Jump to content

Chris1967

VIP Member
  • Content Count

    240
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    15

Chris1967 last won the day on December 7 2019

Chris1967 had the most liked content!

Community Reputation

190 Excellent

About Chris1967

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Athens

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    A5 Sportback

Recent Profile Visitors

340 profile views
  1. Χωρίς να το έχω δει, αυτό μου φαίνεται για συγχρονιζέ πρώτης. Συμβαίνει επειδή την πρώτη, πολλοί (και μάλλον και εσύ) την πιέζουν έντονα για να μπει αντί να αφήνουν το μπόσικο της, όταν το αμάξι είναι εν κινήσει. Είναι μικρή ζημιά αλλά θέλει κατέβασμα το σασμάν, και το περισσότερο κόστος πάει στα εργατικά. Γιατί ρωτάς πρώτα εδώ και όχι τον μηχανικό σου πρώτα όμως?
  2. Θα το πουλήσεις αποκαλύπτοντας ότι καίει λάδια? Έτσι πάλι θα χάσεις αφού ο αγοραστής θα χρειαστεί να κάνει επισκευή και θα προσπαθήσει να του κάνεις καλύτερη τιμή ή να το επισκευάσεις εσύ πριν την πώληση. Η δεν θα πεις τίποτε για τα λάδια? Η επισκευή είναι μονόδρομος νομίζω. Βρες ένα καλό συνεργείο και καλή τιμή και προχώρα το.
  3. Εγώ έχω 19/35/255 και οι ρόδες είναι εντός των θόλων. Να κοιτάξεις να είναι τα σωστά offset. Δεν θα έχεις πρόβλημα με τα Eibach ή όποια ελατήρια τελικά διαλέξεις, εκτός και αν θες να ξεπεράσεις το εργοστασιακό μέγιστο των 255 και να βάλεις τίποτε τέρατα ελαστικά.
  4. Οποιοσδήποτε φαναρτζής μπορεί να σου το κάνει, μην ξεχνάς και το καπό βέβαια. Μετά θες κάποιος μηχανικός Audi να δει τα καλώδια και να προγραμματίσει με VCDS τα φανάρια/προβολάκια. Δεν μπορώ να σου πω κόστος, θα τα πάρεις όλα καινούργια, θα τα βρεις μεταχειρισμένα? Εσύ πρέπει να δεις τι μπορείς να βρεις φτηνότερα και να δεις αν αξίζει το κόστος. Μην ξεχνάς ότι για να κάνεις το αμάξι να φαίνεται facelift θέλει και πίσω προφυλακτήρα και φανάρια. Για μένα δεν αξίζει αυτή η μετατροπή μόνο για αισθητικούς λόγους.
  5. Θες καπό, φανάρια, προφυλακτήρα/grill, και προγραμματισμό στα φώτα / προβολάκια, συν βάσεις φαναριών και διάφορα βιδάκια κλιπάκια κλπ, και δεν είμαι σίγουρος αν τα καλώδια είναι ακριβώς ίδια για τα φαναρια οπότε πού πιθανόν να θες και νέα πλεξούδα καλωδίων για τα φανάρια. Όλα είναι bolt on χωρίς μετατροπή. Καλως όρισες!!
  6. Όλα τα σαπάκια της Ευρώπης καταλήγουν στην Βουλγαρία, μην διανοηθείς καθόλου, είναι γυρισμένα τα χιλιόμετρα σε όλα, και άλλα αντάλλων τα στοιχεία πρώτης κυκλοφορίας κλπ.
  7. Μπορείς να τα αλλάξεις όλα και να χρησιμοποιήσεις dsp για να ρυθμίσεις σωστά τις αποκρίσεις στο εμπρός τμήμα του αυτοκινήτου, αλλά αυτό για να είναι σωστό είναι και ακριβό, οπότε η παλιά λύση εμπρός mid/tweater και πίσω sub, με καλά ενισχυτικά είναι μια τίμια λύση. Στο Α5 δεν έχω πειράξει τίποτε (απλά γιατί δεν μπορώ να δικαιολογήσω το κόστος για να το κάνω όπως πρέπει). Σε παλαιότερα αμαξια είχα καλό ήχο.
  8. Διότι το imaging και staging γίνεται από τα εμπρός ηχεία μόνο, τα πίσω είναι μόνο συμπληρωματικά στο γέμισμα ήχου της καμπίνας.
