Jump to content
Πολιτική προστασίας απορρήτου Read more... ×

Dark X

Member
  • Content Count

    38
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Dark X last won the day on November 1 2017

Dark X had the most liked content!

Community Reputation

32 Excellent

About Dark X

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Athens

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    VW GTI Edition 30 DSG

Recent Profile Visitors

93 profile views
  1. Από τα συμφραζόμενα υποθέτω η απάντησή σου φίλε μου πάει στον Saimon. Όπως διαβάζω τουλάχιστον δύο από εσάς βλέπετε σαν καλή επιλογή το κλειστό μοτέρ με 2867 gen2 και με ανάλογα χαμηλή πίεση για 430-450, ακριβώς τις ίδιες σκέψεις που είχα κάνει και εγώ. Το μόνο που με απασχολούσε και συνεχίζει να με απασχολεί είναι το πόση κοιλιά θα κάνει στις μεσαίες λόγω χαμηλωμένης πίεσης, και δεν θέλω σε καμία περίπτωση να πηγαίνει χειρότερα από 390-400 άλογα k04, γιατί ίσως αργήσει να φτιαχτεί το μοτέρ και θα ξενερώσω μέχρι τότε. Αν είναι έτσι προτιμώ να κάνω υπομονή να φτιάξω πρώτα μοτέρ και να δουλέψω το turbo όπως πρέπει, που είναι και αυτό που προτείνετε άλλοι, αλλά το budget σ' αυτή την περίπτωση είναι ένα θέμα. Όμως στο δικό μου setup ίσως υπάρχει και άλλη μία λύση. Φτιάχνω μοτέρ να έχω το κεφάλι μου ήσυχο, στρώνω, και με ελάχιστα χρήματα φτιάχνω υβρίδιο με φτερά k16 με στόχο 450/57-58kg, χωρίς κοιλιές να ξενερώνω, δύναμη παντού, περιμένω καλύτερη απόδοση από 2867 + στοκ μοτέρ κι ας είναι κοντά στα άλογα, άφοβα και όταν είμαι έτοιμος πουλάω waste (εύκολα) και υβρίδιο (δύσκολα και εδώ είναι το μόνο ουσιαστικό μειονέκτημα καθώς στοκ k04 φεύγει νύχτα, υβρίδιο δύσκολα θα εμπιστευτεί να πάρει ο άλλος). Χωρίς δισκάκια στο dsg επειδή φοράει ήδη stage 2 πρόγραμμα, θα βγάλει θεωρώ τους πρώτους 6 μήνες όπου μέχρι τότε θα έχω βάλει δισκάκια για να είμαι έτοιμος για την 2867 gen2. Και συνεχίζουμε έτσι μέχρι τότε, όποτε γίνει. Πολλοί θα πείτε ότι το υβρίδιο είναι μέση λύση και δεν θα διαφωνήσω, ημίμετρο όμως δεν είναι γιατί το ημίμετρο έχει αρνητική έννοια, είναι κάτι μη ολοκληρωμένο, ανορθόδοξο και ασύμφορο. Μέση λύση πράγματι είναι και ο σκοπός είναι με λίγα χρήματα να πάρεις καλή απόδοση, για ένα μεταβατικό στάδιο ώσπου να φτάσεις εκεί που τελικά επιθυμείς (δηλ. π.χ. στην 2867 gen2). Αν καταλήξω σ' αυτή τη λύση, τη δουλειά θα κάνει μάλλον ο turbo exelixis μιας και εκεί φτιάξαμε το υβρίδιο k04-023 στο 14άρι cupra και έγινε άψογη δουλειά. Η λύση αυτή είναι πολύ οικονομικότερη για μένα και ξεκινάει από την υποδομή. Τα 450 δε άλογα θα μου κρατήσουν ζωντανό το ενδιαφέρον για πολύ καιρό. Πραγματικά το μόνο μειονέκτημα που βλέπω σε αυτή τη μέση πλην όμως ολοκληρωμένη λύση, είναι όπως είπα ότι δύσκολα θα φύγει το υβρίδιο όταν προχωρήσω. Να σημειώσω τέλος ότι, όταν μπει η 2867, μπορεί σε 2 μπορεί σε 5 χρόνια (οπότε μπορεί να έχει βγει και κανένα καινούργιο turbo ακόμα καλύτερο σε σπουλάρισμα κτλ), θα είναι αγορασμένη καινούργια, επειδή ίσως είναι και η τελευταία βελτίωση που θα γίνει σ' αυτό το αμάξι. Οπότε θα χρειαστεί ένα ιδιαίτερα σεβαστό budget (εξ ου και η μέση λύση που σκέφτομαι).
