Jump to content

Unreal

Member
  • Content Count

    225
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    37

Unreal last won the day on October 11

Unreal had the most liked content!

Community Reputation

257 Excellent

About Unreal

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    AMG A45s

Recent Profile Visitors

1,380 profile views
  1. Πάντως για να είμαστε δίκαιοι, το πελατολόγιό τους είναι τουλάχιστον εντυπωσιακό: https://originalequipment.saleri.com/web_eng/clienti.asp Εκεί που αναφέρει Audi προφανώς εννοεί και VW, Seat, Skoda αφού πολλά εξαρτήματα τα μοιράζονται, όπως σίγουρα η αντλία νερού. Τώρα σίγουρα δεν φτιάχνουν μόνο ένα μοντέλο αντλίας, οπότε πιθανότατα το μοντέλο που μπαίνει στα οικονομικότερα αυτοκίνητα του ομίλου αλλά και άλλων κατασκευαστών όπως Fiat και Ford, να είναι χαμηλότερης ποιότητας και επομένως μικρότερης αξιοπιστίας. Δεν νομίζω π.χ. η Audi να το βάζει στο S3, ούτε και η VW στο edition, ούτε η Ford στο RS. Σε οικονομικότερα μοντέλα όμως μπορεί. Πάντως σε κάποια μπαίνει. Όπως και να χει, όταν διαβάζω σχόλια σε forums και είναι στο 50-50, είναι να μένεις μακριά. Προσπαθώντας τέλος να το δω από την οπτική του συνερείου, θα λεγε κανείς μα γιατί επέλεξε Gates που είναι καλή μάρκα, πιθανότατα γιατί αν την πάθεις από ιμάντα τη γ@μησες, ενώ η αντλία άντε να αρχίσει να χάνει. Οπότε επιλέγει Saleri που είναι 50-50 αν θα κάνει διαρροή και έτσι μπορεί και προσφέρει χαμηλότερες τιμές. Πολλά συνεργεία δουλεύουν με αυτό το σκεπτικό και πολλούς πελάτες δεν τους νοιάζει. Σίγουρα οι περισσότεροι που έχουν στην κατοχή τους αμάξια των 3.000 ευρώ δεν θα έχουν κανένα πρόβλημα να προσθέτουν λίγο νεράκι κάθε τόσο, εδώ λάδια χάνουν και δεν πάνε συνεργείο. Το θέμα είναι εγώ πώς κατέληξα εκεί... Τέλος πάντων τα δικά μας ανταλλακτικά και τέλος. Αν πιάνουν και τα χέρια σου το κάνεις και μόνος σου, ότι μπορείς τουλάχιστον. Ως γνωστόν άλλωστε, κανείς δεν θα το κάνει καλύτερα από εσένα, είτε αυτό είναι πλύσιμο, είτε ένα αυτοκόλλητο.
  2. Μαργαρίτα κιόλας μην ξοδευόμαστε, είναι και πολλοί οι εργάτες
  3. Νομίζω ο κάβουρας εννοεί γενικά το υπερβολικά φθηνό που κρύβει τους γνωστούς κινδύνους, το τσάμπα ήταν τρόπος του λέγειν. Είναι η γνωστή και τόσο διαχρονική φράση: the bitterness of poor quality is remembered long after the sweetness of low price is forgotten. Με άλλα λόγια τα φράγκα θα τα δώσεις, είτε τώρα είτε αργότερα. Το θέμα είναι να τα δώσεις από την αρχή και να φύγεις κύριος, ή αργότερα επιστρέφοντας με λαμπάκι. Τσάμπα ποιότητα δεν υπάρχει. Για την παρουσία σου στον χώρο που φτιάχνεται το αμάξι σου, ούτε εγώ το αφήνω από τα μάτια μου. Με το edition μάλιστα είχε τύχει μερικές φορές να προσέξω κάτι που δεν είχε δει ο μηχανικός, όπως μία βίδα. Ποτέ δεν δέχτηκα παρατήρηση, απλά θέλει διακριτικά. Παρακολούθα από μία μικρή απόσταση. Παίζε και λίγο με το κινητό κάθε τόσο, μην νιώθει ότι έχεις 100% το βλέμμα σου πάνω του. Αν έχεις κάποια απορία δεν πειράζει να ρωτήσεις, αλλά όχι ακριβώς τη στιγμή που ο άνθρωπος κάνει δουλειά για δύο λόγους, πρώτον σίγουρα θα είναι εκνευριστικό και νομίζω καθένας το αντιλαμβάνεται, και δεύτερον αποσυγκεντρώνοντάς τον μπορεί να είσαι εσύ η αιτία να ξεχάσει κάτι. Καλύτερα κάνε την ερώτηση ενδιάμεσα, δηλαδή αφού τελειώσει με αυτό που κάνει και πριν πιάσει το επόμενο. Κοινή λογική είναι όλα αυτά. Τέλος για τα ανταλλακτικά. Με το edition από ένα σημείο και μετά που είχα μάθει και πέντε πράγματα, και εγώ πήγαινα τα δικά μου. Χαρακτηριστικό παράδειγμα της σημασίας που έχει αυτό, είναι το ιμαντικό service που είχα κάνει το 2014 και είχα πάει σε ένα συνεργείο στο Μοσχάτο. Τότε ακόμα δεν γνώριζα πολλά αν και είχα ξεκινήσει τη βελτίωση, έχοντας πρόγραμμα και εισαγωγή. Δεν γνώριζα όμως π.χ. ποιες αντλίες νερού κυκλοφορούσαν, ποιες είναι καλές ποιες όχι. Ούτε για ιμάντες γνώριζα. Ευτυχώς ιμάντα μου είχε βάλει καλό όπως το έψαξα αργότερα, Gates. Αντλία όμως, Saleri. Όλα καλά για 2-3 χρόνια και μετά άρχισε να χάνει, πάρα πολύ αργά, πρέπει να ήταν μία σταγόνα το λεπτό ξέρω γω, τόσο αργά που εξατμιζόταν πριν φτάσει κάτω. Συμπλήρωνα πες ένα σφηνάκι κάθε 500χλμ. Όπως και να χει όμως, χαλιέσαι ή δεν χαλιέσαι; Η Saleri λοιπόν είναι μία ιταλική μάρκα για την οποία έχουν γράφτει καλά και κακά, είναι από τις περιπτώσεις 50-50. Είχα διαβάσει ότι ήταν και ΟΕΜ προμηθευτής σε κάποια μοντέλα του ομίλου και ως εκ τούτου, λέγανε, ήταν ασφαλής επιλογή (αν και δεν συμφωνώ πάντα με το σκεπτικό ΟΕΜ = safe αλλά τέλος πάντων). Υπάρχει περίπτωση να έβαζα αυτή τη μάρκα αν γνώριζα; Χάθηκε π.χ. να έβαζα μια Hepu; Καλύτερα λοιπόν τα δικά μας ανταλλακτικά και όχι αυτά που χρησιμοποιεί το εκάστοτε συνεργείο, που τα έχει επιλέξει κατόπιν συμφωνίας με τους προμηθευτές του. Να το συνδέσω αυτό το τελευταίο με την πρώτη παράγραφο περί τσάμπα ποιότητας; Είχα πληρώσει ελάχιστα πάνω από 300 ευρώ τελική τιμή με εργασία και ΦΠΑ. Να γιατί έβαζε Saleri. Κάθε συνεργείο στοχεύει σε συγκεκριμένο πελατολόγιο, σου λέει θέλω να είμαι ο φθηνότερος στην περιοχή, θα βάζω φθηνά ανταλλακτικά, ή θέλω να βάζω ποιότητα και ας είμαι ο ακριβότερος, και θα φαίνεται στη δουλειά που κάνω. Έτσι πάει παιδιά, τίποτα περισσότερο τίποτα λιγότερο, it's just business. Δεν θα ήθελα να αποκαλύψω το όνομα του συνεργείου δημόσια γιατί παρά το θέμα που αντιμετώπισα, δεν του αξίζει δυσφήμιση. Δεν ήταν κακό σαν συνεργείο. Και προσεκτικός ήταν ο μηχανικός και ευχάριστος και πρόθυμος. Απλά είχε σαν στόχο να δίνει τις καλύτερες τιμές και όπως είπαμε, τσάμπα ποιότητα δεν υπάρχει.
