Jump to content

flip

Member
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

flip last won the day on July 17

flip had the most liked content!

Community Reputation

5 Neutral

About flip

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Athens

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    a3
  1. Για να κλείσω τον κυκλο , αυτοκίνητο αγοράστηκε απλά όχι 1,8Τ αλλά 1,4Τ . Οι λογοι που με οδηγησαν σε 1,4 αρκετοι . Πρώτο απ' όλα ,το αυτοκίνητο θα το οδηγάει κυρίως το έτερον ημισυ . Δεύτερον το αυτοκίνητο θα κάτσει για λίγο 18-20 μήνες , οπότε ποιο εύκολα θα φύγει ένα 1,4 με 130Κ - 140Κ παρα ενα 1,8Τ με 180Κ - 190Κ . Τελός οντας μηχανοβιος δυσκολα εντυπωσιαζομαι απο γκαζι αυτοκινητου . Η αληθεια ειναι παντως οτι το 1,4 ξεψυχαει αμα πατησεις γκαζι . Προς το παρόν λοιπόν θα παίζω με το οικονομόμετρο και θα προσπαθώ να καταλσβω πως σκέφτεται το DQ200 στο D βαζει 7η απο τα 60 και στο S αλάζει στις 6000 , μάλλον τα κιβώτια χρειαζονται και εγκέφαλο τεχνιτής νοημοσύνης με δυνατότητες εκμάθησης . Μόλις γυρίσουν τα γυναικόπαιδα απο διακοπές θα βάλω ενα τιμονακι με paddles γιατί αλλιώς δεν θα τα παω καλά με το DQ200 .
  2. Thanks , διαβάζοντας εδώ μέσα γυρω γυρω μου λύθηκαν και απορίες που δεν είχα πίστεψε με και προφυλαχτηκα αρκετά αφού πονηρεύτικα σε πράγματα που δεν θα περναγαν απο το μυαλο μου . Ευχομαι να βρω κατι συντομα να κολησω και εγω στο παρεακι .Αμα έχω κανένα νεο θα ενημερωσω , μαστορια καλα στα νοτια υπαρχουν καπου στο φορουμ ?
  3. Όχι δεν με τρομάζουν μέχρι και 150.000 είμαι οκ . Αν και στο 8L 1,6 απο 200.000 μέχρι 220.000 εχωσα αρκετά , όχι τίποτα τρελό , και μετα μεχρι τα σχεδόν 300.000 που κόπηκε στα 2 σε τροχαίο ζήταγε μονο λάδια ξύδια . Τα περισσότερα 1,8Τ στην Αττική τα εχω δει και τα περισσότερα κόπηκαν απο εμένα ούτε καν να τα κοιτάξεις στο μάστορα δεν αξίζουν . Τα εχω δει και τα δυο αυτά δεν αξίζουν ούτε τον δρόμο που έκανα να τα δω όχι να πάνε και για παραπάνω έλεγχο.Το ενα είναι που είχε μεσα το χαρτι της μεταβιβασης απο τον προηγουμενο ιζδιοκτητη με τιμη 5500 και βαραγε η καδένα ενω το αλλο ειναι υπο καταρευση εσωτερικα ντουλαπακι σπασμενο , κουμπια απο την κονσολα σπασμενα κτλ κτλ.αυτο δευτερο ειναι που ειχε και ολα τα σερβις στην καρεντα αλλα ελεγε επομενο σερβις στα 82.000 και εμπενε στα 97.000 . Ειναι δυσκολο σε αυτα τα λεφτα κανονικα πρεπει να πας 10.500 - 11.000 για να βρεις καλο αμαξι και δεν τα δινω τωρα ετσι ξαφνικά που με βρήκε.Επίσης δεν με τρομάζουν τα leasing αρκετά συντηρούνται καλούτσικα και δεν είναι κυνηγημένα και τι να προλάβουν να του κάνουν σε 80.000 - 100.000 . Το κακο είναι ότι βιάζομαι και ότι θέλω auto .
  4. Βρηκα τιμόνι 3 ακτινο με κοντρολς 180 euro και αεροσακο 250 euro το συνολο 430
  5. Καλημέρα , Νομίζω ότι σιγά σιγά κλείνει ο κύκλος με τα 1,8Τ της Αττικής , πολλαααά σαπάκια ειδικά στο κάτω εύρος τιμής που κοιτώ εγώ . Αποκορύφωμα μαντράς έχει αφήσει το χαρτί της μεταβίβασης από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη μέσα στο αυτοκίνητο , τιμή κτήσης 5500 euro παρακαλώ , ζητάει 8500 και η καδένα ακούγεται 2 τετράγωνα μακριά . Ίσως να σταυρώσω δάχτυλα και να κάνω το άλμα στο κενό πηγαίνοντας σε CDAA τελικά . Για δυο αμάξια έχω αμφιβολίες , το πρώτο είναι CDA και υποθέτω έχει το 6αρι σασμάν (φαίνεται κάπου στο book service καποιος κωδικός του σασμάν ?) . Κάτι δεν μου πάει καλά στα καθίσματα , στο book service που μου κάνει να του έχει βάλει σφραγίδες ο μαντρας .