Jump to content

Dark X

Member
  • Content Count

    85
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    8

Dark X last won the day on April 4

Dark X had the most liked content!

Community Reputation

68 Excellent

About Dark X

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    Not a VAG car

Recent Profile Visitors

325 profile views
  1. Τα πολυπίστονα κιτ είναι απλησίαστα σε απόδοση από οποιοδήποτε μονοπίστονο. Καλύτερο initial bite, μεγαλύτερη συνολικά πίεση στο τακάκι, συνήθως μεγαλύτερο τακάκι και δίσκος που σημαίνει καλύτερη απαγωγή θερμότητας, καλύτερη κατανομή πίεσης στο τακάκι καθ' όλη του την επιφάνεια που σημαίνει ελαχιστοποίηση hot spots και μεγαλύτερη αντοχή στο χρόνο, μικρότερο βάρος που μπορεί να φτάνει ακόμα και το 1/2 του μονοπίστονου και φυσικά μιλάμε για μη αναρτώμενη μάζα που ισοδυναμεί με περίπου 6,5* φορές το βάρος αναρτώμενης, δηλαδή ελαφραίνοντας το φρένο (δίσκος και δαγκάνα) κατά 3,5 κιλά ανά τροχό, είναι σαν να αφαιρείς από το αμάξι σχεδόν 23 κιλά, άρα το κιτ γύρω στα 45 κιλά συνολικά. Αυτά για το θεωρητικό σκέλος. Περνάω και στο εμπειρικό. Στο golf από το μαμά 312 στο τετραπίστονο 328 η διαφορά ήταν χαώδης, σε απόσταση και επαναλειψημότητα. Σε σχέση με του S3 που είναι και μεγαλύτεροι οι δίσκοι, η διαφορά σύμφωνα και με την εμπειρία ενός από τους κορυφαίους φρενάδες της χώρας, δεν είναι μεν χαώδης αλλά αρκετά μεγάλη για να δικαιολογεί τα 1500 ευρώ της τιμής τους το 2015, έναντι π.χ. 6 κατοστάρικα από S3. Εδώ δεν έχουμε το κέρδος της επιφάνειας τριβής όμως όλοι οι υπόλοιποι παράγοντες ήταν υπέρ, πράγμα που δείχνει πόσο σημαντικό είναι το όφελος από τα πολυπίστονα κιτ, και μιλάμε εδώ για entry level πολυπίστονο, πολύ καλής μεν ποιότητας αλλά entry level, που είχα επιλέξει τότε για τις ανάγκες μου. Τα πιό προχωρημένα κιτ είναι σε άλλο επίπεδο κυριολεκτικά και αυτό πλέον μπορώ να το πω από προσωπική εμπειρία καθώς το νεό μου αμάξι φοράει εργοστασιακά εξαπίστονα. To καλό φρένο ανήκει στα πράγματα που ό,τι πληρώνεις παίρνεις. Δεν ισχύει σε όλες τις αναβαθμίσεις αυτό, όπως π.χ. στην εξάτμιση δεν ισχύει πάντα. Στο φρένο ισχύει, απολύτως. Το θέμα είναι κανείς να επιλέγει αυτό που πραγματικά χρειάζεται γιατί δυστυχώς είναι και μία από τις ακριβότερες αναβαθμίσεις. * Για την ακριβή σχέση αναρτώμενης και μη αναρτώμενης μάζας υπάρχουν πολλές απόψεις και διαφωνίες, αλλά από όσο έχω ψάξει και το έχω ψάξει πολύ, βρίσκω ότι ο συγκεκριμένος αριθμός x6,5 είναι ο πιό αποδεκτός. Περισσότερες πληροφορίες από το ποστ αυτού που τον έφτιαξε: https://www.audiworld.com/forums/s4-rs4-b5-platform-discussion-6/study-investigating-effective-inertial-weight-wheels-warning-technical-nature-1475092/
