Jump to content

kostasgr10

Member
  • Content Count

    43
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

11 Good

About kostasgr10

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    ΛΑΡΙΣΑ

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    Audi a4

Recent Profile Visitors

117 profile views
  1. Καλησπέρα παιδιά οπως εγραψα σε αλλο θεμα παω για τσιμουχα στροφαλου,για αυτο βρισκω λιγικο να παω και σε αλλαγη δισκου.Το αυτοκινητο 1ο σταδιο στα 210 hp απο APR 1.8tfsi με 180000 και θα ηθελα στο μελλον αν το κρατησω να παω σε IHI.Τι δισκο προτεινετε χωρις να θελει πολυ ψαξιμο λογω χρονου? Ο μηχανικος οπως διαβασα και το παλιο αυτο ποστ μου λεει οτι φοραει luck και κοστος με αλλαγη τσιμουχας ολα μαζι στα 600 ευροπουλα. Τι προτεινετε κοντα σε αυτην την τιμη?
  2. Και πολύ καλά έκανες. Πολλοί μηχανικοί και όχι μονο κοίταν το άμεσο χρήμα και όχι το μακροχρόνιο, για αυτό κλείνουν μετά. 👍
  3. Απο το παλιο ποστ παιδια τελικα τα προβληματα λυθηκαν με αλλαγη τσιμουχας στροφαλου και βαλβιδας pcv?Εφταιγε και ο ΜΑΦ τελικα?Η ηταν κατι αλλο?(για τον DIONYSISQ δεν καταλαβα τελικα πως σου λυθηκε το θεμα φιλε)
  4. Ακριβως αυτό πιστευω και εγώ.Δηλαδη ξεκινησαν να μου αλλαξουν βαλβιδα αναθυμιασεων τσιμουχα με δισκο πλατο και τελικα να φτασουμε στην πολλαπλη που ξερω και εγω και αυτοι οτι τελικα θα εχουν θεμα τα κλαπετα .Αφου ολα τα tfsi τα ιδια βγαζουν αργα η γρηγορα. Και το προβλημα δεν ειναι οτι εχουν αδικο οτι αυτα θελουν αλλαγμα το θεμα ειναι οτι για αυτα θα σου παρουν μια περιουσια, Σε συνεργειο εξω για την τσιμουχα μου ειπαν περιπου 250ευρο.Και μου ειπε ο ανθρωπος οτι πολυ πιθανο στην πολλαπλη το ποτενσιομετρο που εχει πανω οχι ολοκληρη η πολλαπλη. Εχει αλλαξει καποιος αυτο το πραγμα?Τι να περιμενω σαν ανταλλακτικο.?Να αλλαξω ολη την πολλαπλη να τελειωνω με αυτο το θεμα ?
  5. Σε ευχαριστώ φίλε μ. Από αντιπροσωπεία αλλάχτηκε βαλβίδα αναθυμιασεων και το Λαμπράκη έσβησε. Μου λένε τώρα ότι βλάβη μπορεί να ξαναδείξει από διαρροή αέρα από την τσιμούχα Στροφάλου. Παίζει κάτι τέτοιο? Η διαρροή που την είδα είναι μούσκεμα στο σημείο όχι να κάνει λίμνη. Και το πήγα αφού το πήρα σε άλλο συνεργείο γνωστού μου και μας έβγαλε διαρροή αέρα από το κύκλωμα βαλβίδας αναθυμιασεων πάλι. Μου λέει όμως δεν παίζει να το βγάζει από τη τσιμούχα. Έχει κανένας παρόμοιο σφάλμα.?
  6. Ευχαριστώ για την βοήθεια. Λέω εφόσον έχει χιλιόμετρα το αυτοκίνητο να αλλάξω μαζί με την τσιμούχα και δίσκο πλατό. Μην ξανακατεβει μετά. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Όσοι παιδιά αλλάξατε πολλαπλη τι κόστος να περιμένω ανταλλακτικό και εργασία?
