Jump to content

Dark X

Member
  • Content Count

    64
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

Dark X last won the day on May 31

Dark X had the most liked content!

Community Reputation

50 Excellent

About Dark X

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Athens

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    VW GTI Edition 30 DSG

Recent Profile Visitors

165 profile views
  1. Ούτε εγώ ήξερα ότι η ATE φτιάχνει δαγκάνες, υγρά έχω εγώ τα Typ 200 Racing και έχω μείνει ευχαριστημένος. Φίλε έχω την αίσθηση ότι και τα δύο που αναφέρεις θα είναι overkill για το αμάξι σου, αλλά θα συμφωνήσω με τον από πάνω να μας πεις για τι χρήση τα θέλεις, πέρα από τα βασικά δηλαδή να σταματάς καλά αν σου πεταχτεί κάτι, αν ο μπροστινός κολλήσει το φρένο στο πάτωμα κτλ. Τι παραπάνω ανάγκη έχεις, οδηγείς επιθετικά οπότε θέλεις ταχύτερη απαγωγή θερμότητας, σε ενδιαφέρει το λιγότερο βάρος της μη αναρτώμενης μάζας που προσφέρει αισθητά πιό άμεσο τιμόνι και συνολική μείωση βάρους στο αμάξι (που μπορεί να είναι μέχρι και 4 φορές το βάρος της μη αναρτώμενης), σε ενδιαφέρει το look γιατί ακόμα και αυτό είναι ένας λόγος. Να ξέρεις ότι τα aftermarket πολυπίστονα, ενώ μπορεί να είναι μεγαλύτερα και αποδοτικότερα, είναι συγχρόνως και πολύ ελαφρύτερα από τα ΟΕΜ. Αν όλα αυτά είναι πολύ μακριά από τις δικές σου ανάγκες, τότε είτε βάζεις μπροστά το κόστος και μένεις όπως είσαι βάζοντας καλύτερο τακάκι όταν έρθει η ώρα της αλλαγής, η οικονομικότερη επιλογή είναι αυτή που θα βελτιώσει σε ένα βαθμό το φρένο σου, είτε πάλι επιλέγεις σχετικά οικονομικά και παίρνεις κάποιο μεγαλύτερο μονοπίστονο μτχ OEM.
  2. Μάλιστα οκ. Ο λόγος που σε ρώτησα είναι ότι πάτησα και γω με ένα αλλά εκείνο ήταν γκρι/ασημί. Τώρα πριν λίγες μέρες. Μόνος του αυτός, δικάβαλος εγώ, αποτέλεσμα του άνοιξα 1,5 αμάξι σε ρολλ 60-210 μπορεί και 220, αλλά άργησα να ανοίξω. Ουσιαστικά τη διαφορά άρχισα να τη χτίζω μόλις έβαλα 4η δηλαδή στα 160. Δε μιλήσαμε και πραγματικά βλακεία μου που δεν παρατήρησα τις μπούκες του καθώς στη συνέχεια πέρασε μπροστά και έφυγε καθώς εγώ έστριβα. Νομίζω όμως ότι τα λεντάκια μπροστά ήταν τελίτσες αλλά και πάλι δεν είμαι 100% σίγουρος. Δεν έχω ιδέα λοιπόν πόσα άλογα ήταν, αν ήταν μαμά, ακόμα και ποια έκδοση ήταν. Σκέφτηκα ότι ήταν το V10 μόνο για ένα λόγο, περίμενα ότι θα έριχνα κολώνα σε ένα V8 μαμά. Άρα λέω V10. Την άλλη μέρα μπαίνω να διαβάσω specs και δεν βγαίνουν τα νούμερα για V10, άκυρο λέω. Και κατέληξα ότι το μόνο που είχε λογική ήταν βελτιωμένο V8, διάβασα και το ποστ σου που πέτυχες πρωτοσταδιάτο και είχα την ελπίδα μήπως πέτυχα το ίδιο. Αυτά τα ολίγα. Κουβέντα να γίνεται τώρα έτσι; Ήταν δεν ήταν το ευχαριστήθηκα το πάτημα, τα υπόλοιπα να χαμε να λέγαμε. Πολύ ωραίο το R8 και μπράβο στον κάτοχο που το ευχαριστιέται στο δρόμο και όχι στα σαλόνια.
  3. Καλησπέρα πολύ καλό αποτέλεσμα, μήπως θυμάσαι τι χρώμα ήταν; Επίσης το V8 από το V10 το ξεχωρίζεις από τις διπλές μπούκες του πρώτου και τις μονές του δεύτερου, καθώς και τα λεντάκια στα εμπρός φανάρια στο κάτω μέρος που είναι σαν τελίτσες στο πρώτο και γραμμή στο δεύτερο, τα λέω καλά;
