Jump to content
Πολιτική προστασίας απορρήτου Read more... ×

Chris1967

VIP Member
  • Content Count

    186
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    8

Chris1967 last won the day on November 27 2018

Chris1967 had the most liked content!

Community Reputation

134 Excellent

About Chris1967

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Athens

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    A5 Sportback

Recent Profile Visitors

153 profile views
  1. Chris1967

    A5 2.0T SB by jasonbourne

    Να το χαίρεσαι φίλε, και εγώ είμαι πολύ ευχαριστημένος από το δικό μου Α5 20Τ Sportback. Θα ήθελα να σου πω όμως ότι αν είσαι ευχαριστημένος από τις επιδώσεις μαμά, θα πάθεις πλάκα αν του βάλεις πρόγραμμα. Σίγουρα αξίζει. Εμένα η κατανάλωση (με Revo stage1) είναι περίπου σαν την δική σου λίγο παραπάνω όμως 8,5-9,2 χωρίς να προσέχω το γκάζι μέσα στην Αθήνα καθημερινά. Σε ταξίδι είναι απόλαυση. Το ινφοταινμεντ θέλω να το αλλάξω με κανένα android της προκοπής αλλά προς το παρών μόνο ο καναδοκινέζος (rsnav) έχει κάτι καλό, αλλά κατά την άποψη μου υπερτιμημένο για κινεζιά που είναι. Και πάλι καλοτάξιδο σου εύχομαι!!
  2. Άνευ απροόπτου δηλώνω παρών.
  3. Chris1967

    A5 Sportback 2,0 TFSI

    Όπως ανέφερα σε παραπάνω ποστ, έγινε με μηχάνημα και χημικό υγρό, χωρίς λύσιμο δέσιμο. Σίγουρα δεν είναι το carbon off, διότι αυτό είναι με νερό και υδρογόνο αν δεν κάνω λάθος. Δεν γνωρίζω παραπάνω πληροφορίες για το είδος του μηχανήματος (μάρκα) ή το είδος του χημικού που χρησιμοποιήθηκε. Τα ψαλίδια και όλο το κάτω μέρος του αυτοκινήτου πρέπει να ελέγχεται σε κάθε σέρβις. Έτσι στο προηγούμενο σέρβις μου είχαν πει ότι τα πάνω ψαλίδια είχαν λίγο τζόγο. Στο σέρβις που έκανα τώρα είδαμε ότι το ένα συνεμπλόκ είχε αρχίζει να κόβεται, οπότε τα άλλαξα. Έβαλα τα Monroe, δεν ήταν απόφαση λόγω κόστους να μην βάλω τα εργοστασιακά, έτυχε και παράγγειλα τα Monroe. Υπάρχουν και από Febi-Bilstein. Δεν νομίζω να υπάρχουν διαφορές σε αυτά τα εξαρτήματα οι επαΐοντες του φόρουμ ίσως ξέρουν καλύτερα και μπορούν να μας πούνε αν τα Monroe είναι πατάτα. Τα top mount ήταν Febi-Bilstein. Ψαλίδια και τα 4, 190 ευρώ και τα τοπ μαουντ 30 αν δεν απατώμαι. Επίσης στον τωρινό έλεγχο είδαμε ότι το ένα κάτω ψαλίδι έχει λίγο παραπάνω τζόγο. Αυτό προγραμματίστηκε για αλλαγή με το επόμενο σέρβις. Σαν αίσθηση οδήγησης δεν κατάλαβα κάτι πριν από την αλλαγή, τώρα όμως καταλαβαίνω ότι το μπροστινό σύστημα έχει σφίξει, και η αίσθηση στις στροφές έχει βελτιωθεί αρκετά. Όλα αυτά είναι φυσικές φθορές στα χιλιόμετρα αυτά για κάθε αμάξι.
  4. Chris1967