  4. Έλα δεν ήξερα ότι τα πρώτα ήταν διαφορετικά. Εμένα ήταν Νοέμβριος 2007 το μοντέλο, ποιο να φορούσα;
  5. Α ξέχασα, μετρήθηκαν οι απώλειές μας, στρογγυλά 16%. Μετρημένο μαμά στην Αγγλία 437,7 μοτέρ 369,2 ρόδες και απώλειες 15,65%. Στη συνέχεια μετρήθηκε και με πρόγραμμα στα 470 μοτέρ με απώλειες 16%. Στρογγυλά λοιπόν 16% γιατί αφενός δεν πρόκειται για μόνιμη 4κίνηση και αφετέρου γενικά στο σύνολο φαίνεται ότι έχει γίνει καλή δουλειά, οπότε προσεγγίζουμε αρκετά τις απώλειες ενός προσθιοκίνητου. Αυτό σίγουρα συμβάλλει και στους καλούς χρόνους στο 100-200 παρά τα 1630+ κιλά.
  6. Μπράβο ρε φίλε ωραίος! Πραγματικά μία 4κίνηση σου έμεινε και έκλεισες! Θα βαρύνεις λίγο + τις απώλειες αλλά με πάνω από 400 άλογα που είσαι δεν έχεις κανένα θέμα πάλι θα προκαλείς τρόμο ακόμα και από 3ες. Στα κιλά πόσο να γίνεις 1,5 τόνο; Μάλλον ούτε καν. Συνέχισε!
  7. Τι έλεγα για το AC που μπορεί να βοηθήσει στην ψύξη του μοτέρ αν δεν επαρκεί το IC; Μου συνέβη, δύο φορές! Θα εξηγήσω πώς έγινε και μετά θα δώσω και μία ερμηνεία μηχανολογικά έπειτα από συζήτηση με τον Αυστραλό. Επιτρέψτε μου για τον σκοπό αυτό να μιλήσω για 2 πατήματα που έκανα, που κανονικά θα τα έγραφα στο σχετικό θέμα αλλά ο σκοπός μου είναι να μιλήσω για το συμβάν με το AC. Η πρώτη φορά ήταν πάνω σε πάτημα με ένα τουρμπάτο Starlet, πάνε τώρα 2 βδομάδες. Είχα βγει βόλτα και είχε πολύ παιχνίδι, έκανα άπειρα πατήματα εκείνο το βράδυ, πολλά εκ των οποίων συνεχόμενα και με μεγάλη διάρκεια. Οπότε στο καπάκι γυρνώντας πετυχαίνω το εν λόγω αμάξι, ακούω εξτέρναλ και τρελαίνομαι. Λίγο ακολουθώντας αυτός λίγο εγώ κατά διαστήματα, φάνηκε ότι τον είχα αλλά δεν ήταν κακός για αντίπαλος. Αλλά όποτε ακολουθούσε αυτός του έφευγα και όταν ήμουν εγώ πίσω τον έφτανα. Θυμάμαι ένα τελευταίο φανάρι που ήμουν πρώτος και αυτός πίσω, ξεκινάω πάω 2α και περιμένω να έρθει δίπλα πας και γίνει σωστό πάτημα και ξαναλέω από 2α ήθελα να τον πάω, ούτε καν με ενδιέφερε να έχω πλεονέκτημα, ε δεν ήρθε ποτέ, αλλάζει λωρίδα και πατάει. Οπότε τον βλέπω και πατάω αλλά είχε ήδη φύγει 3 αμάξια, ωστόσο μαζεύω και τον φτάνω στο αμάξι. Ε με τα πολλά το αμάξι έκαψε, θερμοκρασία λαδιού μοτέρ στους 106 (σε νορμάλ οδήγηση αυτή την περίδο είναι στους 85 με 87) και κιβωτίου δεν έχει σημασία για το συμβάν αλλά κάπου στους 93 (σε νορμάλ οδήγηση την περίοδο αυτή στους 73). Και φτάνουμε λίγο παρακάτω που επιτέλους τον βλέπω και κόβει και λέω άντε μπας και τα βάλουμε δίπλα δίπλα, ε και όπως πάω στο χαλαρό για να κάτσω δίπλα του, ακούω τον κλιματισμό να μπαίνει, κάνει τον χαρακτηριστικό ήχο που ξέρουμε όλοι. Αμέσως κατάλαβα τι έπαιζε γιατί το είχα διαβάσει και το έχω ήδη εξηγήσει παραπάνω, οπότε δεν πάτησα. Έπρεπε να είχε έρθει νωρίτερα δίπλα όταν τον περίμενα εγώ, τέλος πάντων. Λοιπόν, δεν υπάρχει κάποιο λαμπάκι ή κάτι να σου λέει ότι έχει μπει σε λειτουργία για την ψύξη του μοτέρ, απλά το ακούς να μπαίνει κάνοντας τον ίδιο ήχο όπως όταν το ανάβεις για σένα, αλλά δεν φαίνεται πουθενά ότι δουλεύει, δηλαδή από το μενού φαίνεται κλειστό, οι ανεμιστήρες επίσης, οι αεραγωγοί δεν βγάζουν τίποτα, κτλ. Και έκανα καλά και δεν πάτησα με αυτές τις συνθήκες γιατί όπως θα δείτε παρακάτω, δεν είναι μόνο αυτό. Η δεύτερη ήταν με μία λευκή BMW E92 τουρμπάτη, βγαλμένα σήματα οπότε άγνωστο το μοντέλο, φουλ κατράμι τα παράθυρα, πολύ άξιος αντίπαλος πραγματικά, από τους πιό δυνατούς τον τελευταίο καιρό. Νομίζω στα επίπεδα του πολύ μάχιμου εξτερναλάτου Corsa OPC αν θυμάστε που είχα γράψει στο θέμα με τα πατήματα, απλά η BMW ήταν πιό δύσκολος αντίπαλος ψηλά. Μαζί με την BMW μάλιστα έπαιζε μαζί μας και ένα εξτερναλάτο Ibiza Cupra νομίζω 14άρι, μάλλον υβρίδιο. Και εκείνο το βράδυ όπως και το άλλο είχε πολύ παιχνίδι, μέχρι που συναντώ και τους δύο σε ένα φανάρι και μάλιστα και οι 3 μας μπροστά στη σειρά. Πατάνε στάση και οι δύο, εγώ δεν τον περίμενα έλεγα θα πάταγαν 1η, τουλάχιστον για την ΒΜW ήμουν σίγουρος, για το κουπράκι έλεγα 2α, anyway πατάνε στάση, εγώ δεν είχα ενεργοποιήσει το launch control οπότε ρόλλαρα 1η όσο πιό σβέλτα μπορούσα και