Jump to content

stefan147

Member
  • Content Count

    224
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

stefan147 last won the day on July 16 2018

stefan147 had the most liked content!

Community Reputation

138 Excellent

About stefan147

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Athens

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    Audi Q5 2.0T S-Tronic

Recent Profile Visitors

208 profile views
  1. Χθες τελείωσε την πορεία του σε μία πολύ γνώριμη γι΄ αυτό θέση...πάνω σε αναβατόριο! Ζορίστηκα στον αποχωρισμό γιατί όσο και ριμάδι να ήταν είχαμε ζήσει μαζί 10 χρόνια παρά 2 μήνες και γενικά δένομαι πάρα πολύ με τα αυτοκίνητά μου. Το πιο άκυρο σκηνικό βέβαια είναι ότι σε σχεδόν 5 μήνες αγγελίας, το πήρε ο ένας και μοναδικός που πήρε τηλ. Μέχρι και χθες...που για κάποιο ανεξήγητο λόγο χτύπησε 2 φορές το τηλ και μάλιστα με αρχική τιμή 1000€ πάνω από αυτή που το έδωσα! Το αμάξι πλέον θα κυκλοφορεί στο Αμύνταιο. Ήμουν τυχερός γιατί το παιδί που το πήρε ήταν πολύ τίμιος, συνεννοήσιμος, γνώστης και σίγουρα γουσταρε πολύ αυτό που πήρε. Μακάρι στα χέρια του να είναι όσο πιο απροβλημάτιστο γίνεται. Μέχρι και την τελευταία μέρα πάντως με ταλαιπώρησε. Τον τελευταίο μήνα είχα αναμμένο λαμπάκι αερόσακων που ήταν τελικά καμένος εγκέφαλος (585€ τιμή νέου). Αντικαταστάθηκε με μεταχειρισμένο χθες και τελικά δεν έπαιξε 100% σωστά και τώρα αναμένουμε νέο μεταχειρισμένο ώστε να σταλεί Φλώρινα. Εν αναμονή βρωμόγκαζου...δυστυχώς του ίδιου Group...
  2. Η Varta 110ah που βάζει η αντιπροσωπεία έχει αρχική τιμή 178€ περίπου. Με τις όποιες εκπτώσεις βλέπω μου είχε βγει 136€ και γι' αυτό την είχα αλλάξει εκεί και όχι εκτός. Για κωδικό το τιμολόγιο γράφει 000915105DL.
  3. Δεν ισχύει αυτό. Έχει άπειρες επιλογές αυτή η διάσταση. Brembo, ATE, Bosch, TRW, Febi, Ferodo τα πάντα όλα. Εκτός αν εννοείς ποιοι βγάζουν 345/30 αποκλειστικά χαρακτές οπότε εκεί δεν ξέρω. Εγώ πάντως θα έβαζα Zimmermann τρυπητούς με ένα DS2500 και τέλος.
  4. Πάντως στα 3500€ που είναι το technology pack παίρνεις εκτός του navi plus και ασύρματο φορτιστή καθώς και wifi. Το οποίο wifi εκτός από τους επιβάτες είναι πιθανό να χρησιμοποιηθεί για ασύρματα android auto/apple carplay. Επίσης το navi plus παίζει κανονικά google maps από μόνο του. Χωρίς AA/carplay. Αυτό που δε θυμάμαι είναι αν παίρνει δεδομένα απο κάπου. Λογικά θα παίρνει για να δουλέψουν και τα services του Audi connect.
  5. Δοκίμασα πρόσφατα το ΜΜΙ navi ενός ολοκαίνουριου Q5. Δεν έχει ιδιαίτερο νόημα η τοποθετησή του εάν βαλεις το smartphone interface. To θεμα είναι ότι το ΜΜΙ navi plus είναι προαπαιτούμενο και άλλα options με βασικότερο το virtual cockpit. Οπότε πρέπει να δεις τους συνδυασμούς που θέλεις να κάνεις για να δεις εάν μπορείς να το αφήσεις εκτός. Είναι πανάκριβο πάντως, μακράν πιο ακριβό απ' ότι χρεώνει η BMW για το, μάλλον, καλύτερο iDrive. Εννοείται συμφέρει να το πάρεις μέσω του Technology pack.
  6. Προφανώς εκτός από τις τσιμούχες θα αλλάξουν και δοχείο αναθυμιάσεων, έτσι? Τίμιο πάντως να αφαιρέσουν το 300αρι σε περίπτωση που δεν αλλάξει κάτι (που δε θα αλλάξει). Σε μένα δεν είχε γίνει αυτό όσο κι αν γκρίνιαξα.