  4. Μπορείς να λογκάρεις πιέσεις και να δεις αν φοράς πρόγραμμα, οι φίλτατοι εδώ θα σου πουν αν οι πιέσεις σου είναι μαμά. Απαντώ όμως για χάρη της κουβέντας: - Εντάξει για το 520, πέτυχες και σπάνια εξακύλινδρη έκδοση του 2003 απ' ό,τι βλέπω. Πάντως πάει πολύ χειρότερα από τις μεταγενέστες 2λιτρες εκδόσεις στα ίδια άλογα όπως εκείνη του 2007, και σε κάθε περίπτωση λόγω βάρους και μόνο, δίχως να συνυπολογίσουμε τη ροπή, είναι όλα πολύ μακριά από σένα ακόμα και αν είσαι μαμά. Η εξήγηση που και ο ίδιος έδωσες είναι λογική. - To C200 είναι γύρω στα 180 στη 2λιτρη έκδοση και 130 στο 16άρι. Μπορεί να πέτυχες το 16άρι. Όχι πως το 2λιτρο βάζει φωτιά στην άσφαλτο, αλλά θα ήθελες πρόγραμμα για να τον περάσεις όσο εύκολα καταλαβαίνω από την περιγραφή ότι τον πέρασες. - To SLK έχει κάπου 180 άλογα στην έκδοση 200 με το 18άρι μοτέρ, η συνηθέστερη έκδοση στη χώρα μας, και είναι ψιλοροπάτο, δεν βλέπω πώς θα τον πέρναγες εύκολα δίχως καν να κατεβάσεις, με τα 100+ κιλά λάδι. Το ίδιο ισχύει για την έκδοση 250 που έχει 200 άλογα και ακόμα περισσότερη ροπή. Υπάρχουν και μεγαλύτερες εκδόσεις με πάνω από 200, πάνω από 300 και βέβαια οι AMG εκδόσεις που θα τις καταλάβαινες αμέσως. Μόνο μία έκδοση είναι κοντά σε σένα, μία πολύ παλιά 2λιτρη έκδοση 200 που είναι στα μαμίσια άλογά σου, αλλά θα τον πέρναγες τόσο άνετα δίχως κατέβασμα με 100+ κιλά λάδι; - Τα επόμενα δύο πατήματα δεν έχουν καμία βάση, εφόσον είσαι μαμά. Δεν περνάς Cooper S και μαμά να είναι. Ακόμα και η παλαιότερη s/chargerάτη έκδοση, ελάχιστα πιό αδύναμη, έχει καμιά 10ριά άλογα παραπάνω από τα δικά σου μαμίσια. Οι μεταγενέστερες turbάτες εκδόσεις είναι γύρω στα 175, και φτάνουν και πιό πάνω ανάλογα τη χρονολογία. Χώρια που είναι όλες ελαφριές καρότσες, καμιά εκατοστή κιλά κάτω από σένα. Το δε Scirocco, και υποθέτω μιλάμε για το 14άρι TSI, βγαίνει στην έκδοση με τα 120κάτι και 160 άλογα, που με revo stage 1 ανεβαίνουν στα 160 και 200 άλογα αντίστοιχα. Άρα είτε πέτυχες το μικρό, που και αυτό ακόμα θα έδινε καλή μάχη απέναντι σε σένα μαμά, είτε πέτυχες το μεγάλο και είχε το αυτοκολλητάκι για μόστρα. Δηλαδή κανένα δεν θα πέρναγες με άνεση εφ' όσον φοράνε πρόγραμμα και εσύ είσαι μαμά. Συμπέρασμα, αρχικά με βάζει σε σκέψεις η σύγκριση με το παλιό σου αμάξι. Αναφορικά με τα πατήματα, είτε φοράς πρόγραμμα είτε ο μόνος που πάτησε πραγματικά ήταν το 520. Πιθανότερο μου φαίνεται να ισχύει το πρώτο, γιατί θεωρώ ότι θα ήσουν σε θέση να καταλάβεις από τον ήχο και μόνο αν πατάει ο άλλος. Και δεν είναι μόνο μία περίπτωση, με τόσους πάτησες. Επίσης κανείς δεν πατάει με 2/3 του γκαζιού έτσι για να κάτσει να χάσει. Επειδή το "πάτησε δεν πάτησε" έχει γίνει σημείο αντιπαράθεσης πολλές φορές και ειδικά σε κοντράδικα forums όπως το street*** όσοι το γνωρίζουν, πριν χρόνια το συγκεκριμένο, αυτό έχω να πω. Χαζός δεν είναι κανένας, όσοι είμαστε στο σπορ αυτό καταλαβαινόμαστε. Το αν ο άλλος απλά άφησε νωρίτερα είναι άλλο θέμα, κάτι που είσαι σε θέση να καταλάβεις εκτός και είναι τεράστια η διαφορά, όπου δεν έχει και σημασία.
  5. Dark X

