Jump to content

panos_oro

Member
  • Content Count

    59
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

panos_oro last won the day on November 17 2020

panos_oro had the most liked content!

Community Reputation

28 Excellent

1 Follower

About panos_oro

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Oropos

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    A3 8p

Recent Profile Visitors

258 profile views
  1. Αριστοτέλη αυτό είναι το δεύτερο σκέλος της υπόθεσης που σε ταλαιπωρεί(πέραν φυσικά του αυτοκινήτου). Αφενός λοιπόν έχουμε το κομμάτι των ανταλλακτικών, εάν θα φέρουν πάνω τους το logo της Audi και πόση οικονομική διαφορά σε σχέση με την ποιότητα θα έχουν τα αντίστοιχα της ίδιας εταιρίας τα οποία διοχετεύει στο εμπόριο(στην προκειμένη τα μπεκ Bosch μέσω της Audi και τα μπεκ της Bosch μέσω της ίδιας). Αφετέρου(και ίσως εδώ είναι το σημαντικότερο κομμάτι) είναι εάν η πλειοψηφία των μηχανικών στις αντιπροσωπείες γνωρίζει και είναι σε θέση να αντιμετωπίσει το εκάστοτε πρόβλημα. Πιστεύω ακράδαντα(από την δικιά μου εμπειρία και τα δικά μου βιώματα) πως δεν ξέρουν... και όχι απλά δεν ξέρουν αλλά είναι και επικίνδυνοι. Επειδή πειραματίζονται στο αμάξι και η βλάβη παραμένει χωρίς να ξέρουμε την εξέλιξή της και πόσο ραγδαία επιδεινώνεται. Όταν εγώ(και εσύ και οι περισσότεροι εδώ μέσα) επιλέγω τις επίσημες αντιπροσωπίες και τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία για να βρω ΑΜΕΣΑ το πρόβλημα που ταλαιπωρεί το αμάξι μου και επιλέγω να πληρώσω για οτιδήποτε χρειαστεί όσο και αν με τσούζει, επειδή εκείνοι είναι οι "ειδικοί", απαιτώ να φτιαχτεί. Δεν απαιτώ να φτιαχτεί τώρα, αλλά να φτιαχτεί. Κράτα το 2-3 μέρες και ψαξτο. Μην με πας μπάλα από πεταλούδα, σε εγκέφαλο των flaps εισαγωγής και μετά σε μπαταρία και μετά σε ολόκληρο των μηχανισμό των flaps. Και το αμάξι μου μένει για καμιά 5αρα χιλιάδες χμλ(συνολικά) με check engine και epc. Ταμπουρονωνται πίσω από την ατάκα "Οτι βγάζει το διαγνωστικό" και τέλος. Όχι φίλε μου. Θέλω να είσαι γάτα. Να παρατηρείς τα συχνά φαινόμενα και εκεί που πονάνε τα εκάστοτε μοτέρ της ΜΙΑΣ αντιπροσωπείας στην οποία δουλεύεις. Εγώ ο ίδιος με τα λιγοστά που ξέρω και διαβάζω για το το μοτέρ μου στο δίνω σαν ιδέα... "Ρε παιδιά, δεν τσεκάρουμε μια στιγμή τους πολλαπλασιαστές?" Στον κόσμο τους εκείνοι. Σαν να μην το είπα. Πάρε ένα γ@μημενο σετ πολλαπλασιαστών και βάλτο πάνω να δεις τι γίνεται. Δεν μπορεί ο Γιώργος με συνεργείο στα Πατήσια, δύο θέσεων όλων κι όλων και ένα μόνο ανεβατοριο να μου δώσει τελικά την λύση!!! Συγγνώμη για το ξέσπασμά μου αλλά όπως πόνεσα τα 30k για να το αγοράσω, έτσι πόνεσα και για το χιλιάρικο(και βάλε) που έσκασα πειραματιζόμενοι στο τι μπορεί να φταίει(συν οτι άφηναν το αμάξι με την ζημιά). Φίλε μου Αριστοτέλη μην επαναπαυεσαι στην αντιπροσωπεία. Δεν λέω να μην το πας εκεί, αλλά να ψάχνεις και να ρωτάς το κάθε τι. Πίεσε όσο μπορείς τις καταστάσεις. Γιατί δεν είναι μόνο θέμα κόστους. Είναι και θέμα οτι η βλάβη παραμένει. Υ.Γ. Όταν ξεμπέρδεψα με το δικό μου πρόβλημα, ήθελα να πάω στην αντιπροσωπία στην οποία είχα πρωτοπαει και να τους πω τελικά τι είχε. Τελικά δεν πήγα... Γιατί ήδη ήξερα την απάντησή τους "Εμάς δεν μας το έβγαλε το διαγωνιστικό αυτό και δεν μπορούμε να πειραματιζομαστε σε κάτι που δεν βγάζει το διαγνωστικό. Χάνουμε εργατοώρες κατ'αυτόν τον τρόπο". Κατά μία άποψη ειναι σωστό και το κατανοώ, αλλά εγώ πάλι έχασα αρκετά ευρώ.
