Jump to content

Dark X

Member
  • Content Count

    103
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    13

Dark X last won the day on August 6

Dark X had the most liked content!

Community Reputation

101 Excellent

About Dark X

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    Not a VAG car

Recent Profile Visitors

392 profile views
  1. GTX 2867R Gen 2 ή ακόμα καλύτερα G25-550, σύγχρονο, small frame turbo, πολύ αποδοτικό με γρήγορο σπουλάρισμα, θα λεγα ίσως το πιό daily driver big turbo που μπορείς να βρεις και για τα άλογα που θες. Ψαχνόμουν και γω για ένα διάστημα και τότε με είχε εντυπωσιάσει το ολοκαίνουργιο G25-550, αλλά το πρόβλημα ήταν ότι κανείς δεν το είχε δουλέψει. Ακόμα δεν ξέρω αν υπάρχει κανένα, αλλά αν βρεις συνεργείο που έχει ξαναφτιάξει αυτό το setup, να το σκεφτείς. Διαφορετικά πας στη δοκιμασμένη λύση GTX 2867R Gen 2. Και άκου τη συμβουλή του csaris να βρεις συνεργείο που θα αναλάβει hardware και software. Τέλος όπως στα ανέλυσε, ετοιμάσου για μεγάλο κοστούμι, γαμπριάτικο, γιατί την παντρεύεσαι την TTάρα σου. Οπότε σκέψου σοβαρά αν μπορείς να περάσεις μαζί της αρκετά χρόνια ακόμα, γιατί στο διαζύγιο δεν παίρνεις τίποτα, τα παίρνει όλα αυτή και τα δίνει στον επόμενο, με τις ευλογίες σου!
  2. Δε μπορώ να κρατηθώ! Κάβουρα σε φαντάζομαι να κάνεις διάλεξη με τον δείκτη στον πίνακα! Στο τέλος δίνεις και την ερώτηση που οδηγεί στο επόμενο μάθημα! Γεννημένος προφέσορ είσαι και δεν το ξέρεις! Πέρα απ' την πλάκα τα εξηγείς πολύ ωραία.
  3. Ενημερωτικά να πω ότι με την K04-064 μπορείς να ζορίσεις αρκετά δυνατούς αντιπάλους, το λέω επειδή έχεις πει ότι κάνεις πατήματα και σε ενδιαφέρει να είσαι μάχιμος. Ενδεικτικά λοιπόν σου παραθέτω βίντεο με A3 1.8 TFSI με K04-064 setup που κυνηγούσα με το προηγούμενο αμάξι μου πριν 4 χρόνια και μου είχε βγάλει το λάδι να τον μαζέψω. Ήμουν βέβαια με έξτρα άτομο αλλά από την άλλη και αυτός έχανε στις αλλαγές. Τότε ήμουν 370 μοτέρ (αργότερα το ανέβασα προσωρινά και λίγο ακόμα) και αυτός είχε δηλώσει 323 ρόδα. Όσοι είχαν δει πατήματά μου είτε από μέσα είτε από άλλο αμάξι εκείνη την περίοδο και πιό μετά, με έλεγαν ποντίκι γιατί το αμάξι έραβε στην κυριολεξία. Λίγο τα πανάλαφρα φρένα λίγο που κυκλοφορούσα χωρίς ρεζέρβα, κυρίως όμως ότι το αμάξι είχε τρελλές καμπύλες, έβγαζα εντυπωσιακό 100-200 το οποίο μπορείς να δεις και σε αυτό και σε άλλα μου βίντεο όπου βάζω από κάτω τα χιλιόμετρα πάνω σε κάθε αλλαγή στις 7200.
