Jump to content

Nikos Xrys

Member
  • Content Count

    69
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

13 Good

1 Follower

About Nikos Xrys

  • Birthday 02/08/1995

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Πειραιας

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    audi a3

Recent Profile Visitors

499 profile views
  1. Θεωρητικά πάντα. Δεν έχουν συνδεθεί 5 καλώδια. Ένα ζευγάρι + - για δεξιά ένα ζευγάρι +- για αριστερά και το καλώδιο ενεργοποίησης του ενισχυτή. Άρα η οθόνη σου πίσω θα πρέπει να έχει ένα καλώδιο μπλε που είναι το Amp turn on. 1 rca για rear left και ένα rca για rear right. Αυτά πρέπει να συνδεθούν στα αντίστοιχα πινακία της εργοστασιακής φισας. Αυτό γίνεται γτ ΔΝ έχεις σωστό iso ανταπτορα ειδικά για το α3 αλλά έχεις ένα γενικό. Είτε πρέπει να βρεις το σωστό harness είτε να τροποιησεις το δικό σου.
  2. Μπορει να ειναι δυστυχως πολλα απο ενα ακρομπαρο μεχρι κρεμαργιερα.Μπορεις αμα θες να σηκωσεις σε ενα γρυλο το αμαξι και να δεις αν οι τροχοι εχουν τζογους στο πανω κατω και να κανεις ενα οπτικο ελεγχο για φουσκες μπαλακια ακρομπαρα!Αυτα ειναι φθηνα ανταλλακτικα σε σχεση με τα αλλα!Αν ολα αυτα δεις οτι ειναι καλα μετα κοιτας κολωνα και τελος κρεμαργιερα που ειναι το τσουχτερο!
  3. Εν τελη την αντλια την εβαλα μονος μου σε τιμη 150 ευρω VDO .απο ιντερνετικο μαγαζι.2 βδομαδες τωρα σε δοκιμες που του εχω κανει ολα δειχνουν καλα μεχρι τωρα 0 κοψιματα θεωρω πως αυτο εφταιγε!Ελπιζω να βοηθησει το ποστ καποιον που ισως εχει παρομοιο προβλημα στο μελλον!
  4. Επειδη σκεφτομαι να βαλω και εγω απο την ερευνα που εχω κανει γενικα υπαρχει αυτο το προβλημα !Πρωτον τα ηχεια σου ειναι βοσε η απλα?κατω απο το τεμπελη εχεις aux port?Τι μαρκα οθονη εβαλες και αν εχεις λινκ απο που τη ναγορασες η γενικα καποιο wiring diagram.Γενικα να ξερεις επειδη εχουμε ενισχυτη στα πισω ηχεια πρεπει να παρουν συγκεκριμενο σημα.Αν η καλωδιωση της οθονης σου υποστηριζει αυτο τοτε απλα πρεπει να κανεις μια σωστη συνδεση πισω στο harness αλλιως πρεπει να φτιαξεις δικες σου φυσες!!
  5. πλεον αυτο κοιταω να την αλλαξω αλλου και απο οτι βλεπω η VDO που ειναι ουσιαστικα η γνησια μαρκα continental δηλαδη παιζει στα 170 ευρω τρελη διαφορα!
  6. Χαιρετω την ομαδα ακομα μια φορα!Το τελεταιο καιρο τρεχω με ενα θεματακι με το α3 μου!Οταν το αμαξι παει προς λαμπακι τοτε συνηθως κανει κατι τρελα κοψιματα!Δηλαδη νεκρωνει το γκαζι και πρεπει να περιμενω να ξαναπαρει τα πανω του!Οταν βαζω βενζινη τοτε ολα κομπλε αν και νομιζω εχουν δημιουργηθει καποια νεκρα σημεια στο γκαζι του αμαξιου !Σημερα τ πηγα στην αντιπροσωπεια και επειδη δν βγαζει βλαβες μου ειπαν το αμαξι δν εχει τπτ απλα μην το αφηνεςι να πεφτει κατω απο το 1/3 του τεποζιτου.Ρωτησα ποσο παει η πισω αντλια μου ειπαν 550!Αρα το πηρα πισω το αμαξι και βρισκομαι σε ενα αδιεξοδο πλεον!Εννοειται θα βρω και 2η γνωμη αλλα θελω να ακουσω και τη δικη σας!
  7. Καλησπερα στην Ομαδα!Καποτε ειχα βαλει ενα ποστ για ενα αμαξι φιλου μ 1.6 fsi που ειχε θεματα με το συστημα βενζινης !Υστερα απο καθαρισμο και αλλαγες αντλιας φιλτρου κλπ το αμαξι δουλευε κανονικα για κανα 2-3μηνο μεχρι π προσφατα παλι εκανα διαφορες διακοπες!Ετσι το εφερε σπιτι μου .Αδειασαμε το τεποζιτο με μια εξωτερικη αντλια π ειχα και ηταν καθαρο!Το φιλτρο εβγαζε λιγο θολη βενζινη ομως τπτ σημαντικο!καθαρισαμε και το φλοτερ της αντλιας και βαλαμε καινουρια βενζινη στο τεποζιτο!Για δοκιμη εβγαλα το σωληνακι που ερχεται μπροστα και δινει παροχη στην αντλια υψηλης ουσαστικα ειναι το τελευταιο σημειο πριν η βενζινη μπει στην αντλια υψηλης !Μιζαρα τ αμαξι και εβγαλε βενζινη η οποια ειχε μεσα κμματακια τι κομματακια ακριβως δν ξερω!Αδειαζω το μπουακαλι ξαναδοκιμζω παλι βγαζει κομματακια.Η προελευση τους θα μπορουσε να ειναι μονο στις σωληνωσεις απο το φιλτρο μεχρι την αντλια υψηλης και δν μπορω να κατααλαβω τι το προκαλει εχω παρακατω φωτογραφιες με τα συγκεκριμενα κομματακια!Επισης μπορω να φανταστω ποση βρομα εχουν τα μπεκ και η μπεκιερα..!