Επίσης με ξενίζει ότι τα όργανα του καντράν είναι άσπρα σε μοντέλο 2008 , δεν έπρεπε να είναι τα κόκκινα ?? https://www.car.gr/22533849-audi-a3-1-8t-ambition-aytomato Το δεύτερο δεν είναι αυτόματο το οποίο θέλω . Δεν το έχω δει και δεν ξέρω αν θα μου αρέσει το μπροστά σποιλερ δεν μπορώ να καταλάβω από τις φώτο αν είναι κάποιο μαμά από το sline ή aftermarket .Τα sline tags επίσης τα έχει κολλήσει φεύγουν εύκολα υποθέτω . Πάντως στο τφ το παιδί ακούστηκε οκ και μου είπε ότι στα 7.000 – 8.000 χιλιάδες χιλιόμετρα τσιμπάει 1,5 – 2 λίτρα .Φάνηκε ότι το ξερει το αμαξι του και είναι ειλικρινής απλά δεν είναι auto δυστηχώς. https://www.car.gr/23072284-audi-a3-sportback Μια ερώτηση ακόμα , είδα και ένα CDA έκδοση Ambiente μπορεί κάποιος να κάνει πρόβλεψη κόστους για αλλαγή σε όλα τα ξύλινα διακοσμητικά , πόρτες , τασάκια , δεν ξέρω που αλλού και τιμονιού από 4 ακτινο σε 3 ακτινο που σίγουρα θα πάει πακέτο με αερόσακο ?
  6. Καταρχήν ευχαριστώ πολύ για την άμεση και κατατοπιστικότατη απάντηση σου . Σήμερα εκμεταλλευτικά την δροσούλα και την συννεφιά και είδα 5-6 αυτοκίνητα . Επί της απάντησης σου τώρα , τρόμπες , αντλίες υψηλής και γενικά τα περιφερειακά δεν με ενοχλούν καθόλου είπαμε το αμάξι θα είναι δεκαετίας και βαλε .Το service της τουρμπίνας που αναφέρεις δεν το είχα στο μυαλό μου και ευχαριστώ .Θα είναι στα άμεσα που θα γίνουν μαζί με λάστιχα φρένα αναρτήσεις . Την καδένα θα την ακούσει και ο μηχανικός που θα το τσεκάρει αν και μόλις διάβασα την περιγραφή σου κατάλαβα αμέσως το κροτάλισμα που περιγράφεις γιατί το άκουσα σήμερα. Όσο για τα 2000-3000 διάβαζα εδώ στο φόρουμ ένα παιδί που πείρε από την μάντρα ένα CDAA και καπάκι του έβγαλαν κουστούμι 2500 στην αντιπροσωπεία και 1500 έξω . Αυτά με τρομάζουν καθώς και ότι και οι δυο μάστορες που ρώτησα μου είπαν ότι , περά από τον δικό μου τρόπο να δω αν καεί λάδια (Αθήνα – Λαμία – Αθήνα τάπα και μέτρημα) , δεν υπάρχει ασφαλής τρόπος να το εντοπίσουν . (Το τεστ διαρροης κυλινδρων δεν δειχνει τιποτα αξιόλογο ???) Anyway όσο βλέπω αμάξια και κατατοπίζομαι γενικά νιώθω και μεγαλύτερη ασφάλεια , και τα 2 μαστορια μου είπαν ότι δεν φοβούνται 150.000 χιλιoμετρα στο BZB . Η αλήθεια είναι βεβαια ότι βρίσκω καλύτερα αμάξια με CDAA αλλά το έχω αποκλείσει τελείως σαν μοτέρ δεν ξέρω αν κάνω καλά. Τώρα όσο αναφορά το 1,8T vs. 1,4T vs. 1,6 αν και κατά βάση εχεις δικιο για μένα είναι δύσκολη εξίσωση . Ποιος οδηγάει ? Που οδηγάει ? Πως οδηγάει ? Μεταπώληση επίσης .. πήγαινα να πάρω Q5 δεκαετίας για πάντρεμα αλλά λόγο ατυχήματος αναγκάζομαι να το επισπεύσω και να αναβάλω για κάνα χρόνο το Q5 . Υ.Γ Αληθεια για BZB 1,5-2,0 λιτρα στα 8.000 χλμ κατ'ομολογια πως σας ακουγονται ???
  7. Καλησπέρα στην ομάδα . Ψάχνω για αγορά καρότσας 8P . Αρχικά κοίταγα για 1,6fsi , οι τιμές της αγοράς όμως με οδηγούν σε 1,8 tfsi . Δεν με χαλαει ομολογώ αλλά με τρομάζει με όλα αυτά που διαβάζω . Διαβάζοντας διάφορα εδω είδα ότι καλύτερα να προτιμήσω το μοτέρ BZB 6/2007 – 6/2008 . Πάλι όμως με τρομάζει η ιδέα αυτού του μοτέρ με 150.000 χιλιόμετρα ειδικά όταν λόγο περιστάσεων κοιτώ να είμαι στο χαμηλό εύρος τιμών αυτού του μοντέλου. Τι θα συστήνατε ? υπάρχει τρόπος να διασφαλιστεί η καλή λειτουργιά του μοτέρ ? Πως γίνεται όσο το δυνατόν έλεγχος σε αυτοκίνητο προς αγορά ότι δεν έχει προβλήματα με τα λάδια ? Που άλλου πονανε τα μοτερ εσείς που τα ξέρετε ? τι θα πρέπει να τσεκάρω σε αυτά τα χιλιόμετρα για να γλυτώσω μεγάλες επισκευές ? Δεν μιλαω για αναλώσιμα ή περιφερειακά ψιλοπράγματα 300αρια ή 500αρια τα διχιλιαρα και τριχιλιαρα φοβάμαι . Η μήπως να το αποφύγω τελείως και να κοιτάξω 1,4 tfsi και 1,6 fsi Thanks
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.