Jump to content

TitaniumRx

Member
  • Content Count

    86
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

TitaniumRx last won the day on July 5 2015

TitaniumRx had the most liked content!

Community Reputation

54 Excellent

About TitaniumRx

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Ptolemaida

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    Audi a3 8l 1.8t 20vt quattro
  1. Νάσο μου καλησπέρα .Από ότι έμαθα και εσύ παραμένεις 4κούνας ε???? Πήρες Audάρα???Μεγιές μεγιές!!!!!!!! Αν μάθεις μια στα AWD δεν ξαναγυρνάς πίσω και το Α3 ήτανε ότι πιο κοντινό στην Subaroύκλα μου και στα χρήματα που μπορώ να διαθέσω πλέον. Το Scoobi μου παραμένει στο γκαράζ μου και δεν πρόκειτε να φύγει ποτέ,απλά είναι παροπλισμένο μέχρι να αλλάξουν τα πράγματα.Το A3 μου επίσης θα παραμείνει στο γκαράζ μέχρι να λειώσει. Θα τα λέμε και απο εδώ φίλε μου.Cheers!!!!
  2. Ευχαριστώ Άγγελε!!! Το σήκωσα σήμερα και είδα φύσα και γείωση.Η φύσα οκ αλλά η χάλκινη γείωση είχε κοπεί.Βρήκα VCDS και έκανα διαγνωστικό έλενχο και όλα οκ με το Haldex . H βλάβη βρέθηκε και δεν είχε τελικά καμιά σχέση με πίσω.Μπροστά μου είχε φύγει ο σφικτήρας απο την μία φούσκα και χάλασε ο μπιλιοφόρος μου.Θα μου πεις τώρα πως στο καλό μου ακουγόταν απο πίσω το κλανγκ-κλανγκ....τι να πω. Το μόνο παράξενο είναι με κομμένη γείωση γιατί να περνάει τα test το Haldex.Αυτό δεν μπορώ να το καταλάβω.Παντού όπου διάβασα όποιος είχε κομμένη γείωση πήγαινε FWD.
  3. Καλησπέρα φίλοι μου. Θα ήθελα την βοήθειά σας στο παρακάτω πρόβλημα.Έμεινα απο μπαταρία πρίν 3 μέρες και μετά την αλλαγή της παρατήρησα οτι το A3 μου "δαγκώνει" στο πίσω διαφορικό με μικρές ταχύτητες και μανούβρες.Και απο δεξιά και απο αριστερά και στην όπισθεν.Σαν να είμαι μόνιμα AWD.Έκανα το τέστ με την ασφάλεια του haldex και δεν ξεμπλοκάρει το πίσω διαφορικό.Όταν στρίβω ακούγετε ένας ήχος ρυθμικός σαν κλάνγκ-κλάνγκ,και εξαφανίζετε όταν ολοκληρώσω την στροφή και ισιώσω το τιμόνι. Αύριο θα ψάξω VagCom ώστε να σκανάρω το αμάξι για βλάβες και έλεγα μέχρι τότε αν κάποιος έχει πάθει τα ίδια με μένα να με βοηθούσε.Έχω κάνει service στο Haldex εδώ και ένα χρόνο και έκανα 10000χλμ από τότε.Και υγρά και φίλτρο,γνήσια όπως και οι βαρβολίνες μου είναι παντού αλλαγμένες,και εμπρός και πίσω. Ευχαριστώ!!
  4. Έχω ολοκαίνουργιο το LM2 της Innovate και κάθετε στο σπίτι.Δεν έβρισκα σωστό σημείο στην εξάτμιση να το τοποθετήσω έτσι στριμωχτά που είναι στο Quattro τα πράγματα,αλλά μετά τα 900C που είδα θα πρέπει να το βάλω,έστω και πίσω στην μπούκα.Θυμίζω Μάριε ότι το αμάξι είναι μαμά (εκτός του τελικού της εξάτμισης) Quattro με ΑRY μοτέρ (178ps).Έχω την εντύπωση πως αν στεγνώνει θα στεγνώνει γιατί δεν βλέπω εργοστασιακή πίεση.