Jump to content

Dark X

Member
  • Content Count

    164
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    27

Dark X last won the day on March 18

Dark X had the most liked content!

Community Reputation

198 Excellent

About Dark X

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    AMG A45s

Recent Profile Visitors

1,000 profile views
  1. Ναι οι DOTZ Shift μοιάζουν άλλωστε με τις Ultraleggera, έχουν όμοια μπράτσα και με παρόμοιες αποστάσεις, με τη διαφορά όμως ότι είναι στυλ deep dish. Είμαι fan αυτού του στυλ από τις πρώτες που είδα ever, στο Getaway in Stockholm 2 τις οποίες φοράει η Supra του βίντεο. Οι συγκεκριμένες βέβαια έχουν τρελλό χειλάκι, πρέπει να είναι 4 ολόκληρα δάκτυλα βάθος. Οι Shift έχουν 2 δάκτυλα απ' ότι θυμάμαι. Μιλάμε για το 2001, πριν αρχίσω να ασχολούμαι με τη βελτίωση. Αν ποτέ, λέμε τώρα, αλλάξω ζάντες σίγουρα θα ψάξω deep dish και παρά τις 6πίστονες που θα δυσκολέψουν την επιλογή, έχει τουλάχιστον πρησμένα φτερά το αμάξι και παίρνει χαμηλά offset ώστε να μην βρίσκω όπως με το edition. Δύσκολο να τις αλλάξω όμως γιατί είναι σφυρήλατες (βολεύει για τους ελληνικούς δρόμους) και οι aftermarket σφυρήλατες είναι πανάκριβες. Μάλιστα. Εμένα μου φαίνονται να έχουν λίγο πιό μαλακό σκελετό από ότι είχα συνηθίσει στο παρελθόν, προερχόμενος από PS Cup, R888 και Neova AD08R. Το πιό θετικό που βρίσκω είναι ότι είναι εξωπραγματικά ήσυχα, το λέω βέβαια εγώ αυτό που είχα συνηθίσει με τα σκλυροπυρηνικά. Η 4κίνηση κρύβει τις αδυναμίες οποιουδήποτε ελαστικού, σίγουρα οι περισσότεροι από εσάς με πολύ πιό μακρόχρονη εμπειρία από εμένα θα το γνωρίζετε, όμως νιώθω ότι στο στρίψιμο παίρνει μία βελτίωση. Πολύ πιθανό λοιπόν στην πρώτη αλλαγή να πάω είτε στα R888R είτε στα Cup 2. Με χαλάει μόνο που τα πρώτα Cup που είχα στο edition το 2011-2012 αργούσαν χαρακτηριστικά να ζεσταθούν και μέχρι να το κάνουν δεν πατούσαν πουθενά. Τα R888 που έβαλα αμέσως μετά ήταν το αντίθετο, ζεσταίνονταν για πλάκα. Να δεις χαλίκι που κολλούσε. Οπότε λίγο πάω προς R888R.
  2. Μοιάζουν με τις μαμά δικές μου, με την εναλλαγή U-Y-U-Y. Σχεδιαστικά η διαφορά τους είναι κυρίως στο Υ, όπου εσένα έχει μεγαλύτερο ύψος ενώ εμένα μοιάζει περισσότερο με V παρά με Y. Επίσης υπάρχει και μία διαφορά στο κέντρο, αλλά οφείλεται περισσότερο στα μπουλόνια που στη μία φαίνονται ενώ στην άλλη καλύπτονται από καπάκι. Περιμετρικά έχουν και οι δύο τονισμένο χειλάκι, το οποίο είναι και εσένα νίκελ αν βλέπω καλά και είναι και οι δύο ματ, ενώ υπάρχει μία μικρή διαφορά στην απόχρωση καθώς οι δικές μου είναι μαύρες ενώ αυτές φαίνονται σαν σκούρο ανθρακί, όχι