Jump to content

montoya

Member
  • Content Count

    3,031
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About montoya

  • Birthday 07/09/1969

Contact Methods

  • AIM
    penaljury9@aol.com
  • MSN
    dbesbeas@hotmail.com
  • Website URL
    http://www.audisportsclub.gr
  • ICQ
    322379928
  • Yahoo
    criminal_justice69@yahoo.com

Profile Information

  • Gender
    Female
  • Location
    Glyfada
  • Interests
    Ski, Snowboard, Snowmobiles, Sailing, Karting... και φυσικά...το Audi Sport Club!!!!!
  1. Επιτέλους έλαβα το ΠΡΩΤΟ cd και είναι του Thomas 1.8!!! Εύγε !!!! Μου κάνει εντύπωση .... Κανείς άλλος δεν ενδιαφέρεται να δεί το αυτοκίνητό του σε περιοδικό??????
  2. χαχαχα!!! Γιατι βρε Αγγελε? Αυτοκίνητα δεν είναι και αυτά??? Στείλε εσυ φωτό απο το δικό σου και μη σε νοιάζει!!!
  3. Ακόμη περιμένω.... Κανείς δεν θέλει το αυτοκίνητό του να παρουσιαστεί σε περιοδικο???
  4. Να το κάνεις star!!! Ενα αυτοκίνητο σαν το δικό σου δε νομίζω ότι χρήζει... βελτιώσεων για να παρουσιαστεί!!!!
  5. Και όχι μόνο.... Ολα τα μέλη μας ακόμη και αν έχουν μικρές βελτιώσεις, είναι ευπρόσδεκτα να παρουσιάσουν το αυτοκίνητό τους!
  6. O Venzinas έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον και θα φωτογραφηθεί το αυτοκίνητό του μέσα στην εβδομάδα.
  7. Παρεμβαίνοντας επισημαίνω ότι και οι δύο λέτε το ίδιο πράγμα, ειδωμένο απο δυο διαφορέτικες πλευρές, τη θεωρητικη οικονομική (Tompias) και τη συναισθηματικη (Legend). Στην ουσία αυτό που θα πρέπει να κρατηθεί είναι η αμέριστη αγάπη μας για το Σύλλογό μας και οι προσπάθειες που καταβάλλονται για να φανεί η διαφορετικότητά μας, οι πραγματικοί μας σκοποί, που δεν είναι άλλοι απο το να διατηρηθεί υγιής και μακριά απο καιροσκοπισμούς ο Σύλλογός μας. Οι ευχές σου Tompias είναι οι επιθυμίες μας και όσο μας γνωρίζεις καλύτερα θα αντιληφθείς ότι κινούμαστε αποκλειστικά προς αυτή την κατεύθυνση. Οσον αφορά στον τρόπο λειτουργίας του forum και στη διαχείρησή του μέχρι στιγμής έχουμε καταφέρει να βαίνουν όλα ομαλά χωρίς εντάσεις και έτσι θέλουμε να διατηρηθούμε.
  8. Σήμερα πάντως επί της οδού Πειραιώς πριν τη γέφυρα του Μοσχάτου κινητή μονάδα μέτρησης καυσαερίων της Τροχαίας σταμάταγε ΤΑ ΠΑΝΤΑ!!!!!
  9. Χαίρομαι πολύ που σας άρεσε το δημοσίευμα και το αφιέρωμα!!!!!!!!!!! Τα παιδιά του Max Power περιμένουν πλέον ενημέρωση για κάθε μας εκδήλωση. Τους ευχαριστούμε πολύ για το ενδιαφέρον που δείχουν για το club μας!!!!!!!!!
  10. Όσον αφορά το θέμα μεμβράνες, όχι δεν έχει αλλάξει τίποτε μέχρι τώρα, ούτε υπάρχει επιεικέστερη ρύθμιση σε σχέση με τον προηγούμενο ΚΟΚ. Πάντως σε γνωστό μου, του αφαίρεσαν παράνομα το δίπλωμα επειδή είχε τοποθετήσει μεμβράνες εργοστασιακές, και αφού προσκόμισε και επέδειξε στο Διοικητή το ISO - πιστοποίηση των μεμβρανών καθώς και το ΦΕΚ το οποίο αναφέρει το νόμο για τις μεμβράνες, καθώς και το οικείο άρθρο του ΚΟΚ το οποίο δεν ορίζει ρητά ότι αφαιρείται το δίπλωμα οδήγησης, του επεστράφη το δίπλωμά του.