πάτησα. Μαζεύω και περνάω το κουπράκι σε μια αλλαγή που ακόμα σπίναρε αυτός, και μαζεύω παρακάτω και την πισωκούνα και την φτάνω προφυλακτήρα, αλλά βρισκόμενοι πάνω σε στροφή και έχοντας την εξωτερική εγώ, τον έβλεπα να του φεύγει κατά πάνω μου και φοβήθηκα μην ακουμπήσουμε οπότε πατάω φρένο και χάνω την ευκαιρία να τον περάσω. Είπαμε να κάνουμε την πλάκα μας το χόμπυ μας όχι να γ@μηθούμε κιόλας. Μένω λοιπόν πίσω του και το πάτημα τελειώνει. Στη συνέχεια πηγαίνουμε έτσι πότε αυτός μπροστά πότε εγώ μέχρι άλλη μία τεράστια ευθεία όπου αυτός είναι μπροστά, εγώ πίσω 2 αμάξια και είμαι οπλισμένος με 3η. Ήλπιζα να προλάβω να κάτσω δίπλα αλλά με προλαβαίνει και πατάει, οπότε πατάω πίσω του. Το πάτημα μεγάλο, από 90-100 μέχρι τουλάχιστον 230. Μαζεύω τα 2 αμάξια και είμαι ακριβώς προφυλακτήρα, τρώω και λίγο ακομα έχω τη μούρη στην πίσω του πόρτα και από εκείνο το σημείο και μέχρι που αφήσαμε πηγαίνουμε κοπίο. Στο μεταξύ το κουπράκι πρέπει να είχε μείνει κάπου πίσω γιατί άργησα να τον ξαναδώ. Στη συνέχεια και για κάμποσα χλμ πηγαίνουμε πότε η BMW μπροστά πότε εγώ, και κάπου εκεί ξαναβλέπω το κουπράκι που ήρθε αγριεμένο από πίσω. Ήταν πολύ ωραία η όλη φάση, γούσταρα πολύ, μέχρι το επίμαχο σημείο φίλοι μου. Κάπου ανάμεσα στα ψιλοπατηματάκια, παιχνιδάκια καλύτερα, που κάναμε έτσι καθώς ακολουθούσε ο ένας τον άλλο σαν να πηγαίναμε εκδρομή, πρέπει να μπήκε το AC και λέω πρέπει γιατί αυτή τη φορά δεν το άκουσα να μπαίνει αφού ήμουν εν μέσω πατημάτων, δεν το ακούς, την πρώτη φορά το είχα ακούσει πηγαίνοντας χαλαρά. Θερμοκρασία λαδιού μοτέρ πάλι 106 και άρχισα να νιώθω σε αυτά τα ψιλοπατηματάκια ότι είχε χάσει δύναμη το αμάξι. Τέλος πάντων για να μην τα πολυλογώ κάπου παρακάτω φεύγει το κουπράκι και μένω με την λευκή πισωκούνα. Και φτάνουμε σε μεγάλη ευθεία όπου τον βλέπω να κόβει, άντε λέω επιτέλους θα κάτσουμε δίπλα και βέβαια ήμουν σίγουρος για τη νίκη αφού σε εκείνο το προηγούμενο πάτημα που πάτησα πίσω του σχεδόν τον μάζεψα έστω και δύσκολα και μετά κοπίο. Άρα κοινή λογική, ξεκινώντας δίπλα του θα πεταχτώ και θα διατηρήσω το προβάδισμα. Αμ δε, παιδιά το αμάξι σαν να είχε χάσει 100 άλογα, δεν παίζει να είχα πάνω από 330, που στα 1630+ κιλά μου είναι αστείο. Ε αμέσως αφήνω δεν είχε νόημα. Α θερμοκρασία λαδιού μοτέρ 109, ρεκορ! Φεύγει η BMW, τουλάχιστον προλάβαμε ένα καλό πάτημα έστω και όχι δίκαιο, όπου φάνηκα καλύτερος στο σύνολο, αλλά μάχιμη η Γερμανίδα. Επιστρέφοντας σπίτι στο χαλαρό για να πέσουν οι θερμοκρασίες, φτάνει το λάδι στους 90 και λέω να κάνω ένα ακόμη πάτημα να δω ότι επέστρεψε η δύναμη, οπότε κάνω ένα 0-160 και όλα καλά το αμάξι τράβαγε όπως έπρεπε. Εδώ το 0-100, υπόψη ήμουν και δικάβαλος το βράδυ εκείνο: Μίλησα με τον Αυστραλό, του τα εξήγησα όλα όπως έγιναν και, καταρχήν μου είπε ότι όντως έτσι έγινε μπήκε το AC λόγω θερμοκρασιών στο inlet manifold, μεταξύ άλλων υπερβάσεων που ανίχνευσε η ECU. Πιστεύει ότι η θερμοκρασία του ψυκτικού μέσα στο κύκλωμα του IC αυξήθηκε τόσο που πλέον δεν ήταν ικανό να κατεβάσει τη θερμοκρασία του inlet manifold με αποτέλεσμα η ECU να ζητήσει τη συνδρομή του AC, του οποίου το κύκλωμα παρεμβάλλεται. Έπειτα από την κουβέντα μας μου είπε επίσης ότι πιθανότατα να ήταν και η θερμοκρασία λαδιού, όπως και άλλα που παρακολουθεί η ECU, αλλά πάντως σίγουρα το inlet manifold. Μπορεί και να μην έχει σχέση το λάδι, ίσως απλά τυχαίνει και αυτό να είναι πάνω από τους 105 όταν μπαίνει το AC, αφού όλες οι θερμοκρασίες μαζί ανεβαίνουν, λάδια, νερά, τα πάντα. Εγώ δεν βλέπω inlet manifold, λάδι βλέπω, και μετά τους 105 μπαίνει το κλιματιστικό και έχω απώλεια δύναμης, η οποία δεν αφορά τη λειτουργία του κλιματιστικού, που πόσο να είναι, 20 άλογα μαξ, αλλά έχουμε και επιπλέον κόψιμο που κάνει τη μέρα νύχτα κυριολεκτικά, σας λέω μείον 100 άλογα στάνταρ, άλλο αμάξι. Επίσης πιστεύει ότι ίσως είναι και η θερμοκρασία καυσίμου στο δευτερεύον fuel rail που πάνω από ένα σημείο προκαλεί εξάτμιση και έτσι επηρεάζεται η ροή στα δευτερεύοντα μπεκ. Επειδή και αυτό παρακολουθείται από την ECU, πιστεύει ότι είναι άλλη μία