Jump to content

Panagiotis01

Member
  • Content Count

    133
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Panagiotis01 last won the day on June 12

Panagiotis01 had the most liked content!

Community Reputation

21 Excellent

About Panagiotis01

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    athens

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    audi a3 8p

Recent Profile Visitors

166 profile views
  1. Κατάφερα να ανοίξω να βγάλω τα μοτεράκια και να την κλείσω χωρίς να την διαλύσω αυτή τη φορά.αυριο θα πάω σε μαγαζί στο κέντρο που πουλάει τέτοια πράγματα να πάρω μοτεράκια.αν όντως είναι αυτή η βλάβη και καταφέρω να την φτιάξω με πολλή χαρά θα βοηθήσω όποιον άλλον ενδιαφέρεται ή να μαζευτούμε οι πληγέντες να οργανώσουμε μια ομαδική επισκευή!
  2. εν τελει τις αντικατεστησα με 2 μεταχειρισμενες κοστος 100 και οι 2.την πρωτη δικια μου που εβγαλα την κατεστρεψα τωρα θα σκαλισω και τη 2η και βλεπουμε. ειναι απαραδεκτο αυτο το πραγμα.δεν ξερω αν ειναι θεμα παρτιδας αν ηταν οντως προβληματικες ολες απο το εργοστασιο θα επρεπε να εχει γινει ανακληση.
  3. Σήμερα ξήλωσα την πίσω αριστερή κλειδαριά για να δω αν μπορώ να κάνω κάτι με το γνωστό προβλημα.δεν κατάφερα να κάνω κάτι μάλλον χειρότερα τα έκανα αλλά παρατήρησα το εξής:η κατασκευή είναι απλά απαράδεκτη μια κακής ποιότητας πλαστικούρα που με έκανε να απορήσω πως άντεξε και τόσα χρόνια!συνθετος μηχανισμός που θυμίζει τους μηχανισμούς των όπλων με όλα αυτά τα ελατήρια και τα μοχλικά.ειλικρινα θα έπρεπε να είναι πιο προσεγμένο μιας και είναι μια βλάβη που την καταλαβαίνει όλος ο κόσμος και κάνει τεράστιο κακό κατά την άποψη μου στο πρεστίζ της Audi.μια μηχανική βλάβη την «κρύβεις» πιο εύκολα,το να μην ανοίγουν οι πόρτες όμως είναι να γελάει ο κόσμος ακόμα και αυτοί που δεν έχουν ιδέα από αυτοκίνητα . Τέλος πάντων αυτά είναι δικοί μου φιλοσοφικοι προβληματισμοί που όμως με κάνουν να το σκεφτώ πολύ καλά αν θα ξαναπάρω Audi. εν κατακλείδι από αύριο ξεκινά αναζήτηση μεταχειρισμένων κλειδαριων γιατί έχω 2 χαλασμένες αυτή τη στιγμή. Υ.Γ: πραγματικά ντρέπομαι να πω ότι έχουν χαλάσει οι κλειδαριές και δεν ανοίγουν οι πόρτες θα γελάνε και τα τσιμέντα Υ.Γ2: στο παλιό μου α3 είχα αλλάξει τουρμπίνα ψυγείο κρεμαγιέρα κ αλλά διαφορά που είχε βγάλει αλλά τόσο πολύ δεν με είχε πειράξει ελπιζω να μην σας κούρασα καλό υπόλοιπο καλοκαιριού
  4. ακριβως ετσι εκανε το παλιο α3 1.8τ που ειχα οταν ειχε σπασει το σωληνακι υποπιεσης του σεβρο
  5. αξιζουν ομως;; εχουν δοκιμαστει στους ελληνικους δρομους να ξερουμε τι κανουν υστερα απο χιλιομετρα;
  6. 600 μονο τα αμορτισερ.οι αντιστρεπτικες απο octavia 5 rs ,νομιζω γυρω στα 200 ευρω μου ειχαν βγει
  7. 600 ευρω μονο αγορα την προηγουμενη εβδομαδα ρωτησα
  8. αν με τα εργοστασιακα το ματι σου γυαλιζει με τα b6/b8 θα αστραφτει...βαλε και ενα σετ σκληροτερες αντιστρεπτικες μιας και θα κανεις ολη αυτη τη διαδικασια! τα τριξιματακια δεν τα γλυτωνεις ουτως η αλλως με την παροδο του χρονου και με τα χιλιομετρα αργα η γρηγορα ολο και κατι τριζει.Οποτε κανε κατι που θα σου δωσει και ευχαριστηση!
  9. οι αντιστρεπτικες ειναι μια πολυ καλη λυση οντως.εγω εβαλα απο octavia rs που νομιζω ειναι ιδιες με του golf gti και η διαφορα ηταν αρκετα αισθητη. το θεμα ειναι η αισθηση που σου δινουν τα β6 που θα σε ενθουσιασει πολυ αλλα αυτο θα το καταλαβεις σε ταξιδια και στροφες,το ποσο πιο σταθερο γινεται το αμαξι οσο ανεβαζεις ταχυτητα,το τιμονι που γινεται πιο "ξυραφι" και πιο συγκεκριμενο και αλλα ομορφα χαρακτηριστικα. προσωπικα οποιος κανει κυριως ταξιδια με το αμαξι προτεινω β6 αν ομως το αμαξι κινειται εντος πολης αρκετα εργοστασιακα. σε οποιαδηποτε περιπτωση μακρυα απο sachs