  2. Μην το πάρεις στραβά, το αμάξι είναι εξαιρετικά σπάνιο στην Ελλάδα και γι' αυτό δεν θα ήθελα να το αποκαλύψω, τουλάχιστον όχι εδώ. Αν το καλοκαίρι πρώτα ο Θεός γίνει καμία συνάντηση στην οποία μπορέσουμε να έρθουμε, να γνωριστούμε με κάποια παιδιά θα είναι διαφορετικά, όμως και πάλι δεν θα το γράψω εδώ. Είμαι σίγουρος ότι η συντριπτική πλειοψηφία εδώ μέσα είναι εντάξει άτομα, αλλά το forum διαβάζεται από πολύ κόσμο, συν τους επισκέπτες. Το μόνο που θα πω είναι ότι είναι αυτοκίνητο επιδόσεων με πολλά περισσότερα άλογα από το stage 2+ edition. Η αλήθεια είναι ότι μέτα από 12 χρόνια με το edition, αποφάσισα να κάνω ένα τεράστιο άλμα και μέχρι στιγμής και καθώς είμαι ακόμα στο στρώσιμο, έχω πάθει πλάκα. Αν δεν ήταν και οι περιορισμοί στις μετακινήσεις που ζούμε, θα ήμουν κάθε μέρα έξω και δεν θα ήμουν ακόμα στα 800 χιλιόμετρα.
  3. Μετά από 12 χρόνια ευτυχισμένης συμβίωσης ήρθε ο καιρός να χωρίσουν οι δρόμοι μας. Πριν περίπου 15 μέρες το έδωσα. Μακάρι ο νέος ιδιοκτήτης να το προσέχει και να το αγαπάει όπως εγώ, γιατί πραγματικά η φροντίδα που του παρείχα όλα αυτά τα χρόνια ήταν ως και υπερβολική θα έλεγε κανείς. Αυτό βέβαια το εξαργύρωσα με την απροβλημάτιστη λειτουργία του, ακόμα και για το διάστημα που το είχα φτάσει στα 390 άλογα. Παρά λίγο θα προχωρούσα σε big turbo αλλά αποφάσισα να αναζητήσω νέες εμπειρίες αν και δεν μου ήταν εύκολο συναισθηματικά. Δεν ντρέπομαι να ομολογήσω ότι τη μέρα που το έδωσα έκλαψα. Ακόμα και λίγες μέρες μετά το σκεφτόμουν και δάκρυζα. Αλλά έτσι είναι, κάποια στιγμή πρέπει να βρίσκεις τη δύναμη να αποχωρίζεσαι πράγματα που αγαπάς, ακόμα και αυτά που έχεις συνδέσει με τους πιό σημαντικούς σταθμούς στη ζωή σου. Και αυτό το κάνεις γιατί το μέλλον δεν σε περιμένει και η δίψα για νέες εμπειρίες είναι εξίσου μεγάλη με τις αναμνήσεις. Καθώς το νέο μου αυτοκίνητο είναι εκτός VAG και μάλιστα για πρώτη φορά μετά από 20 χρόνια, ήθελα να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όσους με βοήθησαν έστω και λίγο και γενικά στο forum σας που είναι μακράν το πιό καταρτισμένο στη βελτίωση που έχω δει και το μόνο ελληνικό που μπορεί να σταθεί απέναντι στο αμερικάνικο golfmkv, όπου βέβαια οι άνθρωποι έχουν και τα μέσα και τον εξοπλισμό να κάνουν DIY τη συντριπτική πλειοψηφία των βελτιώσεων και της συντήρησης. Τόσο ψηλά τοποθετώ την γνώση που υπάρχει εδώ και σας το λέω ειλικρινά. Δεν χρειάστηκα τη γνώση αυτή καθώς όταν έκανα εγγραφή είχα ήδη τελειώσει το στάδιο που βρισκόμουν και έμενε μόνο το big turbo, στο οποίο τελικά δεν προχώρησα παρόλο που το σκεφτόμουν σοβαρά, αλλά διάβασα άλλα builds και εντυπωσιάστηκα. Δυστυχώς δεν είχαμε τη δυνατότητα να βρεθούμε σε κάποια συνάντηση, καθώς οι μέρες και ώρες που γίνονταν δεν βόλευαν με τη