Jump to content

BillPhreak

Member
  • Content Count

    56
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

BillPhreak last won the day on January 30

BillPhreak had the most liked content!

Community Reputation

12 Good

1 Follower

About BillPhreak

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Thessaloniki

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    A3 8P S-line

Recent Profile Visitors

171 profile views
  1. Ας πουμε οτι πας με 2α, και βάζεις νεκρά, σου παει τις στροφές 1200 σταθερα για παράδειγμα? Οταν ομως πατας συμπλέκτη η το αμάξι σου ακινητοποιείται το ρελαντι σου πεύτει στις 750-800 ??
  2. Καλησπέρα παιδια Χθες παρατήρησα οτι οταν ανάβω το clima και ανεβάσω τον ανεμιστήρα απο το 50-60% και πάνω τρίζει το ταμπλό και ακούγετε ηχος απο ανεμιστήρα που ακουμπάει κάπου. Απο το 50% και κάτω δεν κάνει θορυβο ούτε τριζει το ταμπλό. Ποντάρω 99% οτι ειναι ο ανεμηστήρας του a/c το θέμα ειναι για να επισκευαστεί θέλει ξήλωμα όλο το ταμπλό?
  3. Καλησπέρα παιδια, Εδω και περιπου ενα μηνα εχω ενα θέμα με τα λάδια. Μαζευε λαδια ο κινητήρας μου (ΒΥΤ 1.8 TFSI) πανω στην θερμοασπιδα της τουρμπινας και εν συνεχεια τα έγλυφε μέχρι κατω το καρτερ. Ο μηχανικος μου ειπε οτι μαλλον φταινε τα o-rings στα 2 σωληνάκια που πάνε μαζι με τις αναθυμιάσεις στον ΒΥΤ (ειναι ολοκληρο πλαστικο μεγάλο). Επειδη ειναι Αυγουστος και θα έφευγε σε αδεια και επειδη εγω κουράστικα να κάνω 10 km και να βγαζει καπνούς ο κινητήρας ειπα να λύσω λιγο την εισαγωγη και να καθαρισω με brake cleaner την θερμοασπιδα που ειχε μαζέψει ξεραμένα λάδια. Αφου την καθάρισα οσο μπορούσα δλδ, το χέρι μου ακούμπησε ενα σωληνα οπως φαινετε στις φωτογραφιες ο οποιος απλα βγήκε. Ουτε σφικτήρα ειχε ουτε τπτ. Προσπαθωντας να τον ξανα βάλω δεν πατούσε καλά στο πλαστικό σωλήνα που έβγαινε απο τον κινητήρα και μετά απλά μου εμεινε αυτο που βλέπετε στις φωτογραφιες στα χέρια, Απο το σωληνακι φαινετε οτι δεν ειναι τις audi και ειναι καποια δουλεια μηχανικού γιατι ειναι κομμενο σωληνακι (φαινονται και τα λυνα). Η ερώτηση μου ειναι ξέρει κανεις τι ειναι αυτο? Επισης ειδα οτι η λίμνη με τα λάδια πανω στην θερμοασπιδα ηταν κατω απο αυτο το σωληνα. Αυτος ο σωληνας ειναι σιγουρα 2 χρονια εκει πέρα γιατι αυτα τα 2 χρονια δεν χρειαστηκε να ξηλωθει τπτ σε εκεινο το σημειο, Οποτε μου κανει εντυπωση ξαφνικα να ριχνει απο εκει τοσα λάδια?? (ειναι κακο σημαδι να βλεπεις τοσες αναθυμιασεις). Παραθετω και μερικές φωτογραφιες που ισως βοηθησουν να βγάλω άκρη μεχρι να πάω στον μηχανικο μου σε 15 μέρες που θα γυρισει. 1) Το κυκλομενο ειναι ο πλαστικος σωληνας που βγαινει απο το μοτερ και κάτω απο αυτο ειχε γινει λιμνη απο λαδια 2) Εκει που εχει κοκκινο σπραυ ειναι που βρέθηκαν τα λάδια 5) Αυτος ο σωλήνας ηταν απο τη μια μερια, όπου ειναι ο σφικτήρας (που τον έβγαλα εγω τώρα) ηταν συνδεμενος με τον πλαστικο σωλήνα που βγαίνει απο το μοτέρ και η άλλη μεριά απο οσο κατάλαβα ήταν απλα ετσι πισω απο την σωλήνα της εισαγωγής. Το θέμα μου ειναι να βρω πρωτον τι ειναι αυτος ο σωλήνας και γιατι ηταν ετσι? Δεν επρεπε η άλλη ακρη να κουμπωνε καπου ωστε να έκανε κυκλωμα? Αλλιως απλα ρουφάει/φυσαει αέρα οποτε χάνει αέρα και εχουμε missfires? Επισης να δώ αν χανει απο εκει τα λάδια η αν οντως πρεπει να αλλάξω ολο το σύστημα των αναθυμιάσεων (κοντα στ 150 ευρώ). Για να μπορέσεω να πάω για πλύσιμο και τον κινητήρα γιατι απο κάτω εχει γίνει ας μην πω πως...
