Jump to content

turboallani

Member
  • Content Count

    24
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

6 Neutral

About turboallani

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    audi 80
  1. Καλησπερα επειδη αντιμετωπισα το ιδιο προβλημα παλαιοτερα και εψαχνα για μηνες μεχρι που το επισκευασα μονος μου ( εγω βεβαια ειχα προβλημα με το δειχτη θερμοκρασιας οπου μια δουλευε και μια οχι και με το δεικτη βενζινης οπου εδειχνε πιο κατω απο τι επρεπε) , μολις βγαλεις το καντραν και το κοιτας απο πισω τερμα αριστερα υπαρχει ενα ολοκληρωμενο tca700y το οποιο ειναι λιγο σπανιο και εχει γυρω στα 20 ευρω αυτο διαβαζει τις τασεις που παιρνει απο βαλβιδα θερμοκρασιας και φλοτερ και μετατρεπει το σημα και το βλεπουμε στους δεικτες. Επειδη οπως ειπα ειναι σπανιο στο ιντερνετ ειχα ψαξει και αλλα αντιστοιχα που ειχαν χρησιμοποιησει αλλοι 80 αρηδες με επιτυχια αλλα εγω βρηκα στην αθηνα στον ΦΑΝΟ το ιδιο το αντικατεστησα και απο τοτε ολα καλα με ακριβεια ουτε σκαμπανεβασματα ουτε τιποτα. :-)
  2. Καλησπέρα εκτός από το Β3 που έχω , έχω στην κατοχή μου και ενα Β2 cd του 85' απο γερμανία 1.8 το οποίο θέλω να αλλάξω τα αμορτισέρ πορτ παγκαζ διότι δεν κρατάνε καθόλου και πέφτει. Γνωρίζει κάποιος που μπορώ να βρω καινούργια ή απο κάποιο άλλο μοντέλο που ταιριάζουν? Διότι έψαξα αλλα τίποτα για Β2 βρίσκεις δύσκολα ανταλακτικά. Δοκίμασα απο το Β3 αν κάνουν ώστε να αγόραζα αλλά είναι 3-4 εκατοστά πιο κοντά. Ευχαριστώ
  3. Takis19 τωρα το.αποσυνδεσα και δομιμαζω το.αμαξι και αν φτιαξει θα το αλλαξω γιατι οπως σου ειπα σεν εχω ζεστο, Johnaras πριν δυο.μηνες αλλαχτηκε το ψυγειο μαθως εχανε οποτε 99% δεν εχει βουλωμα
  4. Ευχαριστω, Θα ψαξω αυριο να βρω καποια σωληνα μικρη να.την χρησιμοποιησω για να.ενωσω τα δυο κολαρα μμεταξ τους και θα ενημερωσω, στο καλοριφερ εχω χλιαρο εδω και 1.5 χρονο αρα καποιο προβλημα υπαρχει απο τοτε πως γινεται να.εμφανιζεται τωρα τοσο εντονα?
  5. @kavouras προσπαθησα να ειμαι οσο κατανοητος γινεται δεν ηξερα πως αλλιως να το πω @Dimitris_Kon λεω αρχικα να κανω καπως αυτο που ειπε @takis19 μηπως εχει μεσα το θεμα το ψυγειο καλοριφερ και γι αυτο δεν εχω σωστη ροη στο.κυκλωμα ( και εδω μου γεννιεται η απορια γιατι εχω σωστη θερμοκρασια?) Και επειτα να βγαλω ολα τα κολαρα και να ριξω με.πιεση νερο μεσα μπας και, δεν ξερω τι αλλο να κανω και δεν σκεφτομαι τοσο ευκολα να αλλαξω φλατζα
  6. Φθκε Δημητρη και αν τα βγαλω τι θα καταφερω ? Πως θα το ελεγξω δηλαδη ?
