Jump to content
Πολιτική προστασίας απορρήτου Read more... ×

Saimon

Member
  • Content Count

    55
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

About Saimon

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    Audi

Recent Profile Visitors

38 profile views
  1. Saimon

    Alarm

    Σε ευχαριστω, ηρθε στην καταλληλη στιγμή το μηνυμα σου (χτες βάραγε ασταματητα)
  2. Ok... θα το τσεκάρω ευχαριστώ !
  3. Αν ηταν pcv δεν θα εβγαζε σφάλμα ? Δεν κραταει κάτι σε σφαλμα....
  4. Καλησπέρα και καλη χρονια, Μου κρατάει το ρελαντι γυρω στις 2,000 στροφες για 3-4 δευτερόλευτα και μετα πέφτει στα κανονικα. Τωρα τελευταια το κάνει πιο συχνα και το κρατάει και περισσοτερο... Καθαρισα πεταλουδα, αλλα τίποτα, το ίδιο και χειρότερα. Το έχει πάθει κανένας άλλος ? S.
  5. καλησπέρα και καλη χρονια σε ολους! 'Αρα εαν καταλαβα καλα, χωρις να ανοιξω μοτερ ή κραταω (επισκευαζω την ίδια) ή άντε και στην καλυτερη την κανω υβρίδιο ? σωστά?
  6. Ολες οι αποψεις χρησιμες... 👍 @Van.Leb επειδη δεν θελω μεθανολες τα υπολοιπα έχουν νοημα (wastegate forge μπρουτζακι στην μπεκιερα rs4) ή αυτα πανε πακέτο? και χωρις μεθανολες που φθάνω ? ευχαριστω
  7. @A80Avant Νομίζω με όλα αυτα που προανέφερα (χωρις εντόσθια και νορμαλ καταστασεις) δεν μπορω να περασω τα 400, οπότε κάπου εκεί... οσο για lag, "καθολου" γίνεται ?....
  8. Οκ.. ο στόχος ειναι να παρω οσο το δυνατον καλυτερα αποτελεσματα, χωρις να μπω σε περιπετειες. Βλέπε, σωθικα, τυχον αστοχιες, επισκεψεις για βλαβες/ρυθμίσεις, μεταπώληση, κοκ Εχω:- -Εξατμιση mtm -Πρόγραμμα mtm -Αντλια υψηλής autotech -Εισαγωγη ramair -Αναρτήσεις KW variant 3 -Σκάστρα Forge Θα προτιμούσα να μημ παω σε BT καθαρά για θεμα best value for your money, δεν ειναι οικονομικό το θέμα αλλα δεν θελω να ριξω τρελα λεφτα σε ενα αμαξι 10ετίας που ηδη εχει μεγάλει υποτίμηση. Απο την αλλη αφου χρειάζεται να κάνω αλλάγη τουρμπίνας, υπάρχει μέση λύση χωρίς υπερβολες και προβλήματα ? πχ το 2010-2012 μιλάγαμε για υβρίδια και δεν υπήρχαν καν μηχανηματα, τεχνήτες, γινοντουσαν στο ποδι, τωρα ? αλλαξαν αυτα ? υπάρχει αξιοπιστία ? Ευχαριστω S
  9. Καλησπέρα, Μπορεί να έχει συζητηθεί αρκετά στο forum το θέμα, αλλά βλέπω οτι δεν εχει ξανα συζητηθεί πρόσφατα και η τεχνολογία και οι εξελίξεις "τρέχουν" ! Έρχεται η ώρα για αλλάγη τουρμπίνας στο S3 8p μου (ή service ή αντικατάσταση) Πλεον το 2018 και σε λίγο στο 2019 έχει αλλάξει κάτι ? -Να "ξυρίσω" την ίδια ? (hybrid) και τι άλλο θα χρειαστώ, τι κόστος ? και τελικά που θα φτάσω ? (Υπάρχουν πλέον τεχνήτες και μηχανήματα για σωστη κατασκευη hybrid και ζυγισμα, κτλ κτλ ?) -Να επισκευάσω την ίδια ? -Να πάω σε BT και τι άλλο θα χρειαστώ, τι κόστος ? και τελικά που θα φτάσω ? -Μπορώ να αλλάξω σε καλύτερη τουρμπίνα χωρις υπερβολές ? (σωθικά) και τι θα κερδίσω? ...κάθε άλλη άποψη δεκτή... Ευχαριστώ S
  10. Καλησπέρα, Ο "μαμα" συναγεαρμός ο οποίος εχω (S3 8p 2007) ενεργοποιείται συνέχεια (χτυπάει) μετά απο πολλόυς ηλ/γος κτλ κτλ έφτασα μέχρι και στην αντιπροσωπεία (karenta) και δεν μπορουν να βρουν το πρόβλημα. Δεν κρατάει κατι στον εγκέφαλο (τον λόγο τον οποίο βάρεσε) ωστε να δουν τι φταιει. Επίσης δεν μπορουν να τον βγάλουν (εστω) εκτως ! Ακόμα και αν το αντικαταστησω, ειτε με εργοστασιακο είτε after market, πάλι στον μαμα θα "πατάει" οπότε το πρόβλημα αν δεν λυθεί, θα το κάνει και στον καινουριο. Αρα, ούτε μπρός, ουτε πίσω.... Έχει κάποιος καμιά ιδεα ? Υγ. Εχω δοκιμάσει τα πάντα, να κλεισω στην πόρτα την ανύψωση, να αφήσω τα παράθυρα ανοιχτά για να δοκιμασω τα ρανταρ, και ο,τι άλλο μπορεί να δοκιμαστεί... τίποτα...😭😴
  11. Συμφωνώ ! Ευχαριστω για τον κωδικό, πολυ χρήσιμο ! 👌
  12. Έχει δοκιμάσει κάνεις κάτι αλλο σε 2008 μοντέλο καλύτερο της μαμας ? Κατάργηση ή όχι ? Ευχαριστώ
  13. Ωραια παιδια ευχαριστω ! Καλημερα
  14. Ωχ.... ευτυχως το γλυτωσαμε το εγκεφαλικο, νομιζα οτι ηταν ιδιες σε εκεινο το σημειο.... μα όλοι απλα γραφουν 8p 2006-2012..... πως το διαχωριζουν ? δεν εχει αλλη επιλογη...
×

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.