Jump to content

Antonis7

Member
  • Content Count

    26
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Neutral

2 Followers

About Antonis7

  • Birthday 09/02/1995

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Καλλιθέα

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    Audi A3 1.8TFSI

Recent Profile Visitors

445 profile views
  1. Επιτέλους ένα γεμάτο σεντόνι Γενικά να ξέρεις ότι έχω διαβάσει τουλάχιστον 3ης φορές σε ότι έχετε γράψει όλοι σας εδώ μέσα για την συγκεκριμένη μετατροπή Όχι μόνο σε αυτό το τοπικ αλλά γενικά σε όλο το φόρουμ (που σίγουρα είναι παραπάνω από 3ης φορές) Όπως γνωρίζω και για το δίσκο πλατό που θα βγει να με βαρέσει κάποια στιγμή Οπότε για αρχή πρέπει να δω τι γίνετε με το πρόγραμμα και τι ζητάει γιατί μου φαίνεται περίεργο να μην μπορεί να πιάσει αυτές τις πιέσεις και να δω άμα είναι να βάλω και την forge γλυκοκοιτάζω έτσι και αλλιώς Ευχαριστώ και πάλι παιδιά για την βοήθεια σας Στάλθηκε από το Redmi Note 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  2. Το Leon όμως πόσα άλογα ήταν; Στάλθηκε από το Redmi Note 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  3. Άρα τι λέτε να έχει γίνει με το δικό μου; Να είναι τόσο χαλαρό το πρόγραμμα και να είναι το πολύ 230hp άρα σίγουρα κάτω από 1.3 πίεση; Και για να δω 260-270hp που κάπου εκεί θέλω να πάει Όχι ότι με χαλάει για παραπάνω τι άλλο πρέπει να κάνω; Πιο επιθετικό πρόγραμμα με αυτό το σύνολο; Forge wg; Intercooler s3; Αλλαγή καταλύτη σε πιο ελεύθερο; (πόσο να δώσει ένας καταλύτης) δεν πιστεύω να το βοηθήσει και τραγικά Πολλαπλασιαστες κόκκινους; Μπουζί; Μπεκ από Gti; Μπουζί και πολλαπλασιαστες δεν θεωρώ ότι θα το βοηθήσει και ιδιαίτερα Τι από όλα αυτά θα βοηθούσε πιο πολύ για να δω αυτά τα άλογα; Στάλθηκε από το Redmi Note 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  4. Καταρχήν Ευχαριστώ πολυ Κάβουρα για τις άμεσες απαντήσεις σου Με το υπάρχων σύνολο όμως και στην παράμετρο ότι η τουρμπινα είναι σε πολύ καλή κατάσταση γίνετε να μην σηκώνει παραπάνω πίεση από αυτήν; Γιατί προφανώς και άμα ήθελε ο πραγματιστής να σηκώσει 1.5 θα γινόταν χωρίς σφιξιματα αλλά μάλλον δεν γινόταν για αυτό μου είπε ο μηχανικός ότι θα σφίξει, για να πιάσει τον στόχο λογικά που ζητάει το πρόγραμμα Απλά μου φαίνεται περίεργο ότι με την συγκεκριμένη τουρμπινα να πηγαίνω στα ίσια από ένα με μαμά τουρμπινα με ΦΠΕ και να μην μπορεί το δικό μου να πάει πιο πολύ σε άλογα με αυτό το σεταπ (χωρίς να ξέρω και πολλά για αυτό ρωτάω εσάς που τα έχετε φάει με το κουτάλι) Όπως επίσης το αμάξι φαίνεται να είναι πολύ δυνατο από τις 3500rpm αλλά όταν φτάνει στις 5000rpm δίνει και άλλο σαν να πατάω εκείνη την ώρα πιο πολύ γκάζι είναι φυσιολογικό αυτό; Στάλθηκε από το Redmi Note 