Jump to content

Chris1967

VIP Member
  • Content Count

    207
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    11

Chris1967 last won the day on June 14

Chris1967 had the most liked content!

Community Reputation

159 Excellent

About Chris1967

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Athens

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    A5 Sportback

Recent Profile Visitors

234 profile views
  1. Όταν ανοίγεις πρέπει και ο άλλος να το ξέρει. Βρες κάποιον φίλο σου και κάντε ανοίγματα, αλλιώς τι συμπεράσματα να βγάλεις?
  2. Η αντλία μπορεί πράγματι να φταίει, παρόμοια συμπτώματα είχα αντιμετωπίσει στο παρελθόν σε άλλο αμάξι όχι Audi. Τα πρώτα χιλιόμετρα οκ, και μετά ξαφνικά πτώση δύναμης και κοψίματα. Πολύ πιθανόν το φίλτρο να μπούκωσε και στην συνέχεια να έχει κουραστεί η αντλία.
  3. Έχω χρησιμοποιήσει κατά καιρούς στα διάφορα οχήματα μου, ότι μπορείτε να φανταστείτε, από υγρό πιάτων, Tide, σπρεί Engine CLeaners, κλπ, δεν είχα ποτέ πρόβλημα να πάθει κάτι ζημιά. Τις παλαιές εποχές όμως με τις πλατίνες ντιστριμπιτερ και τις πίπες στα μπουζί, (και με χρήση Tide) ήθελε καμιά φορά ψέκασμα με αντισκωριακό μέσα στις πίπες και στο ντιστριμπιτερ γιατί δεν ξεκίναγε. Στα μοντέρνα αμάξια μου η τεχνική που ακολουθώ είναι: ανάβω κινητήρα για ένα δύο λεπτά απλά για να ζεσταθεί λίγο, ρίχνω επάνω τον αφρό (με το ειδικό μπουκάλι, και αφού έχω καλύψει φιλτροχοάνη με σακούλα) δεν έχει πίεση, με ένα πινέλο περνάω όλα τα σημεία που μπορεί να έχουν λίγδα, και μετά ξεπλέπω με την μάνικα χωρίς καθόλου πίεση. Η όλη διαδικασία δεν ξεπερνά τα 10 λεπτά. Ανάβω τον κινητήρα και αρχίζω και στεγνώνω με πανί μικροΐνας με μεγάλη προσοχή να μην μπλεχτεί στον ιμάντα του δυναμό. Σημειώστε ότι δεν βάζω αφρό κάτω από το ψευτοκάπακο ούτε επάνω στο μπλόκ. Αφήνω αναμμένο μέχρι να στεγνώσουν όλα τα σημεία του κινητήρα και εκείνα που δεν μπορώ να φτάσω με το πανί. Δεν ξέρω αν κάνει ζημιά, αλλά λέει ότι είναι βιοδιασπώμενο.
  4. Τριήμερο στο εξοχικό, και τι άλλο περιποίηση του αυτοκινήτου που δεν μπορώ να κάνω στην Αθήνα εύκολα μόνος μου. Θα ήθελα να σας πω τι προϊόντα χρησιμοποιώ και πως. Γενικά είμαι αντίθετος στα πολύ ακριβά μπουτίκ χημικά, αλλά έχω χρησιμοποιήσει κατά καιρούς μέσης κατηγορίας τιμής προιόντα όπως Meguiars τα οποία αποδείχθηκαν πολύ καλά, και προϊόντα AutoGlym και Sonax επίσης έχω μείνει αρκετά ευχαριστημένος. Τώρα δοκιμάζω μερικά από Nanolex. Φυσικά δεν λείπουν ποτέ από το γκαράζ τα φτηνότερα προιοντα της Armorall, και Turtle Wax, αλλά και κάποια επώνυμα/ανώνυμα από supermarket κλπ. Προσπαθώ να καθαρίζω τα δέρματα και να βάζω αλοιφή τουλάχιστον δύο φορές τον χρόνο. Χρησιμοποίησα Nanolex Interior Cleaner https://www.swell.gr/webshop/el/interior/86-nanolex-interior-cleaner-rtu-750ml.html και Armorall 3in1 Leather Care https://www.armorall.eu/en/products/leather/3-in-1-leather-care-semi-matt Εξωτερικά χρησιμοποιώ Carcher Ultra Foam cleaner https://www.kaercher.com/gr/home-garden/chimika-proionta-katharismoy-tis-kaercher/reinigungs-pflegemittel/michanimata-katharismoy-ypsilis-piesis/katharismos-kai-frontida-ochimaton/afrogono-katharistiko-1l-62957430.html