Jump to content

Panagiotis01

Member
  • Content Count

    163
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Panagiotis01 last won the day on December 12 2019

Panagiotis01 had the most liked content!

Community Reputation

26 Excellent

About Panagiotis01

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    athens

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    audi a3 8p

Recent Profile Visitors

356 profile views
  1. ο 1000αρης ίσως είναι καλός κινητήρας για το α1 αλλά για α3 σίγουρα είναι μικρός.εδω είναι μικρός ο 1.2tfsi και ο 1.4tfsi φαντασου ο 1000. Είναι κρίμα να πάρεις ένα αυτοκίνητο που είναι πολύ καλό σε όλους τους τομείς και μονίμως να σου λείπουν άλογα. θεωρώ ότι με αυτά τα χρήματα βρίσκεις πολύ καλό 1.6 diesel που θα το κατευχαριστηθεις και ας μην στροφαρει οσο ενα βενζινοκινητο,τα πλεονεκτηματα του ειναι πραγματικα πολλα και με ενα προγραμματακι απογειωνεται. αν θες οπωσδήποτε βενζίνη θεωρώ ότι βρίσκεις 1.4t και 1.5t σε αυτα τα χρηματα που ειναι 150 αλογα αξιοπρεπεστατος και αν θες του κανεις και μια αναβαθμιση με ενα προγραμμα.οπως αναφερθηκε και πιο πανω ειναι βαρυ το α3 και θα νιωθεις οτι το αυτοκινητο σερνεται, αργα η γρηγορα θα χρειαστει η θα θες να κινηθεις πιο σβελτα και θα βρεθείς να σανιδώνεις συνέχεια το γκάζι επειδή το αμάξι δεν θα πηγαίνει και θα καταλήξεις να καις όσο ένα 1.8t για να κινηθεις λιγο πιο ζωηρα.
  2. επειδή ενδιαφέρομαι για αλλαγή και επειδή δεν έχω καταλάβει και πολλά,σε απλό φανάρι αλογόνου τι αναβαθμησεις μπορούν να γίνουν; επίσης για να μπει αυθεντικό xenon φαναρι χρειαζεται μονο τα φαναρια και κωδικοποιηση;Να ξεκαθαρισω οτι σαν πρωτο βημα δεν θελω να βαλω αισθητηρα υψους,ουτε και το συστημα που καθαριζει τα φαναρια.
  3. διορθωστε με αν κανω λαθος αλλα η bilstein δεν βγαζει κιτρινα αμορτισερ για s3,τουλαχιστον με μια ματια στο επισημο σαιτ τα μονα αποτελεσματα που δινει ειναι b14/b16/clubsport που ειναι coilover αναρτησεις.Επισης γνωριζω οτι η eibach βγαζει μονο μπροστινα για το σ3. Μηπως η αναρτηση που φορας ειναι λαθος;;Εχω δει να βαζουν bilstein κιτρινα απο tt quatro,κουμπωνει ακριβως αλλα αυτο πιστευω ειναι λαθος. Μια φωτογραφια απο τα αμορτισερ θα βοηθουσε ωστε να εξακρυβωθει αν ο κωδικος τους ειναι σωστος για το αυτοκινητο
  4. Τοσο μεγαλη διαφορα;; Το καταλαβαινω για ενα αυτοκινητο 300 αλογα να χασει 10-20 αλογα(η να κερδισει) αλλαζοντας την ποιοτητα του καυσιμου αλλα σε ενα αυτοκινητο με κατω απο 150 αλογα το να χασει 10 θεωρω ειναι πολυ μεγαλο ποσοστο χωρις να ξερω και πολλα. Αλλωστε κανοντας ερωτηση σε αλλους προγραμματιστες μου υποσχεθηκαν 145 με 95αρα και 155 με 100αρα (ολοι το ιδιο!) οποτε το 136 με κατοσταρα μου φαινεται λιγο. εν κατακλειδι το αυτοκινητο θα ξαναπαει για προγραμμα αυτη τη φορα σε αλλον προγραμματιστη. Θα ηθελα και αποψεις απο την εμπειρια σας 1ον εαν αξιζει να μπει boost control και 2ον αν εχει νοημα να σφιξω wastegate.Δεν ξερω αν λεω χαζομαρα αλλα εχω ακουσει οτι δινει λιγη πιεση παραπανω και κερδιζεις μια ιδεα σε αποδοση.
