Jump to content

Chris1967

VIP Member
  • Content Count

    234
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    13

Chris1967 last won the day on October 10

Chris1967 had the most liked content!

Community Reputation

180 Excellent

About Chris1967

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Athens

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    A5 Sportback

Recent Profile Visitors

292 profile views
  1. Μπορείς να τα αλλάξεις όλα και να χρησιμοποιήσεις dsp για να ρυθμίσεις σωστά τις αποκρίσεις στο εμπρός τμήμα του αυτοκινήτου, αλλά αυτό για να είναι σωστό είναι και ακριβό, οπότε η παλιά λύση εμπρός mid/tweater και πίσω sub, με καλά ενισχυτικά είναι μια τίμια λύση. Στο Α5 δεν έχω πειράξει τίποτε (απλά γιατί δεν μπορώ να δικαιολογήσω το κόστος για να το κάνω όπως πρέπει). Σε παλαιότερα αμαξια είχα καλό ήχο.
  2. Διότι το imaging και staging γίνεται από τα εμπρός ηχεία μόνο, τα πίσω είναι μόνο συμπληρωματικά στο γέμισμα ήχου της καμπίνας.
  3. Υπάρχει κιτάκι Bilstein κίτρινα με Eibach ελατήρια χαμηλώματος. Με ένα γρήγορο ψάξιμο βρήκα αυτά https://www.tunero.de/audi/cabriolet-8g7-b4-05-91-08-00/a4054/sportfahrwerke/bilstein-eibach-b12-pro-kit-sportfahrwerk-fur-audi-cabriolet-8g7-b4-va-federbein-o50mm-38630.html λέει για κάμπριο, αλλά αν ρωτήσεις αμορτισερά/λαστιχα στην περιοχή σου θα μπορούσε να σου τα βρει το ακριβές μοντέλο και σου δώσει τιμή.
  4. Καλώς όρισες!! Στο 80 που είχα παλιά είχα βάλει Bilstein κίτρινα, χωρίς χαμήλωμα και το αμάξι μεταμορφώθηκε, βέβαια έγινε λίγο σκληρούτσικο, αλλά δεν με ενοχλούσε καθόλου. Το δικό μου είχε τις 17ρες ABT ζάντες και ούτως ή άλλως έδειχνε εκείνη την εποχή.
  5. Και εγώ προσπάθησα να κάνω αυτό το εγχείρημα στο Α5 μου. Είναι μεγάλος μπελάς διότι θές άλλους καθρέπτες και πρέπει να βγουν οι παλιοί. Για να γίνει αυτό πρέπει να βγει η κάρτα της πόρτας τα καλώδια κλπ. Επίσης πρέπει να αλλαχθεί ο εγκέφαλος του καθρέπτη, και να αλλαχθεί επίσης ο διακόπτης διαχείρισης των καθρεπτών. Στο Α5 οι ηλεκτρικά ανακλινώμενοι καθρέπτες είναι και auto dimming. Οπότε εάν η πλεξούδα δεν υποστηρίζει τα έξτρα καλώδια πρέπει να έχει και πλεξούδα καινούργια, σε εμένα ευτυχώς (αλλά δεν βοήθησε τελικά αυτό) είχε τα εξτρά καλώδια. Το δικό σου μάλλον θα το έχει αφού έχεις lane assist. Εν πάση περιπτώσει ο μάστορας παιδεύτηκε μια ολόκληρη μέρα έγιναν ζημιές στα κλιπς της πόρτας και στα ξύλινα ένθετα και τελικά για κακή μου τύχη οι βάσεις του νέου καθρέπτη δεν ταίριαζαν απόλυτα με την πόρτα οπότε το εγχείρημα εγκαταλείφθηκε, απλά έβαλα το ασημί κάλυμμα (από S5) καθρέπτη τα άλλα μου έμειναν. Οπότε πολύ προσοχή να έχεις τον κατάλληλο καθρέπτη, ο μάστορας να θέλει να ασχοληθεί και να χάσει ένα ολόκληρο μεροκάματο σχεδόν, και φυσικά χρειάζεται και προγραμματισμός.
  6. Τα pipercross είναι από τα καλύτερα ελεύθερα φίλτρα. Τώρα γιατί δεν πήρες άλογα με το panel... εγώ θεωρώ ότι τα πάνελ δεν κάνουν τίποτα εάν δεν προγραμματιστεί το αμάξι με αυτά, όπως άλλωστε και με τις χοάνες.
  7. Νάσαι καλά Πάνο. Τόση διαφορά ε? με μπριζώνεις τώρα χεχεχεχε...