και Sonax XTREME Protect+Shine Hybrid NPT (αντί για κερί) https://www.skroutz.gr/s/14130718/Sonax-XTREME-Protect-Shine-Hybrid-NPT-210ml.html To ultra foam το χρησιμοποιώ και για το μηχανοστάσιο. Τα προαναφερθέντα προιόντα τα χρησιμοποιώ κυρίως για την ευκολία χρήσης τους χωρίς να μπορώ να πω εάν το αποτέλεσμα είναι υποδεέστερο κάποιου άλλου προϊόντος αλλά βλέπω ότι το πολυμερές νανοτεχνολογίας της Sonax είναι φτηνό, εφαρμοζεται πολύ εύκολα, και παραμένει υδρόφοβο για αρκετό καιρό σχεδόν 6 μήνες. Φυσικά ο αφρός δεν μπορεί από μόνος του να καθαρίσει το αμάξι εκτός και αν το πλένει κανείς κάθε εβδομάδα, πράγμα που δεν το κάνω. Στα ενδιάμεσα πλυσίματα χρησιμοποιώ στο τέλος μετά το στέγνωμα το detailer της Nanolex το Final Finish https://www.swell.gr/webshop/el/Αρχική/90-nanolex-final-finish-750ml.html βέβαια λίγο τσουχτερό αλλά αφήνει το χρώμα βελούδινο στην αφή και προστατεύει το πολυμερές για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Ζαντες καθαρίζω με το AutoGlym Magma https://www.autoglym.com/magma το οποίο μπορεί και να χρησιμοποιηθεί και επάνω στο χρώμα για να απομακρύνει όλες τις ενώσεις μετάλλου τόσο από τα τακάκια όσο και από τον δρόμο που επικολλούνται. Καλό είναι να χρησιμοποιηθεί πριν γυαλίσετε το αμάξι (πριν την χρήση πηλού) για μέγιστη απομάκρυνση ρύπων από το χρώμα. Κάθε μερικά χρόνια το αμάξι θέλει και επαγγελματικό γυάλισμα εάν θέλει κανείς να το έχει σε κατάσταση καινούργιου. Δεν το έχω κάνει ακόμα αλλά το σκέφτομαι πολύ σοβαρά μιας και μετά από όλα αυτά τα χρόνια και παρά την δική μου περιποίηση το θέλει μάλλον. Αυτό είναι κάτι το οποίο δεν θέλω να κάνω μόνος μου.
  5. Τα φρένα ταιριάζουν και σε Α4. Ναι οι δαγκάνες πάνε μαζι με τους δίσκους σετ. Βασικά οι επιλογές για 345χ30 δίσκο, είναι σε μονοπίστονα από Α6 ή από S5, σε διπίστονα από Q5, και σε εξαπίστονα από Touareg/Porsche (Brembo z18). Πρέπει οπωσδήποτε να διαβάσεις όλες τις ενότητες για φρένα και να συνενοηθείς με τον φρενά σου πριν αγοράσεις.
  6. Μπήκαν επιτέλους τα πίσω φρένα από S5 (δαγκάνες S5, δίσκοι Zimermann διατρητοι 330χ22 αεριζομενοι https://www.antallaktikaonline.gr/zimmermann/7003830). Αλλάχθηκαν τακάκια εμπρός πίσω με ATE. Eμπρός έχω 345χ30 δίσκους Zimermann διατρητους και δαγκάνες από Α6 3,0 TFSI Quattro. Μπήκε και η αεροτομή από S5 (aftermarket από ebay), και ασημί καλύμματα στους καθρέπτες αυθεντικά S5.
  7. Τα αμορτισέρ επώνυμων εταιριών είναι ρυθμισμένα για κάθε μοντέλο τόσο από μήκος λειτουργίας όσο και για το κατάλληλο bump/rebound. Το κάθε αμάξι έχει πράγματι διαφορετική συμπεριφορά δηλαδή αλλοιώς το Α4/Α5 και αλλιώς το Α3 σίγουρα, όμως η συμπεριφορά αυτή είναι και ανάλογη των αμορτισέρ αντικατάστασης. Το έχω ακούσει και από άλλους ότι προτιμούν εργοστασιακά αμορτισέρ στα Α3, δεν το ξέρω, μην έχοντας ποτέ μου οδηγήσει Α3, αλλά μου φαίνεται περίεργο ένα καλό αμορτισέρ όπως το Bilstein να μην βελτιώνει αντίστοιχα και το Α3 σε σχέση με τα εργοστασιακά.