  11. αρθρ. 81, παρ. 7, 26 ΚΟΚ 2007 7. Τα διαφανή μέρη των αυτοκινήτων, οχημάτων και των ρυμουλκουμέ- νων, τα οποία αποτελούν τμήμα του αμαξώματος αυτών, περιλαμβανομένου και του ανεμοθώρακα καθώς και οποιουδήποτε εσωτερικού χωρίσματος, επι- βάλλεται να είναι κατασκευασμένα κατά τρόπο ώστε, αφ’ ενός μεν, σε περί- πτωση θραύσης τους, ο κίνδυνος τραυματισμού προσώπων να μειώνεται στο ελάχιστο, αφ’ ετέρου δε να είναι ορατός τόσο ο οδηγός όσο και οι επιβαίνο- ντες αυτού. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Μεταφορών και Επικοινωνι- ών και Δημόσιας Τάξης καθορίζονται οι προδιαγραφές των μεμβρανών που επιτρέπεται να επικολλώνται στα παράθυρα πίσω από τη θέση του οδηγού - συνοδηγού, όταν το αυτοκίνητο διαθέτει δεξιό καθρέπτη, καθώς και οι περι- πτώσεις εκείνες που για ιατρικούς λόγους επιτρέπεται η επικόλληση μεμβρα- νών σε όλα τα παράθυρα του αυτοκινήτου. Ειδικότερα, τα διαφανή μέρη του ανεμοθώρακα πρέπει να είναι κατασκευ- ασμένα από τέτοια ύλη, ώστε: α) η διαφάνεια του ανεμοθώρακα να μην ελαττώνεται με την πάροδο του χρόνου· β) να μην παραμορφώνουν τις εικόνες των αντικειμένων που φαίνονται διά μέσου του ανεμοθώρακα· γ) σε περίπτωση θραύσης τους, ο οδηγός να έχει ικανή καθαρή θέα της οδού. 26. Αυτός που θέτει σε κυκλοφορία, καθώς και αυτός που οδηγεί οδικό όχημα, τρίτροχο όχημα, μοτοσικλέτα, μοτοποδήλατο, αγροτικό μηχάνημα ή μηχάνημα έργων, κατά παράβαση των διατάξεων του άρθρου αυτού ή που δεν είναι εφοδιασμένο με τους από το άρθρο αυτό προβλεπόμενους μηχανι- σμούς, πινακίδες, συσκευές, ζώνες ασφαλείας ή συστήματα ή που έχει μηχα- νισμούς, πινακίδες, συσκευές, ζώνες ασφαλείας ή συστήματα που δεν πλη- ρούν τις απαιτήσεις του άρθρου αυτού τιμωρείται με διοικητικό πρόστιμο ογδόντα (80,00) ευρώ, στην περίπτωση δε που δεν είναι εφοδιασμένο με τις ζώνες ασφαλείας που προβλέπονται στην παράγραφο 17 του άρθρου αυτού τιμωρείται με διοικητικό πρόστιμο διακοσίων (200,00) ευρώ.
  12. Αυτό να λέγεται!!!! Να είσαι σίγουρος ότι θα πάρουν φωτιά οι φωτογραφικές μηχανές!!!
  13. Απλά τέλειο το αφιέρωμα! Θεού θέλοντος καιρού επιτρέποντος στο επόμενο τεύχος θα υπάρχει αφιέρωμα απο τη συνάντησή μας στη Θεσσαλονίκη που θα γίνει 18-19-20 Μαίου!!!!!
  14. Το δυναμόμετρο ή "dyno", είναι μία μηχανή που χρησιμοποιείται για να μετρά την ροπή και την ταχύτητα περιστροφής (rpm) βάσει των οποίων μπορεί να υπολογιστεί η δύναμη που παράγει μία μηχανή, ένα μοτέρ ή οτιδήποτε άλλο χρησιμοποιεί την περιστροφική κίνηση για να παράγει δύναμη. Το δυναμόμετρο μπορεί επίσης να προσδιορίσει την ροπή και την δύναμη που απαιτείται για να κινηθεί μιά μηχανή όπως μιά αντλία. Σε αυτή την περίπτωση χρησιμοποιείται ένα δυναμόμετρο κίνησης. Το δυναμόμετρο που έχει σχεδιαστεί