  7. Καλησπέρα φίλοι. Χρειάζομαι μια βοήθεια άμεσα. Έχω ένα a4 b8 1.8tfsi 2008 με 160000 Χιλ. και είχα θέμα με λαμπάκι κινητήρα αρχικά και τρέμουλο στο ρελαντί. Πήγα στην επίσημη αντιπροσωπεία της audi γιατί είχα και θέμα κλασσικά με κλειδαριές τάπα ρεζερβουάρ. Μου λέει ότι φταίει τελικά βαλβίδα αναθυμιασεων. Την αλλάζουμε μαζί με μια κλειδαριά και τάπα ρεζερβουάρ 380ευρω.😮 Και μου λένε ότι αν και το λαμπάκι έσβησε για το τρέμουλο στο ρελαντί φτάνει η τσιμούχα Στροφάλου που έχει λέει ΔΙΑΡΡΟΗ.ΚΟΣΤΟΣ 480 ΕΥΡΏ. 😠 Σας φαίνεται λογική μια τέτοια ΤΙΜΗ? 1)Είχε κανείς το ίδιο πρόβλημα ποτέ? Ακόμα αν η διαρροή είναι πολύ μικρή θεωρεί κάνεις ότι είναι πρόβλημα? Γιατί εγώ πιστεύω ότι όλα τα tfsi τρέμουν λόγω επικαθισεων και νομίζω με κοροϊδεύουν στην αντιπροσωπεία. Τι λέτε??? 2)Επισης κάποια στιγμή σε διαγνωστικό μου έδειξε θέμα στα κλαπετα της πολλαπλής αλλά αφού σβησαμε την βλάβη δεν ξαναβγήκε και δεν μου άναβε τότε λαμπάκι κινητήρα. Αυτά τα έχει δει κανείς? Ευχαριστω εκ των προτέρων! Επίσης να ζητήσω συγνώμη γιατί είμαι μέλος χρόνια αλλά κάποιο θέμα είχα και δεν μπορούσα να συνδεθώ. Κάποια παιδιά μου είχαν στείλει εδώ και μήνες π.μ αλλά δεν είχα συνδεθεί για αυτό δεν απάντησα!!!!
  8. Φιλε δεν εχω αλλαξει το ψυγειο του turbo.Νομιζω απαιτειται για μεταβαση σε stage 2 σωστα?Οπως και εξατμιση που θα βαλω και εισαγωγη την αλλαξα ηδη σε custom ομως. πιθανως θα την ξαναπειραξω γιατι μαζευε βρωμια.Κατι θα σκεφτω
  9. Εχω σκοπο στο εγγυς μελλον να αλλαξω και dp καταλυτη απλα οχι ακομα.Ευχαριστω για τις πληροφοριες. Μια αλλη ερωτηση . Ειχα ελευθερο φιλτρο(χοανη) και μετα εβαλα προγραμμα stage 1.Στη συνεχεια γιατι μαζευε αρκετη βρωμα και το φοβηθηκα εβαλα το μαμα. Θεωρεις οτι εχω χασει σε επιδοσεις λογω ρυθμισεων.Να σου πω την αληθεια χωρις το ελευθερο στα χαμηλα νιωθω οτι εχω χασει αρκετα παιζει να φταιει αυτο? Λες να το ξαναβαλω?
  10. Εγω ελεγα να αλλαξω τα παντα εκτος αυττων...χααχαχα Για ποιο λογω μου το προτεινεις αυτο?
  11. ρε λες να ειμαι τοσο χαμηλος λογω οτι τελειωνει η ζωη απο τα αμορτισερ?2 δαχτυλα μεταξυ ελαστικο και θολου για μαμα αμορτισερ περιεργο μου φαινεται....
  12. Δεν βγαινει με τπτ δηλαδη αυτη η βαση?δεν ειναι κουμπωτη αλλα κολλημενη?γνωριζεις?
  13. Kαλησπερα παιδια.Θα βαλω και εγω εξατμιση μαλλον custom απο βδομαδα.Απο αυτα που διαβαζω για να μην εχω βουητο θελω μεγαλο μεσαιο καζανακι και τα αλλα δυο πλακε.Το αυτοκινηο μου εχει προγραμμα απο apr stage 1 1.8t ειναι .Θελω να δω καλυτερο ανοιγμα χαμηλα ψηλα ειναι οκ και τωρα,Προταση για διατομες γιατι διαβασα παραπανω διαφορες αποψεις.Κανω ταξιδια κυριως αλλα θελω ξεκουραστο το αυτοκινητο.Τωρα στα ανοιγματα θα θελα να ακουγεται λιγακι παραπανω απο μαμα.Πιστευετε ειναι πιθανο?
  14. Να σου πω την αληθεια και εμενα του rs4 μου αρεσει ποιο πολυ αλλα χωρις πινακιδα και δεν θελω να την βγαλω.Επισης αποφασισα να το κανω οσο ποιο κοντα στου s4 χωρις τα σηματα διοτι το βρισκω λιγο λαθος..Ειδικα μερικοι που εχουν σημα s4 και πισω 1.8τ μου προκαλει λιγο γελιο .Ελπιζω να μην παρεξηγηθει καποιος γουστα ειναι αυτα. Στην sachs sport του ambition μαμα που φοραω τωρα 2 δαχτυλα ακριβως απο τους θολους την βρισκω ιδανικη σε υψος.Θυμασαι τι ελατηρια φορεσες? Την εξατμιση δεν την θελω για τον ηχο ,κυριως να ξεμπουκωσει λιγο το αυτοκινητο γιατι φορα και προγραμμα και λιγο μπασο δεν θα με χαλαγε ομως.Οχι κατι παραπανω γιατι ταξιδευω πολυ.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.