Jump to content

Azurius

Local-Moderators
  • Content Count

    217
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Azurius last won the day on January 14 2016

Azurius had the most liked content!

Community Reputation

197 Excellent

About Azurius

  • Birthday 05/17/1980

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Θεσσαλονίκη

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    Audi A3

Recent Profile Visitors

3,259 profile views
  1. Καλησπερα σε ολη την παρεα. Μετα απο δυο χρονια ακινησιας και οντας κλεισμενο στο γκαραζ μου, ηρθε η επιφοιτηση να ασχοληθω ξανα σαν project car και παλι με την παλια αγαπη. Τα project αυτην την στιγμη ειναι δυο. Το ενα ειναι αυτο που γραφει ο τιτλος και το αλλο (πολυ kinky) θα ξεκινησει σε κανα 3μηνο-4μηνο. Αποφασισα λοιπον μετα απο πολυ καιρο να ενεργοποιησω τα θερμαινομενα καθισματα στο αυτοκινητο μου. Απο παλιοτερο project ειχα αλλαξει σαλονι και τα καθισματα που εβαλα εχουν ηδη την εγκατασταση πανω τους. Αυτο ομως δεν συνεβαινε και με την υπολοιπη ηλεκτρολογικη εγκατασταση. Σε γενικες γραμμες, χρειαζεται καλωδιωση, οι διακοπτες, ατελειωτη υπομονη γιατι εχουν να ξηλωθουν πολλα πραγματα, στοιχειωδης γνωση ηλεκτρολογικου σχεδιου και ορεξη. Ειχα την τυχη να πετυχω ενα τρακαρισμενο Α3 1.8Τ και εκεινο στην ουσια εγινε ο δοτης πολλων ανταλλακτικων. Με πολυ υπομονη ξηλωσα μονος μου ολη την πλεξουδα καμπινας (γιατι πολλα απο τα κομματια της θα χρειαστουν στο δευτερο project). To καλο ηταν οτι ειδα ολη την οδευση που πρεπει να ακολουθηθει και δεδομενου οτι πρεπει να ξηλωθει το ταμπλο (περναει πανω απο την κλωνα του τιμονιου και πισω απο την οριζοντια μπαρα του ταμπλο) θα τραβηξω και την custom καλωδιωση που θα χρειαστει για την αλλη δουλεια που θα γινει. Το αυτοκινητο δεν κυκλοφορει, οποτε δεν εχω το αγχος του χρονου γι αυτο και το κανω οσο πιο εργοστασιακο γινεται (στο θεμα της οδευσης της πλεξουδας). Ξεκινοντας το πρωτο πραγμα που πρεπει να βγει ειναι η προσοψη και πριν απο αυτο το στεροφωνικο και το σταχτοδοχειο. Η προσοψη εχει τεσσερις βιδες. Βγαζουμε το σταχτοδοχειο ξεβιδωνοντας την μια βιδα που υπαρχει στο πανω μερος και το ρεβαμε προς τα εξω. Αποσυνδεουμε τα δυο φισακια και ειμαστε ετοιμοι. Μολις βγει το στεροφωνικο εχει δυο πλαστικα καπακια εκατερωθεν. Με ενα πλαστικο κατσαβιδακι τα αφαιρουμε και ξεβιδωνουμε τις βιδες που εμφανιζονται. Τραβαμε προς τα εξω απαλα και αφαιρειται. Στο επανω μερος δεξια και αριστερα απο το κουμπι των αλαρμ εχει δυο κλιψακια. Οποτε μην σας τρομαξουν τα δυο κλακ που θα ακουστουν. Αφου ξηλωθουν αυτα πολυ βολικο ειναι να ξηλωθει το καντραν αλλα και η ιδια η κονσολα. Το καντραν για να βγει αφαιρουμε το πλαστικο στη βαση του οποτε και εμφανιζονται δυο βιδες. Τις ξεβιδωνουμε και με απαλες κινησεις τραβαμε προς τα εξω το καντραν και το αποσυνδεουμε. Η κονσολα για να βγει πρεπει να απελευθερωθει απο το ντουλαπακι του συνοδηγου αλλα και απο την ποδια στα ποδια του οδηγου. Η ιδια η κονσολα εχει αλλες δυο βιδες να βγουν οι οποιες ειναι στην ουσια αυτες που "φιλοξενουν" το ελασμα για τα κλιψακια της προσοψης. Εγω λογω βιασυνης για να τοποθετησω τα κοντρολ απλα χαλαρωσα την ποδια και το ντουλαπακι και καταφερα να μετακινησω περιπου 2-3 εκατοστα προς τα κατω την κονσολα. Αφου εχω αφαιρεσει το καντραν περναω απο την τρυπα την ακρη με τα φις και απο το κενο που δημιοργηθηκε τραβηξα την καλωδιοταινια μεσα στους εργοστασιακους οδηγους και την εφερα στην θεση που επρεπε. Συνδεσα και τα κοντρολ και η συνεχεια στο περασμα της πλεξουδας προς την ασφαλειοθηκη και απο εκει προς τα καθισματα.
  2. Εγώ πάντως αύριο τέτοια ώρα θα είμαι λογικά ήδη κουρούμπελο απο τις μπύρες στην πισίνα......
  3. Δημητρη μαζι θα πιουμε μπυριτσες στην πισινα την Πεμπτη...... Ελα λιγες εμειναν λεμεεεεεεεεε.
  4. Xάλια και φέτος θα περάσουμε βλέπω....... Τρεις και ο κούκος θα είμαστε, το ξενοδοχείο χάλια, κέφι δε θα έχουμε.... Χάλια, χάλια........
  5. Μεεεεεεεεεσαααααααααααααααααααααααα λέμεεεεεεεεε. (Μονόκλινο για την ώρα και βλέπουμε) Επίσημα είμαι κομπλέ με την συμμετοχή μου. Μόλις μίλησα και με τον ξενοδόχο μας όποτε γράφω Azurius (ίσως +1 θα το ξέρω την τελευταία στιγμή)
  6. Σε ευχαριστω παρα πολυ. Τα καλυτερα σου ευχομαι!
  7. Φυσικα και μου κανει. Αναζητω πατωμα ειτε απο ΤΤ,ειτε απο S3 ειτε απο Golf mk4 R32. Κατα προτιμηση απο τα δυο τελευταια γιατι του ΤΤ θελει λιγη εξτρα δουλεια. Ευχαριστω πολυ!
  8. Νεότερα απο το project. Δυστυχώς ο δότης ήταν αρκετά χτυπημένος με αποτέλεσμα το πάτωμά του να μην είναι κατάλληλο. Οπότε άρχισα και πάλι την αναζήτηση...
  9. Το τελικό project ελπίζω να βγει περίπου 600 γι αυτό άλλωστε και έδωσα βάση στη σωστή υποδομή του μοτέρ και των περιφερειακών. Φυσικά εννοείται με συνθήκες lightweight. Ευχαριστώ πολύ. Νεότερα όταν με το καλό έρθει ο δότης στην Ελλάδα.
  10. Η καλωδίωση του δότη δεν είναι συμβατή δυστυχώς και απο S3 σαν το δικο μου δεν μπορώ να βρω. Ό,τι βρίσκω είναι απο ΒΑΜ και δεν κουμπώνει σε μένα λόγω ανυπαρξίας ESP. Το facelift έχει 47pin φίσα ενώ η δική μου είναι με 25.
  11. Όχι Γιώργο. Τίποτα δεν κόβεται. Ξεποντάρεται το δικό μου και μπαίνει του δότη. Τίποτα δεν κόβεται και πουθενά. Όλα γίνονται plug and play.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.