Jump to content

gtri

Member
  • Content Count

    42
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutral

About gtri

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Athens

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    Audi A5

Recent Profile Visitors

167 profile views
  1. Όχι, δεν το έχω κάνει.
  2. Παιδιά καλημέρα, Επαναφέρω το θέμα. Έχω βρει το παρακάτω. Το έχει δοκιμάσει κανείς; https://kalogeropoulos.gr/proionta-autokinitou/navigation-multimedia/apple-car-play/idcb8mmic-a4-a5-car-play-detail Φαίνεται να κάνει ό,τι ακριβώς θα ήθελα.
  3. Ναι, καμία σχέση με το κλιματιστικό. Το πήγα και σε άλλο μηχανικο, αλλάξαμε βαλβίδα αναθυμιάσεων μιας και είχα διαβάσει γι’ αυτήν αλλά δυστυχώς τίποτα. Και ο μηχανικός συμφωνεί ότι φαίνεται να υπάρχει πρόβλημα αλλά δεν έχει ακόμα εξήγηση. Ψάχνει να βρει ίδιο αμάξι για να συγκρίνει αλλά δεν έχουμε βρει. Ας υποθέσουμε ότι είμαι σε ανηφόρα, όχι καμιά τρελή. Ανεβάζω στροφές και αφήνω συμπλέκτη. Αν προσπαθήσω να φύγω ομαλά, οι στροφές θα πέσουν απότομα και το αμάξι θα σβήσει. Για να φύγω πρέπει να ανεβάσω κοντά στον κόφτη και παράλληλα να παίζω πολύ με το συμπλέκτη.
  4. Παιδιά καλησπέρα, Μήπως υπάρχει κάποιος ενδιαφερόμενος-εθελοντής να οδηγήσουμε μαζί το αυτοκίνητο και να μου πει τη γνώμη του; Το πρόβλημα αυτό θα με τρελάνει και κανένας μηχανικός δεν έχει βρει τί φταίει μετά από τόσο καιρό. Μία γνώμη θέλω κάποιου που να έχει το ίδιο αμάξι. Εγώ βρίσκομαι Αθήνα (Βόρεια και Ανατολικά) και κερνάω και καφέ.
  5. Παιδιά καλημέρα, Τις προάλλες με το που έβαλα μπροστά το αυτοκίνητο, χτύπησε το αλάρμ για να τσεκάρω τη στάθμη του ψυκτικού υγρού. Η στάθμη ήταν μια χαρά. Μετά από περίπου 10', η ένδειξη έσβησε. Όταν κρύωσε το αυτοκίνητο τσέκαρα και πάλι τη στάθμη η οποία ήταν ακριβώς στο MAX. Αυτό το έχει κάνει κάποιες φορές πάλι αλλά όχι όλες. Προφανώς έχω κανονίσει να το πάω στο συνεργείο. Αν δεν είναι θέμα στάθμης, τί άλλο θα μπορούσε να είναι; Το ότι η στάθμη σε κρύο κινητήρα είναι στο MAX και όχι κάπου ανάμεσα, παίζει ρόλο; Ευχαριστώ
  6. Γεια χαρά. Ουσιαστικά άλλαξα τα πλαϊνά πλαστικά. Τα βρήκα στο ebay. Σύνολο όλων γύρωα στα 60-70€.
  7. Παιδιά καλησπέρα, Εάν έχετε σύστημα start/stop και ο κινητήρας σβήσει, σας κλειδώνει και το τιμόνι; Στο δικό μου ναι. Στο Fiesta της γυναίκας μου επίσης συμβαίνει το ίδιο. Σε μία Giulietta φίλου, όχι. Ρωτάω γιατί ένας από τους λόγους που συνήθως το απενεργοποιώ είναι αυτός κι έχει τύχει πολλές φορές να σβήσει ο κινητήρας χωρίς το αυτοκίνητο να είναι πλήρως σταματημένο. Και αν εκείνη τη στιγμή χρειαστείς το τιμόνι (που πολλές φορές το χρειάζεσαι), δεν μπορείς να κάνεις τίποτα και υπάρχει κίνδυνος. Ευχαριστώ.
  8. Για τα οκτάνια δεν μιλήσαμε. Το αμάξι είναι 1.8. BTW, τί είναι η μέτρηση μέσω torque;
  9. Μίλησα με etuners και μου είπαν για Stage 1 240-250hp. Σαν πολλά μου φαίνονται.
  10. Επειδή τυχαίνει να είχα 14άρι (140hp), ο συγκεκριμένος ήταν όντως πλήρως αναξιόπιστος. Το πρόβλημά του ήταν η πολυπλοκότητά του μιας και ήταν συνδυασμός turbo-compressor συν τις επικαθίσεις λόγω προβληματικών μπεκ. Αλλά κι εγώ για τον 1.8TFSi δεν ξέρω να έχει πρόβλημα αξιοπιστίας.
  11. SD έχω βάλει, κανένα πρόβλημα. Απλώς αναρωτόμουν αν κάποιος έχει βάλει και USB aftermarket.
  12. Ξεθάβω λίγο το θέμα μιας και το σκέφτομαι για τοποθέτηση προγράμματος. Κάτι συγκεκριμένο που προτείνετε;
  13. Παιδιά καλημέρα και χρόνια πολλά, Το δικό μου Audi Concert δεν έχει είσοδο USB παρά μόνο SD και AUX. Έχει τοποθετήσει κάποιος USB και αν ναι, πώς;
  14. Όχι, λογικό δεν είναι. Δεν είναι εύκολο να το περιγράψω. Πρέπει κάποιος να το οδηγήσει το αυτοκίνητο για να το καταλάβει.
  15. Παιδιά, τί να επιλέξω μεταξύ Goodyear Asymmetric 3 και Dunlop Sportmaxx rt2; 245/45/17 (Audi A5 1.8).
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.