εξαιρετική σταθερότητα στον αυτοκινητόδρομο και στις πιο σφιχτές διαδρομές, εξισορροπώντας δύο αντικρουόμενους παράγοντες. Σε μια γρήγορη στροφή το σπορ διαφορικό κατανέμει ενεργά τη ροπή μεταξύ των πίσω τροχών. Κατά την είσοδο ή την επιτάχυνση σε μια στροφή, η περισσότερη ροπή μεταφέρεται στους εξωτερικούς τροχούς περιορίζοντας την υποστροφή. Στην περίπτωση υπερστροφής, το σπορ διαφορικό στον πίσω άξονα μεταφέρει τη ροπή κίνησης στον εσωτερικό τροχό για να σταθεροποιήσει το S8. Η ενεργή τετραδιεύθυνση, το σπορ διαφορικό και η προγνωστική ενεργή ανάρτηση είναι στάνταρ στο Audi S8. Η αλληλεπίδραση αυτών των συστημάτων είναι μοναδική στην κατηγορία του και εξασφαλίζει σύνθετο και σπορ χειρισμό σε όλες τις καταστάσεις. Στον προαιρετικό εξοπλισμό ανήκουν οι κεραμικοί δίσκοι φρένων από ανθρακονήματα με διάμετρο 420 χιλιοστά στον μπροστινό άξονα και 370 χιλιοστά στον πίσω. Τα κεραμικά φρένα είναι εσωτερικά αεριζόμενα, χαμηλής φθοράς και μαζί με τις δαγκάνες είναι κατά 9,6 κιλά ελαφρύτερα από τους συμβατικούς δίσκους από χυτοσίδηρο. Κάθε μία από τις εμπρός δαγκάνες έχει δέκα έμβολα. Σπορ και κομψός: ο σχεδιασμός - Ο δυναμικός και εκλεπτυσμένος εξωτερικός σχεδιασμός του Α8 περνά σε άλλη διάσταση με την έλευση του νέου Audi S8. Οι νέες αισθητικές εξωτερικές και εσωτερικές αναβαθμίσεις τονίζουν τον σπορ χαρακτήρα του αυτοκινήτου, ενώ διαθέσιμοι για το σπορ σεντάν των 5,17 μέτρων είναι οι νέας σχεδίασης τροχοί έως 21 ιντσών. Νέα στοιχεία στον εμπρός, πιο επιθετικό προφυλακτήρα, στα πλαϊνά του αμαξώματος, στα καλύμματα των εξωτερικών καθρεπτών, καθώς και οι διπλές απολήξεις, δίνουν έμφαση στον σπορ και δυναμικό χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Οι επιλογές φωτισμού περιλαμβάνουν έως και τους προβολείς HD Matrix LED με Audi laser και οπίσθια φώτα OLED. Προηγμένη και σύγχρονη τεχνολογία: ο εξοπλισμός - Κάθε λεπτομέρεια του νέου Audi S8 αντικατοπτρίζει τον χαρακτήρα ενός αυθεντικού σπορ premium μοντέλου. Ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό είναι τα στάνταρ ειδικής σχεδίασης καθίσματα με σπορ εμφάνιση. Διαθέτουν έναν ευρύ συνδυασμό ρυθμίσεων, προσαρμοζόμενες πλευρικές ενισχύσεις και ανεξάρτητη θέρμανση τριών σταδίων για κάθε κάθισμα, καθώς και λειτουργίες εξαερισμού και μασάζ. Τα πίσω καθίσματα προσφέρουν επίσης πολυάριθμα χαρακτηριστικά για εξαιρετική άνεση και παρέχουν μια first class ατμόσφαιρα στο Audi S8. Τα 38 συστήματα υποβοήθησης οδηγού που προσφέρει η Audi για το νέο S8 διαχωρίζονται στα πακέτα City και Tour. Το ενεργό Adaptive Cruise Control είναι αυτό που ξεχωρίζει στην υπερπλήρη σειρά συστημάτων υποβοήθησης. Συνδυάζει τις λειτουργίες του συστήματος ACC, της υποβοήθησης κυκλοφοριακής συμφόρησης (traffic jam assist) και της διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας. Σε συνδυασμό με τη προγνωστική υποβοήθηση απόδοσης, επιβραδύνει και επιταχύνει το Audi S8 ανάλογα με τις επερχόμενες συνθήκες. Στο πακέτο City, το