Jump to content

Chris1967

VIP Member
  • Content Count

    289
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    22

Chris1967 last won the day on August 5

Chris1967 had the most liked content!

Community Reputation

235 Excellent

About Chris1967

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Athens

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    A5 Sportback

Recent Profile Visitors

857 profile views
  1. Ναι είναι Β6, και, ναι, να κοπεί για ανταλλακτικά. Το θέμα είναι ότι είμαστε ιδιώτες και δεν μπορούμε να δίνουμε λίγα λίγα τα κομμάτια. Το θεωρείς δύσκολο να το πάρει κάποιος και να χρησιμοποιήσει κινητήρα, κιβώτιο, τετρακίνηση, δερμάτινο σαλόνι, προφυλακτήρες και μαρσιπιέδες και ίσως και τις ζάντες? (υπάρχει και το στερεο Bose). Διότι απ'όσο καταλαβαίνεις αυτός είναι και ο κύριος σκοπός της αγγελίας. Τώρα από θέμα τιμής δεν έχω ιδέα, τι θα ήταν λογικό για αυτά τα πράγματα?
  2. Έχουμε ένα αμάξι τέτοιο στην κατωχή μας (είναι του αδερφου μου που πρόσφατα επέστρεψε από Αγγλία) με Αγγλικές πινακίδες. Το αμάξι είναι αγορασμένο το 2005 demo επίσημης αντιπροσωπείας Aγγλίας (υπάρχουν ολα τα έγγραφα και όλα τα σέρβις κλπ). Έχει κάνει 160.000 χιλιόμετρα Αγγλία/Γαλλία/Βέλγιο/Γερμανία. Επέστρεψε στην Ελλάδα ως μέρος οικοσκευής και ολίγον λόγω συναισθηματικής αξίας. Εϊναι σε καλή κατάσταση γενικά και ειδικά σε μηχανική κατάσταση ΑΡΙΣΤΗ. Sport kit αυθεντικό Audi (προφυλακτήρες μαρσπιεδες αεροτομή) 18ες BBS διαιρουμενες αυθεντικές Δερματινα θερμαινόμενα σαν καινούργια Bose με τα πολλά ηχεία Δυστυχώς υπάρχει σκουριά στα φτερά λόγω αλατιού στου χιονισμένους ευρωπαικούς δρόμους/ Το αμάξι δεν συμφέρει να εκτελωνιστεί και σκεπτομαστε για ανταλλακτικά η να το πάρει κάποιος για μετατροπή project. Είναι σε πλήρη λειτουργία και έχει Αγγλική ασφάλεια οπότε κινείται κανονικά στον δρόμο αλλά μονάχα με τον αδερφό μου οδηγό. Δεν έχω ιδέα από τιμές και θα ήθελα την βοηθειά σας. Αν δεν επιτρέπεται τέτοια ανάρτηση εδώ θα παρακαλούσα να μεταφερθεί όπου επιτρέπεται για να το συζητήσουμε. Ευχαριστώ
  3. Αν δεν είχα αλλάξει μπρος πίσω φρένα από τα εργοστασιακά Α5 2,0λτ σε S3 εμπρός και S5 πίσω, θα έλεγα τα ίδια που λέτε πιο πάνω, αλλά έλα μου ότι το αμάξι φρενάρει αρκετά καλύτερα μετά την προσθήκη των φρένων του s5 πίσω (330χ30 με την αντίστοιχη δαγκάνα) το αμάξι "καθεται" όταν φρενάρεις παρά τα κατεβαίνει εμπρός και να σηκώνεται ελαφρά πίσω σε δυνατό φρενάρισμα. Ίσως αυτό να είναι πιο εμφανές στο Α5 επειδή είναι μακρύτερο από Α3, αλλα΄έχω να πω ότι και τα πίσω φρένα κάνουν διαφορά, όχι όπως τα εμπρός, αλλά σίγουρα συμπληρώνουν αρκετά την αίσθηση και την αποτελεσματικποτητα του φρεναρίσματος. Για μένα λοιπόν, ναι και πίσω δεν είναι μόνο αισθητική βελτίωση.
  4. Chris1967

