Jump to content

bill kelso

Member
  • Content Count

    46
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

bill kelso last won the day on May 17

bill kelso had the most liked content!

Community Reputation

5 Neutral

About bill kelso

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    kavala

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    audi s3

Recent Profile Visitors

104 profile views
  1. Καλησπέρα. Επαναφέρω το θέμα με ένα σεταπ που γενικά απ ότι γνωρίζω δεν έχει κυκλοφορήσει και πολύ. https://www.turbozentrum.de/EFR-7163-VAG-20-TFSI-Turbo-Upgrade-Kit-with-Manifold-Version-20 Διατίθεται με 7163, 6758 για 500 - 450 άλογα αντίστοιχα. Απ ότι γνωρίζω οι συγκεκριμένες τουρμπίνες δε δουλεύουν μεγάλες πιέσεις, βλέπε precision, Garrett, οπότε θεωρητικά θα ήταν καλή επιλογή για κλειστό μοτέρ; Edit: τώρα είδα ότι κάποιος είχε ανεβάσει βίντεο απ το συγκεκριμένο σεταπ της εταιρίας, αλλά δεν σχολιάστηκε αρκετά.
  2. Ο τρόπος διάγνωσης ήταν μέσω του ελέγχου των misfire στο ρελαντί, όπου ο 1ος κύλινδρος έκανε mis συνεχώς. Έγινε τράμπα μπουζί κ πολλαπλασιαστων από άλλον κύλινδρο κ συνέχισε να κάνει ο 1ος.
  3. Εν τέλει αν και καθυστερημένα το πρόβλημα διαγνώστηκε και ήταν τα μπεκ. Αλλάχτηκαν και το αμάξι ξύπνησε ξανά.
  4. Έχει αλλαχτεί η βενζίνη αρκετές φορές. Το αμάξι είναι καθημερινό γράφει περίπου 300χλμ τη βδομάδα.
  5. Η pcv έχει αλλαχτεί πριν 4 χρόνια. Υπάρχει κάποιος τρόπος να επιβεβαιώσω αν έχει θέμα ή απλά αγοράζω μια καινούρια;
  6. Τα μπουζί μπήκαν τα χριστούγεννα bkr7eix. Δεν ξέρω αν τα 7αρια ήταν καλή επιλογή βέβαια ακόμα κ για χειμώνα. Σύντομα θα μπει το παλιό σετ που είχε λίγα χιλιόμετρα πάνω του και είναι 8αρια. Φίλος μου πρότεινε να δοκιμάσω και τα bosch f5dpor. Οι πολλαπλασιαστές είναι οι κόκκινοι Beru. Έκανα δοκιμή και με άλλους και δεν είδα κάποια διαφορά. Ώστοσο τώρα που το σκέφτομαι ξανά έχω μια πολύ μικρή διαροή λαδιού από τη φλάντζα ψευτοκάπακου σε δύο κυλίνδρους με αποτέλεσμα τα μπουζί να έχουν λίγο λάδι πάνω τους. Έχει μπει στο πρόγραμμα για αντικατάσταση. Η πίσω αντλία είναι καινούρια και η μπροστά είναι apr. Στα log δεν φάνηκε να υπάρχει πρόβλημα πίεσης καυσίμου. Έτσι το σκέφτηκα κ εγώ γι αυτό προβληματίζομαι με το rfd.
  7. Υπάρχει ξεχωριστό file πχ. stage 2+ με rfd και stage 2+ χωρίς rfd. Το αμάξι δουλεύει και με τα δύο καθώς όταν το είχα βάλει το έκανα σε άλλο συνεργείο και αργότερα έβαλα το σωστό file. Ενδέχεται σε επόμενη επίσκεψη να φόρτωσαν λάθος file. Αυτό βέβαια είναι καθαρά εικασία.
  8. Εν τέλει η επίσκεψη στον μάστορε δεν απέδωσε καρπούς, ή μάλλον απέδωσε αφού μου είπε ότι δεν υπάρχει κάτι λάθος με το αμάξι. Το λογκαρε σε πατήματα και δν έκανε misfire ούτε επέστρεφε μοίρες. Στο μεταξύ τα ltfts έχουν πέσει στο 6%. Τη δυσκολία στην εκκίνηση την αποδίδω στην πιθανότητα να έχει μπει λάθος file στο αμάξι από την apr, δηλαδή να μην έχει το file για runner flap delete.
  9. Εν τέλει το αμάξι πήγε σε συνεργείο εμπιστοσύνης και περιμένω νέα αύριο. Θα ενημερώσω!
  10. Δε γνωρίζω αν το torque έχει επιλογή για αυτό που λες.
  11. Η μέτρηση συμπίεσης θα γίνει στο προσεχές μέλλον. Αυτό που με προβληματίζει είναι ότι αποσυνδέω τον μαφ και δεν αλλάζει καθόλου η λειτουργία. Θα ανεβάσω κ ένα βίντεο με εκκίνηση να μου πείτε άποψη. Μία στην αρχή και μία γύρω στο 0:15 που παίζουν πάλι οι στροφές και ακούγονται και ήχοι.
  12. Η εισαγωγή βγηκε και τοποθετήθηκε ξανά σήμερα και είχε ως αποτέλεσμα τα ltft να πέσουν κατά 5% αμέσως. Ίσως στην πορεία πέσουν κ άλλο, αναμένω. Το άλλο θέμα είναι ότι το τορκ καταγραφεί misfires στο ρελαντί σε όλους τους κυλίνδρους κ ακούγονται κ σκασιματα που κ που απ την εξάτμιση. Μπορεί να ευθύνεται η pcv;
  13. Καταρχάς ευχαριστώ για τις απαντήσεις κ το ενδιαφέρον. Η πίσω αντλία είναι καινούρια γνήσια. Σε λογκ που έκανε η απρ μου είπε ότι από βενζίνες είμαι οκ. Τα misfires είναι σε όλους τους κυλίνδρους κ όχι σε έναν μόνο για να κάνω δοκιμή με μπουζί ή πολλαπλασιαστες. Η pcv αλλαχτηκε τελευταία φορά πριν 5 χρόνια οπότε ενδεχομένως να χρήζει αλλαγής ξανά. Τι μπορεί να πήγε λάθος κατά την τοποθέτηση της εισαγωγής; ο μαφ επίσης είναι καινούριος. Τέλος μέτρηση συμπίεσης θέλω εδώ κ αρκετό καιρό να κάνω για να δω σε τι κατάσταση βρίσκεται ο κινητήρας μου.
  14. Τόσο τα γραμμάρια όσο κ οι μοίρες αλλάζουν συνεχώς στο ρελαντί. Βέβαια αυτά τα βλέπω από torque που ξέρω ότι δεν είναι ότι πιο αξιόπιστο. Τα γραμμάρια παίζουν μεταξύ 2.6-3.0 και οι μοίρες 6-14.
  15. Έχω κ το έχω στο πρόγραμμα να το δοκιμάσω. Η pcv μπορεί να ελεγχθεί με τη βέργα του λαδιού; Μπεκ δεν έχουν ελεγχθεί κ δεν ξέρω κ πως μπορούν να ελεγχθούν.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.