Jump to content

BillPhreak

Member
  • Content Count

    18
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

BillPhreak last won the day on January 30

BillPhreak had the most liked content!

Community Reputation

4 Neutral

About BillPhreak

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Thessaloniki

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    A3 8P S-line

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Εγω αγόρασα τα χριστούγεννα μια σαν αυτή: https://www.aliexpress.com/item/33051256578.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.16b252b7XSZI6j&algo_pvid=e346e1b9-9fcf-4f81-98bc-e6388c07aa40&algo_expid=e346e1b9-9fcf-4f81-98bc-e6388c07aa40-14&btsid=0b0a050b15827884743598197e0388&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_ Σε εμενα που τα ηχεια ειναι blankput ηθελε μια μικρη αλλαγή στο καλωδιο για να παιζουν και τα πισω τα ηχεια, οταν την παρηγγειλα πολλοι στα σχολια του αγοραστη γραφανε οτι για s3 με bose συστημα δεν επεζε καλα και τους ειχε πει εναν τροπο που πρεπει να γειωσουν ενα συγκεκριμενο καλωδιο για να παιξει και ειπαν οτι δουλεψε ετσι. Οταν ρωτησα τον ηλεκτρολογο μου αν αυτή μπαινει σε s3 μου ειπε πως θελει γειωση το καλωδιο (δλδ το ηξερε και αυτος). Παντος αν θες μπορω να ψαξω συγκεκριμένα και να σου βρω μια με 100% για bose.
  2. 100 Ευρω μου πηρε το παλικαρι, ειχα και επιλογες για επενδυση οπως αλκανταρα, δερμα, δερματινη, ή υφασμα.
  3. Εγω τα εντυσα πριν 10 μερες σε εναν φιλο εδω στη θεσσαλονικη και εκανε πολυ καλη δουλεια βγηκαν ετσι ακριβως:
  4. Καλημέρα στο team, Εδω και μερες ενδιαφερομαι να αλλαξω τα καθισματα οδηγου συνοδηγου με καποιο ημι/bucket, εψαχνα καθισματα οπως απο το s3 8v η απο leon cupra mk3 (τετοιο στυλακι) αλλα δεν μπορεσα να βρω 2 καθισματα, μονο ολοκληρο σαλονι και συνηθως το πουλουσαν ολο πακετο δλδ με ταπετσαριες και τα συναφη. Εψαξα λιγο για after market bucket και βρηκα πολλες επιλογες και ολες ηταν μαξ 400 ευρω για 2 καθισματα, (1000 ευρω κατω απο αυτα που ψαχνω) το θεμα ειναι οτι ετυχε να κατσω σε 1-2 και ηταν σαν να καθομουν σε καρεκλα αστικου λεοφοριου. Η ερωητηση μου ειναι πως και που μπορω να βρω καθισματα ανετα (θεμα μεσης) για το αμαξωμα 8P χωρις τρελες μετατροπες, να ειναι εμφανισημα και πολυ βολικα?
  5. Σε φιλο μου με cdaa ειχε θεμα με τα μπεκ του και αντλια βενζινης, αφου ειχε ελενξει μπουζια και πολ/στες. Αυτο που σου λεει με το προγραμμα στεκει μονο αν στο ειπε αφου στο λογκαρε σε vcds και ειδε οντως μειγματα και πιεση. Αν βαλεις εισαγωγη και κανεις προγραμμα να εχεις κατανου οτι καποιες εργασιες συντηρησης αλλαζουν, οπως για παραδειγμα αλλαγη λαδιων νωριτερα, μπουζια νωριτερα και ολα τα παρελκομενα του φυσικά. Αλλα σιγουρα ο προγραμματιστης θα το λογκαρει και θα σου φτιαξει σωστα τις ρυθμισεις και τις καμπυλες.