  7. Αυτό είναι συνήθως το κόστος στην Καρέντα (και σε άλλες αντιπροσωπείες). Το περίεργο βέβαια είναι οι ανακοινώσιμες εκπτώσεις που όμως όλως τυχαίως καταλήγουν στο ίδιο ποσό. 2.700€ λέει το δικό μου τιμολόγιο γι' αυτή τη δουλειά και υποτίθεται ήταν 50% η έκπτωση. Για το αποτέλεσμα πάντως μην προβληματίζεσαι. Θα είναι ΟΚ το αυτοκίνητο. Αυτό δεν αναιρεί το γεγονός ότι είναι για πολλές φάπες εκεί στην Audi στην αντιμετώπιση του συγκεκριμένου, πολύ γενικευμένου, θέματος.
  8. TFSI εποχής 2010 που να κάει 1λτ ανά 2.500χλμ σημαίνει ότι πας για ανακατασκευή. Ψάξε λίγο στο φόρουμ να δεις τι σημαίνει αυτό. Απ' τη μία είσαι τυχερός που ο πρώην κάτοχος ήταν ειλικρινής απ' την άλλη κακώς ψώνισες αμάξι με τόσο κοινό πρόβλημα χωρίς προηγούμενως να ψάξεις τι μπορεί να χρειάζεται. Το πρόγραμμα δε θα επηρεάσει κάπου το πρόβλημα της κατανάλωσης, τουλάχιστον όχι λειτουργικά. Μπορεί απλά να δεις επιπλέον αύξηση και πλέον να χρειάζεται 1λτ ανά 1000χλμ.
  9. To ίδιο ακριβώς συμβαίνει και σε Q5. Το έφτιαξα και όντως κατεβαίνει μία χαρά αλλά στην επαναφορά δεν έρχεται ποτέ στην αρχική του θέση. Ανεβαίνει μεν, αλλά όχι ως εκεί που ήταν. Οπότε κάθε τόσο θέλει διόρθωση από μέσα. Εν τέλει έβαλα το διακόπτη στο Left και τέλειωσε η υπόθεση. Με τα ψέματα (50€ καλώδιο) έχουμε φτιάξει τόσα και τόσα. Αυτό δε μας έκατσε. Τι να κάνουμε...
  10. Εάν το αυτοκίνητο έχει συντηρηθεί ευλαβικά και σε αντιπροσωπεία τότε το κόστος είναι κάτι λιγότερο από 3.000€ και φυσικά περιλαμβάνει αλλαγή πιστονιών, μπιελών, ελατηρίων πιστονιών κτλ κτλ. Με την ευκαιρία συνήθως αλλάζεται και αντλία νερού συν καδένα. Προφανώς πρόκειται για CDNC μοτέρ, έτσι? Πρέπει να μιλάμε για το μεγαλύτερο fail σε τόσο μαζικής παραγωγή μοτέρ ever.
  11. Επομενως ισχύει αυτό που μου χε πει ο φαναρτζής που το έβαλε ότι σε Q5 θέλει ένα μικροτριμάρισμα για να μπει και δεν είναι απολύτως plug n play.
  12. E τότε ενδέχεται σε Q5 να υπάρχει κάποια σχετική διαφοροποίηση, που όπως λέει και ο TommasK (και επιβεβαιώνει το φαναρτζή που μου το έβαλε) χρειάζεται κάποιο τριμάρισμα για να χωρέσει.
  13. Ακριβώς κουμπωτό δεν μπαίνει ούτε του 3.0tdi. Τουλάχιστον έτσι μου είπε ο φαναρτζής που μου το έβαλε, γιατί την τοποθέτηση την έκανα με την ευκαιρία βαψίματος μπροστινού προφυλακτήρα. Θεωρώ ότι δεν ήταν τόσο άσχετος ώστε να τον ταλαιπώρησε χωρίς λόγο.
  14. Ρίξε μια ματιά κι εδώ: http://forum.audisportsclub.gr/index.php?/topic/21684-retrofit-εσωτερικού-καθρέπτη-με-αισθητήρες-βροχήςφωτός/ Το καλώδιο που αναφέρω ότι πάει πίσω είναι για να κάνει undim ο καθρέφτης στην όπισθεν. Εγώ δεν το έχω συνδέσει και δε με έχει προβληματίσει κάπου.
  15. http://forum.audisportsclub.gr/index.php?/topic/21614-αναβάθμιση-φρένων-σε-q5/ Ρίξε μια ματιά εδώ κι αν θες κάπου επιπλέον ινφο το συζητάμε. Γενικά πάντως μετά από 1 χρόνο με αυτά τα φρένα δηλώνω ικανοποιημένος. Οι δίσκοι είναι 356χ34 και το αμάξι εδώ και κάνα 4μηνο φοράει και πρόγραμμα για 95αρα.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.