  4. Τυχερός είσαι. Έπραξες γρήγορα και τους πρόλαβες πριν στραβώσουν περισσότερο. Ποιος ξέρει τώρα τι είχαν τα τακάκια, αν υποθέσουμε ότι είχαν μπει σωστά. Σε καμιά λακούβα μπορεί να έπεσες και να γ*μήθηκε κάτι (δεν ανέφερες κάτι τέτοιο βέβαια), μπορεί και ελαττωματικό τακάκι, σπάνια περίπτωση πάντως. Λάθος τοποθέτηση είναι το σύνηθες για ένα ολοκαίνουργιο κιτ που μόλις πρόλαβες και έστρωσες. Είπαν τι είχε το τακάκι; Και ήταν και τα δύο; Το σίγουρο είναι ότι το όποιο θέμα είχαν για να προκαλείται τρέμουλο, θα σου έβγαζε off το δίσκο. Από περιέργεια σε τι μονάδα μέτρησης σου είπαν τα 3 και 5/10; Επίσης τι τακάκια έβαλες τώρα; Aftermarket ή OEM από κάποιο μοντέλο που ταίριαζαν; Το ξέρω το feeling με το δάκτυλο στη σκανδάλη. Υπομονή για λίγες μέρες θα νομίζεις ότι καταλαβαίνεις τα πάντα, θα νικάς τους σεισμογράφους! Αλλά κάθε μέρα που θα είναι όλα οκ θα το ξεχνάς όλο και περισσότερο. Καλό στρώσιμο και αναμένουμε αποτελέσματα. Και draggy.
  5. Φυσικά, αν δεν έχει πατήσει σωστά το τακάκι και γλύφει το δίσκο όλη την ώρα, οι θερμοκρασίες που αναπτύσσονται είναι απαγορευτικές. Να το πω κι αυτό γιατί το ξέχασα. Κατά την τοποθέτηση των stoptech, όταν ήρθε η ώρα να μπουν τα τακάκια, στη δεξιά πλευρά το τακάκι δεν έμπαινε εντελώς στη θέση του λόγω μικρής ατέλειας από το εργοστάσιο (στα τακάκια συμβαίνει συχνά, σε όλες τις μάρκες). Αν τα αφήναμε έτσι, θα γινόταν αυτό που είπα παραπάνω. Σ' αυτή την περίπτωση χρειάζεται το τακάκι λίγο τρίψιμο στο σημείο που βρίσκει σε κάποια γωνία συνήθως και ο φρενάς πρέπει μετά να σιγουρευτεί ότι το τακάκι έχει περιθώριο να παίξει μέσα-έξω. Ακούγεται αστείο σαν δουλειά αλλά μη νομίζεις ότι το προσέχουν όλοι, γιατί το τακάκι με μια πρόχειρη ματιά φαίνεται ότι έχει μπει, πρέπει να το παίξεις με το χέρι μέσα-έξω και να βεβαιωθείς ότι υπάρχει κενό για να μη γλύφει το δίσκο. Από κει και πέρα στην περίπτωσή σου και χωρίς να ξέρω ότι σόνι και καλά αυτή ήταν η αιτία, το πιθανότερο είναι ότι ο δίσκος έχει στραβώσει και εφ' όσον το τρέμουλο όταν φρενάρεις είναι στο τιμόνι θα είναι στους εμπρός. Σου βάζω ένα link στα αγγλικά όπου θα δεις και το εργαλείο που ΠΡΕΠΕΙ να βάλετε πριν πούμε οτιδήποτε άλλο: https://ebcbrakes.com/articles/what-causes-brake-vibration-or-steering-wheel-flutter/ Το εργαλείο είναι στην πρώτη φωτό κάτω από την κοντινή με το δίσκο. Υπάρχει και μικρότερο εργαλείο που κάνει την ίδια δουλειά χωρίς να βγει ο δίσκος, αλλά όλα έχουν την ίδια λογική με αυτές τις ακίδες που σκανάρουν το δίσκο και είναι σχεδιασμένα να εντοπίζουν και την παραμικρή κλίση. Μιλάμε για δέκατα και υπο-δέκατα του χιλιοστού. Διάβασε ειδικά αυτή την παράγραφο δίπλα στη φωτό με το εργαλείο γιατί πιστεύω ότι αυτό είναι το πρόβλημά σου. Εννοείται θες τσεκάρισμα και στους δύο. Αν υπάρχει στράβωμα, τότε πας είτε για τόρνο είτε για καινούργιους αν η forge δεχτεί να στους αντικαταστήσει. Ελπίζω μόνο να μην πατήσουν πάνω στο θέμα κόκκινο/κίτρινο τακάκι. Πάντως είτε τόρνος είτε καινούργιοι, πριν βάλετε πάνω τους ίσιους δίσκους, να σιγουρευτείτε ότι όλα τα υπόλοιπα είναι οκ γιατί αλλιώς θα ξαναστραβώσουν. Γι΄αυτό σου λέω μόνο καλός και σχολαστικός φρενάς θα σου λύσει το πρόβλημα. Σε νιώθω απόλυτα πάντως και κρίμα πραγματικά που ταλαιπωρείσαι έτσι. Σου εύχομαι να ξεμπερδέψεις γρήγορα και να χαμογελάσεις και πάλι.
