Jump to content

Panagiotis01

Member
  • Content Count

    177
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

Panagiotis01 last won the day on February 7

Panagiotis01 had the most liked content!

Community Reputation

36 Excellent

About Panagiotis01

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    athens

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    audi a3 8p

Recent Profile Visitors

471 profile views
  1. φαντάζομαι θα κανείς και δυναμομετρηση σωστά; θα ήταν ενδιαφέρον να δούμε πριν και μετά το πρόγραμμα. η αλήθεια είναι ότι ψάχνομαι και εγώ να αλλάξω πρόγραμμα και μάλλον με βλέπω για revlimit
  2. αν εννοείς από το φανάρι με υγρασία,οχι δεν έχω φωτό...
  3. κάπου το έχει χτυπήσει λογικά και έχει ρογμη.Εχω το ίδιο πρόβλημα ύστερα από μια επαφή που είχα με ένα αυτοκίνητο. χρειάζεται ξυλωμα και έλεγχος αν υπάρχει εμφανές σημείο εισόδου της υγρασίας.Πιθανοτατα επισκευάζεται. παρόλα αυτά μέχρι να δεις τι θα κανείς μπορείς να βγάλεις από μέσα το λαστιχένιο καπάκι όταν είναι παρκαρισμένο το αμάξι ώστε να φύγει η υγρασία
  4. και σαν αίσθηση πως ήταν; από άποψη άνεσης και από άποψη κλήσης αμαξοματος στις στροφές..
  5. το 1.4 δεν έχει μαφ αλλά έχει 2(αν θυμαμαι καλα) map sensors εναν στην εισαγωγη και εναν στο ιντερκουλερ που ουσιαστικα κανουν την ιδια δουλεια. αν σου βγάζει γύρω στα 600 χλμ το ντεπόζιτο είσαι καλά κάνε 2-3 γεμίσματα 100αρα και παρακολούθησε το. Πρέπει να έβαλες πολύ σάπια βενζίνη για να σου έβγαλε ένδειξη. όπως είπε και ο Kavouras πηγαινε κανε εναν ελεγχο να δεις τον λ τι θα σου δειξει.
  6. https://www.sachsperformance.com/en/suspension-sachs/coilover-suspension-css-841500000301 https://www.racingline-shop.gr/anartiseis/vwr-tracksport-suspension-kit-mqb-golf-7-a3-s3-8v-leon-3-octavia-3/ https://www.ohlins.com/product/road-track/audi-s3-8v/ τσέκαρε και εδώ σε monotube αν ψαξεις νομιζω υπαρχουν καποια reviews ειδικά για την Öhlins ακουγονται πολυ καλα σχολια την εχει βαλει και μελος σε s3 8p
  7. έτσι ακριβώς είναι και για αυτό το λόγο ρώτησα είναι μια δύσκολη απόφαση γενικά και δεν είναι απαραίτητο ότι με monotube θα ειναι σκληροτερο.Απλα καλο ειναι ο φιλος να κοιταξει και σε καποιες αξιοπρεπεις εταιρειες που βγαζουν twin tube συστηματα.
  8. γιατί θέλεις οπωσδήποτε μονου σωλήνα ανάρτηση;εχεις δει τα αρνητικά και τα θετικά κάθε τεχνολογίας και κατελειξες σε μόνου σωλήνα;
  9. ναι είχα στο αυτοκίνητο continental premium 6 και αλλαξα σε Goodyear asymmetric 5
