Jump to content

panpap175

Member
  • Content Count

    158
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    9

panpap175 last won the day on October 12

panpap175 had the most liked content!

Community Reputation

39 Excellent

About panpap175

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Athens

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    audi a3 8p / 1,8tfsi / bzb / k04-064 set up /εισαγωγή custom/ ic custom/76 dp-200άρης καταλύτης- 70 ολόσωμη/6φτερο custom/πολλαπλασιαστές ngk r8/ μπουζι ngk bkr8eix/ μπεκ golf 6 gti/ανάρτηση st coilover/ ecu tuner: Svs 100άρα

Recent Profile Visitors

2,613 profile views
  1. Καλημερα...Δηλαδή ποια η διαφορά τώρα με το πρόγραμμα; Πόσο πάνω έχεις παρει; 10 αλογα;
  2. οι coilover(με ρυθμιση σκληροτητας) γενικα μπορουν να γινουν πολυ κομπλε σε θεμα ανεσης σε ισαξια επιπεδα αυτοκινητου με εργοστασιακες αναρτησεις θεωρω (εαν επιθυμεις φυσικα και εσυ να εχεις ανεση)... Γενικα μπορεις να τις προσαρμωσεις στα μετρα σου και στα θελω σου... ενω τα αμορτησερο-ελατηρια τα παιρνεις τα βαζεις και μετα αμα κατι σε χαλαει πρεπει να το αλλαξεις και αυτο που ειχες παρει το πουλας...και αμα δεν πουλιεται το σκοτωνεις... εγω για αυτο πηγα σε coilover με ρυθμιση υψους αλλα και σκληροτητας..
  3. Φοραω τις st(ρυθμισης καθ'ύψους και κατα σκληρότητα) απο τον περασμενο Μαρτιο και ειμαι πολυ ικανοποιημενος με ωραια συμπεριφορα αποσβεσης (βεβαια ξεκαθαριζω οτι δεν εχω οδηγησει ή βρεθει επιβατης μεσα σε ενα αντιστοιχο Α3 8Ρ με το δικο μου , που να φοραει kw ή Bilstein, ωστε να δω τυχον διαφορές) . Επίσης ζητημα ακομα να εχω κανει 6000 χλμ,αλλα γενικοτερα φαινονται πολυ τιμιες και μια value for money επιλογη για coilover αναρτηση. Εγω προσωπικα θα σου ελεγα να τις επιλεξεις..
  4. Ηλιούπολη εάν σε ενδιαφέρει ευχαρίστως να σ πω.
  5. το κομπρεσσερ ξαφνικα ''κολλησε''; ή ειχες να το λειτουργησεις μηνες; αν το λειτουργουσες κανονικα ,ειχες δει καποιο παραξενο συμπτωμα στην αποδοση του που να σε ειχε προβληματισει;
  6. κανε ενα τηλ σε καταστημα με ηχοσυστηματα αυτοκινητου και θα σε κατατοπισουν τί πρεπει να αγορασεις και να στο τοποθετησουν. Εν ολιγοις δεν συνδεεται αυτο το μηχανηματακι που χρειαζεσαι μεσω rca θυρων. συνδεεται στο πριζακι που εχει για cd changer.και για να το ενεργοποιεις θα πατας στην πηγη σ να σ διαβασει cd χωρις να εχεις μεσα καποιο cd βαλει,και θα συνδεεται με το ανταπτορακι αυτο.και αναλογως τι του εχει πρηζωσει καθε φορα ( πχ sd card, usb ή το εχεις συνδεσει μεσω bluetooth με το κινητο σ,θα παιζει αυτο) και το τοποθετεις μεσα στο ντουλαπακι του αυτοκινητου σου.αμα πιανουν τα χερια σ καντο μονος σ δεν ειναι δυσκολο .αν οχι πηγαινε και θα στο φτιαξουν.