    A5 Sportback 2,0 TFSI

    @escape_A3 είμαι πολύ θυμωμένος με τον Γκρατσία, ειδικά επειδή τους είχα κάνει πρώτα τσακωμό (για χρέωση 3 ωρών για κάτι που ούτε 20 λεπτά δεν ασχολήθηκαν) και μετά εξήγηση ότι θέλω κάποια πράγματα εκτός του "ευαγγελίου" δήθεν Audi, πράγμα το οποίο δέχθηκαν. Πάρα ταύτα εξακολούθησαν να χρεώνουν για απλά πράγματα περισσότερα εργατικά απ'ότι χρειάζεται και ταυτόχρονα να μην θέλουν να κάνουν εργασίες τις οποίες ήθελα, λέγοντας ότι δεν το ορίζει ο κατασκευαστής (πχ όπως αλλαγή φίλτρου καυσίμου και άλλα). Πρέπει να σας πω ότι δεν με πείραζε το ότι η εργατοώρα είναι ακριβότερη από πχ ένα συνεργείο της γειτονιάς, με πείραξε ότι χρεώνουν εσκεμμένα περισσότερες εργατοώρες, συν ότι δεν προσέχουν τα αμάξια πέραν από τι λέει η κατασκευάστρια. Σημειώστε επίσης ότι δεν είχα πρόβλημα με τους μηχανικούς, όσοι ασχολήθηκαν με το αμάξι μου και με όσους συζήτησα ήταν απόλυτα καταρτισμένοι και συμφωνούσαμε. Το πρόβλημα σε αυτά τα συνεργεία είναι οι μάνατζερ των σέρβις που είναι σίγουρα μιλημένοι να υπερχρεώνουν τους ανυποψίαστους, δηλαδή την πληθώρα των απλών οδηγών. @Theodore Saba χωρίς να έχω εμπειρία στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο με διάφορες αναρτήσεις θεωρώ ότι είναι πολύ σωστό για κάποιον σε σπορ ανησυχίες. Θεωρώ το εργοστασιακό ύψος σαν το πιο σωστό για Ελληνικούς δρόμους και καθημερινή οδήγηση. Ταυτόχρονα το εργοστασιακό ύψος δίνει καλύτερη αίσθηση της σταδιακής προσέγγισης στα όρια πρόσφυσης, που κατά την γνώμη μου είναι το ιδανικότερο για χρήση δρόμου. Έχοντας σε άλλα αυτοκίνητα με coilovers αποφάσισα ότι δεν είναι για το δικό μου στυλ οδήγησης, ούτε τα χαμηλώματα.
  5. Μεταχειρισμένο και πολλά χιλιόμετρα = θα του βάλεις 3.000 με 4.000 { δίσκο πλατώ/βολάν, αμορτισερ, συνεμπλόκ/ψαλίδια, φρένα} για να το κάνεις σωστό ούτως ή άλλως, οπότε στο μπάτζετ σου πρέπει να συνυπολογίσεις και αυτά τα χρήματα. Τόσα περίπου ξόδεψα στο δικό μου που (Α5) που ήταν καινουργιότερο (2012) και είχε και πολύ λιγότερα χιλιόμετρα. Όπως είπαν και οι προλαλήσαντες αυτά είναι φυσικές φθορές.
  6. Chris1967

    A5 Sportback 2,0 TFSI

    Α, ξέχασα να πω ότι χρησιμοποιώ και Redex καθαριστικό συστήματος καυσίμου από τότε που πήρα το αμάξι. Είναι ένα προϊόν το οποίο πιστεύω ότι κάνει δουλειά, και το έχω χρησιμοποιήσει σε όλα τα οχήματα μου. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε κάθε γέμισμα, αλλά εγώ το βάζω κάθε δύο τρία ντεπόζιτα. Στο 5thGear έκαναν τεστ με δυναμομέτρηση και βρήκαν ότι πράγματι κάνει δουλειά. Δεν μπορώ να πω αν κάνει πράγματι οικονομία καυσίμου όμως.
  7. Chris1967