εντελώς μαύρες, εκτός και ξεγελάει η φωτό. Ωραία ζάντα. Παρ' όλα αυτά όταν πρόκειται για aftermarket ζάντες, έχω μεγάλη αγάπη για τις τύπου "deep dish", στις οποίες τα μπράτσα, σε όποιο σχέδιο και αν είναι, ξεκινάνε πάντα από πιό μέσα σχηματίζοντας εσωτερικά μεγάλο χείλος, εξού και deep dish δηλαδή βαθύ πιάτο. Τέτοιες ήταν για παράδειγμα αυτές που είχα βάλει στο edition, οι DOTZ Shift Pinstripe Red (satin black) σε 8x18 ET48. Ψάξτες στο google. Bγαίνουν και με νίκελ χειλάκι. Αυτό το στυλ λέγεται deep dish και είναι από τα πιό δύσκολα, αν όχι το πιό δύσκολο για να σετάρεις με μεγάλα φρένα, ακριβώς επειδή τα μπράτσα βρίσκονται πιό μέσα. Είχα πάθει για να βρω το κατάλληλο offset ώστε να μην βρίσκουν οι 4πίστονες αλλά να μην παραβγαίνουν έξω και μετά βρίσκω φτερό. Με ΕΤ48 είχα βρει τη χρυσή τομή και πάλι οριακά, με τη δαγκάνα να απέχει 1 χιλιοστό, όσο μία πιστωτική (συγκεκριμένα είχα δοκιμάσει να περάσω από μέσα διάφορα για να δω την απόσταση και μέχρι μία πιστωτική πέρναγε, και αυτή ακουμπώντας). Ενώ παράλληλα ψιλοέβρισκα φτερό και αυτό έχοντας ρολλάρει τα φτερά και αφαιρέσει την επάνω βίδα, δηλαδή πιό έξω αποκλείεται να έβγαινε η ζάντα. Σχετικά τώρα με το 1 χιλιοστό, με λίγη βολτούλα και κάνα πάτημα δεν αντιμετώπισα κανένα θέμα, ούτε γρατζουνιά, αλλά αν το αμάξι έμπαινε πίστα με τις διαστολές αλλά και τις στρεβλώσεις που φυσιολογικά υπόκεινται οι ζάντες, αυτό το 1 χιλιοστό θα μπορούσε να ήταν καταστροφικό. Θέλει τουλάχιστον 3-4 χιλιοστά μην πω 5 για τέτοια χρήση. Πάντως ερχόταν πρόσωπο με το φτερό, αισθητικά ήταν άψογο το αποτέλεσμα όπως το ήθελα. Αυτά. Αν και μ' αρέσει αρκετά η ζάντα σου, μόνο και μόνο επειδή έχω κόλλημα με τις deep dish, θα κοιτούσα προς τα εκεί. Καλοφόρετες. Καλοφόρετα τα Potenza Sport. Πώς σου φάνηκαν τα PS4S; Τι σου άρεσε και τι σε χάλασε περισσότερο;
  3. Είσαι πολύ καλός ρε Dikonou τι να πω. Μπράβο βέβαια για τη στάση σου και σου εύχομαι η ζωή με κάποιο τρόπο να σε ανταμείψει. Πέρα όμως από αυτά, ίσως έπρεπε να τα είχες στείλει πίσω για αντικατάσταση ως ελαττωματικά. Οι μεγάλες εταιρίες δεν ρισκάρουν τη φήμη τους οπότε πολύ δύσκολα θα σου έκαναν μα μου. Αφού τόσα χρόνια δουλεύει απροβλημάτιστα, συνεχίζεις έτσι. Εμένα έκαιγε πολύ λιγότερο, αφού σε μία και μόνο πολεμική βόλτα 130+ χιλιομέτρων, τουλάχιστον δύο ώρες πάνω κάτω παραλιακές, κηφισίες, εθνικές, η μισή Αθήνα δηλαδή, ποτέ δεν μπορούσα να διακρίνω διαφορά. Διαφορά άρχιζα να βλέπω μόνο μετά από κάθε γέμισμα και συνήθως ανά 2 γεμίσματα συμπλήρωνα και 200 ml. Στόχος μου ήταν να βρίσκομαι 3/4 με 4/5 στη βέργα και το άφηνα να πέφτει μέχρι 2/3 