Jump to content

BillPhreak

Member
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

BillPhreak last won the day on January 30

BillPhreak had the most liked content!

Community Reputation

3 Neutral

About BillPhreak

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Thessaloniki

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    A3 8P S-line

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Εγω τα εντυσα πριν 10 μερες σε εναν φιλο εδω στη θεσσαλονικη και εκανε πολυ καλη δουλεια βγηκαν ετσι ακριβως:
  2. Καλημέρα στο team, Εδω και μερες ενδιαφερομαι να αλλαξω τα καθισματα οδηγου συνοδηγου με καποιο ημι/bucket, εψαχνα καθισματα οπως απο το s3 8v η απο leon cupra mk3 (τετοιο στυλακι) αλλα δεν μπορεσα να βρω 2 καθισματα, μονο ολοκληρο σαλονι και συνηθως το πουλουσαν ολο πακετο δλδ με ταπετσαριες και τα συναφη. Εψαξα λιγο για after market bucket και βρηκα πολλες επιλογες και ολες ηταν μαξ 400 ευρω για 2 καθισματα, (1000 ευρω κατω απο αυτα που ψαχνω) το θεμα ειναι οτι ετυχε να κατσω σε 1-2 και ηταν σαν να καθομουν σε καρεκλα αστικου λεοφοριου. Η ερωητηση μου ειναι πως και που μπορω να βρω καθισματα ανετα (θεμα μεσης) για το αμαξωμα 8P χωρις τρελες μετατροπες, να ειναι εμφανισημα και πολυ βολικα?
  3. Σε φιλο μου με cdaa ειχε θεμα με τα μπεκ του και αντλια βενζινης, αφου ειχε ελενξει μπουζια και πολ/στες. Αυτο που σου λεει με το προγραμμα στεκει μονο αν στο ειπε αφου στο λογκαρε σε vcds και ειδε οντως μειγματα και πιεση. Αν βαλεις εισαγωγη και κανεις προγραμμα να εχεις κατανου οτι καποιες εργασιες συντηρησης αλλαζουν, οπως για παραδειγμα αλλαγη λαδιων νωριτερα, μπουζια νωριτερα και ολα τα παρελκομενα του φυσικά. Αλλα σιγουρα ο προγραμματιστης θα το λογκαρει και θα σου φτιαξει σωστα τις ρυθμισεις και τις καμπυλες.
  4. Συμφωνω σε ολα με τον kavoura εκτος απο 1 κομματι, οσα χρονια και αν περασουν αν ενας ιδιοκτητης ειναι ψειρας με το αμαξι του και δεν το εχει μονο ως εργαλειο και μεταφορικο μεσο ακομα και μετα απο 12 χρονια η και 150χιλιαδες χιλιομετρα το αμαξι του θα ειναι πενα. Τι εννοω? Κρεμασε ο ουρανος? Θα τον φτιαξει σε σωστο ταπετσερη, το οτι κρεμασε δεν ηταν δικο του λαθος εκτος και αν ηταν κανιβαλος αλλα οτι το φτιαξε απευθειας και σωστα λεει πολλα. Καιει λαδια το μοτερ το οτι το επισκευασε και εδωσε χρημα και μερακι λεει πολλα. Το οτι το πηρε η γυναικα να το παρκαρει και βρηκε λιγο την ζαντα και πηγε και το εφτιαξε λεει πολλα. Τωρα λεω τυχαια παραδειγματα απλα για να υποστηριξω την γνωμη μου. Στο θεμα το συγκεκριμενο γιατι ξεφυγα πολυ, Ο ΒΥΤ που εχω εγω προσωπικα δεν εκαιγε λαδια μεχρι τωρα που εχω ενα θεμα με το μοτερ το οποιο το εχω αναφερει σε αλλο τοπικ. Πηγαινα στον μηχανικο και βγαζαμε πχ 4λιτρα λαδι και μ ελεγε, συμπληρωσες ε? Του ελεγα οχι και νομιζε οτι τον κοροιδευω, εχω δει Α3 στον μηχανικο μου με τον ιδιοκτητη να λεει 1 λιτρο στα 800κμ!!! Και σε οσες συζητησεις εχω μπει σχετικα γιαυτο το θεμα λεγανε παντα οτι ο ΒΥΤ δεν καιει σταγονα στα πλαισια σωστης λειτουργιας (για τον ΒΖΒ δεν μπορω να φερω αποψη γιατι δεν τον ειχα στην κατοχη μου) Τωρα οταν σου καιει ο ΒΥΤ λαδια και σου παιρνει 10 χρονια να καταλαβαεις οτι φταιει το τουρμπακι η τα τσιμουχακια, δεν σου φταιει κανενας αλλος.
