Jump to content

panpap175

Member
  • Content Count

    200
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    14

panpap175 last won the day on January 30

panpap175 had the most liked content!

Community Reputation

61 Excellent

1 Follower

About panpap175

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Athens

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    audi a3 8p / 1,8tfsi / bzb / k04-064 set up /εισαγωγή custom/ ic custom/76 dp-200άρης καταλύτης- 70 ολόσωμη/6φτερο custom/πολλαπλασιαστές ngk r8/ μπουζι ngk bkr8eix/ μπεκ golf 6 gti/ανάρτηση st coilover/ ecu tuner: Svs 100άρα

Recent Profile Visitors

2,890 profile views
  1. Οπότε μήπως τελικά είσαι από τους λίγους" πολεμιστές " που πήραν αστέρι;🤠⚔🔫🏹
  2. οταν προγραμματισες τα μισφαιρ δεν τα εκανε τοτε; επισης οταν λες μετα απο κυνηγι,μετα απο ποση ωρα πατηματα αρχιζει δλδ και στα κανει;
  3. https://www.antallaktikaonline.gr/ravenol/8211375 Να τα παραγγείλω από εδώ λες ή θα είναι καμια μα'ι'μουδια από το site αυτό;
  4. Jr φοραω 4 χρονια κ ειμαι πολυ ευχαριστημενος..... γτ ουτε για αστειο;
  5. Ομολογώ οτι εχω πλέον αποφασίσει να παω σε 5w-40..
  6. Συμφωνώ κι εγω με το 5w-30 αντι του 5w-40.... κι εγω 5w-30 βαζω...κ θεωρω οτι καλυτερα να ρεει απο ''παντου'' κι ας καιγονται καποια ml κ καθε τοσο να συμπληρωνω παρά να βαλω πιο χοντρο λαδι και να υπαρχουν εστω καποια σημεια που δεν λιπαινονται...... Δεν ξερω ,ισως ειμαι και λαθος οπως σκεφτομαι....αλλα η λιπανση με το λεπτο 5-30 δεν σημαινει οτι στο ΄΄πλακωμα ΄΄ καλοκαιρι δεν γινεται...απλα ουσιαστικα καιγεται το λαδι και μειωνεται η ποσοτητα ουσιαστικα στο καρτερ, that's all...... Περσι τον Μα'ι'ο που ειχα προγραμματισει και καναμε τα logs στον δρομο και του ''ριξαμε μπολικο ξυλο'' (για καμια ωρα και) , ελεγξα μετα τον δεικτη αφοτου ειχε κρυωσει το μοτερ και ηταν σβηστο και ειχαν καει καπου στα 400 ml..
  7. Μεγαλυτερα φτερα χωρις να φας μαντεμι; ; χωρανε; επισης αντεχουν οι μαμα μπιελες και οι πυροι την παραπανω ροπη που θα εχεις μετα ; πολυ πιθανον να χρειαστεις και αντλια καυσιμου μεγαλυτερη..
  8. https://garage.wiki/audi/a3-sportback/first-generation-type-8pa/2008/brake-fluid-capacity.html
  9. Χωρίς να είμαι σίγουρος , έχω την εντύπωση ότι είναι της Blaupunkt.
  10. Βαλε ενα ενισχυμενο φτιαχτο και θα εισαι κομπλε και θα εχεις το κεφαλι σ ησυχο...και ουτε θα εχεις προβλημα οτι θα το νοιωθεις κουτσουρο το αμαξι στην αποσυμπλεξη..
  11. Γενικα εχει να κανει το θεμα της μεταδοσης απο την κατασταση που μεχρι τωρα ειναι ο δισκος σου, αλλα και απο το πώς εσυ οδηγας... γενικα αν ροπιαζεις τον δισκο απο χαμηλες στροφες (πχ σηκωνεις φουλ boost απο τις 2000 σ.α.λ) εκει ειναι που σχετικα την ''ακουει'' πιο ευκολα ,και του τρως τα ψωμια του... το σετ απ που εχεις τωρα δεν ειναι οτι θα πατησεις πχ με 70 κιλα ροπης και κατευθειαν θα τον κανεις κομματια και θα καλεσεις οδικη...Αλλα απο την στιγμη που αναφερεις οτι ηδη απο τα πρωτα πατηματα με το νεο σου σετ απ εχεις πατιναρισμα, ή ο μηχανικος σου ψαχνει ισως για εξτρα μεροκαματο(πληρωνοντας 2 φορες την ιδια εργασια του πανω-κατω και λυσε-δεσε κιβωτιου) ή βαριεται να ασχοληθει .... Πολυ απλα απαιτησε εσυ ως πελατης να γινει η επισκευη στο δισκακι σ μιας και εχεις μπει στη διαδικασια αυτη του να κατεβασεις και να ανοιξεις κιβωτιο ...δεν χρειαζεται να μπεις σε περεταιρω συζητησεις..
  12. Ο όρος "logάρω" χρησιμοποιείται από τους vagίτες και είναι η τεχνική κατα την οποία η ecu είναι πριζωμέμη με καλώδιο vcds και το λογισμικό είναι έτοιμο να διαβάσει οποιαδήποτε παράμετρο και αισθητήρα. Με κινητήρα σε λειτουργία και εν κινήσει, βάζουμε τα επιθυμητά groups που θέλουμε να ελέγξουμε και είτε κάνουμε record είτε κάποιος χειριστής στο laptop βλέπει τις τιμές που δίνουν τα εν λόγω groups ( κινούμενοι με τρόπο ανάλογα το τι θέλουμε να ελέγξουμε, πχ throttle 30% 50% 100% ,σε συγκεκριμένες rpm και σχέσεις, κλπ,κλπ....) Από την στιγμή που ο προγραμματιστής έχει γράψει πρόγραμμα για Χ οκτάνια καυσίμου, κι εφόσον το καύσιμο που έχουμε βάλει εμείς είναι κοινώς "μάπα" με χαμηλότερη αντικροτικότητα, ο εγκέφαλος θα διαβάσει τις προαναφλέξεις και θα κάνει μειώσεις στις ζητουμενες μοίρες ψεκασμού (προπορειας), και θα φαίνονται μέσω του log επιστροφές σε μοίρες... Εφόσον το πρόγραμμα είναι λοιπόν σωστό, κατά πάσα πιθανότητα η διόρθωση στις μοίρες ψεκασμού οφείλεται στο χαμηλότερης αντικροτικότητας καύσιμο από αυτό που ζητήσαμε και πληρώσαμε στον βενζινά να μας βάλει στο ντεπόζιτο.
  13. Η ασταθεια ηταν στην κρυα εκκινηση; ή και γενικα οταν το μοτερ ηταν ζεστο;
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.