πριν από κάθε συμπλήρωμα. Συνολικά στα 7000 έπινε γύρω στο λίτρο και αυτό όταν άρχισε να τσιμπάει, σε ένα αμάξι που ναι μεν είχε την τύχη να μην πέφτει σχεδόν ποτέ σε κίνηση, αλλά δούλευε στα κόκκινα συχνά πυκνά αφού δεν το είχα για καθημερινό. Βέβαια έκανε και χαλαρές βόλτες ενδιάμεσα, όπως και ταξίδια, στα οποία πρακτικά δεν έπινε τίποτα. Με αυτά τα δεδομένα δε θα είχε νόημα μία αλλαγή στο λάδι. Όπως λένε if it ain't broke, don't fix it. By the way η Mercedes δεν φαίνεται να καίει τίποτα και έχω κλείσει τα 11k. Αρχικά σε ευχαριστώ για την πολύ ολοκληρωμένη και τεκμηριωμένη απάντηση. Για το εργοστασιακό το καταλαβαίνω, αλλά ας πούμε για το προηγούμενο. Θεωρείς ότι η επί 12 ετών άριστη λειτουργία του, εκ των οποίων τα 9 ως stage 1 και τα 4 ως stage 2+ οφείλονται περισσότερο στον ευεργετικό τρόπο οδήγησης, π.χ. το σκίσιμο που έτρωγε τακτικά που απέτρεπε το oil dilution, παρά στο λάδι καθεαυτό; Αν και καθόλου ευεργετικός για την κατανάλωσή του, παρέμενε σε συγκρατημένα επίπεδα και αυτή. Είναι λοιπόν περισσότερο ο τρόπος οδήγησης, εφ' όσων θεωρήσουμε ότι το 5w30 δεν προσέφερε επαρκή προστασία; Και ας μιλήσουμε μόνο για τα τελευταία 4 χρόνια ως stage 2+ που οι απαιτήσεις είναι αυξημένες. Θέλω να αναφέρω βέβαια ότι δεν είχε και τρελλά χιλιόμετρα το αμάξι, παρά τα 12 χρόνια του. Αν θυμάμαι καλά το έδωσα με γύρω στα 135k, οπότε μελλοντικά δεν ξέρω αν θα χρειαστεί ένα 5w40. Συγγνώμη για το threadjack @Dikonou.
  4. Κρίμα, θα έχεις ξενερώσει. Και φαντάζομαι δεν τα πουλάς από ηθικής άποψης. Κάνε τα άγκυρες μιας που είναι και μεγάλα. Έχω φρένα άγκυρες λέει ο κόσμος, εσένα θα είναι και κυριολεκτικά.
  5. Επίσης @Dikonou τι έγινε με τα forge τα φρένα; Θυμάμαι που είχες ένα πρόβλημα με τα τακάκια αλλά το έλυσες.
  6. Πάντως και σύμφωνα με τον τελευταίο πίνακα το 5w30 το βρίσκω λογική επιλογή ακόμα και για τη χώρα μας, με δεδομένο ότι με εξωτερική πάνω από 30 βαθμούς έτσι κι αλλιώς δεν πατάς αν αγαπάς το μοτέρ σου. Το δε καλοκαίρι αργά τη νύχτα πάνω από 30 βλέπουμε πολύ σπάνια. Στο edition και τα 12 χρόνια τα περισσότερα εκ των οποίων βελτιωμένο, 5w30 έβαζα ασταμάτητα και συγκεκριμένα το SLX Professional Powerflow LL3 τα πρώτα χρόνια και μετά το EDGE Professional Titanium FST LL3 που αν δεν κάνω λάθος αντικατέστησε το SLX. Με αλλαγές ανά 7500 ήμουν αρκετά ευχαριστημένος και λέω αρκετά και όχι απόλυτα γιατί τα τελευταία ίσως 4 χρόνια τσίμπαγε λίγο παραπάνω. Δεν νομίζω όμως στο βαθμό που θα χρειαζόταν πιό χοντρό λάδι. Και η Mercedes 5w30 δουλεύει. Και ερωτώ, τι σας κάνει εσάς να προτιμάτε το 5w40; Επίσης θέλω να πω ότι στα σύγχρονα μοτέρ το πιό χοντρό λάδι ίσως δεν λιπαίνει σωστά.
