Jump to content
Πολιτική προστασίας απορρήτου Read more... ×

Dark X

Member
  • Content Count

    44
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Dark X last won the day on November 1 2017

Dark X had the most liked content!

Community Reputation

38 Excellent

About Dark X

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Athens

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    VW GTI Edition 30 DSG

Recent Profile Visitors

111 profile views
  1. Φίλε θα τα πούμε μετά το Πάσχα σε κάποια συνάντηση. Και να συμπληρώσω επίσης respect σε όσους οργάνωσαν το μενού. Η περιγραφή δε όλα τα λεφτά, διαβάζω για πανδαισίες λαχανικών, πουγκιά και κρούστες μελιού και έψαχνα τη διπλωμένη πετσέτα να βάλω πάνω μου.
  2. Πολύ καλό editing, ιδανική επιλογή μουσικής και εξαιρετικό περιεχόμενο, μπράβο!
  3. Ένα ακόμη ωραίο τυχαίο πάτημα με Octavia 20vt (άκουσα external), μόνος του αυτός και ως συνήθως δικάβαλος εγώ. Στα κιλά ο τσέχος είναι καμιά 100ή κιλά κάτω από λίγο που έψαξα, ας με διορθώσει κανείς αν κάνω λάθος. Βάλε και το έξτρα μου άτομο πάμε στα 160 κιλά εύκολα. Το πάτημα έγινε από 3η 100 μέχρι γύρω στα 220 και είχα ένα μικρό πλεονέκτημα καθώς ήμουν μισό μπροστά όταν φύγαμε. Πάμε λοιπόν στο πάτημα, όπου παρά τον πολύ θόρυβο που κάνει το αμάξι μου, το εξτέρναλ του ούρλιαζε και το άκουγα με κλειστά παράθυρα, οπότε αμέσως κατάλαβα ότι δεν είχα τύχη και ήταν απλά θέμα χρόνου πότε θα με περάσει. Παρ' όλα αυτά νομίζω κρατήθηκα πολύ καλά, μέχρι την επόμενη αλλαγή στα 160 είμασταν μαζί, δηλαδή από 100 ως 160 μου μάζεψε το μισό αμάξι. Πάνω στην αλλαγή και ενώ είχε την τάση να πετάξει μούτρα, μίλησε το dsg και πέταξα εγώ. Το οποίο dsg έχει μεταμορφωθεί από όταν μπήκε stage 2, με εμφανώς ταχύτερες αλλαγές και περισσότερη δύναμη ψηλά λόγω κόφτη, καθώς το μοτέρ δίνει μέχρι 7200 ανοίγοντας πολύ το ωφέλιμο φάσμα. Σε όλη την 4η μέχρι τα 210 μάζευε πολύ αργά όπου λίγο πριν την επόμενη αλλαγή είχε έρθει πάλι δίπλα με τάση να πετάξει μούτρα και πάλι. Βάζω 5η όπου το κέρδος μου σ' αυτή την αλλαγή ήταν πολύ μικρότερο, με αποτέλεσμα να μιλήσει η λογικά μεγαλύτερη τουρμπίνα του τσέχου και να φύγει 1-1,5 αμάξι, από εκεί και μετά άνοιγε δυνατά όμως, δηλαδή άλλα 200 μέτρα να είχαμε δεν θα υπήρχε επαφή. Δεν μιλήσαμε και είναι κρίμα γιατί θα ήθελα να ξέρω με τι setup πάτησα. Πιθανό να ήταν πολύ πιό δυνατός από αυτό που είδα και να με πήγε με χαμηλή, όπως πιθανό να ήταν ένα "μικρό" big turbo. Αν και δεν νομίζω, δηλαδή πόσο "μικρό" να ήταν, μην ξεχνάμε και τα κιλά. Δεν νομίζω να πάτησε με τη μεγάλη πίεση. Με όλα αυτά δεν μπαίνω καν στη συζήτηση πόσα άλογα ήταν, αλλά ήταν πολύ ωραίο πάτημα που ευχαριστήθηκα και ας έχασα. Στη δύναμη όπως φάνηκε πρέπει να ήταν περίπου στα μέτρα του Evo 6 Ralliart που έχω γράψει κανα δυο σελίδες παραπάνω, με τη διαφορά ότι εκείνο είχε αρχίσει να μου φεύγει πιό νωρίς, άλλωστε εκείνο το πάτημα ήταν 60-180, όπου μπαίνουν και άλλα πράγματα στο κόλπο.
  4. Εκτός και έχεις ήδη αυξημένες IAT με αποτέλεσμα να σου ρίχνει αβάνς και πίεση, οπότε θα δεις διαφορά και στο δυναμόμετρο, όπως εγώ που είχα κέρδος 24 άλογα με το APR κούλερ, σε stage 2+ όταν οι 60 βαθμοί (στο δυναμόμετρο και παραπάνω) με εξωτερική 26 έγιναν 35, με ίδιες συνθήκες στη μέτρηση αφού μέτρησα πριν και μετά, και βέβαια η διαφορά ήταν παραπάνω από αισθητή στο δρόμο. Σημαντική βέβαια σημείωση, το μαμά κούλερ είναι μικρότερο από το δικό σας κι ας φοράμε ίδιο μοτέρ. Αν δεν έχεις τέτοια θέματα, όπως είπε ο csaris θα πάρεις διάρκεια στο πάτημα και θα κάνεις απανωτά πατήματα χωρίς heatsoak. Είναι καλή επένδυση ένα καλό κούλερ και είναι από εκείνες που μένουν. +1 στα επώνυμα πράγματα.
