Jump to content

olsi20

Member
  • Content Count

    61
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About olsi20

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Athens

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    A3 Sportback 2.0 TDI

Recent Profile Visitors

78 profile views
  1. ασχετο, αλλα πλεον στα ΚΤΕΟ σου βγαζουν εαν εχου γυρισει κμ στο αμαξι, και στο περιπου ποσα. Γιατι δεν του ζητας να το πατε παρεα στην τελικη το κοστος δεν ειναι και φοβερο. Επισης μονο το ειδες το αμαξι ή και το ετρεξες διοτι για ρεκτιφιε σε κινητηρα δεν μπορουν να το κανουν ολοι η μιχανικοι, τουλαχιστον οχι ολοι σωστα.
  2. αν εχεις bi-xenon κοιτα σε μεταχειρισμενο καλυτερα ...
  3. πλεον μετα απο 2 χρονια κ βαλε και αλλαγη καθε 60.000 km λαδιων σασμαν και αλλαγη βολαν: το ελαφρι τρανταγμα στο κατεβασμα απο 3 σε 2 στην audi το θεωρουν νορμαλ και γινεται επειδη το σασμαν απο κατασκευης του ειναι σαν να προβλεπει την επομενη ταχυτητα και εχει ετοιμασει την αλλαγη (απο 3 σε 4) και πατοντας φρενο ή αφινοντας το γκαζι κατεβαζει καπως αγαρμπα (απο 3 σε 2) αντι να ανεβασει. Γενικα δεν εχει αλλαξει αυτο το θεμα απο την πρωτη μερα που το εχω το αμαξι απλα πλεον εχω μαθει το γκαζι και ποσο απαλα να το αφινω και δεν ειναι εντονο. Το θεμα βολαν, εβγαλε θεμα στα 200.000 km και εγινε αλλαγη στα 227.000 km. Τα θεματα που ειχε ηταν το τρεμουλο (ειτε στο Ρ ειτε στο Ν ηταν αρκετα εντονο), θορυβος στο σασμαν και δυσκολια στην μιζα. Πιστευω οτι αυτα τα νουμερα για τα αναλωσιμα τις audi δεν υπαρχουν στην πραγματικοτητα και νομιζω αυτο λενε και τα συνεργεια. Η φραση που χρισιμοποιει η εταιρια/εταιριες (εξαρτατε την χρηση) πιστευω ειναι μεγαλη απατη.
  4. ή αερα ή ο θερμοστατης εχει κολισει και exei μεiνει ανοιχτος ... οποτε κυκλοφορει το νερο και δεν ανεβαζει θερμοκρασια (το εχω παθει με Mercedes)
  5. ασχετο, τι λαστιχα φοραει το αμαξι? μηπως εχεις χειμερινα? δλδ κοιτα πρωτα τα λαστιχα ... απο 80 μεχρι 100 - 120 εαν ειναι χειμερινα ή εχουν φθαρει βγαζουν τετοιον ηχο
  6. εμπειρικα και μονο ( δεν ειμαι μηχανικος ) εφοσον χανεις ολα τα λαμπακια μεσα (λογικα ουτε η μιζα βαραει) και δεν εχεισ θεμα μπαταριας τοτε ασφαλεια, και ο ηλιος την υπερθερμενη ... οποτε αφου κρυωση δουλευει ξανα ... λογικα παντα ... Επισης φανταζομαι εχεις κοιταξει πολους μπαταριας να ειναι καλα σφιγμενοι
  7. κανατε που κανατε τοση δουλεια, μπεκ και φλατζα γκαζιου καθαρισμα (εαν κ εμενα η φλατζα γκαζιου με περναγε safe mode) ...
  8. περιεργο που δεν στο δειχνει ... σε μανουαλ γραφει 6.5.4.3.2.1 σε αυτοματο γραφει D.
  9. λογικα ναι μπορεις, audi 8P 2006 DSG 2.0 TDI και ειναι οπως στην φωτο απλα με κοκκινο χρωμα (λογο διαφορας καντραν)
  10. η αντλια λογικα δεν θα το εδινε το προβλημα απο την αρχη δλδ δεν θα ειχε να κανει με ζεσταμα και κρυο? Ειτε αντλια ειτε μπεκ πιστευω απο την αρχη, δεν ειμαι σιγουρος.
  11. https://www.instructables.com/id/Reset-service-reminder-in-Audi-A2-A3-A4-A6-TT/
  12. πρεπει να εχεισ βρει το καταλληλο ανθρωπο, εαν μπορεις να δωσεις ενα link η κατι. η να μου το στειλεις pm. γιατι και εγω αντι. που ρωτησα μου ειχαν πει Οχι. Καντραν εχω βρει και εγω αλλα το θεμα ειναι τα km που απ οτι εχω ψαξει θα μεινουν τα km που εχει το εγχρωμο ... οποτε δεν θα ειναι πλεον τα δικα μου. αλλα λιγο που εψαξα κανεις δεν αναλαμβανε κωδ. κλειδιων κτλ.
  13. Εαν εισαι στα ορια με το κοστος γνωμη μου περνα σε κατι αλλο, ισως Yaris εχουν φτινο κυβωτιο (200 ευρω νομιζω το ρομποτακι του σασμαν), αλλα δεν ειναι τοσο ανετα οσο τα vag. Ειχα Yaris 1.4 D4D δυσκολευτικα λιγο για να μαθω τους χρονους αλλα ολα οκ. Καλο και χωρις πολλα θεματα. Τα vag το ιδιο κοστος εχουν τα αυτοματα (λιγο πολυ), ειτε gold audi ktl.
  14. καλησπερα, εχω 2.0 tdi 2005, βασικα τα km που γραφει να ειναι τα δικα του και σασμαν οσο μπορεις να καταλαβεις το οτιδηποτε στις αλλαγες και στο ρελαντι πως δουλευει η μηχανη (τρεμουλο η καποιο ηχο) ... το εχει φιλος το 1.9 tdi για 3 χρονια τωρα, 260,000 km και πλεον παει για βολαν και δισκο πλατο ... κ αυτος ικανοποιημενος
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.