  5. Θα παω απο βδομαδα να το τοποθετησω, θα βγαλω και ενα βιντεο αν θες να το pin
  6. Το λαστιχο σου εχει θεμα, εμενα το εχει παθει απο την πανω μερια της πορτας, οποτε αν ανοιξω παραθυρο οδηγου και βρεξω το παμπριζ και δουλεψει ο υαλοκαθαριστηρας μου τα πεταει μεσα, εχω ακουσει διαφορες κοστολογισεις απο 20 ευρω εως 100 (δεν ξερω καθε μαγαζι τι χρεωνει επιπλεον) αλλα γενικα και εμενα ιδιας χρονολογιας περιπου εχω δει καποια λαστιχακια ξεραμενα και καπως σκισμενα.
  7. ΧΑΧΑ, κοιτα εγω το θελω για κανα χαβαλε οπως λες και εσυ, αφου εφτιαξα εξατμιση και εβαλα 2 καζανακια επειδη κανω ταξιδια και ηθελα να ειμαι ανετος και οχι καγκουρατος, αυτο που λες με το πορτακι το εχει παθει και φιλος μου σε ford fiesta st με 18.000 χιλιομετρα το εργοστασιακο κλαπετο κολησε απο μακα και δεν ανοιγε σε αυτον, αυτο πιστευω με ενα καθαρισμα επανερχετε αν ειναι μονο θεμα κλαπετου και οχι του ηλεκτρονικου μοτερ που εχει στην πεταλουδα.
  8. Καλησπέρα στην ομαδαρα, Σκευτομαι να βαλω ηλεκτρικο/νικο?? κλαπετο εξατμισης μετα το down pipe πριν ξεκινησουν τα 2 καζανακια για ηχο που εχω, βρηκα ενα κιτ σε εναν γνωστο εξατμισα εδω στην θεσσαλονικη, αυτο που με μπερδεψε ειναι οτι οταν τον ρωτησα αν ειναι ηλεκτρικο μου απαντησε οτι δουλευει με υποπιεση, δλδ θα ανοιγει αυτοματα πχ μετα απο καποιες στροφες? Θα παω και απο κοντα να το δω πιο αναλυτικα αλλα πιστευω οτι θα ειναι σαν της φωτογραφιας. Θελω να ρωτησω αν εχουμε υποψη καποιο μαγαζι που μπορει να κανει αυτη τη τοποθετηση με ενα κιτ που οποτε θελω εγω θα ανοιγει το κλαπετο. Η εξατμιση μου ειναι χειροποιητη 76αρα απο τουρμπο μεχρι πισω.
  9. Κοιτωντας λιγο τι παιζει στο car για παραδειγμα, ενα s3 στα 17k μπορεις να παρεις, η ενα ΤΤ 2λιτρο με 300-400 μουλαρια βρησκεις, φυσικα και θα εχουν και αυτα αλλα 100-180κ χιλιομετρα θα μου πεις μετά και μπορει να χρειαστεις επιπλεον χρηματα, απλα κανεις μεταβαση πιστευω σε αλλη κατηγορια, οπου μετεπειτα λες ισως και να αξιζει να βελτιωσεις ενα s3 η ενα ΤΤ 2λιτρο η ακομα και α4 2λιτρο. Επισης πιστευω οτι και φουλ επισκευη να το κανω, εγω ειμαι ατομο που θελω να κανω πολλα χιλιομετρα με το αμαξι μου, οποτε καποια στιγμη σε 1-2-3 χρονια θα εχει φτασιε 300κ+ , μπορει το μοτερ να ειναι καινουργιο αλλα οποιοσδηποτε δει καροτσα 300κ+ θα μπει σε δευτερες σκεψεις ακομα και ο καλυτερος ιδιοκτητης να ημουν και ο πιο ευλαβικος, ακομα και ολα τα χιλιομετρα να ταν ταξιδιαρικα γενικα η νοοτροπια του Ελληνα ειναι να κανει focus μονο στα χιλιομετρα χωρις να σημαινουν για μενα παντα απολυτος τπτ.
