Jump to content
Πολιτική προστασίας απορρήτου Read more... ×

Chris1967

VIP Member
  • Content Count

    197
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    10

Chris1967 last won the day on May 18

Chris1967 had the most liked content!

Community Reputation

143 Excellent

About Chris1967

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Athens

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    A5 Sportback

Recent Profile Visitors

207 profile views
  1. Chris1967

    A5 Sportback 2,0 TFSI

    Έτσι είναι, και εγώ θα επιδιώξω να κάνω ακριβώς αυτό, αφήνοντας το πίσω μέρος της εξάτμισης (cat back) μαμά και αλλάζοντας την αργότερα.
  2. Chris1967

    A5 Sportback 2,0 TFSI

    Πολύ σωστά!! Δεν είναι απαραίτητο αλλά καλό είναι να αλλαχθούν για μακροβιότερη λειτουργία και αξιοπιστία. Downpipe και καταλύτης επίσης το ίδιο.
  3. Chris1967

    A5 Sportback 2,0 TFSI

    Με την Κ4 μπορεί κανείς να φλερτάρει 400 άλογα, αλλά εγώ θα ήθελα να έχω πρόγραμμα χωρίς να είναι πιεσμένο πολύ, δηλαδή 340-360 άλογα μαξιμουμ. Τα 270-280 που έχω τώρα με καλύπτουν αλλά το γκάζι πανάθεμα το το συνηθίζεις και θέλεις ακόμα περισσότερο. Καγκουριά εννοώ εγώ οτιδήποτε πειράζει κανείς στο αμάξι που δεν είναι μαμίσιο/εργοστασιακό δεν είναι μόνο το αισθητικό κομμάτι. Με την Κ4 θές πολλαπλή εξαγωγής, downpipe, μεταφορά καταλύτη, και εν γένη αλλαγή εξάτμισης. Επίσης καλύτερο είναι και να αλλαχθεί και η αντλία βενζίνης και τα μπέκ. Από την άλλη πάντοτε θέλω τα οχήματα μου να διαφέρουν λίγο από το εργοστασιακό και να έχουν μια προσωπική ιδιαιτερότητα χωρίς να κάνει μπαμ το πράγμα. Πιστεύω ότι το έχω καταφέρει στο Α5 μου. Έχω πάρει και την αεροτομή του S5 να βάλω επάνω ελπίζω σύντομα.
  4. Chris1967

    A5 Sportback 2,0 TFSI

    Είναι πολύ δύσκολο να βγάλει κανείς ασφαλή συμπεράσματα από φόρα και συζητήσεις διότι είναι άγνωστος ο τρόπος οδήγησης του καθένα, όπως και η συντήρηση (που έχω πει πολλάκις ότι είναι πλημμελής ο τρόπος που προτείνει η Audi). Η αλήθεια είναι ότι οι κινητήρες αυτοί εκ κατασκευής έχουν μεγαλύτερες ανοχές, για μείωση τριβών και οικονομία καυσίμου, από κει και πέρα είναι θέμα χρόνου και στυλ χρήσης του αυτοκινήτου (και συντήρησης με μικρότερα διαστήματα στην αλλαγής λαδιών), πότε θα έχει μεγαλύτερη κατανάλωση λαδιού που μοιραίως θα επέλθει λόγω φθοράς ελατηρίων και τεράστιων επικαθίσεων σε βαλβίδες κυρίως. Παράγοντες που επιβαρύνουν το πρόβλημα φαίνεται να είναι τα μεγάλα διαστήματα αλλαγής λαδιού, και η συνεχόμενη και παρατεταμένη αργή/οικογενειακή οδήγηση ή/και η συνεχής οδήγηση σε αστικό περιβάλλον. Συχνότερες αλλαγές και Italian tuning (Περιοδικά, με κινητήρα και λάδια σε θερμοκρασίες λειτουργίας πίεση του κινητήρα σε όλο το φάσμα των στροφών μέχρι τα κόκκινα και με πλήρες φορτίο/τέρμα θέση γκαζιού), φαίνεται να περιορίζουν το πρόβλημα χωρις να το εξαλείφουν. Εγώ βασίζομαι στις γνώσεις που έχω και στην απλή μηχανολογική λογική (αλλά και σε τι λένε οι μηχανικοί που έχουν μεγάλη πείρα σε αυτά τα αμάξια). Βάση τούτου την επισκευή δεν την γλυτώνεις αν θες να κρατήσεις το αυτοκίνητο μεγάλα χρονικά διαστήματα και αν κάνεις πολλά χιλιόμετρα. Μπορείς όμως να περιορίσεις την κατιούσα για ένα χρονικό διάστημα. Τώρα για την Κ4, βαριέμαι τις καγκουριές γενικά αλλά όταν και εφόσον γίνει επισκευή και κατεβει το μοτέρ, θα το σκεφτώ πολύ σοβαρά.
  5. Chris1967