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  5. Δυστυχώς δεν έχω μιλήσει καθόλου με τον προγραμματιστεί αυτό το συμπέρασμα το έβγαλα γιατί μου λέει ο μηχανικός ότι τώρα είναι τόσο ( 1.30-1.35) και είπε ότι θα σφίξει λίγο τη wg για να πάει 1.50 άρα φαντάζομαι τόσο ζητάει το πρόγραμμα Βέβαια μετά που το είδε μου είπε οτι δεν σφίγγει η μαμά wg Απλά μου κάνει εντύπωση γιατί πιστεύω ότι ακόμα και με αυτά τα λίγα εξτρα (dp - φίλτρο) θα έβλεπα σίγουρα 250 άλογα όπως επίσης δεν μπορεί (μαλλον) να σηκώσει παραπάνω πίεση με το υπάρχων σύνολο Με τον κολλητό που άνοιξα με 2α στα 60 ο οποίος έχει Α4 (ΦΠΕ) ίσως στα 230 +- μέχρι 3ες ήμασταν δίπλα και στην 4η ξεκίνησε να χτίζεται διαφορά που δεν μαζεύονταν βέβαια (εγώ ήμουν μπροστά) για αυτό ρωτάω πόσα άλογα βγαίνει περίπου γιατί μου φαίνονται λίγα Στάλθηκε από το Redmi Note 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  6. Είπα να το ξεθάψω το θέμα για να ρωτήσω και εγώ με την σειρά Έβαλα και εγώ την IHI το αμάξι όντως είναι πολύ δυνατο Το μόνο που έχει αλλαχτεί στο αμάξι είναι ένα dp76, ελεύθερο τελικό και ένα ελεύθερο φίλτρο στο μαμά φιλτροκουτι Το αμάξι σηκώνει πίεση 1.3-1.35 και περίπου 1 κόφτη χωρίς να είμαι απόλυτα σίγουρος γιατί αυτά τα νούμερα μου τα είπε ο μηχανικός μου και οχι ο προγραμματιστης Το περίεργο είναι οτι με το υπάρχων σύνολο δεν σηκώνει άλλο πίεση είναι λογικό αυτό; Πόσα άλογα υπολογίζεται να είναι πάνω κάτω; Στάλθηκε από το Redmi Note 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  7. Όσο για την ποιότητα και την απόκριση πολύ καλή σαν εργοστασιακή τον φωτισμό ίσως να τον ήθελα λίγο πιο δυνατό αλλά πολύ πιθανόν να ενοχλεί τον απέναντι. Γενικά είναι η καλύτερη επιλογή. Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  8. Ναι τόσο πάνε ίσως και λίγο παραπάνω, η τοποθέτηση είναι εύκολη δες βέβαια και ένα βιντεακι να δεις πως μπαίνουν. Μόνο η αριστερή στην μικρή σκάλα με παίδεψε λίγο γιατί πρέπει να μπει κάπως ανάποδα, μισή ώρα δουλειά. Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  9. Εγώ τις έχω αλλάξει όλες εκτός από τις ψείρες, μικρή και μεγάλη σκάλα είναι Η7 και ομίχλης Η11 αν δεν κάνω λάθος. Έχω βάλει τις Philips DiamondVision. Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  10. Καλημέρα παιδιά και καλώς σας βρήκα είμαι κάτοχος ενός Audi A3 1.8t 8p Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  11. Γειά σας παιδιά και καλώς σας βρήκα, έχω ένα θεματάκι κάθε φορά που έχω είτε ανάκληση είτε ανοιχτή σε οποιαδήποτε σκάλα την ηλιοροφη με τους καταπληκτικούς δρόμους που έχουμε κουνιέται ένα μαύρο σιδεράκι της ηλιοροφης δεν ξέρω ακριβώς σε τι χρησιμεύει. Είναι λογικό ή έχει φύγει από την θέση του; Ευχαριστώ εκ των προτέρων. Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.