Jump to content

Chris1967

VIP Member
  • Content Count

    255
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    18

Chris1967 last won the day on August 14

Chris1967 had the most liked content!

Community Reputation

206 Excellent

About Chris1967

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Athens

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    A5 Sportback

Recent Profile Visitors

561 profile views
  1. Αυτό βάζω πια και είμαι στην τρίτη αλλαγή δεν μπορώ να καταλάβω διαφορές σε σχέση με το Amsoil European Formula w5-40. Ούτε υπάρχει διαφορά στην κατανάλωση (η οποία χειροτερεύει σταδιακά).
  2. Καλορίζικο και καλοτάξιδο!!!! Να το χαίρεσαι με υγεία!!!!!
  3. Γνωστά καταστήματα, αλλά αν ψάξεις μπορείς να βρεις και από άλλα. Κανένα κατάστημα δεν έχει τις καλύτερες τιμές σε όλα, θέλει έρευνα αγοράς πάντοτε. Προσωπικά έχω εμπιστοσύνη και στον μηχανικό μου και ότι έχει προμηθευτεί για μένα ήταν σε καλές τιμές και δεν χρειάστηκε να ψάχνω, να τα παραλαμβάνω και να του τα κουβαλάω.
  4. Ναι είναι Γερμανικό site (το ίδιο με το autodoc.gr) , συνήθως καλές τιμές και σχετικά γρήγορη αποστολή. Πριν αγοράσεις κάνε έρευνα αγοράς και από τοπικά καταστήματα καμιά φορά μπορεί να βρεις καλύτερη τιμή ή αν είναι πολύ κοντά προσωπικά προτιμώ τους Έλληνας να βοηθάμε λίγο και την κατάσταση εδώ.
  5. Καλά κάνεις και μας ρωτάς, αλλά πρώτα πρώτα θα έπρεπε το αμάξι να πάει πίσω στον βελτιωτή και αυτός να σου απαντήσει γιατί σου τα κάνει αυτά το αμάξι μετά από προγραμματισμό. Σίγουρα φταίει το πρόγραμμα. Ποιο είναι?
  6. Σήμερα σέρβις μαζί με αλλαγή βάσεων μηχανής, πριν τις διακοπές. Είχα παρατηρήσει από καιρό τρεμούλιασμα του κινητήρα ειδικά όταν ήταν κρύος, δεν είχα δώσει ιδιαίτερη σημασία, μέχρι που είδα κάποια γράσα να έχουν διαρρεύσει από την αριστερή βάση μηχανής, οπότε και προγραμματίστηκε και η αλλαγή τους σε συνδυασμό με το σέρβις αλλαγής λαδιών. Δεν γνώριζα ότι οι βάσεις είναι με θερμαινόμενο γράσο, εντυπωσιάστηκα. Liqui Moly Molygen w5-40 όπως άλλωστε χρησιμοποιώ εδώ και περίπου ένα χρόνο και είμαι αισίως στην τρίτη αλλαγή με αυτά τα λάδια. Όλα καλά σταμάτησε το τρεμούλιασμα και υπάρχει μια αίσθηση στιβαρότητας που δεν είχα πριν στα ξεκινήματα, ειδικά στα κρύα ξεκινήματα. Ο μηχανικός μου επιμένει πως η κατανάλωση λαδιού, παρότι είναι αυξημένη δεν χρήζει ακόμα επισκευής, δεν ξέρω τι να πω, τον ακούω. Μάλλον θα δρομολογηθεί και η Κ04 από το φθινόπωρο, νομίζω καιρός της είναι. Αυτά από μένα καλές διακοπές και ξεκούραση σε όλους εύχομαι!!
  7. Πιστεύω ότι το προφίλ αυτό είναι πολύ χαμηλό με 225 λάστιχο και μπορεί να έχεις θέμα σε λακκούβες τόσο το λάστιχο όσο και στη ζάντα. Άποψή μου μου είναι να έχεις αρκετή πίεση και μπροστά και πίσω τουλάχιστον 40 με 42 και μπρος όσο και πίσω. Κατά τα άλλα καλορίζικες και καλά χιλιόμετρα.