    A5 Sportback 2,0 TFSI

    Είσαι μια χαρά με το 1 λίτρο ανα 10000χλμ. Ναι πολύ σωστά στα πρώτα χιλιόμετρα δεν καίει καθόλου και μετά αυξάνεται ο ρυθμός, και αυτός και είναι ο λόγος που αλλάζω πια στις 5.000χλμ, αλλά και σαν προσπάθεια να ξεφορτωθώ όση περισσότερη μούργα που σίγουρα δημιουργείται από το παρατεταμένο blow by. Είναι απλά φυσική ρευστών όσο πιο χονδρό τόσο λιγότερο blow by, χωρίς να περιμένω θαύματα αξίζει να κάνω το πείραμα. Ίσως αξίζει να σημειωθεί ότι το στυλ οδήγησης μου είναι σπορτίφ και ενίοτε αρκετά επιθετικό, κάνοντας χρήση των αλόγων αλλά και ζορίζοντας μέχρι τα κόκκινα. Υπό αυτές τις συνθήκες και με δεδομένο τον χαρακτήρα του μοτέρ θεωρεί ο μηχανικός μου ότι είμαι προς το παρών καλά. Η κατανάλωση λαδιού επίσης φαίνεται να είναι περισσότερη όταν δεν ζορίζω πράγμα που μου φαίνεται περίεργο αλλά πέρα για πέρα αληθινό. Το αμάξι πλησιάζει τις 120.000 χλμ. Κάποια στιγμή επισκευή σίγουρα την οποία θα συνδυάσω με τουρμπίνα Κ4, και downpipe οπότε μια φορά συνεργείο, και λίγο περισσότερα άλογα. Ίδωμεν. Είσαι μια χαρά (μην το πεις ούτε του παπά), αλλά θα σου πρότεινα να κάνεις πιο συχνές αλλαγές όπως πολύ σωστά επισημαίνεις. Προσωπικά νομίζω ότι για το Ελληνικό κλίμα ακόμα και σε κινητήρα που δεν τσιμπάει καλύτερο w5-40 (παρά το w5-30), υπάρχουν πολλές διαφωνίες επάνω σε αυτό, αλλά εφόσων ο κατασκευαστής στην λίστα του δίνει ένα κάρο w5-40 και μερικά w10-40 σαν κατάλληλα και με τις προδιαγραφές, δεν υπάρχει απολύτως κανένα πρόβλημα να χρησιμοποιηθούν.
  6. Chris1967

    A5 Sportback 2,0 TFSI

    Η κατανάλωση είναι λίγο καλύτερη, αλλά έχω εφαρμώσει αλλαγές κάθε 5.000 χιλιόμετρα οπότε μόνο και μόνο οι βραχύτερες αλλαγές έχουν σαν αποτέλεσμα την ελάττωση της κατανάλωσης. Η αλήθεια είναι όμως ότι περίπου 1,2 με 1,5 λτ λαδιού στα 5,000 χιλιόμετρα φαντάζει αρκετή και είναι. Ο μηχανικός μου λέει να μην αγχώνομαι και τον ακούω. Βέβαια θέλω να κάνω και άλλο πείραμα κάποια στιγμή με w10-40 αλλά από Liqui Moly, το w10-40 Molygen new generation (το οποίο φυσικά έχει προδιαγραφές για το μοτέρ που φοράω/άμε). Βέβαια έχω ακόμα Amsoil w5-40 με το οποίο, θα κάνω την επόμενη αλλαγή, και αφού περάσουν 5.000 θα δοκιμάσω το Liqui Moly.
  7. Chris1967

    A5 2.0T SB by jasonbourne

    Να το χαίρεσαι φίλε, και εγώ είμαι πολύ ευχαριστημένος από το δικό μου Α5 20Τ Sportback. Θα ήθελα να σου πω όμως ότι αν είσαι ευχαριστημένος από τις επιδώσεις μαμά, θα πάθεις πλάκα αν του βάλεις πρόγραμμα. Σίγουρα αξίζει. Εμένα η κατανάλωση (με Revo stage1) είναι περίπου σαν την δική σου λίγο παραπάνω όμως 8,5-9,2 χωρίς να προσέχω το γκάζι μέσα στην Αθήνα καθημερινά. Σε ταξίδι είναι απόλαυση. Το ινφοταινμεντ θέλω να το αλλάξω με κανένα android της προκοπής αλλά προς το παρών μόνο ο καναδοκινέζος (rsnav) έχει κάτι καλό, αλλά κατά την άποψη μου υπερτιμημένο για κινεζιά που είναι. Και πάλι καλοτάξιδο σου εύχομαι!!
  8. Άνευ απροόπτου δηλώνω παρών.
  9. Chris1967

