Jump to content

AthGRetselis

Member
  • Content Count

    24
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Neutral

About AthGRetselis

  • Birthday 05/26/1995

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    THESSALONIKI, GREECE

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    Audi A6 Typ4B (C5) 1.8T

Recent Profile Visitors

206 profile views
  1. Καλησπέρα σας, θέλω να ρωτήσω υπάρχει κανείς που να έχει βελτιώσει Α4 8Κ (Β8.5) με τον 1800αρη με τα 170 άλογα πέρα από τα κονσερβοποιημένα προγράμματα αγγίζοντας τα 350+ άλογα όπως στο pre facelift μοντέλο ? Αν όχι ξέρουμε αν μπορεί το συγκεκριμένο μοτερ να φτάσει αυτά τα άλογα ?
  2. καλημέρα, είναι να προβώ σε αγορά ενός Audi 80 '95 με το ADA μοτέρ. Εμφανισιακά αν και έχει αρκετά πραγματάκια για μάζεμα αυτό που με καίει είναι το μοτέρ. τι πρέπει να προσέξω στο συγκεκριμένο μοτέρ και τι προβλήματα βγάζει, αν βγάζει< Ενημερωτικά το αυτοκίνητο έχει 255000 χλμ.
  3. Το σκέφτομαι για μελλοντικά ή σε περίπτωση που χαλάσει το μοτέρ γιατί μαρεσει πολύ αυτο το αμάξωμα Στάλθηκε από το ALE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  4. Καλησπέρα στην ομάδα Ο κινητήρας που φοράει το Α6 είναι ο ΑΕΒ με 120000χλμ μοντέλο του 99 Ήθελα να ρωτήσω αν ξέρει κανείς αν ο 1.8TFSI απο το Α4 Β8.5 με τα 170 άλογα θα μπορούσε να μπει στο δικό μου Α6 ή αλλιώς που θα μπορούσα να βρω πληροφορίες σχετικά με μια τέτοια μετατροπή. Στάλθηκε από το ALE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  5. Ρώτησα εδώ γιατί έχω πάει σε τρία συνεργεία και έχω ακούσει πολλά τα μπεκ τα οποία είναι μαμά έχουν ελεγχθεί και από ότι μου είπαν είναι οκ. μου είπαν κάτι για αισθητήρα ξυπνήματος/εκκίνησης το οποίο δεν έχει ελεγχθεί η αλήθεια είναι ότι δεν έχω θέμα θέμα με τις στροφές ούτε στο ρελαντί απλώς μου είπαν ότι κατά 90% είναι η πεταλούδα είπα να ρωτήσω και εδώ μήπως υπάρχει κάποιος με παρόμοιο πρόβλημα
  6. Καλημέρα και καλή εβδομάδα έχω ενα Α6 1.8Τ με τα 150 άλογα και αντιμετωπίζω το εξής : Όταν είναι κρύα ή μηχανή αργεί να πάρει μπρος. Εδώ να σημειωθεί ότι η μπαταρία έχει αλλαχτεί προσφάτως και λειτουργεί κανονικά έχει αλλαχτεί και δυναμό προσφάτως Όταν είναι ζεστή ή μηχανή δεν αργεί καθόλου να πάρει μπρος αντιθέτως παίρνει τσακμακι. Που μπορεί να οφείλεται αυτό ?! Υπάρχει περίπτωση να είναι η πεταλούδα ?!
  7. Πειραματιζόμενος ανακάλυψα ότι τα δύο ηχεία από τη μερια του οδηγού εχουν το πρόβλημα και κάνουν κάτι σαν παράσιτα Τώρα δεν τα διακινδυνευω να βγάλω μονος τις ταπετσαρίες οπότε αν έχετε να προτείνετε κανέναν καλό μάστορα εδώ Θεσσαλονίκη έχει καλώς !
  8. Βασικά το όλο πλάνο που έχω στο μυαλό μου είναι να γίνει μια σωστή μετατροπή σε A6 C5 πλατφόρμα και εννοείται με τετρακίνηση και κατά προτίμηση με τον γνωστό 5κυλινδρο (δεν ξέρω κατά πόσο είναι εφικτό αυτό) Αυτό το Α6 που κληρονόμησα ούτε για πλάκα δεν σκέφτομαι να το κάνω μετατροπή γιατί είναι μοντέλο του 99 και τετρακίνητο Όσο για το RS6 και τη μετατροπή σε χειροκίνητο....είμαι τόσο πορωμένος (να το πω ευγενικά) με αυτό το αμάξι και γενικότερα με το συγκεκριμένο μοντέλο θα τα έδινα τα λεφτά (αλλά αυτό είναι όνειρο θερινής νυκτός)