  10. δεν εχω οδηγησει s-line αλλα τα β6 ειναι αισθητα πιο σκληρα απο τα εργοστασιακα.στα ιδια χιλιομετρα τα ειχα βαλει και εγω 114k και αντεξα ενα χρονο με αυτα.ειναι αρκετα πιο σκληρα απτα εργοστασιακα. γενικα πρεπει να προσεχεις λακουβες και ανωμαλιες στο δρομο.εχουν ομως πολυ ωραιο πατημα στις στροφες τρομερη σταθεροτητα και παρα πολυ καλυτερη αισθηση στο τιμονι.το αμαξι γινεται πολυ διασκεδαστικο και στο ταξιδι θα τα ευχαριστηθεις παρα πολυ!θα σου προτεινα αν πας σε bilstein βαλε b8 και αλλαξε ελατηρια να χαμηλψσει και λιγο!
  11. σιγουρα το β6 βελτιωνει τη συμεριφορα του αυτοκινητου!ειναι πολυ καλο αμορτισερ μονου σωληνα και εχει πολλα πλεονεκτηματα σε σχεση με τα διπλου σωληνα και αυτο φαινεται υστερα απο πολυωρη οδηγηση και πιεση του αμορτισερ.το θεμα ειναι οτι ειναι σκληρο τουλαχιστον για τα δικα μου γουστα στην καθημερινη χρηση στην πολη.αν ειχα και δευτερο αυτοκινητο για τις καθημερινες μετακινησεις εννοειται χωρις δευτερη σκεψη οτι θα το κραταγα. στα α4/α5 λειτουργει πολυ πιο ωραια αποτι στο α3 και σιγουρα αυτο οφειλεται στην κατασκευη της αναρτησης του αυτοκινητου και γενικα σε ολα τα υλικα και στην ποιοτητα κατασκευης. δυστυχως στο α3 καταφερνουν και φτανουν οι δονησεις στην καμπινα αισθητα περισσοτερο αποτι στα μεγαλυτερα μοντελα που εχουν και μεγαλυτερο μεταξονιο
  12. επειδη εχω οδηγησει α4 και α5 που φορανε β6 μπορω να πω οτι η συμπεριφορα τους σε αυτα τα αμαξια εχει αρκετη διαφορα αποτι στο α3. γενικα η αναρτηση του α3 δεν ειναι και οτι καλυτερο τουλαχιστον στο μπροστινο αξονα αποψη μου παντα.
  13. η sachs πλεον βγαζει μονο τα supertouring που κατα την εμπειρια μου ειναι κακο αμορτισερ! τα β6 θα τα βρεις περιπου 550 ευρω στο εμποριο και ειναι ενα πολυ καλο αμορτισερ με πολυ ωραια συμπεριφορα στο δρομο και μεγαλη αντοχη,αλλα ειναι σκληρο και ισως αυτο σε κουρασει.εμενα προσωπικα που χρησιμοποιω αρκετα το αυτοκινητο κατα τη διαρκεια της ημερας με κουρασε. οσων αφορα τα εργοστασιακα επειδη πολλα ακουγονται ναι ειναι ακριβα αλλα εχουν σημαντικο πλεονεκτημα απο τα εμποριου κυριως στο θεμα της αντοχης στο χρονο και θεωρω οτι ειναι πολυ ποιοτικο αμορτισερ.αποδειξη σε αυτο ειναι τα χιλιομετρα που βγαζουν κρατωντας τα χαρακτηριστικα τους και τη συμπεριφορα τους αναλοιωτα. δεν εχω χρησιμοποιησει καποιο αλλο αμορτισερ για να μπορω να σε βοηθησω,ειμαι και εγω σε διαδικασια αναζητησης ισως βαλω koni τα πορτοκαλι αλλα το σκεφτομαι ακομα
  14. οπως;ρωταω γιατι και εγω θελω να αλλαξω τωρα και το ψαχνω. τα εργοστασιακα βγαινουν γυρω στα 600 ευρω μονο η αγορα.τι αλλο καλυτερο μπορεις να βαλεις με αυτα τα χρηματα;
  15. το β6 κοπαναει πιο πολυ απο τα εργοστασιακα αλλα ειναι λογικο γιατι ειναι και πιο σφηχτο αμορτισερ.εγω το εβγαλα υστερα απο 40000χλμ για αυτο το λογο και εβαλα sachs,κινηση την οποια και μετανοιωσα γιατι υστερα απο 15000χλμ το sachs εχει χαλαρωσει πολυ δεν εχει καλη αποσβεση και κοπαναει περισοτερο απο τα β6. αν θες την αποψη μου πηγαινε ειτε σε coilover ειτε σε αντιποροσωπειας. τα εργοστασιακα μπορει να γραφουν πανω sachs αλλα καμια σχεση δεν εχουν με τα sachs του εμποριου
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.