    A5 Sportback 2,0 TFSI

    Όπως ανέφερα σε παραπάνω ποστ, έγινε με μηχάνημα και χημικό υγρό, χωρίς λύσιμο δέσιμο. Σίγουρα δεν είναι το carbon off, διότι αυτό είναι με νερό και υδρογόνο αν δεν κάνω λάθος. Δεν γνωρίζω παραπάνω πληροφορίες για το είδος του μηχανήματος (μάρκα) ή το είδος του χημικού που χρησιμοποιήθηκε. Τα ψαλίδια και όλο το κάτω μέρος του αυτοκινήτου πρέπει να ελέγχεται σε κάθε σέρβις. Έτσι στο προηγούμενο σέρβις μου είχαν πει ότι τα πάνω ψαλίδια είχαν λίγο τζόγο. Στο σέρβις που έκανα τώρα είδαμε ότι το ένα συνεμπλόκ είχε αρχίζει να κόβεται, οπότε τα άλλαξα. Έβαλα τα Monroe, δεν ήταν απόφαση λόγω κόστους να μην βάλω τα εργοστασιακά, έτυχε και παράγγειλα τα Monroe. Υπάρχουν και από Febi-Bilstein. Δεν νομίζω να υπάρχουν διαφορές σε αυτά τα εξαρτήματα οι επαΐοντες του φόρουμ ίσως ξέρουν καλύτερα και μπορούν να μας πούνε αν τα Monroe είναι πατάτα. Τα top mount ήταν Febi-Bilstein. Ψαλίδια και τα 4, 190 ευρώ και τα τοπ μαουντ 30 αν δεν απατώμαι. Επίσης στον τωρινό έλεγχο είδαμε ότι το ένα κάτω ψαλίδι έχει λίγο παραπάνω τζόγο. Αυτό προγραμματίστηκε για αλλαγή με το επόμενο σέρβις. Σαν αίσθηση οδήγησης δεν κατάλαβα κάτι πριν από την αλλαγή, τώρα όμως καταλαβαίνω ότι το μπροστινό σύστημα έχει σφίξει, και η αίσθηση στις στροφές έχει βελτιωθεί αρκετά. Όλα αυτά είναι φυσικές φθορές στα χιλιόμετρα αυτά για κάθε αμάξι.
  10. Chris1967

    A5 Sportback 2,0 TFSI

    @escape_A3 είμαι πολύ θυμωμένος με τον Γκρατσία, ειδικά επειδή τους είχα κάνει πρώτα τσακωμό (για χρέωση 3 ωρών για κάτι που ούτε 20 λεπτά δεν ασχολήθηκαν) και μετά εξήγηση ότι θέλω κάποια πράγματα εκτός του "ευαγγελίου" δήθεν Audi, πράγμα το οποίο δέχθηκαν. Πάρα ταύτα εξακολούθησαν να χρεώνουν για απλά πράγματα περισσότερα εργατικά απ'ότι χρειάζεται και ταυτόχρονα να μην θέλουν να κάνουν εργασίες τις οποίες ήθελα, λέγοντας ότι δεν το ορίζει ο κατασκευαστής (πχ όπως αλλαγή φίλτρου καυσίμου και άλλα). Πρέπει να σας πω ότι δεν με πείραζε το ότι η εργατοώρα είναι ακριβότερη από πχ ένα συνεργείο της γειτονιάς, με πείραξε ότι χρεώνουν εσκεμμένα περισσότερες εργατοώρες, συν ότι δεν προσέχουν τα αμάξια πέραν από τι λέει η κατασκευάστρια. Σημειώστε επίσης ότι δεν είχα πρόβλημα με τους μηχανικούς, όσοι ασχολήθηκαν με το αμάξι μου και με όσους συζήτησα ήταν απόλυτα καταρτισμένοι και συμφωνούσαμε. Το πρόβλημα σε αυτά τα συνεργεία είναι οι μάνατζερ των σέρβις που είναι σίγουρα μιλημένοι να υπερχρεώνουν τους ανυποψίαστους, δηλαδή την πληθώρα των απλών οδηγών. @Theodore Saba χωρίς να έχω εμπειρία στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο με διάφορες αναρτήσεις θεωρώ ότι είναι πολύ σωστό για κάποιον σε σπορ ανησυχίες. Θεωρώ το εργοστασιακό ύψος σαν το πιο σωστό για Ελληνικούς δρόμους και καθημερινή οδήγηση. Ταυτόχρονα το εργοστασιακό ύψος δίνει καλύτερη αίσθηση της σταδιακής προσέγγισης στα όρια πρόσφυσης, που κατά την γνώμη μου είναι το ιδανικότερο για χρήση δρόμου. Έχοντας σε άλλα αυτοκίνητα με coilovers αποφάσισα ότι δεν είναι για το δικό μου στυλ οδήγησης, ούτε τα χαμηλώματα.
  11. Μεταχειρισμένο και πολλά χιλιόμετρα = θα του βάλεις 3.000 με 4.000 { δίσκο πλατώ/βολάν, αμορτισερ, συνεμπλόκ/ψαλίδια, φρένα} για να το κάνεις σωστό ούτως ή άλλως, οπότε στο μπάτζετ σου πρέπει να συνυπολογίσεις και αυτά τα χρήματα. Τόσα περίπου ξόδεψα στο δικό μου που (Α5) που ήταν καινουργιότερο (2012) και είχε και πολύ λιγότερα χιλιόμετρα. Όπως είπαν και οι προλαλήσαντες αυτά είναι φυσικές φθορές.
  12. Chris1967

