Jump to content

olsi20

Member
  • Content Count

    94
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

olsi20 last won the day on December 28 2019

olsi20 had the most liked content!

Community Reputation

19 Good

About olsi20

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Athens

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    A3 Sportback 2.0 TDI

Recent Profile Visitors

501 profile views
  1. Καλησπερα, Golf 6 Plus 2009 1.6TDI DSG 7+1 P17BF η βλαβη παντου Online εχει βγει kit που διορθωνει τη ζημια. το εχει κανει κανεις? μιλισα σε συνεργεια και λενε κατι τρελα ποσα, 200 ευρω εργατικα και 250 το ανταλλακτικο. 160 στο ιντερνετ το ανταλλακτικο, μιλισα μαζι τους μου εστειλαν και βιντεο για την αλλαγη. δεν θελει τρομερες γνωσεις και το 200 μου φαινοντε πολλα. καμια εμπειρια καποιος? γιατι λενε ειναι γνωστο προβλημα στα 7+1 DSG Γραφω εδω γιατι το ιδιο κιβωτιο μπαινει και σε 8P και εχω δει αρκετοι εδω μεσα εχουν γνωσεις
  2. Καλησπερα, εχω θεμα με εγγεφαλο πορτας οδηγου, δεν δουλευει φλας κεθρεπτη, μετακινηση καθρεπτη ουτε κλειδωνει. Δουλευει το καπακι ντεποζιτο, και τα τζαμια. Ειναι θεμα κωδικοποιησης; Τι πιστευετε; Καποια σελιδα να δω αν ο εγγεφαλος ειναι ο εργοστασιακος η εχει αλλαχτει; 5K0 959 793 A
  3. Καλησπερα, Να μην ανοιγω καινουργιο "θεμα", με το περασμα των χρονων οσοι εχουν S tronic μια γνωμη? απο αξιοπιστια προβληματα αλλαγεσ κτλ? Ειχα απο το 2017 μεχρι σημερα Audi 8Ρ 2.0 TDI DSG 2006 6+1. Τωρα σκεφτομαι ή 8Ρ 2011-2012 ή GOLF. το θεμα ειναι οτι σε αυτα τα χρονια το σασμαν ειναι 7+1 και ξηρου τυπου απ οτι εχω διαβασει εδω μεσα. Στα τοσα χρονια με το DSG ήμουν οκ κανενα θεμα. αλλαγη λαδιων και αλλαγη βολαντ (για τα κμ που ειχει ηταν αναμενομενη). Τωρα για το 7+1 εχω ακουσει mix απο σχολια, μερικοι ευχαριστιμενοι αλλοι οχι ... αλλοι με πολλα προβληματα
  4. αν εισαι τυχεροσ καμια ασφαλεια μονο ... ή ασφαλειοθικη
  5. δυσκολο να ειναι απο λαδια, καθε 55-60 χιλιαδες κμ πρεπει να γινεται αλλαγη λαδιων
  6. Τα κάνω μόνος μου για τα εργατικά, το θέμα ειναι μήπως εχει πρόβλημα ο εγκέφαλος πως γίνεται την ιδια στιγμή να σταματήσει η αλλα πόρτα αυτό με παραξενεύει
  7. Καλησπερα θέμα με το γνωστό πρόβλημα της κλειδαριάς. ενα χρονο δεν δουλευε η κλειδαρια (πλευρα συνοδηγού), ανοίγω αλλάζω μοτεράκια, κλείνω ολα κομπλέ πλεον ανοίγει και από εξω. αμεσως σταματαει να δουλεύει η πλευρά οδηγού, πλέον δεν ανοίγει απο τν εξω πλευρά η πόρτα του οδηγού. Καμία λογική εξήγηση;
  8. καλημερα, Οταν λες ατυχη? διαβαζω για αρκετα θεματα με κινητηρες βενζινης εγω παλι εχω πετρελαιο οποτε δεν μπορω να εχω γνωμη ... τελικα το θεμα με τους κινητηρες ειναι "γενικο" ή απλα μια μικρη % ή μονο μια σειρα απο κινητηρες εβγαλε προβληα? δλδ για κιβωτια αυτοματα με μαστορα που μιλαγαμε οταν εκανα την αλλαγη λαδιων μου ειπε οτι απο 2008 μεχρι 2012 περιπου τα σασμαν απο 180.000 κμ και πανω βγαζουν θεμα ... 200.000 / 220.000 / 240.000 θα βγαλουν σιγουρα μου ειχε πει. δεν ξερω αν και με τους κινητηρες μπορουμε να πουμε κατι ανστιστοιχο