    Dynoday

    Αν δεν δουλέψει ούτε το fail safe σύστημα τότε ναι τα παίρνεις όλα παραμάσχαλα. Στατιστικά πολύ μικρή πιθανότητα, πιό πιθανό να σπάσεις μοτέρ από άλλες αιτίες. Εδώ είναι ένα παράδειγμα από ΑΕΜ fail safe σύστημα, το οποίο σε περίπτωση διακοπής τροφοδοσίας κόβει άμεσα πίεση και αβάνς ενώ δίνει περισσότερο καύσιμο για να αντισταθμίσει τα λιγότερα οκτάνια και τις θερμοκρασίες, προσταυεύοντας έτσι το μοτέρ. Δεν νοείται κατά τη γνώμη μου να έχει κάποιος water methanol χωρίς fail safe σύστημα. Μπορείς να τη δουλεύεις και χωρίς, άλλωστε το fail safe χρεώνεται extra και είναι αρκετά ακριβό, αλλά αλλιώς παίζεις με την τύχη σου.
  6. Dark X

    Dynoday

    Μα αυτό είναι το θέμα. Και αυτό δυστυχώς δεν μπορεί κανείς να στο πει με βεβαιότητα γιατί το κάθε αμάξι είναι διαφορετική περίπτωση. Το πρόγραμμα, τα περιφερειακά, ακόμα και η συντήρησή του παίζουν ρόλο. Μέσες άκρες αν μπορείς να έχεις 350 ήδη από τις 5500 είσαι πολύ δυνατός. Εγώ εκεί έχω καταλήξει. Όχι στο νούμερο στον κόφτη.
  7. Dark X

    Dynoday

    Με water methanol πας 420 συν πλην. Το μεγαλύτερο ρίσκο δεν είναι μην ξεμείνεις γιατί υπάρχουν fail safe μηχανισμοί, περισσότερο μην εμπλακείς σε κανένα τροχαίο με τη μεθανόλη στο πορτ μπαγκαζ, εμένα προσωπικά αυτό με φοβίζει περισσότερο. Γιατί ποτέ δεν ξέρεις. Χωρίς μεθανόλη μπορείς 390 συν πλην. Αλλά είναι λάθος να κολλάει κανείς στα νούμερα και γω το έκανα αυτό το λάθος, μεγαλύτερη σημασία έχει το διάγραμμα. Άλλωστε και το νούμερο που θα δεις μπορεί να διαφέρει από την πραγματικότητα, καθώς εξαρτάται σε τεράστιο βαθμό από το δυναμόμετρο και τον χειριστή. Να πει κανείς ότι πάμε να καταρρίψουμε κάποιο ρεκόρ ιπποδύναμης, συνολικής ή ανά λίτρο, τότε θες να το διαφημίσεις οπότε να το καταλάβω.
  8. Εγώ ρε παιδία τη φοβάμαι αυτή τη μέθοδο που ψεκάζεις όλο το μοτέρ, μπορεί και άδικα. Αλλά προτιμώ τη μέθοδο του detailing, χρησιμοποιώντας το Vinyl and Rubber Care της Aytoglym και ειδικά πανάκια, λίγο λίγο, σωληνάκι σωληνάκι Πιό μπροστά με νωπό πανί να φύγουν τα πολλά και μετά με το Autoglym. Το μόνο αρνητικό είναι ότι παίρνει πάρα πολύ χρόνο, αλλά το τελικό αποτέλεσμα είναι σχεδόν άριστο.
  9. Dark X