  5. 0.8 είναι και τα δύο μόνο ο βαθμός αλλάζει. Σορρυ είπες πεντακύλινδρο προηγουμένως και διάβασα λάθος, νόμιζα έγραψες πενταβάλβιδο οπότε έκανα το συνειρμό και είπα 20vt, όχι πως ξέρω τίποτα για εκείνα. Φίλε μου δεν θέλω να σε πάρω στο λαιμό μου και βάλεις κάτι που δεν θα σου κάνει εσένα δουλειά, αλλά έχεις παρατηρήσει κάτι και θέλεις να τα αλλάξεις; Τι διάκενο έχουν τα δικά σου;
  6. Το είχα συζητήσει με τον προγραμματιστή επειδή θα σηκώναμε αβάνς, αν και τότε (κακώς) δεν είχα βάλει πολλαπλασιαστές. Ο συνδιασμός των bkr8eix και r8 πολλαπλασιαστών είναι για μένα ιδανικός, περισσότερο αβάνς με ανεκτά cf για επιθετικό file περίπου 3 μοίρες και βέβαια χωρίς misfire. Για τα 20vt δεν ξέρω αν ισχύει το ίδιο.
  7. Από τα συμφραζόμενα υποθέτω η απάντησή σου φίλε μου πάει στον Saimon. Όπως διαβάζω τουλάχιστον δύο από εσάς βλέπετε σαν καλή επιλογή το κλειστό μοτέρ με 2867 gen2 και με ανάλογα χαμηλή πίεση για 430-450, ακριβώς τις ίδιες σκέψεις που είχα κάνει και εγώ. Το μόνο που με απασχολούσε και συνεχίζει να με απασχολεί είναι το πόση κοιλιά θα κάνει στις μεσαίες λόγω χαμηλωμένης πίεσης, και δεν θέλω σε καμία περίπτωση να πηγαίνει χειρότερα από 390-400 άλογα k04, γιατί ίσως αργήσει να φτιαχτεί το μοτέρ και θα ξενερώσω μέχρι τότε. Αν είναι έτσι προτιμώ να κάνω υπομονή να φτιάξω πρώτα μοτέρ και να δουλέψω το turbo όπως πρέπει, που είναι και αυτό που προτείνετε άλλοι, αλλά το budget σ' αυτή την περίπτωση είναι ένα θέμα. Όμως στο δικό μου setup ίσως υπάρχει και άλλη μία λύση. Φτιάχνω μοτέρ να έχω το κεφάλι μου ήσυχο, στρώνω, και με ελάχιστα χρήματα φτιάχνω υβρίδιο με φτερά k16 με στόχο 450/57-58kg, χωρίς κοιλιές να ξενερώνω, δύναμη παντού, περιμένω καλύτερη απόδοση από 2867 + στοκ μοτέρ κι ας είναι κοντά στα άλογα, άφοβα και όταν είμαι έτοιμος πουλάω waste (εύκολα) και υβρίδιο (δύσκολα και εδώ είναι το μόνο ουσιαστικό μειονέκτημα καθώς στοκ k04 φεύγει νύχτα, υβρίδιο δύσκολα θα εμπιστευτεί να πάρει ο άλλος). Χωρίς δισκάκια στο dsg επειδή φοράει ήδη stage 2 πρόγραμμα, θα βγάλει θεωρώ τους πρώτους 6 μήνες όπου μέχρι τότε θα έχω βάλει δισκάκια για να είμαι έτοιμος για την 2867 gen2. Και συνεχίζουμε έτσι μέχρι τότε, όποτε γίνει. Πολλοί θα πείτε ότι το υβρίδιο είναι μέση λύση και δεν θα διαφωνήσω, ημίμετρο όμως δεν είναι γιατί το ημίμετρο έχει αρνητική έννοια, είναι κάτι μη ολοκληρωμένο, ανορθόδοξο και ασύμφορο. Μέση λύση πράγματι είναι και ο σκοπός είναι με λίγα χρήματα να πάρεις καλή απόδοση, για ένα μεταβατικό στάδιο ώσπου να φτάσεις εκεί που τελικά επιθυμείς (δηλ. π.χ. στην 2867 gen2). Αν καταλήξω σ' αυτή τη λύση, τη δουλειά θα κάνει μάλλον ο turbo exelixis μιας και εκεί φτιάξαμε το υβρίδιο k04-023 στο 14άρι cupra και έγινε άψογη δουλειά. Η λύση αυτή είναι πολύ οικονομικότερη για μένα και ξεκινάει από την υποδομή. Τα 450 δε άλογα θα μου κρατήσουν ζωντανό το ενδιαφέρον για πολύ καιρό. Πραγματικά το μόνο μειονέκτημα που βλέπω σε αυτή τη μέση πλην όμως ολοκληρωμένη λύση, είναι όπως είπα ότι δύσκολα θα φύγει το υβρίδιο όταν προχωρήσω. Να σημειώσω τέλος ότι, όταν μπει η 2867, μπορεί σε 2 μπορεί σε 5 χρόνια (οπότε μπορεί να έχει βγει και κανένα καινούργιο turbo ακόμα καλύτερο σε σπουλάρισμα κτλ), θα είναι αγορασμένη καινούργια, επειδή ίσως είναι και η τελευταία βελτίωση που θα γίνει σ' αυτό το αμάξι. Οπότε θα χρειαστεί ένα ιδιαίτερα σεβαστό budget (εξ ου και η μέση λύση που σκέφτομαι).