σύστημα Audi pre sense συνδυάζει τις λειτουργίες πρόληψης στα δύο άκρα του αυτοκινήτου ώστε να δημιουργήσει τον πλήρη έλεγχο Audi pre sense 360°. Αν το σύστημα ανιχνεύσει μια επικείμενη πλευρική σύγκρουση, τότε ειδοποιεί την προγνωστική ενεργή ανάρτηση για να ανυψώσει άμεσα το αμάξωμα κατά 80 χιλιοστά. Αυτή η λειτουργία φέρνει το κάτω μέρος του αυτοκινήτου σε μία καλύτερη θέση για να απορροφήσει την ενέργεια πρόσκρουσης, περιορίζοντας τις πιθανές συνέπειες ατυχήματος για τους επιβάτες. Ο εγκέφαλος πίσω από τα συστήματα υποβοήθησης του νέου S8 είναι μια υψηλής απόδοσης μονάδα επεξεργασίας δεδομένων, ο κεντρικός ελεγκτής υποβοήθησης οδηγού (zFAS). Υπολογίζει συνεχώς ένα διαφοροποιημένο αλγόριθμο των εξωτερικών συνθηκών γύρω από το αυτοκίνητο με βάση τα δεδομένα που παρέχουν οι αισθητήρες. Ο πληρέστατος εξοπλισμός περιλαμβάνει πέντε αισθητήρες ραντάρ, έξι κάμερες, δώδεκα αισθητήρες υπερήχων και έναν ανιχνευτή λέιζερ. Ψηφιακό και έξυπνο: έλεγχοι και συνδεσιμότητα - Το νέο Audi S8 προσφέρει μια προηγμένη τεχνολογική εμπειρία με νέες ψηφιακές υπηρεσίες και υπερσύγχρονη συνδεσιμότητα. Η λειτουργία αφής MMI στο νέο Audi S8 είναι πλήρως ψηφιακή ώστε ο οδηγός να ελέγχει σχεδόν όλες τις λειτουργίες μέσω δύο μεγάλων οθονών. Ο οδηγός μπορεί επίσης να πραγματοποιήσει έλεγχο με φυσική ομιλία, ο οποίος προσφέρει σχεδόν απεριόριστη ελευθερία στη διαμόρφωση ερωτήσεων και εντολών. Οι απαντήσεις παρέχονται είτε από πληροφορίες που είναι αποθηκευμένες στο αυτοκίνητο, είτε από τον απομακρυσμένο διακομιστή (cloud). Το MMI navigation plus αποτελεί ένα ολοκληρωμένο κέντρο ψυχαγωγίας (infotainment) και μέσων ενημέρωσης. Εκτός από την υποστήριξη φωνητικής υπηρεσίας Amazon Alexa, η εκτεταμένη σειρά Audi connect περιλαμβάνει πολλές car-to-X υπηρεσίες που ανταλλάσσονται στον στόλο Audi. Οι πληροφορίες σχετικά με τους φωτεινούς σηματοδότες ρύθμισης της κυκλοφορίας είναι ένα νέο χαρακτηριστικό που η Audi προσθέτει διαδοχικά σε επιλεγμένες ευρωπαϊκές πόλεις. Η διασύνδεση με την υποδομή της πόλης επιτρέπει στο όχημα να λαμβάνει πληροφορίες από τον κεντρικό υπολογιστή φωτεινού σηματοδότη μέσω ενός σέρβερ, επιτρέποντας στον οδηγό να επιλέξει ταχύτητα όταν πλησιάζει η στιγμή που θα ανάψει πράσινο. Το Audi virtual cockpit εμφανίζει μια προτεινόμενη ταχύτητα καθώς και τον υπολειπόμενο χρόνο μέχρι να εμφανιστεί το πράσινο, εάν ο οδηγός περιμένει ήδη με κόκκινο. Το σύστημα συμβάλλει έτσι σε ένα προγνωστικό και αποδοτικό στιλ οδήγησης και διευκολύνει μια σταθερή ροή κυκλοφορίας. ΠΗΓΗ: CAPITAL.GR
  12. Βαγγέλη, μην πάμε ούτε καν σε qashqai...ένα Volvo xc40 t3 automatic r-design ή το Peugeot 3008 gt line 180hp eat8 βγαίνει με πολυ πλούσιο στάνταρντ εξοπλισμό στα €45.000 περίπου...και αν βάλεις πραγματάκια προαιρετικού εξοπλισμού πάνω, τα €50.000 πάλι δεν τα περνάς...εννοω δέρματα, ηλιοροφες, καλά ηχοσυστήματα πάνω, αλλά και τρίγωνο, φαρμακείο, τασάκι και αναπτήρα!!! 😁😁 τεσπα, γούστα ειναι αυτά...
