Jump to content

panpap175

Member
  • Posts

    235
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    16

panpap175 last won the day on November 6 2021

panpap175 had the most liked content!

About panpap175

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Athens

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    audi a3 8p pre-facelift / 1,8tfsi / bzb / k04-064 set up /εισαγωγή custom/ ic custom/76 dp-200άρης καταλύτης- 70 ολόσωμη/6φτερο custom/πολλαπλασιαστές ngk r8/ μπουζι ngk bkr8eix/ μπεκ golf 6 gti/ανάρτηση st coilover/ ecu tuner: Svs 100άρα

Recent Profile Visitors

9,484 profile views

panpap175's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Reacting Well Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Dedicated Rare
  • Week One Done Rare

Recent Badges

69

Reputation

  1. Καλημερα .. Το μαύρο αυτό πλαίσιο που αναφέρεις ως οθόνη , δείχνει τις κλασικού τύπου ενδείξεις «ανοιχτής πόρτας» , «χαμηλής ένδειξης ρεζερβουάρ» , «μπαταρία»….. σωστά ;
  2. Πρέπει να μπεις στο κανάλι που θα βλέπεις και τις ζητούμενες τιμές του file που λειτουργεί η ecu του αυτοκινήτου σου , για να μπορείς να συγκρίνεις εάν τα μηχανικά μέρη ( εν προκειμένω οι αντλίες ) δίνουν τις πραγματικές τιμές .. Εαν δεν τις δίνουν , τότε πιθανώς ευθύνονται .. Εαν όμως τις δίνουν , τότε ενδεχομένως φταίει κάτι άλλο ..
  3. Το set up που έχει φτιάξει τώρα … κανένας άλλος στο παρελθόν δεν το έχει κάνει για να δεις τί παίζει με τα διαφορικά και πόσο αντέχουν ;
  4. Σε είχε προειδοποιήσει ο Νεύτωνας με τον 3ο του Νόμο ..
  5. Καλησπέρα σε όλους .. επειδή σκέφτομαι να αλλάξω την εμπρός πλαφονιέρα μου ( διότι εχω εκείνη χωρίς φώτα ανάγνωσης οδηγού - συνοδηγού , που έχει απλά το κεντρικό κουμπάκι άναψε- κλείσε στα λαμπάκια της , καθώς και τον στρογγυλό διακόπτη χειρισμού - λειτουργίας της ηλιοροφής ) με εκείνη της φωτό που έχει επιπροσθέτως και τα δυο λαμπάκια ανάγνωσης (με τους αντίστοιχους διακόπτες τους)… Το ερώτημα μου είναι εάν είναι πλήρως λειτουργική με την υπάρχουσα καλωδίωση του οχήματος μου ..
  6. Στον Καλόμπρατσο έχω μετατρέψει εγώ στο παρελθόν το δικό μου δισκάκι σε 6φτερο , και μέχρι στιγμής εχω μείνει πολύ ευχαριστημένος ( έως τώρα έχει κάνει κάπου χοντρικά χοντρικά το δισκάκι 30.000 χλμ , χρήσεως εκτός πόλης μόνο για ταξίδια με k4 set up ) .. Παρότι όπως προανέφερα το αυτοκίνητο δεν είναι καθημερινής χρήσεως , η αίσθηση του δίσκου εμένα προσωπικά δεν με ενοχλεί καθόλου , το πεντάλ απαιτεί την ίδια δύναμη πίεσης με του εργοστασιακού δίσκου .. και εν τελεί εκτιμώ ότι δεν θα σε ενοχλεί στην καθημερινή χρήση του αυτοκινήτου σου ( βέβαια εκφέρω την προσωπική γνώμη μου , και ενδεχομένως εσένα κάτι τις να σε ενοχλούσε κάτι κάπως ..🙂)
  7. Απευθύνσου προς εκείνον: https://www.vrisko.gr/details/c2c30f2d1hdfdeae640f_eaa2da42kaj
  8. Svs με κλειστά μάτια … σοβαροί επαγγελματίες , θα σου βρουν τη χρυσή τομή ανάμεσα σε αυτό που εσύ ζητάς να πετύχεις και σε αυτό που επίσης του πρακτέου γίνεται , ώστε να επιτυχείς τον συνδυασμό οδηγικής απόλαυσης - αξιοπιστίας μηχανικού συνόλου - μακροζωίας ..