    A5 Sportback 2,0 TFSI

    @ Theodore Saba και φυσικά όποιον ενδιαφερόμενο από Πάτρα, το συνεργείο που έκανα τον καθαρισμό εισαγωγής είναι ο Παυλόπουλος (Peugot Service), Δημοκρατίας 100 Πάτρα (τηλ. 2610 452620 , 6972880687). Δεν τους ξέρω, μου τον σύστησε ο κουμπάρος μου (που είναι επαγγελματίας, σχολή οδηγών) και έχει Peugot επαγγελματικό, σαν έναν μάστορα που προσέχει πολύ και κοιτάει πάντοτε να βρει όλα τα προβλήματα αλλά ταυτόχρονα να προστατεύει και την τσέπη του πελάτη. Εκτός από τον καθαρισμό εισαγωγής έγινε ενδελεχής έλεγχος του αμαξιού από κάτω και στο μηχανοστάσιο, τεστ πάνω από 10 λεπτά, και μου παραδόθηκε και με καθαρό μηχανοστάσιο.
  8. Chris1967

    A5 Sportback 2,0 TFSI

    Την κάρτα του συνεργείου την έχω στο γραφείο οπότε αύριο θα σου πω. Το αμάξι έχει 101.000 χλμ και μάλλον δεν έχει ξαναγίνει καθαρισμός. Σκέπτομαι για κάθε 20.000 από δω και πέρα. Τα αμορτισέρ είναι τα Β6 και υπάρχει μόνο ένας κωδικός . Δεν είναι τα χονδρομπούκαλα που περίμενα ότι θα ήταν (από φωτογραφίες που έβλεπα). Κατόπιν πολλών τηλεφωνημάτων στην αντιπροσωπεία αλλά και σε ανεξάρτητους πωλητές επιβεβαιώθηκε ότι είναι ένας και μοναδικός κωδικός για το A5 Sportback. Τα έβαλα στο φίλο μου τον Σπέγγο στην Κωνσταντινουπόλεως, εξαιρετική δουλειά και προσοχή στο αμάξι. Δεν το λέω επειδή είναι η πρώτη φορά που αλλάζω αμορτισέρ και δεν ξέρω, το αμάξι είναι πραγματικά όπως πρέπει. Στα λιμανάκια και στον δρόμο του Σουνίου σπέρνει, και ταυτόχρονα δεν κουράζει. Είναι όμως πιο σφιχτό (από τα παλιά αμορτισέρ που έκαναν 100.000 χιλιόμετρα).
  9. Chris1967

    A5 Sportback 2,0 TFSI

    Ναι κάτι σαν αυτό. Δεν ξέρω μάρκα και είδος μηχανήματος το έκανα δια μέσω ενός γνωστού σε ένα συνεργείο Peugot στην Πάτρα που ήμουν για τριήμερο. 100 ευρώ. Το carbon off είναι πιο οικονομικό αλλά δεν ξέρω αν είναι το ίδιο πράγμα, αν είναι χειρότερο η καλύτερο και δεν είμαι σίγουρος αν τα 100 που πλήρωσα ήταν πολλά. Πάντως υπάρχει διαφορά προς το καλύτερο και θα το εφαρμόσω κάθε 20.000 χιλιόμετρα να το κάνω.
  10. Chris1967