  9. Υπάρχει κιτάκι Bilstein κίτρινα με Eibach ελατήρια χαμηλώματος. Με ένα γρήγορο ψάξιμο βρήκα αυτά https://www.tunero.de/audi/cabriolet-8g7-b4-05-91-08-00/a4054/sportfahrwerke/bilstein-eibach-b12-pro-kit-sportfahrwerk-fur-audi-cabriolet-8g7-b4-va-federbein-o50mm-38630.html λέει για κάμπριο, αλλά αν ρωτήσεις αμορτισερά/λαστιχα στην περιοχή σου θα μπορούσε να σου τα βρει το ακριβές μοντέλο και σου δώσει τιμή.
  10. Καλώς όρισες!! Στο 80 που είχα παλιά είχα βάλει Bilstein κίτρινα, χωρίς χαμήλωμα και το αμάξι μεταμορφώθηκε, βέβαια έγινε λίγο σκληρούτσικο, αλλά δεν με ενοχλούσε καθόλου. Το δικό μου είχε τις 17ρες ABT ζάντες και ούτως ή άλλως έδειχνε εκείνη την εποχή.
  11. Και εγώ προσπάθησα να κάνω αυτό το εγχείρημα στο Α5 μου. Είναι μεγάλος μπελάς διότι θές άλλους καθρέπτες και πρέπει να βγουν οι παλιοί. Για να γίνει αυτό πρέπει να βγει η κάρτα της πόρτας τα καλώδια κλπ. Επίσης πρέπει να αλλαχθεί ο εγκέφαλος του καθρέπτη, και να αλλαχθεί επίσης ο διακόπτης διαχείρισης των καθρεπτών. Στο Α5 οι ηλεκτρικά ανακλινώμενοι καθρέπτες είναι και auto dimming. Οπότε εάν η πλεξούδα δεν υποστηρίζει τα έξτρα καλώδια πρέπει να έχει και πλεξούδα καινούργια, σε εμένα ευτυχώς (αλλά δεν βοήθησε τελικά αυτό) είχε τα εξτρά καλώδια. Το δικό σου μάλλον θα το έχει αφού έχεις lane assist. Εν πάση περιπτώσει ο μάστορας παιδεύτηκε μια ολόκληρη μέρα έγιναν ζημιές στα κλιπς της πόρτας και στα ξύλινα ένθετα και τελικά για κακή μου τύχη οι βάσεις του νέου καθρέπτη δεν ταίριαζαν απόλυτα με την πόρτα οπότε το εγχείρημα εγκαταλείφθηκε, απλά έβαλα το ασημί κάλυμμα (από S5) καθρέπτη τα άλλα μου έμειναν. Οπότε πολύ προσοχή να έχεις τον κατάλληλο καθρέπτη, ο μάστορας να θέλει να ασχοληθεί και να χάσει ένα ολόκληρο μεροκάματο σχεδόν, και φυσικά χρειάζεται και προγραμματισμός.
  12. Τα pipercross είναι από τα καλύτερα ελεύθερα φίλτρα. Τώρα γιατί δεν πήρες άλογα με το panel... εγώ θεωρώ ότι τα πάνελ δεν κάνουν τίποτα εάν δεν προγραμματιστεί το αμάξι με αυτά, όπως άλλωστε και με τις χοάνες.
  13. Νάσαι καλά Πάνο. Τόση διαφορά ε? με μπριζώνεις τώρα χεχεχεχε...
  14. Η αλήθεια είναι κάπου στην μέση. Τα βιβλιαράκια και ο κατασκευαστής απευθύνονται στον μέσω οδηγό που συνήθως δεν έχει ιδέα από μηχανολογικά θέματα οπότε και εγώ θα συμφωνήσω ότι για όποιον δεν ξέρει και δεν ασχολείται καλό είναι το στρώσιμο με μικρά φορτία κάτω από 3000 στροφές για κάποια χιλιόμετρα συνήθως χίλια και μετά αλλαγή λαδιών (μερικοί κατασκευαστές δεν συνιστούν ούτε αλλαγή λαδιών που για μένα είναι λάθος). Για αυτούς που ασχολούνται και ξέρουν, θέλει σταδιακά ανοίγματα και επιβραδύνσεις με του κινητήρα με θερμικούς κύκλους μέχρι κάποιες στροφές και στο επόμενο πάτημα με λίγο περισσότερες κλπ, σκοπός μου δεν είναι να περιγράψω την τεχνική αλλά να ενημερώσω ότι αυτό δεν είναι επιζήμιο για το κινητήρα αν γίνει σωστά. Δεν έχω διαβάσει τι λένε στο λινκ του φόρουμ πιο πάνω και ούτε με ενδιαφέρει. Επειδή ασχολούμαι και με μηχανές οφείλω να σας πω ότι δεν έχω στρώσει ποτέ μηχανή που αγόρασα καινούργια και πάντοτε τα μηχανάκια μου ήταν πιο σπιρτόζικα και πιο γρήγορα (από άλλα που έκανα "ευλαβικά" στρωσίματα) και δεν έκαιγαν λάδια, το ίδιο και με τα αρκετά οχήματα που είχα μέχρι στιγμής. Είναι στο χέρι του καθενός να κάνει αυτό που πιστεύει και αισθάνεται ασφαλέστερα για την περιουσία του.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.