Jump to content

Chris1967

VIP Member
  • Content Count

    247
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    16

Chris1967 last won the day on July 31

Chris1967 had the most liked content!

Community Reputation

193 Excellent

About Chris1967

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Athens

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    A5 Sportback

Recent Profile Visitors

494 profile views
  1. Διάβασα με προσοχή το νήμα, έχοντας δοκιμάσει τα red stuff σε 4πίστονα AP Racing 6600, και 330χ30 δισκόπλακα διαιρούμενη (δεν θυμάμαι την μάρκα τα είχα πάρει παλαιότερα από Ιταλία και τα είχε τοποθετήσει ο Ηρακλής) και επίσης με Galfer Ceramic τακάκια και yellow stuff εκ των υστέρων, σε όλες τις συνθήκες και στα Μέγαρα, αλλά και στις Σέρρες... Έχω να πω ότι δεν υπάρχει μεγαλύτερη μπαρούφα από αυτό που σου είπαν. Το πρόβλημα μάλλον εστιάζεται ότι δεν έχουν στρώσει καλά τα τακάκια σου. Τα κεραμικά πχ που είχα ήθελα 1000 χιλιόμετρα τουλάχιστον και δεν είχα δει και πλεονεκτήματα και έκτοτε δεν έχω ξαναχρησιμοποιήσει κεραμικά. Τα red stuff είναι άριστα. Κρίμα που δεν το διάβασα πιο πριν το νήμα να σου πω να κάνεις υπομονή. Καλή συνέχεια και εύχομαι να ευχαριστηθείς τα φρένα σου, φαίνονται πολύ καλά και ποιοτικά!!
  2. Πολύ σωστά! το προφίλ είναι πολύ παρόμοιο.
  3. Με 245/40/18 θα είσαι μια χαρά φαντάζομαι
  4. Αν έχετε αρκετές λακούβες και θες να παραμείνεις στο εργοστασιακό πλάτος 225 φαντάζομαι, ούτε που να το σκέφτεσαι. Αν όμως θες να πάς πλατύτερος τότε θα έχεις αρκετό προφίλ ώστε να μην βαράει. Τα δικά μου 255/35/19 είναι πιο σκληρά από τα μαμίσια αλλά υποφερτά. Βέβαια σε βαθιές λακούβες κοπανάει άσχημα. Θυμήσου επίσης να έχεις και την υψηλότερη πίεση για να προστατεύεις τις ζάντες σου. Αυτά πρέπει να τα συζητήσεις με τον ζαντολαστιχά σου.
  5. Πρέπει να ψάξεις να βρεις κάτι από ιδιώτη με όσο λιγότερα χιλιόμετρα και όσο νεώτερο μπορείς και να ήταν παρκαρισμένο σε γκαράζ. Όλα πρέπει να λειτουργούν κανονικά, προσωπικά δεν θα αγόραζα κάτι με προβλήματα για να τα φτιάξω μετά. Επίσης πρέπει να έχει φουλ ιστορικό σέρβις. Βασικά πράγματα αυτά, αλλά λίγο δύσκολα δεδομένου της παλαιότητας του μοντέλου. Από κει και πέρα νομίζω ότι λίγο πολύ είναι γραμμένα όλα εδώ στις διάφορες ενότητες. Καλό διάβασμα και καλό ψάξιμο.
  6. Σίγουρα θα εννοείς το Α5 sportback για οικογένεια. Το Α5 sportback είναι τετραθέσιο (και όχι πενταθέσιο) και έχει επαρκή χώρο πίσω αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι ευρύχωρο. Το Α6 είναι αρκετά πιο ευρύχωρο και αυτό είναι που σου συνιστώ για οικογένεια με προοπτική αφού τα παιδιά μεγαλώνουν. Εκτός και αν έχεις την πολυτέλεια να το αλλάξεις όταν μεγαλώσουν τα παιδιά. Για μένα είναι πιο όμορφο και πιο σπορτίφ το A5 (γιαυτό και το διάλεξα κι εγώ).