  13. Καλημέρα και από μένα, Να πω και εγώ τη γνώμη μου και ας μην το έχω οδηγήσει ή δει από κοντά (προς το παρόν) το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, αλλά έχω διαβάσει πολύ αρθρογραφία, ελληνική και ξένη: πολύ καλό αμάξι ως πάτωμα/σασί, όμορφο δεν το λες με τη 18αρα ζάντα, θέλει την 20αρα για να δείξει λόγω μεγάλων θόλων όπως είπε και ο Κάβουρας (Γιώργο, ούτε καν 19αρα), μέτριος έως απαράδεκτος ο βασικός εξοπλισμός ακόμη και στην έκδοση sline...αν πρέπει να πληρώσω τα μαλλιά της κεφαλής μου για το καλό navigation system, πακέτο σύνδεσης με κινητά τηλέφωνα ή ακόμα πιο γελοίο, τους αισθητήρες parking έστω τους πίσω ρε γαμώτο τους χρεώνει extra η audi και να φτάσω για τα ελληνικά δεδομένα στο ποσό των € 55.000 με manual κιβώτιο, € 60.000 για dsg και για 1.500 κυβικά - 150 ίπποι, τότε που πάμε ρε παιδιά?? Υπάρχουν και άλλα, πολύ καλά αυτοκίνητα στην κατηγορία του και με πολύ λιγότερα χρήματα και περισσότερο "προϊόν" - θα μου πείτε κάποιοι "δεν είναι όμως audi"...είναι δικαιολογία όμως αυτό? συγνώμη αλλά το παραμύθι με το δράκο κάποια στιγμή πρέπει να τελειώσει!! Συμφωνώ 1000% με το Μητσάρα (Don), πρέπει να είμαστε τρελοί να δώσουμε αυτά τα λεφτά, γιαυτό το συγκεκριμένο αμάξι!! έκανα configuration στο site της ελληνικής αντιπροσωπείας: 35tfsi χειροκίνητο κιβώτιο, sline μέσα-έξω, βασικό χρώμα, ξεκινάμε από € 40.000 - βάλε επιπλέον χρώμα μεταλλικό, πακέτο technology και comfort, με βασικές ζάντες, όχι matrix led, όχι panorama, όχι το πλήρως ηλεκτρονικό πακέτο ενδείξεων με το 3d navigation, όχι B&O ηχοσύστημα, έφτασα € 49.000!!!!!!!!!! Χρεώνουν extra ακόμα και τα μπουλόνια ασφαλείας και το φαρμακείο!!! Για κάντε και μια διαμόρφωση στο 45tfsi για όσους έχετε "γρήγορες" ανησυχίες, αλλά πρώτα να έχετε προμηθευτεί μπουκαλάκι με ηρεμιστικά μαζί σας...
  14. κότα τρίλειρη και μακροπουπουλάτη! επόμενο project Μητσάρα άνοιγμα μοτέρ!!!!!!!!!
  15. Αν δεν κάνω λάθος θα γίνουν τα αποκαλυπτήρια για το νέο Α3 αυτό το καλοκαίρι, αλλά οι παραδόσεις/πωλήσεις θα αρχίσουν στις αρχές του 2020...ουσιαστικά πρόκειται για την ίδια αλλά βελτιωμένη πλατφόρμα (mqb), ίδια μηχανικά σύνολα, νέες τεχνολογίες σαν αυτές που είδαμε στο q8, q3 και δε θα υπάρχουν καθόλου 3θυρες εκδόσεις, μόνο 5θυρες sportback και sport sedan. Στο θεμα των κινητήρων, εκτός των ήδη γνωστών, θα υπάρχουν και τρικύλινδρες εκδόσεις, ενώ στην κορυφή της γκάμας θα εξακολουθούν να υπάρχουν οι σειρές s & rs ενώ θα προβλέπεται και plug in υβριδική έκδοση και αργότερα αμιγώς ηλεκτρική... Αυτά τα ολίγα...θα περιμένουμε περισσότερα εντός των επόμενων 2 μηνών...
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.