δουλειά μας και έτσι δεν γνωριστήκαμε από κοντά, αλλά είμαι σίγουρος ότι είστε μια πολύ κεφάτη και τρελλή παρέα. Συγχαρητήρια για τη δουλειά που έχετε κάνει και σας εύχομαι τα καλύτερα, σε προσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο και βέβαια καλή συνέχεια στο forum. Δεν ξέρω μπορεί να συνεχίσω να γράφω μια στο τόσο, αλλά σε κάθε περίπτωση ήθελα να ενημερώσω για το αυτοκίνητο καθώς είναι πολύ ιδιαίτερο και αναγνωρίσιμο, δεν το μπερδεύεις με άλλο δηλάδη, και σε περίπτωση που το πετύχετε πουθενά στο δρόμο δεν ήθελα να νομίζει κανείς ότι είμαι εγώ μέσα, γιατί ποτέ δεν ξέρεις πώς οδηγεί ο καθένας και πώς συμπεριφέρεται. Να είστε πάντα καλά και σας ευχαριστώ.
  4. Πιό σωστή διάσταση είναι η 235/35 που φοράνε και τα καινούργια. Τα καινούργια έχουν και επιλογές προφίλ οδήγησης που περιλαμβάνουν αλλαγές στη σκληρότητα της ανάρτησης, σε τέτοιο βαθμό που στην επιλογή comfort πρέπει να πέσεις σε κρατήρα για να κουνηθείς. Στην πιό σκληρή ρύθμιση αλλάζει το πράγμα, αλλά και πάλι είναι πιό άνετη από μία aftermarket coilover για προγενέστερα μοντέλα. Και όχι μόνο δεν υστερούν σε κρατήματα έναντι μιας σκληρότερης aftermarket, υπερτερούν και εκεί. Άσε που οι καθρέπτες αυτόματα στρίβουν προς τα κάτω όταν βάζεις όπισθεν και οι ρόδες φαίνονται πεντακάθαρα ώστε να μην τις γδάρεις στο πεζοδρόμιο. Όχι πως δεν μπορείς να τους στρίψεις με το κουμπί, αλλά αν το αμάξι διαθέτει αυτόματη ρύθμιση δεν θα ξεχαστείς ποτέ. Δεν είμαι σίγουρος ότι κάθε φορά θα θυμάσαι να τους στρίβεις, και δεν θα πεις ποτέ έλα μωρέ το χω. Μία φορά να οδηγήσεις ένα από αυτά θα καταλάβεις τι σου λέω. Άλλη δεκαετία, άλλη τεχνολογία. Πάντως όπως προανέφερα θα είσαι καλύτερα με 235/35. Αν δε, βρίσκεις στα φτερά/θόλους ενώ είσαι χαμηλωμένος και δεν θες να το σηκώσεις, υπάρχει λύση, που φαντάζομαι την ξέρεις.
  5. Αυτό που γράφει ο φίλος δηλαδή να ανεβάσει κόφτη για να γλιτώσει μία αλλαγή, έχει όντως αποτέλεσμα, το είχα κάνει εγώ όταν έβαλα stage 2 πρόγραμμα στο dsg. Και μιλάμε για dsg όπου οι αλλαγές δεν κοστίζουν σχεδόν τίποτα. Όταν όμως είσαι κοντά με τον άλλο και στο σημείο εκείνο γλιτώνεις εντελώς την αλλαγή που θα έκανες, η διαφορά φαίνεται. Ακόμα καλύτερα όταν σε αυτές τις παραπάνω στροφές ανά ταχύτητα το μοτέρ εξακολουθεί να δίνει, οπότε κερδίζεις και σε δύναμη. Ο κόφτης μου είναι στις 7500 αλλά μετά από πολλές δοκιμές είχα βρει ότι οι ιδανικές αλλαγές ήταν στις 7200. Υπάρχει όντως διαφορά σε σχέση με τις 6800, καθώς η αλλαγή σε 5η έρχεται στα 210 και όχι στα 190, οπότε σε ένα πάτημα μέχρι και τα 210 γλιτώνω την αλλαγή. Επίσης, το μοτέρ τη βγάζει τη δύναμη μέχρι εκεί, άρα εκμεταλλεύομαι 400 ακόμα ωφέλιμες στροφές και ας μην παραλείπουμε και το επίσης σημαντικό ότι η επόμενη αλλαγή πέφτει πάντα ψηλότερα, εκεί που το μοτέρ βγάζει παραπάνω δύναμη. Το τελικό αποτέλεσμα, χωρίς να το χαρακτηρίζω εντυπωσιακό, είναι το κερασάκι στη βελτίωση 1ου σταδίου, έτσι τουλάχιστον το είδα σε μένα. Δεν ξέρω για μέτρα κτλ., αλλά είναι το κάτι παραπάνω.
