Jump to content

GBoufis

Member
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

7 Neutral

About GBoufis

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Athens

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    Audi S3 Sportsedan 2017

Recent Profile Visitors

150 profile views
  1. Και εμένα κάποτε δούλευε κανονικά , μου έβγαζε τον υπόλοιπο χρόνο εγγύησης και τα Service μου. Μετά κάτι άλλαξαν και βγάζει τις ίδιες πληροφορίες με το δικό σου. Έστειλα email στην Καρεντα και έλαβα μια απάντηση που αν την δεις θα βάλεις τα γέλια... Τελικά ακόμα και στην "τεχνολογία" είμαστε πολίτες 2ης κατηγορίας...
  2. Δεν ξέρω, με το μάτι εσύ τι καταλαβαίνεις; https://www.instagram.com/p/BeQLpzMg0qe/?utm_source=ig_web_button_share_sheet Καλοτάξιδο και πάλι!
  3. Καλοτάξιδο και από εμένα! Και εγώ είχα παραλάβει Νοέμβριο του 2017 εν μέσω καταρακτώδους βροχής Μάλλον θα σου βγει τυχερό όπως το δικό μου! Κύριοι, εσείς που ψάχνεστε με 8 μπεκ και δυνατότητες βελτίωσης, κάντε λίγη υπομονή σε 3 χρόνια που θα δώσω το δικό μου, θα το παραλάβετε τελείως μαμά, με κεραμική επίστρωση και όλο το options list
  4. OK, τώρα εξηγείται! Το ΜΥ2018 δεν έχει κόκκινα φώτα στις πόρτες. Έχω πάρει και εγώ το πακέτο εσωτερικού φωτισμού led μαζί με τα B&O αλλά το αμάξι ήρθε με απλά κόκκινα αντανακλαστικά. Το test drive που είχα πάρει είχε κανονικά κόκκινα φώτα. Anyway, προβλήματα πρώτου κόσμου, στην χειρότερη να μην έχει ούτε καν αναμονές, εάν μπορούν να γλυτώσουν 0.49C από το κάθε αμάξι θα το κάνουν
  5. Καλώς να σου έρθει, να παραλάβεις και να πάνε όλα καλά! 2 πραγματάκια: Δεν έχω παρατηρήσει να έχει puddle lights στις πίσω πόρτες :) Πως θα πας τα σκέτα λευκά πίσω; Έχει διαβάσει κάπου ότι έχει αναμονές; Επίσης τα "quattro" που πήρες τα παράγγειλες από την Audi; Θυμάσαι κόστος; Όταν είχα ρωτήσει για τα αντίστοιχα του RS3 είχα πάρει μια τιμή γύρω στα 150 ευρώ οπότε και αρκέστηκα στο απλό λευκό! :) Το δεύτερο... κατά την παραλαβή και συγνώμη εάν σε ξενερώνω προκαταβολικά, να προσέξεις πολύ το χρώμα. Εμένα που είναι σκούρο το χρώμα μου το είχαν κάνει μαντάρα, γεμάτο αράχνη. Πλήρωσα άλλα 600ευρώ για να μου το διορθώσουν και για κεραμική επίστρωση. Από την κακή μου εμπειρία θα σου πρότεινα να ΕΠΙΜΕΙΝΕΙΣ να μην σου κάνουν ΚΑΜΊΑ αποκέρωση η "προετοιμασία" και να το πάρεις να το πας μόνος σου σε έναν detailer να στο κάνει κούκλα. Οι τύποι είναι πραγματικά κανίβαλοι. Αυτά τα ολίγα! Καλοτάξιδο!
  6. To Q3 που κυκλοφορεί τώρα στην αγορά είναι ίσως το πιο παλιό μοντέλο της Audi. Βασίζεται στο πλαίσιο "δεκαετίας" +++ PQ35 από τα Golf 5, A3 8P κλπ. Για εμένα απέφυγέ το, και την ηλικία του δείχνει και σε 1 χρόνο θα το δεις δίπλα στο νέο και θα μουτζώνεσαι. Επειδή το έχω δει δίπλα δίπλα στο Q2, το Q2 σε χώρους υπερτερεί, ειδικά εάν το φορτώσεις με λίγα extra και κανένα έντονο χρώμα γίνεται πολύ όμορφο. Στα γνωστά μαύρο/λευκό/γκρί/ασημί , το αυτοκίνητο χάνεται και είναι "μάπα". Εάν θέλεις χώρους και οπωσδήποτε Audi badge, περίμενε το νέο Q3, αλλιώς ή Q2 ή Skoda Kodiaq που είναι η "sensible choice" My 2 cents.