    A5 Sportback 2,0 TFSI

    Επανέρχομαι με νεώτερα. Τοποθέτησα Bilstein κίτρινα και άλλαξα top mount και εμπρός πάνω ψαλίδια. Το αμάξι έχει αίσθηση καινούργιου και κρατάει απίστευτα. Δεν κουράζει ποτέ ούτε στον αυτοκινητόδρομο ούτε σε δρόμους με ατέλειες. Ελατήρια δεν άλλαξα για να έχουν οι αναρτήσεις όλο το μήκος λειτουργίας τους, και να μην μειωθεί η άνεση. Έγινε και καθαρισμός εισαγωγής (με μηχάνημα, και όχι άνοιγμα και τρίψιμο, δεν γνωρίζω τύπο μηχανήματος ή ποιο το καθαριστικό υγρό), πάντως έχει βελτιωθεί αρκετά η απόκριση του γκαζιού και η ευκολία στροφαρίσματος ψηλά. Διαφορά δεν έχω δει στην κατανάλωση. Ταυτόχρονα έγινε και αλλαγή λαδιών (Amsoil W5-40) και αλλαγή φίλτρου καυσίμου (το οποίο ήταν γεμάτο ρύπους). Δεν πήγα το αμάξι στον Γκρατσία για καμία από τις παραπάνω δουλειές και δεν θα ξαναπάω εκεί, διότι οι υπεύθυνοι σέρβις είναι παντελώς και πλήρως άσχετοι, και μαζί με αυτό (και μάλλον εσκεμμένα) υπερχρεώνουν τις εργασίες πάντοτε. Το θέμα της κατανάλωσης λαδιού το ανέφερα σε 5 συνεργεία, (δύο αντιπροσωπείες, δύο ανεξάρτητα Audi συνεργεία που το ένα είναι γνωστό και για βελτιώσεις, και το πέμπτο γενικό συνεργείο με έμπειρους μηχανικούς) όλοι συμφώνησαν ότι η κατανάλωση λαδιού μου είναι φυσιολογική βάση χιλιομέτρων και ιπποδύναμης και κανένας δεν μου είπε για επισκευή. Επόμενο βήμα είναι μια οθόνη Android για να έχω gps google maps και πλήρη λειτουργικότητα hands free και συνδεσιμότητα του τηλεφώνου.
  11. Ευχαριστήθηκα πολύ την τελευταία βόλτα και θα ήθελα να είμαι παρέα σας, αλλά δυστυχώς θα είμαι εξωτερικό. Καλή διασκέδαση παιδιά και προσοχή.
  12. Chris1967

    A5 Sportback 2,0 TFSI

    Δεν θα συνεχίσω άλλη κουβέντα επί της κατανάλωσης εφόσον έχω εξηγήσει επακριβώς τόσο την δική μου άποψη όσο και του κατασκευαστή (με αυτό εννοώ ότι ακριβώς λέει η Audi και όχι τι λένε στα επίσημα σέρβις της Ελλάδας κάποιοι "υπεύθυνοι", ελπίζω να γίνεται κατανοητή η διαφορά). Τώρα επειδή ξέρω πολύ καλά την πολιτική της Audi, και το έχω συζητήσει με στον Γκρατσία, αγαπητέ konan, εκτός και αν δεν κατάλαβα καλά και διόρθωσε με αν κάνω λάθος και με το συμπάθιο δηλαδή,: με καταναλώσεις σαν και την δική μου αν είχες εσύ στο δικό σου αμάξι, δεν υπάρχει καμία περίπτωση να σου έκαναν επισκευή εντός της εγγύησης σε επίσημο σέρβις. Επειδή όπως είπα είναι εντός των προδιαγραφών. Δεν γνωρίζω εάν πήγες σε άλλο συνεργείο (όχι εξουσιοδοτημένο) και εάν η μάντρα που αγόρασες σου έκανε αυτή την εξυπηρέτηση μετά από παράπονα σου κλπ κλπ. Αν έγινε σε επίσημο συνεργείο και εντός εγγύησης πάω πάσο και συγνώμη.
  13. Chris1967