  8. Και μην ξεχνάμε πως τα 500 άλογα απαιτούν και άλλα περιφερειακά όπως φρένα ανάρτηση κλπ ενώ τα 350 αλογάκια την παλεύεις με ένα S3 κιτακκ φρένων
  9. Απο τις λιγες γνωσεις που εχω ειναι πως για να δουλεψει η 3071ρ θα χρειαστει αρκετα παραπανω απο την κ4 λογω του οτι θελει παρα μα παρα πολλα περιφερειακα!Ξεκινωντας απο χταποδι,wastegate,σκαστρα,custom σωληνωσεις ,καινουριο DP, το ιντερκοοολερ σου για να φτασεις τα 440+ που θες ισως να φτανει δεν γνωριζω.Αντλια!Ο δισκος σου σιγουρα θα τα βρει σκουρα γιατι η ροπη θα ειναι πολυ περισσοτερη απο τις προδιαγραφες του αρα θα πας σε custom με οτι συνεπαγεται αυτο!>!επισης boost controller ,προγραμμα καινουριο custom !μπουζι,πλλστες αν δεν εχεις!Ολα αυτα δεν ειναι ανταλλακτικα του 100σταρικου δλδ το καθε ενα παιζει στο 500ρικο και μαζευονται πολλα και γρηγορα!Επισης χανεις το oem look !Ολα Αυτα πριν καν ανοιξεις μοτερ και μπουν στο παιχνιδι μπιελες πιστονια κεφαλες κλπ!Δεν ξερω ποσο αντεχει κλειστος ο 2λιτρος και με τι αξιοπιστια σε αυτο ισως βοηθησει καποιος αλλος.Η κ04 λυση πλεον ειναι το καινουριο ΦΠΕ στα βαγκ πιο πολλα εχουν κ04 παρα ειναι μαμα αυτο σημαινει οτι ειναι η πιο αξιοπιστη λυση για τα 350+ αλογα!Ολες οι αλλες λυσεις ειναι custom και σιγουρα θεωρω για ολοκληρωθουν χωρις προβληματα θα χρειαστει καπου στα 5κ ισως κανω λαθος φυσικα το αποτελεσμα δικαιωνει λογω της αποδοσης αλλα για καθημερινο αμαξι ισως too much για τα γουστα μου !!
  10. ihi νομιζω εβγαινε σε golf 6 gtikai sciroco facelift διλιτρο ?
  11. εννοειται δεν θα παρω γουρουνι στο σακι π λενε αλλα για ihi πιστευω αξιζει μονο μεταχειρο μιας και καινουρια σιγουρα θα παιζει στο 1000ρικο μικρη διαφορα απο κ4 δηλαδη ! στο ψαξιμο ειμαι και εννοειται οτι παρω θα ελεγχτει τωρα για αυτο που εστειλα ειναι πολυ φθηνη για αυτο και την εστειλα!!
  12. https://www.ebay.co.uk/itm/323507173474 αξιζει για κατω απο 200 ευρω το ρισκο της αγορας απο ebay?
  13. Καταλαβα αρα το ξεχνάω για υβρίδιο Ωραια οκ ! Μια μεταχειρο IHI σε τιμη παιζει και μπορω να ψαξω σε τρακαρισμένα πχ ;
  14. (Κ03 υβριδιο vs K04) Καλησπεριζω την ομαδα και το ποστ μου μετα απο κατι μηνες!Υστερα απο αρκετο καιρο σκεψηςς περασε και το καλοκαιρι εχουν γινει καποιες οικονομιες εχουν φτιαχτει και τα πρωτα στο αμαξι ζαντες λαστιχα φρενα και αναρτηση μεσα στο μηνα και σιγα σιγα θα ξεκινησω τη βελτιωση του μοτερ!Ακομα δεν εχω κατασταλαξω στο το τι πρεπει να ακολουθησω 🤣🤣.σε θεμα IHI vs K04 θα επιλεξω κ04(το κ04 δυστυχως θα με παει για μετα τα χριστουγεννα και δν αντεχω αλλο με τα μαμισια αλογακια χαχα) οκ αλλα θελω μια γνωμη για να κανω τη Κ03 μου υβριδιο σε σχεση με το κ04 σεταπ !Γνωριζουμε πλεονεκτηματα και μεινοεντκηματα σε μια τετοια κινηση!??Μηπωςς ειναι τελειως ασκοπη μετατροπη?Τυπου 100 φορες IHI?Ειναι μηπως value for money?Με λιγα χρηματα να βγαλει 300 αλογακια?Οι γνωστες να παραθεσουν την γνωση τους παρακαλωω!!
  15. Στην αμερικη ειναι νο1 η Avery απο κατι channels που παρακολουθω!
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.