  7. Τα "μαμά" puddle lights είναι λευκά. Δεν έχουν logo της Audi. Υπάρχουν σαν option μέσω των ανταλλακτικών τα puddle lights του RS3 που "φωτίζουν" το logo της "Audi Sport" . Κόστος 144€. Ήμουν έτοιμος να τα αγοράσω... μετά μέτρησα τα audi logo's στο αυτοκίνητο και θεώρησα ότι θα ήταν υπερβολικό Στις πίσω πόρτες δεν υπάρχουν, όπως επίσης δεν είναι φωτιζόμενα τα "μαρσπιεδάκια" . Επίσης από το MY2017 -= > MY2018 έχουν αντικαταστήσει τα κόκκινα φώτα που υπήρχαν στις πόρτες όταν άνοιγαν με απλά αντανακλαστικά καθώς επίσης έχουν καταργήσει το υφασμάτινο "καπάκι" της μπαταρίας... Σε κάνει να αναρωτιέσαι τι άλλο έχουν κόψει προκειμένου να γλυτώσουν το κόστος Υπομονή !!!
  8. Γιάννη, Και το δικό μου είναι DSG, και είναι επίσης το πρώτο μου DSG , και ομολογώ ότι από εκεί που οδηγούσα με το γκάζι και τον συμπλέκτη μου φαίνεται περίεργο να οδηγώ περισσότερο με το φρένο . Διαβάζοντας τις παρατηρήσεις σου συμφωνώ απολύτως με αυτά που αναφέρεις, όμως για τα φρένα -τουλάχιστον στο δικό μου- ανακάλυψα μια ευχάριστη έκπληξη! Όταν νομίζεις ότι το αμάξι φρενάρει ικανοποιητικά, πρέπει απλά να πατήσεις ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ και εκεί γίνεται εξαιρετικό. Απλά έχει κακή "κλιμάκωση" η αίσθηση του φρένου. Ως προς το κιβώτιο, εννοείται ότι πειράξεις είναι εκτός εγγύησης, οπότε κράτα το 5 χρόνια ως έχει και εάν στο τέλος της εγγύησης αποφασίσεις ότι θέλεις να το κρατήσεις και να το βελτιώσεις, είμαι βέβαιος ότι η γκάμα των λύσεων στην αγορά θα είναι αρκετές... το Β10 μοντέλο όμως είμαι σίγουρος ότι θα είναι τουλάχιστον 2 φορές καλύτερο και μάλλον θα κινηθείς προς εκείνη την κατεύθυνση Ενημέρωση από την Audi θα σου κάνουν στα πλαίσια της κανονικής συντήρησης. Όταν πήγα για την πρώτη μου αλλαγή λαδιών στα πλαίσια του "στρωσίματος" μου ανέφεραν επί λέξη: "έχετε την τρέχουσα έκδοση λογισμικού, δεν υπάρχει κάποια νέα version" . Τα αυτοκίνητα σήμερα -όπως και τα περισσότερα πράγματα γύρω μας- είναι software , να είσαι σίγουρος ότι με κάθε νέα έκδοση κάποια πράγματα θα βελτιώνονται. Κάποιες αλλαγές είδα εγώ ήδη στο carplay, νομίζω ότι θα ακολουθήσουν και τα υπόλοιπα . ΥΓ: Το μόνο "aftermarket" που έβαλα στο αυτοκίνητο είναι μια 4αδα BBS στην ίδια διάσταση & offset με τα εργοστασιακά ζαντολάστιχα, και αποθήκευσα τα εργοστασιακά ώστε να τα χρησιμοποιώ με χειμερινά ελαστικά . /Γιώργος
  9. Πέρυσι 17 Αυγούστου παράγγειλα το δικό μου S3 Sedan και 20 Νοεμβρίου το παρέλαβα. Ακριβώς 3 μήνες. Από την αρχή μου είχαν δώσει τον ακριβή χρόνο. Βασικά περίπου 2-3 εβδομάδες μετά την παραγγελία, πήρα "εβδομάδα" παραγωγής και από την εβδομάδα παραγωγής έκανε 1 μήνα και κάτι ψιλά. Μην βιάζεσαι, έχεις όρεξη να πληρώσεις 2 φορές τα τέλη κυκλοφορίας -σαν εμένα- για 1 μήνα; 😉 Στο myaudi θα μπορέσεις να αποκτήσεις πρόσβαση μόλις το αυτοκίνητο κατασκευαστεί και αποκτήσει VIN. Και πάλι όμως λεπτομέρειες για την φάση που βρίσκεται δεν θα έχεις. Επειδή έχω επισκεφθεί το εργοστάσιο στο Ingolstadt , από την στιγμή που μπαίνει στην "παραγωγή" μέχρι την στιγμή που είναι έτοιμο, είναι κάτι λιγότερο από 24 ώρες. Όλη η αναμονή είναι να έρθει η σειρά σου, γιατί όλα τα αυτοκίνητα είναι built to order. Καλοτάξιδο σου εύχομαι! ΥΓ: τώρα που έγινες ομόσταβλος, ότι θέλεις ρώτα έχω εξαντλήσει την έρευνα στο συγκεκριμένο