  6. 300 χλμ στρώσιμο είναι λογικό νούμερο. Εγώ τα stoptech σε όλη τη διάρκεια του στρωσίματος τα πήγαινα πολύ χαλαρά και απέφευγα το παρατεταμένο φρενάρισμα (brake dragging). Αν χρειαζόταν να το κάνω λόγω π.χ. κατηφόρας, έκανα το κλασσικό πάτα άσε. Στόχος ήταν η διατήρηση όσο πιό σταθερής θερμοκρασίας. Μετά το στρώσιμο άρχισα κατευθείαν φουλ χρήση. Δυστυχώς κάτι περισσότερο δεν έχω να σου πω μιας και βλέπω ότι και μουαγιέ άλλαξες και σινεμπλόκ και ζάντες κτλ. Οπότε: Πήγαινε στον Μοράρη (Moraris Brakes) στην Αγία Παρασκευή, επιστήμονας στον χώρο. Αν το πρόβλημα είναι στο φρένο, στραβοί δίσκοι ή οτιδήποτε, θα στο βρει. Εμένα που του είχα πάει αν θυμάμαι καλά για αλλαγή υγρών ένα μικρό Polo που έχω για καθημερινό, μου είχε βρει ότι ο αριστερός δίσκος ήταν στραβός, και εγώ δεν είχα πάρει χαμπάρι! Βέβαια όταν το οδήγησε αυτός το έπιασε αμέσως, οπότε ξανά μέσα, έλεγχος στους δίσκους και μουαγιέ, και τελικά ήταν το μουαγιέ το οποίο είχε φτιάξει κλίση και στο δίσκο. Έκατσε και μου εξήγησε ότι κανονικά θα έπρεπε να αλλάξω και μουαγιέ εκτός από δίσκο, γιατί το μουαγιέ θα στραβώνει ό,τι δίσκο κάθεται. Μάλιστα μου είπε ακριβώς πόσο ήταν το στράβωμα και ότι ήμουν εκτός του επιτρεπτού +/- ορίου κι ας μην το ένιωθα εγώ στο τιμόνι. Υπάρχει συγκεκριμένο εργαλείο που το μετράει. Έχει και τόρνο. Εγώ εκεί σου προτείνω να πας, ο οποίος εκτός από τη γνώση που διαθέτει στο αντικείμενο σε επιστημονικό βαθμό και δεν υπερβάλλω, έχει και την υπομονή αν ενδιαφέρεσαι να κάτσει να στο εξηγήσει. Να σημειώσω ότι δεν κάνω διαφήμιση και δεν απολαμβάνω καμία έκπτωση στέλνοντάς του πελάτες. Μην του πεις καν ότι σε έστειλα.
  7. Η αλήθεια είναι ότι και στα δύο βρήκα μερικά πολύ ελκυστικά μοντέλα όπως και από Audi, αλλά το the chosen έπρεπε να είναι ένα και έμελλε να είναι εκτός vag, με μια μικρή μου ανησυχία μάλιστα γιατί βγήκα από τα γνώριμα λιμέρια μου και κλήθηκα να μάθω τα πάντα από το μηδέν. Αλλά θα εξηγήσω και το σκεπτικό της επιλογής μου. To σημαντικό και το μόνο που με ενδιαφέρει τώρα είναι να είναι απροβλημάτιστο γιατί όπως είπα παραπάνω αργώ να αλλάξω αμάξια. Σόρρυ παιδιά για το off topic, καλύτερα να το αφήσουμε εδώ και να γράψει ο φίλος μας όταν είναι έτοιμος τι αποφάσισε τελικά.
