Jump to content

karadimi

Member
  • Content Count

    63
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

karadimi last won the day on June 21 2015

karadimi had the most liked content!

Community Reputation

50 Excellent

About karadimi

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    kozani
  • Interests
    traveling, information technologies

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    audi a4 b8

Recent Profile Visitors

102 profile views
  1. Έχεις δίκιο για τη μεσαία θέση Μήπως όμως στη μεσαία θέση δουλεύουν συνεχώς οι αντιστάσεις για τη θέρμανση των καθρεφτών ?? και κάψουμε καμια αντίσταση ??
  2. καλημέρα σε όλους έχω κάνει κι εγω αρκετά καλούδια απο αυτά που προτείνει το θέμα (τα περισσότερα τα έκανα) αλλά με ένα πρόβλημα στη ρύθμιση Enabling reverse mirror tilt on cars without memory seats:. για κάποιο λόγο όταν βάζω όπισθεν ο καθρέπτης συνοδηγού κατεβαίνει κανονικά, αλλά κάποιες φορές ξεχνάει να γίνει επαναφορά στην αρχική του θέση (όταν ξεκινήσω να φύγω ) και αναγκάζομαι συθνεχώς να διορθώνω από το χειριστήριο των καθρεπτών, το έχει κανείς άλλος το πρόβλημα - που έχει κάνει αυτή τη ρύθμιση ???
  3. καλημέρα σε όλους αν κατάλαβα καλά οι γάντζοι που βιδώνουν στο σασί είναι οι 1K0864203 και το δίχτυ που είναι για a4 b8 είναι το 8E5861869AE59 ???? Γνωρίζει κανείς από τους ακριβείς κωδικούς για a4 b8 ??
  4. Γιάννη αν και παλιό το ποστ θα ήθελα να κάνω μια ερωτηση επειδή ψάχνομαι κι έχω εδώ και καιρό για λύσεις LED στα προβολάκια και για έναν extra λογο .... Την κατανάλωση σε ενέργεια που έχουν ... Αν είναι όντως CAN BUS free αυτό όμως μήπως σημαίνει πως προσθέτουν αντιστάσεις στις λάμπες LED και άρα και πάλι η κατανάλωση σε ενέργεια είναι ίδια με πριν ?? Την έχω ήδη πατήσει πάντως με λάμπες LED που πήρα για την όπισθεν και τελικά δεν ήταν CAN BUS free όπως τη διαφήμιζαν, και μου βγάζει σφάλμα (exv VCDS αλλά δε θέλω να απενεργοπιήσω τις ενδείξεις σφάλματος). Υ.Γ. δυστηχώς δεν μπορω να δω τις φωτογραφίες σου στο κεντρικο ποστ.
  5. Συγνώμη για τα κόκκινα μπλε χρώματα αλλά οταν γράφεις με το κινητό αυτά συμβαίνουν. Δεν ηθελα να υπογραμμίσω κάτι. Επίσης προς όλους : Δεν θελω να υπερασπιστώ κάτι ή να επιβάλω κατι άλλο. Απλά τη γνώμη μου και τις εμπειρίες μου εκφράζω. Τίποτα παραπάνω. Είχα τις ατυχίες μου με το Β8 και είμαι σκασμένος. Τώρα για την αναβάθμιση με προγράμματα κ.λ.π. ΤΟ προηγούμενο αυτοκίνητο μου ήταν fiat punto GT 136PS. Tο πήρα μαμά και κάποια στιγμή είχα πάρει σε ταξίδι για Αθήνα μαζί μου αξιωματικό τροχαίας ΦΟΥΛ τρελαμένο με τα αυτοκίνητα. Ο τύπος ήταν με σεμινάρια Αμερική και γνώσεις τρελές στο στήσιμο. Συζητούσαμε για μετατροπές. Από την πολύ μεγάλη συζήτηση μου έδωσε να καταλάβω πως αν θέλω να αλλάξω οτιδήποτε στο στήσιμο του αυτοκινήτου (για παράδειγμα ιπποδύναμη) , θα πρέπει να βρώ συνεργείο που να μου αλλάξει και οτιδήποτε αυτή η αλλαγή επηρεάζει (π.