Jump to content

Chris1967

VIP Member
  • Content Count

    279
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    21

Chris1967 last won the day on June 10

Chris1967 had the most liked content!

Community Reputation

228 Excellent

About Chris1967

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Athens

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    A5 Sportback

Recent Profile Visitors

774 profile views
  1. Νεότερα λοιπόν. Είχα μια περιπέτεια δυστυχώς το αμάξι χτύπησε μπιέλα μερικά μόλις χιλιόμετρα μετά την αλλαγή λαδιών που σας είπα πιο πάνω. Περιττό να σας πω ξενέρωσα τελείως. Δεν μπορώ να πω τίποτε άλλο για την βλάβη αυτή εκτός ότι κάποια αστοχία στην συναρμολόγηση πράγμα που αρνείται κατηγορηματικά ο μηχανικός. Βέβαια ο μηχανικός ξηγήθηκε και μου ανέλαβε την επισκευή εντελώς δωρεάν (όπως άλλωστε έπρεπε). Προστέθηκαν σφυρήλατες μπιέλες για να είναι πιο ενισχυμένες, ολοκαίνουργιος στρόφαλος και αντλία λαδιού. Ευτυχώς δεν έγινε ζημιά στα χιτώνια. Επίσης νέο βολάν ρουλεμάν και δισκόπλατο Sachs Performance. Το έστρωσα και αναμένω για την αλλαγή λαδιού, ενώ η K04 είναι στο συνεργείο και περιμένει. Άντε να δούμε...
  2. Σου εύχομαι τα καλύτερα χωρίς προβλήματα!!! Κιεγώ είχα μια περιπέτεια πρόσφατα και αναγκάστηκα κιεγώ να πάω σε σφυρήλατες μπιέλες, όλα από την αρχή πάλι. Καλά χιλιόμετρα!!
  3. Υπάρχει αρκετά μεγάλο πρόβλημα με τις κλοπές τον τελευταίο καιρό, και μάλιστα με υψηλής τεχνολογίας εργαλεία που ξεκλειδώνουν το αμάξι με εργοστασιακο imobilizer σε δευτερόλεπτα, και το πάιρνουν οδηγόντας σαν κύριοι, φυσικά το αμάξι πάει για ανταλακτικά συνήθως. Η χρήση imobilizer με gps tracker είναι ένας πολύ σημαντικός παράγοντας που μπορεί δυσχαιράνει το ξεκλείδωμα το αυτοκινήτου, αλλά και τον εντοπισμό του αν κάποιος καταφέρει και το πάρει. Η μοιρολατρεία ή η πίστη στην καλή πλευρά των ανθρώπων δεν νομίζω να έχει θέση στην συζήτηση εδώ. Συγνώμη κιόλας...
  4. Απολύτως σωστά! Η χρυσή τομή είναι τα 7,500 χλμ! Επίσης πολύ σωστά τονίζεις την αλλαγή φίλτρου (που εγώ θεωρώ αυτονόητη) με κάθε αλλαγή λαδιών. Έχουμε δει ουκ ολίγες φορές αλλαγές λαδιών χωρίς αλλαγή φίλτρου, κάτι που είναι τραγικό. Πάντοτε αλλαγή φίλτρου όταν αλλάζουμε λάδια. Ο λόγος αυτού είναι ότι εάν αφήσεις το παλαιό φίλτρο, το φρέσκο λάδι που έχει ισχυρές απορρυπαντικές ιδιότητες θα διαλύσει τους ρύπους που είναι εγκλωβισμένοι στο παλιό φίλτρο και θα "μολύνει" το φρέσκο λάδι, αφαιρώντας γρηγορότερα τις απορρυπαντικές ιδιότητες του που προορίζονται για τον καθαρισμό του κινητήρα. Τα λάδια προδιαγραφων vw504 είναι πιο ανθεκτικά στην θερμότητα και στους θερμικούς κύκλους, απότι τα vw502, και είναι κατασκευασμένα για τις long life αλλαγές. Αυτό από μόνο του δεν σημαίνει απολύτως τίποτα αν ακολουθούμε ετήσιες αλλαγές ή maximum 10.000χλμ. Σημαίνει ίσως κάτι αν κάποιος ακολουθεί long life αλλαγές που ούτως ή άλλως εγώ προσωπικά δεν προτείνω σε κανέναν. Το αυθεντικά φίλτρα λαδιού Audi είναι επίσης καλύτερα από after market, έχουν μικρότερους πόρους αρα κατακρατούν καλύτερα τα σωματίδια.