  2. Θα το σκεφτώ thanks για τη συμβουλή όπως και τον Dimitris_Kon που έχει την ίδια άποψη. Δεν θα γίνει άμεσα το project bt, αν δεν έβλεπα το θέμα του φίλου μας δεν θα άνοιγα ακόμα. Ναι με συγκινεί το άτιμο, 11 χρόνια μετά ακόμα με το χαμόγελο στα χείλη είμαι κάθε φορά που γυρίζω το κλειδί, απλά έχω αρχίσει να θέλω περισσότερο κόλλημα στο κάθισμα, κλασσική περίπτωση Ναι το καταλαβαίνω, το αμάξι πάντως ήδη δεν είναι καθημερινό, μόνο για βόλτες, πατήματα και κάνα ταξιδάκι, έχω άλλο για καθημερινό. Όπως και να χει δεν ξέρω αν θα το φτάσω μέχρι 3076, απλά την ανέφερα σαν το τελευταίο στάδιο βελτίωσης που μπορεί να φτάσω το αμάξι. Ο αμέσως επόμενος στόχος μου είναι γύρω στα 500 άλογα και κατά 99% θα πάω με την 2867 gen2 που θεωρώ ιδανική για μένα. Μετά σκεφτόμουν όλα αυτά που σας είπα περί στοκ μοτέρ και ανάλογα στημένο πρόγραμμα για να μην μπω στη διαδικασία να φτιάχνω από τώρα μοτέρ. Αλλά ακόμα και με μοτέρ να ξεκινήσω όπως μου προτείνετε πάλι αυτό το turbo θέλω, απλά τα σωθικά θα φροντίσω να επαρκούν και για 3076 μήπως και μου τη βιδώσει στο μέλλον και θέλω ακόμα περισσότερα.
  3. Καλά συμφωνώ και εννοείται ότι έχω σκοπό μελλοντικά να αλλάξω μπιελοπίστονα και μάλιστα επειδή η λογική λέει ότι μια φορά το κάνεις, έλεγα να βάλω κάτι που επαρκεί και για 3076 gen2. Απλά σκεφτόμουν ότι για να μην τα κάνω όλα μαζί, ίσως θα μπορούσα να ξεκινήσω με 2867 gen2 κλειστό μοτέρ με σωστά φτιαγμένο πρόγραμμα που να αποδίδει 430-450 άλογα με 55-57 κιλά και επειδή δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλο turbo δεν θα κάνει μεγάλη κοιλιά, με αποτέλεσμα να πηγαίνει καλύτερα από υβρίδιο με φτερά k16, και πολύ καλύτερα από στοκ K04. Για να είμαι ειλικρινής και να κόβεται με υβρίδιο δεν θα με χαλάσει γιατί ξέρω ότι θα είναι προσωρινό μέχρι να φτιάξω το μοτέρ, όμως θα ήθελα οπωσδήποτε να πηγαίνει καλύτερα από στοκ k04+μεθανόλη για να έχει νόημα αυτό το μισό βήμα. Διαφορετικά θα τα κάνω όλα μαζί. Ιδανικά θα ήθελα να μην χρειαστώ ούτε valvetrain, οπότε η επόμενη ερώτηση είναι μας αρκούν οι 7200 για να γυρίσουμε την 2867 gen2 και να βγάλουμε το αποτέλεσμα που ανέφερα; Από μπεκ θεωρώ ότι θα είμαι οκ για έως εκεί, λογικά κάπου εκεί θα τερματίσουν σωστά; Επίσης η χαμηλή αντλία (lpfp) επαρκεί; Με όλα αυτά, η ιδεά είναι να φτιάξω ένα καλό σύνολο για ένα σχετικά μικρό χρονικό διάστημα ώσπου να φτιάξω το μοτέρ, και αν μπορέσει να γίνει με ουσιαστικό κόστος μόνο το turbo και το external συν το πρόγραμμα, θα έρθει πολύ οικονομικά και χωρίς να πηγαίνει χαμένη η βελτίωση. Επόμενο βήμα φτάχνω μοτέρ και πάω στα 500-520 με το ίδιο turbo. Και όταν το βαρεθώ πάω στην 3076 gen2 με ένα στόχο 650-700. Σημειώστε ότι το αμάξι έχει 130.000 και είναι τόσο καλοδιατηρημένο που πραγματικά δεν έχω σκοπό να το πουλήσω για πολλά χρόνια ακόμα, άρα σαν επένδυση θα αξίζει. Για δώστε τα φώτα σας, αρχικά οι σκέψεις μου για κλειστό μοτέρ έχουν μια βάση; Ας με συγχωρέσει ο φίλος Saimon που άνοιξε το θέμα αλλά ίσως βοηθηθείς και εσύ φίλε μου.