  7. Πολύ καλή τιμή, δεν βλέπω, πουθενά τι εγγύηση σου δίνει για πόσα χιλιόμετρα κλπ.
  8. Χωρίς να το έχω δει, αυτό μου φαίνεται για συγχρονιζέ πρώτης. Συμβαίνει επειδή την πρώτη, πολλοί (και μάλλον και εσύ) την πιέζουν έντονα για να μπει αντί να αφήνουν το μπόσικο της, όταν το αμάξι είναι εν κινήσει. Είναι μικρή ζημιά αλλά θέλει κατέβασμα το σασμάν, και το περισσότερο κόστος πάει στα εργατικά. Γιατί ρωτάς πρώτα εδώ και όχι τον μηχανικό σου πρώτα όμως?
  9. Θα το πουλήσεις αποκαλύπτοντας ότι καίει λάδια? Έτσι πάλι θα χάσεις αφού ο αγοραστής θα χρειαστεί να κάνει επισκευή και θα προσπαθήσει να του κάνεις καλύτερη τιμή ή να το επισκευάσεις εσύ πριν την πώληση. Η δεν θα πεις τίποτε για τα λάδια? Η επισκευή είναι μονόδρομος νομίζω. Βρες ένα καλό συνεργείο και καλή τιμή και προχώρα το.
  10. Εγώ έχω 19/35/255 και οι ρόδες είναι εντός των θόλων. Να κοιτάξεις να είναι τα σωστά offset. Δεν θα έχεις πρόβλημα με τα Eibach ή όποια ελατήρια τελικά διαλέξεις, εκτός και αν θες να ξεπεράσεις το εργοστασιακό μέγιστο των 255 και να βάλεις τίποτε τέρατα ελαστικά.
  11. Οποιοσδήποτε φαναρτζής μπορεί να σου το κάνει, μην ξεχνάς και το καπό βέβαια. Μετά θες κάποιος μηχανικός Audi να δει τα καλώδια και να προγραμματίσει με VCDS τα φανάρια/προβολάκια. Δεν μπορώ να σου πω κόστος, θα τα πάρεις όλα καινούργια, θα τα βρεις μεταχειρισμένα? Εσύ πρέπει να δεις τι μπορείς να βρεις φτηνότερα και να δεις αν αξίζει το κόστος. Μην ξεχνάς ότι για να κάνεις το αμάξι να φαίνεται facelift θέλει και πίσω προφυλακτήρα και φανάρια. Για μένα δεν αξίζει αυτή η μετατροπή μόνο για αισθητικούς λόγους.
  12. Θες καπό, φανάρια, προφυλακτήρα/grill, και προγραμματισμό στα φώτα / προβολάκια, συν βάσεις φαναριών και διάφορα βιδάκια κλιπάκια κλπ, και δεν είμαι σίγουρος αν τα καλώδια είναι ακριβώς ίδια για τα φαναρια οπότε πού πιθανόν να θες και νέα πλεξούδα καλωδίων για τα φανάρια. Όλα είναι bolt on χωρίς μετατροπή. Καλως όρισες!!
  13. Όλα τα σαπάκια της Ευρώπης καταλήγουν στην Βουλγαρία, μην διανοηθείς καθόλου, είναι γυρισμένα τα χιλιόμετρα σε όλα, και άλλα αντάλλων τα στοιχεία πρώτης κυκλοφορίας κλπ.
  14. Μπορείς να τα αλλάξεις όλα και να χρησιμοποιήσεις dsp για να ρυθμίσεις σωστά τις αποκρίσεις στο εμπρός τμήμα του αυτοκινήτου, αλλά αυτό για να είναι σωστό είναι και ακριβό, οπότε η παλιά λύση εμπρός mid/tweater και πίσω sub, με καλά ενισχυτικά είναι μια τίμια λύση. Στο Α5 δεν έχω πειράξει τίποτε (απλά γιατί δεν μπορώ να δικαιολογήσω το κόστος για να το κάνω όπως πρέπει). Σε παλαιότερα αμαξια είχα καλό ήχο.
  15. Διότι το imaging και staging γίνεται από τα εμπρός ηχεία μόνο, τα πίσω είναι μόνο συμπληρωματικά στο γέμισμα ήχου της καμπίνας.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.