¨Εχω δει μέχρι και 0,9bar οριακά και για πολύ λίγο,αλλά σηκώνει τουλάχιστον 0,8bar σε μέση τιμή το αμάξι,ενώ έχω την εντύπωση πως δεν έπρεπε να βλέπω πάνω απο 0,7.Δυστυχώς δεν έχω την οικονομική δυνατότητα να ελέγξω πλήρως και διεξοδικά το κάθε σύστημα στο αμάξι και προχωράω αργά βήμα-βήμα.Δεν το πιέζω ιδιαίτερα και προσέχω.Προέχει τώρα ο έλεγχος στο πρόγραμμα του αερίου και το service του.Βρήκα μάστορα καλό στην Θεσσαλονίκη και τον δοκίμασα σε άλλο αμάξι της οικογένειας που υπόφερε απο κακή εγκατάσταση και μας έδωσε λύση.Θα ενημερώσω όταν έχω νεότερα.
  5. Αν κρίνω απο το ότι το αυτοκίνητο έχει διανύσει λίγο πάνω απο 55000χλμ με το αέριο και δουλεύει καλά,δεν κάει λάδια,μάλλον αυτοί που το βάλανε κάνανε σχετικώς καλή δουλειά.Δεν το είχα εγώ τότε και δεν ξέρω πιος το εγκατέστησε.Απο κατανάλωση πίνει αρκετή ποσότητα αερίου,αρκετά μεγαλύτερη απο βενζίνη (10-12 λίτρα τα 100χλμ) οπότε θεωρώ ότι μάλλον απο μίγματα αερίου είναι πρός το πλούσιο.Θα το δω βέβαια μιας και τώρα είμαι κομπλέ απο μοτέρ και θα πάω για έλενχο/επαναπρογραμματισμό αερίου και service.Δεν μπορούσα μέχρι τώρα λόγο σπασμένης πολλαπλής.
  6. Έφτιαξε ο καιρός και έκανα κάποιες δοκιμές.Οι θερμοκρασίες καυσαερίων ήρθαν στα ίσα τους,οπότε έχουμε 450-500 μέσα στην πόλη,600 και κάτι στην εθνική με ταχύτητες 100-150 με στοιχειομετρία στα μίγματα και υποπίεση στο τούρμπο,900 στο foul boost.Απο απόδοση το αμάξι πάει πολύ καλά,αλλά επειδή δεν το πατούσα πολύ πρίν με την σπασμένη πολλαπλή δεν είναι αντιπροσωπευτική η αίσθησή μου.Η διαφορά των θερμοκρασιών αερίου με βενζίνης είναι ελάχιστες,της τάξης των 20-30 βαθμών,με του αερίου να είναι υψηλότερες,αλλά δεν είμαι απολύτως σίγουρος. Για πρώτη φορά αντιμετώπισα πρόβλημα με την συμπεριφορά του αυτοκινήτου απο άποψη μιγμάτων του αερίου.Μένω σε υψόμετρο 600m και κατέβηκα στην Θεσσαλονίκη προχθές.Όλα καλά στο πάνε.Στην επιστροφή κινούμενος με λίγα χιλιόμετρα και απο τις 1300 έως τις 1800rpm το αυτοκίνητο σκορτσάριζε και τα short fuel trims παλεύανε να διορθώσουν με μεγάλες επεμβάσεις των 10-25% πότε θετικά και πότε αρνητικά .Χρειάστηκε να κάνω πολλά χιλιόμετρα στον τόπο μου για να ξαναγυρίσει το αμάξι στην πρότερη κατάσταση.Όσο είχα το πρόβλημα,ψηλότερα το αμάξι δούλευε ώς συνήθως.Μπορεί να έβαλα μάπα αέριο ή να έχω κάποιο βούλωμα στο κύκλωμα.Θα το τσεκάρω.Όταν γύρναγα σε βενζίνη όλα πήγαιναν καλά.
  7. Έμαθα,χωρίς να ξέρω αν αληθεύει οτι αν είναι μαλακό το μαντέμι αντέχει περισσότερο.Θα δείξει.Δεν ένοιωσα κάποια αλλαγή στα ψηλά ακόμα γιατί δεν μπορώ να το τρέχω το αυτοκίνητο λόγο καιρού και φοράω και τα χειμωνιάτικα.Το πειρόμετρο μου φάνηκε και μένα πολύ καλό για να είναι αληθινό χεχεε αλλά περιμένω να αλλάξει ο καιρός.Οι εξωτερικές θερμοκρασίες εδώ είναι ακόμα πολικές.Ναι έχω και αέριο στο αμάξι!!