  7. Αρχικα να πω πως θελω καποιον ανταπτορα η κατι τετοιο για να τα συνδεσω μεταξυ τους καθως εχουν ιδια διαμετρο τα κολαρα πως αλλιως.μπορο.να το κανω ? Μπορω να το καταλαβω απλα αν γυρησω στο παγωμενο το διακοπτη? Και κατι ακομα τα κολαρα πιστευω δεν χανουν καθως στο ρελαντι και γενικα οταν π δεν ειναι πρησμενα δεν σταζει απο καπου ενω οταν πριζονται απο την πιεση αναγκαστικα το βγαζει απο εκει που μπαινει το κολαρο πανω στο μαστο του ψυγειου και πιανει το τσεμπερι. Επισης αμα ειχα διαρροη απο το ψυγειο καλοριφερ ολο και κατι δεν θα ειχε τρεξει μεσα ? Αληθεια δεν ξερω τι να κανω και ο.μηχανικος μου λεει ν ανοιξουμε καπακι γι φλατζα
  8. Καλησπερα μια ερωτηση ειμαι κατοχος 80 b3 1.6 και εχω την εξης απορια , Προχτες ανοιγω να τσεκαρω το νερο και με τ που ανοιγω βλεπω μια 2-3 σταγονες απο το κατω το.μεγαλο το κολαρο που φευγει απ.το ψυγειο και.παει στη μηχανη να σταζει και το νερο.στο.δοχειο να κατεβαινει λιγο , σκεφτομαι λιγο αρχικα λεω το.κολαρο.δεν.ηταν σφηγμενο και.με το.που ανοιξα.και.πηρε αερα εσταξε μετα σκεφτομαι εξαερωση και απ την.πιεση το.πεταξε απ κει, γεμιζω κανονικα σφιγγω ολα τα κολαρα και αυτο αφηνω στο ρελαντι να παρει.το βεντιλατερ κανω εξαερωση κοιταω τα κολαρα μια χαρα "ζουλιοντουσαν" κλπ το βραδυ κανω βολτα 35κμ γυριζω ξανανοιγω παλι το ιδιο 2-3 σταγονες και τα κολαρα πρησμενα σκεφτομαι κατι παιζει και δεν εχει που να παει το νερο απ την πιεση και βγαινει απ κει, μου ρθε στο μυαλο φλατζα κοιταξα την ταπα απ τα λαδια καθαρη ουτε ασπριλα.ουτε τιποτα το.δοχειο το.ιδιο Ρωτησα τον μηχανικο μου λεει τοτε ας δουμε θερμοστατη αλλαξα θερμοστατη αντλια και ταπα δοχειου μπας και φευγω γυριζω σπιτι 10κμ περιπου μια χαρα πατιοντουσαν και τα κολαρα και ουτε σταγονα ειχε τρεξει καθως δεν ειχε πιεση , να σας.πω εδω οτι παντα η θερμοκρασια σταθερα στους 90 αντε και.ενα τακ πιο πανω ελαχιστα(να προσθεσω εδω οτι το.καλοροφερ μου βγαζει χλιαρο.αερα πρεπει να ναι.βουλωμενο και.σκεφτομουνα να το.αλλαξω και μετα το συνεργειο εβγαζε πιο.πολυ προς το ζεστο μαλλον.κυκλοφορουσε καλυτερα το νερο οχι οτι δεν εχει προβλημα το ψυγειο του καλοριφερ, εχει καθως δεν.εκαιγε ο αερας οπως πρεπει αλλα ηταν καπως καλυτερα). Το.παιρνω το βραδυ εκανα 40 κμ ανοιγω να δω παλι τα ιδια πρησμενα κολαρα και δυο τρεις σταγονες απ το κολαρο δεν ειμαι.σιγουρος αλλα οι σταγονες μπορει και να ειχαν τρεξει.απ το.μεσαιο κολαρο αυτο.που ειναι.πανω απ το κατω το μεγαλο που ειναι ενα λιγο πιο μικρο δεν ξερω δεν.καταλαβα καλα αλλα και αυτο σφηγμενο το ειχα ουτως η αλλος. Δεν ξερω τι.αλλο.να κοιταξω , τι λετε φλατζα ? Και αν ναι γιατι δεν εχω συμπωτματα με σαπουναδες στα λαδια κλπ? Και.πως το.επαθα ? Αφου δεν σηκωσε καμια θερμοκρασια το.αμαξι Και.κατι τελευταιο τα κολαρα ηταν ζεστα δεν.ηταν καπιο χλιαρο η παγωμενο Ευχαριστω περιμενω λυσεις :/
  9. ναι φιλε Giannis20vT σ ευχαριστω, καρμπυρατερ (pierburg) δυσκολο και περιεργο αλλα το αγαπαμε
