Jump to content

GTaros

VIP Member
  • Content Count

    1,060
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    34

GTaros last won the day on September 25

GTaros had the most liked content!

Community Reputation

973 Excellent

2 Followers

About GTaros

  • Birthday 07/23/1978

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Ηλιούπολη

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    RS4 b5

Recent Profile Visitors

762 profile views
  1. S3 με Α4 Β5 διαφορετικά αμάξια μοτέρ δυνάμεις κλπ κλπ Επίσης το μτχ βολάν βρωμάει από χιλιόμετρα σαν πιθανή δυσλειτουργία. Τέλος όποιος ξέρει παίζει με έναν καλό ξερό δίσκο και δεν έχει θέμα. Το αποτέλεσμα όπως προείπα είναι δυστυχώς το ίδιο, σασμάν κάτω. Αυτά όμως πρέπει να τα λένε επαγγελματίες και όχι χομπίστες σαν και εμάς. Εμείς άλλωστε τι ξέρουμε πίσω από ένα πληκτρολόγιο............
  2. Μαμά δίσκο τι περιμένεις να αντέξει;;;;;;;
  3. Ότι και να υποθέτουμε το αποτέλεσμα είναι ίδιο. Πρέπει να κατέβει το σασμάν. Απορώ με τον μηχανικό που δεν το τσεκαρε πριν το βάλει πάνω. Διότι φαντάσου τα λεφτά που θα δώσεις μόνο και μόνο για ανέβα κατέβα σασμάν. Χίλιες φορές να είχες πάρει ένα σετ μονης μάζας!!!!!!!!
  4. Κατι παίζει μεταξυ βολάν πλατό και δίσκου. Όταν τα έβαλες τα είδε μηχανουργείο ότι δένονται και λειτουργούν σωστά ειδικά το διπλής μάζας;;;;;; Αν απλά τα βάλατε πάνω χωρίς να δοκιμαστούν τότε ναι είναι λογικό ότι σου συμβαίνει εφόσον έχεις παίξει με μεταχειρισμένο βολάν.
  5. Αν δεν πεις σεταπ αυτοκινήτου ότι και να λέμε δεν βοηθαμε. Εκτός αν πας στην ακριβή λύση ανεξάρτητων αλόγων που θες ένα Κιτ sachs performance για να αντέχει. Απλά ο συμπλέκτης σου θα βαρύνει.
  6. Έχεις τσεκαρει να δεις μήπως δεν δείχνει σωστά το όργανο σου και η θερμοκρασία είναι σωστή.
  7. Πρώτα από όλα παίζει ρόλο το ροπή θα βγάλεις και τι χρήση. Αν όπως πολύ σωστά αναφέρει ο Δημήτρης κάνεις εκκινήσεις η το κυνηγάς τότε το διπλής δεν θα αντέξει. Η ροπή είναι ο σημαντικότερος παράγοντας για εμένα και πρέπει να σου καθορίσει που θα πας. Λάστιχα θα έχεις δρόμου η σεμι;;;;; Δεν μπορείς να τα έχεις όλα δλδ και μαλακό συμπλέκτη και δισκοπλατο που να αντέχει ξύλο. Κάτι θα πρέπει να θυσιάσεις.
  8. Επιτέλους μετά από διάφορα μικροθεματακια που είχα αξιωθηκα να καθαρίσω τα μπεκ μου. Όπως αποδείχθηκε κατά 99% δεν είχαν καθαριστεί ποτέ στα 207000km που έχει το αμάξι. Το πήρα με σχεδόν 150000 και λόγω βαρεμάρας πάντα το ανεβαλα. Τελικά είχαν θέμα και ψεκαζαν όπως να ναι και ότι να ναι. Αλλαχθηκαν και τα φιλτρακια και μόλις τα έβαλα πάνω κατάλαβα ότι έπρεπε να το είχα κάνει από την πρώτη μέρα. Το αμάξι ρελαντί γλυκανε και η αποκρυση ανέβηκε κατακόρυφα. Στην δοκιμή που το έβγαλα το αμάξι ήταν μακράν καλύτερο με φουλ δύναμη παντού και όχι με ξεσπάσματα όπως είχε πριν. Τελικά κατέληξα κάθε 40000 θα γίνεται για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο.
  9. Έτσι για να σας βοηθήσω εν συντομία μιας και το έχω αναλύσει και σε άλλο τοπικ. 5w-40!!!!!!. Η μεγαλύτερη κατανάλωση με λάδι 30αρι στην Ελλάδα λόγω ζέστης είναι απολύτως φυσιολογική!!!!
  10. Pizza ενδιαφέρον. Δεν υπόσχομαι θα είναι δυσκολο αυτή την φορά!!!! Αν έρθω θα φέρω και καλή παρέα!!!
  11. Αν δεν βγάζει σφάλμα είναι οπωσδήποτε μηχανικό το πρόβλημα του σασμαν σου.
  12. Αν δεν το κοιτάξεις άμεσα μπορεί και να γίνει μεγάλη ζημιά. Έχεις δει τι βλάβη βγάζει στον εγκέφαλο;;;;
  13. Γιατί από passat????
  14. Αδικαιολόγητος!!!! Παρακαλώ να λιθοβοληθεί!!!
  15. Που είναι οι φωτογραφίες????
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.