    Dynoday

    Εγώ δεν το έχω αυτό το app, έχω μόνο τον μπακαλίστικο τρόπο μέτρησης από πάτημα όπως το παρακάτω: Σύμφωνα με αυτό έχω 9" το 110-210 και ναι το μισό πάτημα μπορεί να ήταν σε κατηφόρα, αλλά το άλλο μισό σε ανηφόρα και ήμουν δικάβαλος, οπότε μάλλον χαμένος ήμουν στη σούμα παρά κερδισμένος. Από κει και πέρα, τα 110 κοντερίσια είναι γύρω στα 105 πραγματικά και τα 210 γύρω στα 200 αντίστοιχα. Ο χρόνος από τα 50 δεν έχει νόημα γιατί δεν με βολεύει η ταχύτητα είναι αρκετά χαμηλά για μένα, φαίνεται και από το βίντεο πόσο καθυστερώ να φουσκώσω, αλλά μου το είχε ζητήσει το παιδί. Επίσης να πω ότι σε μένα είναι εύκολο να υπολογίσω τα χιλιόμετρα γιατί οι αλλαγές μου γίνονται ακριβώς στις 7200 σε όλες τις σχέσεις και ξέρω ότι π.χ. η αλλαγή σε 4η γίνεται στα 160, αλλαγή σε 5η στα 210. Σίγουρα οι χρόνοι με αυτή τη μέθοδο μέτρησης δεν είναι οι πιό αξιόπιστοι, αλλά να τονίσω και πάλι ότι ήμουν δικάβαλος. Κάτι ακόμα που σύμφωνα με προσωπική μου έρευνα παίζει ρόλο, τα φρένα μου στο σύνολο έχουν ακριβώς το μισό βάρος από τα μαμίσια 312. Οι δαγκάνες κυρίως, αλλά ακόμα και οι δίσκοι αν και μεγαλύτεροι έχουν λίγο λιγότερο βάρος. Λόγω μη αναρτώμενης μάζας αυτό ισοδυναμεί με πάνω κάτω 50 κιλά αναρτώμενης. Υπάρχει ένας πολλαπλασιαστής που μετατρέπει το κέρδος της μη αναρτώμενης μάζας σε κιλά αναρτώμενης, αλλά καθένας το υπολογίζει λίγο διαφορετικά. Από δική μου έρευνα σε πολλά site έχω βγάλει ένα μέσο όρο και όπως είπα είναι σαν να έχασε το αμάξι 50 κιλά. Παίζει και αυτό τον ρόλο του. Τέλος να πω ότι στο βίντεο πραγματικά δεν ξέρω πόσα άλογα ήμουν. Γράφω 370 και εξηγώ τι και πώς στο τέλος του βίντεο, αλλά η αλήθεια είναι ότι μετά τους R8 πολλ/στες ανέβασα κι άλλο αβάνς και στο πάτημα τους φοράω. Επόμενη δυναμομέτρηση όπως γράφω, δεν ανέβασα ποτέ. Από τότε κύλησε και λίγο ακόμα νερό στο αυλάκι για να μπει τελεία και αναμονή για το επόμενο project.
  10. Σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες.
  11. Γιατί μόνο για 500 στροφές; Δεν μπορεί ο 18άρης να γυρίσει νωρίτερα την K04; Γίνεται επίτηδες για την προστασία του μοτέρ; Μου κάνει εντύπωση γιατί εμείς με μόλις 200 κυβικά πάνω και έχουμε τα 350+ σε φάσμα 2000 στροφών μέχρι την αλλαγή στις 7000 - 7200 τα περισσότερα (σε μένα ο κόφτης είναι λίγο πάνω από τις 7500 αλλά αχρείαστος για το setup μου, αλλάζω 7200). Επειδή ο γραπτός λόγος παρεξηγείται, δεν σε αμφισβητώ, απορία έχω. Ωραία η δυναμομέτρησή σου, ωραίες καμπύλες και τραπέζι η ιπποδύναμη. Η ροπή σε ελεύθερη πτώση βέβαια αλλά αυτή είναι και η διαφορά με την K04. Ένας φίλος με Leon 1.8 αλλά σε TSI με IHI έβγαλε 299 με ροπή παρόμοια της δικής σου ίσως ένα κιλό παραπάνω, αλλά πιό τραπέζι, έχτιζε νωρίτερα π.