Jump to content

mgiakalaras

Member
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About mgiakalaras

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Σάμος

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    Audi A4

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Καλησπέρα σε όλους και καλώς σας βρήκα, Εδω και κανένα δίμηνο αντιμετωπίζω ένα αρκετά περίπλοκο και σοβαρό συνάμα πρόβλημα με το αυτοκίνητο. Είμαι κάτοχος ενός Audi A4 B5 Facelift 2001 1.600cc με κωδικό κινητήρα ALZ. Το αμάξι σκυλί δεν έχω παράπονο αλλά το τελευταίο καιρό και ενώ μπορεί να πηγαίνω σε πορεία τελείως ξαφνικά σβήνει. Το αμάξι έχει [πάει σε μηχανικό με τα service στην ώρα του, έχω αλλάξει υμάντα (όλο το κιτ απο Γερμανία), αντλια βενζίνης μαζί με το ρελε της γιατί τα είχαν φτύσει, αισθητήρα στροφάλου, βαλβίδα EGR και γενικά αρκετά μαζέματα όντας ένα αυτοκίνητο μεταχειρισμένο το οποίο οι προηγούμενοι ιδιοκτήτες πρόσεχαν μόνο την εμφάνιση. Μετα από αυτό το μικρό ιστορικό επισκευών και ενω το αυτοκίνητο πήγαινε πολύ καλα σαν νέο αρχισε να παρουσιάζει το εν λόγω πρόβλημα: Στα ξαφνικά σβήνει και δεν δίνει καθόλου ρευμα στο κινητήρα (μπουζί) ενώ μέσα κάτω από το ταμπλο ακούγεται ενα κλικ-κλικ από το ρελε της αντλιας. Μόλις σβήσει μετά στα καπάκια δεν παίρνει μπροστά. Αν περάσει κανα πεντάλεπτο - δεκάλεπτο αναβει κανονικά. Κάποιες φορές το ξανακάνει και άλλες όχι. Αλλες πάλι δεν παίρνει καθόλου ασχετα αν έχει κάνει πορεία. Το τραγικό είναι ότι το κάνει και σε μεγάλες ταχύτητες. Δλδ αν πηγαίνω με 70-100 μπορεί να το κάνει και όπως είναι φυσικό χάνω τιμονι κλπ κλπ και πλέον το θεωρώ επικινδυνο μέχρι να το παω στο συνεργείο. Το κουλό της υπόθεσης. Την ώρα που έχει σβήσει ο κινητήρας αν αρχίσω να "παίζω" με τα ηλεκτρικά του αυτοκινήτου φώτα, αλαρμ, παράθυρα, υαλοκαθαριστήρες υπάρχει περίπτωση να πάρει κατευθείαν. Μένω Σάμο οπότε πολλές στροφές και αποστάσεις απο εκει που μένω μέχρι το μηχανικό τουλάχιστον 30-35 χλμ γεμάτο στροφές. Αν του έχει τύχει κανενός παρόμοια κατάσταση και έχει βρεί την λύση ας με βοηθήσει και εμενα ή αν έχει κάποιος κάποια ιδέα από που να ξεκινήσω. Βήματα που έχω κάνει μέχρι στιγμής: Τσεκ ασφάλειες -ρελε ---> ΟΛΑ οκ με πολύμετρο Τσεκ γείωση του αυτοκινήτου---->οκ Διαγνωστικός έλεγχος----> χωρίς σφάλματα Τσεκ φύσες και καλώδια στην μηχανή για τίποτα κομμένο ή σπασμένο από το χρόνο ---->ολα οκ Επόμενο βήμα ηλεκτρολόγος Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων
  2. Καλημέρα ξέρω ότι είναι κάπως παλιό το θέμα αλλά αντιμετωπίζω το ίδιο πρόβλημα. Τελικά βρέθηκε λύση και αν ναι τι ήταν γιατί κοντεύει να με τρέλανει αυτό το πράγμα.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.