  8. Πολύ ικανοποιημένος, αλλά για τι μοτέρ και βελτίωση μιλάμε; Τα 7άρια τα φορούσα όταν ήμουν πρόγραμμα-εισαγωγή και είχα βγάλει 322/47kg στο φωτεινέλη και 324/45kg στον τσακανίκα, άψογη λειτουργία χωρίς misfire. Από διάρκεια χρήσης τα άλλαζα ανά 12.000 και έβγαιναν καλά. Ομοίως τα φορούσαμε και στο 14άρι ibiza cupra από πρόγραμμα μέχρι και φουλ 1ο στάδιο που είχε βγάλει 241/32kg το 2012 και εδώ με άψογη λειτουργία χωρίς misfire και αλλαγές ανά 12.000. Ανάλογα τη βελτίωση μπορεί να σου δουλεύουν καλύτερα τα 8άρια. Από τη στιγμή που έβαλα εξάτμιση και προχώρησα μπήκαν και τα 8άρια bkr8eix όπου είμαι μέχρι σήμερα, ενώ και στο cupra μπήκαν τα ίδια από όταν έγινε υβρίδιο k04-023 μέχρι και σήμερα 290/38kg. Και πάλι άψογη λειτουργία χωρίς misfire και αλλαγές ανά 12.000.
  9. Θα το σκεφτώ thanks για τη συμβουλή όπως και τον Dimitris_Kon που έχει την ίδια άποψη. Δεν θα γίνει άμεσα το project bt, αν δεν έβλεπα το θέμα του φίλου μας δεν θα άνοιγα ακόμα. Ναι με συγκινεί το άτιμο, 11 χρόνια μετά ακόμα με το χαμόγελο στα χείλη είμαι κάθε φορά που γυρίζω το κλειδί, απλά έχω αρχίσει να θέλω περισσότερο κόλλημα στο κάθισμα, κλασσική περίπτωση Ναι το καταλαβαίνω, το αμάξι πάντως ήδη δεν είναι καθημερινό, μόνο για βόλτες, πατήματα και κάνα ταξιδάκι, έχω άλλο για καθημερινό. Όπως και να χει δεν ξέρω αν θα το φτάσω μέχρι 3076, απλά την ανέφερα σαν το τελευταίο στάδιο βελτίωσης που μπορεί να φτάσω το αμάξι. Ο αμέσως επόμενος στόχος μου είναι γύρω στα 500 άλογα και κατά 99% θα πάω με την 2867 gen2 που θεωρώ ιδανική για μένα. Μετά σκεφτόμουν όλα αυτά που σας είπα περί στοκ μοτέρ και ανάλογα στημένο πρόγραμμα για να μην μπω στη διαδικασία να φτιάχνω από τώρα μοτέρ. Αλλά ακόμα και με μοτέρ να ξεκινήσω όπως μου προτείνετε πάλι αυτό το turbo θέλω, απλά τα σωθικά θα φροντίσω να επαρκούν και για 3076 μήπως και μου τη βιδώσει στο μέλλον και θέλω ακόμα περισσότερα.
