Jump to content

Marklio

Member
  • Content Count

    231
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Marklio last won the day on April 2

Marklio had the most liked content!

Community Reputation

88 Excellent

About Marklio

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Athens

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    AUDI A3 8V

Recent Profile Visitors

323 profile views
  1. Δες αν λένε κάτι εδώ. https://www.audi-sport.net/xf/threads/want-to-turn-my-audi-a3-8v-into-s3.310229/
  2. Και μένα του 15 08s είναι. Καλό είναι να βρεις με ίδιο κωδικο: 8v0837220. Έχω αν θες ένα, αλλά είναι ήδη κομμένο και κωδικοποιημενο σε αμάξι. (το λαστιχάκι του είναι λίγο ξεθωριασμένο). Αν βρεις άλλη λεπίδα Κ μπορέσεις Κ το κωδικοποιησεις δουλεύει
  3. Έχεις χάσει κλειδί? Θέλεις να βγάλεις 3ο? Ή χάλασε το κέλυφος? Πάντως να δώσω την εμπειρία μου, το chip του immobilizer στο κλειδί του 8v είναι πάνω στην ηλεκτρ πλακέτα του. Το κέλυφος του(το πλαστικό) δεν ταιριάζει στα παλιά κλειδιά Audi Κ ας μοιάζουν ίδια εξωτερικά. Χάλασε το λαστιχάκι μου πρόσφατα Κ χρειάστηκε να βρω από 8v για να το αλλάξω, αφού είχα πάρει κάνα 2 που φαινόντουσαν ίδια εξωτερικά.
  4. Τοσο ζητανε, (εμενα πριν 4 χρονια 350 ζητουσαν) τοσο παει γενικα. Εγω ζητησα τον κωδικο του ανταλλακτικο που αντιστοιχει στο δικο μου, το ειχανε 250, μονο το ανταλλακτικο. Το βρηκα απο Γερμανια, καινουριο στο κουτι του 170 ευρω, τοποθετηση στο σπιτι βάση elsawin, και στην αντιπροσωπεια 30 ευρω κωδικοποιηση. Συνολο 200 ευρω και 2 ωρες δημιουργικης απασχολησης
  5. ολα γινονται, με το αναλογο κοστος. Ηχοσυστημα δεν ξερω να σου πω, αλλα για το τιμονι, επειδη το εκανα, το πιθανοτερο να χρειαστεις εγκεφαλο ανεσης που να το υποστηριζει(και να αντιστοιχει στο αμαξι σου, την επαθα για αυτο στο λεω). Επιδης θα χρειαστει το καλωδιο του αεροσακου που ταιριαζει με τα κουμπια Υποθετω οτι το ηχοσυστημα δεν θα χρειαστει κατι το ιδιαιτερο, αν εχεις ολη την καλωδιωση. Το σιγουρο ειναι οτι θα χρειαστεις αντιπροσωπεια να στα ξεκλειδωσει ολα αυτα(ηχοσυστημα, εγκεφαλο ανεσης) Καλο κουραγιο
  6. τσεκαρε λίγο στο audi-sport.net, εχουν διαφορες συζητησεις π.χ.: https://www.audi-sport.net/xf/threads/audi-a3-8v-2013-mirror-folding.378193/ περα απο αυτο, μιλα με kufatec αν θες να στην κανει αλλος την εγκατασταση, εχει εδω αντιπροσωπο. Επισης: http://vagtec.co.uk/eshop/audi/a3/a3-8v/genuine-audi-oem-retrofit-kit-folding-door-mirrors-a3-8v.html στειλε και εδω, μηπως μπορει να σε βοηθησει. Ελπιζω να βοηθησα
  7. το δικο μου δεν εχει addblue. Απλα Dpf Τωρα αυτο που λες για τον καταλυτη, νομιζω δεν ισχυει και τοσο πολυ. Ο καταλυτης κανει αυτο που λεει το ονομα του, καταλυει μια χημικη αντιδραση(την βοηθαει να γινει πιο γρηγορα) με αποτελεσμα το υλικο αυτο καθε αυτο να κορεστει καποια στιγμη. Το φιλτρο απο την αλλη, κραταει καποια σωματιδια στο σωμα του, δεν τα επεξεργαζεται. Η αναγεννηση του φιλτρου, ουσιαστικα ανεβαζει υπερβολικα τη θερμοκρασια του, με αποτελεσμα να καουν αυτα τα σωματιδια και να τα αποβαλει. Υπαρχουν εταιρειες με χημικο τροπο,ή μηχανικο(πλυσιμο), καθαριζουν το φιλτρο dpf - τωρα ποσο σωστο ειναι αυτο, και ποσο καλη δουλεια γινεται και αν δουλευει το φιλτρο μετα ειναι αλλη συζητηση. Απο την αλλη αν ζητησεις να καθαρισουν τον καταλυτη σου λενε οτι πρεπει να ανοιχτει και να αλλαχτει το στοιχειο του(το υλικο του) - οντως δεν καθαριζεται. Αυτα απο τα λιγα που εχω ψαξει
