Jump to content

kdrak

Member
  • Content Count

    222
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

kdrak last won the day on March 9 2018

kdrak had the most liked content!

Community Reputation

42 Excellent

About kdrak

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    audi S3 8p

Recent Profile Visitors

324 profile views
  1. Η άποψη μου είναι να βρεις τι προκαλεί την πτώση συμπίεσης και να το επισκευάσεις. Επίσης, να γίνει μέτρηση φθορών σε όλους τους κυλίνδρους-πιστόνια και εάν χρειάζονται και αυτά επισκευή τότε να το κάνεις. Πριν προχωρήσεις θα ψάξεις το κόστος της επισκευής γιατί για rebuild κτλ o κάθε μάστορας λέει τα δικά του και υπάρχουν αποκλείσεις.
  2. πρέπει να βάλεις VCDS να δεις πρώτα εάν βγάζει κάποιο σφάλμα. Μετά κάνεις logging για misfires καθώς και πίεση υψηλής και χαμηλής
  3. Revo Exhaust Overrun VEHICLE COVERAGE The following 2.0T EA888 Gen3 vehicles are covered. Please note that even if your vehicle is listsed software availabaility is ECU ID dependant. Audi S1 Audi S3 (8V) Audi TT (8S) Audi TTS (8S) VW Golf GTI (MK7) VW Golf R (MK7) VW Golf Clubsport S (Mk7) VW Arteon SEAT Leon (5F) Skoda Superb (Mk3) Skoda Octavia vRS (Mk3)
  4. Exhaust Crackle θα το βρεις ή και pops and bangs
  5. και με μαμά εξάτμιση κάνει τα σκασίματα εάν έχεις το πρόγραμμα.
  6. και εγώ θα έλεγα για πόλους μπαταρίας (έλεγχος και σφίξιμο ) εφόσον χάνεις όλο το ρεύμα. Εάν είχε θέμα η μπαταρία δεν θα έσβηναν τα πάντα.
  7. Από Πειράκια που ανεβάζουν την θερμοκρασία στον κύλινδρο. Τα Πειράκια μπορούν να δημιουργηθούν από πολλές αιτίες
  8. ^ Πόσα χιλιόμετρα έχει το μοτέρ?
  9. πρέπει να μας πεις τι κωδικό σφάλματος βγάζει.
  10. Εφόσον ήταν τα mpek τότε εάν κάποιος είχε λογκάρει το λ θα έπρεπε να δούλευες φτωχός . Φυσικά αυτό μετά από αρκετά χιλιόμετρα που έχεις μηδενίσει τα LTFT
  11. εάν δεν είναι από φλάτζα τότε η γλίτσα μπορεί να υπάρχει λόγω πρόσμειξης ψυκτικών υγρών (εάν έχει γίνει αυτό) ή σε μερικά αμάξια με αυτόματο κιβώτιο δεν ξέρω για το δικό σου το ψυκτικό χρησιμοποιείται για να ψυχθεί και το κιβώτιο. Οπότε εάν υπάρχει μια διαρροή στο κιβώτιο μπορεί να πάει το λάδι στο κύκλωμα του ψυκτικού
  12. σου βγάζει κάποιο κωδικό? τα misfires πως τα μέτρησες? πόσα είναι και γενικά μετά από ένα σημείο μηδενίζουν ?
  13. ^ οκ, εάν είδες όμως και βελτίωση μετά τότε θα άξιζε η αλλαγή των ελατηρίων. Πόσο πήγε συνολικά μαζί με την εργασία;
  14. Γενικά οι συνθήκες που βαράει Misfires στον csaris δεν είναι συνθήκες που δουλεύει κάποιος το αμάξι. Δηλαδή, σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να χτυπάς κόφτη. Εάν το κάνεις χάνεις χρόνο. Έχω κάνει άπειρα ανοίγματα και ποτέ δεν έχω χτυπήσει κόφτη γιατί χάνω και δεν κερδίζω. Οπότε να αλλάξω ελατήρια επειδή χτυπάω κόφτη που δεν πρέπει και μετά στην αλλαγή misfires απλά δεν θα το έκανα. Τώρα η αλλαγή των ελατηρίων για τον Van.Leb φαίνεται ότι ήταν μονόδρομος
  15. τα misfires μηδενίζουν μετά από λίγο ή συνεχίζουν και αυξάνουν; βέβαια δεν ξέρω και Ποια misfires λογκάρεις γιατί εάν λογκάρεις τα commulative τότε ποτέ δεν μηδενίζουν και ας είναι σωστή η λειτουργία του αμαξιού.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.