Jump to content

panpap175

Member
  • Content Count

    221
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    16

panpap175 last won the day on November 6 2021

panpap175 had the most liked content!

Community Reputation

66 Excellent

1 Follower

About panpap175

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Athens

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    audi a3 8p pre-facelift / 1,8tfsi / bzb / k04-064 set up /εισαγωγή custom/ ic custom/76 dp-200άρης καταλύτης- 70 ολόσωμη/6φτερο custom/πολλαπλασιαστές ngk r8/ μπουζι ngk bkr8eix/ μπεκ golf 6 gti/ανάρτηση st coilover/ ecu tuner: Svs 100άρα

Recent Profile Visitors

5,335 profile views
  1. Ο αισθητήρας λ σου πόσα χλμ έχει στον κύκλο ζωής του ; Το ρωτάω , διότι χοντρικά η ζωή τους είναι κάπου 100.000 χλμ , και ενδεχομένως ο δικός σου να έχει αρχίσει να τα ‘’παίζει’’ , χωρίς όμως να έχει πλήρως καταστραφεί ( ώστε να δείξει η ecu τον αντίστοιχο κωδικό βλάβης ) .
  2. Έπειτα από αρκετή διαδικτυακή έρευνα εχθές το βράδυ , μη βρίσκοντας πουθενά το δικο μου μοτερ να βάζουν κάπου φίλτρο πίεσης 5,2 bar …πήρα τηλ προ ολίγου την εν λόγω αντιπροσωπεία ( τμήμα ανταλλακτικών ) και αποδείχθηκε ότι χθες ο υπάλληλος μου έδωσε λάθος ανταλλακτικό ( το σωστό ανταλλακτικό πρέπει να λήγει σε κωδικό ….Κ με πίεση 6.6 bar , και όχι σε ….M όπου μου έδωσαν εχθές ) …επομένως μεγάλη προσοχή τί μας δίνουν και τί βάζουμε πάνω στα αυτοκίνητα … γιατί μετά … η συνταγή γνωστή …όλοι τους κινέζους 😑😑😑
  3. Πηγαίνοντας σήμερα στην αντιπροσωπεία για να αγοράσω φίλτρο καυσίμου για να κάνω επερχόμενη αλλαγή του , δίνοντας κωδικό πλαισίου , μου έδωσαν της εταιρείας UFI ( made in china😡) , το οποίο έχει κωδικό : 1 K 0 201 051 M, και είναι κατασκευής 07-07-2016 ( αν και το κουτί αναγράφει ‘’expire date : none ‘’)... Ο βασικός μου όμως προβληματισμός είναι ότι είναι 5,2 bar , ενώ σε αναζητήσεις που κάνω στο διαδίκτυο με κωδικό κινητήρα μου (1,8 tsi BZB , January 2008) , οι εταιρείες δίνουν φίλτρα με 6+ bar ….. Τί να κάνω; Το τοποθετώ ; Ή να ξαναπεράσω από την αντιπροσωπεία την συγκεκριμένη για τεχνικές διευκρινίσεις ;
  4. Μάλλον νέκρωσε γιατί θα κόπηκε τα αντίστοιχο καλώδιο που περνάει από το αμάξωμα στην πόρτα( από τα άνοιξε-κλείσε της πόρτας λόγω πάροδος χρόνου ) … άνοιξε την φούσκα που έχει μέσα τα καλώδια όπως έχεις ανοιχτή την πόρτα και δες
  5. Όλο αυτό το πληκτρολογησες ή κανεις την ηχητική πληκτρολόγηση ;
  6. Το οπτικό καθαρά σε απασχολεί στον προβληματισμό που έχεις ; Ή το μέγιστο στην απόδοση των ελαστικών ; για να ξέρουμε κ εμείς τί να σου απαντήσουμε