  8. Επίσης κάτι που ξέχασα να πω και θα φανεί χρήσιμο σε κάποιον που θα την αγοράσει.Πρίν την βιδώσετε στην κεφαλή πρέπει να έχετε περάσει ήδη την πίσω βίδα της τουρμπίνας,η οποία λόγο μεγάλου μήκους δεν μπαίνει μετά.Εγώ την πάτησα και την ξαναέβγαλα για να την περάσω.Βρήσκει στο ψευτοκάπακο και δεν μπαίνει στην τρύπα της.Μιλάω για την βίδα που είναι κοντά στην κεφαλή,πρός το μέρος σου όπως κοιτάς το μοτέρ απο μπροστά.
  9. Ευχαριστώ πολύ παιδιά.Όπως τα λέτε ακριβώς είναι.Στην περίπτωση του turbo θα πάω σε υβρίδιο και μόνο όταν με το καλό έρθει εκείνη η ώρα οπότε με βόλεψε.Πιθανός να χάσω λίγες στροφές τουρμπίσματος με το μαμά Κ03 λόγο μεγαλύτερης διαμέτρου αυλών αλλά δεν περιμένω πολύ.Θα το λογκάρω όταν έρθει ή ώρα και θα σας πώ.Λόγο του ψοφόκρυου εδώ πάνω(ευτηχώς )της έκανα τους κύκλους της όσων αφορά τις θερμοκρασίες και δεν την έχω πιέσει ακόμα.Το πολύ ευχάριστο είναι οτι βλέπω πολύ χαμηλές θερμοκρασίες καυσαερίων,450C κατά μέσο όρο στο cruising και 850C στο τέρμα γκάζι.Αν αφήσεις οι θερμοκρασία της πέφτει πολύ γρήγορα.Κάτι που είδα για το υλικό της είναι οτι είναι πολύ μαλακή.Στο τρύπημα για να βάλω το πυρόμετρο με αρίδα κοβαλτίου και στα πάσα με ενισχυμένο κολαούζο μου φάνηκε βούτυρο. Θα ενημερώσω για ότι νεότερο.
  10. Έγραψα καταλάθος στον τίτλο "εισαγωγή" ενώ θα έπρεπε να γράψω εξαγωγή.Κάποιος mod ας το διορθώσει.Ευχαριστώ!!
  11. Καλησπέρα παιδιά. Άλλαξα την σπασμένη πολλαπλή του Α3 μου.Η πολλαπλή είναι μάλλον κινεζικής κατασκευής και δεν αναγραφόταν τίποτα στην συσκευασία της.Έχει μεγαλύτερης διαμέτρου σωληνώσεις όπως και το πλακάκι του τούρμπο αλλά και της κεφαλής είναι μασίφ και σε ένα κομμάτι όπως θα δείτε στις φωτό.Το κόστος της είναι στα 150 ευρώ και ήρθε χωρίς βίδες για το τούρμπο.Απο τα 50mm που είναι το μήκος των στάνταρτ χρειάστηκα 70mm και επίσης αναγκάστηκα να τροχίζω/κατεβάσω το ύψος της στο πλακάκι της κεφαλής ώστε να κουμπώσει.Δεν έχει τον διαχωριστή που έχει η μαμά πολλαπλή στην έξοδο για το τούρμπο. Επίσης,λόγο παχύτερης πλάκας στο πλακάκι της κεφαλής τα παξιμάδια δεν μπήκαν με ροδέλες δυστυχώς. Τοποθέτησα επιτέλους και το πειρόμετρό μου οπότε θα μπορώ να βλέπω τι θερμοκρασίες έχω με βενζίνη και τι με το αέριο,ώστε να ξέρω αν και πότε θα ξανασπάσει.
  12. Στην δικιά μου περίπτωση έγινε σε υπόγειο γκαράζ η δουλειά.Κάποιος είτε με το σώμα του είτε με τα χέρια του τον δίπλωσε απότομα χωρίς να κάνει σημάδι στον καθρέπτη.
  13. Τότε στον σπάσανε άλλη στιγμή,πρίν τους κλείσεις μηχανικά και διαπιστώσεις οτι δεν ανοίγουν.Κάπου ενδιάμεσα απο την προτελευταία και τελευταία φορά που τους δούλεψες.
  14. Έχει πηδήξει το καρέ του μηχανισμού μάλλον.Κατά την ταπεινή μου γνώμη πρέπει να το ανοίξεις και να το δεις απο μέσα.Μην το ζορίσεις με το χέρι.Εγώ το έσπασα σε άλλο αμάξι που είχα πάθει το ίδιο και ο καθρέπτης μετά ήτανε ελεύθερος.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.