Jump to content

Xarisk

Member
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Xarisk last won the day on November 10 2019

Xarisk had the most liked content!

Community Reputation

4 Neutral

About Xarisk

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    Audi a3 8P Sportback 2007

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Καλημέρα και πάλι. Έβαλα και τα δύο βίντεο, στο incar ακούγεται ο θόρυβος καλά στην αρχή αυτό το "γδάρσιμο" και στο άλλο κοντά στις 4.000 στροφές στο γκάζι ακούγεται πάλι αμυδρά. Πιθανότατα λασκαρισμένη βίδα κάπου στην εξαγωγή?.. βέβαια τσέκ κανένα.. και το αξιοσημείωτο είναι οτι το κάνει πολύ δύσκολα αφού και αν πιεστεί. Αν ήταν μοτερικό κάποιος τεντωτήρας κτλπ δεν τα το έκανε συνέχεια σε κάποιες στροφές η στην εκκίνηση?? ps. 81.300 χλμ έχει αυτή την στιγμή και δεν έχει αλλαχτεί PCV... μήπως? Ξέρω ότι μόνο συνεργείο με σώζει απλά δεν έχω καταφέρει να το πάω ενώ κάνει τον θόρυβο.. μόνο στην βόλτα μου παραπονιέται.. και επίσης θέλω να το πάω με το κλιπάκι να το βάλω μήπως και. EDIT: Μίλησα με GFB και μου είπαν οτι αμφιβάλουν οτι τέτοιος θόρυβος μπορεί να προέλθει απο τον αντάπτορά τους. Σταθερό https://streamable.com/qgx0d1 in car https://streamable.com/d3u646
  2. Καλησπέρα, όντως το βίντεο περιττό είναι, ίσα ίσα που ακούγεται ελαφρώς, αυτό θα κάνω εν τέλη (να βγάλω την gfb) απλά περιμένω να έρθει και το κλιπάκι για να το βάλω και αυτό για πάν ενδεχόμενο να τελειώνω. Και εγώ πιστεύω οτι λίγο δύσκολο να είναι συμπτωματικός ο θόρυβος με την τοποθέτηση της gfb...
  3. Καλησπέρα σε όλους. Τις τελευταίες εβδομάδες έχω ένα θέμα με το αυτοκίνητο που δεν μπορώ να το προσδιορίσω καθώς τις δύο φορές που πήγα συνεργείο δεν το έκανε... Εάν ζορίσω το αμάξι και πιάσω ψηλές ταχύτητες, πηγαίνοντας πιο ήρεμα μετά, σαν να "κολλάει" κάτι και κάνει έναν πολύ δυνατό θόρυβο σαν μεταλλικό κροτάλισμα, μετά απο λίγο φεύγει η εάν πατήσω απότομα γκάζι. Σε χαλαρή οδήγηση δεν το κάνει ποτέ. παρακάτω γράφω και ορισμένες πληροφορίες που θα είναι χρήσιμες: Όταν ξεκίνησε να το κάνει το αυτοκίνητο, μόλις είχα αλλάξει Ν75 καθώς και έβαλα και τον αντάπτορα σκάστρας της GFB. Επιπλέον, το αυτοκίνητο φοράει εξάτμιση ελεύθερη με τελικό και ένα μεσαίο καθώς και τουρμπίνα απο golf 6 gti και forge wastegate. Επίσης, λίγες μέρες πριν το κάνει είχα χρησιμοποιήσει και καθαριστικό της redline σε γεμάτο ντεπόζιτο. Κάνοντας μια έρευνα βρήκα πολλά φόρουμ που συζητούσαν για αντίστοιχο θέμα με τον άξονα της wastegate σε αυτές τις τουρμπίνες όπου και η vag έβγαλε ένα κλιπάκι που περιορίζει τον τζόγο που δημιουργείτε εκεί που ο άξονας βιδώνει και προκαλεί αυτό το τρέμουλο. Αγόρασα ήδη αυτό το κλιπ για παν ενδεχόμενο, αλλά πιστεύω ότι εάν ήταν αυτό