Jump to content

George...

Member
  • Content Count

    246
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

George... last won the day on August 6

George... had the most liked content!

Community Reputation

62 Excellent

About George...

  • Birthday 06/17/1981

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    LRA

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    Audi A4 1.8 T quattro

Recent Profile Visitors

312 profile views
  1. Καλησπερα, θα σου ελεγα να πας σε ενα συνεργειο,ηλεκτρολογιο να το φυσωσουν τον εγκεφαλο να δεις τι βλαβη-ες εχει. Για προβλημα με τα ηλ. παραθυρα μπορει να ωφειλεται και σε κομμενο καλωδιο στο περασμα αναμεσα σε πορτα οδηγου και αμαξωμα!
  2. Αυτα που επρεπε να αλλαξεις ,το εκανες. Τωρα θα πρεπει να τσεκαρεις το καντραν με ενα vcds στο δρομο . Τελος αν και αυτο δουλευει σωστα κανε ενα καθαρισμα ολο το κυκλωμα!!!
  3. Καλημερα, σκεφτομαι να παραγγειλω αγελαδα σιλικονης απο china μερια ,εχει βαλει κανεις? αξιζει τον κοπο η θα βρω τον μπελα μου? Επισης ξερει κανεις που μπορω να βρω κατι τετοιο?----->
  4. Μήπως το hill assist σε φρενάρει και για αυτό θέλει πολλές στροφές? Άρα θέλει κάποιο καλιμπραρισμα- ρύθμιση να απελευθερώνει το αμάξι πιο γρήγορα? Μήπως απλά θέλουν καθάρισμα τα εμβόλια από τα φρένα και δεν ανοίγουν γρήγορα και τέρμα?
  5. Για αρχη to κολλησα και εβαλα το ''μακαρονι'', αν δεν κρατησει θα παραγειλω ταπα απο ebay (4$) και θα αντικαταστησω μονο το καλωδιο...! Αν και πιστευω οτι θα κρατησει.Το καλυψα ολο το καλωδιο με το μακαρονι για περισοτερη αντοχη. Ουτε που φαινεται αν δεν το ξερεις....😀 Οριστε και μια foto:
  6. Μμμ.... αυτό ακούγεται σαν να είναι πολύ σφιχτά κομπλαρισμενο το ac με το μοτέρ...μήπως κάποιος τεντωτηρας θέλει λίγο χαλαρωμα? Κάποιος τεχνικός που γνωρίζει που και πως κομπλαρει θα σε διαφωτίσει...υπομονή!
  7. Γνωρίζει κανείς πως να βγάλω το δακτυλίδι (που κρατά το καλώδιο) από την τάπα???? Από το πορτακι με λίγο τράβηγμα βγαίνει....
  8. Καλημέρα , σκέφτηκα 2 λύσεις.... 1 . Να το κολλήσω και από πάνω μαύρο θερμοσυστελομενο μακαρονι. 2. Να παραγγείλω τάπα κινεζια με καλώδιο και να αλλάξω μόνο το καλώδιο όχι την τάπα! Αλλά δεν ξέρω πως βγαίνει από το πορτακι(τραβηχτο, βιδωτό?) 🤔! Δεν είναι κάτι επείγον η σοβαρό αλλά δεν μπορώ να το βλέπω έτσι κομμένο, 🤔
  9. Γεια σας, χθες παρατήρησα ότι μου κόπηκε το καλώδιο που κρατά την τάπα βενζίνης με το πορτακι. Υπάρχει σαν ανταλλακτικό? Και πώς αλλάζει...?
  10. Καλημερα, νομιζω οτι για να ειναι αντικειμενικα σωστος καποιος στην αποδοση του κλιματιστικου του θα πρεπει να το μετρησει με θερμομετρο μπροστα στον αεραγωγο! Αλλιως πολλοι παραγοντες επηρεαζουν την προσωπικη μας γνωμη, πχ. αν το αμαξι εχει φιμε, αν η εξωτερικη θερμοκρασια ειναι 30 c η 39 c , αν ο ηλιος μας ''χτυπα '' ,αν ειμαστε 1 η 5 ατομα μεσα στο αμαξι....κ.α Προσωπικα δεν εχω παραπονο απο την αποδοση του κλιματιστου(Α4 b 6) αν και πιστευω οτι εν κινηση (λογο της ροης αερα) εχει ακομα καλυτερη αποδοση.
  11. Καλημερα, τα μπουζι , το φιλτρο βενζινης ,το φιλτρο αερα ποσα χλμ, τα φορας επανω.Μηπως ηρθε η ωρα για αλλαγη..?.
  12. Με βάση αυτό το λινκ το έκανα. Δείτε/ακούστε στο 6:40 .και μετά........
  13. Καλησπερα, επειδη το ακουσα προσεχτικα αρκετες φορες πριν το καλιμπραρισμα του esp λεε騨 without starting the engine'' kai with the ignition on but the engine off'' . Εννοειται οτι πρεπει να εχουμε ανοιχτο τον διακοπτη , το θεμα ηταν αν θα δουλευει η μηχανη. Προσωπικα πιστευω οτι μπορει να γινει ειτε με αναμενη την μηχανη ειτε με σβηστη αρκει να διαβαζει τις μοιρες στο group5 και αν μηδενισει οταν εχουμε το τιμονι στην ευθεια τοτε μενει αναμενα τα λαμπακια esp-abs και εαν παμε στο fault θα εχει σβησει ο κωδ. βλαβης και γραφει οτι ειναι ετοιμο για ενα test run!. Παμε σιγα ευθεια καμια 20μ , κανουμε κανα 2 αριστερες στροφες 2 δεξιες μετα φρενο απαλα,μετα φρενο δυνατα! και θα σβησουν τα λαμπακια. Αν ξαναμπουμε στο fault δεν θα γραφει τιποτα! ΕΤΟΙΜΟ.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.