  10. Καλά συμφωνώ και εννοείται ότι έχω σκοπό μελλοντικά να αλλάξω μπιελοπίστονα και μάλιστα επειδή η λογική λέει ότι μια φορά το κάνεις, έλεγα να βάλω κάτι που επαρκεί και για 3076 gen2. Απλά σκεφτόμουν ότι για να μην τα κάνω όλα μαζί, ίσως θα μπορούσα να ξεκινήσω με 2867 gen2 κλειστό μοτέρ με σωστά φτιαγμένο πρόγραμμα που να αποδίδει 430-450 άλογα με 55-57 κιλά και επειδή δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλο turbo δεν θα κάνει μεγάλη κοιλιά, με αποτέλεσμα να πηγαίνει καλύτερα από υβρίδιο με φτερά k16, και πολύ καλύτερα από στοκ K04. Για να είμαι ειλικρινής και να κόβεται με υβρίδιο δεν θα με χαλάσει γιατί ξέρω ότι θα είναι προσωρινό μέχρι να φτιάξω το μοτέρ, όμως θα ήθελα οπωσδήποτε να πηγαίνει καλύτερα από στοκ k04+μεθανόλη για να έχει νόημα αυτό το μισό βήμα. Διαφορετικά θα τα κάνω όλα μαζί. Ιδανικά θα ήθελα να μην χρειαστώ ούτε valvetrain, οπότε η επόμενη ερώτηση είναι μας αρκούν οι 7200 για να γυρίσουμε την 2867 gen2 και να βγάλουμε το αποτέλεσμα που ανέφερα; Από μπεκ θεωρώ ότι θα είμαι οκ για έως εκεί, λογικά κάπου εκεί θα τερματίσουν σωστά; Επίσης η χαμηλή αντλία (lpfp) επαρκεί; Με όλα αυτά, η ιδεά είναι να φτιάξω ένα καλό σύνολο για ένα σχετικά μικρό χρονικό διάστημα ώσπου να φτιάξω το μοτέρ, και αν μπορέσει να γίνει με ουσιαστικό κόστος μόνο το turbo και το external συν το πρόγραμμα, θα έρθει πολύ οικονομικά και χωρίς να πηγαίνει χαμένη η βελτίωση. Επόμενο βήμα φτάχνω μοτέρ και πάω στα 500-520 με το ίδιο turbo. Και όταν το βαρεθώ πάω στην 3076 gen2 με ένα στόχο 650-700. Σημειώστε ότι το αμάξι έχει 130.000 και είναι τόσο καλοδιατηρημένο που πραγματικά δεν έχω σκοπό να το πουλήσω για πολλά χρόνια ακόμα, άρα σαν επένδυση θα αξίζει. Για δώστε τα φώτα σας, αρχικά οι σκέψεις μου για κλειστό μοτέρ έχουν μια βάση; Ας με συγχωρέσει ο φίλος Saimon που άνοιξε το θέμα αλλά ίσως βοηθηθείς και εσύ φίλε μου.
  11. Με την ευκαιρία του θέματος, μπορούμε να δουλέψουμε gtx2867r gen2 με μαμά σωθικά και ανάλογες πιέσεις ή θα είναι ψόφια και θα μας περνάνε τα K04; Επειδή δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλο turbo σκεφτόμουν πως με ένα μελετημένο πρόγραμμα για μαμά σωθικά θα μπορέσει να βγάλει έστω 450 από τα 500+ που μπορεί να βγάλει (η garrett δηλώνει ότι φτάνει και 550 αλλά έχω διαβάσει από πολλούς κατόχους ότι δεν τα βγάζει στην πράξη) και επειδή η gen2 προσφέρει πολύ καλό σπουλάρισμα, έχουμε το περιθώριο να το ανεβάσουμε λίγο για την ασφάλεια του μοτέρ και να έχουμε παράλληλα ένα δυνατό setup. Αν μπορεί να δουλέψει και να έχουμε καλό αποτέλεσμα, τότε θα είναι καλύτερη λύση από το υβρίδιο, ακριβότερη μεν αλλά 1ον ψηλά θα αποδίδει καλύτερα και 2ον επειδή τρώγωντας έρχεται η όρεξη όταν θα θέλουμε κάτι παραπάνω, φτιάχνουμε το μοτέρ και έχουμε άλλα 70 άλογα εύκολα, που θα είναι ικανοποιητική βελτίωση μέχρι να την πουλήσουμε και να πάμε σε 30άρα. Αυτές είναι απλά σκέψεις που είχα κάνει για τη συνέχεια του δικού μου project για το οποίο αργά ή γρήγορα θα άνοιγα και γω θέμα με ερωτήσεις, οπότε με την ευκαιρία του θέματος που με ενδιαφέρει και μένα είπα να το ρίξω στο τραπέζι.