  9. εαν ειναι βουλομενο το ψυγειο δεν σημαινει οτι ανεβαζει θερμοκρασια. Το βεντιλατερ αυτο κανει, σου κραταει σταθερη την θερμοκρασια. Εαν φτασει να βουλωσει προσ το φουλ τοτε θα εχεις και θεμα θερμοκρασια. Εχω ακουσει αναλογο περιστατικο, μαλιστα στον γνωστο μου του χαλασε 2 φορεσ την σερμπετινα του σουσμαν διοτι δεν εκανε καλη κυκλοφορια το ψυγειο. Ειναι αρκετα πιθανο να ειναι η αιτια, νομιζω οτι καποιοι και τα καθαριζουν τα ψυγεια αλλα μονο εχω ακουσει δεν ξερω καποιον.
  10. επειδη γνωμες λεμε εδω μεσα, δεν ειμαι ουτε μαστορασ με ειδικες γνωσης. Απο εμπειρια μια και εχω ιδιο αμαξι μετα απο καποια χρονια το αμαξι δεν εχει λογο πλεον να μπαινει εντιρποσωπεια, τρελες τιμες και για ανταλλακτικα και εργασια. εσυ κανε μια ερευνα αγορα για τιμες ανταλλακτικων που σου εδωσαν στην λιστα (τα συνεργεια εχουν 10%-15% εκτωση οποτε δυσκολα θα τα βρεις πιο φτηνα απο την τιμη του μαστορα) και διαλεξε εναν απο αυτους που εχεις παει να σου κανουν την δουλεια. Εμενα για αλλαγη λαδιων dsg φιλτρο εργασια κτλ η αντιπροσωπεια ηθελε κοντα 350 ευρο, συνεργειο λ. Αθηνων που δουλευει dsg εκανε την δουλεια στα 180 ευρο με λαδι Febi και εγω μαζι τους να βλεπω. Αυτοι ειναι για αυτοματα κιβωτια οποτε οταν (μακρια απο εμας εχω θεμα σασμαν εκει πιγαινω), κατι αναλογο για ηλεκτρολογικα και μηχανη.
  11. Σου αναφερω την περιπτωση μου οταν ειχα golf 5 χωρις ναι εχει ευθεια σχεση με την περιπτωση σου. Οταν εβαζα πρωτη απο σταματιμενος μου εκοβε το γκαζι αναβε chekc και επρεπε να σβησω να ξανα βαλω μπροστα το αμαξι και για καποια κμ ολα καλα. Παω στον πρωτο Εγκεφαλος 1000 κατι ευρο, παω στον 2ρο εγκεφαλος 1000 κατι ευρο ... και οπωσ παρκαρω στο σπιτι, λεω ασ δοκιμασω και τον μαστορα τησ γειτονιασ (ΒΟSCH), και τελικα ενα καθαρισμα πεταλουδας γκαζιου και σβησιμο ηχου για ζωνες ολα μαζι 10 ευρο και ολα οκ ολα καλα. Πιστευω οτι και οι προιγουμενοι 2 το ιδιο θα κανανε απλα με εβλεπαν σαν ψαρι. Αυτο με εμαθε οταν και αμα εχω σοβαρο προβλημα με αμαξι να πηγαινω σε 2-3 μεχρι να ειμαι σιγουρος για την βλαβη. Γι αυτο και σου ειπα να πας και σε αλλον. Καλη τυχη
  12. πολλα λεφτα ειναι για 13-14 χρονια αμαξι, ισως να κοιταξεις και σε καποιο VAG συνεργειο εξω
  13. εγω την δικια μου την ανοιξα και καθαρισα μοτερακι μεσα, βασικα εχει 2. τα καθαρισα και τα 2 και κανα χρονο τωρα ειναι κομπλε. το ιδιο μου εκανε δεν ανοιγε απ εξω ... μονο με κλειδι.
  14. Ευχομαι να ηρεμισεις με το σασμαν, απ οτι εχουμε διαβασει και εδω μεσα ειναι πολλοι που εχουν θεμα με Stronic. Καλα χιλιομετρα
  15. Λογικα θεμα με σασμαν μεσα ...
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.