θα το έκανε συνέχεια ενώ εμένα το κάνει δύσκολα και αφού το ζορίσω (αλλά όχι πάντα). Επειδή λοιπόν το κάνει ορισμένες φορές που θα πιεστεί σκέφτομαι μήπως το κιτ της GFB το δημιουργεί, ίσως κάπου σκαλώνει το πιστόνι και κάνει αυτόν τον θόρυβο? επιπλέον έχω σκεφτεί και την PCV. Τέλος να προσθέσω οτι δεν εμφανίζει κάτι στο διαγνωστικό και τον τελευταίο χρόνο έχω αλλάξει τα εξής αφού πλέον το αμάξι έχει 80.000 χλμ. Μπουζί, πολλαπλασιαστές, αντλία νερού, δοχείο αντλίας καυσίμου, αλλαγή λαδιών στο σασμάν, εννοείται και στο μοτέρ με 5W40 Motul Xclean 8100. Έχει βιώσει κάποιος αντίστοιχο πρόβλημα? Καύσιμο δεν θεωρώ πως είναι καθώς άδειασα και γέμισα σε 3 διαφορετικά πρατήρια μέχρι στιγμής avin & eko και μόνο 100ρα. Δυστυχώς δεν μπορώ να ανεβάσω όλο το βίντεο οπότε ανεβάζω στιγμιότυπο που ακούγεται όσο γίνεται ο ήχος αυτός (λόγω κινητού κιόλας) Ευχαριστώ για εκ'των προτέρων για οποιαδήποτε πληροφορία έχετε να προσθέσετε. Χαρης. car video cut 2.mp4
  4. χαχαχα σε ακουσα αλλα δεν πειραζει κοπηκε και γυρισε! τουλαχιστον εμαθα την διαδικασια για κ04
  5. Οκ τελικα δεν χρειαζεται κοψιμο το τουρμπο το καταφεραμε και εκατσε με λιγο μονταρισμα.. κριμα οι αυπνιες μου, παρασκευη ρυθμιζω και ετοιμαζω ποστ!! Ευχαριστω και τους δυο για την βοηθεια απ'οτι καταλαβα και για κ4 παλι εδω θα επιστρεψω (οταν)
  6. Τι να πω εμενα παντως κανει αυτο το φουσκωμα στο μοτερ και δεν καθεται στην πολλαπλη. Εντωμεταξυ το παιδι που την πηρα στο ιδιο αμαξι την ειχε και ηταν απειραχτη για αυτο μου εκανε εντυπωση.. βεβαια μερικες λεπτομερειες σαν αυτη αλλαζουν σε ολα τα αμαξια οποτε γιαυτο ο δημητρης(?) Και εγω χρειαζομαστε "πλαστικη" στην τουρμπινα. Θα ανεβασω και περισσοτερες πληροφοριες οταν το κανω.
  7. Και απο οτι βλεπω bzb και το δικο σου;; τι να πω εμενα δεν κουμπωνει παντως με τιποτα ξεκινησαμε τα κοψιματα τωρα.. ειναι κατι που δεν βλεπω;
  8. Καλησπερα!! Μου εφτιαξες το Σαββατο.. πιστευα οτι ειμαι ο μοναδικος και οτι πηγε στραφι ολο το επιχειρημα, αρα το κοβω το αλουμινιο μεχρι το σημειο για να μην βρισκει και δεν κανω τιποτα αλλο παρα να κουμπωσω τον υπαρχων σωληνα του κουλερ; διαβασα αρκετα ποστ και πουθενα δεν το ανεφερε και ολα ελεγαν 0 μετατροπες. Χμμ για την σκαστρα ειναι αναποφευκτο να της αλλαξω θεση δηλαδη; υπαρχει ετοιμο κιτ για αυτη την δουλεια; αν μπορεσεις να ανεβασεις φωτο θα βοηθουσε πολυ
  9. Καλησπερα!! Μου εφτιαξες το Σαββατο.. πιστευα οτι ειμαι ο μοναδικος και οτι πηγε στραφι ολο το επιχειρημα, αρα το κοβω το αλουμινιο μεχρι το σημειο για να μην βρισκει και δεν κανω τιποτα αλλο παρα να κουμπωσω τον υπαρχων σωληνα του κουλερ; και για να μην λεω κατι λαθος κοψιμο εννοουμε κοντυμα οχι να φαω λιγο απο το πλαι κτλπ. διαβασα αρκετα ποστ και πουθενα δεν το ανεφερε και ολα ελεγαν 0 μετατροπες. Επισης η wastegate θελει relocation? Επειδη βρισκει λιγο αν δεν κανβ λαθος. Ευχαριστω