χ. peak είχε ήδη από τις 3500 και δεν έπεφτε τόσο απότομα, στις 5000 είχε 42-43 κιλά, ωστόσο ίδια ροπή με το δικό σου διάγραμμα στις 6000. Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι ότι ο TSI έχει μεγαλύτερες αντοχές για να σηκώνεις πίεση από χαμηλά. Και άρα αν γίνεται εσκεμμένα στον TFSI για ασφάλεια και ήδη από την ΙΗΙ, λογικό να μην μπορεί να αξιοποιήσει την Κ04. Τονίζω ότι καταθέτω τις σκέψεις και απορίες μου, δεν γνωρίζω τον 18άρη. Cruising ναι, να τσιμπήσεις λίγο το γκάζι να προλάβεις να χωθείς κάπου ναι, αλλά σε πάτημα σε ενδιαφέρει το 5000+
  12. Μπράβο για τον οδηγό Δημήτρη, αν δεν κάνω λάθος είναι γραμμένος για το δίλιτρο A4, νομίζω ότι σε μας είναι λίγο ευκολότερα τα πράγματα ως προς το space management. Φίλε Bagoline αν έχεις το δίλιτρο A3/S3/TT/TTS ο οδηγός είναι κατά τι πιό απλός, όπως για παράδειγμα το παγούρι του αντιψυκτικού είναι πολύ μακριά από τον χώρο που θα δουλέψεις οπότε δεν χρειάζεται να ασχοληθείς. Εγώ δεν βγάζω τίποτα από τη μέση. Και να προσθέσω δυο πράγματα, θα πεταχτεί μικρότερη ποσότητα βενζίνης ή και καθόλου αν το μοτέρ έχει μείνει σβηστό αρκετές ώρες (εγώ το αφήνω όλη νύχτα) και επίσης όταν τελειώσεις και είσαι έτοιμος να βάλεις μπροστά, γύρνα το κλειδί στην πρώτη θέση και πάλι πίσω 3-4 φορές και μετά βάλε μπροστά. Εγώ τη διαδικασία την έμαθα από αμερικάνικο οδηγό αν και την είχα παρακολουθήσει live αρκετές φορές στο παρελθόν. Έμπειρα χέρια το κάνουν σε ένα τέταρτο. Μισή ώρα με τρία τέταρτα είναι υπέρ αρκετά. Στο μεταξύ ακόμα να αποφασίσω τι ιμάντα θα βάλω loooool. Μάλλον θα ανακοινώσω την απόφασή μου στον επόμενο ιδιοκτήτη.
  13. Παρασκευή θα μας βόλευε καλύτερα, ελπίζουμε στο επόμενο night walk. Καλά ανοίγματα (καπό).
  14. Ωραία τη HEPU την έχω ακουστά 99% και εγώ αυτή θα βάλω. Για ιμάντα να πω την αλήθεια είμαι ανάμεσα σε Dayco, Gates πάλι, SKF και Continental για διαφορετικούς λόγους το καθένα. Dayco απλά και μόνο λόγω ΟΕΜ καθώς γενικά σε όλα τα service από υγρά DSG μέχρι μπαταρία και φίλτρα λαδιού και βενζίνης OEM βάζω και μου χουν βγει άψογα ειδικά οι μπαταρίες 6,5 χρόνια έβγαλε η πρώτη. Εξαίρεση έχουν τα αναλώσιμα που σχετίζονται με βελτιώσεις και επηρεάζονται άμεσα π.