  12. Μερικά ακόμη σαν "blast from the past" 2009+ Carrera S PDK με τα 380. Μόνος του αυτός, εγώ δικάβαλος roll 130+ με 230. Φύγαμε μαζί, αλλαγή σε 4η πάλι μαζί (φυσικά πάνω στις αλλαγές δεν κέρδιζα τίποτα λόγω PDK), σε όλη την 4η άνοιξα λίγο, αλλαγή σε 5η πλέον είμαστε 200+ κλειδώνει η διαφορά και έμεινε έτσι μέχρι το τέλος του πατήματος. Πιό κάτω ανταλλάξαμε και thumbs up. Αξίζει να σημειώσω ότι ήταν από τους ωραίους τύπους και σωστότατος στο πάτημα. Συγκεκριμένα πριν το πάτημα είχα περάσει από δίπλα του να τον τσιγκλίσω, όπερ και εγένετο, αμέσως ήρθε πίσω μου μέχρι να ανοίξει λίγο ο δρόμος. Μόλις άνοιξε, ήμουν και εγώ σωστός βέβαια γιατί έκατσα στη μέση να του δώσω χώρο, οπότε στα επόμενα δευτερόλεπτα ήρθε δίπλα μου. Δεν έχω συνηθίσει από πορσάκιδες να κάθονται για πάτημα, συνήθως μόλις τους δοθεί η ευκαιρία πατάνε και εσύ κυνηγάς. Μπράβο του, μακάρι να ήταν όλοι έτσι. Το πάτημα έγινε μέσα στο 2016 σαν stage 2+ (περίπου 370) όμως δεν το είχα ολοκληρώσει, ούτε καν πρόγραμμα στο DSG, και ήταν το τελευταίο πάτημα με τα Sport Cup. Λίγο καιρό μετά, με τα R888 πλέον, πάλι 2009+ Carrera S PDK με τα 380 και παίζει να ήταν ο ίδιος, ίδιο μοντέλο, ίδιο χρώμα, ίδιο μέρος... Μονοκάβαλοι και οι δύο αυτή τη φορά, ρολλ 100-220. Είχε αρχίσει να ψήνεται το πάτημα από νωρίτερα ώσπου κάπου μέσα στην κίνηση ψιλοχαθήκαμε και τον συναντάω να με περιμένει παρακάτω που είχε ανοίξει ο δρόμος. Παρεπιπτόντως σφήνες δεν κάνω για κανέναν. Δεν στηθήκαμε καλά τον είχα στην πόρτα μου αλλά τέλος πάντων το αμάξι στον αέρα μέχρι τα 140 γλίστραγε πολύ στο σημείο εκείνο. Ωστόσο δεν χάνω έδαφος πάμε μαζί με αυτό το μισό αμάξι υπέρ μου που είχαμε και στο πάτα, προς το τέλος 3ης ξεκολλάω και του κάνω 1 αμάξι, 160 καρφώνω 4η και κροτίδες ξύπνησαν τα περιστέρια, κλασσικά όπως συμβαίνει σχεδόν πάντα υπερκάλυπτα τον αντίπαλο στον ήχο, και αργά αλλά σταθερά του κάνω άλλο 1, είμαστε κάπου στα 200 και συνεχίζω 4η το μοτέρ ουρλιάζει καθώς μπαίνουμε με δύναμη στις 7άρες, 7200 αλλαγή σε 5η 210 και κροτίδες, 220 και φρένα με πάνω κάτω 3 αμάξια ανοιγόμενα. Εύγε στον κάτοχο που οδηγεί το πορσικό όπως του αξίζει και ήταν και πάλι σωστός στο πάτημα. Εδώ είχα + πρόγραμμα στο DSG και R8 πολλ/στες με λίγο ανεβασμένο αβάνς. Ίδιο στάδιο και εδώ με Α45 AMG λογικά μαμά: Δικάβαλος εγώ μόνος αυτός, ψηνόταν η φάση από όταν πέρασα δίπλα του νωρίτερα και τον έβαλα στην πρίζα, αλλά δυστυχώς όλη η ιστορία για ένα χαζοπάτημα 150-210 όπου τον έχω κολλημένο πίσω και πατάω, πατάει και αρχίζω να ξεμακραίνω με όλο και γρηγορότερο ρυθμό. Στα 210 η διαφορά ήταν κολώνα, φυσικά με τέτοια χαζοπατήματα ποτέ δεν βλέπεις την πραγματική διαφορά, γιατί δεν ξέρεις πόσο άμεσα πάτησε ο άλλος και πότε άφησε, πάντως ξεμάκραινα δυνατά. Πολύ ωραίο αμάξι όμως και σίγουρα με τρελλό tuning potential. Αυτή τη στιγμή από τα hatchbacks θα ήταν η Νο.2 επιλογή μου αν άλλαζα τώρα αμάξι, και από άποψης look θα ήταν Νο.1, ειδικά με το μεγάλο διαχύτη που φαντάζομαι είναι option γιατί το έχω δει μόνο σε ένα. Και πάλι με ίδια specs με MG TF 160 με το 18άρι μοτέρ, turbo build, δήλωσε κοντά στα 300 άλογα, δικάβαλος εγώ μόνος αυτός roll 50-210 όπου περίμενα να με ζορίσει λίγο αλλά η διαφορά κολώνα. Στην αλλαγή σε 3η βέβαια είναι σαν να τον ρούφηξε μαύρη τρύπα. Πάμε πάλι ακόμα πιό πίσω σαν stage 1, με Μ3 E92 turbo, 458 Italia, Nissan GTR και Evo 8 big turbo (το Evo είχε παρουσιαστεί στο high performance online περιοδικό που συνεργαζόταν με το street για όσους ξέρουν). Τον ήπια. Μερικά υπάρχουν και σε βίντεο αλλά δε βλέπω να ποστάρει κανείς. Όπως και στο προηγούμενο ποστ, σταματώ εδώ για την ώρα.
