Jump to content

kwsths

VIP Member
  • Content Count

    402
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

kwsths last won the day on March 11

kwsths had the most liked content!

Community Reputation

391 Excellent

About kwsths

  • Birthday 07/18/1986

Contact Methods

  • Website URL
    https://www.facebook.com/kwstas.tsakas

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    athens

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    Audi A4 B7 2.0tfsi

Recent Profile Visitors

864 profile views
  1. Τα ιντερκουλερ που εχει δεν κανουν ουτε για πρωτο σταδιο, οποτε αναγκαστηκα για να το κανεις κ4 θα φυγουν απο κει τα μαμα κουλερ και μπορεις να βαλεις την χοανη
  2. Μιας και εχω το ιδιο αμαξι (β7 2.0tfsi) και φοραω κ04064 , πριν κανω το οτιδηποτε ρωτησα διαβασα και εμαθα οσο γινοταν παραπανω προτου το κανω και πιστευω οτι πετυχε οτι και να εφτιαξα μιας και 4 χρονια τωρα ολα ειναι τελεια!! Για την εισαγωγη θα σου προτεινα να την κατεβασεις χαμηλα πισω απο το προβολακι , αυτο εχω κανει και γω και ποτε δεν ειχα κανενα θεμα με την θερμοκρασια του μηχανοστασιου, φυσικα εφυγε και ο καταλυτης απο κει και ετσι μειωθηκε κατα πολυ η πιθανοτητα να ρουφαει καυτο αερα, οσο για τον μαφ εγω τον καρφωσα πανω στον μεταλικο σωληνα με πλακακι και δεν χρειαστηκε να βαλω το πλαστικο, για τα νερα τωρα εγω ποτε δν ειχα θεμα, το αμαξι εχει κυκλοφορησει απειρες φορες σε πολλες βροχες το μονο που θα πρεπει να μην κανεις ειναι να περνας απο σημεια με λιμναζοντα νερα με τερμα γκαζι ωστε να μην υπαρξει πιθανοτητα να ρουφηξει κατι, κατα τα αλλα δεν θα χεις κανενα απολυτως θεμα!!! Σου παραθετω και μερικες φωτο για να καταλαβεις περιπου τι εχω κανει και ειμαι στην διαθεση σου για οποιαδηποτε απορια μιας και το χω κανει ακριβως αυτο που θες!
  3. Μεσα και γω παρεα με ενα αρκετα δυνατο Β7
  4. Πιστευω με αυτα που εχω δει τα τελευταια 3+ χρονια στα μοτερ αυτα των S3 και οπως ειπες με ενα καλο στημενο προγραμμα χωρις πολυ ροπη με λογικη πιεση και ανεκτο αβανς θα αντεξει μια χαρα την 2867 gen 2, βεβαια θα πρεπει και ο εκαστοτε ιδιοκτητης να ξερει να συμπεριφερεται σε ενα τετοιο συνολο οταν μιλαμε για στοκ μοτερ.Επισης επειδη τυγχανει να εχω μπει σε αρκετα 2867 gen 2 στοκ και μη, εχω να πω πως ειναι απιστευτο τουρμπο απο θεμα σπουλ στα 2.0 πρωτιστως, σιγουρα δεν ειναι κ4 μαμα αλλα δεν ειναι και το τουρμπο που θα πρεπει να φτασεις στο θεο για να σπουλαρεις!! Σιγουρα αν ειχα ενα s3,golf,leon θα ηταν κατι που θα το εκανα μιας και τα υβριδια δεν με συγκινουν τοσο λογο των πολλων αστοχιων που μπορει και εχουν υπαρξει!!
  5. Με πολυ λιγοτερα λεφτα φτιαχνεις μια custom με σωληνωσεις και χοανη σε εναν εξατμισα!
  6. Χωρις κοψε ραψε δεν υπαρχει αντλιακι που να μπαινει plug n play στο εργοστασιακο καλαθι της αντλιας! Απ την στιγμη που υπαρχει η οεμ λυση της ττρς δοκιμασμενη σε πολυ δυνατα σεταπ ακομα και με εργοστασιακο το εγκεφαλακι σου δεν υπαρχει λογος μα ψαχνεσε με πατεντες αμφιβολου λειτουργιας!
  7. Στολος..... χαχαχαχαχαχα ελα μωρε λογικα θα ερθουν 4-5 ατομα ακομα του συναφιου μας 😂😂
  8. Πανεμορφες οι ζαντες... μπορεις να μου πεις χρωμα και που τις εβαψες;;; Ειμαι στην φαση που ψαχνω να βαψω τις ζαντες σκουρες αλλα οχι μαυρες
  9. Αυτο το στολιδι ειναι που στοιχιζει περι τα 3000 ευρω;;;; Καλοριζικη!
  10. Οχ!!! Σε βλεπω να πας για μαλλι κ να φυγεις κουρεμενος γουλι
  11. Τεραστια εμπειρια εγω απο το συγκεκριμενο, εκει εκανα και ολες τις μετατροπες αλλα πηγα και αρκετους φιλους, μετα σχεδον απο 1μιση χρονο και χιλιαδες ευρω τοσο απο μενα οσο και απο τους φιλους εχω να πω οτι ειναι τουλαχιστον ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ!!! και μιλαω για τον μηχανικο που ειναι μεσα γιατι ειναι κ ο προγραμματιστης ο οποιος επιμελειτε το αμαξι μου και ειμαι απολυτα ευχαριστημενος μεχρι τωρα
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.