Jump to content

panpap175

Member
  • Content Count

    182
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    13

panpap175 last won the day on December 26 2020

panpap175 had the most liked content!

Community Reputation

53 Excellent

1 Follower

About panpap175

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Athens

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    audi a3 8p / 1,8tfsi / bzb / k04-064 set up /εισαγωγή custom/ ic custom/76 dp-200άρης καταλύτης- 70 ολόσωμη/6φτερο custom/πολλαπλασιαστές ngk r8/ μπουζι ngk bkr8eix/ μπεκ golf 6 gti/ανάρτηση st coilover/ ecu tuner: Svs 100άρα

Recent Profile Visitors

2,732 profile views
  1. Παιχνιδάκι θα είναι για σένα! Σωστό το ρητό σου και σοφό 😉 Όσο για το καλώδιο πάρτο καλύτερα από ένα κατάστημα ελληνικό, διότι εγώ για παράδειγμα που το πήρα από Ελλάδα, μ έδωσαν λάθος cd που ήταν για άλλη έκδοση καλωδίου ( πρέπει το cd με το set up να απευθύνεται στο software του συγκεκριμένου καλωδίου, αλλιώς δεν συνδέονται καλώδιο και πρόγραμμα μαζι) Και ξαναπηγα στο εν λόγω κατάστημα και μ έδωσαν το σωστό... Δλδ θέμα τεχνικής υποστήριξης καθαρά...Τώρα άμα εσύ θέλεις να το παραγγείλεις από εξωτερικό πάω πάσο. Όσο για το πιο μοντέλο καλωδίου χρειάζεσαι, το κάθε καλώδιο αναγράφει επακριβώς ποια μοντέλα και χρονολογίες παραγωγής VW group καλύπτει..
  2. ειναι ακριβως το ιδιο. Απλα οπως φανταζεσαι θελει πολυ προσοχη το τί πατας καθε φορα και το πού μπαινεις.... το γτ το καταλαβαινεις....
  3. πολυ πιθανον να χρειαζεται να κανεις κωδικοποιηση με vcds... ειναι καθαρα ενα ΄΄τικ΄΄ στο αντιστοιχο κουτακι του αρμοδιου κελιου με την κωδικοποιηση των ηλεκτρονικων... μπορεις να αγορασεις εναν κλωνο καλωδιο vcds (με μαξ ποσο στα 50 ευρω) με το λογισμικο του( οπως πολλοι απο εδω μεσα εχουν οπως και εγω..) και εχουμε κανει διαφορες παραμετροποιησεις στα ''θελω μας'' στις λειτουργιες των αυτοκινητων μας, οπως επισης και ελεγχους ,κλπ...αξιζει να το παρεις ,να το περασεις στο laptop ή το tablet σου και να το χρησιμοποιεις, δεν θα σ παει χαμενο (στο λεω απο τη δικη μ εμπειρια)
  4. Προσωπικά εγώ δεν περνάω ούτε καν έξω από αντιπροσωπεία 😉
  5. Για αρχή έλεγξε πίσω πίεση ελαστικών. Άμα χοροπηδάει σαν κατσίκι ίσως έχει παραπάνω από το κανονικό αέρα.
  6. Εγώ που είχα παρόμοιο πρόβλημα όταν το είχα πάρει (μεταχειρο) και είχα πάει να κάνω ρύθμιση στο τζάμι της ηλιοροφης και συντήρηση-λιπανση ,μου είπε ότι συνεβαινε αυτό που περιέγραψε και ο άγγελος, και μου έδωσε λύση εαν θυμάμαι καλά τοποθετώντας μονωτικη ταινια στο μεταλλικό πλαίσιο της ηλιοροφης για να μην ακούγεται στην ταλάντωση που κάνει και χτυπάει επάνω στο μέταλλο της οροφής του αυτοκινήτου. Δεν έχω ξαναακουσει έκτοτε θόρυβο.. Αλλά οι εργασίες αυτές έγιναν με ταπετσαρία ουρανού ξηλωμενη καθότι ήθελε αντικατάσταση καθώς είχε κρεμασει όπως μου το πούλησε ο προηγούμενος ιδιοκτήτης..
  7. Γιωργάρα ο τρόπος σκέψης σου ομολογώ στο 90% των περιπτώσεων (όσο καιρό μπαίνω και συμμετέχω ενεργά στο forum αυτό) ταυτίζεται απόλυτα με τον δικό μου..
  8. Πιστεύω θα τα καταχαρείς αυτά τα 2(dsg + 4κούνα) αν τα βάλεις...θα νοιώθεις ότι έχεις πάρει καινούριο αμαξι💨💥💣
  9. Με λιγότερα χρήματα θα προτιμούσα να το έκανα τουλάχιστον 4κινητο...νομίζω θα το χαιρόμουν πιο πολύ...και αν σ έμενε και ποσό από το budget που σκέφτεσαι να δώσεις για το gtx? (Για να μην πιάνουν τα χάρτινα και χωρο😄😄) Κάντο και dsg επιπλέον 😉
  10. και πιστευεις οτι με μπροστινη κινηση θα μπορεις να χαρεις το ποσό που θα εχεις δώσει περα για περα; θα εισαι καταδικασμενος (ειδικα στους επαρχιακους δρομους με τη γνωστη μειωμενη προσφυση) να ακους την πεταλουδα σου να ανοιγοκλεινει (με esp on) ή αλλιως να αφηνεις κατω λαστιχα ( με esp off)... εκτος αμα πατας απο τα 100+ χλμ/ωρα ταχυτητα....αλλα και παλι .... δεν ξερω ...εγω δε θα εμπαινα καν στη διαδικασια αυτη και στο κοστος αυτο ( γτ δε θα χρειαστεις αλλαγη κουλερ-εξατμισης-εντοσθιων;) για μπροστινη κινηση....
  11. Νομίζω η εικόνα ταιριάζει απόλυτα εδώ 🤣
  12. Πρωταρχικά το πρόγραμμα σου θα πρέπει καταρχήν να λειτουργεί σωστά εννοώντας ότι τις εντολές που έχει ο πραγραμματιστης δώσει στην ecu,να τις δεχεται ο εγκεφαλος και να τις κάνει πραξει ...αυτο θα φανεί και από ένα log ,αλλά και από το διάγραμμα μιας δυναμομετρησης το οποιο δεν θα πρεπει απο μία τιμή του άξονα Ψ να κάνει ξαφνικά μια μεγάλη στιγμιαία βυθιση (διότι αυτό σημαίνει κάποια δυσλειτουργια είτε μηχανολογικης φύσεως είτε σε κάποια λάθος τιμή που έχει πληκτρολογήσει ο programmer στις τιμές κάποιας παραμετρου πχ καυσιμο, τιμή Λ ,κλπ... με αποτέλεσμα ο εγκέφαλος για να διαφυλαξει κάποιο μηχανολογικό κομμάτι του αυτοκινήτου να κλείνει την πεταλουδα) Κατά 2ον και για να πεις ότι το πρόγραμμα σου "τα σπάει ",θα πρέπει η καμπύλη να έχει μια καλή τιμή στον άξονα ψ με όσο το δυνατόν επιπέδωση για μεγαλύτερο φάσμα σε τιμές Χ (rpm).
  13. Επισης και οσο πιο κακή ροικοτητα , λογικα τοσο μεγαλύτερο θα ειναι και το πυρομετρο.... (Χωρίς όμως να ειμαι σίγουρος για αυτό που λέω 🤔)
  14. Είναι ο χαρακτηριστικός ήχος της K03. Δεν είναι κάποιο πρόβλημα.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.