Jump to content

Chris1967

VIP Member
  • Content Count

    270
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    19

Chris1967 last won the day on November 18 2020

Chris1967 had the most liked content!

Community Reputation

219 Excellent

About Chris1967

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Athens

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    A5 Sportback

Recent Profile Visitors

643 profile views
  1. Μάλλον γιατί δεν είχε έτοιμες γωνίες ούτε κουρμπαδόρο ?
  2. Και εγώ έχω πληρώσει τα μαλλιοκεφαλα μου σε εξατμισάδες "καλλιτέχνες" του δήθεν, βέβαια παλαιότερες εποχές και λίγες γνώσεις εποχή 2006-7... Η δική μου γνώμη είναι εάν θες αργότερα Κ04, μην μπείς καν σε διαδικασία εξάτμισης τώρα. Βάλε stage 1 με εισαγωγή, και σίγουρα θα είσαι πάνω από τα 230 με την μαμά εξάτμιση. Όταν με το καλό πάρεις την Κ04 τότε το βλέπεις. Προσωπικά τώρα πια δεν με νοιάζει το αμάξι να έχει σπορ ήχο, όπως μου είχε πει και ένας φίλος μηχανικός παλιότερα: "ας είναι γρήγορο και ας μην κάνει θόρυβο". Η εξάτμιση είναι πολύ δύσκολο πράγμα να έχεις αυτες τις ισορροπίες μεταξύ σπορ και όχι κουραστικό στα ταξίδια. Προτιμώ να χάσω λίγο σε αμεσότητα και καμιά 10ρια άλογα (γιατί παραπάνω δεν είναι) παρά να με κουράζει.
  3. Επισκευή κινητήρα χρειάζεσαι. Από τα λεγόμενα σου (ότι δηλαδή έσπασε το μοτέρ) είχα κατλάβει ότι από την πολύ κατανάλωση και το βαρύ πόδι έκαψες μπουζί και έκανες ζημιά σε κυλίνδρους. Οπότε θες ελατήρια και διάφορα άλλα με την επισκευή. Όπως είπα και πιο πάνω, αν δεν θές να ξεπεράσεις τα 400 άλογα και με big turbo, δεν χρειάζονται σφηρήλατα μπιέλες πιστόνια, κράτα τα δικά σου θα κάνεις αρεκτή οικονομία. Πρόσφατα έκανα και εγώ επικευή και μέχρι στιγμής όλα καλά. Δεν συμφωνώ να αλλάξεις κινητήρα, ότι σου είπαν πιο πάνω, δεν ξέρεις ουσιαστικά τι παίρνεις, ενώ με την επισκευή αν γινει από σωστό μάστορα, θα έχεις έναν σχεδόν καινούργιο κινητήρα.
  4. Δεν περιλαμβάνονται οι εγκέφαλοι (289 ευρώ) . Εδώ ξεπερνάμε το χιλιάρικο άνετα και πάμε πιο κοντά σε 1500φεύγα με τοποθέτηση.
  5. Αυτό δεν το ήξερα, έχει να κάνει με τα νέα μοντέλα από 13 και μετά ή όχι?
  6. Πρέπει να αλλάξεις και τους δύο καθρέφτες, οπότε όλα επί δύο, δυστυχώς δεν είναι φτηνή λύση. Κωδικοποίηση γίνεται με VCDS, αμφιβάλλω εάν θα σου το κάνουν σε αντιπροσωπεία, εκτός και αν αγοράσεις από αυτούς όλα τα πράγματα καινούργια.
