Jump to content

olsi20

Member
  • Content Count

    74
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

olsi20 last won the day on December 28 2019

olsi20 had the most liked content!

Community Reputation

16 Good

About olsi20

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Athens

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    A3 Sportback 2.0 TDI

Recent Profile Visitors

97 profile views
  1. εβγαλα και τον εγκεφαλο κατω απο το φαναρι και εριξα σπρει επαφων επισης και στην φυσα του φαναριου παλι σπρει επαφων ... αλλα τπτ. Αυτο που με παραξενευει ειναι οτι ενω στην αρχη μου το εκανε στο δεξι φαναρι μετα κομπλε το δεξι και αρχισε το αριστερο. δεν εχω αλλαξει λαμπες
  2. Εχει οριο στα 500kb για upload ... γενικα αξιζει η μετατροπη και δεν ειναι φοβερα δυσκολη. Εγω με οδιγιες απο post εδω στο φορουμ το καταφερα, απλα περιμενα ισως και 6 μηνες μεχρι να κατσει και να βρω τα πραγματα απο ενα αμαξι σετ. @Audream good luck ευχομαι να το φερεις οπως θες
  3. οχι φιλε μου ... δεν ηξερα την λεπτομερια με vcds εσβησα την βλαβη και ολα οκ. μονο εχει καποιο διαστημα τωρα που μου αναβοσβηνει ... το περιεργο ομως ειναι οτι μου το εκανε στην αρχη το δεξι φαναρι και χωρις να του κανω κατι σταματησε και τωρα αρχισε το αριστερο.
  4. Καλησπερα, Τα πραγματα τα πηρα απο τρακαρισμενο facelift, ολα ομως (σκελετο, οθονη, κουμπια). Κουμποσαν μια χαρα κατευθειαν, ανταπτορα μονο για το Navy. To Clima οπως και εχεισ καταλαβει εχει θεμα οποτε και τριμαρα το δικο μου για να χωρεσει.
  5. https://workshop-manuals.com/skoda/octavia-mk2/drive_unit/engine_2.0/103_kw_tdi_pd_2.0/100_kw_tdi_pd/exhaust_turbocharger_g-charger/charge-air_system_with_exhaust_gas_turbocharger_part_1/connection_diagram_on_the_solenoid_valve_block_and_for_vacuum_connector_for_engines_with_engine_identification_characters_bkd_a/
  6. Καλημερα και καλες γιορτες, Μια ερωτηση, εχω φαναρια Bi-Xenon και εβγαλα το φαναρι απο την θεση του και προφυλακτηρα. Οταν ξανα τοποθετησα το φαναρι μου αναβει sto DIS Headlight Range Control Defective. Παιζει να χριαζεται reset? Γιατι δεν πειραξαμε τον σενσορα (ειναι μεσα απο τη ζαντα, μεσα απο το αμορτισερ. Εχει τυχει σε κανενα σασ?
  7. Φιλος το αμαξι ειναι και λιγο τυχη εως πολυ ... γενικα τα Γερμανικα ολα εχουν αρκετα θεματα. Και ενας γνωστος με 1.4 DSG μετα απο σερβις σασμαν και αλλαγη σασμαν, του εβαλε χειροκινητο και ηρεμισε. Εγω παλι του 2006 με DSG μεχρι στιγμης 240.000 κμ (το αγορασα γερμανια με 160.000) του αλλαξα βολαν στα 230.000 και καλα παει ... μην το ματιασω κ ολας ... καλες γιορτες σε ολους ευχομαι
  8. Update: τελικα ηλεκτρομαγνητικη πλακετα εφταιγε (και αυτη που ειχα κανει δοκιμη Αποδειχτηκε ελλατωματικη). Low cost η βλαβη τελος καλα ολα καλα.
  9. Το EGR το εχω καθαρισει εδω και κανα 6μηνο προαιρετικα και ηταν σε πολυ καλη κατασταση. Αυτο που θα κανω ειναι καθαρισμος καταλυτη. lets hope
  10. Εγινε και καθαρισμα τουρμπο (σε καλη κατασταση μεσα) και παλη το προβλημα. Υποθετω ισως καταλυτης, γυριζει αερια και σαν συνεπεια ζοριζει τουρμπο? Μπορω να τσεκαρω καταλυτι με vag?
  11. Καλησπερα, Θα κανω μια περιγραφη στο προβλημα. Στην 3 ταχυτητα και κοντα στα 70-100 κμ χανω το γκαζι. Τις πιο πολλες φορες δεν αναβει τσεκ στο καντραν μονο χανω γκαζι και ενα σβισω και βαλω μπροστα πιγαινει κανονικα. Εβαλα vag με τσεκ αναμενο και εβγαλε 2 βλαβε: P3101 (Motor for intake manifold flap V157) kai P0234 (Limit exceeded, Overboost Condition). Εκανα delete στις βλαβες το δοκιμασα και μετα εβγαζε μονο P0234. Αλλαξα με σειρα ηλεκτροβαλβουλες δοκιμασα το αμαξι το ξανα εκανε, αλλαξα τον σενσορα στους σωληνες intercooller το εκανε παλι. (οι δοκιμες γινανε με μεταχειρισμενα ανταλλακτικα οποτε παιζει καποιο απο τα 2 να ειχε προβλημα) Μενει τωρα το τουρμπο. αλλα μεχρι 80 η και 100 ανοιγει κανονικα το τουρμπο, καπνα πισω δεν εχει ουτε καιει λαδι το αμαξι. Καμια απο καποιον ηλεκτρολογο?
  12. σε 8Ρ του 2006, αλλαξα χειριστιριο για τους υαλο/στιρες. υπαρχει εγκατεστημενο απλα ισως χρειαστει να το ενεργοιποιησεις με vag. παντως του 2010 και να μην εχει περιεργο.
  13. ασχετο, αλλα πλεον στα ΚΤΕΟ σου βγαζουν εαν εχου γυρισει κμ στο αμαξι, και στο περιπου ποσα. Γιατι δεν του ζητας να το πατε παρεα στην τελικη το κοστος δεν ειναι και φοβερο. Επισης μονο το ειδες το αμαξι ή και το ετρεξες διοτι για ρεκτιφιε σε κινητηρα δεν μπορουν να το κανουν ολοι η μιχανικοι, τουλαχιστον οχι ολοι σωστα.
  14. αν εχεις bi-xenon κοιτα σε μεταχειρισμενο καλυτερα ...
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.