  8. Η αλήθεια είναι κάπου στην μέση. Τα βιβλιαράκια και ο κατασκευαστής απευθύνονται στον μέσω οδηγό που συνήθως δεν έχει ιδέα από μηχανολογικά θέματα οπότε και εγώ θα συμφωνήσω ότι για όποιον δεν ξέρει και δεν ασχολείται καλό είναι το στρώσιμο με μικρά φορτία κάτω από 3000 στροφές για κάποια χιλιόμετρα συνήθως χίλια και μετά αλλαγή λαδιών (μερικοί κατασκευαστές δεν συνιστούν ούτε αλλαγή λαδιών που για μένα είναι λάθος). Για αυτούς που ασχολούνται και ξέρουν, θέλει σταδιακά ανοίγματα και επιβραδύνσεις με του κινητήρα με θερμικούς κύκλους μέχρι κάποιες στροφές και στο επόμενο πάτημα με λίγο περισσότερες κλπ, σκοπός μου δεν είναι να περιγράψω την τεχνική αλλά να ενημερώσω ότι αυτό δεν είναι επιζήμιο για το κινητήρα αν γίνει σωστά. Δεν έχω διαβάσει τι λένε στο λινκ του φόρουμ πιο πάνω και ούτε με ενδιαφέρει. Επειδή ασχολούμαι και με μηχανές οφείλω να σας πω ότι δεν έχω στρώσει ποτέ μηχανή που αγόρασα καινούργια και πάντοτε τα μηχανάκια μου ήταν πιο σπιρτόζικα και πιο γρήγορα (από άλλα που έκανα "ευλαβικά" στρωσίματα) και δεν έκαιγαν λάδια, το ίδιο και με τα αρκετά οχήματα που είχα μέχρι στιγμής. Είναι στο χέρι του καθενός να κάνει αυτό που πιστεύει και αισθάνεται ασφαλέστερα για την περιουσία του.
  9. Πολύ ωραίο Πάνο να το χαίρεσαι!! Έχουμε παρόμοια γούστα βλέπω χεχεχε... εγώ από φθινόπωρο θέλω να δρομολογήσω την Κ04. Αυτό που θέλω να σε ρωτήσω είναι πόσο καλύτερη είναι η αίσθηση που άλλαξες τις μπροστά δαγκάνες από S4 και πήγες στις τετραπίsτονες Q5? Θα συμφωνήσω μαζί σου ότι οι αλλαγή που έκανα και εγώ πίσω (από S5 που είναι τα ίδια) έκανε αισθητή διαφορά στο φρενάρισμα και στην πιο ουδέτερη συμπεριφορά του αυτοκινήτου ειδικά σε καμπές με φρένα.
  10. Το θέμα είναι ότι υπάρχει μεγάλο πρόβλημα από την πλευρά των αντιπροσωπειών (όχι μόνο της Audi) ότι ακολουθούν τυφλά προγράμματα σέρβις και συντήρησης χωρίς να λαμβάνουν υπόψιν τόσο τις τοπικές ιδιαιτερότητες της χώρας μας (βλ. πολύ υψηλές θερμοκρασίες τα καλοκαίρια) όσο και την "κοινή" μηχανολογική λογική. Πιστεύω έχεις διαβάσει το νήμα του αυτοκινήτου μου και πως έχω τσακωθεί στον Γκρατσία από τις βλακείες που μου έχουν πει εκεί. πχ δεν αλλάζονται οι βαλβολίνες σασμάν, η μεγαλύτερη βλακεία του κόσμου αυτό και τόσα άλλα, και αυτοί με πήραν στο λαιμό τους με τα μπουζί που εγώ ήθελα να βάλω NGK ψυχρότερα και παραλίγο να πάθω και εγώ ζημιά πρόσφατα. Ούτε 30.000 δεν άντεξαν τα μαμά μπουζί στο δικό μου αμάξι. Το άλλο θέμα είναι ότι ο απλός οδηγός που δεν έχει την αυτοκίνηση σαν χόμπι όπως εμείς εδώ, δεν έχει ιδέα από μηχανολογικά πράγματα και πιστεύει (τις περισσότερες φορές )τις χαζομάρες στις αντιπροσωπείες, και μάλιστα υπεραμύνεται υπέρ των αντιπροσωπειών και του εκάστοτε κατασκευαστή. Σε παρέες με κοιτάνε περίεργα όταν τους λέω τις απόψεις μου για συχνές αλλαγές λαδιών, και υγρών στο αυτοκίνητο επικαλούμενοι ότι τους το είπε ο τάδε μηχανικός στην τάδε αντιπροσωπεία. Γενικά με πιάνουν τα νεύρα μου, όταν ένα αμάξι 45.000 ευρώ έχει πάθει τέτοια ζημιά καθαρά από αστοχία υλικών και κακή συντήρηση ευθύνης του επίσημου συνεργείου. Και ο φίλος δεν είναι ο μοναδικός
