Jump to content

megaloup

Member
  • Content Count

    71
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

megaloup last won the day on January 17

megaloup had the most liked content!

Community Reputation

11 Good

About megaloup

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Hellas

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    limo1982

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Καλή Χρονιά σε όλους! Επειδή έψαξα αλλά δεν βρήκα κάτι σχετικό, θα μπορούσε κάποιος να με ενημερώσει πως μπορώ να προμηθευτώ το πλαστικό πλαίσιο πινακίδας με το λογότυπο του φόρουμ; Ευχαριστώ
  2. Να ενημερώσω για το πρόβλημά μου… Τελικά είχε τσακίσει η καλωδίωση στο σημείο εσωτερικά που καταπονείται η πλεξούδα, από το άνοιξε-κλείσε του πορτ μπαγκαζ. Βοήθησε ο αδερφός μου, που σκαμπάζει από ηλεκτρολογικά για να τσεκάρουμε οτι δεν ήταν ο διακόπτης που είχε το πρόβλημα (το επιβεβαιώσαμε κιόλας επειδή είδαμε ότι λειτουργούσε ο διακόπτης σε κάποια θέση όταν ήταν ανοιχτό το πορτ μπαγκαζ) και πήγα σήμερα στο Delectronics και επισκεύασε το κομμένο καλώδιο (και ένα ακόμα που ήταν έτοιμο να κοπεί, εντός της πλεξούδας). Βοήθησε και το παρακάτω βίντεο, και είπα να μην καθυστερήσω την επισκευή γιατί μπορεί κάποια στιγμή να κοβόταν και το καλωδιάκι που δίνει ρεύμα στα πίσω φώτα. https://youtu.be/c-CMI8ySjgI
  3. Ευχαριστώ φίλε Κάβουρα. Ήλπιζα μήπως από τις ρυθμίσεις διορθώνεται αλλά δεν βλέπω να την αποφεύγω την αλλαγή του μηχανισμού (του διακόπτη στο πορτ μπαγκαζ). Δεν πειράζει… αυτά να χαλάνε… εμείς να μην «χαλάμε»!
  4. Τελικά μετά από μερικές ώρες επανήλθε το πρόβλημα…😕 Τι να φταίει; Η υγρασία; 🤔
  5. Κάτι παρόμοιο έπαθα και εγώ σήμερα με το πορτ μπαγκαζ στο 8V (δεν άνοιγε από την λαβή στην πινακίδα αλλά μόνο από το μεσαίο κουμπί στο τηλεχειριστήριο) και είδα το ποστ εδώ. Το δικό μου είχε 2 ρυθμίσεις μόνο στο μενού της οθόνης για το κεντρικό κλείδωμα (all-only driver). Ήταν στο all και το γυρισα στο only driver και ξανά στο All και διορθώθηκε! Έχω μια θεωρία πως ίσως να κόλλησε όταν πήγε η σύζυγος να ανοίξει το πορτ μπαγκάζ και πάτησε το κουμπί στην πινακίδα, την ώρα που ξεκλείδωνα εγώ από το χειριστήριο. Ολα καλά τώρα!
  6. Πέρασα και εγώ από delectronics για να κάνω τους καθρέφτες θερμαινόμενους. Πολύ καλό παιδί ο Δημήτρης και εξυπηρετικότατος. Στο δικό μου A3 8V, εκτός από τον διακόπτη, χρειάστηκα και θερμαινόμενα κρύσταλλα (τα δικά μου ήταν χωρίς αντίσταση). Η καλωδίωση προϋπήρχε (όπως είπε και ο Mike) και αλλάζοντας τα κρύσταλλα και τον διακόπτη, δουλεύουν μια χαρά! Έκανα και άμεση χρήση με τις βροχούλες και μπορώ να πω ότι άξιζε η συγκεκριμένη αλλαγή, γιατί το αποτέλεσμα είναι σημαντικό (και από θέμα ασφάλειας) με σχετικά μικρό κόστος. ΥΓ. Κρύσταλλα και διακόπτη είχε ο Δημήτρης (delectronics) διαθέσιμα, οπότε δεν χρειάστηκε να ψάξω για να παραγγείλω.