  6. Για τρέμουλο στο φρένο θες έλεγχο μουαγιέ, που δεν κάνει καμιά αντιπροσωπεία οπότε θα πρέπει να πας σε φρενά. Αν είσαι Αθήνα κάνε μία επίσκεψη στο Μοράρη στην Αγία Παρασκευή, δεν υπάρχει καλύτερος.
  7. Τι σκληροπυρηνικές ιδέες είναι αυτές, με έστειλες! Θα το δοκιμάσω.
  8. Συμφωνώ με τα παραπάνω σχόλια, μόνο ένα πράγμα θα προσθέσω αν και ίσως είναι καθαρά υποκειμενικό: πρώτα χαμήλωμα, μετά ζάντα, εκτός και τα κάνεις μαζί. Αν βάλεις π.χ. 18άρες χωρίς να έχεις χαμηλώσει, το αποτέλεσμα θα θυμίζει SUV, ή "4x4 look" όπως είναι γνωστό στην Αμερική. Το χαμήλωμα έρχεται να "δέσει" τη ζάντα με το αμάξι, να τα κάνει ένα. Χωρίς αυτό, οι ζάντες φαίνονται ξένες. Επιπλέον όταν η ζάντα βγει πιό έξω, τα κενά στους θόλους θα είναι ακόμα πιό ευδιάκριτα, ενισχύοντας την SUV εικόνα του αυτοκινήτου και καθιστώντας το χαμήλωμα ακόμα πιό αναγκαίο. Με άλλα λόγια, μπορεί μια εργοστασιακή ζάντα να δείξει πολύ καλύτερη με χαμήλωμα, από μία μεγαλύτερη και πιό εντυπωσιακή aftermarket ζάντα χωρίς χαμήλωμα. Καλύτερα απλά και πρόχειρα ρούχα που ταιριάζουν αρμονικά μεταξύ τους, παρά στυλάτο σακάκι με φόρμα από κάτω. Σκοπός είναι να δείξεις το σύνολο, όχι το σακάκι. Εξαίρεση για όλα αυτά αποτελούν μοντέλα ήδη χαμηλωμένα από το εργοστάσιο, όπου εκεί μπορώ υπό προϋποθέσεις να δεχτώ αλλαγή ζάντας χωρίς χαμήλωμα, αλλά και πάλι προσωπικά θέλω το ελαστικό να έρχεται στο ύψος του φτερού, δηλαδή χωρίς κενό, ή άντε το πολύ 1 πόντος. Τέλος αν το αντέχεις οικονομικά, βάλε coilover ρυθμιζόμενη καθ' ύψος.
  9. Άκυρο το βίντεο. Δυστυχώς ο αέρας που πέφτει πάνω στο μικρόφωνο του κινητού υπερκαλύπτει τα σκασίματα. Εδώ θέλει GoPro ή αντίστοιχη με βεντούζα που θα μπορούσα να βάλω κοντά στην εξάτμιση και δυστυχώς δεν διαθέτω. Με κλειστά παράθυρα φυσικά δεν ακούγεται το ίδιο. Ίσως μόνο αν ακολουθώ με άλλο αμάξι από πολύ κοντά και με κλειστά παράθυρα επιχειρήσω να καταγράψω, ίσως τότε κάτι γίνει καθώς θα έχω την εξάτμιση μπροστά μου, αλλά και πάλι θα θέλει φαντασία για να έχεις πραγματική εικόνα. Άρα μόνο σε κάποια συνάντηση, εφόσον γίνει καμία Παρασκευή ή Σάββατο βραδάκι σε κανένα Ζάχο, Ρίμπας κτλ.