  8. Για άλλη μια φορά ο κάθε πικραμένος γράφει το μακρύ και το κοντό του... Ελπίζω ο φίλος να πήρε τελικά Dacia για να ησυχάσει, και να ησυχάσουμε κι εμείς.
  9. Διάβασα με προσοχή το νήμα, έχοντας δοκιμάσει τα red stuff σε 4πίστονα AP Racing 6600, και 330χ30 δισκόπλακα διαιρούμενη (δεν θυμάμαι την μάρκα τα είχα πάρει παλαιότερα από Ιταλία και τα είχε τοποθετήσει ο Ηρακλής) και επίσης με Galfer Ceramic τακάκια και yellow stuff εκ των υστέρων, σε όλες τις συνθήκες και στα Μέγαρα, αλλά και στις Σέρρες... Έχω να πω ότι δεν υπάρχει μεγαλύτερη μπαρούφα από αυτό που σου είπαν. Το πρόβλημα μάλλον εστιάζεται ότι δεν έχουν στρώσει καλά τα τακάκια σου. Τα κεραμικά πχ που είχα ήθελα 1000 χιλιόμετρα τουλάχιστον και δεν είχα δει και πλεονεκτήματα και έκτοτε δεν έχω ξαναχρησιμοποιήσει κεραμικά. Τα red stuff είναι άριστα. Κρίμα που δεν το διάβασα πιο πριν το νήμα να σου πω να κάνεις υπομονή. Καλή συνέχεια και εύχομαι να ευχαριστηθείς τα φρένα σου, φαίνονται πολύ καλά και ποιοτικά!!
  10. Πολύ σωστά! το προφίλ είναι πολύ παρόμοιο.
  11. Με 245/40/18 θα είσαι μια χαρά φαντάζομαι
  12. Αν έχετε αρκετές λακούβες και θες να παραμείνεις στο εργοστασιακό πλάτος 225 φαντάζομαι, ούτε που να το σκέφτεσαι. Αν όμως θες να πάς πλατύτερος τότε θα έχεις αρκετό προφίλ ώστε να μην βαράει. Τα δικά μου 255/35/19 είναι πιο σκληρά από τα μαμίσια αλλά υποφερτά. Βέβαια σε βαθιές λακούβες κοπανάει άσχημα. Θυμήσου επίσης να έχεις και την υψηλότερη πίεση για να προστατεύεις τις ζάντες σου. Αυτά πρέπει να τα συζητήσεις με τον ζαντολαστιχά σου.
  13. Πρέπει να ψάξεις να βρεις κάτι από ιδιώτη με όσο λιγότερα χιλιόμετρα και όσο νεώτερο μπορείς και να ήταν παρκαρισμένο σε γκαράζ. Όλα πρέπει να λειτουργούν κανονικά, προσωπικά δεν θα αγόραζα κάτι με προβλήματα για να τα φτιάξω μετά. Επίσης πρέπει να έχει φουλ ιστορικό σέρβις. Βασικά πράγματα αυτά, αλλά λίγο δύσκολα δεδομένου της παλαιότητας του μοντέλου. Από κει και πέρα νομίζω ότι λίγο πολύ είναι γραμμένα όλα εδώ στις διάφορες ενότητες. Καλό διάβασμα και καλό ψάξιμο.
  14. Σίγουρα θα εννοείς το Α5 sportback για οικογένεια. Το Α5 sportback είναι τετραθέσιο (και όχι πενταθέσιο) και έχει επαρκή χώρο πίσω αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι ευρύχωρο. Το Α6 είναι αρκετά πιο ευρύχωρο και αυτό είναι που σου συνιστώ για οικογένεια με προοπτική αφού τα παιδιά μεγαλώνουν. Εκτός και αν έχεις την πολυτέλεια να το αλλάξεις όταν μεγαλώσουν τα παιδιά. Για μένα είναι πιο όμορφο και πιο σπορτίφ το A5 (γιαυτό και το διάλεξα κι εγώ).
  15. Πολύ καλή τιμή, δεν βλέπω, πουθενά τι εγγύηση σου δίνει για πόσα χιλιόμετρα κλπ.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.