Jump to content

sylvios

Member
  • Content Count

    57
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About sylvios

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Kalamata

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    Audi a4
  1. Ζητάει μονάδα abs 8EO 614517A Τηλ 6944614422
  2. Καλημέρα σε ολους. Εχει κάποιος ιδέα που μπορω να επισκευάσω η να αγοράσω ανακατασκευασμένη μονάδα ΑBSγια α4 β6; Ευχαριστώ Συλβιος.
  3. Επειδη δυστυχως δεν μπορω να ξερω τι ακριβως ειναι θα αρχισω καπως ετσι.Θα αλλαζω πραγματα που δεν ειναι τοσο ακριβα και βλεπω. Η ερευνα στο internet εδειξε οτι αυτο το παθαινουν συχνα τα tdi .Ο λογος ειναι οτι καποια στιγμη δεν στροφαρει καλα η μιζα και ο εγκεφαλος σε ζεστη εκκινηση δεν ψεκαζει καυσιμο αν δε δει 250 rpms.Δηλαδη πιαστο αυγο και κουρευτο!!!!!! Θα πρεπει να τσεκαρω επισης τη καλωδιωση του cts.
  4. Δεν πιστευω να ειναι αντλια χωρις να ειμαι βεβαια τελειως σιγουρος.Το αμαξι εχει δυο αντλιες σε σειρα.Του αμαξιου την ακουω κανονικα και οταν τουρμπιζω το αμαξι ανεβαζει 1.6 bar χωρις δισταγμο και τραβαει τελεια .Θυμιζω ειναι 330 αλογα μοτερ.Αν ηταν αντλια δε θα εδειχνε κατι στα ψηλα;
  5. Οχι μονο δε βλεπω αλλα και το αμαξι παει τελεια δεν παρουσιαζει τιποτα .Σκεφτομαι τα μπουζι αλλα νομιζω οτι δεν θα επαιρνε μπροστα και κρυο. Επισης θα εκανε και misfires. Καμμια αλλη ιδεα?
  6. Το σφαλμα το εδειξε το vagcom; Παλιοτερα αλλαξα αυτον τον αισθητηρα επειδη ομως δεν επαιρνε μπροστα κρυο. Τι ναπω δε θελω να αριζω να πληρωνω τζαμπα λεφτα.
  7. Ειναι ο cts coolant temperature sensor πισω απο το ψευτοκαπακο.Δινει ενδειξη θερμοκρασιας νερου στον εγκεφαλο και τον εχω αλλαξει.
  8. Σφαλμα στο vagcom κανενα.Οταν κρειωσει λιγο και παρει μπροστα δουλευει τελεια. Οι αντλιες δουλευουν και οι δυο.Το περιεργο ειναι οτι στη φαση που δεν παιρνει αν ξεφισωσω τη πριζα του αισθητηρα θερμοκρασιας παιρνει αμεσως.
  9. Καλημερα σε ολους. Παρακαλω τα φωτα σας αν σας εχει προκυψει κατι παρομοιο. Κρυο παιρνει μπροστα αμεσως.Ζεστο δεν παιρνει καθολου και ξαναπαιρνει αμεσως οταν κρυωσει. Μπαταρια καινουρια ,cts καινουριος.
  10. Δημήτρη,κατ'αρχην δοκιμασε να ξεφισώσεις την Ν75. Απο την πιεση που θα κρατησει θα καταλάβεις αν η west gate δουλευει σωστα. Αν δουλευει τότε ψαξε κολάρα ή Ν75. Εχω μια να σου δανεισω να δοκιμασεις.
  11. Ειναι απλο δημητρη. Αντι να σου βαλουν motul σου εβαλαν καλαματιανο με οξυτητα δεκατα.Το αμαξι ετσι δεν βαρυστομαχιαζει και ανεβαζει πιεση.Ελα ρε λιγη πλακα κανω. Κερναω καφε στο IGOR.
  12. Δεν θελω με κανενα τροπο να κανω διαγνωση, δεν μπορωρω ετσι κι αλλιως. Απλως θα καταθεσω τα παρακατω προς σκεψη. Ο μεταβλητος κανει θορυβο μονο στο ρελαντι, το εχουν αποδειξει οι alfa romeo twin spark .Ειχα παλιοτερα και τωρα εχει η γυναικα μου μια 156 και καθε τοσο τον αλλαζω. Επισης ο 1.8 T κροταλιζει στο ρελαντι οταν η τροχαλια του δυναμο δεν κομπλαρει καλα .Το εχω παθει και γι αυτο το καταθετω. Θα προσθεσω δε οτι μου αρεσει πολυ ο τροπος που ο BeesSpell γραφει.Θυμιζει ντοστογεφσκι η αν μη τι αλλο ανθρωπο με πνευμα. Τι ομορφο σε ενα φορουμ για αυτοκινητα....
  13. Αν ενδιαφερεσαι εχω ακομα τον fx 300 σε πολυ καλη τιμη.
  14. Ακριβως αυτο σημαινει. Για αυτο αλλωστε τα μοντερνα αυτοκινητα φτανουν να κανουν απιστευτα πιο πολλα χιλιομετρα απο οτι τα παλια.Οταν για παραγειγμα αλλαξα μπιελες στα 115000 χλμ ο θαλαμος καυσης ηταν πεντακαθαρος. Με τη προυποθεση βεβαια οτι οταν καποιος σενσορας χαλασει τον αλλαζεις αμεσως.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.