χ. υγρά φρένων βάζω κάποια καλύτερα λόγω big brake. Στο DSG απέφυγα να βάλω άλλα υγρά στην αλλαγή των 120k και ας υπάρχει πρόγραμμα γιατί δεν νομίζω ότι υπάρχει λόγος. Gates γιατί βγήκε καλός έως τώρα, ούτε squeaks από τεντωτήρες ούτε τίποτα. SKF γιατί έχω ακούσει και εγώ καλά λόγια, και όσο για τους Continental δεν έχω ακούσει τίποτα αλλά σκέφτηκα καλή μάρκα, θα έχουν ποιοτικούς ιμάντες. Θα ψάξω και τους INA, Hella και Valeo. Τον INA τον έχω ακουστά. Τώρα πού βρήκα τη Saleri φίλε csaris, όσο ζούμε μαθαίνουμε δυστυχώς τόσα ήξερα εκείνη την εποχή. Το ευτύχημα είναι να μην πονέσουμε μαθαίνοντας. Η φάση είχε γίνει ως εξής, είχα πάει στον Βενετσιάνο μετά από συστάσεις, και πράγματι ήταν καλός δηλαδή σαν εξυπηρέτηση και σαν δουλειά ήταν σχολαστικός και προσεκτικός, δεν έχω παράπονο. Αυτός λοιπόν δεν ξέρω τι συνεργασίες έχει τώρα αλλά τότε έβαζε Gates ιμάντες, ευτυχώς. Πρώτη φορά τους είχα ακούσει, μιλήσαμε λίγο τελικά με έπεισε για Gates, πάρε προκαταβολή. Δεν ξέρω για ποιο λόγο νόμιζα ότι για αντλία θα μου έβαζε OEM, όχι πως ήξερα ποια φορούσα - ακόμα δεν έχω μάθει ποια φοράμε από το εργοστάσιο - αλλά δεν είχα αντιμετωπίσει το παραμικρό οπότε ας την ξαναβάλω. Οι γνώσεις μου εκείνη την περίοδο ήταν αρκετά περιορισμένες, δεν καθόμουν να ψάξω τι θα βάλω και να πω στο μάστορα αυτά θα μου βάλεις, με εξαίρεση μόνο όσα aftermarket ήδη φορούσα όπως μπουζί, δεν ήταν και πολλά τα aftermarket, stage 1 ήμουν ακόμα. Επίσης εξαιρούνται τα λάδια που και αυτά τα πήγαινα ο ίδιος στο μάστορα, τα Castrol EDGE Professional FST 5-30 τα οποία συνεχίζω ακόμα και τώρα να βάζω. Όταν λίγα χρόνια μετά παρατήρησα την πρώτη διαρροή και εντόπισα ότι προέρχεται από την αντλία κάτσε λέω να δω τι σκ@τά φοράω, πάω στο αρχείο μου βρίσκω το τιμολόγιο βλέπω Saleri, την ψάχνω στο net ααα μάλιστα ωραία. Μόλις τα τελευταία 3-4 χρόνια ασχολούμαι ενεργά με τη συντήρηση, ψάχνω, διαβάζω, συγκεντρώνω ο ίδιος τα πράγματα και τα πηγαίνω στον μηχανικό, ενώ κάποια τα αλλάζω ο ίδιος και όχι για τα χρήματα, με ευχαριστεί ότι το έκανα μόνος μου. Τώρα τον άλλο μήνα π.χ. έχω να συγκεντρώσω μπόλικα, ιμάντα, αντλία, παραφλού, μπαταρία (5 ετων με ψωμί ακόμα αλλά ευκαιρία είναι να γίνει και αυτό, άλλωστε όπως και το ιμαντικό service ίσως η τελευταία που αλλάζω ως κάτοχος), αμορτισεράκι μόνο για καπό (του πορτ μπαγκάζ μετά από 11,5 χρόνια και είναι λουλούδι), ποτηράκι αντλίας και μπουζί (φοράω τα 8άρια ιριδίου ngk και τα αλλάζω κάθε 10 με 12k μαζί με το ποτηράκι, να δυο DIY δουλειές).
