Jump to content

panpap175

Member
  • Content Count

    138
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

panpap175 last won the day on May 30

panpap175 had the most liked content!

Community Reputation

29 Excellent

About panpap175

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Athens

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    audi a3 8p / 1,8tfsi / bzb / k04-064 set up /εισαγωγή custom/76 dp-200άρης καταλύτης- 70 ολόσωμη/6φτερο custom/πολλαπλασιαστές ngk r8/μπεκ golf 6 gti/ανάρτηση st coilover/ Svs 100άρα

Recent Profile Visitors

1,965 profile views
  1. Τελικα οντως αυτη η βαλβιδα (ανακουφιστικη )ηταν υπευθυνη . Αλλαχθηκε, εγινε πληρωση με φρεον & ελαιο κομπρεσσορα ac, κι ολα καλα...
  2. Γιώργο θεωρητικός ήσουν; Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  3. Γιατί δε μιλας με κάποιον καλό φρενά που έχει ασχοληθεί κ με βελτιώσεις; λογικά θα έχει να σ κάνει προτάσεις Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  4. Σιγουρα φαινονται φρενάρες...Αλλά πολλά τα λεφτά...Τι να σου πω δε ξέρω..Εγώ δε θα τα εδινα.. Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  5. Δε νομίζω ότι υπάρχουν πολλές επιλογές μεγάλης βελτίωσης (σε σχέση με αυτό π εχεις τώρα) σε μονοπίστονη γκαμα, καθώς αυτό ως επί το πλείστον είναι για αυτοκίνητα μαζικής παραγωγής... Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  6. Βάλε για αρχή "πολεμικά " τακακια...Κ μετά βλέπεις αν είσαι οκ ή αν πρέπει να εμβαθύνεις περεταίρω. {Σημείωση}: τα τακακια αυτά υπόψιν ότι "σφυρανε " σε συνθηκες νορμάλ καθημερινής οδήγησης ... Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  7. Είσαι και για big turbo ταυτόχρονα; γτ διαφορετικα θα έλεγα ότι είναι υπερβολή [emoji848] Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  8. Όσο για το ερώτημα σου αν είναι καλύτερο το νεο file ,η απάντηση μ είναι ότι πλέον δεν έχω κλείσιμο πεταλούδας από τις 5800 rpm και μετά. Κι επομένως εχω πλήρη λειτουργια του αυτοκινήτου μέχρι ψηλά. Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  9. Γεια σ Γιώργο! Πλέον, προτού περάσω το νεο file στη νέα εταιρεία,το αυτοκίνητο μπήκε στον μηχανικό, όπου και έβαλε μπεκ Bosch από golf 6 gti, και επίσης κατόπιν συναινεσης του programmer (για να μειώσω λίγο το απαιτούμενο budget) μ έκανε 3 σφιξεις στο εργοστασιακό westgate. Επίσης μιας και βγήκε η πολλαπλή εισαγωγής(Η οποια αντικαταστάθηκε πριν 27.000χλμ με καινούρια) έγινε και ένας καθαρισμός βαλβίδων. Τα υπόλοιπα hardware ως είχαν κ πριν ,δλδ μπουζιά ngk 8άρια, πολλαπλασιαστες ngk r8, κλπ.. Κατόπιν πολλών log στον δρόμο με διορθωσεις κάθε φορά, έχουμε μέχρι στιγμής ρυθμίσει 1.85 με 1.3~1,35 και 18° αβανς. Ήταν ντεμί να μ δώσει η Όχι άλλη 1,5° Αλλά επειδή διάβασε μια επιστροφή,μ είπε ας το αφήσουμε εδώ κ βλέπουμε. Μ ζήτησε κάποια στιγμή να πάω να το ξαναπρηζωσει να δει μήπως χρειαστεί να μ αλλάξει κάτι αφότου θα έχω κάνει κάποια χλμ με το νεο μας file, κι έπειτα θα ανέβει δυναμομετρο παρουσια του για τις τελικές ρυθμίσεις κάποια στιγμή. Στο επόμενο μου σερβις Εγώ θα κάνω αντικατάσταση της αντλιας καυσίμου καθότι βλέπει ο programmer μια πιθανή ελαφρα κόπωσή της καθώς ψηλά αδυνατεί να πιάσει (νομίζω 10bar?) Την ζητούμενη πιεση καυσίμου, και αυτά.... Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  10. Φαίνεται να είναι γεμάτο υγρό αυτό εδώ το φισάκι Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  11. Τελικα σημερα περαστηκε νεο file σε νεα εταιρεια ...ολα καλα...ουτε πεταλουδες πλεον κλεινουν ουτε τπτ 😊
  12. Καλησπερα σας...Σημερα μετα απο αρκετα log και διορθωσεις στο νεο file που εβαλα....και αφου ολα ειχαν τελειωσει και εβαλα μπρος να επιστρεψω σπιτι μ,πριν κουμπωσω την 1η, παταω το κουμπακι auto του κλιματιστικου,και αρχιζω να βλεπω ατμο κατω απο τον κινητηρα και ηχο απωλειας υγρου.....κατεβαινω ανοιγω καπω,κ βλεπω κατω απο τις σωληνωσεις του κλιματιστικου απωλεια υγρου και μικρη ποσοτητα λιμνάζοντος υγρου στο πλαστικο καπακι του κινητηρα, ακριβως οπως κοιταω αριστερα του κομπρεσορα χρωματος αν δεν κανω λαθος πρασινοπού και σημειοτεον πανω στο πλαστικο καπακι ενα παξιμαδι βιδας ξεμπαρκο μονο του να καθεται 😡😩,σαν να μ λεει οτι καποιος ξεχασε να το βιδωσει? ειλικρινα δεν ξερω .....επιστρεφω στον προγραμματιστη,το ελεγχει με το vagcom, ουτε σφαλμα εβγαζε-ουτε και λαμπακι καποιο στο καντραν εχω, πιεση κλειστο-ανοιχτο clima μονιμα δειχνει ιδια...Αλλα,με το που το αναβω στο auto και μετα απο λιγα δευτερολεπτα,το κλιμα πλεον μπαινει αυτοματως σε eco και φυσικα δεν βγαζει κρυο αερα(αναβει το λαμπακι του eco....και αφου το πατησω να σβησει παραμενει αναμενο...) Να φανταστω οτι ο κομπρεσσορας ειπε το ποιημα?
  13. Εννοείς μεθανελότερα; Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  14. Δυστυχώς είχα όλη την καλή διάθεση να κάνω υπομονή, αλλά άλλο δεν πηγαινε... μιας και είπες τώρα αυτό, δλδ να μπορεί να κρατήσει πίεση ψηλα π λες.... Πότε δε θα μπορούσε να κρατήσει; επειδή σκέφτομαι να σ πω την αλήθεια να του πω το 1.7 να το κάνει 1.8 με 1.9 peak(over). Τι λετε; Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  15. Σύμφωνα με το τελευταίο τηλεγράφημα, σήμερα έγινε επίσκεψη σε νέο tuning team .... τα των παλιών λειτουργιών το αφήνουμε, θα δημιουργηθεί νέο file.... θα μπουν την ερχόμενη Πέμπτη στον μηχανικό μ μπεκ golf 6 gti, και θα γίνει σύσφιξη 3 στροφών του μαμά westgate ( όπως μ είπε ο programmer, εφόσον προς το παρών δεν με παίρνει να χώσω φράγκα και για forge westgate). Το νέο file θα είναι λοιπόν, με κόφτη στο 1,3 και πίεση στα μεσαία που ακόμα την έχω υπό σκέψη για πόσο να του ζητήσω...(Αυτός μ πρότεινε στο 1,7 είναι Καλά.αν θέλω να το πάω και παραπάνω πάει,απλά Αυτός δεν είναι υπέρ...) Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.