χ. μπιέλες, αμορτισέρ, φρένα, δισκόπλακες, μέγεθος ελαστικών κ.λ.π.). Ως συμπέρασμα που μας έμεινε είναι πως αν θέλω όχημα με μεγαλύτερη ιπποδύναμη, καλύτερα να μαζέψω χρήματα να το πάρω έτοιμο στημένο από "μαμα". Το συμπέρασμα είνια πως εκείνο το αυτοκίνητο δεν το πείραξα καθόλου (εκτός από μια γέφυρα θόλων ΜΟΜΟ και αμορτισέρ bilstein sport), έκανα 150.000 χιλιόμετρα, το δούλευα συνεχώς στα κόκκινα (3,5 ώρες Θεσσ-Αθ εποχές χωρίς ραντάρ) και ο μόνος λόγος που πήγαινα συνεργείο ήταν για λάδια. Έχοντας λοιπόν το ιστορικό με το Β8 με πιστόνια-ελατήρια-μπιέλες, και την πρακτική να μην παίζω την τύχη μου με αναβαθμίσεις (που θα μου δώσουν 1,5 δευτερόλεπτο/100), είμαι επιφυλακτικός. Τίποτα παραπάνω. Ο καθένας μας ανάλογα με τα γούστα του μπορεί να αποφασίζει το καλύτερο γι αυτόν (που είναι υποκειμενικό άλλωστε) και εδώ είμαστε να τα λέμε. Ούτως ή άλλως ένα αυτοκίνητο είναι που μας αρέσει και στα 10-15 χρόνια διάρκειας ζωής του θα το απολαύσουμε με τον τρόπο που επιθυμεί ο καθένας.
  6. Φίλε μου Theodore Saba αν τα υλικά ήταν όπως ΄'επρεπε να είναι απο το εργοστάσιο, τότε και τα προγράμματα αναβάθμισης δεν θα είχαν θέμα με το αυτοκίνητο. Τί θα πει συνθήκες οδήγησης ??? Τη χρονομετρημένη ανάβαση της Αναβύσου κάνει κάθε μέρα ο φίλος ή εσυ ??? Δεν υπάρχει δικαιολογία για την AUDI. Δεν έχουμε κινέζικο αυτοκίνητο. Τώρα το εργοστασιακό που αναφέρεις : Πρόγραμμα εργοστασιακό ΔΕΝ υπάρχει. υπάρχει να παρεις το ίδο αμάξι με 170 ps (εχω το 120ps). Στην περίπτωση αυτή όμως τα υλικά της μηχανής είναι ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ από τα υλικά της ΄'εκδοσης 120ps. Και μενα μου είπαν από την AUDI για δυο προγράμματα αναβάθμισης (μέχρι 210), για εργοστασιακά, αλλά όταν μπήκαμε πιο βαθιά αποκαλύφθηκε πως και τα δυο ήταν κάποιας μάρκας (βελτίωσης).
  7. Καλημέρα φίλε και καλώς ήρθες Επειδή από τότε που άνοιξα το topic με τα λάδια, και μετά από τις επισκευές έχω γίνει πλέον expert , έχω να πω τα εξής εν συντομία:\ τα μοντέλα Β8 2008-2011 ΔΕΝ πρέπει να βάζουν πρόγραμμα χωρίς αλλαγή σετ πιστόνια - ελατήρια κ.λ.π. με καλύτερες προδιαγραφές υλικού. τα μοντέλα Β8 2008-2011 παρουσίασαν αστοχία υλικού στα ελατήρια-πιστόνια και όποιος ήταν τυχερός καίει λίγα λάδια. Οι άτυχοι σαν εμένα έκαιγαν τον αγλέορα. Η αντικατάσταση του όλου σετ που μοιυ έκαναν στην AUDI υποτίθεται πως μου έβαλαν "αναβαθμισμένα" υλικά (παραγωγής μετά το 2011). Τώρα πάντως μετά την επισκευή εδώ και 17000 χμ δεν έκαψα σταγόνα (σταυρώστε όλοι δάχτυλα).