  15. Έφτασε ο καιρός για το 2ο ιμαντικό service το οποίο θα κάνω ψιλοαναγκαστικά γιατί τον ιμάντα θα μπορούσα άνετα να τον αφήσω για μέσα στο 20 ή και 21. Το πρώτο το έκανα 6,5 χρόνια από την αγορά (μοντέλο 2007) στα 92k και ο ιμάντας σε καλή κατάσταση αλλά με τα πρώτα σημάδια γήρανσης εμφανή οπότε η αλλαγή είχε γίνει στο κατάλληλο χρονικά σημείο. Είχα επιλέξει Gates (PowerGrip) λοιπόν με τον οποίο έχω κλείσει 5 χρόνια και μόνο 40k καθώς κάνω πολύ λιγότερα χιλιόμετρα πλέον, αλλά με εξαίρεση τον ιμάντα που ήταν καλή επιλογή, δυστυχώς οι γνώσεις μου την περίοδο εκείνη ήταν πολύ περιορισμένες και δεν μου πεσαν τα μαλλιά όταν διάβασα Saleri στο τιμολόγιο. Στη συνέχεια διαπίστωσα από πρώτο χέρι αυτό που αργότερα είδα να γράφεται για τις συγκεκριμένες αντλίες νερού, ότι δηλαδή συχνά παρουσιάζουν αστοχίες, με πιό απλή και "ανώδυνη" τη διαρροή που προέρχεται συνήθως από το o-ring. Έχω λοιπόν μία πολύ μικρή διαρροή, τόσο μικρή που χρειάζεται να κάνω εκατοντάδες χιλιόμετρα για να δω τη διαφορά της στάθμης στο παγούρι και αυτό με συχνά κόκκινα στο στροφόμετρο, και εννοείται ότι δεν προλαβαίνει να φτάσει σταγόνα στο έδαφος. Σε ένα ταξίδι που δεν θα πιέσω το μοτέρ, χάνει ακόμα λιγότερο. Παρκαρισμένο το όχημα για π.χ. 2 βδομάδες στο γκαράζ, τίποτα. Γενικά παρατηρώντας τα όλα αυτά έχω εντοπίσει ότι προέρχεται από την αντλία. Επίσης οπτικά από τα σημεία που έχει αφήσει σημάδια έτσι δείχνει. Ο αργός ρυθμός της διαρροής μου δίνει την πολυτέλεια να αποφασίσω με την ησυχία μου τι θα βάλω, και προς το παρόν συμπληρώνω απιονισμένο κάθε τόσο. Με την αλλαγή της αντλίας θα κάνω και τον ιμάντα με τους τεντωτήρες γιατί απλά είναι ευκαιρία να το κάνω και να γλιτώσω τη φασαρία που έτσι κι αλλιώς θα είχα το 20 με 21. Στο δια ταύτα. Καταρχήν, μακριά από Saleri το επιβεβαιώνω και εγώ μαζί με τα δεκάδες posts που έχω διαβάσει, όποιος είναι να κάνει το service, μακριά από Saleri το τονίζω Θα θελα απόψεις ποια θεωρείτε κορυφαία αντλία και ιμάντα. Ισχύει αυτό που διάβασα ότι ο εργοστασιακός ιμάντας που φοράμε είναι Dayco; Αντλία δεν γνωρίζω. Δεν με ενδιαφέρει το κόστος, ίσως να είναι και το τελευταίο ιμαντικό service που του κάνω εγώ σαν κάτοχος. Έμφαση στην ποιότητα λοιπόν, κάτι που άλλωστε πάντα υποστήριζα σε όλα τα service και τις βελτιώσεις, αλλά ειδικά στην προκειμένη περίπτωση ένας λόγος παραπάνω. Αν έχουμε εφάμιλλη ποιότητα ανάμεσα σε 2 μάρκες, τότε με ενδιαφέρει το κόστος. Κάντε μου μία λίστα 2-3 ονόματα. Ευχαριστώ
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.