  13. Να γράψω και γω μερικά που θυμάμαι. Οι συχνότεροι αντίπαλοι είναι S3, Cooperάκια, S2K και Carrera S/4S αλλά έχω και μερικά ακόμα με Ιάπωνες Evo, RX8 κ.α. Ξεκινάω από τα πιό πρόσφατα: RX8 turbo roll 100-220 με 3η εγώ και δικάβαλος μόνος ο άλλος αλλά έκανε flat αλλαγές οπότε δεν κέρδιζα τίποτα, ήμουν δυνατότερος μέχρι τα 160 όπου αλλάζω σε 4η στις 7200, όπου του είχα κάνει δύσκολα μισό αμάξι και σχεδόν κλείδωσε εκεί, άνοιξα ένα κλικ ακόμη μετά την αλλαγή σε 5η γύρω στα 210 και κάπου εκεί είχαμε σκάρτο αμάξι διαφορά. Πολύ κρίμα που δεν έμεινε να μιλήσουμε, δεν ήταν και εύκολο βέβαια γιατί δεν μας έπιασε κανένα φανάρι και τώρα να του κάνω νόημα να κάνουμε στην άκρη άγνωστοι άνθρωποι μου έκανε κάπως creepy και δεν το κάνω βασικά με τόσα που ακούω. Anyway, το μόνο σίγουρο ότι ήταν τουρμπάτος, ωραίο πάτημα πάντως και όμορφο το αμάξι του. Άλλο ένα RX8 turbo roll 100-220 με 3η εγώ μονοκάβαλοι και οι δύο αυτός με normal αλλαγές οπότε του κέρδιζα μισό αμάξι την αλλαγή (2 αλλαγές συνολικά), δήλωσε 320, περίπου 4 αμάξια εγώ. Και άλλο ένα RX8 με εξάτμιση αλλά ούτε τσουφ άκουσα και κρίνοντας από το αποτέλεσμα θα ήταν ατμόσφαιρα, αλλά το γράφω γιατί έκανα καταπληκτική εκκίνηση. Λοιπόν προφανώς μιλάμε για πάτημα στάση και μάλιστα ό,τι χειρότερο για μένα γιατί εκτός από δικάβαλος που ήμουν, τον είχα και μπροστά μου πρώτο στο φανάρι, και σε ανηφορικό σημείο, αλλά... (χοχοχο), με τον άσσο στο μανίκι, ήμουν με τα R888 που όλως τυχαίως μόνο φλόγες δεν πετούσαν από το ζέσταμα, και αυτό συνέβη γιατί στο αμέσως προηγούμενο φανάρι είχα κάνει άλλη μία στάση μόνος μου και ένα roll 1ης δίπλα σε άκυρο αμάξι που ίσως ήθελε απλά να μπανίσει. Πατάει το RX8 πατάω πίσω του εγώ, αναγκαστικά έπρεπε να αφήσω ένα κενό ασφαλείας, 3η ανοίγομαι και περνάω με άνεση. Η διαφορά ήταν τεράστια στο τέλος όπως ήταν λογικό. Ο τύπος πρέπει να περίμενε το αποτέλεσμα αλλά σίγουρα όχι να φύγω τόσο καλά από το φανάρι. Το καλό λάστιχο είναι must για εμάς του μπροσθιοκίνητους. Εγώ άρχισα να επενδύω σ' αυτό τον τομέα ήδη από stage 1 και 320 άλογα, αρχικά με τα Sport Cup που αργούσαν να ζεσταθούν αλλά όταν έφταναν θερμοκρασία ήταν εξαιρετικά, αλλά με τα 8άρια στη συνέχεια έπαθα έρωτα, σχεδόν άμεσο ζέσταμα και απίστευτο κράτημα. Μέχρι που είχα μία αστοχία και αναγκαστικά τα άλλαξα και αυτά και τώρα κυκλοφορώ με τα Yokohama Advan Neova AD08 R που τελικά είναι με διαφορά στήθους πίσω από τα 8άρια. Αν και μου κατσαν μαζεμένα τα RX8 (το τελευταίο ήταν το περασμένο Πάσχα), είχα χρόνια να πατήσω, δηλαδή το αμέσως παλιότερο ήταν πριν 4-5 χρόνια ως stage 1. Evo 8 και 6 ralliart. Δεν έμαθα specs για κανένα αλλά ήταν σωστοί και οι δύο, ειδικά ο 6άρης με περίμενε κιόλας να κάτσω δίπλα του καθώς είχα κόψει να περάσω τις γραμμές του τραμ. Με το 8άρι 100-180 δικάβαλοι και οι δύο και flat αλλαγές το Evo, αποτέλεσμα κόπιες. Με το 6άρι 60-180 δικάβαλος εγώ μόνος αυτός και με σημαντική διαφορά βάρους υπέρ του, πίσω εγώ 1,5 αμάξι. S2K να με ζορίσει δεν έχω πετύχει, προφανώς δεν έχω πετύχει τουρμπάτο, ελπίζω στο μέλλον. Οι διαφορές όταν ήμουν stage 1 ήταν συνήθως κολώνα, τώρα μιλάμε για TK. Το πιό δυνατό το είχα πετύχει σαν stage 1 και είχε φάει 3 αμάξια. Ομοίως τα Cooperάκια, το πιό δυνατό έχει καταφέρει να ρίξει τη διαφορά κάτω από κολώνα και μέχρι εκεί. Τα γράφω αυτά συνοπτικά για να κοντύνω το σεντόνι. Με τα αγαπημένα S3 και λέω αγαπημένα όχι γιατί γράφω σε Audi club αλλά πραγματικά, αρχικά να πω