  11. Δυστυχώς οι επικαθίσεις έχουν προκαλέσει αύξηση θερμοκρασίας και καταστροφή του κυλίνδρου. Αν έχεις εγγύηση έχει καλώς, ειδάλλως αλλαγή κυλίνδρων/μπιέλες/ελατηρίων/οδηγών βαλβίδων θα σου κοστίσει πάνω από 2500 ευρώ ανάλογα που θα αποφασίσεις να το φτιάξεις. Τώρα αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι πως και δεν πήγες να τους παραπονεθείς για την τόσο μεγάλη κατανάλωση λαδιού, πως και δεν έκανες σέρβις σε συχνότερα διαστήματα και πως κανένας μηχανικός δεν σου είπε ότι σε τέτοιο μοτέρ που καίει τόσο λάδι θεωρείς ότι τα μπουζί τα άλλαξες και νωρίς στις 50.000. Καλά ξεμπερδέματα εύχομαι.
  12. Η επισκευή είναι αναποφευκτη από την στιγμή που τα ελατήρια που τοποθετήθηκαν στους κινητήρες CDNB (όπως ο δικός μου) και σε πολλούς άλλους δεν ήταν τα σωστά. Άλλα αμάξια θα καίνε πιο πολύ και άλλα πιο λίγο, αλλά ΟΛΑ θα καταναλώνουν λάδι ακόμα και αυτά με την επισκευή αν φτάσουν στα χιλιόμετρα που έχουμε τώρα, δηλαδή πάνω από 100.000 και ας έχουν καλύτερα ελατήρια (φυσικά όμως θα έχουν καλύτερη κατανάλωση από ότι χωρίς την επισκευή με τα ίδια χιλιόμετρα). Είναι έτσι η φύση του κινητήρα αυτού. Το 1,5 λίτρο/10.000χιλ δεν είναι τραγικό και μπορεί να το βελτιώσεις αν βάλεις w5-40. Στα αυτοκίνητα με direct injection καλό είναι οι αλλαγές να γίνονται συχνά ακόμα και κάτω από 10.000 χιλιόμετρα διότι το λάδι πρέπει να είναι ικανό να διασπά όσο μπορεί καλύτερα και τις επικαθίσεις. Καταλαβαίνετε ότι αλλαγές στα 20.000 χιλιόμετρα το λάδι δεν έχει απολύτως καμία απορρυπαντική ικανότητα. Πλέον αλλάζω αυστηρα στις 6.000 με 8.000 χιλιόμετρα ώστε το λάδι να μην προλάβει να σπάσει, αλλά και ταυτόχρονα να μην προλάβει να χάσει την απορρυπαντική του ικανότητα.
  13. Τα Liqui Moly Molygen w10-40 τα βρήκα μόνος μου ψάχνοντας για λάδια προδιαγραφών VW 502.00, δεν μου τα πρότεινε κανένας, και μάλιστα όλοι όσους ρώτησα (Λαμπριανίδης, ο μηχανικός μου και άλλος ένας μηχανικός) ήταν αντίθετοι στην χρήση του. Το θέμα είναι να βρεθεί σε κάθε περίπτωση ο λόγος αυξημένης κατανάλωσης λαδιού (και αν πράγματι είναι αυξημένη) και μετά η θεραπεία. Όπως έχουμε πει πολλές φορές οι κινητήρες αυτοί είναι έτσι κατασκευασμένοι ώστε να έχουν κάποια κατανάλωση λαδιού. Στην αναζήτηση του λόγου "αυξημένης κατανάλωσης" πρέπει να δούμε και άλλους λόγους εκτός των "ελαττωματικών" ελατηρίων/οδηγών βαλβίδων, όπως η βαλβίδα αναθυμιάσεων (έμαθα ότι και σε αυτή υπάρχουν μερικές βερσιόν, και καλό είναι να έχουμε την πιο νέα), αναβάθμιση λογισμικού κινητήρα στον τελευταίο, έλεγχος και ενδεχομένως σέρβις τούρμπο κλπ. Το είδος και μάρκα λαδιού επίσης μπορεί να παίζει ρόλο όπως και τα χιλιόμετρα (συχνότητα) αλλαγής, αλλά και ο τρόπος οδήγησης. Μετά την αλλαγή λαδιού που έκανα πρόσφατα, "έκαψε" 100ml λαδιού περίπου στα πρώτα 1000 χιλιόμετρα. Τώρα με την αλλαγή βαλβίδας αναθυμιάσεων θα τσεκάρω να δω τι κατανάλωση έχω. Σίγουρα και η τουρμπίνα μου είναι κουρασμένη (η wastegate έχει μαλακώσει από την πολυκαιρία αλλά αυτό είναι άλλο θέμα) μετά από 118.000 χιλιόμετρα και ενδεχομένως και από εκεί να υπάρχει απώλεια λαδιού. Από την δική μου εμπειρία η αλλαγή από w5-30 σε w10-40 δεν είναι τραγική ειδικά σε συνθήκες καλοκαιριού δεν πιστεύω να υπάρχει θέμα (και το έχω κάνει σε άλλα αμάξια), αλλά όλοι λένε για αυτούς του κινητήρες όχι. Τι να πω δεν ξέρω, δεν θέλω να πάρω κάποιον στο λαιμό μου, και βλέπετε ότι και εγώ έχω κάνει πίσω με την την χρήση w10-40.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.