  4. 95άρα ειναι το πρόγραμμα, η αλήθεια ειναι οτι δεν έτυχε να βρω ξανά ευκαιρία να το πατήσω ετσι για να δώ οποτε δεν έχω κάποια ενημέρωση.
  5. Καλησπέρα και πάλι παιδιά, Σημερα το βράδυ, πλησιάζω σε κοκκινο φανάρι περίπου 200 μέτρα μακριά και πηγαινοντας με 60km/h με περνάει πολύ γρήγορα ενα z4 facelift με εναν τύπο που είχε μια ομορφη παρουσία στο κάθισμα του συνοδηγού και σταματώνταςς στο φανάρι της λέει "δεν βλέπεις ρε σύ? το αμάξι πάει βολίδα" Ε και δεν κρατιθηκα με αυτο που άκουσα και απενεργοποιήσα το esp απευθείας σε φάση ηρθε η ώρα να σε δικάσω. Με το που γίνετε πράσινο και ξεκινάμε σπινιαρισμένοι και οι δύο βάζω δευτέρα και μόλις βάζω 3η και την φτάνω στις 5000 στροφές τσουπ ενα κοψιμο, 5200 τσουπ αλλο ενα κοψιμο 6000 κιαλο κοψιμο, σαν να άφηνα το γκαζι για κλασματα του δευτερολέπτου και να το ξαναπάταγα. Βάζω τετάρτη ακριβώς το ίδιο εκει στις 5-5.500 στροφές να κάνει 2-3 κοψιματα μεχρι τον κοφτη. "(btw έφαγε 2 κολλονες ο φιλος και για κάποιο λογο αλλαξε αποτομα λωριδα και βγήκε στην εγνατία για Κιλκίς ) Τι μπορεί να είναι? Μου το χε κάνει και στο παρελθον πριν 2-3 χρονια σε μια κοντρα που ειχα κανει εκανε στις υψηλες στροφές κοψιματα. Μερικά δεδομένα: Θερμοκρασια εξωτερικη 31 βαθμους (στις 12 τα χαράματα ....) Θερμοκρασια εισαγωγης 39. Βενζίνη 95άρα απο ένα χωριο της Κατερίνης χΔ. Καμια ιδέα πριν το παω για log Δευτέρα? Ν75? Σκάστρα? Αντλία? Μάπα βενζίνη? Μπουζι? (ψυχρου τύπου αλλαγμένα πριν 4000 κμ ) ΠΥΡΑΚΙΑ?? Missfire??
  6. Θα βάλω και κιτ μεθανώλης σίγουρα και για ασφάλεια και για να καθαρίζονται και οι βαλβίδες απο την κάπνα, Αλλα για φτερό οπως πχ απο ttrs?? Δεν χρειάζετε σίγουρα και αντλια υψηλής/χαμηλής?
  7. Ε ναι συνήθως ετσι πάει σε όλες τις εγγυήσεις, Εγώ έψαχνα με μεταλικό καβούκι και μου είπαν οτι δεν παράγετε πλέον μονο με πλαστικό ....
  8. Sachs performance έχω, αν και σκευτόμουν για R-TMG διδυσκο, Το μόνο που κατάφερα να βρώ γιαυτο το τουρμπάκι ειναι αυτό εδω το αρθρο: https://www.powermag.gr/el/audi-a4-b8-1-8tsi-420ps.html Ειναι το λίγο μεγαλύτερο τουρμπάκι 420rs αλλα η φιλοσοφία ειναι ίδια πιστεύω. Βασικός στοχος ειναι να δω κοντά στα 310 ρόδα χωρις να μπω σε διαδικασία να αλλάξω σωθικά ακόμα. Το μονο που μου λύπει που δεν ξέρω αν χρειαστεί ακόμα ειναι αντλία βενζίνης.
  9. Πέρσυ έβαλα αντλία νερού γνήσια audi , και σε 1 χρονο και 1 μήνα ακριβώς έχανε νερά, την βγάλαμε και είχε σπάσει στο πάνω μέρος στο πλαστικό. Τι να πεις..
  10. Καλησπέρα, όπως ανέφερα και σε ένα αλλο τόπικ Θα ξεκινήσω την αναβάθμιση στο AUDI 1.8 tfsi μου. Αρχικά στοχος μου είναι τα 350 άλογα +-10 άλογα. Με έμφαση στην ασφάλεια του κινητήρα μου, μεχρι να πει το πατερ ημών soon or later οπου στην συνέχεια θα γίνει ολο σφυρι και θα πιεστεί λιγο ακόμα. Η παρακάτω λογική μου βασίζεται στο ότι προτιμάω πιο πολύ τις bolt-on εφαρμογές και όχι να φτιάχνω εισαγωγές εξαγωγές και δεν συμαζεύεται γιαυτο και δεν κοιτάω για ΒΤ gtx rs/r. Λοιπόν: Επειδή ξέρω οτι η κ04 είναι λιγο ιστορία για να μπεί, κοψε/ραψε , relocation σκάστρας και δεν