ότι όταν ήταν να αγοράσω αμάξι πίσω στο 2007, ήμουν ανάμεσα στο S3 το pre-facelift εκείνο που δεν είχε το κόψιμο στα πίσω φανάρια και στο edition 30, και η αλήθεια είναι ότι για διαφορά τρίχας και με βαριά καρδιά επέλεξα να γυρίσω την πλάτη στην 4κίνηση γιατί μου άρεσε αισθητικά περισσότερο το γκολφάκι, λίγο η ζάντα λίγο η μούρη με κέρδισαν περισσότερο, μου μειναν και λεφτά στην άκρη. Και εκτός αυτού, πάντα το συγκεκριμένο S3 αλλά και το facelift με το κόψιμο στα φανάρια τα θεωρούσα και τα θεωρώ αδερφάκια. Οπότε χάσω κερδίσω αγαπάω S3. Με τα S3 λοιπόν έχουμε κοντραριστεί πολλές φορές από όταν ήμουν stage 1 και μετά. Σαν stage 1 είχα πατήσει κόντρα σε manual stage 1 pre-facelift, θεωρητικά ίδια άλογα, δικάβαλος εγώ μόνος του αυτός, όπου κέρδιζα στις αλλαγές και το αποτέλεσμα ήταν γύρω στα 3 αμάξια εγώ σε ρολλ 100-220 και το πάτημα είχε γίνει ζάχο ακόμα το θυμάμαι, 2011 με 2012. Σαν stage 1 είχα κάνει και ένα χαζοπάτημα με stage 2+ S3 πάλι το pre-facelift, όπου χαμηλά δεν έβλεπα διαφορά που να με εντυπωσιάζει δηλαδή με δυσκολία ξεκόλλησε αυτός και μετά δεν είχαμε άλλα μέτρα λόγω κίνησης. Θεωρητικά πιό ψηλά θα φαινόταν η πραγματική διαφορά, αλλά πάλι μπορεί αυτός να το είχε light 350. Σαν stage 2+ είχα πατήσει και με ίδιο στάδιο S3 όπου ήμουν πάλι μπροστά με 3 αμάξια διαφορά. Στάση δεν πάτησα ποτέ και δεν θέλω να ξέρω πόσο θα φάω. Με A3 με S3 setup έκανα επίσης ένα πάτημα δικάβαλος εγώ μόνος αυτός, όπου πάτησα 1 αμάξι πίσω, μάζεψα δύσκολα και μόλις πέταξα μούτρα έπρεπε να αφήσω λίγο πριν πέσω στο χαντάκι που υπήρχε παρακάτω. Αυτός ήταν manual και έχανε λίγο στις αλλαγές, είχε δηλώσει γύρω στα 320 ρόδα. Αυτά προς το παρόν, επειδή δεν έχω άλλο χρόνο θα κάτσω να μαζέψω και άλλα που έχω κάνει με Carrera S/4S, Cayenne Turbo S, A45 AMG κ.α. και θα ξαναγράψω.
  14. Συνονόματε με βρίσκεις σύμφωνο ότι το premium θα είναι πάντα premium, αν και νομίζω ότι αυτά τα μοντέλα/εκδόσεις έχουν μικρότερη πιθανότητα να παρουσιάσουν βλάβες και φθορές αν πάρουμε σαν δεδομένο ότι θα τύχουν της ίδιας μεταχείρισης με άλλα. Όμως η καλή μεταχείριση και φροντίδα, από λάδια και καύσιμα μέχρι σωστό ζέσταμα-κρύωμα, έγκαιρη αλλαγή αναλώσιμων, κατάλληλο πλύσιμο με καλά προϊόντα και φύλαξη σε κλειστό γκαράζ αν είναι εφικτό, νομίζω ότι κάνει την περισσότερη δουλειά. Φυσικά υπάρχουν περιπτώσεις που ο κάτοχος τα έκανε όλα αυτά και πάλι του βγήκαν μη αναμενόμενες βλάβες, τριξίματα και φθορές, και εκεί θεωρώ ότι το premium θα κάνει τη διαφορά. Όταν στάξεις 200 χιλιάρικα περιμένεις και 20 χρόνια μετά, ο μόνος ήχος που θα ακούς καθώς ετοιμάζεσαι να καθίσεις, να είναι το απαλό δερματάκι καθώς βουλιάζει ελαφρά για να υποδεχθεί απαλά τον ποπό σου. Να τραβάς την πόρτα και αυτή να κλείνει απαλά σαν να χει σιγαστήρα. Περιμένεις να περνάς το σαμαράκι και να νιώθεις ότι πετάς από πάνω του, ενώ ταυτόχρονα διαθέτεις το στήσιμο για να περάσεις την επόμενη κλειστή στροφή με το πόδι στο πάτωμα. Εδώ μπαίνουν τα ποιοτικά χαρακτηριστικά. Τώρα βέβαια, το marketing σίγουρα βάζει το χεράκι του όπως και η ιστορία που κουβαλάει το εκάστοτε μοντέλο ή μάρκα. Νομίζω ότι το premium είναι όλα αυτά μαζί. edit: να σημειώσω ότι premium βρίσκεις και με 40 χιλιάρικα, αλλά βέβαια ό,τι πληρώνεις παίρνεις. Όταν σκάς τα 200 περιμένεις και απαιτείς ποιότητα ανάλογη. Μήπως και το premium έχει διαβαθμίσεις; Εδώ μιλάγαμε κάποτε για supercars και τώρα φτάσαμε στα hypercars, νέα κατηγορία. Να πάλι το marketing...