  9. Εγω πάντως πριν κάποια χρόνια αγόρασα για αλλαγή λαδιών στο δικό μου την απαιτούμενη ποσότητα ( νομιζω 5τμχ του 1l, αν θυμάμαι καλα μ είχαν δώσει ) και η τιμή που το κοστολογούσαν ήταν περί τα 120€ …. Εντάξει δλδ ντροπή …
  10. Επειδή είχα αγοράσει από την αντιπροσωπεία την αναδιπλούμενη συρταρωτή θήκη κούπας …κ επειδή όντως δεν υπάρχει κάποια αναμονή για λαμπάκι φωτισμού της , και θέλοντας εγώ να την φωτίσω με την παράλληλη λειτουργία του διακόπτη φώτων του αυτοκινήτου , πήρα 12volt ταινία led , και με ένα δοκιμαστικό 12volt εντόπισα στον διακόπτη εν/απενεργοποίησης esp ( μιας και ήταν το πιο κοντινό που μπορούσα να παρω ρεύμα φώτων ) την αντίστοιχη καλωδίωση που είχε για να δίνει στο εν λόγω κουμπί ρεύμα στο λαμπάκι φωτισμού του ….επομένως πήρα μέσω μιας προέκτασης καλωδίου ρεύμα από εκεί και το συνέδεσα με το μικρό κομματάκι ταινίας led την οποία και τοποθέτησα -κόλλησα με τέτοιο τρόπο στη θήκη κούπας , ώστε και να δίνει φως εκεί που πρέπει να δώσει , αλλά και να μην προκαλεί δυσλειτουργία στο άνοιξε - κλείσε της .. Η όλη διαδικασία απαιτεί κάποια υπομονή και έχει αρκετη λεπτοδουλειά και θα σε συμβούλευα εάν δεν είναι σίγουρος ότι δεν μπορείς να το επιχειρήσεις να μην το κανεις παρά να απευθυνθείς σε έναν ηλεκτρολόγο , διότι αν γινει κάποιο λάθος εκεί , esp είναι αυτό …χώρια του ότι δεν θελουμε να προκληθεί κάποια σπίθα σε περίπτωση που δεν τα έχεις ενώσει επαρκώς όλα αυτά τα καλωδιάκια με ο,τι επακόλουθο θα μπορούσε να προκαλέσει σε όλα αυτά τα πλαστικά …. Κατά τα άλλα μια χαρά δουλεύει και είναι όμορφο αφού το τοποθετήσεις 🙂
  11. Ο αισθητήρας λ σου πόσα χλμ έχει στον κύκλο ζωής του ; Το ρωτάω , διότι χοντρικά η ζωή τους είναι κάπου 100.000 χλμ , και ενδεχομένως ο δικός σου να έχει αρχίσει να τα ‘’παίζει’’ , χωρίς όμως να έχει πλήρως καταστραφεί ( ώστε να δείξει η ecu τον αντίστοιχο κωδικό βλάβης ) .
  12. Έπειτα από αρκετή διαδικτυακή έρευνα εχθές το βράδυ , μη βρίσκοντας πουθενά το δικο μου μοτερ να βάζουν κάπου φίλτρο πίεσης 5,2 bar …πήρα τηλ προ ολίγου την εν λόγω αντιπροσωπεία ( τμήμα ανταλλακτικών ) και αποδείχθηκε ότι χθες ο υπάλληλος μου έδωσε λάθος ανταλλακτικό ( το σωστό ανταλλακτικό πρέπει να λήγει σε κωδικό ….Κ με πίεση 6.6 bar , και όχι σε ….M όπου μου έδωσαν εχθές ) …επομένως μεγάλη προσοχή τί μας δίνουν και τί βάζουμε πάνω στα αυτοκίνητα … γιατί μετά … η συνταγή γνωστή …όλοι τους κινέζους 😑😑😑
  13. Πηγαίνοντας σήμερα στην αντιπροσωπεία για να αγοράσω φίλτρο καυσίμου για να κάνω επερχόμενη αλλαγή του , δίνοντας κωδικό πλαισίου , μου έδωσαν της εταιρείας UFI ( made in china😡) , το οποίο έχει κωδικό : 1 K 0 201 051 M, και είναι κατασκευής 07-07-2016 ( αν και το κουτί αναγράφει ‘’expire date : none ‘’)... Ο βασικός μου όμως προβληματισμός είναι ότι είναι 5,2 bar , ενώ σε αναζητήσεις που κάνω στο διαδίκτυο με κωδικό κινητήρα μου (1,8 tsi BZB , January 2008) , οι εταιρείες δίνουν φίλτρα με 6+ bar ….. Τί να κάνω; Το τοποθετώ ; Ή να ξαναπεράσω από την αντιπροσωπεία την συγκεκριμένη για τεχνικές διευκρινίσεις ;
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.