  7. Η μπαταρια εφοσον ειναι καινουρια , οσο μαπα κ αν ειναι δεν γινεται να εκφορτιζει στα καλα καθουμενα και να σου σβηνει.... το οτι ενω το εχεις σε λειτουργια το αμαξι σ και σ σβηνει,εμενα μ θυμιζει με επιφυλαξη προβλημα ενος αλλου συμφορουμιτη εδω μεσα π αφορουσε αισθητηρα στροφαλου....σε καθε περιπτωση με πριζωμα vcds στο συνεργειο θα σ απαντησουν τί παιζει με το προβλημα σ....οσο για την ασφαλεια σ καλυτερα θ σε κατατοπισει ενας εμπιστος ασφαλιστης του τι να κανεις.. προφανως αν καταλαβα σωστα εσυ δεν εχεις καλυψη στην ασφαλεια σ για οδικη λογω βλαβης, παρα μονο για ατυχημα.... μπορεις να κανεις προσθηκη στο υπαρχον σ συμβολαιο και να πληρωσεις το αναλογο αντιτιμο για οδικη λογω τεχνικης βλαβης και να στο μεταφερουν εκει π επιθυμεις..
  8. Θεωρώ μην πολύ καθεσαι να σκοτίζεσαι …κ εγω αυριο πάω να αγοράσω καινούργια από την Karenta( δυσλειτουργεί ο μηχανισμός της πόρτας οδηγού ) .. ό,τι διαφορετικό (μεταχειρισμένο γνήσιο ή επισκευή του υπάρχοντος μηχανισμού ) θεωρω ότι απλά θα δώσει μια παράταση και στην τελική να πληρώνω πολλαπλάσια σε εργατικά …
  9. Τα οποία ειναι παντα δλδ made in japan?😕
  10. Είσαι σίγουρος δλδ ότι αυτά δεν κατασκευαζονται σε Taiwan & China?
  11. Παράλογο δεν είναι τίποτα από τα δυο που λες …. Δικαίωμά σου είναι και το ένα και το άλλο ……Αλλα αρκεί να μην εισαι ουσιαστικά πάνω από το ‘’κεφάλι’’ του μάστορα διότι είναι πολύ σπαστικό … Και εγω θέλω να είμαι παρών (όπως και κανω στον δικό μ μηχανικό ) αλλά βέβαια πάντα διακριτικά χωρίς να γίνομαι ενοχλητικός …. Αν ενδιαφέρεσαι να σου πω τα στοιχεία του , μετά χαράς μου …(4χρονια πελάτης εκεί είμαι ευχαριστημένος ….μπροστά σου θα πάρει σε ανοιχτή ακρόαση για ανταλλακτικά αν θέλεις , αλλιώς πας εσυ με τα δικά σου που επιθυμείς , το οποίο αυτό κανω εγω )
  12. Οι προγραμματιστές για να κάνουν ενα πρόγραμμα να δουλέψει ,ουσιαστικά κοροϊδεύουν την ecu (χοντρικά -χοντρικά ) με «ψεύτικες» τιμές από κάποιους αισθητήρες . Γιαυτο και σε ενα αυτοκίνητο που έχει γίνει remap , δεν μπορείς να βγάλεις συμπέρασμα αν είναι όντως αυτο που γράφει ο εγκέφαλος ως βλάβη ή σφάλμα . Πρέπει ουσιαστικά να καταλάβεις ποια κελιά πρέπει να βάλεις και να κανεις log ώστε να δεις αν οι ζητούμενες τιμές από το πρόγραμμα είναι ίδιες ή πολύ πολύ κοντά με τις πραγματικές . Αν όχι , τότε ο εν λόγω αισθητήρας που” logάρεται ” έχει πρόβλημα .
  13. Αντέχουν για να φέρουν στα όρια ένα εργοστασιακό k04( εφόσον όμως είναι καινούριες και δυνατές ) εκτος άμα βάλεις φτερά άλλα , οπότε χρειάζεσαι αντλίες autotech.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.