  10. Kαλημερα στο team, λογο φθορας του μπρατσου του οδηγου σκευτικα να τα αλλαξω, ψαχνοντας για πανελ πορτας επεσε το ματι μου στα μπρατσα look rs3, αξιζουν λετε η υπαρχει καποια αλλη εναλακτική οπως να μου τα ντύσει καποιος?.
  11. Απο αναρτηση δεν ξερω τι φοραει η αληθεια ειναι και εγω s-line εχω αλλα α3, οταν αλλαξα αμορτιστερ εβαλα τα Β6 τα κιτρινα της bilistein με μαμα ελατηρια, το αμαξι χαμηλωσε 1 ποντο που ουτε καν φαινετε και το θεωρω ακομα ψηλο. Αυτα τα αμορτισερ τα εχω 5 χρονια, και τα εχω κανει 100.000 χιλιομετρα με 1 επισκευη στο μπροστα αριστερο αμορτισερ γιατι επεσα σε λακουβα στην ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟ παρακαλω, με 120 χιλιομετρα, μου πηρε 50 ευρω να μου το επισκευασει και μετρηθηκε παλι στο 99%. Δεν κοπανανε (18αρα ζαντα με ενισχυμενα τοπ μαουντ) και ειναι ανετα στο δρομο, οχι οσο σκληρα θα ηθελα να ειναι βεβαια, πιστευω οτι ειναι μια οικονομικη λυση αν θυμαμε καλα 4αδα τα ειχα παρει 460 ευρώ, και τα εχω δει να παιζουν δεξια και αριστερα και στα 360-380, καποιος που ισως εχει δοκιμασει καποια πιο καλα σιγουρα θα εχει να σου προτεινει κατι καλυτερο.
  12. Καταλυτη δεν φοραω ειναι η αληθεια, μονο 2 καζανακια για θορυβο. Tα μπουζι μου οταν τα αλλαζω ειναι οπως στην φωτο. (αλλαγη καθε 15κ χιλιομετρα), Τουρμπινα αλλαξα στις 190 χιλιαδες πρωτη φορα γιατι ειχε ενα μικρο ραγισμα το μαντεμι, εβαλα μια με 29,000 χιλιομετρα απο ενα λεον fr του 2011. Αξιζει να ασχοληθω με το να δωσω 20-30 ευρω για ενα προσθετο λαδιου τυπου ceratec? Η να το αφησω οσο παει? Εχω δει οτι μια επισκευη κοστιζει απο 2-4κ ευρω, και η αληθεια ειναι οτι ο μονος λογος που δεν το εχω κανει IHI ακομα ειναι οτι φοβαμαι μην πει το ποιημα με παραπανω αλογα, και πιστευω οτι ο κινητηρας αντεξε ως τωρα λογο οτι το εχω αφησει κ03. Επισης μια αλλη λεπτομερεια που ξεχασα να αναφερω ειναι οτι εδω και 4 χρονια περιπου μου εχει αναψει το κοκκινο λαμπακι της πιεσης λαδιου 3-4 φορες, κυριως καλοκαιρι και κυριως στο ρελαντι μετα απο δυνατο πατημα (δλδ 2α-3η-4η) και μετα νεκρα και μετα απο 20 δευτερα αναβε το λαμπακι, μολις το σβηνα και εβαζα μπρως εσβηνε και δεν εβρησκα και βλαβη μεσα. PS: Ενας λογος βασικος θα ελεγα περα τον οικονομικο που δεν το κανω επισκευη ειναι πως αν το επερνα αποφαση θα το εκανα ολο σφυριλατο και θα τα αλλαζα ολα, θα μου κοστιζε 5000 ευρω για παραδειγμα, απο κει και μετα θα αρπαζα την ευκαιρια να το κανω κ04 κοντα στα 330-350 αλογα και παει λεγοντας, οποτε θα εδινα κοντα στις 8000 ευρω για ενα σκαφος με 250κ χιλιομετρα. Οχι οτι εχει κατι το σκαφος ισα ισα ειναι αθορυβο και ανετο αλλα με 8000 πουλαω και το δικο μου και παιρνω αλλο audi και επενδυω εκει το οποιοδηποτε κεφαλαιο για βελτιωση. Αποψη μου παντα.