  7. Δίσκο -πλατώ πόσο θα κοστίσει; Γιατί ισως αλλάξω και εγώ στα κοντά. Σε αντιπροσωπεία ή σε εξωτερικό συνεργείο θα γίνει η αλλαγή;
  8. Δεν γνωρίζω να απαντήσω σχετικά με τη βλάβη απλά θα ήθελα να σου δώσω 2 δεδομένα που γνωρίζω, σε περίπτωση που βοηθήσουν. 1ον) Στην αντιπροσωπεία μου είχαν πει ότι τα υγρά στα φρένα τα αλλάζουμε ανά 2 χρόνια και όταν ρωτήσω για τα υγρά του συμπλέκτη μου είπαν ότι είναι στο σύστημα με τα φρένα και δεν έχει ξεχωριστά. (Αν κατάλαβα σωστά) 2ον) Στο προηγούμενο αυτοκίνητο (OPEL Corsa), έπαθα το ίδιο με εσένα στον συμπλέκτη (έμεινε κάτω) όταν ήμουν σε κίνηση μέσα σε πόλη. Άλλαξα τρόμπα συμπλέκτη (εκεί ήταν η βλάβη) και συμπλήρωσα υγρά και μετά όλα καλά. Μου φαίνεται περίεργο να έχεις θέμα και με το δίσκο πλατό, αλλά μήπως στο είπαν γιατί πλησίαζε στο να θέλει αλλαγή;
  9. Ευχαριστώ πολύ τον φίλο Mike! Και με μεταχειρισμένο διακόπτη γίνεται η δουλειά.
  10. Αλήθεια;; Ωραία!! Το ψάχνω άμεσα! Αν είχες κάποιο λινκ, από που το προμηθεύτηκες, θα μας βοηθούσες πιστεύω!
  11. https://imgur.com/RVa1QG7 https://imgur.com/nZGvBAo https://imgur.com/dnL9Nzv Αν πάω να δείξω τις φωτό στην αντιπροσωπεία, θα καταφέρω κάτι (να παραδεχτούν ότι κακώς άλλαξαν τη βαλβίδα ή δεν έλεγξαν σωστά το θέμα του θορύβου) με κάποια επιστροφή χρημάτων ή τζάμπα θα εκνευριστώ λέτε?
  12. Επανέρχομαι για να πω ότι η κατάσταση χειροτέρεψε μετά από ταξίδι 500 χλμ που έκανα ανήμερα του Πάσχα για επαρχία. Φτάνοντας στον προορισμό, έβγαινε έντονος θόρυβος από το συγκεκριμένο κομμάτι (μαγνητική τροχαλία του κομπρέσσορα aircondition) που γυρνάει με τον ιμάντα δυναμό. Τα λαμάκια που είχαν φαγωθεί και δεν γυρνούσαν επαγωγικά-μαγνητικά τον κομπρέσσορα, άρχισαν να ακουμπάν κάπου με αποτέλεσμα τον έντονο θόρυβο και τον κίνδυνο να σπάσει κάτι και να μου πετάξει τον ιμάντα (με τον πρόχειρο οπτικό έλεγχο που έκανα φάνηκε να "παίζει" η τροχαλία, σαν να είχε ξεβιδωθεί κιόλας). Δυστυχώς στην αντιπροσωπεία ισχυρίστηκαν ότι δεν είχαν παρατηρήσει θόρυβο (ενώ τους είπα να ελέγξουν το ότι ακούω που και που έναν μικρό θόρυβο εκεί στον ιμάντα) και μου άλλαξαν μόνο την βαλβίδα (η οποία δεν διόρθωσε το πρόβλημα) και στο συνεργείο για air-condition αυτοκινήτων που εντόπισαν κατευθείαν τη βλάβη, δεν με προϊδέασαν ότι τα λαμάκια που είχαν κοπεί από τη μαγνητική τροχαλία μπορεί να προκαλέσουν μεγαλύτερη ζημιά. Είχα μείνει με την εντύπωση ότι απλά δεν θα είχα κλιματισμό μέχρι να έρθει η μέρα που είχα κλείσει ραντεβού για την