  8. Ναι γι' αυτό το είπα, υπέθεσα ότι είναι άξιος αντίπαλος για να κάνεις μια εκκίνηση. Με το καινούργιο με τσιγκλάνε συχνά τα πορσικά αλλά είτε το έστρωνα ακόμα είτε δεν έχουν υπάρξει μέτρα για πάτημα. Σκεφτείτε ότι το έστρωνα και 2,5 μήνες λόγω καραντίνας. Μάλιστα στο στρώσιμο πριν το lockdown είχε κολλήσει πίσω μου μία που έμοιαζε με την Cayman GT4. Ίσως να ταν και GTS, πάντως πολύ πιό άγρια από τις απλές τις S και είχε μπούκες αριστερά και δεξιά. Περνώντας δίπλα του αμέσως ψήθηκε και κόλλαγε προφυλακτήρες μετά. Στο φανάρι πιό κάτω κάθισε στην παραδίπλα λωρίδα και είχαμε αμάξι ανάμεσα οπότε δεν είχα μπορέσει να δω κάτι άλλο. Φυσικά τον άφησα να φύγει και λίγο παρακάτω έστριψα, αλλά ήταν πρώτης τάξεως ευκαιρία για μία στάση, ήταν ωραία ευθεία. Και τώρα που είμαι πανέτοιμος όλο μέσα σε κίνηση βρισκόμαστε. Τέλος πάντων και λέει μετά από όλα αυτά, BillPhreak: και είδα μια hayabusa στο car...
  9. Ναι ρε φίλε μόνο τετρακίνηση στο εξής! Έχεις κόψει εντελώς τις εκκινήσεις; Δεν τις κρατάς για κάνα δυνατό τετρακίνητο; Ας πούμε θα πατήσεις αν στο φανάρι ψήνεται καμιά Carrera 4S με τα 385 ή ακόμα καλύτερα με τα 420; Λέω για πορσικά γιατί αυτά συνήθως πατάνε στάση, και μου σπαγαν τα νεύρα τόσα χρόνια που έπρεπε να κυνηγάω.
  10. Καλά συμφωνώ είναι too much, ειδικά αν είναι για χιλιάρικο. Κεραμική κάνει τίποτα με τα πετραδάκια; Το λέω γιατί αν είναι να τα στάξεις τότε να πάρεις και όλα τα πλεονεκτήματα της κεραμικής, προστασία χρώματος από ήλιο, κουτσουλιές, έντομα, ρετσίνι, υδροφοβία, ευκολία στο πλύσιμο κ.α. Τώρα για 120 ευρώ αν είναι όντως καλό το προϊόν, απλά μου κάνει περίεργο ο ένας να ζητάει 1200 και ο άλλος 120. Το καπό και τα δύο φτερά δεν μπορεί να κοστίζουν τη διαφορά.
  11. Μια οικονομική λύση είναι το hood bra ή αλλιώς bonnet bra, stoneguard, θα το βρεις με διάφορα ονόματα. Στην Αμερική παίζει πολύ αυτό. Υπάρχουν πολλές μάρκες. Αυτή εδώ έχει και σηματάκι: Ανάλογα τη μάρκα, διαφέρουν ως προς την ποιότητα καθώς και τον τρόπο που δένουν κάτω από το καπό. Στο Α4 B8: https://www.amazon.com/Front-Bonnet-STONEGUARD-PROTECTOR-TUNING/dp/B00DIZYY3I Προσωπικά δεν θα με χάλαγε να το φορέσω στο ταξίδι, μια χαρά. Αλλά φτάνοντας στον προορισμό μου θα το έβγαζα. Τώρα, καθένας κρίνει.
  12. Thanks για την πληροφορία, θα ρωτήσω και για μένα τι παίζει. Κάβουρα μέσα στο καλοκαίρι πιστεύω θα το παρουσιάσω κιόλας!
  13. Ακόμα και μαμά το αμάξι; π.χ. S3 8P που συζητάμε. Ή από πρόγραμμα και πάνω που ανεβαίνει η ροπή; Πάντως είναι τέτοια η αίσθηση που θα επένδυα σε μονής μάζας μόνο και μόνο για τις εκκινήσεις. Μπορεί επειδή είμαι καινούργιος στην τετρακίνηση και δεν ξέρω πότε θα ηρεμήσω.