  7. Θα πρότεινα οι του αθλήματος να αρχίσετε να βολτάρετε τα ΣΚ αν δεν το έχετε κάνει γιατί άρχισε να έχει λίγο παιχνίδι από τα παλιά, απλά πρέπει να πετύχετε την ώρα που σπάει λίγο η κίνηση και δεν κρατάει πολύ, γιατί αρχίζει και πάλι όταν όλοι επιστρέφουν. Και πάλι δεν είναι όπως αργά τη νύχτα που πηγαίναμε, αλλά επειδή το σπορ έχει λείψει σε όλους, έστω και αργά το απόγευμα υπάρχουν καλές προϋποθέσεις. Το Σάββατο προχθές που κατεβήκαμε νότια με τη Mercedes πετύχαμε 3-4 βελτιωμένα και έγινε και παιχνίδι. Δεν έτυχε να βρεθούμε δίπλα δίπλα αλλά λίγο έλειψε και θα είχαμε κανονικό πάτημα όπως παλιά. Έστω και μπρος πίσω όμως ήταν μία όαση μετά από τόσο καιρό. Το προηγούμενο Σάββατο που άρχισαν οι διαδημοτικές είμασταν με το άλλο (σύντομα θα ανοίξει παρουσίαση) και πάλι υπήρχαν οι προϋποθέσεις. Θεωρώ ότι σε ένα μήνα από τώρα θα έχει πάει στον αγύριστο το sms και τότε θα είναι κάθε μέρα γιορτή, αλλά μέχρι τότε κάντε καμιά βόλτα αργά το απόγευμα, απλά τα μάτια σας ανοιχτά για μπλε. Για πάμε!
  8. Μήπως εννοεί αποδοτικότερα φτερά στις ίδιες διαστάσεις, που θα προσφέρουν καλύτερο σπουλάρισμα και πιό γεμάτες καμπύλες χωρίς να ανεβαίνει το peak. Ίσως έτσι να δει αξιόλογη διαφορά ακόμα και αν δεν πάρει τίποτα ή ελάχιστα σαν απόλυτο νούμερο. Δεν έχω ασχοληθεί με τέτοια λύση οπότε δεν ξέρω και τι επιλογές υπάρχουν, αλλά μόνο αυτό μου έρχεται.
  9. Δεν το κατέχω το μοτέρ αλλά όσο αφορά το φίλτρο βενζίνης, με τις βενζίνες στη χώρα μας που στην πλειοψηφία τους δεν είναι και οι καλύτερες, κάντο 30.000 για μεγαλύτερη ασφάλεια. Εγώ στο προηγούμενο αμάξι το άλλαζα κάθε χρόνο και για ευνόητους λόγους πάντα μετά το τέλος της καλοκαιρινής σεζόν και την επιστροφή από τις διακοπές, γιατί στην Αθήνα έχω συγκεκριμένο πρατήριο τσεκαρισμένο. Δεν ξέρω τη χρήση που του κάνεις, αλλά είτε το κάνεις και εσύ έτσι, είτε έστω 30.000. Στα 90 δεν ξέρω τι χρώμα θα είναι το φίλτρο. Φίλτρο αέρος ανά 90.000 και εμένα μου φαίνεται πολύ, ίσως και αυτό ανά 30; Δεν ξέρω και το φίλτρο που φοράς για να σου δώσω ακριβή απάντηση. Τα υγρά φρένων, αν δεν φοράει το αμάξι σωληνάκια αεροπορικού τύπου (που δεν φοράει) τότε είναι λογικά τα δύο χρόνια. Απλά ενημερωτικά, τα αεροπορικού τύπου εκτός από τη βελτίωση του φρένου, προσφέρουν και καλύτερη στεγανοποίηση από την υγρασία που χαλάει το υγρό φρένου, με αποτέλεσμα να παραμένει σε καλύτερη κατάσταση για πολύ περισσότεορ καιρό. Στο προηγούμενο αμάξι που φορούσα big brake και περιελάμβανε τα σωληνάκια, σκέψου είχα φτάσει να έχω το υγρό 3,5 χρόνια και ακόμα ήταν σε καλή