  7. Πάντως ως κάτοχος 6φτερου δίσκου, θα έλεγα ότι δεν είναι καθόλου απολίτιστος ο δίσκος σε συμπεριφορά...κάθε άλλο θα έλεγα...Η μόνη διαφορά Εγώ που έχω καταλάβει είναι ότι δεν έχει την δυνατότητα ουσιαστικά να πατιναρει τόσο όσο ο εργοστασιακός δίσκος για να κάνει κάποιος ελιγμούς όπως πχ παρκάρισμα ...που και αυτό το στοιχείο και πάλι ,θεωρω, οτι είναι αμελητέο (Εκτός αν εγώ είμαι πορωμενος και μ φαίνονται όλα ρόδινα😜😜) ...εν ολίγοις θεωρώ μια χαρα κοσμιος είναι ο 6φτερος ...
  8. Θα σου απαντήσει ο programmer που θα σε ρυθμίσει το συγκεκριμένο αυτό ερώτημά σου.
  9. Καλημερα. Ο μηχανικος ο δικος μ ειναι ηλιουπολη.Τιμιος και καλος στην δουλεια του. εαν σε ενδιαφερει πες μ
  10. Δεν αξίζει. Βάλτο αγγελία και βάλε τη διαφορά και αγόρασε αυτό π θέλεις....και πιο σωστό θα είναι ως αμάξι, και εκτιμώ ότι πιο λίγα θα είναι τα λεφτά π θα ξοδέψεις από το να πας σε τροπέτο
  11. Ο κάβουρας είναι επιστημονας. Μ έχει δώσει κι εμένα σημαντικές λύσεις τεχνικές που είχα προβληματισμούς σε διάφορα θέματα!
  12. Αρχικά θα χρονομετρούσα και θα μηδένιζα και τον χιλιομετρητή, για να δω σε πόσο χρόνο-στα πόσα χλμ ξεκινάει το πρόβλημα. Κατόπιν θα επαναλάμβανα την ίδια διαδικασία.... Έτσι ώστε να δω εάν συμβαίνει στις ίδιες τιμές χρόνου; χλμ; Μήπως και μπορέσω να διαχωρισωστο μυαλό μου αν καταρχήν το πρόβλημα είναι μηχανολογικό ή έχει να κάνει με ηλεκτρικό κύκλωμα- ή software.. Θεωρώ ότι άμα συνεβαινε πάντα στον ίδιο χρόνο....ή στα ίδια διανυθεντα χλμ, τότε πιστεύω ότι κάτι παίζει με θέμα εγκεφάλου... Από την άλλη άμα δεν συνεβαινε πάντα στις ίδιες τιμές χλμ ή χρόνου, παρά σε τυχαίες τιμές κάθε φορά, ενδεχομένως να έχει να κάνει με κάποια υπερθέρμανση αισθητήρα με αποτέλεσμα κατόπιν να απεμπλεκει τον κομπρεσσορα ο εγκέφαλος για λόγους ασφαλείας του κυκλώματος ac....γι'αυτό κ μετά όπως λες ίσως αυτό που πυρωνει μετά να ξεπυρωνει όσο σταμάτησες και ούτω καθεξής..... Αυτό θα έκανα για αρχή με το ταπεινό μου μυαλό, ώστε να τα βάλω κάτω και να μπορέσω να διαχωρισω αρχικά και να κατευθυνθω βαση λογικής και τον εξαρτημάτων που αποτελούν ένα σύστημα κλιματισμού στην πηγή του προβλήματος σου... Μακάρι βεβαια να σε βοηθούσε ο ηλεκτρολόγος που σου συνέστησε ο συνφορουμιτης για να σ δώσει αμμεσα λύσηστο πρόβλημα...
  13. Δεν είχες βάλει γνήσιο σετ φλατζας; Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  14. Μόνο το σήμα audi θα μείνει σε λίγο χαχα ..όλα κάστομ θα τα κανεις Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.