Jump to content
Πολιτική προστασίας απορρήτου Read more... ×

stefan147

Member
  • Content Count

    224
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

stefan147 last won the day on July 16 2018

stefan147 had the most liked content!

Community Reputation

138 Excellent

About stefan147

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Athens

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    Audi Q5 2.0T S-Tronic

Recent Profile Visitors

160 profile views
  1. Χθες τελείωσε την πορεία του σε μία πολύ γνώριμη γι΄ αυτό θέση...πάνω σε αναβατόριο! Ζορίστηκα στον αποχωρισμό γιατί όσο και ριμάδι να ήταν είχαμε ζήσει μαζί 10 χρόνια παρά 2 μήνες και γενικά δένομαι πάρα πολύ με τα αυτοκίνητά μου. Το πιο άκυρο σκηνικό βέβαια είναι ότι σε σχεδόν 5 μήνες αγγελίας, το πήρε ο ένας και μοναδικός που πήρε τηλ. Μέχρι και χθες...που για κάποιο ανεξήγητο λόγο χτύπησε 2 φορές το τηλ και μάλιστα με αρχική τιμή 1000€ πάνω από αυτή που το έδωσα! Το αμάξι πλέον θα κυκλοφορεί στο Αμύνταιο. Ήμουν τυχερός γιατί το παιδί που το πήρε ήταν πολύ τίμιος, συνεννοήσιμος, γνώστης και σίγουρα γουσταρε πολύ αυτό που πήρε. Μακάρι στα χέρια του να είναι όσο πιο απροβλημάτιστο γίνεται. Μέχρι και την τελευταία μέρα πάντως με ταλαιπώρησε. Τον τελευταίο μήνα είχα αναμμένο λαμπάκι αερόσακων που ήταν τελικά καμένος εγκέφαλος (585€ τιμή νέου). Αντικαταστάθηκε με μεταχειρισμένο χθες και τελικά δεν έπαιξε 100% σωστά και τώρα αναμένουμε νέο μεταχειρισμένο ώστε να σταλεί Φλώρινα. Εν αναμονή βρωμόγκαζου...δυστυχώς του ίδιου Group...
  2. Δεν ισχύει αυτό. Έχει άπειρες επιλογές αυτή η διάσταση. Brembo, ATE, Bosch, TRW, Febi, Ferodo τα πάντα όλα. Εκτός αν εννοείς ποιοι βγάζουν 345/30 αποκλειστικά χαρακτές οπότε εκεί δεν ξέρω. Εγώ πάντως θα έβαζα Zimmermann τρυπητούς με ένα DS2500 και τέλος.
  3. Τα μαμίσια μπροστινά στο Q5 είναι συνήθως ΑΤΕ και έχοντας δοκιμάσει διάφορα άλλα με διάφορα κόστη (EBC, Textar, Mintex & Ferodo), είναι μάλλον τα καλύτερα. Οπότε θα πρότεινα αγορά ΑΤΕ από το εμπόριο και τοποθέτησή τους εκτός αντιπροσωπείας. Το κόστος θα είναι αρκετά χαμηλότερο από τα 180€. Και τα Brembo βέβαια μια χαρά θα είναι αν κρίνω από το γεγονός ότι σε 60Κ χλμ το αμάξι έχει τα μαμίσια τακάκια.
  4. Μιας και τα χιλιόμετρα είναι λίγα θεωρώ ότι δε θα είναι απαραίτητη η αλλαγή σινεμπλόκ. Αντιλαμβάνομαι πως το σκέφτεσαι σαν μια καλή ευκαιρία να γίνει η δουλειά μιας και θα λυθούν τα εμπλεκόμενα μέρη αλλά κάνοντας την ίδια δουλειά την προηγούμενη εβδομάδα σε αμάξι με διπλάσια χλμ, έχω να πω ότι τα σινεμπλόκ βγήκαν σε πολύ καλή κατάσταση. Αν παρόλα αυτά το κάνεις κι εγώ θα πρότεινα Lemforder. Είναι ελαφρώς πιο ακριβά αλλά οι διαφορές είναι αμελητέες. Βέβαια και Febi (ίδιος όμιλος με Swag) που δοκίμασα σε ψαλίδια, μια χαρά βγήκαν και εξαιρετικά οικονομικά. Σε ότι αφορά την επιλογή αμορτισέρ θα πρέπει να είσαι αρκετά προσεκτικός και ενδεχομένως να πρέπει να ψάξεις αρκετά στο νετ για εμπειρίες κατόχων. Έχοντας συμβιώσει αρκετά με Α1 σε διάφορες εκδόσεις του, έχω διαπιστώσει ότι η ανάρτηση είναι με διαφορά το αδύνατο σημείο του αυτοκινήτου. Λίγο ο κακορυθμισμένος πίσω ημιάκαμπτος, λίγο τα μάλλον μέτρια αμορτισέρ πρώτης τοποθέτησης και βγαίνει ένα αποτέλεσμα λίγο περιέργο. Χρυσή τομή μάλλον θα ήταν τα Bilstein B6 τα οποία είναι συνήθως λίγο πιο σφιχτά αλλά με καλό rebound που δεν κουράζει. Τα αντίστοιχα ιταλικά (Mito, Abarth Punto) φοράνε Koni FSD και γενικά ακούγονται πολύ καλά λόγια για την άνεση και τον έλεγχο αλλά όλοι λένε ότι πεθαίνουν γρήγορα.