κατάσταση. Υπάρχει συσκευή που όλοι οι φρενάδες πρέπει να έχουν, είτε σε μορφή σύριγγας που τραβάς από το παγούρι και αυτή αμέσως αναλύει την ποιότητα, είτε σε μορφή πιό "εργαστηριακή" που διαθέτει μία επίπεδη επιφάνεια και εσύ τραβάς με κανονική δική σου σύριγγα από το παγούρι και ρίχνεις μερικές σταγόνες πάνω της για ανάλυση. Και ανάλογα τη συσκευή μπορεί να στο βαθμολογεί από 1 μέχρι 3, μέχρι 5 κτλ. ακόμα και να μετράει το ποσοστό υγρασίας, ή απλά να σου λέει αν είναι για αλλαγή χωρίς επιπλέον πληροφορίες. Μπορείς και εσύ να αγοράσεις μία, αν ενδιαφέρεσαι ψάξε "brake fluid tester". Αν δεν θέλεις να ασχοληθείς, τα δύο χρόνια είναι λογικό διάστημα με απλά σωληνάκια. Και εγώ μέχρι να αναβαθμίσω τα φρένα, άλλαζα τα υγρά κάθε 2 χρόνια όπως προβλέπει ο κατασκευαστής. Μακάρι όμως να ήξερα για τα testers νωρίτερα. Το φίλτρο καμπίνας εγώ το άλλαζα πάντα κάθε χρόνο και συγκεκριμένα αμέσως μετά από την περίοδο της ανθοφορίας, δηλαδή μέσα στο Μάϊο, για να τραβήξει το παλιό όλη τη γύρη και να έχω καθαρό φίλτρο για ένα χρόνο. Αν το σκεπτικό σε καλύπτει, κάντο και εσύ έτσι. Ακριβή απάντηση για την αντοχή του φίλτρου δεν μπορώ να δώσω.
  10. Πολύ καλή ροπή έχεις για το στάδιο @Van.Leb πρέπει να είσαι 4-5 κιλά παραπάνω από το μέσο όρο. Τα περισσότερα στα 370 άλογα έχουν 47-48 κιλά. Μάχιμο setup. @John rules μου φαίνονται περίεργες οι πιέσεις που σου είπε, δίμπαρο όβερ με 1,3 σταθερή; Τεράστια κοιλιά. Μήπως εννοούσε 1,3 κόφτη; Πρόσεξε με το δυναμόμετρο το έχω ξαναγράψει, όταν στα πλαίσια της ρύθμισης βγαίνει ένα αποτέλεσμα, επειδή γίνεται παρουσία προγραμματιστή, τα άλογα έχουν την τάση να πληθαίνουν. Δοκίμασε κάποια άλλη στιγμή να πας και μόνος σου, σε άλλο δυναμόμετρο, να δεις πόσα θα βγάλεις δίχως την καλή αύρα του προγραμματιστή. Τα 390 χωρίς μεθανόλη βγαίνουν, αλλά οριακά και όπως είπε ο @csaris πρέπει το μοτέρ να είναι σε άψογη κατάσταση. Επίσης πρέπει όλα τα περιφερειακά να είναι άψογα, η εισαγωγή να παρέχει τα μέγιστα από αέρα, η εξάτμιση να έχει άψογη ροϊκότητα, εννοείται 76άρα και επίσης θέλεις πολύ καλό κούλερ, δεν ξέρω το μαμά που έχετε αν επαρκεί. Misfire έχεις; Συμφωνώ και επαυξάνω ο δρόμος λέει πάντα την αλήθεια. Μέτρα και ένα 100-200 με dragy.
  11. Θες να σου πω ένα αστείο; Στην πρώτη καραντίνα του Μαρτίου-Απριλίου είχα συντάξει ένα κείμενο που σκόπευα να στείλω στη Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας. Ανέφερα το θέμα που γράφουμε εδώ και έλεγα ποια η λογική να απαγορεύεται σε κάποιον να πάει μια βόλτα με το αμάξι του, να χαζέψει λίγο θάλασσα π.χ. ΜΕΣΑ από το αμάξι του, να βγάλει και το τοστάκι από το τάπερ και να γυρίσει. Φυσικά, το ενδιάμεσο δεν το ανέφερα, αυτό είναι μεταξύ μας. Τέλος πάντων δεν το έστειλα τελικά γιατί λίγο καιρό μετά μας ενημέρωσαν ότι αρχές Μαϊου θα τελείωνε. Το θέμα ξέρεις ποιο είναι, πρέπει να είμαστε ένα 0,0001% του συνόλου των οδηγών που θα έβγαινε για βόλτα χώρίς να βγει από το αμάξι. Ποιος να μας υπολογίσει.
