Jump to content

ANDREAS

Member
  • Content Count

    145
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About ANDREAS

  • Birthday 08/06/1973

Contact Methods

  • MSN
    bmw_andreas@msn.com
  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0
  • Yahoo
    andreasmichelakis@yahoo.gr

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    ΑΘΗΝΑ
  • Interests
    Αυτοκινητα
    καλη παρεα
    και ολα τα ομορφα ....
  1. Γιωργο δες εδω.... http://www.dension.com/icelinkgateway500.php
  2. επειδη εχω δοκιμασει και τα δυο ειδη μαορτισερ στο bmw ειναι τα ιδια αμορτισερ απλα το sprint ειναι και για χαμηλωμα ενω το αλλο ειναι για να αφησεις το υψος απειραχτο....βαζοντας τα στο δικο σου αμαξι απλα μπορει να χρειαστει να αλλαξεις τα πισω ελατηρια λιγο πιο συντομα απο καποιους αλλους δλδ λιγο πριν απο το ποτέ....οποτε δοκιαμσε τα και μην δωσεις αλλα 200€ για να παρεις αλλα .Μονο για να μην εχεις διαφορους ηχους απο το πισω μερος ,νομιζω οτι οι αμορτισεραδες εχουν ενα υλικο ,νομιζω οτι βαζουν κατι στις πρωτες σπειρες του ελατηριου για να μην χτυπα πανω στον θολο και ακουγεται εντονα ,νομιζω οτι ειναι κατι σαν νεοπρενιο....αν ειναι καντο και αυτο....
  3. Απο αυτα που ρωτας το βασικοτερο ειναι το κρατημα,τι κρατημα θα εχει αλλα οπως ειπα και πιο πανω επειδη εσυ εισαι κατεξοχην μπροτο-τετρακινητος μαλλων πως δεν θα εχεις προβλημα το προβλημα θα ηταν αν ησουν πισωκινητος....το κρατημα πιστευω οτι θα ειναι πολυ καλο αλλα μπορει να χρειαστεις να καμπεριασεις λιγο παραπανω το αμαξι σου ....αλλα αυτα θα στα πει ενας πολυ καλος αμορτισερας που αναγκαστηκα θα πας για να σου τα βαλει επανω....οποτε με το καλο και θελω να πεις τι εγινε οταν με το καλο τα βαλεις ....εντυπωσεις...
  4. Επειδη εισαι κατεξοχην μπροστο=τετρακινητος δεν νομιζω οτι θα εχεις καποιο προβλημα,αφου μιλαμε για τα πισω αμορτισερ ,δλδ να ειναι επικυνδυνο το εγχειρημα,αλλα τι να πω δεν ξερω.... Αν ησουν πισωκινητος τοτε θα σου ελεγα μακρυα ...δεν θα στεκοσουν πουθενα το αμαξι σου θα ειχε γινει επικινδυνο αλλα τωρα τι να πω???!!!
  5. Εγω Γιωργο εχω δοκιμασει αυτο το οργανακι της sard και ειναι απολυτος αξιοπιστο....αν θελεις ριξε μια ματια στο link που ακολουθει για να το δεις... http://cgi.ebay.com.au/SARD-RACING-EL-BOOS...1QQcmdZViewItem Εγω ειμαι fun αυτης της μαρκας ειναι πολυ αξιοπιστη και ειχα και την σκαστρα της η οποια εκανε τρελο ηχο και τ εμε τον απολυτο ηχο.... διπλου εμβολου ανοιχτου τυπου.
  6. Θωμα πολυ καλο το ..... πως να το πω τωρα ???Αυτοκινητο???αυτο δεν ειναι αυτοκινητο αλλα O Conan Ο Βαρβαρος....και ναι πραγματι απο κοντα Ο Conan ειναι πολυ πιο ομορφος....
  7. Πλεον εκτος απο το 5 ή 6 ημιαυτοματο κιβωτιο ταχυτητων, η Mercedes (SLR) πρωτη και ακολουθωντας την η BMW (M5 E60) βαζει για πρωτη φορα σε αυτοκινητα μαζικης παραγωγης το 7-ταχυτο ημιαυτοματο κιβωτιο ταχυτητων, το οποιο βασιστηκε στην τεχνολογια των δυο εταιριων στο πρωταθλημα F1 . Παραληλα αρκετες εταιριες που εχουν υοθετησει αυτην την τεχνολογια κιβωτιου ταχυτητων το συνδιαζουν και με αυτοματο κιβωτιο (αυτοματο-σειριακο κιβωτιο ταχυτητων) το οποιο λειτουργει αναλογα με την θεση που τοποθετει ο οδηγος του αυτοκινητου, τον λεβιε ταχυτητων. Το κιβωτιο υπαρχει σε δυο μορφες....πεταλουδες (δλδ δυο χειρηστηρια πισω απο το τιμονι δεξια και αριστερα (+)ανεβασμα ταχυτητων και (-) κατεβασμα ) και λεβιες ταχυτητων στην κεντρικη κονσολα στο υψος του χεριου του οδηγου ή μονο λεβιες ταχυτητων στην κεντρικη κονσολα. Στην F1 χρησιμοποιειται και μια τριτη μορφη αυτου του κιβωτιου που εχει μονο πεταλουδες πισω απο το τιμονι του αυτοκινητου οπως περιεγραψα και παραπανω. Στο πρωταθλημα WRC χρησιμοποιουνται ολες οι μορφες αυτου του κιβωτιου αναλογα με το τι βολευει τον οδηγο του καθε αμαξιου. Οσον αφορα τις ονομασιες του συγκεκριμενου τυπου κιβωτιου ταχυτητων (που δεν νομιζω οτι παιζουν και πολυ σημαντικο ρολο, διοτι ολες οι εταιρειες μιλανε για το ιδιο πραγμα) η BMW χρησιμοποιει το ορο SMG (Sequential Manual Gearbox), ορος ο οποιος χρησιμοποιειται και στo πρωταθλημα της F1.
  8. Υπαρχει βεβαια για οποιον δεν θελει να κανει το κιβωτιο του τοσο extreme,αλλα θελει να μειωσει λιγο τις αποστασεις στις ταχυτητες και να κανει πιο ακριβεις αλλαγες, και η αλλαγη μονο του σιδερου με την μπιλια ,του επιλογεα ταχυτητων,ετσι μειωνεται βεβαια λιγο το υψος του επιλογεα αλλα και οι αποστασεις των ταχυτητων και ενα 20% αλλα γινονται πιο ακριβεις οι αλλαγες ταχυτητων και δεν ειναι τοσο extreme η μετατροπη αυτη. Μπορεις να βρεις πολλες,φτηνες και αξιοπιστες λυσεις αναλογα με το μοντελο του αυτοκινητου που οδηγας στο Ebay.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.