πιθανή αιτία που εκτός της συμβολής του AC, ζητάει και κόψιμο πίεσης, αβάνς κτλ. Αυτά λοιπόν. Δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα με το αμάξι, όλα είναι οκ, απλά έτσι είναι το μοτέρ μας. Είναι το μοτέρ τόσο πιεσμένο, είναι η AMG που είναι παρανοϊκή με τις δικλείδες ασφαλείας, ίσως είναι λίγο απ' όλα. Για να εξηγούμαι όμως, για να φτάσει στο σημείο να μπει το κλιματιστικό και να κόψει και δύναμη, πρέπει να το πιέσεις πολύ το αμάξι. Εδώ και ενάμιση χρόνο που το έχω, μείον πες τα lockdown, δύο φορές μου συνέβη που απλά έτυχε να κάνω πολλά απανωτά πατήματα χωρίς να το αφήνω στο ενδιάμεσο να κρυώνει. Σε καμία από όλες τις υπόλοιπες άπειρες βόλτες μου. Εδώ είναι και το απόλυτο ρεκόρ μου στο 0-100 που το έκανα πρόσφατα, μονοκάβαλος (3,74 το προηγούμενο):
  8. Ακριβώς, στο boost το 9 είναι το μέγιστο. Η πίεση μας δίνει απόδοση μέχρι όμως το σημείο που οι θερμοκρασίες αρχίζουν να λειτουργούν αρνητικά. Μπορούμε να κάνουμε δουλειά με αποδοτικότερο ιντερκούλερ ή μεθανόλη, όμως κάποτε φτάνει η στιγμή να πας σε μεγαλύτερο turbo που λόγω μεγέθους αλλά και τεχνολογίας μπορεί να αποδόσει καλύτερα χωρίς την πίεση στο Θεό. Να προσθέσω εδώ ότι το Revo όπως φαντάζομαι και όλες οι κονσέρβες δουλεύουν πάντα εντός compressor map, τον χάρτη του turbo δηλαδή. Ακόμα και το 9 να βάλεις, η πίεση μέχρι 1,8 θα είναι στα K04, που είναι μια χαρά. Δεν ξέρω κανέναν να δουλεύει κάτω από το 9. Και όπως είναι γνωστό ο χάρτης της K04 τελειώνει στα 365 με 370. Το timing έχει επίσης μέγιστη τιμή το 9. Με την προπορεία ρυθμίζουμε πόσο νωρίτερα θα δώσει σπινθήρα το μπουζί, γνωρίζοντας ότι το μείγμα θέλει κάποιο χρόνο να αναφλεγεί. Από την άλλη μεριά θέλουμε και να δώσουμε χρόνο στο μείγμα να προλάβει να συμπιεστεί όσο γίνεται περισσότερο, εκμεταλλευόμενοι τη δυνατότητα που μας δίνει ένα καύσιμο υψηλότερων οκτανίων, το οποίο παραμένει σταθερό στη διάρκεια της συμπίεσης. Έτσι αποφεύγουμε την προανάφλεξη και ρυθμίζουμε τον σπινθήρα όπως είπες νωρίτερα από το ΑΝΣ υπολογίζοντας ότι θα έχουμε την μέγιστη εκτόνωση αμέσως μετά το ΑΝΣ. Εδώ παίζουν και άλλα ρόλο εκτός από τα οκτάνια, όπως τα μπεκ (διαφορές στον τρόπο διάχυσης των μορίων του καυσίμου 🤓 το λεγόμενο misting). Θυμάμαι ένα setup προ 10ετίας που δούλευε 9-9-9 με μεθανόλη και είχε βγάλει γύρω στα 410, εννοείται με wg αφού δούλευε εκτός χάρτη, αλλά και boost controller γιατί δεν δουλεύει καλά το Revo διαφορετικά. Το fuel όπως είπαμε ρυθμίζει το πόσο φτωχό ή πλούσιο το μείγμα, με 9 το φτωχότερο. Γενικά, μας ενδιαφέρει να είναι λίγο πιό φτωχό από το κανονικό για να βγάλουμε δύναμη αλλά και εδώ μέχρι το σημείο που μας περιορίζουν οι θερμοκρασίες στο θάλαμο καύσης, καθώς το καύσιμο λειτουργεί και σαν άψογος ψυκτικός παράγοντας μέσα στον κύλινδρο πράγμα που χρειαζόμαστε. Επιπροσθέτως, λαμβάνει κανείς υπόψη και τον τρόπο οδήγησης, γιατί είναι άλλο πράγμα ένα πάτημα 12 δευτερολέπτων και άλλο 20. Τεράστια η διαφορά στο τι συμβαίνει μέσα στον κύλινδρο. Όπως καταλαβαίνεις όλα έχουν να κάνουν με θερμοκρασίες και καύσιμο, θερμοκρασίες εισερχόμενες, θερμοκρασίες πολλαπλής, θερμοκρασίες μείγματος, ακόμα και θερμοκρασίες του ίδιου του καυσίμου στο fuel rail, διαφορές στο misting και βέβαια τα οκτάνια. Ο καλός programmer θα βρει τη χρυσή τομή μέγιστης απόδοσης και σωστής λειτουργίας, ανά τύπο καυσίμου και ανάλογα τις απαιτήσεις και ιδιαίτερες ανάγκες του πελάτη, και εμείς με τα εργαλεία που μας δίνει η Revo (εσείς βασικά γιατί εγώ, δυστυχώς, με την επιλογή που έκανα, ούτε Revo μπορώ πλέον να βάλω, ούτε κανένα από τα γνωστά προγράμματα και γενικά το κομμάτι του tuning είναι ασύγκριτα πιό δύσκολο, ειδικά στη χώρα μας) και λίγες βασικές γνώσεις, όπως αυτές που έχω εγώ γιατί μη νομίζεις, βασικές γνώσεις έχω, που μου ήταν αρκετές για να φτιάξω ένα δυνατό και αξιόπιστο setup, μπορούμε να βρούμε την ίδια χρυσή τομή που θα μας κρατάει με χαμόγελο και τα λεφτά στην τσέπη, κατά το δυνατό. Ελπίζω να γίνομαι κατανοητός γιατί όλα τα μηχανολογικά τα έχω μάθει στα αγγλικά και προσπαθώ να τα αποδώσω όσο μπορώ στα ελληνικά.