    A5 Sportback 2,0 TFSI

    1. Η κατανάλωση είναι νορμάλ αν διαβάσεις τις προδιαγραφές του κινητήρα. 2.Η αντιπροσωπεία δεν έχει ζημία αν μου πει να κάνω ρεκτιφιέ το αμάξι είναι εκτός εγγύησης οπότε ίσα ίσα λεφτά θα βγάλουν. 3. Η κατανάλωση είναι λιγότερη από αυτή που ανέφερα όταν έγραφα το ποστ στο οποίο την ανέφερα, αλλά δεν πειράζει ας μείνουμε με αυτήν. 4. Όσοι κάνατε επισκευή καλά κάνατε, το θέμα είναι ότι εγώ προσωπικά (και χωρίς παρεξήγηση) θεωρώ τελείως ανόητο να πληρώσει μερικές χιλιάδες ευρώ, για να μειώσει την κατανάλωση λαδιού η οποία στοιχίζει μόλις 20-30 ευρώ ανάμεσα στα σέρβις, την στιγμή που η ίδια η κατασκευάστρια εταιρία δίνει αυτές τις ανοχές. 5. Δεν αποκλείω στο μέλλον να κάνω ρεκτιφιέ, το θέμα είναι, και εφόσον η κατανάλωση λαδιού είναι μέσα στα πλαίσια του κατασκευαστή, δεν θα το κάνω.
  14. Chris1967

    A5 Sportback 2,0 TFSI

    Δεν υπάρχει θέμα να καθησυχαστώ, δεν ανησυχώ για το μοτέρ μου, απλά σας παραθέτω εμπειρίες ετών από προσωπικά οχήματα και από το εκτενές διάβασμα που έχω κάνει, όχι μόνο σε φόρα, αλλά και από κανονικό διάβασμα από διάφορες πηγές, οι οποίες συνδυάζονται μαζί με την εμπειρία ιδιοκτησίας και χρήσης του Α5 μου 2,0 TFSI έτους 2012. Ναι είναι δυνατόν κάποιος να βλέπει το σκούρο καφέ μαύρο και να το ονομάζει μαύρο. Όπως έχω ήδη αναφέρει αν διαβάσετε προσεκτικά τα ποστ μου το χρώμα εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, όπως μάρκα και τύπος λαδιού, χρονικά διαστήματα αλλαγών, αλλά και τύπος κινητήρα, το στυλ οδήγησης ο τύπος εισαγωγής κλπ κλπ κλπ. Στα παραδείγματα αναφέρονται διαφορετικοί κινητήρες και λάδια και σίγουρα διαφορετικά στυλ οδήγησης διότι σχεδόν κανείς δεν έχει τις ίδιες οδηγικές συνήθειες. Αυτό που έχω να πω είναι ότι στον Γκρατσία δεν ανησυχούν καθόλου και όπως έχω αναφέρει πιο πίσω μου έδωσαν και συγχαρητήρια για την κατάσταση του αυτοκινήτου. Σε ΚΑΜΙΑ περίπτωση το αμάξι δεν είναι για ρεκτιφιέ. Θα παρακαλούσα θερμά οι απόψεις που καταθέτονται εδώ να αφορούν τον ίδιο κινητήρα και κατά προτίμηση Α5, ειδάλλως είναι offtopic και παρότι ενδιαφέρουσες δεν εμπλουτίζουν την ενότητα μου.
  15. Chris1967

    A5 Sportback 2,0 TFSI

    Ο κατασκευαστής αυτά λέει, οπότε τα ερωτήματα μπορείς να τα απευθύνεις εκεί ως αναφορά την κατανάλωση λαδιού του 2,0 TFSI, εγώ ότι λέω βασίζεται επάνω σε αυτό. Τώρα για το ΜΑΥΡΟ λάδι, δεν μπορώ να σου απαντήσω, ούτε μπορώ να γνωρίζω σε τι κατάσταση είναι τα οχήματα σου, ούτε γνωρίζω αν είχες πολλά άλλα οχήματα στην κατοχή σου που έβγαζαν μαύρα λάδια. Εγώ μέχρι στιγμής είχα προσωπικά αυτοκίνητα 8 τον αριθμό στο όνομα μου και άλλα τόσα της οικογένειας με 3 από αυτά βελτιωμένα, μαύρα λάδια δεν είδα εκτός των δύο περιπτώσεων που περιέγραψα. Εδώ είναι το νήμα που αναφέρομαι στο αυτοκίνητο μου και τα δικά μου συμπεράσματα ως αναφορά το αμάξι μου, τυχών διαφωνίες είναι καλές μεν αλλά δεν αλλάζουν αυτό που βιώνω εγώ.
×

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.