  2. Απ'όσο θυμάμαι εμφανίστηκε γύρω στις 45-50.000χλμ. Την πρώτη φορά εμφανίστηκε σε χαλαρή οδήγηση με 6η εθνική. Από τότε δεν είχε συγκεκριμένη περιοχή σ.α.λ ή φορτίου κινητήρα. Απλά έβγαινε. Τρέμουλο είχα στο ρελαντί και μάλιστα πάρα πολύ έντονο. Βασικά δεν είχα καν ρελαντί από το τρέμουλο και τις αρρυθμίες. Τέλος να προσθέσω χωρίς να πιστεύω πως παίζει κάποιον ρόλο πως ήταν εντελώς εργοστασιακό το αμάξι. Γνώμη μου βάλε ένα σετ πολλαπλασιαστών(όλο και κάποιος θα έχει για να δοκιμάσεις) για να αποκλείσεις το κομμάτι του ρεύματος.
  3. Εγώ θα σχολιάσω αυτό που σου είπε για την μάρκα των μπεκ. Επειδή το είχα ψάξει όταν άλλαξα πεταλούδα. Όχι, δεν είναι διαφορετικά parts, ούτε χαμηλότερης ποιότητας. Τα specs των εξαρτημάτων του κάθε μοτέρ τα οποία βγάζει η κάθε εταιρία(π.χ Bosh,vdo κλπ) για λογαριασμό της κάθε κατασκευάστριας εταιρίας είναι ίδια. Απλά αυτά που θα πάνε στην audi θα έχει το σήμα της πάνω και τα υπόλοιπα που θα διοχετευτούν στο εμπόριο δεν θα το έχουν. Αλλά κατασκευαστικά είναι ίδια. Φυσικά και αναφέρομαι σε εταιρίες οι οποίες παράγουν προϊόντα/εξαρτήματα για λογαριασμό της audi.
  4. Καλησπέρα φίλε μου. Ακριβώς, μα ακριβώς όμως, είχα και εγώ στο δικό μου(cda μοτέρ). Στην αρχή παρατήρησα μία απροθυμία με 6η και μετά είχα ότι και εσύ. Απίστευτους κραδασμούς και θόρυβο στον κινητήρα(σε σημείο να βγει έξω από το engine bay), safe mode στροφών κλπ. Σου παραθέτω το link από το χθεσινό κείμενο που έγραψα σε ενα παλικάρι με πρόβλημα στο epc σε 8V όμως. Κάνω edit γιατί μόλις τώρα διάβασα όλο το νήμα(αφού είχα ποστάρει την απάντησή μου)... ok αφού είχες θέμα με τα μπεκ. Μακάρι να ξεμπερδέψεις όσο πιο γρήγορα και με λιγότερο κόστος γίνεται.
  5. Καλησπέρα στην παρέα! Για να μην ανοίγω νέο topic σχετικά με τον bex κινητήρα, συνεχίζω το υπάρχον και ζητάω τα φώτα σας. Ενδιαφέρομαι σχετικά άμεσα για ένα δεύτερο αυτοκίνητο και επειδή κάποια στιγμή στο άμεσα σχετικά μέλλον θα χρειαστώ οικογενειακό(μιας και το 3πορτο 8p που έχω δεν θα βολεύει), σκεφτόμουν την λύση ενός b6. Βρήκα ένα σε πολύ καλή κατάσταση και λίγα χλμ(καμιά 130.000) για την ηλικία του από μερακλή ιδιοκτήτη και το κυριότερο εντελώς απείραχτο. Είναι με τον bex κινητήρα. Η τιμή του είναι ελαφρώς τσιμπιμενη αλλά δικαιολογείται λόγω της κατάστασής του. Παρότι δεν έχω ασχοληθεί με τους 20vt(εμένα το a3 φοράει τον 1.8tfsi cdaa)γνωρίζω οτι ο bex ήταν ιδιαίτερα τίμιος κινητήρας καθώς επίσης και η μετάδοσή του. Οποιεσδήποτε πληροφορίες(τι να προσέξω και τι να ελέγξω γενικότερα στο αμάξι), εάν "πονούσε" πουθενά, αλλά και γενικότερες θα με βοηθούσαν ιδιαίτερα.
  6. Καλησπέρα και από εμένα στο topic. Στο δικό μου 1.8(8p) έχοντας και εγώ πρόβλημα με epc δεν μπόρεσα να βρω άκρη ούτε σε αντιπροσωπείες(2), ούτε σε οργανωμένο συνεργείο. Αλλάξαμε αρκετά πράγματα(πεταλούδα γκαζιού, αισθητήρα flaps εισαγωγής και κάποια άλλα ακόμα) τα οποία στοίχισαν αρκετά και τα οποία βέβαια πλήρωνα εγώ μιας και ήμουν εκτός εγγύησης. Καθε φορά έφευγα από τα συνέργεια μια χαρά αλλα παντα επέστρεφα, μιας και εσβηναν την βλάβη μεσω διαγωνιστικού μετά τις εργασίες, αλλά μετά απο μερικές εκατοντάδες χλμ εμφανίζονταν παλι το epc αφού δεν είχε επιδιορθωθεί η πραγματική βλάβη. Μέχρι και αντικατάσταση 3ου κυλίνδρου μου είπαν να κάνουμε(!!!!) Τελικά την λύση έδωσε ένα συνοικιακό συνεργείο βάζοντας αμέσως μόλις του περιέγραψα την κατάσταση ένα σετ μεταχειρισμένων πολλαπλασιαστών που είχε στο συνεργείο εκείνη την ώρα για δοκιμή. Μαντέψτε... ακόμα αυτούς φοράει και δουλεύει απροβλημάτιστα. Δε λέω οτι έχεις το ίδιο πρόβλημα, αλλά τσέκαρε τους πολλαπλασιαστές μήπως είναι αυτό και ξεμπερδέψεις.
  7. Ωραίος φίλε! Να το ευχαριστηθείς όσο δεν πάει!!! Μάλλον παίρνω σειρά από το νέο έτος. (18αρι στα 160)
  8. Α,μάλιστα...κατάλαβα. ευχαριστώ για την πληροφορία παίδες!
  9. Υπάρχει μουαγιέ με ενσωματωμένο αποστάτη? Εγκυκλοπαιδικά ρωτάω...
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.