  5. Παρότι συμφωνώ στα περισσότερα, και εφόσον ο κινητήρας είναι σε καλή κατάσταση, δεν υπάρχει απολύτως κανένας λόγος να αλλάζεται το λάδι στα 5,000χλμ. Ειδικά τα σύγχρονα λάδια μερικά εκ των οποίων αναφέρθηκαν πιο πάνω αλλά και άλλα όπως πχ Mobil 1 κλπ, είναι κατασκευασμένα να παρέχουν επαρκή λίπανση σε long life αλλαγές. Τα 10,000 δεν θεωρείται long life αλλαγή. Παραταύτα πιο σύντομες αλλαγές δεν κάνουν κακό ίσα ίσα, αλλά δεν είναι απαραίτητες.
  6. Ένα από τα καλύτερα λάδια για αυτόν τον κινητήρα, (εκτός βέβαια του προτεινόμενου Castrol Edge) είναι το Liqui Moly Molygen σε ιξώδες w5-40 ειδικά για τα Ελληνικά καλοκαίρια. Οι αλλαγές καλό είναι να γίνονται κάθε 10.000 χιλιόμετρα το πολύ.
  7. Ευχαριστώ!!, ναι όλα είναι σχετικά, ποτέ δεν είχα βάλει R888 (ούτε άλλα Toyo απότι θυμάμαι) τα θεωρώ υπερβολή για αυτοκίνητο καθημερινό δρόμου, αυτά είναι ιδανικά για track days, όταν δεν θες να αλλάζεις ζαντολάστιχα πηγαίνοντας από και προς την πίστα. Έχω περάσει πολλά και διάφορα σε διαφορετικά αυτοκίνητα, Bridgestone, Falken, Continental, Avon, Yokohama κλπ,κλπ. Δεν είμαι υποχονδριος με τον θόρυβο κύλισης, ξέρω για κάποιους είναι πολύ σημαντικό. Στου αδερφού μου το Α5 2,0 TFSI Ultra που φοράει Goodyear (245/40/18) υπάρχει σαφέστατα λιγότερος θόρυβος κύλισης ακόμα και από τα Bridgεstone που είχα πριν. Όμως έχω καταλήξει ότι σε κάτι που είχε πει και ο Tiff Needell, "α, τα λάστιχα... αυτά τα μαύρα πράγματα γύρω από τις ρόδες...", το οποίο υπονούσε ότι υπάρχουν τελικά μικρές διαφορές (σε ελαστικά της ίδιας κατηγορίας) σε κατάσταση πίστας. Τώρα εγώ οδηγώ γενικά συντηρητικά στο 70-80% της χρήσης που κάνω στο αμάξι, αλλά όταν γουστάρω και σε κατάλληλο δρόμο, του δίνω και καταλαβαίνει. Σε κατάσταση πίεσης σε στροφές, δεν ειχα κανένα παράπονο από τα Bridgestone, στην καθημερινή οδήγηση πόλης όμως δεν μου αρεσαν, ήταν σκληρά και δεν ζεσταίνονταν. Τώρα για τις βελτιώσεις, ναι, πάω πιο αργά και μεθοδικά αφενός διότι δεν έχω ανακαλύψει ακόμα την μηχανή που τυπώνει χρήματα και αφετέρου έχω μεγαλώσει και είμαι πιο χαλαρός και συνετός αφού την έχω πατήσει ουκ ολίγες φορές στο παρελθόν.