  13. Βασεις μηχανης checkarame και αλλαξαμε κιολας πριν 1,5 χρονο, εμενα μου εκατσε οτι 1-2-4 ειχαν 175 και ο ατιμος ο 3 ειχε 150 Σκευτικα να βαλω κανα liqui moli ceratec η να παρω απο Αμερικη το engine rebuilder εστω για 1 αλλαγη λαδιου που κανω ανα 5κ χιλιομετρα μπας και δω καμια διαφορα, η καταναλωση μου σε ταξιδι με cruise control στα 120 σταθερα ειναι στα 7,6λτ/100 (μονο ισιαδι) μεσα στην πολη υπαρχει ενα μικρο πανηγυρι απο 9-13. Το αμαξι φοραει την κ03 απλα το προγραμμα του ειναι πιο πιεσμενο θα ελεγα, εβγαλε 220-223 αλογα τροχο (1 Dyno το χρονο κανω για το χαβαλε). Το αμαξι απο την μερα που το εκανα επαναπρογραματισμο πριν 4 χρονια (οπου απο 190 αλογα τροχο πηγε 220) οταν τουρμπισω κοντα στις 3800-4000 και μετα βγαζει μαυριλα πολυ, οταν ρωτησα την ιδια μερα τον προγραμματιστη μου ειπε οτι αυτος το ρυθμισε ετσι να ειναι πλουσιο ωστε να ειναι πιο ασφαλες. Θερμοκρασιες λαδιων χειμωνα εχω απο 88-93 και καλοκαιρι σε ταξιδι ειναι σταθερα 100-101, εχω δει και 2-3 φορες με πατηματα κατι 110. Δεν ξερω τι αλλες πληροφοριες μπορω να προσφερω για να καταλαβεις και την κατασταση του αυτοκινητου και την χρηση του PS: Θυμαμαι παντως οταν το αγορασα ο μηχανικος, μου ειχε πει οτι αυτος ο κινητηρας ΒΥΤ ειναι ο μονος που δεν εχει την τρελη καναταλωση λαδιου σε συγκριση με τους μεταγενεστερους ΒΒΖ CDAA, δεν ξερω ποσο δικιο η αδικο ειχε, αλλα θυμαμε στις αρχες εβαζα 500μλ στα 5000 χιλιομετρα και αυτα γιατι εχανε και το τουρμπο λαδια, και ενα σωληνακι στο ψευτοκαπακο, οταν τα ειχα επισκευασει αυτα θυμαμε υπηρχαν εποχες που για 2 χρονια δεν συμπληρωσα ποτε μου λαδι, μεχρι που επανεφμανιστικε σε χειροτερο βαθμο στο 1λτ ανα 3-4κ χιλιομετρα. Γιαυτο και αυτη η ανησυχια, αν το μοτερ μου εκαιγε απο την αρχη 1λτ δεν θα με πειραζει αλλα οταν εχεις συνιθησει τοσα χρονια και τοσα χιλιομετρα με μηδενικες καταναλωσεις λαδιου, οταν εμφανιζετε κατι τετοιο χτυπανε καμπανακια στο κεφαλι μου Γιαυτο το λογο εφτιαξα και αυτο το topic
  14. Απο οτι καταλαβα, ηταν οτι το μπεκ ηταν βουλωμενο και λογο φτωχου μειγματος καποια βαλβιδα στραβωσε η ο κυλινδρος φαγωθηκε, Αυτο που μου κανει εντυπωση ειναι οτι η δυναμη του παραμενει ιδια, και σε δοκιμες και σε dyno και δεν νιωθω καποιο "προβλημα" περα οτι στο ρελαντι οταν ειναι κρυο εχει ενα τρεμουλο. Την pcv που λες, 2 φορες που την ελυσα ηταν γεματη λαδια σε σημειο να με κανει να σκευτομαι το catch can για να τις μαζευει εστω εκει, (εχω το παλιο συστημα pcv εγω), παντως δεν ξεφυσαει το αμαξι γιατι και μενα το μυαλο μου πηγε pcv απευθειας, τωρα αυτο το θεμα με το τρεμουλο εχει φτασει κοντα στις 80 χιλιαδες χιλιομετρα που το εχω χωρις να μου αναψει ποτε καποιο check, η συμπιεση στον κυλινδρο μπορει να μειωθει και απο αλλο λογο περα απο φθορα?