  8. Tα Β6 τα έχω στο δικό μου αμάξι από τα πέρυσι τέτοιο καιρό. Το αμάξι κρατάει πολύ καλά, δεν κοπανάει (πράγμα που ο ακούω συχνά και δεν έχω καταλάβει τι είναι αυτό το κοπάνημα που λένε), είναι όμως σκληρότερο από τα απλά εργοστασιακά αμορτισέρ. Το αμάξι είναι γενικά σωστό στην συμπεριφορά του. Για Εθνικη είναι εξαιρετικό. Για μένα καλύτερο από εργοστασιακό, αν δεν σας ενοχλεί το γεγονός ότι το αμάξι είναι λίγο πιο σκληρό. Να ξέρετε όμως ότι δεν είναι σκληρότερο από sline.
  9. Ως αναφορά το πρόγραμμα, όλα τα 1ου σταδίου 2,0 TFSI βγάζουν από 260 μέχρι 290 άλογα ανάλογα με το καύσιμο και τα περιφερειακά. Η διαφορά είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ σε σχέση με μαμά. Έντονη επίσης και η αύξηση ροπής, τόση που σε οχι επίπεδο δρόμο υπάρχει τάση power steer. Τώρα αν το αμάξι είχε πριν πρόγραμμα πρώτου σταδίου και τώρα έβαλες άλλο πρόγραμμα επίσης πρώτου σταδίου δεν πρόκειται να δεις διαφορές αν και τα δύο προγράμματα ήταν σωστά διότι λίγο πολύ όλα τα ίδια είναι.
  10. Συνήθως όταν το πας κάπου για πρόγραμμα δεν πρόκειται να ασχοληθούν για το τι είχε πριν ο εγκέφαλος. Εκτός βέβαια και αν είναι δικό τους το πρόγραμμα και υπήρχε κάποιο πρόβλημα. Η τακτική είναι να φορτώσουν κατευθείαν το δικό τους (reflash) και να παραμετροποιήσουν το δικό τους ανάλογα με τα περιφερειακά και τις ανάγκες.
  11. Έτσι είναι, και εγώ θα επιδιώξω να κάνω ακριβώς αυτό, αφήνοντας το πίσω μέρος της εξάτμισης (cat back) μαμά και αλλάζοντας την αργότερα.
  12. Αν θες ήχο μπορείς να δεις κάποια τελικά καζάνια σε πρώτη φάση (δεν γνωρίζω το συγκεκριμένο αμάξι και μοτέρ). Κάποιοι καταργούν και το μεσαίο για θόρυβο, αλλά προσοχή όλα αυτά μπορεί να δημιουργήσουν βόμβο (droning) στις μεσαίες στροφές πράγμα ενοχλητικό στον αυτοκινητόδρομο.
  13. Πολύ σωστά!! Δεν είναι απαραίτητο αλλά καλό είναι να αλλαχθούν για μακροβιότερη λειτουργία και αξιοπιστία. Downpipe και καταλύτης επίσης το ίδιο.
  14. Τι δεν σε τρελαίνει με την εργοστασιακή εξάτμιση? δεν έχει θόρυβο εννοείς? Αν δεν βάλεις (ή δεν πρόκειται να βάλεις) πρόγραμμα κατά την άποψη μου δεν χρειάζεται, διότι δεν θα έχεις κανένα όφελος εκτός από θόρυβο και να μεταβάλλεις τον τρόπο με τον οποίο βγαίνει η δύναμη και η ροπή από το αμάξι σου σε σχέση με τις στροφές του κινητήρα (σε σχέση με τον εργοστασιακό συνδυασμό). Κέρδος εν γένη δεν θα δεις.
  15. Με την Κ4 μπορεί κανείς να φλερτάρει 400 άλογα, αλλά εγώ θα ήθελα να έχω πρόγραμμα χωρίς να είναι πιεσμένο πολύ, δηλαδή 340-360 άλογα μαξιμουμ. Τα 270-280 που έχω τώρα με καλύπτουν αλλά το γκάζι πανάθεμα το το συνηθίζεις και θέλεις ακόμα περισσότερο. Καγκουριά εννοώ εγώ οτιδήποτε πειράζει κανείς στο αμάξι που δεν είναι μαμίσιο/εργοστασιακό δεν είναι μόνο το αισθητικό κομμάτι. Με την Κ4 θές πολλαπλή εξαγωγής, downpipe, μεταφορά καταλύτη, και εν γένη αλλαγή εξάτμισης. Επίσης καλύτερο είναι και να αλλαχθεί και η αντλία βενζίνης και τα μπέκ. Από την άλλη πάντοτε θέλω τα οχήματα μου να διαφέρουν λίγο από το εργοστασιακό και να έχουν μια προσωπική ιδιαιτερότητα χωρίς να κάνει μπαμ το πράγμα. Πιστεύω ότι το έχω καταφέρει στο Α5 μου. Έχω πάρει και την αεροτομή του S5 να βάλω επάνω ελπίζω σύντομα.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.