  8. Έτσι πιστεύω κι εγώ ότι θα τα ευχαριστηθώ, τα Bridgestone η αλήθεια είναι ότι δεν μου άφησαν την καλύτερη εντύπωση, αφού κρύα ήταν πολύ κάτω του μετρίου, ενώ ζεστά μόνο με ικανοποιούσαν. Είδα τον ενθουσιασμό του Kavoura και διάβασα αρκετά σχετικά με αυτά τα λάστιχα που με κάνουν να πιστεύω ότι είναι κορυφαία λάστιχα επιδόσεων. Η πρώτη εντύπωση από τα 4S είναι ότι έχουν καλύτερη ποιότητα κύλισης, αλλά κάνουν περισσότερο θόρυβο. Ακόμα φυσικά δεν μπορώ να πω τίποτε από κρατήματα κλπ αφού ακόμα δεν έχουν κάνει ούτε 100χλμ και τα πάω σιγά σιγά για να πατήσουν.
  9. Το στρώσιμο τελείωσε, και έγινε και η αλλαγή λαδιών, ιμάντας και τροχαλία. Το αμάξι τραβάει καλύτερα και είναι πιο γεμάτο και πιο ελαστικές οι σχέσεις. Με την πολύ βροχή τις προάλλες διαπίστωσα έντονη υδρολίσθηση και μια και μου είχε πει και ο μηχανικός μου να πάω για λάστιχα, έβαλα τα Michelin Pilot Sport 4S (255/35/19), οποτε πάλι σε κατάσταση στρωσίματος... Επίσης διαπιστώνω ότι και ο δίσκος θέλει αλλαγή, δεν πατινάρει ακόμα, αλλά πιάνει πολύ ψηλά, και σκορτσάρει λίγο, κρίμα που δεν το είχα στο μυαλό μου να το συνδυάσω με την επισκευή (και με ρώτησε ο μηχανικός, και εγώ έκανα χαζομάρα που δεν τον άλλαξα επιτόπου). Sachs Performance λοιπόν στο εγγύς μέλλον...
  10. Μάλλον γιατί δεν είχε έτοιμες γωνίες ούτε κουρμπαδόρο ?
  11. Και εγώ έχω πληρώσει τα μαλλιοκεφαλα μου σε εξατμισάδες "καλλιτέχνες" του δήθεν, βέβαια παλαιότερες εποχές και λίγες γνώσεις εποχή 2006-7... Η δική μου γνώμη είναι εάν θες αργότερα Κ04, μην μπείς καν σε διαδικασία εξάτμισης τώρα. Βάλε stage 1 με εισαγωγή, και σίγουρα θα είσαι πάνω από τα 230 με την μαμά εξάτμιση. Όταν με το καλό πάρεις την Κ04 τότε το βλέπεις. Προσωπικά τώρα πια δεν με νοιάζει το αμάξι να έχει σπορ ήχο, όπως μου είχε πει και ένας φίλος μηχανικός παλιότερα: "ας είναι γρήγορο και ας μην κάνει θόρυβο". Η εξάτμιση είναι πολύ δύσκολο πράγμα να έχεις αυτες τις ισορροπίες μεταξύ σπορ και όχι κουραστικό στα ταξίδια. Προτιμώ να χάσω λίγο σε αμεσότητα και καμιά 10ρια άλογα (γιατί παραπάνω δεν είναι) παρά να με κουράζει.
  12. Επισκευή κινητήρα χρειάζεσαι. Από τα λεγόμενα σου (ότι δηλαδή έσπασε το μοτέρ) είχα κατλάβει ότι από την πολύ κατανάλωση και το βαρύ πόδι έκαψες μπουζί και έκανες ζημιά σε κυλίνδρους. Οπότε θες ελατήρια και διάφορα άλλα με την επισκευή. Όπως είπα και πιο πάνω, αν δεν θές να ξεπεράσεις τα 400 άλογα και με big turbo, δεν χρειάζονται σφηρήλατα μπιέλες πιστόνια, κράτα τα δικά σου θα κάνεις αρεκτή οικονομία. Πρόσφατα έκανα και εγώ επικευή και μέχρι στιγμής όλα καλά. Δεν συμφωνώ να αλλάξεις κινητήρα, ότι σου είπαν πιο πάνω, δεν ξέρεις ουσιαστικά τι παίρνεις, ενώ με την επισκευή αν γινει από σωστό μάστορα, θα έχεις έναν σχεδόν καινούργιο κινητήρα.
  13. Δεν περιλαμβάνονται οι εγκέφαλοι (289 ευρώ) . Εδώ ξεπερνάμε το χιλιάρικο άνετα και πάμε πιο κοντά σε 1500φεύγα με τοποθέτηση.
  14. Αυτό δεν το ήξερα, έχει να κάνει με τα νέα μοντέλα από 13 και μετά ή όχι?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.