  5. Πιο συγκεκριμενα 100αρα μου ειπε να βαζω και οτι το προγραμμα θα δουλεψει σωστα με 100αρα οχι οτι φτιαχτηκε αποκλειστικα για αυτην τη βενζινη.Γενικα υπηρχε μια "δυσκολια" στη συνεννοηση,δεν ηταν ξεκαθαρος κα οταν ζητουσα λεπτομερειες εβλεπα μια αντιμετωπιση του στυλ "ασε μας να κανουμε τη δουλεια μας και μην ασχολεισαι και πολυ".Ολα αυτα φυσικα αφου ειχε πεσει το χρημα.Τελοσπαντων ηθελα απλα να ακουσω αποψεις και συμβουλες θα κανω μια προσπαθεια ακομα μηπως και μου φτιαξει το αυτοκινητο.Δεν ξερω αν θα επρεπε να πω και το ονομα του προγραμματιστη εδω.
  6. το αμαξι πηγε 3 φορες στον προγραματιστη,την πρωτη φορα για να περαστει το προγραμμα και επειδη αλλαζε δυναμομετρο ξαναπηγα να γινουν καποιες διορθωσεις. την τριτη φορα πηγα για να μου το κανει λιγο πιο γραμμικο γιατι το αμαξι ειχε ενα αποτομο ξεσπασμα στις 3000 στροφες και τοτε εγινε και δυναμομετρηση. Εβγαλε 102 ροδα.ιπποδυναμη στο μοτερ δεν μου εδειξε, δεν θυμαμαι τι δικαιολογια μου ειχε πει αλλα δεν ειχα μεινει πολυ ευχαριστημενος. Το ειδε μετα και ενας φιλος μηχανικος και μου ειπε μια χαρα ειναι 102 ροδα και δεν ασχοληθηκα γιατι ειχα πολυ σοβαροτερα προβληματα εκεινη την περιοδο και δεν ειχα τη δινατοτητα να ασχοληθω. Το χειροτερο στην ιστορια ειναι οτι ο εν λογω προγραμματιστης ηταν λιγο "βαρυ πεπονι" και μετα βιας μπορεσα να συνεννοηθω εφοσον μπηκε το προγραμμα. Ειλικρινα απορω πως γινεται να εχει καλο ονομα στην πιατσα τουλαχιστον απο οσους ρωτησα. Εφυγα εκεινη τη μερα για να αποφυγω να τσακωθω μαζι του. οσον αφορα τη βελτιωση γνωριζω οτι το αμαξι δεν παιρνει και πολλα αλογα αλλα δεν περιμενα προχθες να δω μονο 11 αλογα και 3 κιλα ροπη. το προγραμμα εγινε για 100αρα βενζινη και απο τοτε μονο 100αρα βαζω αν και ρυθμιστηκε με 95. Ειλικρινα δεν ξερω τι να κανω μιας και εχει περασει αρκετος καιρος. Δεν θα ειχα ασχοληθει αλλα προσφατα οδηγησα ιδιο αυτοκινητο με προγραμμα αλλης εταιριας και ειλικινα ενθουσιαστηκα απο την αποδοση του,πιο ζωηρο και πιο σβελτο.
  7. 450ευρω σε γνωστο προγραμματιστη.Το λαθος μου ειναι οτι εχω αφησει να περασει πολυς καιρος χωρις να κανω κατι, επειδη μου ετυχαν καποιες ασχημες αναποδιες που ειχαν προτεραιοτητα.Σκεφτομαι ομως τωρα κατοπιν εορτης να ασχοληθω παλι και θελω να παω απο τον προγραμματιστη ωστε να μου δωσει καποιες εξηγησεις γιατι θεωρω οτι προγραμμα με 10 αλογα και 3κιλα ροπη ειναι κοροιδια. Πριν το κανω αυτο ομως θελω να ειμαι 100% σιγουρος οτι δεν φταιει κατι αλλο για την χαμηλη δυναμη οπως πχ τουρμπινα/αντλια/μπεκ ή πτωση ισχυος λογω παλαιοτητας ή δεν ξερω και εγω τι αλλο. Εχω κανει και τους απαραιτητους ελεγχους στο συνεργειο και γενικα ο μηχανικος μου λεει οτι το αμαξι ειναι αριστο και δουλευει ρολοι. Αυτο το καταλαβαινω και εγω και οποιος αλλος οδηγησει το αυτοκινητο απλα θελω να αποκλεισω ολα τα υπολοιπα ωστε να μεινει το προγραμμα. Ολο αυτο για να ειμαι σιγουρος οτι δεν θα μου πει καποια παπατζα ο προγραμματιστης για να αποφυγει την ευθυνη του.
  8. ελπιζω να ειναι ευδιακριτες...