  6. Συμφωνω σε ολα με τον kavoura εκτος απο 1 κομματι, οσα χρονια και αν περασουν αν ενας ιδιοκτητης ειναι ψειρας με το αμαξι του και δεν το εχει μονο ως εργαλειο και μεταφορικο μεσο ακομα και μετα απο 12 χρονια η και 150χιλιαδες χιλιομετρα το αμαξι του θα ειναι πενα. Τι εννοω? Κρεμασε ο ουρανος? Θα τον φτιαξει σε σωστο ταπετσερη, το οτι κρεμασε δεν ηταν δικο του λαθος εκτος και αν ηταν κανιβαλος αλλα οτι το φτιαξε απευθειας και σωστα λεει πολλα. Καιει λαδια το μοτερ το οτι το επισκευασε και εδωσε χρημα και μερακι λεει πολλα. Το οτι το πηρε η γυναικα να το παρκαρει και βρηκε λιγο την ζαντα και πηγε και το εφτιαξε λεει πολλα. Τωρα λεω τυχαια παραδειγματα απλα για να υποστηριξω την γνωμη μου. Στο θεμα το συγκεκριμενο γιατι ξεφυγα πολυ, Ο ΒΥΤ που εχω εγω προσωπικα δεν εκαιγε λαδια μεχρι τωρα που εχω ενα θεμα με το μοτερ το οποιο το εχω αναφερει σε αλλο τοπικ. Πηγαινα στον μηχανικο και βγαζαμε πχ 4λιτρα λαδι και μ ελεγε, συμπληρωσες ε? Του ελεγα οχι και νομιζε οτι τον κοροιδευω, εχω δει Α3 στον μηχανικο μου με τον ιδιοκτητη να λεει 1 λιτρο στα 800κμ!!! Και σε οσες συζητησεις εχω μπει σχετικα γιαυτο το θεμα λεγανε παντα οτι ο ΒΥΤ δεν καιει σταγονα στα πλαισια σωστης λειτουργιας (για τον ΒΖΒ δεν μπορω να φερω αποψη γιατι δεν τον ειχα στην κατοχη μου) Τωρα οταν σου καιει ο ΒΥΤ λαδια και σου παιρνει 10 χρονια να καταλαβαεις οτι φταιει το τουρμπακι η τα τσιμουχακια, δεν σου φταιει κανενας αλλος.
  7. Θα παω απο βδομαδα να το τοποθετησω, θα βγαλω και ενα βιντεο αν θες να το pin
  8. Το λαστιχο σου εχει θεμα, εμενα το εχει παθει απο την πανω μερια της πορτας, οποτε αν ανοιξω παραθυρο οδηγου και βρεξω το παμπριζ και δουλεψει ο υαλοκαθαριστηρας μου τα πεταει μεσα, εχω ακουσει διαφορες κοστολογισεις απο 20 ευρω εως 100 (δεν ξερω καθε μαγαζι τι χρεωνει επιπλεον) αλλα γενικα και εμενα ιδιας χρονολογιας περιπου εχω δει καποια λαστιχακια ξεραμενα και καπως σκισμενα.
  9. ΧΑΧΑ, κοιτα εγω το θελω για κανα χαβαλε οπως λες και εσυ, αφου εφτιαξα εξατμιση και εβαλα 2 καζανακια επειδη κανω ταξιδια και ηθελα να ειμαι ανετος και οχι καγκουρατος, αυτο που λες με το πορτακι το εχει παθει και φιλος μου σε ford fiesta st με 18.000 χιλιομετρα το εργοστασιακο κλαπετο κολησε απο μακα και δεν ανοιγε σε αυτον, αυτο πιστευω με ενα καθαρισμα επανερχετε αν ειναι μονο θεμα κλαπετου και οχι του ηλεκτρονικου μοτερ που εχει στην πεταλουδα.
  10. Καλησπέρα στην ομαδαρα, Σκευτομαι να βαλω ηλεκτρικο/νικο?? κλαπετο εξατμισης μετα το down pipe πριν ξεκινησουν τα 2 καζανακια για ηχο που εχω, βρηκα ενα κιτ σε εναν γνωστο εξατμισα εδω στην θεσσαλονικη, αυτο που με μπερδεψε ειναι οτι οταν τον ρωτησα αν ειναι ηλεκτρικο μου απαντησε οτι δουλευει με υποπιεση, δλδ θα ανοιγει αυτοματα πχ μετα απο καποιες στροφες? Θα παω και απο κοντα να το δω πιο αναλυτικα αλλα πιστευω οτι θα ειναι σαν της φωτογραφιας. Θελω να ρωτησω αν εχουμε υποψη καποιο μαγαζι που μπορει να κανει αυτη τη τοποθετηση με ενα κιτ που οποτε θελω εγω θα ανοιγει το κλαπετο. Η εξατμιση μου ειναι χειροποιητη 76αρα απο τουρμπο μεχρι πισω.
  11. Κοιτωντας λιγο τι παιζει στο car για παραδειγμα, ενα s3 στα 17k μπορεις να παρεις, η ενα ΤΤ 2λιτρο με 300-400 μουλαρια βρησκεις, φυσικα και θα εχουν και αυτα αλλα 100-180κ χιλιομετρα θα μου πεις μετά και μπορει να χρειαστεις επιπλεον χρηματα, απλα κανεις μεταβαση πιστευω σε αλλη κατηγορια, οπου μετεπειτα λες ισως και να αξιζει να βελτιωσεις ενα s3 η ενα ΤΤ 2λιτρο η ακομα και α4 2λιτρο. Επισης πιστευω οτι και φουλ επισκευη να το κανω, εγω ειμαι ατομο που θελω να κανω πολλα χιλιομετρα με το αμαξι μου, οποτε καποια στιγμη σε 1-2-3 χρονια θα εχει φτασιε 300κ+ , μπορει το μοτερ να ειναι καινουργιο αλλα οποιοσδηποτε δει καροτσα 300κ+ θα μπει σε δευτερες σκεψεις ακομα και ο καλυτερος ιδιοκτητης να ημουν και ο πιο ευλαβικος, ακομα και ολα τα χιλιομετρα να ταν ταξιδιαρικα γενικα η νοοτροπια του Ελληνα ειναι να κανει focus μονο στα χιλιομετρα χωρις να σημαινουν για μενα παντα απολυτος τπτ.