  7. Ναι χρειάζονται: -εξολοκλήρου νέοι καθρέφτες με μοτέρ και τζάμι που σκοτεινιάζει αυτόματα -(αν δεν έχεις αυτόματο εσωτερικό καθρέφτη με σένσορα θες επιπροσθέτως καλωδίωση και και νέο εσωτερικό καθρέφτη με σένσορα) -εγκέφαλοι καθρεφτών -καινούργιο κουμπί καθρεφτών που έχει ακόμα μιά θέση για το κλείσιμο των καθρεφτών -κωδικοποίηση Αν δεν σε νοιάζει να σκοτεινιάζουν και έχεις απλό καθρέφτη και δεν σε νοιάζει, τότε αγνοείς το δεύτερο βήμα Σε μεταχειρισμένα αυτό θα σου πάει κανένα χιλιάρικο ή πολύ κοντά σε αυτό. Εναλλακτικά μπορείς να πάρεις μόνο τα μοτέρ με την βάση και να προσαρμόσεις τα δικά σου κελύφη καθρεφτών φτηνότερα αλλά κινδυνεύεις να σπάσεις τα καπάκια βγαίνουν λίγο δύσκολα. Προσοχή και στο βγάλε βάλε από τις πόρτες συχνα πυκνά σπάνε κάποια κλιπάκια.
  8. Ευχαριστώ Θοδωρή!! Ναι μόνο τα ελατήρια, αλλά καταλαβαίνεις ότι όταν ανοίγεις καλό είναι να γίνεται ενδελεχής έλεγχος και να αλλάζεται ότι εν δυνάμει μπορεί να βγάλει πρόβλημα αργότερα, ειδικά όταν πρόκειται να γίνει βελτίωση ιπποδύναμης. Στην δική μου περίπτωση (και πιστεύω σε όλους) ο κινητήρας ήταν σε πολύ καλή κατάσταση πράγμα που αποδεικνύει την καλή ποιότητα του μοτέρ, αλλά και την ηλίθια απόφαση της Audi να χρησιμοποιηθούν τόσο στενά ελατήρια. Τώρα δύο από τις άλλες μικροβλάβες, δηλαδή για την βαλβίδα μεταβλητού χρονισμού και για το ψυγείο λαδιού δεν υπάρχει εξήγηση παρά μόνο πολύ υψηλή πίεση λαδιού, η οποία δεν μπορώ να γνωρίζω πως προέκυψε, ακόμα και από παρατεταμένα πατήματα δεν θα έπρεπε. ΕΙλικρινά δεν ξέρω, αν κάποιος είχε παρόμοια εμπειρία ας μας διαφωτίσει.
  9. Ναι είναι τραγικό, τι θες να κάνω να κλαίω εγώ και όσοι έχουμε ελλατωματικούς κινητήρες? Μπούμ? τι εννοείς? Εμένα η δύναμη είναι πολύ καλή και το πρώτο στάδιο της Revo, πίστεψε με του κάνω την πρέπουσα χρήση και τώρα με την Κ04 που θα βάλω κάποια στιγμή στο νέο έτος, θα κάνω ότι μπορώ να το ευχαριστηθώ. Άλλο αυτό και άλλο να πας στην δουλειά σου κάθε μέρα. Αν έχεις τέτοια απώλεια δύναμης πολύ πιθανόν να έχεις κάποιο πρόβλημα και διόλου απίθανο να έχεις και εσύ κολλημένη βαλβίδα προπορείας. Και κάτι άλλο μην μπερδεύεις τι αλλάξαμε προληπτικά όπως την καδένα και την αντλία νερού (και το ψυγείο λαδιού μάλλον) εφόσον πάω για μεγαλύτερη δύναμη, στα χιλιόμετρα που έχεις έρχεται και εσένα η ώρα σου
  10. Ναι, είναι κάτι που δεν ήξερα και μου το έδειξε ο μηχανικός. Τα νέα ελατήρια είναι πολύ παχύτερα.