  10. Συμφωνώ, και γω τον κάνω τον διαχωρισμό. Τα σκασίματα από την εξάτμιση όπως τα λες λοιπόν, αυτά τα παρατεταμένα χαμηλής έντασης ακούγονταν πάντα το ίδιο από stage 2 και μετά. Τα δε crackles που εγώ τα λέω σκασίματα στις αλλαγές σε πάτημα, αυτά ακούγονται δυνατότερα από όταν έβαλα και την αντλία και σήκωσα μεγαλύτερη πίεση, εκεί παίζει ρόλο η πίεση. Τώρα όταν αφήνεις γκάζι από τις 4500 στροφές και το ακούς, είναι το ίδιο με όταν αλλάζεις πάνω σε πάτημα καθώς και στις δύο περιπτώσεις κλείνει η πεταλούδα, ακόμα και στο DSG έστω και στιγμιαία. Επίσης ο ήχος του σκασίματος προσωπικά μου αρέσει περισσότερο όταν την αλλαγή την κάνω στις 7200, όπως δηλαδή αλλάζω όταν πατάω. Δεν είναι δυνατότερος, η χροιά του θεωρώ είναι καλύτερη. Μου κάνει εντύπωση που στην λίστα της Revo δεν ανήκω, τι να πω.
  11. Όχι δεν μου το έκανε στο stage 1 και το θυμάμαι γιατί το φόραγα από το 2011 μέχρι το τέλος του 15, οπότε μόνο ένα πράγμα μπορεί να συμβαίνει, από stage 2 και πάνω θα διατίθεται αυτή η λειτουργία γιατί από τότε και μετά το κάνει. Δεν χρειάστηκε 2+ (αντλία) μόνο εξάτμιση και stage 2. Ένα πράγμα δεν θυμάμαι μόνο, αν το άκουγα στη διαδρομή από τον εξατμισά μέχρι την Cargate. Όχι στο πάτημα στις αλλαγές γιατί το πήγαινα χαλαρά καθώς το αμάξι φόραγε stage 1 ακόμα και δεν πρέπει να πατάς πριν ρυθμίσεις, αλλά τα άλλα σκασιματάκια τα 5-6 μαζεμένα ανά δευτερόλεπτο καθώς ρολάρεις με 50 ή και λιγότερο, αυτά δεν θυμάμαι αν τα έκανε. Αλλά όπως είπα από stage 2 και μετά το κάνει. Περιμένετε λίγο να βρω χρόνο να τραβήξω βίντεο (το αμάξι καλά καλά έχω να το κινήσω ένα 10ήμερο) και ελπίζω να ακουστούν καλά.
  12. Αλαξοπίστησα φίλε, 20 χρόνια βαγκίτης. Επέτρεψέ μου να μην το αποκαλύψω ακόμα.. θα γελάσεις τώρα αλλά έτσι είχα κάνει και το 2007 που ήθελα να μοιραστώ με όλο τον κόσμο τη χαρά του μικρού παιδιού που είχα και το αμάξι μου ήρθε 6 μήνες μετά Τώρα για το καινούργιο μου είπαν σε 3 μήνες, που για μένα είναι σαν να μου είπαν την άλλη εβδομάδα. Και πάλι έχω τη χαρά μικρού παιδιού αλλά κρατιέμαι να μην πω κουβέντα, μόνο η οικογένεια το ξέρει. Μόλις το έχω θα ανοίξω νέα παρουσίαση αλλά όχι στα tuning projects όπως το έχω τώρα γιατί εκείνη η ενότητα αφορά VAG, υποθέτω αναγκαστικά θα πάω να παρουσιάσω στα "Γενικά θέματα αυτοκινήτου". Πάντως, στην οικογένεια υπάρχουν ακόμη τρία βαγκίτικα, ένα a3 8p του εξ' αγχιστείας αδερφού μου νομίζω 160 hp απ' ότι μου έχει πει, ένα απλό ατμοσφαιρικό πολάκι 80 hp που χρησιμοποιώ ως δεύτερο για καθημερινές μετακινήσεις (το γκολφάκι δεν ήταν ποτέ καθημερινό, μόνο βόλτες και ταξίδια, όπως και το καινούργιο) και μέχρι πρόσφατα της κοπέλας μου και μέλλουσας γυναίκας μου το ibiza cupra dsg υβρίδιο στα 290 hp που πριν λίγο καιρό πουλήσαμε και έχουμε επίσης παραγγείλει στη θέση του (και εκείνη το κρατάει επτασφράγιστο μυστικό μέχρι να το παραλάβει για τους ίδιους λόγους). Γενικά στο τέλος του 2019 με αρχές 20 ανανεωνόμαστε και οι δύο και μακάρι να τα κρατήσουμε απροβλημάτισα για άλλα 12 χρόνια. Θέλω να πιστεύω ότι λόγω premium δεν θα απογοητευτούμε.
