Jump to content

DionyshsQ

VIP Member
  • Content Count

    240
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    22

DionyshsQ last won the day on November 14

DionyshsQ had the most liked content!

Community Reputation

198 Excellent

2 Followers

About DionyshsQ

  • Birthday 08/13/1993

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Kozanh

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    Audi A4 b8

Recent Profile Visitors

862 profile views
  1. Δεν ξέρω τι παίζει με τα αυτόματα αλλά έχω παρατηρήσει ότι σε φίλου μπροστινή κίνηση δεν το αφήνει να απενεργοποιηθεί εν κίνηση, από την άλλη εμένα Quattro απενεργοποιητε και εν κίνηση.
  2. Καλησπέρα σε όλους. Η τιμή για το αυτοκίνητο είναι 18.500 Έχω ανεβάσει αναλυτικά τι έχω κάνει στο αμάξι στο φορουμ: και αυτή είναι η αγγελία που έχω στο car.gr https://www.car.gr/classifieds/cars/view/24435125/
  3. Μεγάλη διαρροή; Ποιους σωλήνες; Μήπως επιστροφής; Εγώ είχα ένα θέμα με τις επιστροφής αλλά δεν είναι τίποτα, αλλάχτηκε το σωληνάκι και όλα καλά.
  4. Να ρωτήσω και εγώ κάτι, σκέφτομαι να αγοράσω ένα α5 2.0 2013 μοντέλο. Από ότι έχει γραφτεί φοράει το dq500. Η περιγραφή στην αγγελία δεν αναφέρει αν είναι s tronic η όχι(είναι από εξωτερικό). Υπάρχει περίπτωση να έχει paddles ατο τιμόνι και να μην είναι s Tronic; Και κάτι ακόμα μέχρι ποσά κιλά ροπής αντέχει; Εχω ψάξει σε σελίδες στο Facebook και έχω βρει κάποια που φτάνουν τα 50 κιλά χωρίς να αναφέρουν αν έχει γίνει κάποια αναβάθμιση στο σασμάν.
  5. Το Α5 2.0 facelift είναι 4μπεκο ή 8μπεκο όπως το Α4;
  6. Άλλαξα προληπτικά δίσκο γιατί έπρεπε να κατέβει το σασμάν για άλλη εργασία, πάλι τον μαμά έβαλα. Αλλάχτηκε κοντά στις 120.000. Πιστεύω θα άντεχε αρκετά ακόμα.
  7. Από προσωπική εμπειρία με α4 1.8 Quattro, από κατανάλωση την χαμηλότερη την έβλεπα σαν stage 2. Μαμά, stage 1 MTM, stage 2 e-tuners. Δεν είχα κάποιο θέμα σαν “stage 2” Το μόνο που θέλει προσοχή ανάλογα με τα χλμ είναι ο δίσκος.
  8. Μέχρι εκείνη την στιγμή δεν έκαιγε λάδια; Έτσι ξαφνικά έκαψε 1lt σε 1500χλμ;;;
  9. Εμένα το σφάλμα που μου έβγαζε ήταν το P0171 εδώ και σχεδόν 2 χρόνια δεν μου ξανά άναψε. Εάν κοιτάξεις σε αυτό το ποστ: θα δεις ότι μπορεί να εμφανίζετε για πόλους λόγους. Εάν έχεις διαρροή στον στρόφαλο το πιθανότερο είναι να οφείλεται εκεί. Επίσης πιστεύω ότι εάν το αφήσεις στην αντιπροσωπεία θα σου αλλάξουν έναν σκασμό πράγματα μέχρι τελικά να λυθεί το πρόβλημα.
  10. Το κόστος της τσιμούχας δεν είναι μεγάλο 20-40€, απλά χρειάζεται να κατέβει το σασμάν για να αλλαχτεί. Είχα και εγώ το ίδιο πρόβλημα στις 130.000 χλμ περίπου. Ετσι και άλλαξα δίσκο πλατό αφού θα κατέβαινε το σασμάν τις τσιμούχες που υπάρχουν (2 είναι νομίζω) και αν θυμάμαι καλά το κόστος ήταν κοντά στα 500€. 160€ Εργατικά 250 σετ συμπλέκτη, συν τα ρουλεμάν και βαλβολίνες που συμπλήρωσε. Από τότε δεν άναψε το λαμπάκι του κινητήρα ξανά.
  11. https://www.ecstuning.com/b-ecs-parts/20t-billet-boost-tap-assembly/003621ecs01a~a/ Το συγκεκριμένο που ανέβασε ο Δημήτρης.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.