  10. μην τον πιστεύεις και πολύ αυτόν...συγκεκριμένα τουλάχιστον όσον αφορα τη σύγκριση asy5 και conti premium 6 εγω διαπιστωσα ακριβως το αντιθετο απο αυτο που ελεγε.μπορει να παιζει ρολο οτι φοραω αλλη διασταση αποτι στο βιντεο αλλα ηταν ακριβως το αναποδο. το asy5 ειναι πολυ ωραιο λαστιχο παραπιπτοντως ησυχο οσο πρεπει και με σπορτιφ χαρακτηρα οσο πρεπει.
  11. οπότε μείνει να βρεθεί ο "γενναίος" που θα κάνει την κίνηση και θα βγάλει το κρύσταλλο!προσωπικά επειδή η περιέργεια μου πάντα κερδίζει τη λογική θα το δοκίμαζα αλλά ίσως θα ήταν καλύτερα να γίνει σε μια μελλοντική επίσκεψη σε συνεργειο όπου φαντάζομαι θα μπορούν να πάρουν και την ευθύνη να το ξεκουμπωσουν!
  12. δεν μπορεί να γίνει έλεγχος 1ον οπτικά για το αν υπάρχει προεγκατστημενο καλώδιο για θέρμανση των καθρεπτών και 2ον εφοσον το καλώδιο υπάρχει εάν ενεργοποιοντας τις αντιστάσεις του πίσω παρμπρίζ το καλώδιο στον καθρέπτη παιρνει τάση;
  13. https://www.audi-sport.net/xf/threads/a3-saloon-retrofit-folding-mirrors.258048/ εδώ μήπως έχει καμία πληροφορία;
  14. πέραν από όσα έχουν ειπωθεί σκέψου και την κατανάλωση.Μπορει να είναι μόνο 1000 κυβικά αλλά θεωρώ χωρίς να το ξέρω με βεβαιότητα ότι δεν θα είναι ιδιεταιρα οικονομικό όπως δεν είναι ιδιεταιρα οικονομικά τα 1.2 και 1.4 tfsi σε σχεση με 1.8t η 2.0t.Μην περιμενεις να δεις καταναλωσεις συγκρισιμες με το micra που και αυτο 1000 κυβικα φανταζομαι ειναι. και αυτό γίνεται ακόμα χειρότερο σε ταξίδι που λόγω βάρους και χαμηλής δύναμης όσο ανεβαίνει η ταχύτητα η κατανάλωση ανεβαινει αρκετα.Αν κάνω λάθος σε αυτό ας με διορθώσουν όσοι γνωρίζουν καλύτερα αλλά αυτό είναι ένα γεγονός που βίωσα εγώ αλλάζοντας από α3 1.8t 1ης γενιας σε α3 8p 1.4tfsi ,οπου σε ταχυτητες πανω απο 120χλμ/ωρα το 1.4 καιει τα ιδια αν οχι περισσοτερο
  15. ο 1000αρης ίσως είναι καλός κινητήρας για το α1 αλλά για α3 σίγουρα είναι μικρός.εδω είναι μικρός ο 1.2tfsi και ο 1.4tfsi φαντασου ο 1000. Είναι κρίμα να πάρεις ένα αυτοκίνητο που είναι πολύ καλό σε όλους τους τομείς και μονίμως να σου λείπουν άλογα. θεωρώ ότι με αυτά τα χρήματα βρίσκεις πολύ καλό 1.6 diesel που θα το κατευχαριστηθεις και ας μην στροφαρει οσο ενα βενζινοκινητο,τα πλεονεκτηματα του ειναι πραγματικα πολλα και με ενα προγραμματακι απογειωνεται. αν θες οπωσδήποτε βενζίνη θεωρώ ότι βρίσκεις 1.4t και 1.5t σε αυτα τα χρηματα που ειναι 150 αλογα αξιοπρεπεστατος και αν θες του κανεις και μια αναβαθμιση με ενα προγραμμα.οπως αναφερθηκε και πιο πανω ειναι βαρυ το α3 και θα νιωθεις οτι το αυτοκινητο σερνεται, αργα η γρηγορα θα χρειαστει η θα θες να κινηθεις πιο σβελτα και θα βρεθείς να σανιδώνεις συνέχεια το γκάζι επειδή το αμάξι δεν θα πηγαίνει και θα καταλήξεις να καις όσο ένα 1.8t για να κινηθεις λιγο πιο ζωηρα.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.