  8. Ζω σε μια περιοχή (Δυτ. Μακεδονία) που εννοείται πως έχουμε δεδομενη τη χρήση 2 σετ ελαστικών το χρόνο. Καλοκαιρινά και χιονολαστιχα. Τα all weather είναι σχεδόν άχρηστα για μας σε συνθήκες κοκαλομενου χιονιου και πάγου. Οπότε μιλάω για καθαρά χιονολαστιχα. Όσο για τις θερμοκρασίες που ανέφερα 25, είναι πολύ πιθανό κατά τις αλκιονιδες αλλά και στα τέλη Μαρτίου, που φυσικά δεν μπορούμε ακόμα να βγάλουμε τα χιονολαστιχα μιας και το Μάρτιο εδώ χιονίζει συχνά. Και φυσικά το πρωί που πας για δουλειά είναι όλα κόκαλο. Το κλασικό χιονολαστιχο θέλει θερμοκρασίες το μέγιστο 10 βαθμούς. Πέρα από κει αλλιωνεται και η ποιότητά του πέφτει. Αυτός είναι ο βασικός λόγος φθοράς χιονολαστιχων στη χώρα μας.
  9. Συμφωνώ με το "λάστιχο για χιόνι μόνο απο χώρα που βλέπει χιόνι για μεγάλο διάστημα", αλλά : 1. εχω αλλάξει 2 αυτοκίνητα (το Β8 είναι το τρίτο μου) και 4-5 σετ χειμωνιάτικα λάστιχα. 2.Τα καλύτερα χειμωνιάτικα που έβαλα ποτέ ήταν τα ΝΟΚΙΑΝ - αλλά για την 1η χρονιά. Στις βόρειες χώρες σίγουρα ξέρουν καλύτερα αλλά δεν έχουν θερμοκρασίες χειμώνα 25 βαθμούς (στις αλκυονίδες). Το αποτέλεσμα είναι πως είναι πολύ μαλακά (πιάνουν καλύτερα στο χιόνι όσο πιο μαλακά), με αποτέλεσμα στην Ελλάδα να "καίγονται" από την πρώτη χρονιά. 3. Άλλη συμπεριφορά έχει ένα λάστιχο μιας μάρκας σε 135 πλάτος με 600 κιλά αυτοκίνητο, και άλλη σε 205χ60χ16 με 1600 κιλά αυτοκίνητο. Γι αυτό και τα τεστ που κάνουν επίσημοι φορείς βγάζουν διαφορετικούς νικητές σε κάθε κατηγορία, ακόμα κι αν χρησιμοποιούν το ίδιο πέλμα. Εδώ καλό είναι να συζητάμε για εμπειρία σε AUDI A4 B8 νομίζω. Εδώ και 7 χρόνια που κυκλοφορεί έχει αποκτηθεί πλέον εμπειρία.
  10. Kavoura, να σαι καλά και ευχαριστώ. όντως κατα λάθος ήταν όταν μου έβγαλε την πρώτη φορά σφάλμα το Poll και μετά το ξαναέκανα Αν μπορείς να βγάλεις και το ένα poll, γιατί το βλέπω ακόμα διπλό..
  11. Θα ξεκινήσω συζήτηση για χιονολάστιχα. Ο καιρός έφτασε και πρέπει κάποιοι να αποφασίσουν για αγορά. Για το Α4 - Β8 λοιπόν, ποιο είναι το καλύτερο χιονολάστιχο (ερώτηση κρίσεως βεβαίως-βεβαίως). Διαστάσεις 205-60-16 & 225-55-17 Υπάρχουν διάφορα τεστ όπως : http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2016-ADAC-Winter-Tyre-Test-225-45-R17.htm http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2016-AZ-Winter-Tyre-Test.htm http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2015-Auto-Bild-Performance-Winter-Tyre-Test.htm κ.λ.π. Αλλά και οι προτιμήσεις και η προσωπική εμπειρία των οδηγών είναι πολλές φορές πολύτιμες.
  12. αν και με 1 χρόνο καθυστέριση, καλησπέρα και απο μένα 1. το δικό μου είναι μαμα (120) ps 2. λάστιχα 17" 225-50-17 michelin primacy 3 3. Αυτοκίνητο Αδειο - χωρις εξτρα βαρος. 4. Κλιματισμός σε όλη τη διαδρομή 5. Ταχύτητα 140-160 6. δρομολόγιο Κοζάνη - Αθήνα και πίσω 920 χμ , μέση κατανάλωση 8,3lt/100 7. Πραγματική κατανάλωση : 9.3 (μετρημένο με τη διαφορά λίτρων από τα γεμίσματα αλλά και από τα πραγματικά διανυθέντα χιλιόμετρα με γεμάτο ντεπόζιτο μέχρι να ανάψει ενδεικτική λυχνία) αυτό με τη διαφορά κατανάλωσης υπολογιστή-πραγματικής, ισχύει από την πρώτη στιγμή που το πήρα. . Παντα η πραγματική κατανάλωση ήταν 1 λιτρο/100χμ περισσότερο από την ενδεικτική που μου δείχνει ο υπολογιστής. Το ανέφερα 2-3 φορές στην αντιπροσωπεία και δεν ξερανε γιατι συμβαίνει (ξεφουσκωτα λαστιχα μου λέγανε και κατι τέτοια). Υ.