  13. Τα ιριδίου από τη δική μου εμπειρία δεν αντέχουν πολλά χιλιόμετρα και ας λένε ότι αντέχουν. Μία φορά μόνο καθυστέρησα την αλλαγή τους (ngk bkr8eix) αντί για 10 με 12k τα άλλαξα κάπου στα 15, και καφέτιασε η πορσελάνη χαμηλά κοντά στο παξιμάδι. Το αμάξι είχε χάσει αισθητά σε δύναμη, είχα misfire (όχι πάρα πολλά) και το μυαλό μου πήγαινε παντού εκτός από τα μπουζί, γιατί έλεγαν ότι είχαν διάρκεια πάνω από 20k. Τελικά ξεκίνησα το ψάξιμο από εκεί με αποτέλεσμα να είναι τα μπουζί. Πριν κάμποσα χρόνια αυτό, ήμουν stage 1 ακόμα. Από τότε οι αλλαγές ανά 10 με 12k και δεν είχα ποτέ πρόβλημα. Τα δικά σου απ' ότι βλέπω είναι laser iridium, ή αλλιώς τα "OE-Style" iridium όπως τα λέει η NGK, επειδή μπαίνουν από το εργοστάσιο ως OEM ανταλλακτικά σε αρκετά αυτοκίνητα. Να έχουν γι' αυτό μεγαλύτερη διάρκεια, δεν ξέρω. Η λογική λέει ναι, για να μπαίνουν από το εργοστάσιο. Πάντως η γνώμη μου τα ιριδίου μέχρι 12k. Μαζί με το ποτηράκι της αντλίας τα αλλάζω ευκαιρία που είναι. edit: ίσως εκείνα που καφέτιασαν να ήταν τα bkr7eix γιατί νομίζω σαν stage 1 είχα 7άρια. Τα 8άρια πρέπει να τα ξεκίνησα και έκτοτε να είμαι με αυτά από stage 2. Αλλά μικρή σημασία έχει, τα ιριδίου στα 15k τα είχαν φτύσει.
  14. 8άρια ιριδίου ngk bkr8eix και r8 πολλαπλασιαστές, ιδανικός συνδυασμός ειδικά για όσους δουλεύουν περισσότερο αβάνς και φυσικά θέλουν να μειώσουν επιστροφές. 3 χρόνια με αυτό τον συνδυασμό, δεν θα σκεφτόμουν τίποτα άλλο.
  15. Ούτε εγώ ήξερα ότι η ATE φτιάχνει δαγκάνες, υγρά έχω εγώ τα Typ 200 Racing και έχω μείνει ευχαριστημένος. Φίλε έχω την αίσθηση ότι και τα δύο που αναφέρεις θα είναι overkill για το αμάξι σου, αλλά θα συμφωνήσω με τον από πάνω να μας πεις για τι χρήση τα θέλεις, πέρα από τα βασικά δηλαδή να σταματάς καλά αν σου πεταχτεί κάτι, αν ο μπροστινός κολλήσει το φρένο στο πάτωμα κτλ. Τι παραπάνω ανάγκη έχεις, οδηγείς επιθετικά οπότε θέλεις ταχύτερη απαγωγή θερμότητας, σε ενδιαφέρει το λιγότερο βάρος της μη αναρτώμενης μάζας που προσφέρει αισθητά πιό άμεσο τιμόνι και συνολική μείωση βάρους στο αμάξι (που μπορεί να είναι μέχρι και 4 φορές το βάρος της μη αναρτώμενης), σε ενδιαφέρει το look γιατί ακόμα και αυτό είναι ένας λόγος. Να ξέρεις ότι τα aftermarket πολυπίστονα, ενώ μπορεί να είναι μεγαλύτερα και αποδοτικότερα, είναι συγχρόνως και πολύ ελαφρύτερα από τα ΟΕΜ. Αν όλα αυτά είναι πολύ μακριά από τις δικές σου ανάγκες, τότε είτε βάζεις μπροστά το κόστος και μένεις όπως είσαι βάζοντας καλύτερο τακάκι όταν έρθει η ώρα της αλλαγής, η οικονομικότερη επιλογή είναι αυτή που θα βελτιώσει σε ένα βαθμό το φρένο σου, είτε πάλι επιλέγεις σχετικά οικονομικά και παίρνεις κάποιο μεγαλύτερο μονοπίστονο μτχ OEM.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.