  14. Α κατάλαβα. Βέβαια θα πρέπει να μάζευες δυνατά. Απλά θα περίμενα να είχες περάσει, τέλος πάντων. Κάπως έτσι ήμουν με ένα ραλλάκι που είχε δηλώσει 140 άλογα, εγώ ήμουν 370 και επειδή φαινόταν ακομπλεξάριστος είχαμε κάνει 3-4 πατήματα όλα στάση. Πριν δυο χρόνια αυτό. Και θυμάμαι στο πρώτο πάτημα είχα δοκιμάσει launch control και ήμουν στον αέρα μέχρι τα 140 δηλαδή μέχρι τα μισά της 3ης, καθώς 3η έβαζα στα 110 και 4η στα 160 (πρόγραμμα και στο dsg με κόφτη 7500 αλλά τις άλλαζα 7200). Μετά δοκιμάσαμε και χωρίς launch control, δηλαδή χωρίς στροφές, άφημα φρένου με το αριστερό πάτημα γκαζιού με το δεξί. Καμία διαφορά σε γυαλί που πατούσα. Αυτός όμως πάταγε καλύτερα ποτέ δεν κατάλαβα πώς γινόταν. Σε όλα τα πατήματα μου πεταγόταν κάπου ενάμισι αμάξι και τον πέρναγα σαν σταματημένο στα 130 σπινάροντας ελαφρώς ταυτόχρονα. Στο τέλος 170-180 ήταν δικόλωνο οι διαφορές. Στην αναλογία κιλών ανά ίππο, θα πρεπε να ήμουν 200 άλογα για να είμαστε το ίδιο οπότε καταλαβαίνεις για τι χαοτική διαφορά μιλάμε. Παρ' όλα αυτά του είχα δώσει συγχαρητήρια και μόνο για το λίγο που ήταν μπροστά και μου είχε πει ότι καλοέβλεπε την περίπτωση να μπει στο group, δεν ξέρω με τι. Τέλος πάντων θες να σου πω τι άλλο πλεονέκτημα έχεις αν είσαι τετρακίνητος; Κάτι που τώρα επιτέλους καταλαβαίνω καθώς είναι η πρώτη μου φορά με τετρακίνηση. Βολτάρεις λοιπόν και ξαφνικά έρχεται δίπλα σου ένα τουρμπισμένο τσόφλι που κατά 99% είναι μπροστοκίνητο, και σου κάνει τσαφ τσουφ, χωρίς να σου δείξει πώς πάει για να πάρεις μέτρα. Εσύ στο μεταξύ του ρίχνεις 600 κιλά και όσο να ναι, αρχίζεις να ανησυχείς. Αλλά τι θα κάνεις θα σφυράς αδιάφορα; Θες να πατήσεις. Να λοιπόν τι μπορείς να κάνεις, εφ' όσον δεν δοκιμάζει να πατήσει πρώτος. Απλά δεν πατάς, περιμένεις το επόμενο φανάρι. Εκεί μαρσάρεις δείχνοντάς του από πριν ότι προτίθεσαι να πατήσεις. Αν πατήσει του ριξες ΤΚ και μετά αν ζητήσει ρολλ, δέχεσαι και ότι και να γίνει έχεις πίσω το 1-0. Γενικά να ξέρεις ότι αν σε πάει από στάση τότε είτε είναι πολύ ακομπλεξάριστος και μαγκιά του, οπότε χαλάλι του και το ρολλ μετά, είτε είναι δυνατός και πιστεύει ότι μπορεί να σε πάρει ψηλά. Και 1% έχει τετρακίνηση . Αν βγάλει πούπουλα στη στάση, απολαμβάνεις το πάτημα μόνος σου και να ξέρεις ότι είναι σχεδόν βέβαιο ότι δεν θα ζητήσει ρολλ γιατί πολύ απλά είτε δεν είναι τόσο δυνατός, είτε ανησυχεί ότι πάτησες με καμιά χαμηλή πίεση από στάση, που έτσι κι αλλιώς έχεις πλεονέκτημα. Αν είναι πολύ θρασύς που ενώ πούπουλα στη στάση, σου ζητήσει ρολλ, εκεί λοιπόν του λες πολύ όμορφα, καλά έφυγα από στάση; Και άντε γεια. Αλλιώς να έχεις υπ' όψη σου ότι αν πατήσετε πρώτα ρολλ, τον έχασες δεν υπάρχει περίπτωση να κάτσει να πατήσει στάση. Τώρα δεν μιλάμε τι κάνεις