    Αγορά Α5

    Το σημαντικότερο πρόβλημα είναι η κατανάλωση λαδιού η οποία διορθώνεται μόνο με επισκευή κινητηρα. Αν έχει γίνει επισκευη απο επίσημη αντιπροσωπεία να προτιμηθεί εκείνο το αμάξι. To B8 και το Β8,5 είναι πανομοιότυπα απλά αλλάζουν τα φανάρια φτερά και προφυλακτήρας. Όποιο σου αρέσει αλλά τα 8,5 είναι ακριβότερα. Σαν ιδιοκτήτης ενός δίλιτρου είμαι πολύ ευχαριστημένος από το αμάξι σαν οδηγική αίσθηση, αλλά εμένα μου έβγαλε πολλά προβληματάκια συν την επισκευή κινητήρα που ήταν στην δική μου περίπτωση μια μικρή περιπέτεια. Οπότε πρέπει να έχεις και μπάτζετ για αρκετές επισκευές ειδικά αν το αμάξι έχει πάνω από 100.000 χλμ. Με πρόγραμμα χωρίς να αλλάξεις τίποτε απο περιφερειακά ειδικά με τον δίλιτρο το αμάξι μεταμορφώνεται, και τις περισότερες περιπτώσεις εάν δεν ψάχνεται κανείς για το παραπάνω, είναι υπεραρκετό από πλευρά δύναμης και ροπής (250-280ps και 40-45Νμ ροπής). Ο δίλιτρος είναι πιο ελαστικός και ζωηρός από τον 1,8. Αν σε παίρνει κοιταξε και το Β9 (έχει πάρει ο αδερφός μου το 2,0 ultra) εξαιρετικός κινητήρας και καμπίνα, το αμάξι έχει την αίσθηση ότι είναι ελαφρύτερο με μεγαλύτερες πλεύσεις από τα Β8/8,5 αλλά γενικά πιο άνετο σαν κύλιση . Οι νέοι κινητήρες δεν έχουν κανενα πρόβλημα με καταναλώσεις λαδιου.
  5. Μετά από περίπου 1500 χιλιόμετρα ο θόρυβος εξαφανίστηκε, ο μηχανικός μου μου το είπε εξαρχής μετά που τον ρώτησα, κατόπιν συνεννόησης με τον αντιπρόσωπο της Sachs. Δεν ενημέρωσα εδώ άμεσα, για να βεβαιωθώ ότι δεν λέγανε χαζομάρες, αλλά πράγματι το κροτάλισμα αυτό, όταν πάταγα μέσα τον συμπλέκτη, εξαφανίστηκε.
  6. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις, ναι αγορασμένα από εδώ τα πήρε και τα έβαλε ο μηχανικός μου, φυσικά και έχουν εγγύηση αλλά ξέρεις έχω βαρεθεί το αμάξι να είναι συνέχεια συνεργείο. Θα ενημερώσω για ότι νεότερο.
  7. Όχι όταν πατάω ακούγεται και όταν αφήνω σταματάει. Τα 2κ χιλιόμετρα τα έκανα μεικτά, 1200 ταξίδι σε δευτερεύον επαρχιακό δικτυο με στροφιλίκια και με αρκετές αλλαγές και τα 800 πόλη με πολύ κίνηση. Αν στρώσει μετά από κάποια χιλιόμετρα οκ θα κάνω υπομονή. Το πεντάλ είναι σκληρό αλλά αυτό το συνήθισα ήδη, και όταν μπαίνω σε άλλα αμάξια αναρωτιέμαι τι παίζει που είναι τόσο ελαφρύ. Οπότε είναι το ρουλεμάν του συμπλέκτη, αλλά αυτό το αλλάξαμε (υποτίθεται). Τι να κάνω? δεν έχω όρεξη για ξανά κατέβασμα σασμάν.
  8. Ok, αλλά με απασχολεί διότι δεν ακουγόταν πριν αλλάξω και πάω σε Sachs Performance. Επιπλέον έχω και άλλο θέμα ότι ο συμπλέκτης τώρα μετά από 2 χιλιάδες χιλιόμετρα φαίνεται να μην έχει στρώσει ακόμα, και να τρεμουλιάζει αν δεν πατήσεις λίγο παραπάνω γκάζι κατά την σύμπλεξη. Παλαιότερα το αμάξι συμπλεκτάριζε άψογα ακόμα και δεν πάταγα γκάζι καθόλου. Είναι φυσιολογικά όλα αυτά? Η έχει πρόβλημα ο συμπλέκτης. Σημειώστε ότι έγινε αλλαγή όλων και βολάν και ρουλεμάν. Δεν βρίσκω και τον μηχανικό στο τηλ...
  9. Όχι έχω διπλής μάζας βολάν και το κροτάλισμα υπάρχει όταν πατάω συμπλέκτη, όταν είναι έξω ο συμπλέκτης δεν ακούγεται τίποτα.
  10. Αυτό το κροτάλισμα το έχω και εγώ σε Α5 2,0 TFSI, με τον Sachs Performance, και αυτή είναι η ερώτηση μου, είναι φυσιολογικό ή πρέπει να γίνει κάποια ρύθμιση, εξαέρωση κλπ?