  9. 30000 ???? Πολλά λεφτά δεν είναι ?? Έχω ακούσει ότι γύρω στα 3 χιλιάρικα θέλει Όπως και να έχει στα άμεσα σχέδια είναι να αναβαθμιστεί μόνο εμφανισιακά το Α6 που διαθέτω Για μετατροπές και project έχω καιρό ακόμα
  10. Δεν θα έλεγα ότι είναι αρκετά βαρύ ( το δικό μου τουλάχιστον και για τις διαστάσεις του)...όσο για το project ένα παρόμοιο έτυχε να δω στη Γερμανία με τον γνωστό 5κύλινδρο και μου μπήκαν ιδεές Αν είναι να το κάνω RS6 παίρνω κανονικό RS6 και απλά του βάζω χειροκίνητο σασμάν. Όντως έχει πολύ καλή ποιότητα κύλισης και αρκετά καλά κρατήματα για μπροστά κίνηση και για τον όγκο του Επίσης στην οδήγηση είναι αρκετά ήσυχο
  11. Καλησπέρα σε όλους, Είμαι 22 ετών και αρκετό καιρό μέλος του κλαμπ ( ανενεργό) λόγω της τρέλας που έχω με τα Audi, αλλά τον τελευταίο ενάμιση μήνα ενεργό μέλος. Προσφάτως έγινα ιδιοκτήτης του οχήματος με το οποίο μεγάλωσα, ένα Audi A6 C5 (Typ 4B) εισαγόμενο από Γερμανία εν έτη 1999 Ανεξάρτητα με το ότι είμαι δεμένος συναισθηματικά με το συγκεκριμένο Α6 πιστεύω πως μαζί με κάποια άλλα μοντέλα (όπως Α4 Β5-Α8 D3) είναι από τα πιο επιτυχημένα, τόσο σχεδιαστικά όσο και μηχανικά, μοντέλα που έχουν βγει. Μηχανικά, μετά από ψάξιμο, αποφάσισα να μην αλλάξω τίποτα πέρα από την προσθήκη ενός προγράμματος γιατί μελλοντικά θέλω να κάνω ένα project με ένα A6 C5 Quattro με τον ιστορικό κινητήρα της Audi τον γνωστό σε όλους μας 20VT 5 Cylinder. Και ένα ακόμα project που θέλω να υλοποιήσω κάποια στιγμή είναι ένα Audi Coupe B3 Quattro με τον, επίσης, γνωστό κινητήρα 1.8Τ 20V. Παρακάτω παραθέτω μερικές φώτο από το αμάξι
  12. Βεβαίως συμφωνώ ότι πρέπει να τηρούμε και σεβόμαστε κάποιος κανόνες Καλά κάνατε και μου το επισημάνατε διότι πραγματικά δεν γνώριζα ότι κάτι τέτοιο απαγορεύεται από τους κανονισμούς του forum/club Τώρα ότι αφορά το θέμα σας ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια και τις πληροφορίες...με τη πρώτη ευκαιρία θα το κοιτάξω και θα το πάω σε ηλεκτρολόγο
  13. Σόρρυ για τα κεφαλαία δεν το γνώριζα απλά με βολεύει σε γρήγορη γραφή
  14. ΥΓΡΟ ΔΥΣΚΟΛΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΕΣΕΙ ΚΑΘΩΣ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΓΙΑ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΠΕΡΙΠΟΥ ΚΑΘΟΤΑΝ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤ ΤΟ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΩ ΚΑΙ ΣΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΗΧΕΙΑ ΤΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΚΑΘΟΤΑΝ ΣΕ ΑΥΛΗ ΓΙΑ ΜΙΑ 3ΕΤΙΑ.....ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ (ΛΕΩ ΓΙΑ ΤΟ REFOAMING) ???
  15. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΩ ΤΟ ΕΞΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ Α6 ΤΟΥ 99 ΠΟΥ ΕΧΩ : ΟΤΑΝ ΑΝΟΙΓΩ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙ ΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ Ο ΗΧΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΚΑΘΑΡΟΣ ΕΙΔΙΚΑ ΑΝ ΑΝΕΒΑΣΩ ΑΡΚΕΤΑ ΤΗΝ ΕΝΤΑΣΗ ΤΟΥ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΠΩΣ ΕΠΙΔΙΟΡΘΩΝΕΤΑΙ ? ΣΗΜΕΙΩΣΗ : ΦΟΡΑΩ ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ ΡΑΔΙΟΚΑΣΕΤΟΦΩΝΩ ΤΗΣ AUDI ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.