Jump to content

BillPhreak

Member
  • Content Count

    84
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

BillPhreak last won the day on August 18

BillPhreak had the most liked content!

Community Reputation

16 Good

1 Follower

About BillPhreak

  • Birthday May 31

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Thessaloniki

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    TT 8J DSG

Recent Profile Visitors

1,073 profile views
  1. Στο ρελαντι μπορεις να βλεπεις τιμές αναλογα το φορτιο που έχεις στον κινητήρα, εγω πχ βλέπω απο -0,75 μεχρι 0.60 στο ρελαντί, οταν ανάβω a/c πάει στο -,055 μεχρι -0,45,. Το θέμα ειναι οταν ζητας φορτιο και ξεκινας να τουρμπιζεις να την πιεση σου να αυξανετε στα επιπεδα που ζηταει το προγραμμα/n75. Οπως ειπα και ποιο πάνω πανε στον μηχανικο σου να στο πρεσσάρει και να δειτε αν εχει βγαλει καποιο κωδικο σφαλματος το αμαξι για καμια βαλβιδα πχ
  2. Αν εχεις προγραμμα που λες θα πρεπει να σου κανει οβερ 1.3-1.4 και να κραταει σταθερά 1.1-1.2 απο κάπου χανεις, καντο ενα πρεσσαρισμα και δες.
  3. Δεν αξιζει να βάλεις Miltec απο την στιγμη που θες κατι απλό, μπορεις να βαλεις με τα μισα και λιγοτερα λευτα 2 χειροποιητα καζανάκια και να αλλάξεις τις απολήξεις και να βαλεις akrapovic πχ για να ειναι και πιο ωραιο το αποτελεσμα εμφανισιακά. Σκάστρα θες να βαλεις για πιο λογο? Αν ειναι για τον ηχο φανταζομαι κοιτας κατι σε ανοικτού τύπου πραγμα το οποιο θα σου δημιουργήσει lag και δεν αξιζει. Καταρχάς το αμάξι ειναι μανήσιο? Αν οχι αποψη μου ειναι τα 500-600 ευρώ που θα φας σε σκαστρες και εξατμιση, δώστα για ενα προγραμμα που θα πάρεις και άλλογα και θα το ευχαριστηθεις περισσοτερο αλλιως μαζεψε λιγα περισσοτερα λευτά και κάνε το αμάξι σου ενα φουλ πρωτο στάδιο με εξατμιση και φιλτρο (που θα κανει και ωραιο θορυβο που απο οτι καταλαβα αυτος ειναι ο στοχος σου).
  4. Εμένα μου το ενεργοποιησε ο ηλεκτρολογος μου μεσο vcds και μου το κανε να το απενεργοποιώ απο το καντράν, μετα πήγα και αγόρα τον διακοπτη που έχει το κουμπάκι και το ρυθμισαμε να ενεργοποιειτε/απενεργοποιειτε απο εκεί οπως βλεπεις στην φωτο. Αν εισαι απο Θεσσαλονικη μπορώ να σου πω που να πας να το κάνεις.
  5. Τράβηξα και ενα βίντεο για να καταλαβετε λιγο τι εννοώ στο cold start. Εδώ βάζω μπρως το αμάξι χωρις να πατήσω καθολου γκαζι (με γκαζι παιρνει πιο ομαλά μπρος). Το δουλεμα του ειναι παρα πολυ πλούσιο γιαυτα τα 5 δευτερολεπτα (βγαζει και μαυριλα απο την εξατμιση). Δεν ξέρω ποσο λαθως ειναι ρυθμισμενη η πρωινή εκκινηση, η αν φταιει το προγραμμα ή αν φταιει η εισαγωγή. Μπορει να βραχυκυκλώσει και μπουζι με τοσο πλουσιο δουλεμα. Οποτε δεν ξέρω αν πρεπει να μιλησω με τον προγραμματιστή οσο αφορά το ρυθμισμα του ή αν φταιει κατι αλλο.
  6. Καλησπέρα παιδια, εχω ενα θεμα με το ESP μου, Μολις το απενεργοποιώ για να κανω ενα πατημα μολις πιασω καποια km πχ 120 ενεργοποιείτε μονο του παλι. Μολις πατησω να το ξανα κλεισω, δεν κλεινει μου δειχνει την ενδειξη ESP στο καντραν για 1 δευτερολεπτο και ξανα την σβήνει, αν το κραταω πατημένο το κουμπι η ενδειξη μενει αναμένη οση ωρα το εχω πατημενο αλλα το esp δεν εχει βγεί. Επίσης αν σηκώσω πολύ πιεση και κανω ενα ξεκινημα μπαινει απευθειας και δεν με αφηνει να το βγάλω. Θυμάμαι απο αλλα αμαξια οτι αν το πατήσεις 1 φορα για λιγο σου απενεργοποιει το ASR αλλα το ESP οχι ενω αν το κρατήσεις πατημένο 3 δευτερολεπτα στα απενεργοποιει και τα 2, εμενα δεν κανει τπτ απο ολα αυτα.