  11. Νεώτερα... Όπως είχα πει θα δρομολογούσα την Κ04. Δυστυχώς αν και το περίμενα, η κατανάλωση λαδιού προκάλεσε πρόβλημα στα μπουζί που είχα βάλει πρόσφατα, οπότε αποφασίστηκε με τον μηχανικό μου να προχωρήσω σε επισκευή κινητήρα πριν γίνει οποιαδήποτε περαιτέρω βελτίωση. Χιλιόμετρα 135.500 Η εικόνα του κινητήρα ήταν πολύ καλή (πλην του γεγονότος ότι είχε πολύ σοβαρές επικαθήσεις) δεν υπήρχε πουθενά ζημιά στα χιτώνια, και επειδή δεν έχω πρόθεση να αυξήσω την ιπποδύναμη σε αστρονομικά νούμερα, αποφασίσαμε να μην προβώ σε αλλαγή μπιελών και πιστονιών, αλλά να διατηρήσω τα παλιά με αλλαγή ελατηρίων. Εννοείτε ότι ο κορμός και όλα καθαρίστηκαν και μετρήθηκαν ενδελεχώς πριν παρθούν οι αποφάσεις. Οπότε ελατήρια και νέα έδρανα παντού. Βαλβίδα λαδιού, καδένα, τεντωτηρας και γλυστρες, αντλία νερού. Επίσης βρέθηκε ότι είχε πρόβλημα η βαλβίδα και ο μηχανισμός μεταβλητού χρονισμού, και το ψυγείο λαδιού, οπότε αλλάχθηκαν και αυτά. Αναμένουμε ιμάντα και τεντωτήρα δυναμό/αντλίας νερού διότι δεν είχε (!) η αντιπροσωπεία. Όλα αυθεντικά ανταλλακτικά, με αγορά στο τιμολόγιο με αριθμό πλαισίου και εγγύηση Kosmocar. Λαδια Liqui Moly Molygen w5-40. Τώρα στρώνω για 1000 χιλιόμετρα και μετά θα πάω για αλλαγή λαδιού. Το αμάξι είναι πιο ήσυχο στο ρελαντί, και φαίνεται να έχει μεγαλύτερη ελαστικότητα ο κινητήρας και να τραβάει καλύτερα από πολύ χαμηλά, δεν του ανεβάζω στροφές ακόμα μέχρι 2,5-3,0 το πολύ και καλό ζέσταμα πριν ξεκινήσω, δυστυχώς δεν μπορώ να κάνω πολλά χιλιόμετρα λόγω καραντίνας οπότε το στρώσιμο θα κρατήσει αρκετά δυστυχώς. Το συνεργείο είναι ο φίλος μου ο Λευτέρης Μελέντης στο Περιστέρη. Τιμές δεν θέλω να πω, αλλά μία επισκευή τέτοιου είδους δεν είναι φτηνή υπόθεση, και ούτε θα έπρεπε, αν αγαπάτε το αυτοκίνητο σας και δεν θέλετε να μπείτε σε περιπέτειες αργότερα (η ο νέος ιδιοκτήτης αφού το πουλήσετε). Μερικές φωτογραφίες
  12. Αυτό που πρέπει να συζητήσεις πρώτα απόλα είναι που θες να το πας το αμάξι. Προφανώς είσαι προσθιοκίνητος (ακριβώς το ίδιο αμάξι και κινητήρα έχω και εγώ) και πάνω από τα 400 άλογα το αμάξι δεν θα είναι καθόλου ευκολοδήγητο χωρίς τετρακίνηση. Επίσης το DSG είναι μάλλον μονόδρομος να δεν θες να τρως συμπλέκτες κάθε τρεις και λίγο με ροπές πάνω από 45-50. Αν μείνεις κάτω από 400 άλογα δεν υπάρχει απολύτως κανένας λόγος να μπεις σε διαδικασίες μπιελοπίστόνων, μπεκ αντλίες κλπ. Αν θες να πας πάνω από τα 400 θα είναι μεγάλη αιμοδοσία, καλύτερα να είχες πάρει ένα S5 ή τουλάχιστόν ένα quattro.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.