Γ. Έχω κάνει επισκευη μηχανης λογω καταναλωσης λαδιών (ελατηρια - πιστόνια - εμβολα - καδενα κ.λ.π.) και πιστεύω πως μετα το σερβις ανεβηκε και μισό λίτρο η κατανάλωση μεσο όρο. Στα πρώτα 1000 χμ πάντως που το πηγαινα με 130 - έκανα και 870 χμ με ένα τεπόζιτο φορτωμένο μεχρι τον ουρανο (για διακοπές) και φουλ κλιματισμο. 50000χμ μετά ..... καμια σχεση . και μου λένε απο την audi πως τοσο πρέπει να καιει.
  13. Αμάν βρε πρωτοχρονιατικα . 200ml λάδι στο audi και 1 βαρέλι κόκκινο κρασί για μας και Καλή μας χρόνια σε όλους παιδιά... Χρόνια πολλά σε όλους Στάλθηκε από το HTC One μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  14. Ε τότε δε φταίνε (απόλυτα) οι εδώ μάγκες, αλλά οι Γερμανοί.. Όυτως ή άλλως σήμερα με την τεχνολογία που υπάρχει είναι εύκολο να αποδείξεις στη μαμα audi ότι η πρόθεσή σου είναι να έχεις ευχαριστημένους κατόχους audi.. Έμένα όταν μου πήραν και τα 2 πρωτόκολλα κατανάλωσης λαδιού, η δουλειά έγινε online με τα κεντρικά τους.. Δεν μπορεί δηλαδή ο αντιπρόσωπος να βάλει χέρι στην audi για το καλό των πελατών του χάρη στους οποίους υπάρχει ??? Νομίζω είναι καθαρά θέμα χειρισμού μεταξύ τους.. Αν από την αρχή που πουλήσουν ένα όχημα δηλαδή να καίει λάδια από τα πρώτα 1000χμ έστω και λίγα, πρέπει να το αφήσουν έτσι?? δεν πρέπει να απαιτούν από την audi Γερμανίας ??? Στη χειρότερη περίπτωση πρέπει να κάνουν κάτι για αναγνωρισμένη (από την audi) 100% επέκταση εγγύησης, τουλάχστον σε πελάτες που υπάρχει έστω υπόνοια προβλήματος στο όχημα τους.. Τίποτα .. όλοι εντός Ελλάδας παπατζήδες είναι ... Μόνο έξω γινόμαστε αητόπουλα ..
  15. Εγώ απορώ πάντως με τις αντιπροσωπείες ... Αντί να κυνηγάνε να σου λύσουνε κάθε σου πρόβλημα εντός εγγύησης, κάνοντας και χρήση των εσωτερικών οδηγιών για προβλήματα από τη μαμα audi για να τα κάνουνε όλα τσάμπα, κοιτάνε να σου ρίξουν στάχτη στα μάτια.. Μιλάμε ότι οι άνθρωποι θα είχανε φουλ δουλειά για τα συνεργεία τους, καθώς και 1000% ικανοποιημένους πελάτες που δε θα ξεκολλάγαμε με τίποτα από την audi.... Ο ορισμός του βλαχο-Έλληνα επιχειρηματία... Όταν ξεκίνησα να το ψάχνω στο internet, τι γίνεται με τα λάδια, ανακάλυψα ότι στην Αμερική τους άλλαζαν μέχρι και κινητήρες δωρεάν, ή τους τα επισκεύαζαν (εντός εγγύησης και με 100 συγνώμες)...Και όποιος έβρισκε δυσκοίλιο αντιπρόσωπο, άλλαζε αντιπροσωπεία και πήγαινε σε άλλον που του το έκανε (και φυσικά ο δυσκοίλιος έτρωγε μαύρο απ' όλο το ιντερνετ).. Είμαστε τελείως για τα μπάζα στη χώρα μας ρε σεις.. Η επιχειρηματικότητα στη χώρα μας και η ανοησία με τη γελοιότητα που τους χαρακτηρίζει, ξεπερνάει κάθε λογική... Υ.Γ. Ρε παιδά τί έγινε ο νίκος ?? nickA418t ??? Χάθηκε τελείως .από το site
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.