  12. Μεγειά, είσαι πολύ οργανωμένος στον τρόπο που βελτιώνεις το αμάξι σου και μου άρεσε παραπάνω που πρώτα μάζεψες το μοτέρ και μετά προχώρησες. Τώρα κοίτα να δεις πόσο σχετικά είναι όλα, στο θέμα του θορύβου π.χ. προερχόμενος από τα Cup και τα R888 στο edition, τα PS4S μου φαίνονται κανονικό mute. Τα AD08R αν και πολύ υψηλών επιδόσεων λάστιχο δεν έκανε κάτι ιδιαίτερο αλλά τα Cup έκαναν ένα συνεχόμενο ιιιιιιι σε πολύ υψηλό τόνο και τα R888 καθώς επιτάχυνες έκαναν σαν ελικοφόρο που τροχοδρομεί κατά την απογείωση. Μόνο η εξάτμιση ακουγόταν περισσότερο πάνω σε πάτημα, αλλά επιταχύνοντας χαλαρά διατηρώντας χαμηλά τις στροφές, θα ψαχνόσουν τι συμβαίνει.
  13. Θα πρέπει να μου πεις ποια ρύθμιση φοράς για να σου πω με βεβαιότητα αλλά πιθανόν να κερδίσεις άλλα 5-6 άλογα με 100άρα. Εγώ stage 1 αλλά + ITG Maxogen εισαγωγή που θεωρείτο τότε ίσως και η κορυφαία (2011) από άποψη γραμμαρίων αέρα, + OEM revision D σκάστρα (είναι η μαύρη μεταλλική του group με το κίτρινο o-ring, γκούγκλαρε oem revision d) είχα βγάλει τα εξής: 311 άλογα στο Dyno Dynamics Μαραβέλια, 322 και 324 στο Maha Τσακανίκα και όλα αυτά σε μη ευνοϊκές συνθήκες. Στο στάδιο αυτό η εισαγωγή παίζει μικρό ρόλο βέβαια, περισσότερο μετράει όταν μπει και η εξάτμιση και ακόμα περισσότερο όταν μπει και αντλία και ολοκληρώσεις το stage 2+ εκεί μπορεί μία πολύ καλή εισαγωγή να σου δώσει από μόνη της 10 άλογα, αλλά και λιγότερα να δώσει, το τελικό αποτέλεσμα θα είναι το ίδιο και καλύτερο από άποψη διάρκειας (βελτίωση στις καμπύλες). Τέλος πάντων, πιστεύω με μόνο πρόγραμμα θα πάρεις 5-6 άλογα παραπάνω με καλή 100άρα. Μικρή η διαφορά στο στάδιο που είσαι.
  14. Αν είναι η πρώτη φορά που τα βάζεις, πιστεύω θα τα ευχαριστηθείς τα PS4S. Μόνο στο βρεγμένο δεν έχω να πω κάτι γιατί δεν έχει τύχει ακόμα να βγάλω το αμάξι με βροχή, αλλά στο στεγνό είναι πολύ καλά. Είναι ένα πολύ καλό all around θερινό λάστιχο επιδόσεων, κατάλληλο ακόμα και για (light) track day σύμφωνα με reviews. Δεν έχουν σκληρό σκελετό όπως τα Cup, R888 και AD08R που φορούσα στο προηγούμενο αμάξι και παρ' ότι μου είναι δύσκολο να κάνω σύγκριση καθώς τώρα είμαι με 4κίνητο ενώ πριν με 2κίνητο, μπορώ να πω ότι δεν βρίσκω κάτι αρνητικό.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.