  9. Θα έχεις την πιό πρόσφατη έκδοση που σου επιτρέπει να ρυθμίσεις με πολύ μεγαλύτερη λεπτομέρεια από ότι σκέτο 95, 98 και 100. Αυτές οι πολύ απλές επιλογές ήταν στην παλιά έκδοση. Εσύ έχεις τη δυνατότητα να βάλεις τις δικές σου B-T-F ρυθμίσεις αντί για τις προκαθορισμένες από τη Revo ανάλογα το καύσιμο. Για να επιλέξεις την κατάλληλη ρύθμιση καλό είναι να λογκάρεις πρώτα όπως είναι τώρα το αμάξι και αν όλα είναι οκ να δοκιμάσεις, αν το επιθυμείς, να ανεβάσεις ίσως boost, timing και fuel. Υποθέτω το boost και το timing δεν χρειάζονται επεξήγηση, όσο αφορά το fuel, δείχνει πόσο φτωχό ή πλούσιο θα δουλεύει το αμάξι, με το 9 να είναι το φτωχότερο. Από όσο θυμάμαι στη Revo στη Μεταμόρφωση σε stage 2+ Κ04 συνήθως βάζουν 9-6-9 που αφορά 100άρα βενζίνη. Όμως και άλλες ρυθμίσεις μπορεί να αφορούν 100άρα, αυτό είναι το ωραίο με την έκδοση αυτή του SPS ότι δεν παίρνεις έτοιμο πακέτο ρύθμισης ανά τύπο βενζίνης, αλλα μπορείς να παίξεις. Το πόσο επιθετικό μπορείς να το κάνεις εξαρτάται από πολλά πράγματα, ένα εκ των οποίων είναι και η βενζίνη. Έχει να κάνει όμως και με τα περιφερειακά που φοράς όπως και την κατάσταση του μοτέρ. Φαίνεται όμως ότι το 9-6-9 είναι μία ασφαλής, πάντα για 100άρα, επιθετική ρύθμιση που βγάζει περίπου 365 με 370 άλογα στο stage 2+. Μία λιγότερο ασφαλής, πάλι για 100άρα και περισσότερο επιθετική είναι η 9-7-9. Για να δει κανείς αν μπορεί να τη σηκώσει το μοτέρ θα πρέπει να λογκάρει. Αν δει τίποτα αυξημένες επιστροφές, δηλαδή πάνω από 2,5 με 3 μοίρες ανά κίλυνδρο, τότε καλό είναι να μείνει το timing στο 6. Εγώ το είχα όριο στις 3 μοίρες και όταν λέμε όριο εννοούμε ότι εκεί στις 3 μοίρες είσαι οκ για ένα πάτημα μέχρι 220 π.χ., δεν είναι για τελικές. Θα μου πεις μα αφού έχεις επιστροφές τότε τι κερδίζεις. Κερδίζεις γιατί μέχρι να τις ανιχνεύσει η ECU βγάζεις παραπάνω δύναμη, επιπλέον υπάρχει και μία μικρή ανοχή, δεν θα σε κόψει επειδή ξέφυγες 2-3 μοίρες σε ένα πάτημα 12 δευτερολέπτων. 5 ή 6 μοίρες όμως είναι πολύ, και δεν έχει νόημα γιατί θα σε κόψει αφενός, και κάνεις και κακό γιατί μπορεί να μην το πιάσει αμέσως και γίνει καμιά στραβή. Αν δεν ξέρεις να λογκάρεις μόνος σου και ούτε έχεις κανένα φίλο που ξέρει, θα πρέπει πάλι να πας μία από τον αντιπρόσωπο να σε λογκάρει αυτός, όπως είναι τώρα η ρύθμιση και αν θέλεις παραπάνω να το πάτε λίγο λίγο και λογκάροντας, μέχρι το σημείο που μπορεί το μοτέρ να σηκώσει. Κανονικά δεν πρέπει να έχεις επιστροφές, για να εξηγούμαι. Τουλάχιστον αν θες να πας by the book. Αλλά όπως είπα παραπάνω, μπορείς να είσαι οκ μέχρι 2,5 με 3 μοίρες, απλά δεν είναι να το καις. Και καλό είναι να έχεις καλή 100άρα. Τώρα, αν εσύ θες να κάνεις το ανάποδο και να ρίξεις ρυθμίσεις, λόγω π.χ. επιλογής βενζίνης χαμηλότερων οκτανίων, τότε θεωρητικά και το boost και το timing αλλά και το fuel θα πρέπει όλα να χαμηλώσουν, δεν είναι ανεξάρτητα μεταξύ τους. Αλλά μέχρι εκεί μπορώ να σου πω, γιατί μόνο προς τα πάνω το πήγαινα πάντα όχι προς τα κάτω. Άρα αν θες να βάζεις π.χ. 95άρα θα πρέπει και πάλι να κάνεις μια βόλτα από τον αντιπρόσωπο για λογκάρισμα. Αυτός γενικά έχει στο μυαλό του μία μέση ρύθμιση ανά τύπο βενζίνης που ξέρει πάνω κάτω ότι θα δουλέψει, οπότε το λογκάρισμα γίνεται για fine tuning. Γιαυτό και σου είπα ότι το 9-6-9 γενικά το προτείνουν για 100άρα και από εκεί και μετά, λογκάροντας μπορεί κάποιος να δοκιμάσει αν σηκώνει και λίγο timing ακόμα. Αν θες τη δική μου εμπειρία, με τους μαμά πολλαπλασιαστές, είχα 6 μοίρες επιστροφές. Μόλις τους άλλαξα με του R8 έπεσα στις 3. Πιθανόν να είχαν πέσει και λίγο με τα χρόνια οι μαμά. Δεν είναι μόνο οι πολλαπλασιαστές βέβαια, αλλά παίζουν ρόλο. Αυτά... και φυσικά ισχύει και το αντίστροφο, ο αντιπρόσωπος έχει επίσης στο μυαλό του και μία μέση ρύθμιση για 98άρα και 95άρα, αλλά ισχύει και εκεί το fine tuning. Τώρα, για τα modes του SPS, εκτός από τις θέσεις stock και performance (όπου κάνεις upload το B-T-F της αρεσκείας σου μέσω της εφαρμογής), από όσο θυμάμαι υπάρχει η θέση anti-theft που αχρηστεύει το γκάζι και το valet mode, που κατεβάζει τον κόφτη στις 3k και χαμηλώνει το μέγιστο boost αρκετά, κατάλληλο για τα μπουζούκια αν σου τύχει κάνας περίεργος παρκαδόρος (ακραίο αλλά συμβαίνει). Πάντως άσχετα από το SPS, να ξαναπώ όπως σου είχα γράψει σε άλλο θέμα ότι δεν χρεώνεται η επαναφορά ρύθμισης. Ουδέποτε με είχαν χρεώσει και ούτε άκουσα ποτέ κάτι ανάλογο. Τώρα να άλλαξε κάτι πρόσφατα, δεν το γνωρίζω. Αλλά μου φαίνεται υπερβολικό.
