Jump to content

basilis.l2

Member
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About basilis.l2

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    Audi a3 fsi 1.6

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Να σου κάνω μια ερώτηση και το αφήνω εδώ το θέμα, ήδη μετάνιωσα για το χρόνο που ξόδεψα να σου απαντήσω γιατί αν διάβαζες αυτά τα άρθρα στα λινκ που ανέβασα κάτι θα καταλάβαινες.... τουλάχιστον ότι δεν είναι δικές μου θεωρίες... Πάσο πάω με νικησες. Για ποιο λόγο συμμετέχεις στο φόρουμ αυτό αν όχι να μάθεις κάτι, να συζητήσεις να γνωρισεις από τις εμπειρίες των άλλων;
  2. https://www.google.co.uk/amp/blog.jepistons.com/how-to-break-in-an-engine%3fhs_amp=true https://www.onallcylinders.com/2014/11/13/engine-break-guide-10-tips-help-properly-break-engine/ https://www.enginelabs.com/news/dispelling-engine-break-in-myths-with-high-performance-academy/ Ankarage δηλώνεις ότι αυτά που αναφέρω δεν είναι σωστά στηριζόμενος που; Το να λες και να επιμένεις για κάτι χωρίς να μπορείς να το αποδείξεις και χωρίς να γνωρίζεις είναι εντελώς λάθος. Ότι είπα ισχύει στο 100% και είναι δεδομένο ότι ισχύει, το αν μπορεί να το εφαρμόσει ή να το αντιληφθεί ο μέσος χρήστης που μπορεί να μην κατέχει τίποτα από μηχανολογια όπως εσύ είναι άλλο θέμα συζήτησης... Μην ακυρώνεις κάποιον που γνωρίζει χωρίς καν να διαβάσεις τι λέει ή έστω να το ψαξεις. Τα παραπάνω λινκ είναι κατατοπιστικα οποίος ξέρει αγγλικά θα καταλάβει. Τα Manual χρήστη αναφέρουν να οδηγείς συγκρατημένα στα πρώτα χλμ όχι για το μοτέρ αλλά για να πατήσουν τα τακάκια φρένων στους δίσκους, να δουλέψει λίγο ο συμπλεκτης, να δουλέψει ίσως το αυτόματο σασμάν, τα αμορτισέρ, τα λάστιχα... Πότε μα ποτέ δεν πρόκειται σε Manual χρήστη η οποιαδήποτε εταιρία να προτρέψει οδηγό να βγει στο δρόμο και να κάνει ανοίγματα το μοτέρ με τρίτες-τεταρτες στις 4500σαλ.....γιατί μετά αν συμβεί ατύχημα οι μηνύσεις θα παν σύννεφο. Μέχρι στιγμής έχω στρώσει πάνω από 10 μοτέρ αυτοκινήτων και μοτοσικλετών ιχ χρήσης και αγωνιστικών κινητήρων. Αλήθεια ankarage τη δουλειά κάνεις αν επιτρέπεται; οι γνώσεις σου πάνω στους κινητήρες ποιες είναι; Διαφωνείς γιατί γνωρίζεις κάτι, έτσι άκουσες, αυτό πιστεύει κάποιος γνωστός σου, ή επειδή το διάβασες στο Manual χρήστη του αυτοκινήτου σου;
  3. Δεν σου λέω τι πιστεύω εγώ, αλλά κάτι που στέκει μηχανολογικά. Ψάξε πρώτα και μετά το συζηταμε. Είμαι μηχανικός και μπορώ να σου το αποδείξω αυτό που λέω. Επίσης πιέζω ένα κινητήρα δεν σημαίνει απαραίτητα χτυπάω κοφτές..... Σε γενικές γραμμές ο κινητήρας πρέπει να δουλεύει με φορτίο έως και 4 με 5.000σαλ σταδιακά,μετα τον αφήνουμε να κρυώσει και ξανά το ίδιο.... Δηλαδή με θερμικους κύκλους. Διαβάστε λίγο το πρώτο ποστ του παρακάτω λινγκ είναι από το περιοδικό Power technics. Στο συγκεκριμένο φόρουμ αν και δεν έχω αυτοκίνητο της συγκεκριμένης εταιρίας, το παρακολουθώ γιατί αποτελείται από κάποια μέλη που είναι πολύ καλοί τεχνικοί κ γίνονται ενδιαφέρουσες συζητήσεις. Για να μην παρεξηγηθώ..... https://www.bmwforum.gr/forum/showthread.php?t=7160 Τέλος έχω ένα ίσως από τα πιο πολυσυζητημενα αυτοκίνητα που κατηγορουνται ότι καταναλώνουν λαδι. Το audi a3 fsi 1.6 το έστρωσα με τον "ανορθόδοξο" τρόπο και δεν καίει ούτε σταγόνα Λάδι κάθε 10.000χλμ που αλλάζω λάδια.
  4. Επιμένω, αν το ψάξεις δεν έχω άδικο. Δες σε ξένα σαιτ άρθρα σοβαρών εταιριών κ θα δεις.... Γκουγκλαρε engine break in και εδώ είμαστε να το συζητήσουμε..... Μην ακούτε τι λένε τα μαστορια της γειτονιάς ή των αντιπροσώπιων που από τη μια τους λέμε άσχετους (οι πιο πολλοί είναι ομως) και από την άλλη τους ακούμε....
  5. Καλησπέρα, νέο μέλος στο φόρουμ κ εδώ και 14 χρόνια κάτοχος ενός audi a3 fsi 1.6 2005 με 195.000χλμ κ είμαι άκρως ευχαριστημένος.
  6. Φίλε μην το λυπάσαι πίεσε το το μοτέρ για να το στρώσεις. Έτσι πηγαίνοντας το χαλαρά κακό του κάνεις πάρα καλό.....
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.