  15. Στην παραπάνω λίστα το αμάξι μου παίρνει άριστα. Ψυχολογία: με το χαμόγελο στα χείλη κάθε φορά που κάθομαι αναπαυτικά και γυρίζω το κλειδί. Brand exclusivity: vw βλέπεις παντού, Edition 30 όχι, μάλιστα προ κρίσης πιό σπάνια και από R32. Ασφάλεια: θα τη συγχωνεύσω με την τεχνολογία (όπως συστήματα ασφάλειας) και θα πω ότι από προσωπική εμπειρία, με έχει σώσει το αμάξι, περισσότερες από 2 φορές. Ποιότητα υλικών/αξιοπιστία: άριστη ηχομόνωση και ποιότητα κύλισης, δέρματα που δεν έχουν ούτε ζάρες, πλαστικά που ακόμα περνάς το χέρι και γλιστράει, ούτε ένα λαμπάκι και ούτε μία αστοχία 11 χρόνια τώρα (μοντέλο 2007), το χέρι στην τσέπη μόνο για βελτιώσεις και συντήρηση. After/pre sales: μοτέρ S3, φουλ στάνταρ εξοπλισμός που περιελάμβανε θερμαινόμενα και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα (που ειδικά για την εποχή ήταν εξωπραγματικό -και ακόμα είναι- να το έχεις στάνταρ σε αμάξι 36 χιλιάδων (dsg έκδοση)), αυτόματος διζωνικός κλιματισμός, αισθητήρες φωτός/βροχής, 18άρες ζάντες και με δωρεάν επιλογή ανάμεσα από 2 σχέδια, κ.α., ακόμα και τα μαμίσια λάστιχα είχαν δείκτη Y. Για να μην τα πολυλογώ έλειπαν από τον στάνταρ εξοπλισμό μόνο τα ξένον, το gps, το πολυλειτουργικό τιμόνι, το cruise control και οι αισθητήρες παρκαρίσματος που ήταν έξτρα, που μου είναι άχρηστα σχεδόν όλα, ακόμα και το gps ήταν μεν τέλειο την εποχή εκείνη γι' αυτό και το πήρα, αλλά πλέον πάω με το κινητό που έχει και την κίνηση στους δρόμους. Μόνο τα ξένον θα ήθελα να έχω αλλά και πάλι μόνο για τη νύχτα (σαν φως δηλαδή), γιατί αισθητικά δεν μου αρέσουν τα ξένον φανάρια στο 5άρι. Όπως είπα πρόσθεσα στα έξτρα το gps, το συναγερμό και το χρώμα (diamond black) που ήταν ειδική παραγγελία, και μου έκοψε και μία έκπτωση για τα έξτρα, τελική τιμή γύρω στα 39 χιλιάρικα. Το αμάξι έκανε βέβαια να ρθει 6 μήνες και πρέπει να κατέχω το ρεκόρ αναμονής, αλλά δεν μπορώ να το βάλω στα μείον λόγω έκδοσης. Όσο για υπηρεσίες στον πελάτη όπως το αυτοκίνητο εξυπηρέτησης, μου είχαν προσφέρει μία φορά γιατί θα έμενε το αμάξι μέσα, αλλά δεν το χρειάστηκα. Γενικά φροντίζω να είμαι μπροστά σε ό,τι εργασία συντήρησης γίνεται οπότε κανονίζω τις δουλειές μου ανάλογα, και εδώ και λίγα χρόνια τα κάνω σε ανεξάρτητο συνεργείο αναβαθμίσεων και κάποια τα κάνω ο ίδιος από όταν άρχισα να μαθαίνω και δυο πράγματα. Τέλος, επίτρεψέ μου φίλε μου να αναφερθώ πολύ συνοπτικά και στο ερώτημα που έθεσες. Κατά τη γνώμη μου πρέπει ο premium χαρακτηρισμός να αποδίδεται στο μοντέλο και όχι στη μάρκα, εκτός και πρόκειται για κατασκευαστή high-end μοντέλων αποκλειστικά, δηλαδή supercars (ή έστω super saloons αν υπάρχει τέτοιο είδος), οπότε και δεν έχει σημασία για ποιο μοντέλο μιλάμε αφού όλα είναι υπέρ-premium. Για παράδειγμα όποια ferrari, lamborghini, maseratti, aston partin, jaguar κτλ και να πάρεις, υπέρ-premium θα είναι. Άλλο όμως nissan micra και άλλο nissan GTR. Όπως επίσης R8, RS6, RS7 και παρόμοια, είναι μία κατηγορία μόνα τους, δεν είναι όλα τα Audi ίδια. Θα μου πεις ούτε όλες οι ferrari είναι ίδιες, ναι άλλα είναι ferrari, ακόμα και η 360 modena της οποίας οι επιδόσεις δεν εντυπωσιάζουν εν έτη 2018, εξακολουθεί να αποπνέει τον ίδιο σεβασμό με τότε. Στο πιό luxury ξενοδοχείο να πας, θα σου ανοίξουν την πόρτα να βγεις και θα στην παρκάρουν δίπλα στην 458 italia. Είναι ο αέρας που σου βγάζει, ελπίζω να γίνομαι αντιληπτός.
×

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.