Jump to content

Vasilis Bzgs

VIP Member
  • Content Count

    53
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

12 Good

About Vasilis Bzgs

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Athens

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    Audi A5 TFSI

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Να κλειδώσει, ευχαριστώ.
  2. Ζητείτε k04 64 (χωρίς να έχει φάει ξύλο) για αναβάθμιση σε κινητήρα 1.8 tfsi (A5). Για να γίνει και ο απαραίτητος έλεγχος στον Κλάδη προτιμώ κάτι στην Αττική.
  3. Μπορεις να αναφερεις καποιο περιστατικο (?) γτ τυχαινει , τωρα που μιλαμε να εχω ενα θεματακι με το αμαξι και εχω κλεισει ραντεβου εκει ...
  4. Faster zone performance (Αλεινίκοβ Κωνσταντίνος Π.) , Γρ. Λαμπράκη 177 , Κορυδαλλός Το είχα πάει μια φορά για αλλαγή λαδιών / φίλτρου και έλεγχο γενικά, ευχαριστημενος έμεινα με οτι άκουσα , Έχει κάποιος άλλος μεγαλύτερη εμπειρία απο τον συγκεκριμένο ;
  5. από 7,5 έως 15 ευρώ άκουσα τιμές σε έρευνα αγοράς που έκανα πρόσφατα .
  6. Με την βοήθεια σας τα πράγματα ξεκαθάρισαν αρκετά, σας ευχαριστώ γ τις απαντήσεις σας (και στο inbox) & μακάρι να τα πούμε απο κοντά κάποια στιγμή !!
  7. έχετε δίκιο παιδιά, τρολάρισμα από ένα site και από μηχανικό (!!) για του λόγου το αληθές ... http://www.auto-data.net/gr/?f=showCar&car_id=4505 & http://www.auto-data.net/gr/?f=showCar&car_id=4511
  8. Πρόγραμμα, ολόσωμη 70αρα απο dp καταλύτη και εισαγωγή φοράω .. Όσο αφορά την θέση του κινητήρα επιμένω οτι δεν είναι κατά μήκος αλλά εγκάρσια στο δικό μου μοντέλο ..
  9. Στα 1.8 tfsi A5 είναι τοποθετημένος εγκάρσια ναι. Θέλω να αυξήσω τα αλόγατα μου και ψάχνομαι με την τουρμπίνα τι επιλογές έχω ..
  10. Πρόγραμμα φοράει το αμάξι, Με ενδιαφέρει η πιο αξιόπιστη και οικονομική επιλογή γ την τουρμπίνα. Εκτός δηλ. από υβρίδιο με αλλαγή στις φτερωτές μπρος πίσω, ( δεν ειμαι σίγουρος γ την αξιοπιστία λόγω ξυραφιασματος κτλ) υπάρχουν άλλες bolt on εφαρμογές γ το Α5 1.8 ?
  11. Για τον 1.8 tfsi έχω διαβάσει πολλά αλλά χωροταξικά διαφέρουν τα μοντέλα και κάπου εκεί χάνετε η μπάλα . Ακόμα και το Α5 1.8 (κινητήρας εγκάρσια) με το Α5 2.0 & Α4 Β8 (κινητήρας κατά μήκος) χωροταξικά διαφέρουν. Σαν αποτέλεσμα bolt on λύσεις για το 2.0 tfsi να θέλουν πατέντες όπως αλλαγή στο dp στο 1.8. Αν το έχει ψάξει κανείς απο΄δω μέσα το θέμα θα ήθελα την γνώμη του..
  12. Καλησπέρα, Τι επιλογές έχω γ να βελτιώσω το τούρμπο μου? Έχω πάνω την εργοστασιακή κ03. Ενδιαφέρομαι πρωτίστως για bolt on λύσεις που είναι τις περισσότερες φορές και value for money. Καλό είναι για να υπάρχει πλήρεις εικόνα όπου υπάρχει δυνατότητα να αναφέρονται και τιμές κόστους μετατροπής .
  13. Quattro είσαι, δεν χρειάζεται αλυσίδες !! χαχαχ .. Πιστεύω με σωστή τοποθέτηση δεν θα έχεις θέμα, έχω χιονοκουβέρτες και τις είχα βάλει 1 φορά για αρκετά χιλιόμετρα χωρίς κανένα θέμα (βέβαια δεν είμαι quattro)
  14. Ναι σωστά, το ιδανικό θα ήταν αυτό αλλά είναι επαρχία ο πωλητής οπότε πρακτικά δεν γίνεται. Δεν ξέρω αν κάνει το 345χ32 και τι παίζει με το offset .. έχω διαβάσει και άλλα topic εδώ, κυρίως στα Α4 Β8 αλλά δεν έτυχε κάποιο να με βοηθήσει! * Από καιρό με τρώει και με το που έμαθα για το κιτακι λεω εδώ είμαστε, το είδα μετά και σε φώτο.. εε αυτό ήταν ... έρωτας με την πρώτη ματιά!! χαχαχ
  15. 20αρα ζάντα φοράει με 255/35 διάσταση, κάτι άλλο δεν ξέρω δυστυχώς . έχω βρε ένα σετακι αλλά δεν ξέρω αν κάνει στο Α5 .. (φοβάμαι μήπως τελικά δεν κάνει και μου μείνει απ'την μια & απ'την άλλη δεν θέλω να το καθυστερήσω γιατί παίζει να πουληθεί αλλού! Μας άναψαν φωτιές Πασχαλιάτικα !!)
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.