  7. Το ιδιο θέμα ειχε φιλος μου με εναν απο τους 4 πολλαπλασιαστές του, οταν πηγε να βαλει r8 αυτος που τους αλλαξε τραβηξε την φυσα οποτε το ενα απο τα καλωδια που εχει μεσα η φυσα τραβηχτηκε με αποτελεσμα το αμαξι σε εκεινον τον κυλινδρο να χανει επαφη το καλωδιο και να κλεινει το ρευμα του για μερικα ms με αποτελεσμα να φευγει ακαυτη βενζινη στην πολλαπλή και να κοκκινιζει, δεν λεω οτι εχεις το ιδιο θεμα απλα ισως κατι με το μειγμα σου να εχει θεμα (λ,μαφ,μπεκ οτιδηποτε) και να πεταει ακαυτες στην πολλαπλη και να παιρνουν φωτια εκει και να κοκκινιζει.
  8. Για να σας δωσω και μια εικονα να καταλαβεται πως ειναι η εισαγωγή και οι αναθυμιασεις, https://imgur.com/btRmMpt Δεν ξερω αν βλεπετε κατι λαθος στις αναθυμιασεις η στην εισαγωγή αλλα αυτά ειναι τα 2 τοπικς που ενοχλούν, Το μονο πραγμα που ενοχλεί εμένα ισως ειναι το περιεργο δουλεμα που εχει οσο δουλεύει η κρυα εκίνηση για 5 δευτερολεπτα δλδ. Γενικα στο πάτημα και στον τροπο που δουλεύει δεν έχω δει καποιο προβλημα ισα ισα πηγαινει υπερβολικα ομορφα και ο ηχος ειναι πολυ ωραιος. Απλα ετυχε και μου το παν 2-3 και μου μπήκε η σκέψη.
  9. Καλησπέρα στο τεαμ,. Αυτή την στιγμή φοράω την εισαγωγη της HEP (https://www.uspmotorsports.com/2.0T-FSI-STAGE-1-Performance-Intake-Manifold-HEP.html) Δεν έχω καποιο θέμα περα απο το πρωινο μιζαρισμα που θελει γκαζι για να παρει μπρος και το περιεργο δουλεμα του για 5 δευτερολεπτα (δεν εχει flaps και ο προγραμματιστής εχει κρατήσει την πρωινή). Το θεμα μου ειναι οτι, και ο μηχανικος μου, αλλα και ενας ακομα βελτιωτής που ετυχε να δουλεψει αυτες τις μερες στο αμαξι μου ειπαν οτι ειναι για πέταμα και οτι για το setup του (k04 ttrs ) του κανει μεγαλύτερο κακο απο οτι καλο + οτι αυτη η εισαγωγη δημιουργει στροβιλισμους + οτι δεν ειμαι ΒΤ για να χρειαζομαι τοσο μεγαλους αυλους και αλλες πολλες λεπτομερεις. Μου προτειναν να βαλω την μανησια (κοντα στα 150-200 ευρώ) για να γινει και ποιο αξιοπιστο το αμαξι και να δουλευει σωστα οταν παιρνει μπρως και οτι θα δω καλυτερα σπουλαρισματα στα χαμηλα μιας και το σεταπ μου θα την εκμεταλευτει καλύτερα. Περα απο την εμφανιση εμενα δεν με νοιαζει γιατι μπορω απλα να την πουλήσω και ουτε γατα ουτε ζημια, απλα πριν μπω σε αυτο το τρυπακι αφου ολοι λυπουν για διακοπές θα ηθελα να ρωτησω την γνώμη σας. Αξιζει να την βγαλω και να βαλω την μανησια? απο θεμα αξιοπιστιας και αποδοσης περισσοτερο ===================================== Σαν έξτρα θεμα πετάω το billet ψευτοκάπακο που φοράω αυτη τη στιγμή με δοχειο αναθυμιασεων που το ανέφερε και αυτο ο βελτιωτής οτι ειναι αχρηστο και οτι θα επρεπε να μπει το μανήσιο πισω. Γενικα ειναι λιγο της αποψης των bolt-on βελτιώσεων και το να μην φαινονται οσο γινεται στον χώρο του κινητήρα απλα δεν μου το εξηγησε οσο τεχνικά θα ηθελα απο αποψη τι προβλημα θα υπαρξει ή οχι. =========================== Αυτα τα λίγα για σήμερα
  10. Πιστεύω και εγώ με τα κόστη που έχω δει ( έκανα λάθος για την TTE480) λογικά θα πάω στην 550.