  11. Νεότερα λοιπόν. Είχα μια περιπέτεια δυστυχώς το αμάξι χτύπησε μπιέλα μερικά μόλις χιλιόμετρα μετά την αλλαγή λαδιών που σας είπα πιο πάνω. Περιττό να σας πω ξενέρωσα τελείως. Δεν μπορώ να πω τίποτε άλλο για την βλάβη αυτή εκτός ότι κάποια αστοχία στην συναρμολόγηση πράγμα που αρνείται κατηγορηματικά ο μηχανικός. Βέβαια ο μηχανικός ξηγήθηκε και μου ανέλαβε την επισκευή εντελώς δωρεάν (όπως άλλωστε έπρεπε). Προστέθηκαν σφυρήλατες μπιέλες για να είναι πιο ενισχυμένες, ολοκαίνουργιος στρόφαλος και αντλία λαδιού. Ευτυχώς δεν έγινε ζημιά στα χιτώνια. Επίσης νέο βολάν ρουλεμάν και δισκόπλατο Sachs Performance. Το έστρωσα και αναμένω για την αλλαγή λαδιού, ενώ η K04 είναι στο συνεργείο και περιμένει. Άντε να δούμε...
  12. Σου εύχομαι τα καλύτερα χωρίς προβλήματα!!! Κιεγώ είχα μια περιπέτεια πρόσφατα και αναγκάστηκα κιεγώ να πάω σε σφυρήλατες μπιέλες, όλα από την αρχή πάλι. Καλά χιλιόμετρα!!
  13. Υπάρχει αρκετά μεγάλο πρόβλημα με τις κλοπές τον τελευταίο καιρό, και μάλιστα με υψηλής τεχνολογίας εργαλεία που ξεκλειδώνουν το αμάξι με εργοστασιακο imobilizer σε δευτερόλεπτα, και το πάιρνουν οδηγόντας σαν κύριοι, φυσικά το αμάξι πάει για ανταλακτικά συνήθως. Η χρήση imobilizer με gps tracker είναι ένας πολύ σημαντικός παράγοντας που μπορεί δυσχαιράνει το ξεκλείδωμα το αυτοκινήτου, αλλά και τον εντοπισμό του αν κάποιος καταφέρει και το πάρει. Η μοιρολατρεία ή η πίστη στην καλή πλευρά των ανθρώπων δεν νομίζω να έχει θέση στην συζήτηση εδώ. Συγνώμη κιόλας...
  14. Απολύτως σωστά! Η χρυσή τομή είναι τα 7,500 χλμ! Επίσης πολύ σωστά τονίζεις την αλλαγή φίλτρου (που εγώ θεωρώ αυτονόητη) με κάθε αλλαγή λαδιών. Έχουμε δει ουκ ολίγες φορές αλλαγές λαδιών χωρίς αλλαγή φίλτρου, κάτι που είναι τραγικό. Πάντοτε αλλαγή φίλτρου όταν αλλάζουμε λάδια. Ο λόγος αυτού είναι ότι εάν αφήσεις το παλαιό φίλτρο, το φρέσκο λάδι που έχει ισχυρές απορρυπαντικές ιδιότητες θα διαλύσει τους ρύπους που είναι εγκλωβισμένοι στο παλιό φίλτρο και θα "μολύνει" το φρέσκο λάδι, αφαιρώντας γρηγορότερα τις απορρυπαντικές ιδιότητες του που προορίζονται για τον καθαρισμό του κινητήρα. Τα λάδια προδιαγραφων vw504 είναι πιο ανθεκτικά στην θερμότητα και στους θερμικούς κύκλους, απότι τα vw502, και είναι κατασκευασμένα για τις long life αλλαγές. Αυτό από μόνο του δεν σημαίνει απολύτως τίποτα αν ακολουθούμε ετήσιες αλλαγές ή maximum 10.000χλμ. Σημαίνει ίσως κάτι αν κάποιος ακολουθεί long life αλλαγές που ούτως ή άλλως εγώ προσωπικά δεν προτείνω σε κανέναν. Το αυθεντικά φίλτρα λαδιού Audi είναι επίσης καλύτερα από after market, έχουν μικρότερους πόρους αρα κατακρατούν καλύτερα τα σωματίδια.
  15. Παρότι συμφωνώ στα περισσότερα, και εφόσον ο κινητήρας είναι σε καλή κατάσταση, δεν υπάρχει απολύτως κανένας λόγος να αλλάζεται το λάδι στα 5,000χλμ. Ειδικά τα σύγχρονα λάδια μερικά εκ των οποίων αναφέρθηκαν πιο πάνω αλλά και άλλα όπως πχ Mobil 1 κλπ, είναι κατασκευασμένα να παρέχουν επαρκή λίπανση σε long life αλλαγές. Τα 10,000 δεν θεωρείται long life αλλαγή. Παραταύτα πιο σύντομες αλλαγές δεν κάνουν κακό ίσα ίσα, αλλά δεν είναι απαραίτητες.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.