  15. Καλησπέρα παιδια και καλως σας βρηκα. Η ιστορια μου ισως βγει λιγο μεγαλη αλλα θα ηθελα μια αποψη περι του θεματος. Αρχικα εχω ενα audi a3 8p 2007 sline 1.8 tfsi με τον ΒΥΤ, απο οσο ξερω ειναι ο 1ης γενιας κινητηρας. Το μοτερ μου δεν εχει ανοικτει ποτέ, εχει 250 χιλιαδες χιλιομετρα, μου εχει βγαλει σε ολη του την ιστορια 2 προβληματα και αυτα απο δικια μου βλακεια. Προβλημα 1ο καδενα στις 190 χιλιαδες, (εμεινα απο βενζινη, και το μιζαρα με ταχυτητα 3 φορες να το βγαλω εκτος δρομου) και πηδηξε 2 δοντια. Προβλημα 2ο το οποιο εμφανιστικε καταλαθος, δλδ: Ειχα παντα τρεμουλο στο ρελαντι και μου ειχαν πει να καθαρισω βαλβιδες, αφου λοιπον πηγα στην APR μου καθαρισαν τις βαλβιδες (με κατι σαν αμοβολη) , και τις ειδα και μονος μου πριν και μετα η διαφορα ηταν μερα με την νυχτα (1ος καθαρισμος στις 200 χιλιαδες), αλλα τα μπεκ μου τα εβαλαν σε μια λεκανη μονο, οχι σε μηχανημα. Αφου μου εδεσαν παλι την εισαγωγη διαφορα δεν ειδα τρομερή, το τρεμουλο ειχε ελατωθει αλλα οχι παρα πολυ, μιλοντας με τον μηχανικο μου μου ειπε οτι φταινε τα μπεκ, (εδω ισως φταιω παλι εγω γιατι το ειχα αφησει πολλες φορες με λαμπακι). Αφου παραγελνουμε καινουργια μπεκ Κοστος 320 ευρω, και παω να το παρω, ο μηχανικος μου μου λεει εχω ενα κακο νεο να σου πω, μου εξηγει οτι αφου εδεσε το αμαξι παλι, ειχε ενα τρεμουλο στο ρελαντι που δεν του αρεσε και γιαυτο του μετρησε συμπιεση, ολοι οι κυλινδροι ειχαν 175 και ο 3ος ειχε 150, οπως μου εξηγησε αυτο γινετε μονο στο ρελαντι, μολις ανεβασει στροφες εχει νορμαλ συμπιεση, μου εξηγησε οτι απο τα μπεκ ισως στραβωσε καποια βαλβιδα η το πιστονι εχει φθωρα. Το αμαξι δουλευει κανονικοτατα, και δεν κανει τα missfires που εκανα πριν αλλαξω μπεκ, αλλα μονο και μονο που μου το εβαλε στο μυαλο σαν ιδεα δεν μπορω να κοιμηθω τα βραδυα χαχα. Η ερωτηση μου ειναι η εξης, το αμαξι δεν εχει λιγα χιλιομετρα αλλα δουλευει και παει υπεροχα, τι μου προτεινετε να κανω? Να το αφησω ετσι ? Να το επισκευασω τωρα δεν μπορω λογο οτι φτιαχνω καινουργιο σπιτι, απο την αλλη διαβασα καποια επιπροσθετα που βαζεις στο λαδι και σου φτιαχνει την συμπιεση, απο την αλλη σκευτομουν, να το ανοιξω και να φτιαξω τον κυλινδρο μονο (1 πιστονι ρεκτιφιε και οτι αλλο χρειαστει) αλλα το θεωρω προχηροδουλεια και ξερω πως η φτηνια τρωει τον παρα, οποτε ζηταω τις συμβουλές σας. Eπισης κατι αλλο που εχω παρατηρησει, μεχρι πριν γινει αυτο το προβλημα με τα μπεκ, συμπληρωνα 500μλ λαδι ανα αλλαγη (5000 χιλιομετρα) τωρα, συμπληρωνω 1 λιτρο ανα 3000 χιλιομετρα με νορμαλ οδηγηση (1-2 πατηματα το πολυ) Το αμαξι δεν εχει ανοικτει ποτε, ειναι 2ο σταδιο απο τις 30 χιλιαδες χιλιομετρα, αλλαζω λαδια και φιλτρα ανα 5000 χιλιομετρα και καθαριζω πλεον βαλβιδες ανα 30 χιλιαδες. Συγνωμη αν κουρασε το ποστ μου, Ευχαριστω.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.