  11. Το σκευτικα η αληθεια ειναι απλα μετά θα χρειαστει και χταποδι. Ποσο θα σου κοστισει ενα χταποδι + τουρμπο? Πριν λιγο που μιλούσα με τον προγραμματιστή μου, ειπε οτι η καλύτερη επιλογή θα ήταν G25. Και δεν έχω μπει/οδηγήσει κανενα αμάξι με G25/30 ούτε 2867 ειναι η αλήθεια οποτε δεν ξέρω τι σπουλαρισμα έχουν.
  12. Καλησπέρα στο team, Έχω την εξής απορία, θέλω να αλλάξω το τουρμπο μου (κ04-064 tt-rs φτερό άλογα δεν ξέρουμε μονο 100-200km σε 7.2s οποτε το υπολογιζουμε 420-430). Ο μηχανικος μου προτεινει την 480ΤΤΕ για να δούμε κοντά στα 470 άλογα. Το αμάξι δουλεύει με μεθανολες snow performance. Έχω διαβάσει και δει πολλα αμάξια με 480tte και ωραια αποτελέσματα αλλα τον τελευταιο καιρο βλέπω τις τουρμπινες της xtp 460/550. Ο μονος ενδιασμος μου ειναι οτι δεν υπάρχει υλικο γιαυτές δλδ ουτε στο google δεν μπορεσα να βρώ κάτι. Εμένα με ενδιαφέρει να ειναι daily και να spoolaρει απο χαμηλά απλα το plug&play hybrid της xtp φαινετε πολύ καλή προταση αν σκευτει κανεις και την τιμή της (1600E) χωρις να χρειαστεί χταποδι και external (άσχετα που φοράω ηδη external, μήν ρωτάτε για ποιο λογο😁😁,θα ηθελα να το καταργήσω για τον θορυβο). Θεωρώ πως αν το αμάξι ειναι κοντα στα 430 το να δώσω 1600-1700 + περαστικά + προγραμμα για την tte480 για να κερδισω 40 αλογα δεν ειναι τοσο συμφέρον σε σύγκριση με την XTP που υποσχεται κοντά στα 530-550. H επιλογή BT δεν με ψήνει τοσο γιατι θα χάσω παρα πολύ στα χαμηλά και εχοντας δοκιμάσει του φιλου μου το tts με 3076 gen 2 μπορω να πω οτι στα πατήματα έμεινα καγκελο αλλά μεσα στην πόλη ήταν άβολο. Οποτε η ερώτηση μου ειναι αν έχει καποιος ιδέα η αν εχει δει καποιο αποτέλεσμα με τις XTP. Το αμάξι ειναι σφυρι, με isignia μπεκ, αντλια μπρως και πισω tt-rs με εγκεφαλάκι, και εισαγωγή HEF.
  13. πολλά μπορει να ειναι, απο πεταλούδα γκαζιου, μπεκ, μπουκωμένες βαλβιδες εισαγωγής, maf, αισθητήρας ρελαντί, εκκεντροφορών οτιδηποτε. Σου βγάζει καποιο check? Στην συνέχεια το αμάξι εχει νορμαλ ρελαντι ή σου κάνει καποιο Missfire?
  14. Eπειδή τον επομενο μήνα θα βάλω και εγώ παρομοια ήθελα να ρωτήσω χρειάζετε παντρέματα με τις ράγες? Ειναι μεγάλη η διαδικασία?
  15. Eμένα το 1.8 tfsi μου με κωδικο ΒΥΤ που οπως έχω διαβάσει ειχε ποιο χοντρα ελατήρια, οταν το αγόρασα μεταχειρισμένο εκαιγε 1 λιτρο ανα 7500 χιλιαδες. Μετα απο 100.000km που το έκανα σε 5 χρονια εκαιγε 1 λιτρο ανα 3.000 χιλιομετρα και αυτο γιατί καποια φάση ειχε στεγνωσει ο 3ος κυλινδρος απο μπεκ και δεν γνωριζω τι ζημια του έκανε (εσωτερικη) αλλα σε κρύα συμπιεση ειχα 175-174-139-170 οποτε κατι φαγώθηκε μαλλον επιπλέον ειχα μια μεγάλη απώλεια λαδιού απο το ψευτοκάπακο εκει που ενώνετε με το σύστημα των αναθυμιάσεων (στα BYT ειναι ολόκληρο καπάκι). Επιπλέον έκαιγε και το τουρμπο λαδι γιατι ειχε κενά οποτε 1 λιτρο στα 3.000 ήταν πολυ φυσιολογικό για μία ανακατασκευή που ρώτησα το κοστος εβγαινε κοντά στις 5.000 ευρώ (πλήρη ανακατασκευή) και επειδή αυτά τα 5 χρονια ειχα αλλάξει και καδένα και αναθυμιάσεις και και και (ούτε που θυμάμαι τι έχω αλλάξει σε ζημιές) οποτε και δεν προχώρησα και το πούλησα 😮.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.