  10. Λάβε υπόψην σου ότι εφόσον προγραμματίσεις το αυτοκίνητο -οπουδήποτε, και εννοώ ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ- με την παραμικρή επίσκεψη στην Audi στα πλαίσια του κανονικού service θα χαιρετήσεις την εγγύησή σου. Στα νέα αυτοκίνητα (2013 -και μετά-) πέφτει ένα flag στο VIN σου και το αυτοκίνητο μαρκάρεται ως "TD1" . Όσο και να σε τρώει το πόδι σου, έχεις 5 χρόνια εγγύηση και πολλά πράγματα που μπορούν να χαλάσουν. Μακροπρόθεσμα, καλύτερα να αγοράσεις ένα αυτοκίνητο "παιχνίδι" να βγάζεις το άχτι σου, και με το καινούριο σου Α4 να κάνεις την δουλειά σου. Επίσης, ως ιδιοκτήτης S3 MY2018, είμαι στο 3ο μου S3. Στο πρώτο... του έβγαλα τα μάτια, stage 3 και ότι αυτό συνεπάγεται. Στο 2ο (Fl 2009 Manual sportback) περιορίστηκα σε ένα καλό πρόγραμμα 1ου σταδίου και το αυτοκίνητο μου έκανε τα χατήρια στο 95% των περιπτώσεων. Στο τωρινό μου, μπορεί τα 310 άλογα να είναι πλέον "θνητό" νούμερο, αλλά σε συνδιασμό με το DQ381/DSG7 και τα υπόλοιπα καλούδια του αυτοκινήτου , ούτε που μου πέρασε από το μυαλό να το πειράξω !!! Κράτα τα χρήματά σου, και αντί να του βγάζεις τα μάτια σε αμφίβολες μετατροπές και "Tuning" , όταν το βαρεθείς πάρε το επόμενο. My 2 Cents!
  11. Επειδή έψαχνα ακριβώς το ίδιο αμάξι, και έκανα την άσκηση, υπολόγισε 62Κ € για ένα μοντέλο 2015 pre-facelift φορτωμένο βέβαια με ότι extra υπάρχει. Κοινώς αυτοκίνητα στο mobile.de με 42-45Κ θα σου βγούνε +18-20Κ εκτελωνισμένα στην Ελλάδα. Αν υπολογίσεις το κόστος του χρήματος η όλη άσκηση είναι κάπως. Αν από την άλλη έχεις το ποσό cash, προχώρα άφοβα. Εξάλλου δεν είναι και κανένα exotic να πεις ότι δεν θα βρεις ανταλλακτικά εδώ στην αντιπροσωπεία. Εισάγεται κανονικά το 8V cabriolet A3 και το 8V S3. Ότι και να σου χαλάσει θα το βρείς. Αν το πάρεις όμως, να μας πεις που κυκλοφορείς για να σε αποφεύγω γιατί θα σκάσω από την ζήλια μου /Γιώργος
  12. Είχα Magnetic Ride στο S3 8P Sportback που είχα στην κατοχή μου μέχρι και χθές, και το παράγγειλα φυσικά και στο 8V που περιμένω Προσωπικά είμαι -πλέον- κατά οποιασδήποτε aftermarket ανάρτησης στο αμάξι , εφόσον πρόκειται για daily driver. H ποιότητα των δρόμων στην Ελλάδα δεν ευνοεί ένα αυτοκίνητο το οποίο είναι "πίτα" ή έχει ξύλινη απόσβεση. Έιμαι πλέον στο 3ο μου S3 (8L-8P-8V) για να σου πω με σιγουριά ότι το magnetic ride είναι από τα καλύτερα λεφτά που έχω ξοδέψει. ΕΙΔΙΚΑ στο 8V όσο το είχα για test drive που ήταν με 19άρες και Pirelli PZero είχε ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορά στον δρόμο μεταξύ των 3 modes. Πιστεύω ότι επειδή το 60% της χρήσης που κάνουμε είναι "όχι πίστα / spirited driving" μια ανάρτηση που μπορεί να κάνει adapt στις συνθήκες είναι ότι καλύτερο. Επίσης για 900€ που έχει ως extra δεν νομίζω ότι θα βρεις κανένα αξιοπρεπές σύστημα coil overs που να σου κάνει όλα τα χατήρια. Do yourself a favour, and tick the option box
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.