  12. Kαλημερα στο team, λογο φθορας του μπρατσου του οδηγου σκευτικα να τα αλλαξω, ψαχνοντας για πανελ πορτας επεσε το ματι μου στα μπρατσα look rs3, αξιζουν λετε η υπαρχει καποια αλλη εναλακτική οπως να μου τα ντύσει καποιος?.
  13. Απο αναρτηση δεν ξερω τι φοραει η αληθεια ειναι και εγω s-line εχω αλλα α3, οταν αλλαξα αμορτιστερ εβαλα τα Β6 τα κιτρινα της bilistein με μαμα ελατηρια, το αμαξι χαμηλωσε 1 ποντο που ουτε καν φαινετε και το θεωρω ακομα ψηλο. Αυτα τα αμορτισερ τα εχω 5 χρονια, και τα εχω κανει 100.000 χιλιομετρα με 1 επισκευη στο μπροστα αριστερο αμορτισερ γιατι επεσα σε λακουβα στην ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟ παρακαλω, με 120 χιλιομετρα, μου πηρε 50 ευρω να μου το επισκευασει και μετρηθηκε παλι στο 99%. Δεν κοπανανε (18αρα ζαντα με ενισχυμενα τοπ μαουντ) και ειναι ανετα στο δρομο, οχι οσο σκληρα θα ηθελα να ειναι βεβαια, πιστευω οτι ειναι μια οικονομικη λυση αν θυμαμε καλα 4αδα τα ειχα παρει 460 ευρώ, και τα εχω δει να παιζουν δεξια και αριστερα και στα 360-380, καποιος που ισως εχει δοκιμασει καποια πιο καλα σιγουρα θα εχει να σου προτεινει κατι καλυτερο.
  14. Καταλυτη δεν φοραω ειναι η αληθεια, μονο 2 καζανακια για θορυβο. Tα μπουζι μου οταν τα αλλαζω ειναι οπως στην φωτο. (αλλαγη καθε 15κ χιλιομετρα), Τουρμπινα αλλαξα στις 190 χιλιαδες πρωτη φορα γιατι ειχε ενα μικρο ραγισμα το μαντεμι, εβαλα μια με 29,000 χιλιομετρα απο ενα λεον fr του 2011. Αξιζει να ασχοληθω με το να δωσω 20-30 ευρω για ενα προσθετο λαδιου τυπου ceratec? Η να το αφησω οσο παει? Εχω δει οτι μια επισκευη κοστιζει απο 2-4κ ευρω, και η αληθεια ειναι οτι ο μονος λογος που δεν το εχω κανει IHI ακομα ειναι οτι φοβαμαι μην πει το ποιημα με παραπανω αλογα, και πιστευω οτι ο κινητηρας αντεξε ως τωρα λογο οτι το εχω αφησει κ03. Επισης μια αλλη λεπτομερεια που ξεχασα να αναφερω ειναι οτι εδω και 4 χρονια περιπου μου εχει αναψει το κοκκινο λαμπακι της πιεσης λαδιου 3-4 φορες, κυριως καλοκαιρι και κυριως στο ρελαντι μετα απο δυνατο πατημα (δλδ 2α-3η-4η) και μετα νεκρα και μετα απο 20 δευτερα αναβε το λαμπακι, μολις το σβηνα και εβαζα μπρως εσβηνε και δεν εβρησκα και βλαβη μεσα. PS: Ενας λογος βασικος θα ελεγα περα τον οικονομικο που δεν το κανω επισκευη ειναι πως αν το επερνα αποφαση θα το εκανα ολο σφυριλατο και θα τα αλλαζα ολα, θα μου κοστιζε 5000 ευρω για παραδειγμα, απο κει και μετα θα αρπαζα την ευκαιρια να το κανω κ04 κοντα στα 330-350 αλογα και παει λεγοντας, οποτε θα εδινα κοντα στις 8000 ευρω για ενα σκαφος με 250κ χιλιομετρα. Οχι οτι εχει κατι το σκαφος ισα ισα ειναι αθορυβο και ανετο αλλα με 8000 πουλαω και το δικο μου και παιρνω αλλο audi και επενδυω εκει το οποιοδηποτε κεφαλαιο για βελτιωση. Αποψη μου παντα.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.