να οδηγείται καλείται δυναμόμετρο απορρόφησης (absorption dynamometer). Το δυναμόμετρο που είτε μπορεί να οδηγεί είτε να απορροφά ονομάζεται παγκόσμιο δυναμόμετρο (universal dynamometer). Στην Ιατρική, δυναμόμετρα χειρός χρησιμοποιούνται για την μέτρηση της δύναμης της παλάμης να σφίγγει και αρχικά για την αξιολόγηση ασθενών με τραύματα στα χέρια ή με δυσλειτουργίες σε αυτά. Βασικές Αρχές Ενα δυναμόμετρο απορρόφησης λειτουργεί όταν ένα φορτίο το οποίο οδηγείται από τον αρχικό κινητήραο οποίος βρίσκεται σε τεστ. Το δυναμόμετρο πρέπει να μπορεί να λειτουργήσει με οποιαδήποτε ταχύτητα, και φορτίο και σε οποιοδήποτε επίπεδο ροπής απαιτεί το τεστ. Ένα δυναμόμετρο συνήθως είναι εφοδιασμένο με κάποια μέσα μέτρησης της ροπής και της ταχύτητας. Το δυναμόμετρο πρέπει να απορροφήσει την δύναμη που παράγεται απο τον αρχικό κινητήρα. Η δύναμη που απορροφάται απο το δυναμόμετρο πρέπει γενικά να απελευθερωθεί στον περιβάλλοντα αέρα ή να μεταφερθεί σε νερό. Δυναμόμετρα που αναπαράγουν ενέργεια, μεταδίδου την ενέργειά τους στις γραμμές ηλεκτρικού ρεύματος. Τα δυναμόμετρα μπορεί να είναι εξοπλισμένα με μία ποικιλία συστημάτων ελέγχου. Αν το δυναμόμετρο έχει ρυθμιστή ροπής, λειτουργεί σε μία ορισμένη ροπή όταν ο αρχικός κινητήρας λειτουργεί σε οποιαδήποτε ταχύτητα μπορεί να φτάσει καθώς αναπτύσσει την ροπή που έχει θέσει σαν στόχο το δυναμόμετρο. Εάν το δυναμόμετρο έχει ρυθμιστή ταχύτητας, αναπτύσσει οποιαδήποτε ροπή απαιτείται για να πιέσει τον αρχικό κινητήρα να λειτουργήσει στην ταχύτητα που έχει θέσει το δυναμόμετρο. 'Ενα δυναμόμετρο κινητήρα λειτουργεί όπως ένα μοτερ που οδηγεί τον εξοπλισμό και τον υποβάλλει σε τεστ. Πρέπει να έχει τη δυνατότητα να οδηγεί τον εξοπλισμό σε οποιαδήποτε ταχύτητα και να αναπτύσσει οποιοδήποτε επίπεδο ροπής που απαιτεί το τεστ. Μόνο η ροπή και η ταχύτητα μπορούν να μετρηθούν. Η δύναμη πρέπει να υπολογιστεί από τις τιμές της ροπής και της ταχύτητας σύμφωνα με τον παρακάτω τύπο: Ροπή Χ Ταχύτητα Power (δύναμη) = -------------------------- Κ (μονάδες μέτρησης) Ροπή Χ rpm (revolutions per minute) HP (ιπποδύναμη)= ------------------------------------------ 5252 Ροπή Χ rpm kW = --------------- 9549 (Στα γραφήματα της ροπής vs. στροφές ανά λεπτό οι αριθμητικές αξίες της ροπής και της δύναμης πάντα είναι ίσες όταν το rpm είναι ίσο με την σταθερά Κ. Οι αριθμητικές αξίες της ιπποδύναμης και lbf•ft της ροπής είναι πάντα ίσεσ στις 5252 rpm επειδή 5252 rpm στον αριθμητή ακυρώνει την σταθερά Κ και στον παρονομαστή αφήνει μόνο την ροπή που ισούται με τη δύναμη.) Λεπτομερής περιγραφή του δυναμόμετρου ======ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΣΥΝΤΟΜΩΣ=====ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΣΥΝΤΟΜΩΣ=====ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΣΥΝΤΟΜΩΣ=====
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.