  10. Πατημάτων συνέχεια... Μετά την M3 E92 πέρσι το Φθινόπωρο (δικάβαλοι και οι δύο 80-220, 3-4 αμάξια εγώ) άλλη μία M3 E46 αυτή τη φορά. Δικάβαλος αυτός μόνος εγώ, αλλά από ότι είδα πρέπει να του ρίχνω καμία 60ριά κιλά οπότε στο σύνολο κοντά είμαστε. Μία μικρή δοκιμή έγινε από 1ες όπου βέβαια δεν υπήρχε επαφή και το άφησε αμέσως μόλις πετάχτηκα 3 αμάξια στα πρώτα μέτρα και στη συνέχεια ακολουθούσε ο ένας τον άλλο μέχρι να φτάσουμε σε μεγάλη ευθεία χωρίς κανέναν τριγύρω για μία ακόμα δοκιμή. Όπως συνηθίζω, με 2κίνητα είτε μπροστά είτε πίσω κίνηση, μου αρέσει σε μία τυχαία αναμέτρηση πρώτα να πατάω στα δικά μου μέτρα, δηλαδή στάση ή 1ες (κυρίως 1ες για να μην ταλαιπωρείται το αμάξι), άντε και λίγο 2ες αν και με μικρότερο πλεονέκτημα, και στο τέλος εφόσον ο άλλος θέλει πάμε και μία εντελώς στα δικά του μέτρα 3ες. Από 3η δική μου λοιπόν, γύρω στα 80 και μέχρι 220 ήμουν μπροστά περίπου κολώνα ανοιγόμενη. Thumbs up και οι δύο αλλά δυστυχώς δεν τα είπαμε για να μάθω τι είχε κάνει στο αμάξι. Πολύ ωραία η M3 του παιδιού πάντως, από τις πιό ωραίες στην εμφάνιση. Εξτερναλάτο Corsa OPC, πολύ μάχιμο το συγκεκριμένο και ωραίο στην εμφάνιση. Δικάβαλος μάλιστα αυτός, μόνος μου εγώ. Ωστόσο χαοτική η διαφορά στα κιλά, μιλάμε για πάνω από 400 κιλά διαφορά που άντε να γίνεται πες 320 με το έξτρα άτομο. Όπως με την M3, έγινε μία δοκιμή 1ες με διαφορά 2 κολώνες και κάπου εκεί το άφησε, ίσως το είχε αφήσει και λίγο νωρίτερα δεν είμαι σίγουρος τόσο μακριά που τον έβλεπα. Μετά πατήσαμε και 2ες, όπου η διαφορά ήταν 1 κολώνα, πράγμα που δείχνει ότι τελικά η τετρακίνηση μετράει και σε πάτημα 2ες, με σαφώς μικρότερο πλεονέκτημα αλλά παραμένει εμφανές. Κάπου στην κολώνα το άφησε. Και τέλος, για να μην μπορεί κανείς να πει το παραμικρό, δίνω και ένα πάτημα 3ες για να μείνω μόνο με το βάρος και τις απώλειες τις τετρακίνησης. Από 80 μέχρι κάπου 180-200 γύρω στο 1 με 1,5 αμάξι μπροστά εγώ. Του δίνω ωστόσο ότι αν ήταν και αυτός μονοκάβαλος θα μιλούσαμε μάλλον για οριακό αποτέλεσμα. Δυστυχώς δεν γινόταν να συνεχίσω γιατί είχα άλλον μπροστά και δεν θα ρίσκαρα να αλλάξω με την καμία, νομίζω όμως ότι αν συνεχίζαμε θα άνοιγα κι άλλο 100% όπως έχω ξαναδεί το έργο τόσες φορές με αντιπάλους που κόβομαι μέχρι εκεί. Φυσικά δεν θα το μάθουμε ποτέ. Το δυνατότερο κορσάκι που έχω πετύχει και κρίμα που επίσης δεν μιλήσαμε να μάθω τι του χει κάνει. Πάντως μετά από τόσα πατήματα έχω να πω το εξής. Χωρίς να ξέρω αν και πότε θα βάλω πρόγραμμα, όσο εθιστικό και να είναι το tuning, άλλο τόσο κ@υλα είναι να είσαι μαμά και να περνάς βελτιωμένα. Είναι μία αίσθηση διαφορετική που ποτέ στο παρελθόν δεν είχα νιώσει, και ακόμα και σήμερα με άπειρα πατήματα εξακολουθεί να με ξενίζει. Τέλος στο γυρισμό έκανα κάνα δυο ξερόγκαζα σε μία από τις καινούργιες Panamera (δεν πρόσεξα έκδοση αλλά φαινόταν τουμπανιασμένη) τον μπρίζωσα καλά, ακολούθησε, αλλά μετά στο φανάρι βγήκαν τόσα πούπουλα που δεν έβλεπα.
  11. Μία ακόμα πληροφορία για το turbo. Πρόκειται για reverse rotation turbo, που δεν προσφέρει κάτι ιδιαίτερο μηχανολογικά, πέρα από 13-14 πόντους κοντύτερο discharge pipe που καταλήγει στο ιντερκούλερ (ωστόσο καλό κάνει). Η ανάγκη για αυτό το είδος turbo χρονολογείται πίσω στη δεκαετία του '50 για λόγους συσκευασίας, καθώς έπρεπε η εξαγωγή του compressor να κάθεται αριστερά, και στα επόμενα χρόνια έγινε και επισήμως ένα είδος turbo κατάλληλο για συγκεκριμένες εφαρμογές. Η Garrett όπως και άλλοι κατασκευαστές προσφέρουν σήμερα μία γκάμα turbo σε reverse rotation παραλλαγές, όπως η G25-550, GTX 3071R Gen II και άλλες, δηλαδή μερικά γνωστά μας turbo βγαίνουν και σε reverse rotation. Τρεις είναι οι πιθανοί λόγοι που η AMG επέλεξε reverse rotation turbo: 1. Λόγοι συσκευασίας, όπως ξεκίνησε τη δεκαετία του '50. 2. Όπως μηχανολογικά είναι όλα με τόση ακρίβεια μελετημένα, ίσως ήταν ακόμα και το μικρό κέρδος του κοντύτερου σωλήνα. 3. Για να βάλει ένα ακόμα εμπόδιο στον επίδοξο tuning addict κάτοχο που θα θελήσει να το κάνει υβρίδιο, καθώς το να βρεις αποδοτικότερα φτερά που να ταιριάζουν σε reverse rotation turbo δεν είναι το ίδιο εύκολο. Άλλωστε ότι η AMG πολεμάει με μανία το tuning στο συκεκριμένο αμάξι είναι γνωστό όπως έχουμε ξαναπεί παραπάνω. Προσωπικά, πιστεύω είναι λίγο από 2 και 3, γιατί δε νομίζω ότι στις μέρες μας τίθεται θέμα συσκευασίας. Πάντως ήδη βρισκόμαστε στην ανάπτυξη τόσο υβριδίου όσο και big turbo από κάποιους βελτιωτικούς οίκους, όπως η διεθνούς φήμης Posaidon, με εκτιμώμενη απόδοση μέχρι 600ps. Όχι κάτι τρελλό αν σκεφτεί κανείς ότι το stock turbo έστω και με υπερστροφάρισμα ήδη φτάνει τα επίπεδα των 500 και λίγο παραπάνω ίππων. Αλλά φαίνεται ότι η προσπάθεια γίνεται ώστε να να μην χρειαστεί άνοιγμα μοτέρ.