    A5 Sportback 2,0 TFSI

    Α, ξέχασα να πω ότι χρησιμοποιώ και Redex καθαριστικό συστήματος καυσίμου από τότε που πήρα το αμάξι. Είναι ένα προϊόν το οποίο πιστεύω ότι κάνει δουλειά, και το έχω χρησιμοποιήσει σε όλα τα οχήματα μου. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε κάθε γέμισμα, αλλά εγώ το βάζω κάθε δύο τρία ντεπόζιτα. Στο 5thGear έκαναν τεστ με δυναμομέτρηση και βρήκαν ότι πράγματι κάνει δουλειά. Δεν μπορώ να πω αν κάνει πράγματι οικονομία καυσίμου όμως.
  13. Chris1967

    A5 Sportback 2,0 TFSI

    @ Theodore Saba και φυσικά όποιον ενδιαφερόμενο από Πάτρα, το συνεργείο που έκανα τον καθαρισμό εισαγωγής είναι ο Παυλόπουλος (Peugot Service), Δημοκρατίας 100 Πάτρα (τηλ. 2610 452620 , 6972880687). Δεν τους ξέρω, μου τον σύστησε ο κουμπάρος μου (που είναι επαγγελματίας, σχολή οδηγών) και έχει Peugot επαγγελματικό, σαν έναν μάστορα που προσέχει πολύ και κοιτάει πάντοτε να βρει όλα τα προβλήματα αλλά ταυτόχρονα να προστατεύει και την τσέπη του πελάτη. Εκτός από τον καθαρισμό εισαγωγής έγινε ενδελεχής έλεγχος του αμαξιού από κάτω και στο μηχανοστάσιο, τεστ πάνω από 10 λεπτά, και μου παραδόθηκε και με καθαρό μηχανοστάσιο.
  14. Chris1967

    A5 Sportback 2,0 TFSI

    Την κάρτα του συνεργείου την έχω στο γραφείο οπότε αύριο θα σου πω. Το αμάξι έχει 101.000 χλμ και μάλλον δεν έχει ξαναγίνει καθαρισμός. Σκέπτομαι για κάθε 20.000 από δω και πέρα. Τα αμορτισέρ είναι τα Β6 και υπάρχει μόνο ένας κωδικός . Δεν είναι τα χονδρομπούκαλα που περίμενα ότι θα ήταν (από φωτογραφίες που έβλεπα). Κατόπιν πολλών τηλεφωνημάτων στην αντιπροσωπεία αλλά και σε ανεξάρτητους πωλητές επιβεβαιώθηκε ότι είναι ένας και μοναδικός κωδικός για το A5 Sportback. Τα έβαλα στο φίλο μου τον Σπέγγο στην Κωνσταντινουπόλεως, εξαιρετική δουλειά και προσοχή στο αμάξι. Δεν το λέω επειδή είναι η πρώτη φορά που αλλάζω αμορτισέρ και δεν ξέρω, το αμάξι είναι πραγματικά όπως πρέπει. Στα λιμανάκια και στον δρόμο του Σουνίου σπέρνει, και ταυτόχρονα δεν κουράζει. Είναι όμως πιο σφιχτό (από τα παλιά αμορτισέρ που έκαναν 100.000 χιλιόμετρα).
  15. Chris1967

    A5 Sportback 2,0 TFSI

    Ναι κάτι σαν αυτό. Δεν ξέρω μάρκα και είδος μηχανήματος το έκανα δια μέσω ενός γνωστού σε ένα συνεργείο Peugot στην Πάτρα που ήμουν για τριήμερο. 100 ευρώ. Το carbon off είναι πιο οικονομικό αλλά δεν ξέρω αν είναι το ίδιο πράγμα, αν είναι χειρότερο η καλύτερο και δεν είμαι σίγουρος αν τα 100 που πλήρωσα ήταν πολλά. Πάντως υπάρχει διαφορά προς το καλύτερο και θα το εφαρμόσω κάθε 20.000 χιλιόμετρα να το κάνω.
×

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.