  10. Καλησπερα παιδια αν και αρκετο καιρο στο φορουμ ( δυο χρονια νομιζω) σημερα αποφασησα να βαλω καμια φοτο μιας και τυχαια της βρηκα. Σας παραθετω το 80αρι μου μηχανικα απειραχτο . http://forum.audisportsclub.gr/index.php/garage/vehicle/986-audi-80-b3/ Το μονο που εχει ειναι μαζεματα και περιφερειακα 1. daylights , 2.aftermarket ηχεια και πηγη κλπ , 3.χενον φωτα, 4.καλλυματα , 5.κεντρικο κλειδωμα, 6.ζαντες , 7.αλλαγμενα φλασ (ασπρα αντι για τα πορτοκαλι 8. αλλαγμενο ψυγειο διοτι εχανε 9 βαψιμο του ουρανου 10. βαψιμο των προφυλακτηρων μιας και αγορας καινουργιων ανεβασει την τιμη δυστυχως και ολα τα service στην ωρα του Η Ιστορια ειναι ως εξης εχουμε στην οικογενεια 80αρι 1985 cd 1800 cc το οποιο κιολας εχω αρχισει την διαδικασια για ιστορικες και αυτο το κληρονομησαμε (μεγαλη ιστορια ) το 2007 με 85000 κμ και εμεινε σε ακινησια εως το 2011 μεχρι που αποφασησαμε να το μαζεψουμε ( ειχε κολλησει το καρμπυρατερ βασικα ) ωστε να κυκλοφορησει ξανα . Προβληματα δεν εχω εκτος απ τα συνηθισμενα μικροπροβληματα του καρμπυρατερ 900-1100 παιζει και την τρομπα βενζινης που εβγαλε οταν το φτιξαμε το 2011 και τα οργανα θερμοκρασιας που μια δουλευε μια οχι και της βενζινης που αμα επαιρνες καμια καλη στροφη επεφτε αλλα ασχοληθηκα λιγο αι εψαξα το θεμα και το επισκευασα μονος και τωρα μια χαρα επισης λαδι δεν καιει σταγονα. Γενικα αξιοπιστο και σταθερο αυτοκινητο. εχει λιγα χιλιομετρα για τα χρονια του ακριβως γιατι εμεις το ειχαμε σε ακινησια και ο προκατοχος του το εβγαζε μονο για ταξιδια απ το γκαραζ . Τωρα εχει 107000κμ . στο μελλον θα βαλω κι αλλες φοτο προς το παρον δειτε και πειτε μου γνωμες ειδικα για μια φοτο που εχει υποστει επεξεργασια ( φιμε - αεροτομη - και μεμβρανες φαναρια ) Περιμενω σχολια σας.
  11. Καλησπερα παιδια και συγνωμη αν γραφω σε λαθος ενοτητα απλα νομιζω εδω ηταν το πιο σωστο , τελωπαντων θελω να αλλαξω τους γυαλοκαθαριστηρες στο audi ( 80 b3 ) και δεν θα αλλαξω μονο λαστιχα αλλα ολο μαζι και θελω αν γνωριζετε τις ακριβρεις διαστασεις και των δυο , γιατι αυτα που εχει τωρα πανω ειναι στο περιπυ αναλογα πως ταιριαζε στο τζαμι και του συνοδηγου ειναι λιγο μικρος , εψαξα λιγο στο ιντερνετ αλλα βρηκα οτι και οι δυο απ την μανα του πρεπει να ειναι (533 mm ) 53 cm δηλαδη αλλα μου φαινεται παραλογο του συνοδηγου να ναι σαν του οδηγου γιατι αν ειναι τοσο μεγαλο δεν θα παταει πανω στο τζαμι στην ακρη ακρη αν γνωριζετε παρακαλω απαντηστε ευχαριστω.
  12. Οχι ακουγεται θορυβος μηχανης σαν να εχει; εξατμιση μεσα στην μηχανη δεν ξερω πως αλλιως να το περιγραψω , γενικα μ ειπαν οτι εχει θορυβο οπως και το παλιο 80 αρι που εχω , αλλα αυτος ο θορυβος ειναι μπασος βαρυς
  13. Δεν ξερω δεν το νομιζω διοτι η μηχανη δεν κουνιεται παραπανω απ το φυσιολογικο οταν παταω γκαζι ,αλλα για να το δω πρεπει να το σηκωσω η μπορω και απ πανω να το δω? Εγω ειχα σκεφτει μηπως ειναιεπειδη δεν εχει μονωτικο υλικο στο καπο αλλα δεν νομιζω να ναι αυτο,
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.