συμαζεύετε πριν ακολουθήσω αυτό το μονοπάτι είπα να δώ μερικές ακόμα λύσεις. Αρχικά έχω βρει IHI στα 300 ευρώ απλά ξέρω οτι τερματίζει στα 270-280 άλογα, (εχω δει και 300 αλλα δεν θα φτάσουμε στον στόχο μας) Επίσης να αναφέρω οτι σε daily οδήγηση τουρμπίζω μόνο όταν εχω στροφές κοντά στις 3000-4000 για να μην ζωρίζω το μοτερ σε χαμηλές στροφές ζητώντας υψηλο φορτίο οπότε ένα τουρμπο που θα βγάζει την δύναμη του στισ 3000-4000 θα ήταν οτι καλύτερο. Σαν επόμενη επιλογή κοιτάω τα hybrid τουρμπο του ταξοπουλου (rtmg) Οπως για παράδειγμα αυτή η επιλογή: https://www.r-tmg.com/el/products/turbo/hybrid-turbo/vw-group/375rs.html Απο πρώτη ματιά φαίνετε promising επιλογή αλλα δεν ξέρω κανέναν να την έχει δοκιμάσει σε 1.8 ή 2.0 μόνο σε 14αρια. Aπο οσο κατάλαβα δινεις το παλιο σου τουρμπάκι και σου δίνουν ενα υβριδικό καινούργιο η ανακατασκευής η τιμή διαφέρει κανα 200αρι. Καινούργιο βγαίνει περιπου στα 800-900 ευρώ και σου δίνει την επιλογή να τοποθετήσεις και wg και σκάστρα, οποτε ολο το σετάκι πάει στα 1100-1200 ευρώ για καινουργιο τουρμπο με σκάστρα και wg +70-100 τα περαστικά παμε στα 1300. Ο επαναπρογραμματισμός κοστίζει 300 ευρώ οποτε πάμε στα 1600. Μέχρι στιγμής όλα αυτά χωρις να γνωρίζω αν χρειάζετε έξτρα περιφερειακά μπεκ/maf/αντλία κ.ο.κ. Τι λέτε εσείς αξίζει σαν επιλογή? Μετά σαν επιλογή έχω την συμβουλή του κάβουρα για μεταχειρισμένη κ04-064. Αλλα θα ήθελα να το συζητήσω μαζί σας για να ακούσω αποψεις. Επειδή το αμάξι ειναι RTMG εδώ και 5 χρόνια και όσες φορές πήγα ηταν εξυπηρετικοί και αναλυτικοί + ενως υπαλληλου εκει πέρα το 1.4 cupra του με hybrid και αυτό απλά οργώνει στα 271 άλογα κάτι s3 και χαζεύω . Γιαυτό λοιπόν τι προτείνετε? Το ολο στήσιμο του τούρμπο αφού έχω ολα τα περιφερειακά σχεδών θέλω να μου βγεί το πολύ 2.000 ευρώ. Γιατι μετά σειρα εχει ανάρτηση και φρένα.
  11. Αν έβαζες μπαταρία με μεγαλύτερο cold Cranking amps?? (cca) 🤔 Για το δικό σου αμάξι νομίζω Minimum Ειναι τα 480 CCA, οπότε σκεύτομαι με μια πιο δυνατή μπαταρία ίσως έκανες δουλειά?? Αν μετά ειναι θέμα συμπίεσης, μονο με πρόσθετα λαδιού οπως το engine rebuilder που ειναι το μόνο που ξέρω ανεβάζει την συμπίεση.
  12. Αγαπητά μου παιδιά, μετά απο ώριμη σκέψη και μερικά τεστ drive άλλων αυτοκινήτων, 2 leon cupra, 2 golf gti (το ένα 30 edition) Αποφάσισα να κρατήσω την audara μου και να προβώ σε επενδύσεις.
  13. Καλησπέρα και πάλι, Μίλησα με αυτόν τον προμηθευτή σήμερα και στέλνοντας του και αριθμό πλασίου για 100% εξακρύβωση μου είπε πως αυτος ο προφυλακτήρας ταιριάζει 100% στο δικό μου αυτοκίνητο. Θέλει μου είπε 6 βδομάδες για να κατασκευαστεί στο εργοστάσιο γιατι λόγο covid έχουν μείνει πισω, και 80 ευρώ ειναι τα έξοδα αποστολής, με ειπε σε max 2 μήνες θα το έχω. https://www.magnatuning.com/en/product/11147/Audi-A3-8P-RS-Style-Front-Bumper
  14. βρίσκει ζόρι και για να μην σου κάψει το μοτεράκι καταιβαίνει. Μπορει να θές αλλαγή η μοτεράκι η τις ράγες παραθύρου, εμένα σετ μ είχαν πει 120 ευρώ + τοποθετηση.
  15. Το δίσκο πλατό εχει 40.000 πάνω του, ειναι το sachs performance, τόσο γρήγορα να τα φτυσε?? Βολάν εχει 252.000 χιλιομετρα Xddd. Αλλα δεν θα ακουγόταν και θόρυβος στο ρελαντι?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.