  8. Χαχαχαχα...προφανώς δεν υπάρχει επαρκής γνώση επί του θέματος.
  9. δεν χανεις να ρωτησεις τον πωλητη αν εχει τους κωδικους. Συνηθως και με το αμαξι να ερχεται τους εχει μεσα στο booklet.
  10. φιλε μου, οπως ειχα γραψει και σε αυτο το θεμα: στην MQB πλατφορμα δεν νομιζω να γινεται σε εξωτερικο ηλεκτρολογο χωρις τους κωδικους που ερχεται μαζι το βιβλιαρακι του cruise control. Εχω κανει και εγω εγκατασταση και στο δικο μου (A3 8v 2015) και στου πατερα μου(A4 B6 2004). Στο Α4 η εγκατασταση εγινε με κινεζικο καλωδιο VCDS, στο Α3 επρεπε να παω αντιπροσωπεια να περασουν εκει τους κωδικους(30 ευρω χρεωση). Σε εξωτερικους ηλεκτρολογους λογικα γινεται αν βρεις αυτους τους κωδικους απο τον πωλητη, και εχουν ημερισιους κωδικους του συστηματος της Audi για να συνδεθουν στο server. Υπαρχουν και ατομα τα οποια το κανουν ενεργοποιηση και μεσω teamviewer (αυτο μονο φιλοσοφικα το ξερω). Αυτα τα λιγα απο το δικο μου ψαξιμο οταν ηταν να το περασω. BTW οτι αλλο ανταλλακτικο εχω περασει(π.χ. εγκεφαλο ανεσης) ηθελε απλη ενεργοποιηση χωρις κωδικους, παλι στην εταιρεια βεβαια. Ελπιζω να βγαλεις ακρη
  11. Φίλε μου εγώ έκανα στον Οικονομου στην Φαβιερου στο Χαϊδάρι, (λαστιχα). Έχει σχετικά καινούριο μηχάνημα, γενικά έμεινα ευχαριστημένος
  12. Καλησπερα, επειδη αισιως φτανω τα 80000 χλμ σε A3 1.6tdi, θα ηθελα να ρωτησω αποψεις, αν καποιος εχει και εμπειρια περι αυτου. Χρειαζεται προληπτικος καθαρισμος του DPF? Περα απο την αναγεννηση που κανει το φιλτρο μονο του. Ειτε πανω στον κινητηρα με διαφορα spray στην εισοδο του αισθητηρα θερμοκρασιας, ειτε με κατεβασμα απο τον κινητηρα και δωσιμο σε εταιρεια που καθαριζει φιλτρα? Εχει κανει καποιος??? το κοστος αντικαταστασης ειναι μεγαλο και δεν θα ηθελα να βρεθω προ εκπληξεων.
  13. Αυτή τη στιγμή δεν προλαβαίνω να δω την μύτη μου... Έχω τα πάντα αλλειφαδορο, αλοιφές, κερί....αλλά... Τεσπα έγινε το γυάλισμα στον πληντυρια μου. Λευκό είναι το αμάξι, δεν είχε κάτι το ιδιαίτερο, στα πλαίσια της συντήρησης ήθελα.
  14. Καλησπερα, ηθελα να ρωτησω, υπαρχει καμια προταση για επαγγελματια(αν συνεργαζεται και με το club ακομα καλυτερα) για γυαλισμα κερωμα του αυτοκινητου στα δυτικα προαστια?
  15. Λοιπόν, έχοντας(ο πατέρας μου) το συγκεκριμένο μοντέλο και μοτέρ, 230000χλμ τα τελευταία 120000με υγραέριο landi renzo, έχω να σου πω τα εξής: γενικά πρόκειται για μοτέρ που δέχεται το υγραέριο, σύμφωνα πάντα με τις εταιρείες υγραεριοκινησης. Δεν πρόκειται να σου απαντήσει κανείς βάζοντας το χέρι του στη φωτιά αν αυτό είναι καλύτερο ή το άλλο. Για να απαντηθεί αυτό πρέπει να γίνουν προοπτικές μελέτες σε συγκεκριμένα μοτέρ με συγκεκριμένες συνθήκες και δεν νομίζω ότι γίνεται από τις εταιρείες υγραερίου. Πρόκειται γία μια μετατροπή!!! Διαλέγεις μια μεγάλη εταιρεία(landi renzo, Lovato, icom, κλπ) και προχωράς. Το πιο σημαντικό είναι ο μάστορας και η ρύθμιση που θα κάνει! Προσωπική εμπειρία, έκαψε φλαντζα κεφαλής στα 190000και σηκώνοντας την κεφαλή, οι βαλβίδες ήταν αθηκτες. Ο μάστορας μας, μας είπε ότι η συγκεκριμένη ζημιά, είναι συχνή στο συγκεκριμένο μοτέρ. Όπως και να έχει, βάζοντας υγραέριο ρισκάρεις μία ζημιά που θα έβγαινε σε x χιλιόμετρα να την βγάλει σε λιγότερα. Αλλά το πιθανότερο να έχεις κάνει απόσβεση στο οικονομικό, οπότε δεν θα σε απασχολεί. Αυτά!
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.