με φίλους, μιλάμε για την πλειοψηφία των τυχαίων πατημάτων όπου ο κόσμος δεν είναι αγγελικά πλασμένος. Την αλητεία την πολεμάς με "κοστουμαρισμένη" αλητεία. Όλα αυτά με την τετρακίνηση τα έμαθα με ταχύρυθμα από το τέλος της καραντίνας μέχρι σήμερα, έχοντας κάνει 8 πατήματα και μετρώντας ισάριθμες νίκες, σχεδόν όλες ρολλαριστά by the way. Και πάλι καλά γιατί πέτυχα και κανα δυο δυνατούς. Δυστυχώς από στάση όλοι πούπουλα, τσαφ τσουφ αλλά στο φανάρι παναγίες. Ένας μάγκας πάτησε στάση με ένα S2000, και μπράβο του, ΤΚ με το καλημέρα. Το μόνο που δεν πρέπει να κάνουμε ΠΟΤΕ αν φοράμε παντελόνια, είναι όταν είμαστε μπροστά και μας μαζεύουν, να αφήνουμε το πάτημα στη μέση, εκτός φυσικά και συντρέχουν λόγοι ασφαλείας είτε δικής μας, είτε τρίτων. Προσωπικά λοιπόν, ναι προτιμώ να πατάω στάση και καλά κάνω, θέλοντας να εκμεταλλευτώ το πλεονέκτημα που έχω. Αλλά δεν θέλω να αφήσω πάτημα στη μέση όταν βλέπω ότι με μαζεύουν. Μου το είχαν κάνει με το edition και ήταν εκνευριστικό, δεν θα το κάνω στους άλλους. Και όπως είπα παραπάνω, με τους φαινομενικά δυνατούς μπροστοκίνητους ή και πισωκίνητους πρώτα στάση, μετά ρολλ. Το ανάποδο ποτέ δεν συμβαίνει. Όπως είπαμε, έξω στην κόντρα είσαι αλήτης με κοστούμι. Θα πορωθείς άγρια με την τετρακίνηση πάντως να ξέρεις. Και χεσε τις κόντρες, το κόλλημα που νιώθεις αν είσαι και ροπάτος είναι απερίγραπτο. Δεν περίμενα ποτέ ότι θα εθιστώ σε κάτι τόσο πολύ. Μία φορά να δοκιμάσεις 0-100 με αυτά τα άλογα που λες 400-500 θα το βλέπεις στα όνειρά σου τα βράδια. Αλλά και με 370 σε 1480(;) κιλά αμάξι σίγουρα θα είναι εξίσου εθιστικό.
  15. Mε 226 ρόδα πώς σε περνάνε τα honda 160 μοτέρ; Δηλαδή με πρόχειρους υπολογισμούς εσύ βγάζεις 5.3 κιλά ανά ίππο, αν υποθέσουμε ότι είσαι 260 μοτέρ. Αυτά βγάζουν 6.75 κιλά ανά ίππο. Προκειμένου να καλύψουν τη διαφορά και να σε παίζουν στα ίσα, θα πρέπει να ανέβουν στα 200 άλογα μοτέρ πάντα, που για αυτά 40 άλογα είναι βουνό δεν είναι ένα πρόγραμμα, είναι σίγουρα φπε και από τα λίγα που γνωρίζω από ατμόσφαιρα, λογικά + χταπόδι, πεταλούδα κ.α. Παραπάνω από 1ο στάδιο δηλαδή. Αν το πάρουμε ανάποδα, θα έπρεπε να ήσουν εσύ 200 άλογα μοτέρ για να είσαι στα ίσα με ένα τέτοιο μαμά, δηλαδή να ήσουν 60 άλογα λιγότερα από ότι είσαι. Αν συνυπολογίσουμε και τη ροπή, όπου αυτά υστερούν πολύ, θα πρεπε να κερνάς κολώνες. Είναι τέτοια η διαφορά που δεν μπαίνω καν στον κόπο να εξετάσω παραπάνω μεταβλητές όπως μετάδοση και αεροδυναμική. Οπότε κάτι άλλο συμβαίνει. Μήπως... 