  12. Συμφωνώ ότι θα μπορούσε να είναι πιό βολικό όπως είναι άλλα προγράμματα που δεν παθαίνουν τίποτα αν βγει ο πόλος, αλλά δεν χρεώνεσαι τίποτα για να σου ξαναπεράσουν τις ρυθμίσεις που χάνονται. Αν επιχείρησαν να σε χρεώσουν για κάτι τέτοιο είναι απάτη και θεωρώ υπερβολικό να έκαναν κάτι τέτοιο. Μήπως κατάλαβαν κάτι άλλο, ότι είχε σβηστεί το πρόγραμμα από τον προηγούμενο (π.χ. λόγω update) και ζήτησες να το ξαναβάλουν. Που συμφωνώ και με τον @csaris βέβαια, δεν θα πρεπε να ξαναχρεώνεται γιατί εγώ πουλάω το Χ αμάξι ΜΕ το πρόγραμμα, δηλαδή το έχω συμπεριλάβει στη τιμή. Τέλος πάντων πολιτική του καθενός σε μία ελεύθερη αγορά. Πάντως ήμουν πελάτης τους από το 2011 μέχρι το 2020 που άλλαξα αμάξι και ουδέποτε με χρέωσαν τις 2 αν δεν κάνω λάθος φορές που είχε χρειαστεί να βγουν οι πόλοι. Πήγα και μου ξαναπέρασαν τις ρυθμίσεις και έφυγα μέσα σε 2 λεπτά. Επαναλαμβάνω δεν χρεώνεσαι για να σου ξαναπεράσουν ρυθμίσεις. Βασικά δεν χρεώνεσαι γενικά για ρυθμίσεις. Πες ότι θες να τις αλλάξεις.
  13. Έχεις απόλυτο δίκιο για τους δρόμους γυαλί. Σκέψου ότι έχω κάνει launch πάνω σε γυαλί και μικρής κλίσης ανηφόρα και το αμάξι έφυγε με τις μπάντες και έπαιζε ο κώλος για λίγο, όπως φεύγουν κάτι πισωκίνητα. Δεν υπήρξε κάποιο πρόβλημα, πολύ εύκολα το ίσιωσα, το είχα και στην επιλογή ESP-sport που κρατάει ένα ποσοστό ασφάλειας. Αλλά σύγχρονη τετρακίνηση και να φεύγει με το πλάι από στάση είναι, εντυπωσιακό να το βλέπεις μεν, αλλά ταυτόχρονα τραγικό! Παρομοίως φίλε μου, ότι κάτσει. Όλο αυτό τον καιρό μπορεί να έχω ποστάρει μόνο 2 πατήματα όλα κι όλα, που έτυχε να είναι και τα δύο Audi και μάλιστα ειδικά το TTS πολύ ωραίο το αμάξι του παιδιού και πολύ δυνατό, αλλά έχω πατήσει με πάρα πολλά αμάξια μεταξύ των οποίων μεγάλος αριθμός Cooper S (και S Works μου έτυχε), Corsa OPC, S2000 και πολλά άλλα, τα οποία δεν έγραψα γιατί ήταν το απόλυτο χάος, ούτε αλλαγή δεν άντεξαν. Και με πολλά πορσικά επίσης, αλλά δεν είχαν καμία τύχη. Γενικά τις τραβάει τις κόντρες το αμάξι, συνήθως με προκαλούν δεν προκαλώ. Πατάω με όλα αλλά ποστάρω μόνο αυτά που αξίζουν. Και στο S3 8p μπορεί να έριξα πάνω από 1,5 κολώνα αλλά οι αλλαγές τον κατέστρεψαν, δεν ήταν αδύναμο το αμάξι. Αν ήταν DSG πιστεύω θα ήταν κάπου στα 4 αμάξια (η μισή διαφορά δηλαδή) και μιλάμε για πάτημα μέχρι ψηλά 5ης. Και εκτός αυτού είναι ένα αμάξι που εκτιμώ ιδιαίτερα, ως και αγαπώ (θυμάσαι τι έγραφα όταν είχα το ed30, ξαδερφάκι κτλ).
  14. Είχα στο μυαλό μου να πάω Dyno Dynamics Μαραβέλια που τον ξέρω/ξέρουμε κοντά μια 10ετία και έχουμε τσεκάρει με 2 αμάξια εντελώς διαφορετικού κινητήρα ότι είναι αρκετά αξιόπιστο (1,5 με 3,5% πιό αυστηρό από το Maha Τσακανίκα, που στα άλογα της Merc θα είναι γύρω στα 10 άλογα αυστηρότερο). Επίσης είναι κλιματιζόμενο και έχει και καλή ράμπα να ανέβει το αμάξι, γιατί Τσακανίκα δεν υπάρχει περίπτωση να κατέβει κάτω στο υπόγειο. Αν δεν ήταν οι παραπάνω λόγοι και κυρίως ο τελευταίος, θα προτιμούσα Τσακανίκα γιατί τα Maha είναι αποδεδειγμένα κορυφαία σε αξιοπιστία. Όμως όταν είμαι έτοιμος θα ζητήσω τη γνώμη σας σε ποιο να πάω, μπορεί να υπάρχει και άλλο που δεν έχω σκεφτεί. Ναι το Brabus είναι κανονικό remap, είχα καταλάβει εγώ λάθος και νόμιζα ότι ήταν παράλληλος, γιατί στο site το ανέφεραν ως έξτρα module. Διαβάζω έξτρα module και λέω piggy back είναι. Πιό μετά ένας κάτοχος επικοινώνησε μαζί τους για διευκρινίσεις και απάντησαν ότι αποτελείται από software για την κύρια ECU άρα είναι remap, και αυτό το έξτρα module που είχα καταλάβει λάθος αλλά είναι η άγραφη CPC (αντικαθιστά την original) την οποία προγραμματίζουν κατά την εγκατάσταση. Και μετά είναι σκάστρα ανοιχτού τύπου και μία βελτίωση στην εισαγωγή, όλα μαζί τα παίρνεις πακέτο, με την εγγύηση. Αν λοιπόν θεωρείς ότι αυτό με το +/- που έγραψα στο παραπάνω ποστ δεν ισχύει σε remap, τότε τα άλογα που θα φτάσω θα είναι όσα δηλώνουν δηλαδή 450. Και αν εγώ βγάλω 435 μαμά θα έχω όντως χρυσοπληρώσει 15 άλογα. Με την ευκαιρία να πω ότι η εταιρία M3P εκτός από CPC, έχει ασχοληθεί εκτενώς και με την TCU και έχει γράψει πρόγραμμα μετά από πατινάρισμα που παρατηρήθηκε με πολύ επιθετικό file όμως, πάνω από 70 κιλά ροπή. Ένα από αυτά που έκαναν ήταν βελτίωση στο clamp torque, όπως ήταν αναμενόμενο. Το ανέφερε ένας Μαλαισιανός κάτοχος που έχω ξαναγράψει, 520 άλογα. Μάλιστα του έστειλαν σε γράφημα ακόμα και την όλη συμπεριφορά του MG1 που απεικονίζει όλα τα cuts και τα checks. Φίλε από όσα έχει ποστάρει ο κάτοχος, μου φαίνονται κορυφαίοι επαγγελματίες, μάλλον