  4. Με την ευκαιρία του θέματος, μπορούμε να δουλέψουμε gtx2867r gen2 με μαμά σωθικά και ανάλογες πιέσεις ή θα είναι ψόφια και θα μας περνάνε τα K04; Επειδή δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλο turbo σκεφτόμουν πως με ένα μελετημένο πρόγραμμα για μαμά σωθικά θα μπορέσει να βγάλει έστω 450 από τα 500+ που μπορεί να βγάλει (η garrett δηλώνει ότι φτάνει και 550 αλλά έχω διαβάσει από πολλούς κατόχους ότι δεν τα βγάζει στην πράξη) και επειδή η gen2 προσφέρει πολύ καλό σπουλάρισμα, έχουμε το περιθώριο να το ανεβάσουμε λίγο για την ασφάλεια του μοτέρ και να έχουμε παράλληλα ένα δυνατό setup. Αν μπορεί να δουλέψει και να έχουμε καλό αποτέλεσμα, τότε θα είναι καλύτερη λύση από το υβρίδιο, ακριβότερη μεν αλλά 1ον ψηλά θα αποδίδει καλύτερα και 2ον επειδή τρώγωντας έρχεται η όρεξη όταν θα θέλουμε κάτι παραπάνω, φτιάχνουμε το μοτέρ και έχουμε άλλα 70 άλογα εύκολα, που θα είναι ικανοποιητική βελτίωση μέχρι να την πουλήσουμε και να πάμε σε 30άρα. Αυτές είναι απλά σκέψεις που είχα κάνει για τη συνέχεια του δικού μου project για το οποίο αργά ή γρήγορα θα άνοιγα και γω θέμα με ερωτήσεις, οπότε με την ευκαιρία του θέματος που με ενδιαφέρει και μένα είπα να το ρίξω στο τραπέζι.
  5. 450 είναι το όριό μας απ' όσο γνωρίζω, για μένα μέχρι 420 με μεθανόλες για σοβαρά πατήματα αλλιώς και τα 380 μια χαρά είναι, αλλά δεν θα έφτανα όριο για κανένα λόγο. Για παραπάνω θα έκανα drop in μπιελοπίστονα και θα έπαιζα στα 480 με ένα σχετικά μικρό κόστος για +100 άλογα πλέον του s2+. Χριστόφορε επειδή το κοίταξα λίγο πιό αναλυτικά για το rfd η apr δηλώνει μεν +10 άλογα αλλά για το stage 3 με gtx2867r πάνω. Αν είναι έτσι ίσως τότε έχει κάποιο νόημα για εκείνο το στάδιο, αν είναι να παίξεις εκεί στα @@ σου και η κατανάλωση δηλαδή. Όπως και να χει αν το κάνεις από τώρα θα ταν ενδιαφέρον να έγραφες αν πήρες και τι πήρες.
  6. Dark X

    Χαιρετώ την παρέα

    Ευχαριστώ φίλε μου να σαι καλά. Ένα χωριό είμαστε που όλοι γνωρίζονται ή έστω έχουν ειδωθεί στο χώρο της βελτίωσης, ειδικά στους δύσκολους αυτούς καιρούς που δεν βλέπεις και πολλά. Μόνο ο τόπος και ο χρόνος αλλάζει.
  7. Dark X

    Χαιρετώ την παρέα

    Ευχαριστώ φίλε μου!
  8. Dark X

    Χαιρετώ την παρέα

    Καλώς σας βρήκα!
  9. Έτερος βαγκίτης από VW μεριά, είμαι ο Θοδωρής από Αθήνα και με φέρνουν εδώ κάνα δυο καλοί φίλοι, έχω ένα Edition 30 DSG τέρμα 1ο στάδιο, πιό αναλυτικά στην υπογραφή και θα ανοίξω και μια μίνι παρουσίαση.
×

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.