🧀 !! Όσο για Ibiza Cupra DSG φπε ναι σε έχει. Τέλος πάντων από τη δική μου εμπειρία, με S3 8P κοντά στα 400 άλογα θα χάνεις σπάνια. Με ένα πρόγραμμα στα 320 μοτέρ, η αντιστοιχία ανεβαίνει στα 240 το honda άρα πλέον θα σε περνάνε μόνο τα τουρμπάτα, μία κατηγορία που έτσι κι αλλιώς ο άλλος μπορεί να έχει από 250 μέχρι όσο έχει ο Θεός. Με λίγα χρήματα λοιπόν το κάνεις ένα ολοκληρωμένο 1ο στάδιο (stage2+ διεθνώς), είσαι στα 370 με 380 και πλέον ασχολείσαι με Carrera S, με Evo 8, 9, 10 αντίστοιχου σταδίου, εννοείται με όλα τα εργοστασιακά K04 αντίστοιχου σταδίου αν και ρολλαριστά θα χρειαστείς το κάτι παραπάνω σε ιπποδύναμη απέναντι στα μπροσθιοκίνητα λόγω βάρους, και για να μη μακρηγορώ καταλαβαίνεις ότι πας αλλού. Τώρα μιας που έχεις μπροστά σου όλες τις πληροφορίες και απόψεις (δεν υπήρχε περίπτωση σ' αυτό το φόρουμ να μη λάβεις βροχή πληροφοριών και γνώσεων) για να αποφασίσεις το βαθμό του ρίσκου που θα αναλάβεις, ας κάνουμε και λίγη κουβεντούλα... Σε καταλαβαίνω για τις κόντρες γιατί και γω έτσι ήμουν, το να μη χάνω εύκολα ήταν σημαντικό κριτήριο. Και ακόμα μέχρι ενός σημείου έτσι σκέφτομαι, αλλά δεν θα φτάσω στο σημείο να θυσιάσω ασφάλεια, τεχνολογία, άνεση και πρακτικότητα. Επομένως δεν με πειράζει να είναι βαρύ το αμάξι, θα έχει όμως τα άλογα που απαιτούνται για να με γεμίζει, και βέβαια όσο το πορτοφόλι το επιτρέπει, η πρόθεση είναι από το γρήγορο να πηγαίνουμε στο γρηγορότερο. Άλλωστε κάποια στιγμή θα χάσουμε και κόντρα. Ακούω αυτό που λες για το αμάξι και σε καταλαβαίνω που αναζητάς κάτι διαφορετικό. Μέχρι και ένα χρόνο πριν δώσω το edition ήμουν φουλ για big turbo, είχα ποστάρει εδώ και για τουρμπίνες και σχεδίαζα κάτι στα 520 άλογα. Μετά από έρευνα, έτοιμος με το κοστολόγιο στο τραπέζι, έφαγα φλασιά και σκέφτηκα ότι για να μην πετάξω τα λεφτά μου στο πηγάδι θα πρεπε να κλείσω 20ετία με το αμάξι. Θα μπορούσα; Θα μπορούσα. Και ψηλά θα μουν και πιό δυνατός από ότι είμαι τώρα γιατί πήρα βαρύ αμάξι. Όσο όμως κι αν το λάτρεψα, δεν μπορούσα να κλείσω άλλα 8 χρόνια! Μπορώ όμως με το καινούργιο, και παραπάνω. Γενικά δεν αλλάζω συχνά αμάξι, γι' αυτό και στο παρελθόν αν το πιστεύεις είχα μόλις 2 αμάξια και είμαι 42. Πάντα κοιτάω για premium σύγχρονο αμάξι, με καλή βάση για εύκολη βελτίωση χωρίς πολλά πολλά, και προτίθεμαι να το κρατήσω 10ετία τουλάχιστον. Έτσι κάνω και με τα κινητά και τους υπολογιστές παρεπιπτόντως, και όχι μόνο. Όταν τα παίρνω είναι κορυφή και τα αλλάζω το μεν κινητό αν χαλάσει και η επισκευή είναι ασύμφορη, το δε pc αν κάψει τίποτα και πλέον δεν μπορώ να βρω parts ή δεν παίζει πιά τίποτα της προκοπής και εκεί όπου έχουμε το bottleneck (κυρίως σε κάρτα γραφικών και επεξεγαστή), έχω φτάσει στο όριο της μητρικής, οπότε δεν παίρνει άλλη αναβάθμιση εκτός και πάμε για μητρική, άρα στην ουσία χτίζεις νέο pc. Σε πολλά πράγματα δηλαδή παίρνουμε κάτι πολύ καλό, ναι οκ το πληρώνουμε, αλλά το κρατάμε. Είναι μία λογική.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.