  5. Είναι πολύ εύκολα προσβάσιμος ο εγκέφαλος του pdc οπότε μπορείς να δεις και μόνος τον κωδικό πάνω στο ανταλλακτικό ώστε να ψάξεις ακριβώς τον ίδιο. Ο κωδικός που βρίσκω είναι 8P0919283D και με ένα γρήγορo search sto ebay υπάρχουν επιλογές με 50-60€. Θεωρώ ότι αντίστοιχα εύκολη είναι και η αντικατάστασή του. Βγάζεις το παλιό, βάζεις το νέο. Εάν είναι ίδιος κωδικός λογικά δεν θα θέλει ούτε κωδικοποίηση.
  6. Εγώ από κακή τύχη μιας και όταν έγινε παραγγελία το Audi, παράλληλα είχα παραγγείλει μία Brera Τi αλλά συνέπεσε με πρόβλημα υγείας του πατέρα, ναναι καλά ο άνθρωπος εκείνος θα τα πλήρωνε και τα δύο, οπότε η Brera ακυρώθηκε για λόγους ασφαλείας. Ε μετά μας έπιασε η κρίση, ο πατέρας αποφάσισε ότι βαριέται να οδηγάει και ξέμεινα με το Q5 έχοντας πουλήσει την 147 μου. Δυστυχώς πριν τις Giulia και Stelvio η Alfa δεν παρουσίασε κάτι σοβαρό στην αγορά, επομένως κάνω υπομονή μέχρι να ωριμάσουν οι συνθήκες και να βγει και το αντίστοιχο Coupe της Giulia. Εν ολίγοις το Audi ήταν το πρώτο και τελευταίο μου VAG...
  7. Επειδή είμαι ένας από τους παλιούς του alfisti και επειδή η GTA ήταν, είναι και θα είναι παιδικό όνειρο, επέτρεψε μου να έχω την άποψή μου. Η τοποθέτησή μου δεν ήταν ούτε προσβλητική ούτε τίποτα άλλο και το περί τριγμών ήταν αστεϊσμός φυσικά...
  8. Ένα τέτοιο iconic μοτερ θεωρώ ότι δεν είναι για τέτοια swaps. Ή το παίρνεις όπως βγαίνει από το εργοστάσιο ή καθολου. Ίσως να είμαι προκατειλημμένος γιατί όσοι έκαναν την αλλαγή φρόντισαν να καγκουρέψουν επαρκώς και το υπόλοιπο αμάξι. Αποψή μου φυσικά. Sorry για το off topic.
  9. Ιεροσυλία...θα τρίξανε τα κοκαλάκια του κακομοίρη του Busso! Απ' την άλλη μόνο ο ήχος του συγκεκριμένου V6 είναι
  10. Δυστυχώς εγώ θα πρέπει να ακυρώσω, μιας και για εκείνο ΣΚ ορίστηκε το bachelor καλού φίλου εκτός Αθηνών. Ελπίζω να τα καταφέρω την επόμενη φορά.
  11. Ενα χαλαρο προτζεκτακι που εκανα χθες για να φυγει το hangover της παρασκευης... Sent from my S8+
  12. Δε θα το κάνω DIY το intercooler γιατί απ' ότι έχω καταλάβει είναι πιο εύκολο με σηκωμένο ελαφρώς το αμάξι. Ευελπιστώ να το φτιάξω μαζί με το σκίαστρο της ηλιοροφής σε μάστορα και ίσως και ταυτόχρονη τοποθέτηση των αεριζόμενων πίσω, αν τα χω στα χέρια μου μέχρι τότε. DIY θα κάνω τον auto dim καθρέφτη μαζί με τον αισθητήρα βροχής/φωτός. Btw αν κάποιος έχει υπόψη του μάστορα που εγγυημένα είναι specialist στις ηλιοροφές και θα μπορεί να αναλάβει την αντικατάσταση, δεχόμεθα και ΠΜ. Το μάστορά μου δεν τον κόβω και πολύ confident γι' αυτή τη δουλειά. Μου λέει θέλει να μελετήσει κτλ...
  13. Νεο αποκτημα ωστε να συνοδευσει τον καθαρισμο των επικαθισεων και μετα με τη σειρα του να μπει το προγραμμα. Απο 3.0tdi. Sent from my S8+
  14. Καλά για τις εξαγωγής το ξέρω. Απλά ρωτάω γιατί υποτίθεται τα μπεκ θέλουν και ειδικό εξοπλισμό και όχι απλά χημικά όπως οι βαλβίδες. Αυτό που πρέπει οπωσδήποτε να κοιτάξω γιατί δεν το θυμάμαι καθόλου, είναι εάν αλλάχτηκαν οι βαλβίδες κατά την ανακατασκευή του μοτέρ. Edit: Δε βλεπω να γραφει τπτ για βαλβιδες αρα σιγουρα θα χρειαζονται.
  15. Μάλιστα. 3-4 ώρες δεν το λες και λίγο. Και μιλάμε μόνο για βαλβίδες εισαγωγής και αυλούς έτσι? Όχι και μπεκ?
×

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.