  10. Καλημερα και συγνωμη για την καθυστερηση στην απαντηση. Εχω λοιπον παρει το τουρμπο απο Golf VI GTI και βρισκει το μουτρο της τουρμπινας εκει που παει ο σωληνας του intercooler στο μοτερ που κανει το φουσκωμα και δεν μπορει να κουμπωσει η πολλαπλη με τιποτα.. δεν εχω βρει κατι σε φορουμ κτλπ που να εχει αντιμετωπισει καποιος το ιδιο θεμα με εμενα, οταν ειχες βαλει εσυ την IHI ειχε χρειαστει μετατροπες? εγω εχω το 1.8 BZB μοτερ. Ευχαριστω και παλι
  11. Καλησπερα σε ολους, εβαλα το αμαξι συνεργειο για να βαλω την IHI apo Golf VI GTI με κωδικο 06J 145 702 K και η τουρμπινα βρισκει στο μοτερ οπως φενεται και στην φωτογραφια. Εχω δει πολλα ποστ και σε κανενα δεν αναφερει κατι σχετικα με το προβλημα που αντιμετωπιζω... Υπαρχει καποιος που ειχε το ιδιο θεμα και το ελυσε? Ευχαριστω για την βοηθεια
  12. Καλησπερα σε ολους, πρωτο ποστ εδω καθως μολις αγορασα το αυτοκινητο και εχω πολλες αποριες η αληθεια ειναι. Βρηκα μια ευκαιρια για ενα Sportback A3 1.8T DSG και εδωσα ενα Abarth 500 για αρχη. Το προηγουμενο αμαξι το ειχα ψαξει αρκετα, το ειχα κανει ΒΤ κτλπ και θελω να κανω τα ιδια στο Α3 μειον το BT κομματι. Για αυτο τον λογο αγορασα την ΙΗΙ Κ03ς και ολα τα περιφερειακα. Η ερωτηση μου ειναι λοιπον σχετικα με τις αισθητικες αλλαγες του αυτοκινητου καθως ναι μεν ειναι κατα την γνωμη μου ενα πολυ ωραιο αυτοκινητο για την χρονια (με εξαιρεση τις ζαντες που αγορασα ηδη απο s3) αλλα θελω να του δωσω ενα πιο "αγριο" λουκ. Για αρχη στο πισω μερος, ο προφυλακτηρας του 09+ (facelift) ειναι direct fit? Μετα οσον αφορα την μουρη δεν εχω ιδεα τι μπορω να κανω και τι οχι καθως οπου εχω ψαξει δεν βρισκω μια απαντηση, οι γρυλλιες που πουλανε για το facelift s3/rs3 κτλπ, δεν κανουν στο δικο μου? Και κατι τελευταιο που θελω να κανω, τα Pin Kits στις δαγκανες του s3 κανουν στο δικο μας? αν δεν κανω λαθος μπαινουν εφοσων βαλω και 345 δισκο? Αυτα παιδια και αν εχετε να προτεινεται κατι οσον αφορα συντηρηση/tuning η να αποφυγω σχετικα με το αυτοκινητο θα το εκτιμουσα. Πληροφοριακα ειναι ενα εργοστασιακο αυτοκινητο με 62.000 χλμ, ειναι κατι που πρεπει να προσεχω? προτου κανω την αναβαθμιση θα γινουν τα εξης: Λαδια & φιλτρα μηχανης/σαζμαν (Οσον αφορα λαδι σαζμαν ποιο ειναι μια καλη VFM επιλογη? για μηχανη βαζω Motul 8100 xclean 5-40) Σετ χρονισμου Μπουζι Παραφλου Υγρα φρενων Καθαρισμος μπεκ Καταργηση του κουτιου αναθυμιασεων Ολα τα παραπανω θα γινουν διοτι ειναι 2ο χερι και θελω να εχω ενα αριστο αυτοκινητο προτου το αναβαθμισω. Ολες οι προτασεις αυπροσδεκτες (Θετικες και μη), ευχαριστω!
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.