  9. Καλησπερα σε ολους.Κατοχος α3 1.4tfsi, με τα 125 αλογα εργοστασιακα,οπως φαινεται και στον τιτλο. Πριν μπω σε λεπτομερειες οσον αφορα το προγραμμα που εχω βαλει,το οποιο εγινε με απλη βενζινη, θελω να παραθεσω μια δυναμομετρηση που εκανα προχθες με 100αρα βενζινη. Το αυτοκινητο εχει 200.000χλμ, ειναι σε αριστη κατασταση εγινε προσφατα σερβις στην τουρμπινα και γενικα δουλευει ρολοι χωρις να εχει βγαλει την παραμικρη βλαβη και χωρις να εχω παρατηρησει την παραμικρη δυσλειτουργια.Θα ηθελα τις αποψεις σας οσον αφορα το αποτελεσμα της δυναμομετρησης. dynamometrhsh.heic Αν δεν ανοιγει η φωτογραφια μπορω να ξαναπροσπαθησω
  10. δεν ξερω κατα ποσο παει μαζι με την κονσολα οπως λεει η αντιπροσωπεια σε διαββαιω ομως οτι το κοστοσ για καινουριο ειναι σιγουρα μεγαλο.Συγκεκριμενα γυρω στα 100ευρω εχει μονο το καπακι. 8p0864207b αυτος ειναι ο κωδικος του τεμπελη ρωτα αν θες τιμη αλλα μπορεις να βρεις ευκολα μεταχειρισμενο σε καλη τιμη και καλη κατασταση.οσων αφορα τη βαση ειναι λιγο περιεργο αυτο που λες μιας και βαση η ειναι ενσωματωμενη,ουσιαστικα μια βιδα και ενα παξιμαδι χρειαζεσαι αφου τρυπησεις την κονσολα.
  11. a3 8p 2.0t skoda octavia rs scirocco 2.0t golf gti v/vi ολα 312 και μπαινουν plug and play η μονη διαφορα απο 288 σε 312 περαν της διαμετρου του δισκου ειναι η βαση της δαγκανας
  12. οταν λες κατω απο το χειροφρενο φανταζομαι εννοεις στην κονσολα εκει που ενωνονται τα πλαστικα που εχει σαν χαραμαδες; υπαρχουν 2 ειδη σπρευ που μπορεις να ριξεις ωστε να σταματησουν τα εκνευριστικα "κριτσι κριτσι"! το ενα ειναι το κλασσικο σπρευ σιλικονης και το αλλο ειναι σπρευ τεφλον ξυρου τυπου (PTFE dry) το πρωτο απλα το ριχνεις σε μικρη ποσοτητα, παντα αφου εχεις σκουπισει καλα και εχοντας μαζεψει οποια σκονη/βρωμια υπαρχει εκει που θα ριξεις. το δευτερο θελει πολυυυ γρηγορες κινησεις, μολις ψεκασεις αμεσως σκουπιζεις οπου εχει πεσει σε εμφανη σημεια γιατι μολις στεγνωσει αφηνει μια ασπριλα που φευγει πολυ δυσκολα. Το σπρευ τεφλον εχει πιο μεγαλη διαρκεια και ειναι πιο αδρανες γιατι ουσιαστικα αυτο που μενει ειναι σκονη/πουδρα απο τεφλον που λειτουργει σαν λιπαντικο αναμεσα στα πλαστικα. Τεμπελη οπωσδηποτε βρες εργοστασιακο.Θα χρειαστει να τρυπησεις το πισω μερος τησ κονσολας,δεν ειναι καμια δυσκολη διαδικασια αλλα χρειαζεται λιγη προσοχη ωστε να μην φαινεται το κενο απο το κοψιμο οταν θα τοποθετηθει.Εγω τον εβαλα μονος μου.αν βρεις καποιον τεμπελη απο μαντρα με μεταχειρισμενα να προσεξεις την κατασταση που θα βρισκεται το καπακι, στο σημειο που βρισκεται το κουμπωμα του.Σιγουρα θα ειναι σπασμενο το κουμπωμα αλλα το βρισκεις με 10 ευρω απο κινα το θεμα ειναι να μην ειναι σπασμενο το πανω μερος ουτως ωστε να κραταει καλα το κουμπωμα που θα τοποθετησεις μετα. Γενικα ειναι μια τοποθετηση που την εχει κανει πολυς κοσμος οποτε υπαρχει εμπειρια.Μολις βρεις τον τεμπελη ζητησε οδηγιες εδω και θα σε βοηθησουμε.
  13. για να φτασεις στον ανεμιστηρα απλα βγαζεις το ντουλαπακι του συνοδηγου και τον βλεπεις μπροστα σου. ειναι πολυ ευκολο να βγει το ντουλαπακι αλλα δεν ξερω ποσο ευκολο ειναι να βγαλεις τον ανεμιστηρα μιας και δεν το εχω δοκιμασει ποτε. Παρολα αυτα πρεπει να ειναι σχετικα ευκολη διαδικασια μιας και ολες οι βιδες και οι φυσες ειναι σε εμφανη σημεια.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.