δεν είναι τυχαίο που γράφουν προγράμματα για McLaren εκτός από Mercedes. Δίνουν και κάποια εγγύηση, όχι σαν της Brabus βέβαια, αλλά κάτι είναι. Μόνο που δεν υπάρχει αντιπρόσωπος, θα πρέπει να γίνει μέσω teamviewer όπως το έκανε ο Μαλαισιανός. Θυμίζω η M3P είναι USA based. Τέλος πάντων άσε να περάσουν και οι επόμενοι μήνες και το ξανασυζητάμε. Πλάκα πλάκα μόνο στους υπολογιστές ξέρω να υποστηρίζουν οι ίδιοι οι κατασκευαστές το "πείραγμα", το overclocking σε αυτή την περίπτωση, δίνοντας στον χρήστη ακόμα και το δικό τους software για να το κάνει. Πάνω στο ΥΓ, ευτυχώς τα φρένα είναι υπεραρκετά και για 500+ άλογα και κάτοχοι στην Αγγλία έχουν μόνο γράψει ότι αν το βάζεις πίστα, θα δεις σημαντική βελτίωση με καλύτερο τακάκι και τίποτα άλλο. Αλλά μόνο για πίστα. Το κιβώτιο σαν hardware είναι κτήνος, πάνω από 70 κιλά ροπή και το μόνο που χρειάζεται είναι πρόγραμμα για το πατινάρισμα. Για ένα μέσο πρόγραμμα όμως που είναι γύρω στα 60 κιλά, τίποτα. Για την ανάρτηση δεν ξέρω ακόμα να σου πω, δεν έχει γράψει κάποιος κάτι οπότε δεν ξέρω. Το πολύ μεγάλο συν που έχω εγώ, είναι ότι μέχρι να το βάλω θα έχουν περάσει ακόμα αρκετοί μήνες ώστε ακόμα και οι κάτοχοι του 2021 θα έχουν πιθανώς βάλει πρόγραμμα. Περισσότερο feedback για μένα. Στην κόντρα θες να είσαι πρώτος, αλλά στο tuning τελευταίος.
  15. Σε ευχαριστώ εντάξει όντως δεν χάνω κάτι να τους δω και αυτούς παρόλο που προτεραιότητά μου είναι το peace of mind και μετά τα όποια κέρδη, γι' αυτό και έχω σκεφτεί να περιμένω τη Brabus που είναι η μόνη με εγγύηση, να το δώσει στους αντιπροσώπους. Για την ώρα ακόμα εξυπηρετεί μόνο στις εγκαταστάσεις τους στη Γερμανία. Υπάρχει και κάτι ακόμα που πρέπει να μπει στο τραπέζι. Τελευταία βλέπω όλο και περισσότεροι κάτοχοι να βγάζουν stock 435, 438, 440, μέχρι εκεί. Σε Dyno Dynamics, Maha κ.α. Μιλάω για μοτέρ που έχουν ανοίξει μετά από 10k, όχι σαν κάποιες ντίβες του youtube που πήγαν και μέτρησαν μόλις το παρέλαβαν. Γενικά στο youtube παίζει πολύ στήσιμο, ιδιαίτερα όταν υπάρχουν και σπόνσορες. Ακόμα και πολλοί βελτιωτές βλέπω να βγάζουν stock τέτοια νούμερα. Μιλάω για αμάξια εντός Ε.Ε. που έχουν gpf έτσι; Ενδιαφέρον θα είχε να μετρούσα και εγω έτσι από περιέργεια, αν και ουσιαστικός λόγος δεν υπάρχει, παρά μόνο όταν είναι να βάλω το πρόγραμμα, ένα πριν και μετά. Τέλος πάντων γιατί τα λέω αυτά, κάποιοι βελτιωτές λοιπόν, μετά από επικοινωνία με κατόχους, δήλωσαν ότι τα κέρδη του προγράμματος έχουν ένα +/- αναλόγως πόσα άλογα έβγαλε stock. Αν έβγαλε +10 μαμά, θα βγάλει και +10 με πρόγραμμα, που αυτό είναι καλό. Δηλαδή αν μαμά έβγαλε 431 από 421 ονομαστικά, και ο βελτιωτής δηλώνει στο site π.χ. 470, το συγκεκριμένο αμάξι θα βγάλει 480. Αντίστοιχα θα βγάλει λιγότερα από τα δηλωμένα αν μαμά είχε βγάλει κάτω από 421. Δεν έχουν διευκρινίσει όλοι τη συγκεκριμένη λεπτομέρεια, που είναι σημαντική. H Brabus π.χ. δεν έχει πει κάτι. Ναι αλλά αν εγώ πάω και βγάλω μαμά 435 που είναι πολύ πιθανό με αυτά που βλέπω (συν ότι του έκανα άψογο στρώσιμο, που μετράει, συν ότι του βάζω 100άρα), τότε τι δηλαδή, βάζω πρόγραμμα που το πάει στα 450 και έχω χρυσοπληρώσει 15 άλογα κέρδος; Αναρωτιέμαι και αν θα νιώσω τη διαφορά. Ε όχι αν είναι έτσι μένω μαμά. Οπότε υπάρχει ακόμα δρόμος. Άσε να έρθει το Πάσχα πρώτα ο Θεός να έχουμε την υγεία μας και αφού έχει λήξει η εργοστασιακή εγγύηση θα δω. Και κάτι τελευταίο, και μάλλον πιό σημαντικό. Φαίνεται ότι τα αμάξια του 2020 όπως το δικό μου είναι τα τυχερά από την άποψη του εγκεφάλου, γιατί δεν είναι τόσο κλειδωμένα. Του 2021 αντίθετα παρουσιάζουν μεγάλα εμπόδια γι' αυτό και υπάρχουν ελάχιστες επιλογές. Ποιο είναι το πρόβλημα, επειδή από ότι έχω καταλάβει εκτός και κάνω λάθος που δε νομίζω, ένας είναι ο εγκέφαλος, δεν υπάρχουν πολλοί, θα πρέπει να είναι καθαρά software, το οποίο περιπλέκει τα πράγματα γιατί το αμάξι κάνει updates κάθε μήνα ή 2μηνο ειλικρινά δεν το έχω ξαναδεί αυτό, και δεν μιλάω για χάρτες πλοήγησης, μιλάω για updates του εγκεφάλου τα οποία όπως και οι χάρτες γίνονται αυτόματα μέσω της κεραίας του αμαξιού, αλλά δεν μπορείς να τα κάνεις ignore, μπορείς απλά να πατήσεις later. Άρα πολύ απλά, ανά πάσα στιγμή μπαίνει ένα update που καθιστά άχρηστο το πρόγραμμα και δεν είναι ότι απλά το πάω στον βελτιωτή και μου περνάει updated έκδοση του προγράμματος, μπορεί να μην έχει καν διαθέσιμο και να πρέπει να ξαναγυρίσω μαμά και να περιμένω. Με τόσο πάθος η AMG πολεμάει την πρόσβαση στον MG1.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.