επισκευή. Τελικά με το που άνοιξαν σήμερα τα συνεργεία, κάλεσα οδική για να με πάει σε συνεργείο φοβούμενος τα χειρότερα και ανακαλύψαμε ότι εκτός από τη μαγνητική τροχαλία είχε υποστεί βλάβη η άκρη του κομπρέσσορα air-condition όπου κάθεται ενα ρουλεμάν. Παραγγείλαμε σετ κομπρέσσορα-μαγνητική τροχαλία Valeo (στα 300ευρώ) από Θεσσαλονίκη, όπου είναι κοντά, και έγινε η αλλαγή και μπόρεσα να ταξιδέψω για την επιστροφή προς Αθήνα. Μαζί με λίγο συμπλήρωμα φρέον και τα εργατικά μου κόστισε σύνολο 400 ευρώ. ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Για να ισχύει η εγγύηση της Valeo για τον συμπιεστή, μου εξήγησαν οτι θα πρέπει να αλλαχτεί και ένα ακόμα ανταλλακτικό του συστήματος κλιματισμού, το Φίλτρο Αφυγραντήρα που βρίσκεται εντός του μπροστινού ψυγείου (δεν υπήρχε άμεσα διαθέσιμο). ΥΓ. Προσπάθησα να ανεβάσω φωτό αλλά είναι μεγάλες, οπότε τις έβαλα στο cloud.
  13. Τελικά βρήκαμε ότι στον ιμάντα, όπου υπάρχει μια τροχαλία σαν fidget spinner (αυτά τα παιχνίδια που τα περιστρέφεις με τα δάχτυλα στο χέρι) έχουν σπάσει τα ελάσματα που περιστρέφουν επαγωγικά τον κομπρέσορα του κλιματισμού που βρίσκεται απέναντι ακριβώς (αν το λέω σωστά έτσι όπως μου το έδειξε και μου το εξήγησε ο μάστορας). Εκλεισα ραντεβού για αλλαγή και μαζί με αλλαγή φίλτρου και ισως και λίγο φρέον, θα βγει γύρω στα 200-250. Τουλάχιστον βρήκαμε τι είναι. Ελπίζω να μην έχουμε άλλη έκπληξη και να στρώσει με την αλλαγή.
  14. Συνεχίζοντας την ενημέρωση, είπα στην αντιπροσωπία να μου αλλάξει μόνο τον αισθητήρα πίεσης (ο ίδιος κωδικός που έδωσε ο φίλος Άκης πιο πάνω, αλλά με το γράμμα B στο τέλος αντί για Α) και πλήρωσα 130€ μαζί με την εργασία. Τους είπα ότι τους ελέγχους για το φρέον κλπ θα τους κάνω αλλού (για να γλυτώσω τα +110€). Με ενημέρωσαν όμως ότι, παρόλο που έστρωσε η πίεση στο σύστημα με την αλλαγή του αισθητήρα, και εν τέλη έλεγξαν και το φρέον χωρίς να με χρεώσουν, ο κομπρέσορας λειτουργεί για λίγο και μετά σταματάει και έπρεπε να το ψάξουν περεταίρω (ψάξιμο στην αντιπροσωπία = €€€). Απ'οτι κατάλαβα θα είχα λίγη δροσιά στο αμάξι αλλά δεν φάνηκε να βγάζει καθόλου σε 40λεπτη διαδρομή που έκανα. Θα το πάω σε ένα συνεργείο για κλιματισμό αυτοκινήτων, με καλές κριτικές, (στο οποίο είχα πάει και το παλιό μου αυτοκίνητο) και θα ενημερώσω για την εξέλιξη.
  15. Καλησπέρα Φίλε Άκη. Σε ποια αντιπροσωπία πήγες αν επιτρέπεται και σου πήραν περί τα 90€ μαζί με την εργασία; Γιατί εγώ το πήγα σήμερα στον Γρατσίας στην Αγ. Παρασκευή και μου ζητάνε 240€!! (90€ μου είπαν μόνο το ανταλλακτικό και τα υπόλοιπα εργασία και έλεγχοι. Χώρια αν χρειαστεί συμπλήρωμα φρέον…)
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.