Jump to content

kwsths

VIP Member
  • Posts

    411
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

kwsths last won the day on March 15 2023

kwsths had the most liked content!

About kwsths

  • Birthday 07/18/1986

Contact Methods

  • Website URL
    https://www.facebook.com/kwstas.tsakas

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    athens

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    Audi A4 B7 2.0tfsi

Recent Profile Visitors

1,967 profile views

kwsths's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare
  • One Year In Rare

Recent Badges

399

Reputation

  1. αφου τοτε πισω κραταει 6.2 ναι λογικα τοτε ειναι η μπροστα δεν φαινετε να φταιει κατι αλλο
  2. ναι αυτο ειναι και φιλος το πηρε απο τον Βουρο 250 ευρω
  3. εντυπωση μου κανει γιατι κανονικα αυτες οι αντλιες μεχρι 180 bar κανονικα δεν πεφτουν αν η πισω αντλια με σωστα ρευματα κτλπ ειναι οκ , απο κει και περα αν ειναι σιγουρα η μπροστα βαζοντας μια μαμα s3 mqb οπως σου ειπα θα εισαι υπερ καλυμενος απλα να ξερεις εχουν ταβανι τα 500hp γι αυτο σου προτεινα και το κιτ της don octane
  4. ιδιες αντλιες ειναι σε ολες τις σειρες μοτερ EA888 εκτος απ τα εντοσθια και το ελατηριο τα οποια ειναι βελτιωμενα σε σχεση με τα gen1
  5. Παντα αναλογως την ζητουμενη που εχει το προγραμμα σου, αν τωρα ζηταει 200bar και δεν τα παιρνει ναι βαζοντας μια τετοια αντλια θα τα πιασει χωρις επεμβαση στο προγραμμα
  6. Mπαινει κουτι αν εννοεις αυτο, οσο για τα bar ειναι μετρημενο σε μαμα s3 8v με vcds, και για εξτρα βελτιωση αν θες να την κανεις πιο δυνατη βαζεις και ενα κιτ σωθηκα της don octane στα 250 ευρω και εχεις και περισευμα για πανω απο 550hp
  7. Αντλια απο s3 8v mqb facelift η οποια δουλευει 200bar μαμα αλλα εισαι σιγουρος οτι μενει απο μπροστινη?
  8. Δημητρη γιατι 2ο μπεκ μεθανολης και μαλιστα 2ο 1000αρι....?
  9. Εχω αν σε ενδιαφερει μεταλλικη μαμα σε αψογη κατασταση...
  10. Τα ιντερκουλερ που εχει δεν κανουν ουτε για πρωτο σταδιο, οποτε αναγκαστηκα για να το κανεις κ4 θα φυγουν απο κει τα μαμα κουλερ και μπορεις να βαλεις την χοανη
  11. Μιας και εχω το ιδιο αμαξι (β7 2.0tfsi) και φοραω κ04064 , πριν κανω το οτιδηποτε ρωτησα διαβασα και εμαθα οσο γινοταν παραπανω προτου το κανω και πιστευω οτι πετυχε οτι και να εφτιαξα μιας και 4 χρονια τωρα ολα ειναι τελεια!! Για την εισαγωγη θα σου προτεινα να την κατεβασεις χαμηλα πισω απο το προβολακι , αυτο εχω κανει και γω και ποτε δεν ειχα κανενα θεμα με την θερμοκρασια του μηχανοστασιου, φυσικα εφυγε και ο καταλυτης απο κει και ετσι μειωθηκε κατα πολυ η πιθανοτητα να ρουφαει καυτο αερα, οσο για τον μαφ εγω τον καρφωσα πανω στον μεταλικο σωληνα με πλακακι και δεν χρειαστηκε να βαλω το πλαστικο, για τα νερα τωρα εγω ποτε δν ειχα θεμα, το αμαξι εχει κυκλοφορησει απειρες φορες σε πολλες βροχες το μονο που θα πρεπει να μην κανεις ειναι να περνας απο σημεια με λιμναζοντα νερα με τερμα γκαζι ωστε να μην υπαρξει πιθανοτητα να ρουφηξει κατι, κατα τα αλλα δεν θα χεις κανενα απολυτως θεμα!!! Σου παραθετω και μερικες φωτο για να καταλαβεις περιπου τι εχω κανει και ειμαι στην διαθεση σου για οποιαδηποτε απορια μιας και το χω κανει ακριβως αυτο που θες!
  12. Μεσα και γω παρεα με ενα αρκετα δυνατο Β7
  13. Πιστευω με αυτα που εχω δει τα τελευταια 3+ χρονια στα μοτερ αυτα των S3 και οπως ειπες με ενα καλο στημενο προγραμμα χωρις πολυ ροπη με λογικη πιεση και ανεκτο αβανς θα αντεξει μια χαρα την 2867 gen 2, βεβαια θα πρεπει και ο εκαστοτε ιδιοκτητης να ξερει να συμπεριφερεται σε ενα τετοιο συνολο οταν μιλαμε για στοκ μοτερ.Επισης επειδη τυγχανει να εχω μπει σε αρκετα 2867 gen 2 στοκ και μη, εχω να πω πως ειναι απιστευτο τουρμπο απο θεμα σπουλ στα 2.0 πρωτιστως, σιγουρα δεν ειναι κ4 μαμα αλλα δεν ειναι και το τουρμπο που θα πρεπει να φτασεις στο θεο για να σπουλαρεις!! Σιγουρα αν ειχα ενα s3,golf,leon θα ηταν κατι που θα το εκανα μιας και τα υβριδια δεν με συγκινουν τοσο λογο των πολλων αστοχιων που μπορει και εχουν υπαρξει!!
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.